Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mercedes din strainatate
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 00:21:12    Titlul subiectului: Mercedes din strainatate 9772

Mercedes AKA 6226 "Rossianin"MODEL: AKA 6226 "Rossianin"
TIP AUTOBUZ urban articulat, cu 4 uși
LUNGIME 17545 mm
LĂȚIME: 2500 mm
ÎNĂLȚIME 3000 mm
MOTOR: Daimler-Chrysler OM 447 hLA, situat în spatele axei C. Nu se specifică dispunerea, dar, după cum arată autobuzul, motorul pare longitudinal și orizontal
PUTEREA MOTORULUI: 220 Kw (299 CP)
CUTIE DE VITEZE: VOITH DIWA 854.2 automată
AXA A: directoare
AXA B: ?
AXA C: motoare
CAPACITATE: 260 pasageri (40 pe scaune și 220 în picioare)
Autobuzul respectiv se găsește la același site cu SVARZ 6240
Autobuzul respectiv derivă din Mercedes, cu toate că numele de Rossianin se traduce prin... cetățean rus. Asemenea autobuzului SVARZ, capacitatea lui este deosebit de mare, dacă ținem cont de dimensiunile lui. Se mai pune, însă, o problemă: densitatea călătorilor la care se referă fișa tehnică. Dacă bine știu, în UE, aceasta ar fi de 5,5 călători pe metru pătrat, pe când la noi este de 8,5 călători pe metru pătrat. Altfel nu îmi explic de ce într-un autobuz de 17990 mm (cât are SVARZ) încap mai mulți călători decât într-un vanhool 300 AGG,care are 24785 mm.
2. Rossianin privit din față
3, În continuare voi posta poze cu varianta standard a "Cetățeanului Rus". E vorba de AKA 5225
4. AKA 5225 văzut din lateral



AKA 6226 A.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.9 kb
 Vizualizat:  de 27662 ori

AKA 6226 A.jpg



1aka_6226_fa___365.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.6 kb
 Vizualizat:  de 24959 ori

1aka_6226_fa___365.jpg



2aka_5225_fa___198.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.28 kb
 Vizualizat:  de 24959 ori

2aka_5225_fa___198.jpg



3aka_5225_lateral_174.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.25 kb
 Vizualizat:  de 24959 ori

3aka_5225_lateral_174.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 16:23:52    Titlul subiectului: 9944

OAB a scris:
Mercedes AKA 6226 "Rossianin"MODEL: AKA 6226 "Rossianin"
Caroseria este de Mercedes O405, care a fost produs vreo 7 ani de zile, mai intai in versiune cu podea ridicata, si apoi cu podea joasa. Exista in standard (12m) si articulat (18m). A fost inlocuit de Mercedes Citaro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 09:40:27    Titlul subiectului: mmmmm 10506

Mercedes Citaro:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 03:08:57    Titlul subiectului: 0000000 11010

Cum e așezat motorul la Mercedes O 530, cunoscut cu numele de Citaro? Motor longitudinal, orizontal, plasat pe partea stângă (cel puțin, așa zice forumul "Transbus). Tot pe site-ul pe care l-ai amintit mai sus se spune că autobuzul are
32 locuri pe scaune
34 locuri în picioare
deci, în total, 66 locuri Rolling Eyes
Podeaua e joasă pe toată lungimea autobuzului, dar interiorul e foarte strâmt Mad . În legătură cu amplasarea motorului. Într-adevăr, motorul longitudinal e mai eficient din punctul de vedere al centrului de greutate, dar e interesant că nu au abandonat ideea de motor orizontal. S-a spus pe forum că motorele orizontale au tendința de a polua mai tare la pornire decât cele verticale.
Nu mă miră așezarea lui în spate, nici dispunerea lui longitudinală (cu toate că sunt firme care preferă dispunerea transversală), ci FAPTUL CĂ E ORIZONTAL. Mie mi se pare că motorul orizontal e și o chestie de prost gust INDIFERENT DACĂ E MONTAT ÎN SPATE SAU CENTRAL. Și totuși, Mercedes Citaro are MOTOR ORIZONTAL, LONGITUDINAL, PLASAT ÎN SPATE-STANGA. Pe site-ul indicat de Einstein1984 se spune, negru pe alb, că motorul e orizontal și longitudinal iar pe site-ul Transbus se spune că e montat în spate stânga.
În legătură cu motare de camion modificate. Am impresia, dar nu sunt sigur, că soluția respectivă a fost adoptată și de Ikarus la modelul 211 (midibuz, de 8500 mm lungime), care are motor de IFA. Vezi site-ul www.buszok.freeweb.hu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 12:34:24    Titlul subiectului: 11035

