Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Joi 05 Oct 2006 11:15:32 Titlul subiectului: |
34949 |
|
Din 2007 EvoBus transfera linia de productie Citaro I (Citaro Euro III, 1997-2006) de la Mannheim in Turcia, unde inlocuieste vechea linie de productie MB O 405 (devenit O 345, devenit Conecto); noul Conecto NF este de fapt un Citaro I restilizat!
la Mannheim se va mai produce numai asa numitul Citaro II, adica Citaro Euro IV prezentat anul trecut la Hanovra!
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 10:43:54 Titlul subiectului: Mercedes Connecto |
65272 |
|
Nu exista un nou model Mercedes, in afara de Connecto care nu are podea joasa. Exista o versiune Citaro LE, diferita estetic de versiunea N pe care o are RATBul. Dar mecanica si electronica sint tot aceleasi. Ma tem ca este disponibil doar in versiune 2 usi, si s-ar putea sa fie LE = Low Entry si nu Limited Edition ; intr-acest caz, este probabil sa fie un autobuz periurban, numai bun pentru liniile noastre 4xx.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.17 kb |
Vizualizat: |
de 26916 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 23:22:41 Titlul subiectului: |
65304 |
|
Sa revenim la noul model urban Low Floor de la Mercedes : O345 Conecto LF. Situl polonez nu permite "hot links", drept care a trebuit sa le cobor pe computerul personal, si apoi sa le urc pe un un sit de hosting.
Mi-ar place si asta la Bucuresti, dar nici de MAN Lions City nu mi-ar fi rusine...
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Lun 16 Oct 2006 10:52:53 Titlul subiectului: |
65313 |
|
Citaro LE este de fapt noul Citaro si noul Conecto este vechiul Citaro...
Din 2007 EvoBus transfera linia de productie Citaro I (Citaro Euro III, 1997-2006) de la Mannheim in Turcia, unde inlocuieste vechea linie de productie MB O 405 (devenit O 345, devenit Conecto); noul Conecto NF este de fapt un Citaro I restilizat!
La Mannheim se va mai produce numai asa numitul Citaro II, adica Citaro Euro IV prezentat anul trecut la Hanovra (cunoscut si ca Citaro LE, care inca nu a primit noua denumire oficiala!)
(Sursa: EvoBus)
Este logic sa nu mai apara vechiul Citaro (ca cele din Bucuresti) pe situl EvoBus/MB Omnibusse, caci linia de productie se transfera acum in Turcia si modelele produse in viitor se vor numi Conecto NF!
Cele 500 de Citaro Euro 3 (vechiul model) produse pentru Bucuresti sunt ultimele Citaro I produse! Dupa ele la Mannheim se vor monta numai Citaro noul model!
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
|
Sus |
|
|
einstein_andrei Vizitator
|
Trimis: Dum 05 Noi 2006 06:25:06 Titlul subiectului: Autobuze Mercedes din strainatate |
65753 |
|
Am gasit o poza cu un Citaro articulat in alt topic dar sper sa nu se supere cel care a postat-o ca am pus-o si eu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.97 kb |
Vizualizat: |
de 27271 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 06 Ian 2007 02:29:32 Titlul subiectului: mercedes |
42763 |
|
Citaro de mai jos are motor orizontal, cel puțin, din descrierea dată de tine asta rezultă
În continuare, postez un model de Citaro cu 3 uși, diferit de cel RATB, cu 3 uși. Ăsta e cel cu treaptă la ușa 3 și motor longitudinal? Din cauza spațiului extrem de strâmt din dreptul axei B,nu îmi dau seama dacă podeaua este înclinată sau nu. Pare low-floor 100 %. Dacă, cumva, imaginile ocupă prea mult loc, rog administratorii să le șteargă după ce primesc un răspuns
În imaginea 4 se vede ceva ca o treaptă, dar nu îmi dau seama dacă respective
-constituie treapta pentru scaunele situate în spate,podeaua fiind 100 % joasă
sau
-constituie treapta pentru podea
În imaginea de mai jos se vede un Citaro asemănător cu cel al RATB:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.51 kb |
Vizualizat: |
de 27894 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.06 kb |
Vizualizat: |
de 26689 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.49 kb |
Vizualizat: |
de 26693 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
14.94 kb |
Vizualizat: |
de 26690 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Sâm 06 Ian 2007 16:20:59 Titlul subiectului: |
42791 |
|
Citaro pariziene sint doar 70, si sint destinate numai liniilor autorutiere (deci : avand cel putin 33% din traseu pe autostrada sau "voie express" - "expressway" pt anglofoni). Poti vedea minunile respective cel mai des la Gare de l'Est (linia 350). Apoi, mai rar la Nation (linia 351), Denfert-Rochereau (linia 216), Porte d'Orléans (linia 299) ; apoi, pe citeva linii care nici nu intra in Paris (le gasesti la terminalele la Défense, Pont de Sèvres, etc)
Prin autorutier, se intelege : cutia de viteze, puntea si motorul optimizate pt circulatia la 90 km/h. Este vorba de o versiune facuta special la cererea RATP, care a suferit de o gramada de probleme tehnice in primii ani de circulatie. Numai darea in folosinta a fost intarziata cu doua sau trei luni, de a dat strechea in toti pasionatii de autobuze care asteptau sa le "incerce" si fotografieze !
