Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Irisbus Citelis
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 17 Feb 2007 17:23:27    Titlul subiectului: 76135

26 de grade? Înseamnă o diferență de 23 de grade față de temperatura de afară... nu este periculos pentru sănătate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Feb 2007 17:11:07    Titlul subiectului: 76202

Eu sunt cam dezamagit de ele. Pe langa fereastra din spate care te lasa sa vezi doar cerul, zgomotul de fond este mai puternic (in comparatie cu 415T-urile), au un tiuit enervant cand se inchid usile, cularul de trecere de la usa 3 la usa 2 este foarte stramt (mai stramt decat la Citaro), toate statiile (intre Facultatea de Medicina si Orizont) au fost anuntate cu sughituri (se mai intampla si la Citaro dar mult mai rar).
Cea mai pregnanta impresie este de inghesuit...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Feb 2007 17:48:00    Titlul subiectului: 76209

Mie mie se par mai mult decat ok. Singurul lucru care ma supara este fragmentarea anuntului de statii (la rodaj era MULT mai nasol decat in traseu, nu se auzeau decat vreo 3 silabe).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Dum 18 Feb 2007 19:25:03    Titlul subiectului: 76215

metrou.usor a scris:
Sper ca urmatoarele 10 tot la Bujoreni sa vina
Toti bucurestenii platesc impozite, iar pretul unei calatorii in Drumul Taberei nu este mai mare decat in Berceni, Titan sau Bucurestii Noi. Normal ar fi sa se dea majoritatea la Bujoreni si Vatra (cate 35), iar cate 15 sa mearga si in Berceni si in Bucurestii Noi.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2007 11:53:59    Titlul subiectului: 76241

Normal ar fi fost sa le dea pe toate la Vatra, pentru ca alea de la Bujoreni sunt mult mai noi, cu multe imbunatatiri si nu era cazul sa se schimbe.
iar Nitu Vasile si Bucurestii Noi le-ar fi facut 50-50 pe alea ramase de la Vatra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2007 14:49:24    Titlul subiectului: 76257

Se pare ca s-a luat in considerare si cine intretine mai bine troleibuzele si trebuie sa-i dau dreptate lui Metrou.Usor cand spune ca cele de la Vatra arata jalnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 29/Apr/2019
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2007 14:57:52    Titlul subiectului: 76259

LArSON a scris:
Se pare ca s-a luat in considerare si cine intretine mai bine troleibuzele si trebuie sa-i dau dreptate lui Metrou.Usor cand spune ca cele de la Vatra arata jalnic.
Asta cu intretinerea mi se pare de fapt ca arata mai degraba haosul din RATB, pentru ca altfel nu vad cum nu se pot impune niste standarde minime in toate depourile RATB, doar e o singura societate si exista o ierarhie acolo, sau ar trebui sa existe, chiar daca este de stat.
Altfel, desi calitativ par mai slabe decit Ikarus 415T, sper sa fie totusi fiabile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 8545
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2007 23:37:39    Titlul subiectului: ssssss 76364

Tocmai duminica trecuta am fost cu un Irisbus Citelis (linia 61). Pe mine m-a cam dezamagit acest troleibuz. Vazut din afara arata foarte bine, dar in interior mi se pare prea putin spatiu. Cred ca ar fi trebuit sa fie mai putine scaune. M-am asezat pe scaunul sub care era una din aeroterme si nu am putut sa stau pe scaun, asa de cald era.
Cu toate astea are si parti bune. Mi s-a parut mai silentios decat Ikarus 415 T, aerotermele mult mai silentioase (la Ikarus cand merg aerotermele parca ai fi intr-o uzina, asa de tare se aud), si mai ales mi-au placut camerele de luat vederi. Poate asa vor fi descurajati hotii de buzunare.
Interiorul acestui troleibuz seamana cu un interior de... autocar, mai ales intre usile 2 si 3. Dupa parerea mea aceste troleibuze nu sunt facute pentru persoanele supraponderale Laughing
Cum se descurca Irisbusurile de pe liniile 69 si 91 in orele de varf? Face fata la aglomeratiei?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2007 09:42:45    Titlul subiectului: ththt 76782

De ieri sunt 8, 3-61, 2-91 si 3-69.
Ultimele 2 urmeaza sa iasa pana saptamana viitoare.
Tot saptamana viitoare este asteptat 5311.