Motorul de Citaro e cu cilindri orizontali instalat LONGITUDINAL! http://www2.mercedes-benz.co.uk/content/unitedkingdom/mpc/mpc_unitedkingdom_website/en/home_mpc/buses/home/products/new_buses/citaro/citaro_12m/equipment.html
Autobuzele au interiorul configurat conform cu dorintele beneficirului. In Bucuresti vor avea probabil mai putine locuri pe scaune si vreo 100 de pasageri in total.
Faptul ca are cilindri orizontali inseamana ca e proiectat de la inceput ca motor de autobuz si nu e un motor de camion modificat (ceea ce e de bine).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sdanescu



Data înscrierii: 26/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Mar/2017
Mesaje: 37
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 16:24:20    Titlul subiectului: 57632

http://www.james-irvine.com/industrial/images/navigazione/industrial/ustra/photo/big/ext2.jpg
Respectivul autobuz este un MB Citaro restilizat de designerul James Irvine special pentru orasul Hannovra. Acest autobuz este o continuare a unui proiect similar realizat de acelasi designer englez, pentru acelasi oras, in acel caz fiind vorba despre tramvaie (seriile 2000-2500 metrou usor), inlocuitoarele actualelor tramvaie SH (TW 6000) ajunse in Budapesta. Tramvaiele din seriile 2000-2500 au fost inaugurate cu ocazia Expo 200 Hannovra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 08 Feb 2006 02:50:45    Titlul subiectului: *Mercedes din strainatate 58305

1. Fata.
2. Motorul Citaro-ului de 15 m.



RF_O 530 F1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.85 kb
 Vizualizat:  de 25394 ori

RF_O 530 F1.jpg



RF_mercedes_o_530_l1_128.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.63 kb
 Vizualizat:  de 25139 ori

RF_mercedes_o_530_l1_128.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 08 Feb 2006 18:33:19    Titlul subiectului: 58311

Sitemul de răcire al Mercedesului O 530 (standard, lung și articulat) diferă radical de cel al Rocarului de Simon. Ventilatorul este montat PARALEL cu direcția de mers (și nu perpendicular, ca la autobuzele la care ventilatorul e pe fulie). Pote că e mai eficient. Din desen nu se observă clar dacă e acționat de motor hidraulic sau de motor electric.
În legătură cu montarea motorului. Ideea a fost de a mări capacitatea lunetei și, implicit, de a face autobuzul mai luminos. Practic, s-a recurs la o soluție de compromis:
-podea joasă 100 %
-motor orizontal, plasat pe stânga, îngreunând mult accesul pasagerilor care vor să stea pe scaunele din spate; ei trebuie să se "cocoațe".
Este o soluție mai rar întâlnită și, aș putea spune, originală, dar nu tot ce e original e și bun. Din acest punct de vedere, consider că Irisbusul a găsit o soluție (mai) bună. A așezat motorul vertical, transversal, într-un compartiment situat în spatele ușii a III-a, micșorând luneta, dar asigurând un oarecare spațiu. Capacitatea Irisbusului de 12 m e de 107 pasageri în timp ce capacitatea Mercedesului Citaro tot de 12 m e de 66 pasageri. Și mai este ceva. Dacă se depășește capacitatea specificată în fișa tehnică, s-ar putea ca garanția să nu mai fie valabilă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
weeping_eye
Vizitator






