Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 20:52:26 Titlul subiectului: |
145185 |
|
Primul lucru care mi-a sarit in ochi cand am intrat pe pasaj este infrastructura de tramvai de pe pod, si aici avem cateva premiere (pozele 1-5). De asemenea podul hobanat este spectaculos ca si priveliste. Intr-adevar desi infrastructura de tramvai este noua, si are si cateva premiere constructive, totusi tramvaiele liniei 34 merg destul de incet pe pod. Asta fiindca niste "minti luminate" de la RATB s-au gandit sa planifice o cursa a lui 34 in 173 de minute !!!! Din nou chestie romaneasca ! Degeaba avem poduri, mai trebuie si niste oameni capabili ... Desi m-am plimbat pe pod in ambele sensuri cu tramvaiul, in decurs de o ora, si eram in intervalul 17:00-18:00, considerat unul de varf, pasajul nu era foarte aglomerat, ceva masini la iesirea de pe pasaj, de la Nicolae Titulescu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.23 kb |
Vizualizat: |
de 20876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.38 kb |
Vizualizat: |
de 20876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.4 kb |
Vizualizat: |
de 20876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.26 kb |
Vizualizat: |
de 20876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.71 kb |
Vizualizat: |
de 20876 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 20:55:56 Titlul subiectului: |
145186 |
|
La statia supraterana Gara de Nord se lucreaza ... tot in stil romanesc. Muncitorii mai lucrau, mai stateau sa se odihneasca. Este vorba despre lucrul la viitoarele lifturi care vor face legatura intre statie si Gara de Nord. Acum intrebare o sa avem numai lifturi sau si scari ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.83 kb |
Vizualizat: |
de 20874 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.16 kb |
Vizualizat: |
de 20874 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 21:01:44 Titlul subiectului: |
145187 |
|
Ne indepartam de statie si de podul homanat. Alt lucru care mi-a atras atentia a fost modul cum s-au gandit sa ancoreze reteaua de contact, nu mai avem clasicii stalpi intre sine, ci aceste "arcade de metal" albastre de care este ancorata reteaua. O solutie care mi se pare buna si din punct de vedere estetic (pozele 1-4). Din pacate de pe pod putem admira si "maghernitele" care au scapat de demolari, din apropierea fabricii de bere.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.23 kb |
Vizualizat: |
de 20873 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.44 kb |
Vizualizat: |
de 20873 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.43 kb |
Vizualizat: |
de 20873 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.1 kb |
Vizualizat: |
de 20873 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 21:08:39 Titlul subiectului: |
145188 |
|
Ne apropiem de zona unde cele doua sensuri se separa. Linia de tramvai urmeaza sa coboare incet, incet si sa se uneasca cu linia de sub pasaj, ce vine de la terminalul Gara Basarab, in timp ce masinile mai merg in sus pana la bulevardul Vasile Milea/Sos. Grozavesti. Reteaua de contact este ancorata de niste stalpi subtiri, albastri amplasati pe partea dreapta si apoi pe partea stanga. In poza 4 puteti vedea statia de jos (Calea Plevnei), unde opresc tramvaiele liniilor 11 si 35. Pe stalpii de care este ancorata reteaua de contact avem si drapelele Romaniei, Italiei, Spaniei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.02 kb |
Vizualizat: |
de 20870 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.03 kb |
Vizualizat: |
de 20870 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.25 kb |
Vizualizat: |
de 20870 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.03 kb |
Vizualizat: |
de 20870 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.87 kb |
Vizualizat: |
de 20870 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 21:18:45 Titlul subiectului: |
145189 |
|
Incepem sa coboram de pe pod (pozele 1-2). Liniile care vin de pe pasaj se unesc cu liniile ce vin de la Gara Basarab (tramvaiele 11, 35). Un lucru este haios. La un moment dat reteaua de contact ce tine de liniile de sub pasaj, ajunge paralela si destul de aproape cu tramvaiele care coboara de pe pod si daca cineva s-ar eforta putin, ar putea atinge firele cu mana (bineinteles ca nu este recomandabil). Imi aduce aminte de Budapesta lucrul asta, si traseul liniei 2, care mergea pe unul din malurile Dunarii.
