Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 20:52:26    Titlul subiectului: 145185

Primul lucru care mi-a sarit in ochi cand am intrat pe pasaj este infrastructura de tramvai de pe pod, si aici avem cateva premiere (pozele 1-5). De asemenea podul hobanat este spectaculos ca si priveliste. Intr-adevar desi infrastructura de tramvai este noua, si are si cateva premiere constructive, totusi tramvaiele liniei 34 merg destul de incet pe pod. Asta fiindca niste "minti luminate" de la RATB s-au gandit sa planifice o cursa a lui 34 in 173 de minute !!!! Din nou chestie romaneasca ! Degeaba avem poduri, mai trebuie si niste oameni capabili ... Desi m-am plimbat pe pod in ambele sensuri cu tramvaiul, in decurs de o ora, si eram in intervalul 17:00-18:00, considerat unul de varf, pasajul nu era foarte aglomerat, ceva masini la iesirea de pe pasaj, de la Nicolae Titulescu.


Captured 2011-6-4 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.23 kb
 Vizualizat:  de 10889 ori

Captured 2011-6-4 024.jpg



Captured 2011-6-4 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.38 kb
 Vizualizat:  de 10889 ori

Captured 2011-6-4 025.jpg



Captured 2011-6-4 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.4 kb
 Vizualizat:  de 10889 ori

Captured 2011-6-4 028.jpg



Captured 2011-6-4 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.26 kb
 Vizualizat:  de 10889 ori

Captured 2011-6-4 029.jpg



Captured 2011-6-4 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.71 kb
 Vizualizat:  de 10889 ori

Captured 2011-6-4 030.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 20:55:56    Titlul subiectului: 145186

La statia supraterana Gara de Nord se lucreaza ... tot in stil romanesc. Muncitorii mai lucrau, mai stateau sa se odihneasca. Este vorba despre lucrul la viitoarele lifturi care vor face legatura intre statie si Gara de Nord. Acum intrebare o sa avem numai lifturi sau si scari ?


Captured 2011-6-4 026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.83 kb
 Vizualizat:  de 10887 ori

Captured 2011-6-4 026.jpg



Captured 2011-6-4 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.16 kb
 Vizualizat:  de 10887 ori

Captured 2011-6-4 027.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 21:01:44    Titlul subiectului: 145187

Ne indepartam de statie si de podul homanat. Alt lucru care mi-a atras atentia a fost modul cum s-au gandit sa ancoreze reteaua de contact, nu mai avem clasicii stalpi intre sine, ci aceste "arcade de metal" albastre de care este ancorata reteaua. O solutie care mi se pare buna si din punct de vedere estetic (pozele 1-4). Din pacate de pe pod putem admira si "maghernitele" care au scapat de demolari, din apropierea fabricii de bere.


Captured 2011-6-4 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.23 kb
 Vizualizat:  de 10886 ori

Captured 2011-6-4 031.jpg



Captured 2011-6-4 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.44 kb
 Vizualizat:  de 10886 ori

Captured 2011-6-4 032.jpg



Captured 2011-6-4 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.43 kb
 Vizualizat:  de 10886 ori

Captured 2011-6-4 033.jpg



Captured 2011-6-4 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.1 kb
 Vizualizat:  de 10886 ori

Captured 2011-6-4 034.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 21:08:39    Titlul subiectului: 145188

Ne apropiem de zona unde cele doua sensuri se separa. Linia de tramvai urmeaza sa coboare incet, incet si sa se uneasca cu linia de sub pasaj, ce vine de la terminalul Gara Basarab, in timp ce masinile mai merg in sus pana la bulevardul Vasile Milea/Sos. Grozavesti. Reteaua de contact este ancorata de niste stalpi subtiri, albastri amplasati pe partea dreapta si apoi pe partea stanga. In poza 4 puteti vedea statia de jos (Calea Plevnei), unde opresc tramvaiele liniilor 11 si 35. Pe stalpii de care este ancorata reteaua de contact avem si drapelele Romaniei, Italiei, Spaniei.