MesajTrimis: Joi 09 Feb 2006 09:11:49    Titlul subiectului: 58320

OAB a scris:
Ventilatorul este montat PARALEL cu direcția de mers (și nu perpendicular, ca la autobuzele la care ventilatorul e pe fulie). Pote că e mai eficient. Din desen nu se observă clar dacă e acționat de motor hidraulic sau de motor electric.
Intotdeauna se vor face compromisuri. Exemplul tau cu motorul transversal favorizeaza amenajarea salonului dar duce la o scadere a randamentului transmisiei (obliga folosirea a doua angrenaje conice)!
Paralel? Fulie? hai sa stabilim un limbaj: vorbim de axa lui, de directia curentului de aer! In cazul asta, un ventilator cu axa paralela cu axa vehiculului poate fi antrenat prin curea sau prin electromotor iar unul cu aza asezata transversal va avea in mod sigur un electromotor. Antrenarea cu motor hidraulic mi se pare tare dezavantajoasa, o data din punct de vedere al volumului ocupat de instalatie (pompa, conducte, motor hidraulic, rezervor ulei), a doua oara din cauza complicatiilor constructive. In plus, un electroventilator poate functiona numai cind e cazul, fiind comandat de un termocontact. Daca priza de aer e pe peretele lateral in ambele cazuri, cam acre ar fi diferenta de randament al unei aceeasi instalatii de racire, o data montata transversal si alta data paralel?
Sus
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2006 18:24:39    Titlul subiectului: 58322

Și totuși, deși e o soluție incomparabil mai comodă, ea nu s-a încetățenit. E o problemă de fiabilitate sau o teamă față de nou? În continuare, voi cita un articol privitor la motorul autobuzului Karosa Irisbus de 18 metri, autobuz care are multe puncte comune cu Astra Irisbus
ENGINE
• IVECO F2BE0682D (EURO 3) - Vertical, transversally mounted linear six-cylinder four-stroke Diesel engine with direct fuel injection - Provided with a turbocharger - With cooling of sucked air - Power output .................................213 kW / 2050 rev/min - Torque................................. 1100 Nm / 1080-1800 rev/min - Cylinder capacity ................................................. 7.8 litres - Water-cooled - The cooling circuit consists of brass piping and silicone fittings
- The cooler fan is driven hydrostatically
Poți să spui ce înseamnă acționare hidrostatică? E cumva vorba de acționare hidraulică?
Postez o poză cu motorul autobuzului Karosa Irisbus 18. Și mai este o problemă: Cea a centrului de greutate care, în cazul autobuzelor cu motor transversal este mult deplasat în spate. Problema se pune astfel. Ce e mai important în cazul autobuzelor cu podea joasă care, oricum, au probleme de spațiu
-să asiguri un comfort cât de cât pasagerilor, recurgând la soluții tehnice atipice și mai puțin performante, gen motor transversal transmisie în unghi de 90 de grade și , nu în ultimul rând, lunetă mult mai mică decât în mod normal?
-să asiguri o transmisie fiabilă, luminozitate sporită și un salon extrem de strâmt al pasagerilor, cu o capacitate de 66 locuri?



RF_KAROSA MOTOR.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.12 kb
 Vizualizat:  de 25534 ori

RF_KAROSA MOTOR.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
weeping_eye
Vizitator






MesajTrimis: Lun 13 Feb 2006 14:20:45    Titlul subiectului: bbbbbbb 58365

Citat:
- The cooler fan is driven hydrostatically
Poți să spui ce înseamnă acționare hidrostatică? E cumva vorba de acționare hidraulică?
Chiar ma mira treaba asta - actionare hidrostatica la un simplu ventilator! Varianta se foloseste in general la locomotive, unde e vorba de putere mare. Dar asta e, baietii au ales si au pus in practica.
Actionarea hidrostatica este o actionare hidraulica (miscarea se transmite prin intermediul unui lichid - de obicei ulei).
Sus
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 13 Feb 2006 17:27:50    Titlul subiectului: 58377