Din lotul urmator de 10 troleibuze, primul trebuie sa vina saptamana viitoare.
Nu cred ca o sa le scoata pe 66, 79, 86.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2007 17:31:34    Titlul subiectului: 76958

Am si eu o intrebare:De ce scartie scaunul din plastic cand te pui pe el?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dan Jiga



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iul/2013
Mesaje: 32
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2007 18:13:42    Titlul subiectului: 76967

Daf686 a scris:
Am si eu o intrebare:De ce scartie scaunul din plastic cand te pui pe el?
Probabil fiindca e facut cam pe la limita rezistentei lui structurale, ca sa fie mai usor si mai ieftin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2007 22:56:48    Titlul subiectului: tb 76989

Big Brother în troleibuz
Miercuri 28 Februarie 2007
Bucureștenii vor circula de astăzi cu troleibuze monitorizate prin satelit. Vehiculele sunt dotate cu camere video, protejate de carcase antivandalism și pot stoca imaginile timp de 72 de ore.
Troleibuzele au fost deja puse în circulație încă de săptămâna trecută, dar camere de monitorizare sunt funcționale abia de azi.
Primele 10 troleibuze au fost puse deja în circulație pe liniile 61,69 și 91. Următoarele 50 vor fi aduse până la sfârșitul anului,iar alte 50 vor circula pe străzile Capitalei de anul viitor. Bucureștenii susțin că se simt mult mai în siguranță în noile troleibuze.
Fiecare troleibuz poate transporta 104 călători. Ele sunt dotate și cu rampe de acces pentru persoanele cu dizabilități, dar și cu sisteme automate de taxare. Un asemenea vehicul costă 92.000 de lei, iar durata de viață este de 15 ani. Investiția totală se ridică la peste nouă milioane de lei.
Sursa: Realitatea TV
www.realitatea.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2007 23:30:02    Titlul subiectului: 76991

RATB SCOATE PE STRADĂ TROLEIBUZELE CU GPS
Dacă aveam impresia că dispozitivele monitorizate prin satelit sunt deținute numai de NASA sau cine știe ce alte organizații ascunse, se pare că ne-am înșelat! Primăria Capitalei a achiziționat zece troleibuze. Nimic spectaculos până acum. Numai că, troleibuzele sunt monitorizate prin satelit (autovehiculele dețin un sistem GPS)! Iar miraculosul nu se oprește aici... Noile troleibuze sunt dotate cu camere video. De asemenea, acestea au fost concepute pentru a oferi un confort sporit pasagerilor. Sună bine! Însă, rămâne de vazut cât timp va trece până ce noile troleibuze vor fi vandalizate.
De altfel, doritorii de noi senzații pot să încerce troleibuzele chiar din această săptămână. RATB a scos pe stradă zece astfel de autobuze. Acestea circulă pe liniile 61, 69 și 91. Dar nu vă speriați, până la sfârșitul anului, RATB va primi încă 50 de astfel de troleibuze, iar anul viitor vor mai sosi încă 50. Prin urmare, nu avem de ce să ne facem griji. Oricum, să nu uitați să compostați biletele sau să validați cardul!
Adina Bumbeș
Adăugat: 28 februarie 2007
ANTENA 3.