Captured 2011-6-4 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.02 kb
 Vizualizat:  de 10883 ori

Captured 2011-6-4 035.jpg



Captured 2011-6-4 036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.03 kb
 Vizualizat:  de 10883 ori

Captured 2011-6-4 036.jpg



Captured 2011-6-4 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.25 kb
 Vizualizat:  de 10883 ori

Captured 2011-6-4 037.jpg



Captured 2011-6-4 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.03 kb
 Vizualizat:  de 10883 ori

Captured 2011-6-4 038.jpg



Captured 2011-6-4 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.87 kb
 Vizualizat:  de 10883 ori

Captured 2011-6-4 040.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 21:18:45    Titlul subiectului: 145189

Incepem sa coboram de pe pod (pozele 1-2). Liniile care vin de pe pasaj se unesc cu liniile ce vin de la Gara Basarab (tramvaiele 11, 35). Un lucru este haios. La un moment dat reteaua de contact ce tine de liniile de sub pasaj, ajunge paralela si destul de aproape cu tramvaiele care coboara de pe pod si daca cineva s-ar eforta putin, ar putea atinge firele cu mana (bineinteles ca nu este recomandabil). Imi aduce aminte de Budapesta lucrul asta, si traseul liniei 2, care mergea pe unul din malurile Dunarii.
Tramvaiele traverseaza Dambovita "pe jos" masinile o iau "pe sus" pe pasaj pana la sos. Grozavesti/b-dul Vasile Milea. O alta problema este la noile intersectii semaforizate cu Spaliul Independentei, se pierde destul de mult timp, faza rosie a semaforului dureaza destul de mult pentru tramvaie.



Captured 2011-6-4 042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.75 kb
 Vizualizat:  de 10877 ori

Captured 2011-6-4 042.jpg



Captured 2011-6-4 043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.29 kb
 Vizualizat:  de 10877 ori

Captured 2011-6-4 043.jpg



Captured 2011-6-4 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.3 kb
 Vizualizat:  de 10877 ori

Captured 2011-6-4 044.jpg



Captured 2011-6-4 045.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.15 kb
 Vizualizat:  de 10877 ori

Captured 2011-6-4 045.jpg



Captured 2011-6-4 046.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.64 kb
 Vizualizat:  de 10877 ori

Captured 2011-6-4 046.jpg



Captured 2011-6-4 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.48 kb
 Vizualizat:  de 10877 ori

Captured 2011-6-4 001.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 1828
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 21:37:45    Titlul subiectului: 145190

guest a scris:
O alta problema este la noile intersectii semaforizate cu Spaliul Independentei, se pierde destul de mult timp, faza rosie a semaforului dureaza destul de mult pentru tramvaie.

90 secunde de rosu pentru tramvaie, dupa care se poate "strecura" un singur tramvai pe 'verdele' dedicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 21:55:00    Titlul subiectului: 145191

Nu inteleg care a fost ratiunea acestei hotarari ? Avem pasaj, dar ca la romani, o dam in bara cu detaliile. Bagam un program lung pentru o cursa la tramviele liniei 34, aproape obligand vatmanii sa mearga cu 30 km/ora. si semaforizam aiurea si intersectiile. Pasajul se vrea a fi o solutie pentru fluidizarea traficului rutier. Probabil cine ia hotararile astea este total rupt de realitatea de pe teren.

Ajungem la capatul calatoriei noastre si anume la statia Pod Grozavesti. Statia se afla imediat dupa intersectia cu Splaiul Independentei, sub podul rutier ! De aici linia tramvaielor inconjoara piciorul podului rutier si cotesc putin spre drapta pe bulevardul Vasile Milea, de unde isi continua drumul mai departe. Una dintre hibele cu noul pasaj, enumerata de multi useri, este viteza mica de deplasare a mijloacelor de transport in comun care il traverseaza, tramvaiele in acest caz, fata de Pasajul Grant, unde stim foarte bine ce viteza prindeau in trecut tramvaiele liniei 41. Dar asta se intampla din cauza "desteptaciunii" care de pe dinafara a factorilor de decizie de la noi (nimic nou sub soare).