Soluția motorului electric este mai simplă, dar se pune problema cât de fiabil e senzorul care declanșează motorul electric aferent ventilatorului. Într-adevăr, la autoturisme, electroventilatorul este folosit frecvent, dar autoturismul circulă, în medie, o oră pe zi, în timp ce un autobuz urban funcționează, în medie, undeva între 9 și 10 ore. Una e ca electroventilatorul să nu pornească la un autoturism și alta e să nu pornească la un autobuz. E drept că ventilatorul hidraulic sau cel acționat prin intermediul curelei consumă mult mai mult din puterea motorului (funcționând tot timpul), dar e mai sigur.
La acest topic se vorbea de niște Iveco-uri (nu s-a precizat exact modelul). Ca urmare, îndreptați-vă atenția (și) către Iveco City. Se pare că e înrudit cu Irisbusul, având în vedere că poziționarea motorului este tot transversală, câștigându-se spațiu pentru salonul pasagerilor (e drept că în detrimentul randamentului transmisiei).
Ideea aducerii Mercedesurilor Citaro e discutabilă indiferent de orașul în dotarea căruia ar urma să intre din cauza capacității extrem de reduse. Practic, 10 Irisbusuri echivalează cu 16 Citaro. Și dacă, prin absurd, RATB ar achiziționa autobuze Citaro articulate, problema nu ar fi rezolvată decât în mică măsură. Capacitatea de transport al unui Mercedes articulat vizavi de manevrabilitatea dificilă nu justifică achiziționarea modelului respectiv. Altfel spus, Mercedesul O 530 G este prea puțin încăpător față de cât de greu se conduce.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 15 Mai 2006 23:34:59    Titlul subiectului: 000000000 23016

Un Mercedes O 520, rudă apropiată cu Citaro
Prezentarea midibuzului:
Caratteristiche tecniche
Motore: DaimlerChrysler OM 904 LA
Posizione: Posteriore trasversale
Funzionamento: Sovralimentato, 4 tempi, 4 cilindri, Ciclo DIESEL
Cilindrata: cm3 4.249
kW: 130 a 2200 giri/min
Motore elettrico: SIEMENS tipo 1PV5138-4WS24-Z
Funzionamento: Motore asincrono a 4 poli con raffreddamento ad acqua
Kw: 118
Peso complessivo: kg. 12.050
Lunghezza: mm 8.908
Larghezza: mm 2.350
Altezza: mm 3.080
Posti di servizio: 1
Posti a sedere: 8 (+2 pieghevoli in assenza di carrozzella)
Posti in piedi: 44
Posti carrozzella: 1
Posti totali: 54
Aria condizionata: Si, integrale
Pianale ribassato: Si
Pedana TH: Si
Impianto MP3: Si
Matricole aziendali: 2610 - 2615
Numero esemplari in servizio: 6
Anno entrata in servizio: 2002

Vedere din spate

Interiorul Mercedesului O 520

varianta de 8 metri a autobuzului e mai sus

un text privitor la Mercedes O 520. Citez:
This bizarre bus is a Cito, a type which enjoyed some popularity in France. The most unusual thing about the Cito (aside from its looks) is its driveline. This consists of an electric motor supplied with current by a generator, driven by the 4-cylinder Mercedes engine mounted above the rear axle. The Cito is available in three lengths (8m, 9m and 10m), but the 10m version shown here is the most common. The engine compartment takes up quite a lot of space at the rear of the bus, and there can't be much room for passengers inside an 8m Cito!
Bordul midibuzului mercedes O 520:

Având în vedere că:
-roțile axei B nu sunt duble
-motorul se găsește chiar deasupra axei B, poziționat transversal
e posibil ca midibuzul respectiv să aibă suspensie independentă iar planetarele să iasă direct din cutia de viteze?
Fața și zona axei A:

Spatele; zona axei B:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Mai 2006 22:21:39    Titlul subiectului: 23071

