Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mercedes din strainatate
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Joi 05 Oct 2006 11:15:32    Titlul subiectului: 34949

Din 2007 EvoBus transfera linia de productie Citaro I (Citaro Euro III, 1997-2006) de la Mannheim in Turcia, unde inlocuieste vechea linie de productie MB O 405 (devenit O 345, devenit Conecto); noul Conecto NF este de fapt un Citaro I restilizat!
la Mannheim se va mai produce numai asa numitul Citaro II, adica Citaro Euro IV prezentat anul trecut la Hanovra!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 10:43:54    Titlul subiectului: Mercedes Connecto 65272

Nu exista un nou model Mercedes, in afara de Connecto care nu are podea joasa. Exista o versiune Citaro LE, diferita estetic de versiunea N pe care o are RATBul. Dar mecanica si electronica sint tot aceleasi. Ma tem ca este disponibil doar in versiune 2 usi, si s-ar putea sa fie LE = Low Entry si nu Limited Edition ; intr-acest caz, este probabil sa fie un autobuz periurban, numai bun pentru liniile noastre 4xx.


Citaro_p_info_297_160.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.17 kb
 Vizualizat:  de 26807 ori

Citaro_p_info_297_160.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 12:08:34    Titlul subiectului: 65276

Daca tot ati adus vorba de noi modele de autobuze Mercedes , saptamana trecuta la TRANSEXPO 2006 din Polonia a avut locul lansarea in premiera a noului Conecto care acum este 100% low floor.
Pozele sunt preluate de pe forumul polonez :http://transport.wroc.biz/:-->link-ul pozelor
1 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/9/116301.jpg
2 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/0/116435.jpg
3 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/4/116450.jpg
4 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/10/116434.jpg
5 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/4/116956.jpg

Autobuzul din poza de mai sus postata de colegul nostru Andrei este noul Mercedes Citaro pt transport urban. Mercedes Citaro LE are acelasi design numai ca este 50 sau 60% low floor si folosit pe rute intercity.Acest model de autobuz a castigat competitia "Bus of the year 2007". Asa arata un Mercedes Citaro LE.
Pozele din atasament sunt preluate de pe : http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/c984476.html
Acest model de Citaro a fost desemnat"BUS OF THE YEAR 2007"la IAA HANOVRA
http://www.emercedesbenz.com/Sep06/18_Mercedes_Citaro_LE_U_Named_Bus_Of_The_Year_2007.html



RF_Citaro LE 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.54 kb
 Vizualizat:  de 27096 ori

RF_Citaro LE 1.JPG



RF_Citaro LE 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.48 kb
 Vizualizat:  de 27096 ori

RF_Citaro LE 2.JPG



RF_Citaro LE 3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.85 kb
 Vizualizat:  de 27096 ori

RF_Citaro LE 3.JPG




Ultima modificare efectuată de către alin la Dum 15 Oct 2006 12:26:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 23:22:41    Titlul subiectului: 65304

Sa revenim la noul model urban Low Floor de la Mercedes : O345 Conecto LF. Situl polonez nu permite "hot links", drept care a trebuit sa le cobor pe computerul personal, si apoi sa le urc pe un un sit de hosting.
Mi-ar place si asta la Bucuresti, dar nici de MAN Lions City nu mi-ar fi rusine...



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 10:52:53    Titlul subiectului: 65313

Citaro LE este de fapt noul Citaro si noul Conecto este vechiul Citaro... Wink
Din 2007 EvoBus transfera linia de productie Citaro I (Citaro Euro III, 1997-2006) de la Mannheim in Turcia, unde inlocuieste vechea linie de productie MB O 405 (devenit O 345, devenit Conecto); noul Conecto NF este de fapt un Citaro I restilizat!
La Mannheim se va mai produce numai asa numitul Citaro II, adica Citaro Euro IV prezentat anul trecut la Hanovra (cunoscut si ca Citaro LE, care inca nu a primit noua denumire oficiala!)
(Sursa: EvoBus)
Este logic sa nu mai apara vechiul Citaro (ca cele din Bucuresti) pe situl EvoBus/MB Omnibusse, caci linia de productie se transfera acum in Turcia si modelele produse in viitor se vor numi Conecto NF!
Cele 500 de Citaro Euro 3 (vechiul model) produse pentru Bucuresti sunt ultimele Citaro I produse! Dupa ele la Mannheim se vor monta numai Citaro noul model!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2006 22:15:17    Titlul subiectului: 65334

Un site cu prezentari ale lui Citaro
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/buses/home/products/new_buses.html#quickaccess

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
einstein_andrei
Vizitator






MesajTrimis: Dum 05 Noi 2006 06:25:06    Titlul subiectului: Autobuze Mercedes din strainatate 65753

Am gasit o poza cu un Citaro articulat in alt topic dar sper sa nu se supere cel care a postat-o ca am pus-o si eu.