Captured 2011-6-4 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.3 kb
 Vizualizat:  de 10863 ori

Captured 2011-6-4 002.jpg



Captured 2011-6-4 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.13 kb
 Vizualizat:  de 10863 ori

Captured 2011-6-4 003.jpg



Captured 2011-6-4 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.96 kb
 Vizualizat:  de 10863 ori

Captured 2011-6-4 004.jpg



Captured 2011-6-4 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.64 kb
 Vizualizat:  de 10863 ori

Captured 2011-6-4 005.jpg



Captured 2011-6-4 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.67 kb
 Vizualizat:  de 10863 ori

Captured 2011-6-4 006.jpg



Captured 2011-6-4 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.78 kb
 Vizualizat:  de 10863 ori

Captured 2011-6-4 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2019
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 21:55:31    Titlul subiectului: 145192

guest a scris:
Acum intrebare o sa avem numai lifturi sau si scari ?

Sunt si scari (chiar rulante), cate patru pentru fiecare peron, una de urcare si una de coborare, la fiecare capat al peroanelor. Golul scarilor este vizibil in a doua fotografie postata de tine in acelasi mesaj (145186).

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 22:08:13    Titlul subiectului: 145193

Si la aceasta statie, aftata sub podul rutier avem cateva noutati, in special la modul de prindere a retelei de contact (pozele 1-2 si poza 3). Tramvaiele au pantograful destul de coborat, mai ales in zona de intrare in statie, dinspre bulevardul Vasile Milea (poza 4).

La intervalul orar in care am fost in zona (orele 17:00-18:00), tramveiele liniei 34 veneau destul de greu si erau destul de aglomerate dinspre Piata Victoriei (B-dul Stefan cel Mare/Banu Manta/Titulescu). Erau si cazuri cand veneau 2-3 de 34 o data, dupa care urma o pauza lunga. Probabil aceleasi puncte nevralgice de la Lizeanu, Perla, etc.
Dinspre celalalt sens veneau mai goale si se umpleau la Banu Manta. Si tramvaiele liniei 11 veneau destul de bine in statia Pod Grozavesti, in schimb mi s-a parut mai slaba frecventa liniei 35 (poate este doar o impresie de moment, astept confirmari sau infirmari de la alti useri).

Concluzie: Pasajul are multe lucruri inedite, atat din punct ingineresc cat si din punct de vedere arhitectural. A ameliorat traficul din zona Garii de Nord. Insa mai trebuie lucrat la detalii, cum ar fi semaforizarile de la capetele pasajului, crescuta viteza de deplasare a tramvaielor ce merg pe pod. Din pacate pasajul Basarab nu a ameliorat cu nimic situatia traficului de pe bulevardul Stefan cel Mare, asa cum ne "amenintau" edilii cu multi ani in urma, aceleasi blocaje la Lizeanu, Perla, etc.



Captured 2011-6-4 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.05 kb
 Vizualizat:  de 10873 ori

Captured 2011-6-4 008.jpg



Captured 2011-6-4 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.11 kb
 Vizualizat:  de 10873 ori

Captured 2011-6-4 011.jpg



Captured 2011-6-4 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.19 kb
 Vizualizat:  de 10873 ori

Captured 2011-6-4 018.jpg



Captured 2011-6-4 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.08 kb
 Vizualizat:  de 10873 ori

Captured 2011-6-4 015.jpg



Captured 2011-6-4 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.55 kb
 Vizualizat:  de 10873 ori

Captured 2011-6-4 012.jpg



Captured 2011-6-4 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.93 kb
 Vizualizat:  de 10873 ori

Captured 2011-6-4 013.jpg



Captured 2011-6-4 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.33 kb
 Vizualizat:  de 10873 ori

Captured 2011-6-4 014.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 1828
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 22:48:04    Titlul subiectului: 145197

Viteza de circulatie a tramvaiului pe pasaj va creste in mod semificativ dupa ce va trece perioada de rodaj ( care se masoara in cazul nostru la numarul de tone ce trebuie trecute pe linie pentru ca linia sa fie declarata in regula si apta de circulatie ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2019
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 20:30:49    Titlul subiectului: 145254

Dispare si linia de tramvai de pe Calea Grivitei, intre intersectiile cu Titulescu si Gh. Duca. Astazi am surprins o echipa de muncitori care scotea placile de beton dintre linii si garniturile de cauciuc care izolau fonic sinele.