OAB a scris:
Având în vedere că:
-roțile axei B nu sunt duble
-motorul se găsește chiar deasupra axei B, poziționat transversal
e posibil ca midibuzul respectiv să aibă suspensie independentă iar planetarele să iasă direct din cutia de viteze?
Cu jantele alea de fata pe spate sa stii ca nu e exclus, dar nu are CV , ci doar un diferential . In loc de CV are un generator si un motor electric, cam ca o LDE. Daca are si suspensie independenta, chiar ca e ciudat.
Ma gandesc numai unde au indesat cele 2 agregate electrice............
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2006 13:27:29    Titlul subiectului: mmmmm 23146

Două autobuze cu același șasiu și același motor:
Mercedes O 305:

și Heuliez GX 44:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 11:36:14    Titlul subiectului: 23743

Un autobuz standard cu:
-rază de viraj mai mică decât în mod obișnuit (10,85 m în loc de 12)
-suspensie independentă pe axa A; pe axa B nu se precizează tipul suspensiei, cum ar fi normal
-angrenaje hipoide
Schema autobuzului:

Și fișa tehnică:
Citat:
Las Prestaciones Motor Mercedes Benz OM 447 hLA
250 cv. Norma Euro-II
Cilindrada 11.967 cm3
Tipo 6 cilindros en lĂ­nea
Piso bajo semi-urbano
Caja de Cambios S6-85
Plazas 47 plazas de asiento + 35 viajeros de pié.
La TĂ©cnica MecĂĄnica de suspensiĂłn Eje delantero:
SuspensiĂłn de ruedas independiente y estabilizador
Eje motriz:
Setra con engranaje hipoide en el diferencial
Frenos Sistema antibloqueo ABS, Control de tracciĂłn ASR.
Freno motor con mando pedal-interruptor.
Eje delantero:
Freno neumĂĄtico de disco
Eje trasero:
Freno neumĂĄtico de tambor
DepĂłsito de combustible 500 litros
Dimensiones Longitud 12,00 mts.
Ancho 2,50 mts.
Altura 3,20 mts.
Altura interior del techo 2,19 mts.
Distancia entre ejes 6,08 mts.
Radio de giro 21,70 mts.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 11:41:14    Titlul subiectului: 23744

Un autobuz înrudit cu cel de mai sus:

Fișa tehnică:
Citat:
Las Prestaciones Motor Mercedes Benz OM 447 hLa
250 cv. Norma Euro-II
Cilindrada 11.967 cm3
Tipo 6 cilindros en lĂ­nea
Piso bajo semi-urbano
Caja de Cambios S6-1600
Plazas 65 plazas de asiento + 30 viajeros de pié.
La TĂ©cnica MecĂĄnica de suspensiĂłn Eje delantero:
SuspensiĂłn de ruedas independiente y estabilizador
Eje motriz:
Setra con engranaje hipoide en el diferencial
Eje de arrastre:
ZF autodireccional
Frenos Sistema antibloqueo ABS, Control de tracciĂłn ASR. Freno motor con mando pedal-interruptor.
Eje delantero:
Freno neumĂĄtico de disco
Eje trasero:
Freno neumĂĄtico de tambor
Eje de arrastre:
Freno neumĂĄtico de disco
DepĂłsito de combustible 400 litros
Dimensiones Longitud 14,95 mts.
Ancho 2,50 mts.
Altura 3,20 mts.
Altura interior del techo 2,19 mts.
Distancia entre ejes 1º a 2º: 6,08 mts.
2º a 3º: 1,60 mts.
Radio de giro 23,80 mts.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Dum 28 Mai 2006 10:04:17    Titlul subiectului: mmm 23804

OAB a scris:
Două autobuze cu același șasiu și același motor:
Mercedes O 305 . . . și Heuliez GX 44:
A mai existat si Heuliez O305 (varianta standard si articulat), exploatat de orasele Nantes, Montpellier si Strasbourg :
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2006 15:04:12    Titlul subiectului: *Mercedes Citaro/Conecto din strainatate 60914

Citaro din Grecia (cel putin cele din orasul Larissa) sunt varianta in doua usi, partea din spate fiind mai ridicata. In partea din spate scaunele sunt montate cu spatele spre peretii laterali ai autobuzului, astfel ca oamenii stau fata in fata.