Tramvaiele traverseaza Dambovita "pe jos" masinile o iau "pe sus" pe pasaj pana la sos. Grozavesti/b-dul Vasile Milea. O alta problema este la noile intersectii semaforizate cu Spaliul Independentei, se pierde destul de mult timp, faza rosie a semaforului dureaza destul de mult pentru tramvaie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.75 kb |
Vizualizat: |
de 20864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.29 kb |
Vizualizat: |
de 20864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.3 kb |
Vizualizat: |
de 20864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.15 kb |
Vizualizat: |
de 20864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.64 kb |
Vizualizat: |
de 20864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.48 kb |
Vizualizat: |
de 20864 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 21:37:45 Titlul subiectului: |
145190 |
|
guest a scris: | O alta problema este la noile intersectii semaforizate cu Spaliul Independentei, se pierde destul de mult timp, faza rosie a semaforului dureaza destul de mult pentru tramvaie. |
90 secunde de rosu pentru tramvaie, dupa care se poate "strecura" un singur tramvai pe 'verdele' dedicat.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 21:55:00 Titlul subiectului: |
145191 |
|
Nu inteleg care a fost ratiunea acestei hotarari ? Avem pasaj, dar ca la romani, o dam in bara cu detaliile. Bagam un program lung pentru o cursa la tramviele liniei 34, aproape obligand vatmanii sa mearga cu 30 km/ora. si semaforizam aiurea si intersectiile. Pasajul se vrea a fi o solutie pentru fluidizarea traficului rutier. Probabil cine ia hotararile astea este total rupt de realitatea de pe teren.
Ajungem la capatul calatoriei noastre si anume la statia Pod Grozavesti. Statia se afla imediat dupa intersectia cu Splaiul Independentei, sub podul rutier ! De aici linia tramvaielor inconjoara piciorul podului rutier si cotesc putin spre drapta pe bulevardul Vasile Milea, de unde isi continua drumul mai departe. Una dintre hibele cu noul pasaj, enumerata de multi useri, este viteza mica de deplasare a mijloacelor de transport in comun care il traverseaza, tramvaiele in acest caz, fata de Pasajul Grant, unde stim foarte bine ce viteza prindeau in trecut tramvaiele liniei 41. Dar asta se intampla din cauza "desteptaciunii" care de pe dinafara a factorilor de decizie de la noi (nimic nou sub soare).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.3 kb |
Vizualizat: |
de 20850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.13 kb |
Vizualizat: |
de 20850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.96 kb |
Vizualizat: |
de 20850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.64 kb |
Vizualizat: |
de 20850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.67 kb |
Vizualizat: |
de 20850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.78 kb |
Vizualizat: |
de 20850 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 21:55:31 Titlul subiectului: |
145192 |
|
guest a scris: | Acum intrebare o sa avem numai lifturi sau si scari ? |
Sunt si scari (chiar rulante), cate patru pentru fiecare peron, una de urcare si una de coborare, la fiecare capat al peroanelor. Golul scarilor este vizibil in a doua fotografie postata de tine in acelasi mesaj (145186).
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 22:08:13 Titlul subiectului: |
145193 |
|
Si la aceasta statie, aftata sub podul rutier avem cateva noutati, in special la modul de prindere a retelei de contact (pozele 1-2 si poza 3). Tramvaiele au pantograful destul de coborat, mai ales in zona de intrare in statie, dinspre bulevardul Vasile Milea (poza 4).
La intervalul orar in care am fost in zona (orele 17:00-18:00), tramveiele liniei 34 veneau destul de greu si erau destul de aglomerate dinspre Piata Victoriei (B-dul Stefan cel Mare/Banu Manta/Titulescu). Erau si cazuri cand veneau 2-3 de 34 o data, dupa care urma o pauza lunga. Probabil aceleasi puncte nevralgice de la Lizeanu, Perla, etc.
Dinspre celalalt sens veneau mai goale si se umpleau la Banu Manta. Si tramvaiele liniei 11 veneau destul de bine in statia Pod Grozavesti, in schimb mi s-a parut mai slaba frecventa liniei 35 (poate este doar o impresie de moment, astept confirmari sau infirmari de la alti useri).
Concluzie: Pasajul are multe lucruri inedite, atat din punct ingineresc cat si din punct de vedere arhitectural. A ameliorat traficul din zona Garii de Nord. Insa mai trebuie lucrat la detalii, cum ar fi semaforizarile de la capetele pasajului, crescuta viteza de deplasare a tramvaielor ce merg pe pod. Din pacate pasajul Basarab nu a ameliorat cu nimic situatia traficului de pe bulevardul Stefan cel Mare, asa cum ne "amenintau" edilii cu multi ani in urma, aceleasi blocaje la Lizeanu, Perla, etc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.05 kb |
Vizualizat: |
de 20860 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.11 kb |
Vizualizat: |
de 20860 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.19 kb |
Vizualizat: |
de 20860 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.08 kb |
Vizualizat: |
de 20860 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.55 kb |
Vizualizat: |
de 20860 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.93 kb |
Vizualizat: |
de 20860 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.33 kb |
Vizualizat: |
de 20860 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 22:48:04 Titlul subiectului: |
145197 |
|
Viteza de circulatie a tramvaiului pe pasaj va creste in mod semificativ dupa ce va trece perioada de rodaj ( care se masoara in cazul nostru la numarul de tone ce trebuie trecute pe linie pentru ca linia sa fie declarata in regula si apta de circulatie ).