Imag018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.97 kb
 Vizualizat:  de 11160 ori

Imag018.jpg



Imag019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  293.21 kb
 Vizualizat:  de 11160 ori

Imag019.jpg



Imag020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.7 kb
 Vizualizat:  de 11160 ori

Imag020.jpg



Imag021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.21 kb
 Vizualizat:  de 11160 ori

Imag021.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 20:46:45    Titlul subiectului: 145442

Sa vedem cum arata partea rutiera a pasajului Basarab. Incepem calatoria noastra dinspre bulevardul N. titulescu. Trecem peste Calea Grivitei, pachetul de sine de tren si bulevardul Dinicu Golescu. Pe stanga se poate vedea viitoarea statie de tramvai.


Provita, 3-4 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.49 kb
 Vizualizat:  de 11541 ori

Provita, 3-4 iulie 002.jpg



Provita, 3-4 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.74 kb
 Vizualizat:  de 11541 ori

Provita, 3-4 iulie 003.jpg



Provita, 3-4 iulie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.44 kb
 Vizualizat:  de 11541 ori

Provita, 3-4 iulie 004.jpg



Provita, 3-4 iulie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.88 kb
 Vizualizat:  de 11541 ori

Provita, 3-4 iulie 005.jpg



Provita, 3-4 iulie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.41 kb
 Vizualizat:  de 11541 ori

Provita, 3-4 iulie 006.jpg



Provita, 3-4 iulie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.25 kb
 Vizualizat:  de 11541 ori

Provita, 3-4 iulie 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 20:51:31    Titlul subiectului: 145443

Continuam calatoria noastra. Asfaltul pare de buna calitate, la masina nu s-au simtit denivelarile relatate de unii soferi.


Provita, 3-4 iulie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.08 kb
 Vizualizat:  de 11538 ori

Provita, 3-4 iulie 008.jpg



Provita, 3-4 iulie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.18 kb
 Vizualizat:  de 11538 ori

Provita, 3-4 iulie 009.jpg



Provita, 3-4 iulie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.16 kb
 Vizualizat:  de 11538 ori

Provita, 3-4 iulie 010.jpg



Provita, 3-4 iulie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.34 kb
 Vizualizat:  de 11538 ori

Provita, 3-4 iulie 011.jpg



Provita, 3-4 iulie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.96 kb
 Vizualizat:  de 11538 ori

Provita, 3-4 iulie 012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 20:56:54    Titlul subiectului: 145445

Calatoria se apropie de sfarsit. Trecem noul pod peste Dambovita. Aici cele doua sensuri de mers se apropie din nou, linia de tramvai coboara inainte de Dambovita, in timp ce masinile supratraverseaza raul. Trebuie ceva atentie daca doriti sa o luati pe Vasile Milea, virajul este cam strans (poza 4), nu trebuie venit cu viteza mare. Intr-adevar bretelele de iesire/acces pe pod par destul de inguste, au fost multe relatari prin presa referitor la acest aspect.