RF_Mercedes Citaro Long.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.97 kb
 Vizualizat:  de 27162 ori

RF_Mercedes Citaro Long.jpg


Sus
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 02:29:32    Titlul subiectului: mercedes 42763

Citaro de mai jos are motor orizontal, cel puțin, din descrierea dată de tine asta rezultă
În continuare, postez un model de Citaro cu 3 uși, diferit de cel RATB, cu 3 uși. Ăsta e cel cu treaptă la ușa 3 și motor longitudinal? Din cauza spațiului extrem de strâmt din dreptul axei B,nu îmi dau seama dacă podeaua este înclinată sau nu. Pare low-floor 100 %. Dacă, cumva, imaginile ocupă prea mult loc, rog administratorii să le șteargă după ce primesc un răspuns
În imaginea 4 se vede ceva ca o treaptă, dar nu îmi dau seama dacă respective
-constituie treapta pentru scaunele situate în spate,podeaua fiind 100 % joasă
sau
-constituie treapta pentru podea
În imaginea de mai jos se vede un Citaro asemănător cu cel al RATB:



CIT-MOR-ORI.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.51 kb
 Vizualizat:  de 27785 ori

CIT-MOR-ORI.jpg



2cit_133.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.06 kb
 Vizualizat:  de 26580 ori

2cit_133.jpg



3cit_i_158.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.49 kb
 Vizualizat:  de 26584 ori

3cit_i_158.jpg



cit_mor_ver_878.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.94 kb
 Vizualizat:  de 26581 ori

cit_mor_ver_878.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 16:20:59    Titlul subiectului: 42791

Citaro pariziene sint doar 70, si sint destinate numai liniilor autorutiere (deci : avand cel putin 33% din traseu pe autostrada sau "voie express" - "expressway" pt anglofoni). Poti vedea minunile respective cel mai des la Gare de l'Est (linia 350). Apoi, mai rar la Nation (linia 351), Denfert-Rochereau (linia 216), Porte d'Orléans (linia 299) ; apoi, pe citeva linii care nici nu intra in Paris (le gasesti la terminalele la Défense, Pont de Sèvres, etc)
Prin autorutier, se intelege : cutia de viteze, puntea si motorul optimizate pt circulatia la 90 km/h. Este vorba de o versiune facuta special la cererea RATP, care a suferit de o gramada de probleme tehnice in primii ani de circulatie. Numai darea in folosinta a fost intarziata cu doua sau trei luni, de a dat strechea in toti pasionatii de autobuze care asteptau sa le "incerce" si fotografieze !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 07 Ian 2007 01:16:55    Titlul subiectului: 42856

Având în vedere titlul topicului, fac o prezentare succintă autobuzului O 405 N2. Întâi, poza:

și datele tehnice:
Citat:
Motore: MERCEDES BENZ OM 906 LAG.IV/1
Posizione: Posteriore trasversale
Funzionamento: A metano, 4 tempi, Ciclo OTTO
Cilindrata: cm3 6.883
kW: 205 a 2200 giri/min
Coppia max: 1000 Nm a 1400 giri/min
Cambio: automatico
Servosterzo: Si
Peso a vuoto: kg. 12.300
Peso a pieno carico: kg. 19.000
Lunghezza: mm 11.960
Larghezza: mm 2.500
Altezza: mm 3.106
Posti di servizio: 1
Posti a sedere: 20
Posti in piedi: 77
Posti carrozzella: 1
Posti totali: 99
Aria condizionata: Si
Impianto pedana accesso disabili: Si
Matricole aziendali: 5501 - 5510
Numero esemplari in servizio: 10
Anno entrata in servizio: 2001

Un Mercedes O 550 Integro

Designul pare asemănător cu O 345. E doar o aparență?
Un Mercedes O 530 G cu 3 uși:

Și un Mercedes O 530 Citaro "Silberpfeil" (Irvine???)