RF_09-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.24 kb
 Vizualizat:  de 25357 ori

RF_09-01.jpg



RF_00-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.81 kb
 Vizualizat:  de 25357 ori

RF_00-01.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 22:45:13    Titlul subiectului: 203 61067

Uitati-va mai jos. Poza înfățișează interiorul unui Citaro, dar, precum se vede, spatele diferă rafical de varianta bucureșteană. Asta înseamnă că difer ăcel puțin sistemul de răcire, dacă nu cumva și dispunerea motorului:


0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.2 kb
 Vizualizat:  de 25184 ori

0.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 22:51:08    Titlul subiectului: 61068

@OAB Citaro din poza ta nu are usa 3, asa ca are motorul dispus alfel.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 23:12:24    Titlul subiectului: 61069

Poate că ai dreptate, dar nu sunt sigur.
În poza 1. veti vedea un Citaro cu 3 uși diferit de cele ale RATB. Grila corespunzătoare radiatorului e pe dreapta:
2. Comparati modelul de mai sus cu următorul, care are, într-adevăr 2 uși; radiatorul e așezat exact la fel:



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.43 kb
 Vizualizat:  de 25183 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.98 kb
 Vizualizat:  de 25183 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 12:49:41    Titlul subiectului: 25982

Nu am gasit nici un topic cu Mercedes Citaro, asa ca am pus pozele ce le-am gasit pe google cu un Mercedes Citaro, aici.

Autobuz

Autobuzul de mai sus se numeste Mercedes Irvine Citaro si se poate gasi in Hanovra
http://www.uestra.de/eng/160.php


Ultima modificare efectuată de către Magnum la Mie 21 Iun 2006 16:26:45, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 05 Sep 2006 11:46:40    Titlul subiectului: 88888 32708

OAB a scris:
MODEL: AKA 6226 "Rossianin"
Fac unele rectificări și completări:
1. capacitatea totală e de 220 pasageri:
-40 pe scaune
-180 în picioare
2. Formula roților este de tip 6x2, din câte am observat, treaba asta rezultădin codul autobuzului:6226, adică
-6 înseamnă că are 3 axe; inițial credeam că 6 înseamnă articulat, dar autobuzul "Voljanin" are 3 axe și nu e articulat: pentru exemplificare, îl postez:

-2 înseamnă 2 roți motoare; evident, roțile motoare în cazul lui AKA Rossianin sunt cele ale axei C
-26 constituie alte litere ale codului; încă nu mi-am dat seama dacă au vreo semnificație sau constituie o simplă ordonare; înclin să cred prima variantă
Altfel spus, în cazul lui Rossianin
-Axa e portantă și directoare
-Axa B e doar portantă
-Axa C e motoare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2006 19:48:10    Titlul subiectului: mrrr 34912

Noul Mercedes Conecto Low Floor lansat in premiera mondiala la TRANSEXPO 2006 din Polonia.
Acum cu noul design Conecto este un autobuz total schimbat care a imprumutat mult din linia de design a fratelui mai mare Citaro.
Poza preluata de pe forumul polonez :http://transport.wroc.biz/:-->link-ul pozelor
1 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/9/116301.jpg
2 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/0/116435.jpg
3 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/4/116450.jpg
4 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/10/116434.jpg
5 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/4/116956.jpg



116301.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.96 kb
 Vizualizat:  de 26861 ori

116301.jpg



116435.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.58 kb
 Vizualizat:  de 26820 ori

116435.jpg



116450.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.45 kb
 Vizualizat:  de 26820 ori

116450.jpg



116434.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.3 kb
 Vizualizat:  de 26820 ori

116434.jpg




Ultima modificare efectuată alin la Dum 08 Oct 2006 17:02:31, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community