Si ca un comentariu suplimentar. Pod Basarab 1,9 km facut in patru ani. Cel mai lung pod pe apa la chinezi ... facut tot in patru ani http://www.adevarul.ro/international/Chinezii-construit-patru-perioada-romanii_0_508749376.html



Provita, 3-4 iulie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.01 kb
 Vizualizat:  de 11536 ori

Provita, 3-4 iulie 013.jpg



Provita, 3-4 iulie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.02 kb
 Vizualizat:  de 11536 ori

Provita, 3-4 iulie 014.jpg



Provita, 3-4 iulie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.79 kb
 Vizualizat:  de 11536 ori

Provita, 3-4 iulie 015.jpg



Provita, 3-4 iulie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.57 kb
 Vizualizat:  de 11536 ori

Provita, 3-4 iulie 016.jpg



Provita, 3-4 iulie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.43 kb
 Vizualizat:  de 11536 ori

Provita, 3-4 iulie 017.jpg



Provita, 3-4 iulie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.07 kb
 Vizualizat:  de 11536 ori

Provita, 3-4 iulie 018.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Iul 2011 07:35:38    Titlul subiectului: 146094

Nici o minune nu tine mai mult de trei zile. Ei bine ... incep sa apara gropile la Pasajul Basarab, desi nu a trecut nici macar o luna de la deschiderea sa. Scuzele celor de la Astaldi sunt de-a dreptul puerile (le-am subliniat cu rosu). Articolul se gaseste aici

Citat:
Prima groapă a apărut în Pasajul Basarab

Nicio minune nu ține mai mult de trei zile. În cazul Pasajului Basarab a ținut o lună, după care au apărut problemele. Asfaltul a început să se umfle. Primăria Municipiului București arată cu degetul spre constructor.

"S-a umflat asfaltul, este foarte urât. Abia i-au dat drumul și s-a umflat. E numai gâlme în el'', a spus un șofer de taxi.

Termenul de garanție oferit de firma care a executat lucrarea este de zece ani, iar Primăria Municipiului București arată cu degetul spre constructor. "Este o chestie locală. Intervenim luni noapte, să fie gata până marți dimineață. Nu știm cauza apariției găurii în asfalt. Poate să fie o scurgere de motorină, că motorina îl mănâncă pe asfalt. Sau poate fi de la temperaturile mari de până la 70 de grade la nivelul solului, legată și cu apa care a curs duminică seară mai ales'', a spus directorul executiv al firmei constructoare, Grigore Verenciuc.

Nu este asa ca la anul pasajul va intra in renovare ? Laughing



groapa_11484200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.1 kb
 Vizualizat:  de 11382 ori

groapa_11484200.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 12/Feb/2019
Mesaje: 622
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Iul 2011 22:49:22    Titlul subiectului: 146132

Extraordinar! Gropile apar in orice asfalt, chiar si in cel de pe Pasajul Basarab... Culmea e ca acum nu e vorba de obisnuitele cratere ce apar pe strazile Bucurestiului, ci de o umflatura amarata. Este tipic presei sa se lege de astfel de mici detalii, pntru a-si da importanta. Pana la urma, nemultumitii de existenta Pasajului Basarab sunt liberi sa plece din oras Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Iul 2011 07:08:02    Titlul subiectului: 146136

La o lucrare care a costat in jur de 250 de milioane de euro, fiind si banii NOSTRI acolo, nu avea voie sa apara in asfalt nici macar o FISURA !!!! Asfaltul rutier trebuia sa fie impecabil !!! Ca cineva a furat si aici, si a pus asfalt de proasta calitate se stie foarte bine. De astfel eu i-as da afara din tara pe cei de la ASTALDI, am o parere foarte proasta despre firma respectiva. Sa se ia de mana cu cei de la LENA si sa plece din tara.

Dar sa scoatem in evidenta si un lucru pozitiv, viteza tramvaielor pe pasaj a inceput sa creasca, probabil a trecut perioada de rodaj a sinei. La statia de pe pod, lucrarile avanseaza, au inceput sa se monteze scarile rulante.