Designul acestuia din urmă pare complet diferit de Citaro și, totuși, apare caracterizat cu termenul de Citaro. Care e denumirea corectă a modelului SILBERPFEIL?
Sursele de unde am luat pozele sunt:
www.atc.bo.it pentru O 550
www.padersprinter.de pentru O 530 G
www.leipziger-nahverkehr.de pentru O 530 G Silberpfeil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Mar 09 Ian 2007 17:37:10    Titlul subiectului: 43119

Citaro I este O 530, Integro I este O 550... modelul "Silberpfeil" este din 1998 si este modelul special desenat de John Irvine (un mare designer) pentru Expo 2000 la Hanovra; este vorba de 50 bucati (solo 12m si G pe 18m) de sasiuri de Citaro clasic cu o caroserie speciala din aluminiu si optice fata de Atego, plus tanc de gaz natural integrat in caroserie... am circulat cu ele in 2000 la Hanovra, arata excelent si afara si inauntru... sunt insa cam intunecoase din cauza ferestrelor mici...
iata poze cu ele:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Mercedes_irvine_citaro_sst.JPG/300px-Mercedes_irvine_citaro_sst.JPG
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Feb 2007 13:29:59    Titlul subiectului: merc 76382

Divizia de autobuze DaimlerChrysler a vandut 36.200 de vehicule Mercedes-Benz Setra si Orion in 2006, inregistrand acelasi nivel ridicat de vanzari ca si in anul precedent. In acest interval vanzarea sasiurilor a crescut de la 24 000 de unitati in 2005 la aproximativ 24.300 de unitati in 2006.
Per total vanzarea de autobuze a scazut usor, cu vanzari totalizand 11.900 de unitati (2005: 12 200). Cu toate acestea divizia de autocare DaimlerChrysler si-a confirmat pozitia de lider pe piata mondiala si in 2006.
Anul trecut divizia de autobuze DaimlerChrysler a lansat in premiera mondiala noul Mercedes-Benz Citaro K (model cu o lungime mai mica -10.5m- fata de binecunoscutul Citaro), Mercedes-Benz Tourismo si noul autobuz intercity cu podea joasa MultiClass 400.
Mai mult, versiunea intercity a lui Mercedes-Benz Citaro Low Entry a fost numita “Autobuzul anului 2007”, cea mai inalta distinctie pe care un autobuz o poate primi in Europa. Intre timp, pe pietele latino-americane DaimlerChrysler a prezentat‚ sasiul O 500 - lung de 18m - un sasiu modern care permite accesul unui numar mai mare de pasageri la bord.
HotNews.ro, Cristian Covaci, 02 feb 2007

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 21 Feb 2007 17:43:55    Titlul subiectului: 76403

Stire preluata din revista CARGO&BUS


S4021573.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  477.41 kb
 Vizualizat:  de 28621 ori

S4021573.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 07 Oct 2008 20:01:15    Titlul subiectului: 99275

Reiau aici discutia despre Conecto care a inceput in topicul acesta http://tramclub.org/viewtopic.php?t=69&start=100 de ce oare autobuzele si chiar microbuzele fabricate de Mercedes in Turcia nu isi respecta renumele.Sau asa ne pare noua ca tot ce se fabrica in Turcia chiar si de firma este de proasta calitate sau muncitorii din Turcia nu prea isi dau interesul fata de firma la care lucreaza!Cred ca acest frate mai mic al lui Citaro,adica Conecto ar fi mult mai bun ca MAZ pentru multe orase din Romania!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 15:01:19    Titlul subiectului: 114017

Citaro pentru Londra. Nu ma puteam obisnui cu ideea usilor pe partea stanga...
Contrar asteptarilor, Londra nu are doar autobuze etajate si metrou, ci si autobuze ne-etajate, ba chiar articulate (Citaro), ba chiar si tramvai.



M.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  624.42 kb
 Vizualizat:  de 25081 ori

M.JPG



23029-P1260271.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.22 kb
 Vizualizat:  de 25075 ori

23029-P1260271.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costica.4607



Data înscrierii: 08/Ian/2010
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Ian 2010 20:46:54    Titlul subiectului: 122106

Iar intre timp cateva poze de la livrarea celui de-al 25.000-lea Citaro.


731958_1328131_6144_4096_09C833-006..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.5 kb
 Vizualizat:  de 24170 ori

731958_1328131_6144_4096_09C833-006..jpg



732498_1329578_3508_5262_09A854..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.84 kb
 Vizualizat:  de 24170 ori

732498_1329578_3508_5262_09A854..jpg



732500_1329584_5262_3508_09A855..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.42 kb
 Vizualizat:  de 24170 ori

732500_1329584_5262_3508_09A855..jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community