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 30 Iun 2011 20:30:49 Titlul subiectului: |
145254 |
|
Dispare si linia de tramvai de pe Calea Grivitei, intre intersectiile cu Titulescu si Gh. Duca. Astazi am surprins o echipa de muncitori care scotea placile de beton dintre linii si garniturile de cauciuc care izolau fonic sinele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.97 kb |
Vizualizat: |
de 21147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
293.21 kb |
Vizualizat: |
de 21147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
226.7 kb |
Vizualizat: |
de 21147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
226.21 kb |
Vizualizat: |
de 21147 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Iul 2011 20:46:45 Titlul subiectului: |
145442 |
|
Sa vedem cum arata partea rutiera a pasajului Basarab. Incepem calatoria noastra dinspre bulevardul N. titulescu. Trecem peste Calea Grivitei, pachetul de sine de tren si bulevardul Dinicu Golescu. Pe stanga se poate vedea viitoarea statie de tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.49 kb |
Vizualizat: |
de 21528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.74 kb |
Vizualizat: |
de 21528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.44 kb |
Vizualizat: |
de 21528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.88 kb |
Vizualizat: |
de 21528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.41 kb |
Vizualizat: |
de 21528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.25 kb |
Vizualizat: |
de 21528 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Iul 2011 20:51:31 Titlul subiectului: |
145443 |
|
Continuam calatoria noastra. Asfaltul pare de buna calitate, la masina nu s-au simtit denivelarile relatate de unii soferi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.08 kb |
Vizualizat: |
de 21525 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.18 kb |
Vizualizat: |
de 21525 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.16 kb |
Vizualizat: |
de 21525 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.34 kb |
Vizualizat: |
de 21525 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.96 kb |
Vizualizat: |
de 21525 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Iul 2011 20:56:54 Titlul subiectului: |
145445 |
|
Calatoria se apropie de sfarsit. Trecem noul pod peste Dambovita. Aici cele doua sensuri de mers se apropie din nou, linia de tramvai coboara inainte de Dambovita, in timp ce masinile supratraverseaza raul. Trebuie ceva atentie daca doriti sa o luati pe Vasile Milea, virajul este cam strans (poza 4), nu trebuie venit cu viteza mare. Intr-adevar bretelele de iesire/acces pe pod par destul de inguste, au fost multe relatari prin presa referitor la acest aspect.
Si ca un comentariu suplimentar. Pod Basarab 1,9 km facut in patru ani. Cel mai lung pod pe apa la chinezi ... facut tot in patru ani http://www.adevarul.ro/international/Chinezii-construit-patru-perioada-romanii_0_508749376.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.01 kb |
Vizualizat: |
de 21523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.02 kb |
Vizualizat: |
de 21523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.79 kb |
Vizualizat: |
de 21523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.57 kb |
Vizualizat: |
de 21523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.43 kb |
Vizualizat: |
de 21523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.07 kb |
Vizualizat: |
de 21523 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Iul 2011 07:35:38 Titlul subiectului: |
146094 |
|
Nici o minune nu tine mai mult de trei zile. Ei bine ... incep sa apara gropile la Pasajul Basarab, desi nu a trecut nici macar o luna de la deschiderea sa. Scuzele celor de la Astaldi sunt de-a dreptul puerile (le-am subliniat cu rosu). Articolul se gaseste aici
Citat: | Prima groapă a apărut în Pasajul Basarab
Nicio minune nu ține mai mult de trei zile. În cazul Pasajului Basarab a ținut o lună, după care au apărut problemele. Asfaltul a început să se umfle. Primăria Municipiului București arată cu degetul spre constructor.
"S-a umflat asfaltul, este foarte urât. Abia i-au dat drumul și s-a umflat. E numai gâlme în el'', a spus un șofer de taxi.