INCDA Fundulea, 18 iulie 392.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.02 kb
 Vizualizat:  de 11279 ori

INCDA Fundulea, 18 iulie 392.jpg



INCDA Fundulea, 18 iulie 393.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.51 kb
 Vizualizat:  de 11279 ori

INCDA Fundulea, 18 iulie 393.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 21 Iul 2011 17:56:40    Titlul subiectului: 146224

Asfaltul se repara pe cheltuiala constructorului in garantie, nu? D-asta se face si garantia asta, pentru ca nimic nu e perfect, iar in primele luni ies la iveala punctele unde nu a iesit totul ca la carte (nu zic perfect!).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 12:54:53    Titlul subiectului: 146258

Evident ca pe cheltuiala constructorului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Aug 2011 23:00:05    Titlul subiectului: 147334

Continua lucrarile la statia Gara de Nord de pe pasajul Basarab. Din cate am vazut scarile rulante sunt deja montate (poza 2 si poza 4), iar la lifturi inca se lucreaza (poza 1 si poza 3). Acum sunt putin ironic si ma intreb, oare viteza liftului va fi mai mare decat viteza cu care circula in prezent tramvaiul pe pod ? Laughing Laughing Laughing


Captured 2011-8-3 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.64 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

Captured 2011-8-3 005.jpg



Captured 2011-8-3 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.46 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

Captured 2011-8-3 006.jpg



Captured 2011-8-3 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.56 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

Captured 2011-8-3 008.jpg



Captured 2011-8-3 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.23 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

Captured 2011-8-3 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 11:46:48    Titlul subiectului: 147365

Dar cu ce viteza circula tramvaiul pe pod?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2019
Mesaje: 7237
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 11:54:38    Titlul subiectului: 147368

In general 20 km/ora. Unele merg si mai repede.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Feb/2019
Mesaje: 6199
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 16 Aug 2011 11:01:32    Titlul subiectului: 147721

Odata cu finalizarea Pasajului Basarab, linia de pe Calea Grivitei, folosita pe vremuri de 34 si 46, a fost inlaturata si golul lasat de ea umplut, iar strada asfaltata.

Am ramas surprins cand am constatat, zilele trecute, ca pe unele portiuni se fac lucrari similare cu cele pe care le-am vazut atunci cand se construiau sau se inlocuiau linii de tramvai, in sensul balastarii transeei, compactarea pietrei, montarea acelei panze etc...

Ce sa fie oare, toate lucrarile astea sa fie doar pentru consolidarea terasamentului in vederea asfaltarii - ceea ce mi s-ar parea destul de bizar - sau o fi in plan re-instalarea liniei de tramvai cel putin pe o anumita portiune, in vederea reintroducerii unui tramvai in zona Garii de Nord, eventual cu intoarcere pe una dintre stradutele adiacente Caii Grivitei, dat fiind ca in zona Basarab/Titulescu nu poate fi vorba de linie de tramvai?!?



P1390969.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.25 kb
 Vizualizat:  de 10723 ori

P1390969.jpg



P1390971.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.54 kb
 Vizualizat:  de 10723 ori

P1390971.jpg



P1390972.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.19 kb
 Vizualizat:  de 10723 ori

P1390972.jpg



P1390974.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.56 kb
 Vizualizat:  de 10723 ori

P1390974.jpg



P1390975.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.71 kb
 Vizualizat:  de 10723 ori

P1390975.jpg



P1390976.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.62 kb
 Vizualizat:  de 10723 ori

P1390976.jpg



P1390977.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.6 kb
 Vizualizat:  de 10723 ori

P1390977.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 12/Feb/2019
Mesaje: 622
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Ian 2012 16:33:20    Titlul subiectului: 151637

Daca socotim dupa placutele de la intrarea spre statia de tramvai, singura linie care va circula pe pod va fi (este) 1...


basarab.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  404.48 kb
 Vizualizat:  de 9911 ori

basarab.JPG



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 12/Feb/2019
Mesaje: 622
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2012 15:20:25    Titlul subiectului: 153879

Ce anume se construieste sub Pasajul Basarab, la iesirea Sos. Nicolae Titulescu in Calea Grivitei? Este un schelet metalic cu o rampa dinspre Banu Manta. Se lucreaza la el de anul trecut.

http://www.wikimapia.org/#lat=44.4504957&lon=26.0696205&z=19&l=0&m=s&v=9

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Următoare
Pagina 17 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community