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 07 Ian 2007 01:16:55 Titlul subiectului: |
42856 |
|
Având în vedere titlul topicului, fac o prezentare succintă autobuzului O 405 N2. Întâi, poza:
și datele tehnice: Citat: | Motore: MERCEDES BENZ OM 906 LAG.IV/1
Posizione: Posteriore trasversale
Funzionamento: A metano, 4 tempi, Ciclo OTTO
Cilindrata: cm3 6.883
kW: 205 a 2200 giri/min
Coppia max: 1000 Nm a 1400 giri/min
Cambio: automatico
Servosterzo: Si
Peso a vuoto: kg. 12.300
Peso a pieno carico: kg. 19.000
Lunghezza: mm 11.960
Larghezza: mm 2.500
Altezza: mm 3.106
Posti di servizio: 1
Posti a sedere: 20
Posti in piedi: 77
Posti carrozzella: 1
Posti totali: 99
Aria condizionata: Si
Impianto pedana accesso disabili: Si
Matricole aziendali: 5501 - 5510
Numero esemplari in servizio: 10
Anno entrata in servizio: 2001 |
Un Mercedes O 550 Integro
Designul pare asemănător cu O 345. E doar o aparență?
Un Mercedes O 530 G cu 3 uși:
Și un Mercedes O 530 Citaro "Silberpfeil" (Irvine???)
Designul acestuia din urmă pare complet diferit de Citaro și, totuși, apare caracterizat cu termenul de Citaro. Care e denumirea corectă a modelului SILBERPFEIL?
Sursele de unde am luat pozele sunt:
www.atc.bo.it pentru O 550
www.padersprinter.de pentru O 530 G
www.leipziger-nahverkehr.de pentru O 530 G Silberpfeil
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Mar 09 Ian 2007 17:37:10 Titlul subiectului: |
43119 |
|
Citaro I este O 530, Integro I este O 550... modelul "Silberpfeil" este din 1998 si este modelul special desenat de John Irvine (un mare designer) pentru Expo 2000 la Hanovra; este vorba de 50 bucati (solo 12m si G pe 18m) de sasiuri de Citaro clasic cu o caroserie speciala din aluminiu si optice fata de Atego, plus tanc de gaz natural integrat in caroserie... am circulat cu ele in 2000 la Hanovra, arata excelent si afara si inauntru... sunt insa cam intunecoase din cauza ferestrelor mici...
iata poze cu ele:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Mercedes_irvine_citaro_sst.JPG/300px-Mercedes_irvine_citaro_sst.JPG
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Feb 2007 13:29:59 Titlul subiectului: merc |
76382 |
|
Divizia de autobuze DaimlerChrysler a vandut 36.200 de vehicule Mercedes-Benz Setra si Orion in 2006, inregistrand acelasi nivel ridicat de vanzari ca si in anul precedent. In acest interval vanzarea sasiurilor a crescut de la 24 000 de unitati in 2005 la aproximativ 24.300 de unitati in 2006.
Per total vanzarea de autobuze a scazut usor, cu vanzari totalizand 11.900 de unitati (2005: 12 200). Cu toate acestea divizia de autocare DaimlerChrysler si-a confirmat pozitia de lider pe piata mondiala si in 2006.
Anul trecut divizia de autobuze DaimlerChrysler a lansat in premiera mondiala noul Mercedes-Benz Citaro K (model cu o lungime mai mica -10.5m- fata de binecunoscutul Citaro), Mercedes-Benz Tourismo si noul autobuz intercity cu podea joasa MultiClass 400.
Mai mult, versiunea intercity a lui Mercedes-Benz Citaro Low Entry a fost numita “Autobuzul anului 2007”, cea mai inalta distinctie pe care un autobuz o poate primi in Europa. Intre timp, pe pietele latino-americane DaimlerChrysler a prezentat‚ sasiul O 500 - lung de 18m - un sasiu modern care permite accesul unui numar mai mare de pasageri la bord.
HotNews.ro, Cristian Covaci, 02 feb 2007
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mie 21 Feb 2007 17:43:55 Titlul subiectului: |
76403 |
|
Stire preluata din revista CARGO&BUS
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
477.41 kb |
Vizualizat: |
de 28730 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 07 Oct 2008 20:01:15 Titlul subiectului: |
99275 |
|
Reiau aici discutia despre Conecto care a inceput in topicul acesta http://tramclub.org/viewtopic.php?t=69&start=100 de ce oare autobuzele si chiar microbuzele fabricate de Mercedes in Turcia nu isi respecta renumele.Sau asa ne pare noua ca tot ce se fabrica in Turcia chiar si de firma este de proasta calitate sau muncitorii din Turcia nu prea isi dau interesul fata de firma la care lucreaza!Cred ca acest frate mai mic al lui Citaro,adica Conecto ar fi mult mai bun ca MAZ pentru multe orase din Romania!
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 14 Iul 2009 15:01:19 Titlul subiectului: |
114017 |
|
Citaro pentru Londra. Nu ma puteam obisnui cu ideea usilor pe partea stanga...
Contrar asteptarilor, Londra nu are doar autobuze etajate si metrou, ci si autobuze ne-etajate, ba chiar articulate (Citaro), ba chiar si tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
624.42 kb |
Vizualizat: |
de 25190 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.22 kb |
Vizualizat: |
de 25184 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 09 Ian 2010 20:46:54 Titlul subiectului: |
122106 |
|
Iar intre timp cateva poze de la livrarea celui de-al 25.000-lea Citaro.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.5 kb |
Vizualizat: |
de 24279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.84 kb |
Vizualizat: |
de 24279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.42 kb |
Vizualizat: |
de 24279 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|