Termenul de garanție oferit de firma care a executat lucrarea este de zece ani, iar Primăria Municipiului București arată cu degetul spre constructor. "Este o chestie locală. Intervenim luni noapte, să fie gata până marți dimineață. Nu știm cauza apariției găurii în asfalt. Poate să fie o scurgere de motorină, că motorina îl mănâncă pe asfalt. Sau poate fi de la temperaturile mari de până la 70 de grade la nivelul solului, legată și cu apa care a curs duminică seară mai ales'', a spus directorul executiv al firmei constructoare, Grigore Verenciuc. |
Nu este asa ca la anul pasajul va intra in renovare ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.1 kb |
Vizualizat: |
de 21369 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Iul 2011 22:49:22 Titlul subiectului: |
146132 |
|
Extraordinar! Gropile apar in orice asfalt, chiar si in cel de pe Pasajul Basarab... Culmea e ca acum nu e vorba de obisnuitele cratere ce apar pe strazile Bucurestiului, ci de o umflatura amarata. Este tipic presei sa se lege de astfel de mici detalii, pntru a-si da importanta. Pana la urma, nemultumitii de existenta Pasajului Basarab sunt liberi sa plece din oras
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Iul 2011 07:08:02 Titlul subiectului: |
146136 |
|
La o lucrare care a costat in jur de 250 de milioane de euro, fiind si banii NOSTRI acolo, nu avea voie sa apara in asfalt nici macar o FISURA !!!! Asfaltul rutier trebuia sa fie impecabil !!! Ca cineva a furat si aici, si a pus asfalt de proasta calitate se stie foarte bine. De astfel eu i-as da afara din tara pe cei de la ASTALDI, am o parere foarte proasta despre firma respectiva. Sa se ia de mana cu cei de la LENA si sa plece din tara.
Dar sa scoatem in evidenta si un lucru pozitiv, viteza tramvaielor pe pasaj a inceput sa creasca, probabil a trecut perioada de rodaj a sinei. La statia de pe pod, lucrarile avanseaza, au inceput sa se monteze scarile rulante.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.02 kb |
Vizualizat: |
de 21266 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.51 kb |
Vizualizat: |
de 21266 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 17:56:40 Titlul subiectului: |
146224 |
|
Asfaltul se repara pe cheltuiala constructorului in garantie, nu? D-asta se face si garantia asta, pentru ca nimic nu e perfect, iar in primele luni ies la iveala punctele unde nu a iesit totul ca la carte (nu zic perfect!).
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 12:54:53 Titlul subiectului: |
146258 |
|
Evident ca pe cheltuiala constructorului...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Aug 2011 23:00:05 Titlul subiectului: |
147334 |
|
Continua lucrarile la statia Gara de Nord de pe pasajul Basarab. Din cate am vazut scarile rulante sunt deja montate (poza 2 si poza 4), iar la lifturi inca se lucreaza (poza 1 si poza 3). Acum sunt putin ironic si ma intreb, oare viteza liftului va fi mai mare decat viteza cu care circula in prezent tramvaiul pe pod ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.64 kb |
Vizualizat: |
de 20967 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.46 kb |
Vizualizat: |
de 20967 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.56 kb |
Vizualizat: |
de 20967 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.23 kb |
Vizualizat: |
de 20967 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 11:46:48 Titlul subiectului: |
147365 |
|
Dar cu ce viteza circula tramvaiul pe pod?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 11:54:38 Titlul subiectului: |
147368 |
|
In general 20 km/ora. Unele merg si mai repede.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 16 Aug 2011 11:01:32 Titlul subiectului: |
147721 |
|
Odata cu finalizarea Pasajului Basarab, linia de pe Calea Grivitei, folosita pe vremuri de 34 si 46, a fost inlaturata si golul lasat de ea umplut, iar strada asfaltata.
Am ramas surprins cand am constatat, zilele trecute, ca pe unele portiuni se fac lucrari similare cu cele pe care le-am vazut atunci cand se construiau sau se inlocuiau linii de tramvai, in sensul balastarii transeei, compactarea pietrei, montarea acelei panze etc...
Ce sa fie oare, toate lucrarile astea sa fie doar pentru consolidarea terasamentului in vederea asfaltarii - ceea ce mi s-ar parea destul de bizar - sau o fi in plan re-instalarea liniei de tramvai cel putin pe o anumita portiune, in vederea reintroducerii unui tramvai in zona Garii de Nord, eventual cu intoarcere pe una dintre stradutele adiacente Caii Grivitei, dat fiind ca in zona Basarab/Titulescu nu poate fi vorba de linie de tramvai?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.25 kb |
Vizualizat: |
de 20710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.54 kb |
Vizualizat: |
de 20710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.19 kb |
Vizualizat: |
de 20710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.56 kb |
Vizualizat: |
de 20710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.71 kb |
Vizualizat: |
de 20710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.62 kb |
Vizualizat: |
de 20710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.6 kb |
Vizualizat: |
de 20710 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Ian 2012 16:33:20 Titlul subiectului: |
151637 |
|
Daca socotim dupa placutele de la intrarea spre statia de tramvai, singura linie care va circula pe pod va fi (este) 1...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
404.48 kb |
Vizualizat: |
de 19898 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
|