Si comentariul meu - Circula 10 , mai vin 50 anul asta si inca 50 la anu. Deci 110 dupa mintea doamnei care a scris articolul. Laughing
Dupa articolul pus de mine si cel pus de power322 rezulta ca:
- cel care a scris al doilea articol (iRealitatea) a copiat ce era deja publicat de Antena3 si odata cu copierea a fost imprastiata si prostia cu 10+50+50 Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 05/Sep/2019
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2007 01:16:26    Titlul subiectului: 76994

[i]Primele 10 troleibuze noi din cele 100 comandate de municipalitate au intrat deja in circulatie pe strazile Bucurestiului. Primaria Capitalei a lansat anul trecut licitatia pentru achizitionarea a 100 de troleibuze, o componenta a programului municipalitatii de innoire a parcului auto al RATB.
Licitatia a fost castigata de societatea Astra Bus Arad care a livrat deja primele 10 troleibuze care au fost introduse pe liniile 61, 69 si 91, urmand ca inca 50 sa fie aduse pana la sfarsitul acestui an, iar alte 40 in 2008.

Cristina Boiangiu
Romania Libera 1-03-2007[/i]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2007 14:26:43    Titlul subiectului: 77036

Pe siteul PMB: www.pmb.ro
a aparut urmatorul comunicat:
COMUNICAT
- primele 10 troleibuze noi au intrat in circulatie -
Primaria Municipiului Bucuresti a lansat anul trecut licitatia pentru achizitionarea a 100 de troleibuze - componenta a programului municipalitatii de innoire a parcului auto al RATB.
Licitatia a fost atribuita in iulie 2006 societatii ASTRA BUS ARAD.
Primele 10 troleibuze IRIS BUS au intrat in circulatie pe traseele RATB (liniile 61, 69 si 91), urmand ca inca 50 sa fie livrate pana la sfarsitul acestui an, iar alte 50 in 2008.
Intre caracteristicile tehnice de baza ale vehiculului amintim:
• podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului
• rampa de acces pentru persoanele cu dizabilitati
• computer de bord ce prelucreaza si stocheaza in timp real datele referitoare la functionarea, exploatarea si monitorizarea vehiculului;
• troleibuzul este dotat cu trei sisteme de franare independente
• instalatie de supraveghere video: sistem cu patru camere digitale cu carcasa antivandalism, ce dispune de o memorie de inregistrare a evenimentelor pe o perioada de 72 de ore
• sistem GPS cu posibilitatea vizualizarii rutei si comanda anunturilor de statie pentru pasageri
• sistem automat de taxare
• confort sporit pentru pasageri: zgomot redus, tinuta de drum corespunzatoare, suprafata vitrata mare, instalatie de informare vizuala si acustica a calatorilor.
Capacitatea de transport este de 104 pasageri, din care 29 pe scaune si 75 in picioare; durata de viata este de 15 ani, iar durata de revizie generala este de 8 ani.
Troleibuzul este garantat pe o perioada de 3 ani.
Tot in cadrul programului municipalitatii de modernizare a transportului public, anul trecut au fost achizitionate 500 de autobuze (dintre care 400 livrate in 2006) si a fost demarata licitatia pentru achizitia a 100 de tramvaie (pentru care au fost depuse 3 oferte, aflate in prezent in evaluarea comisiei de analiza).
De asemenea, in bugetul pe 2007 au fost prevazute sumele necesare pentru achizitia a inca 500 de autobuze noi.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BOGDABUS



Data înscrierii: 22/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Noi/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2007 18:50:00    Titlul subiectului: 77049

Stie cineva care e viteza maxima a lui Irisbus?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 05/Sep/2019
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2007 21:44:46    Titlul subiectului: 77056

Vitezometrul lor indica un maxim de 125 km/h , dar mai mult de 60 nu or sa prinda niciodata in Bucuresti .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2007 23:02:36    Titlul subiectului: 77153

Astazi "m-am dat" si eu cu un Irisbus pe linia 61. Spunea cineva mai devreme ca scaunele din plastic scartaie. Nu am remarcat asta, insa sunt extrem de fragile; se pot rupa usor cu o persoana mai supraponderala, daca se mai si lasa pe spate Rolling Eyes Altfel, de la Autogara Militari pana la Fac. de Electronica, unde am coborat, nu cred a fost macar un anunt vocal al urmatoarei statii la care sa nu fi fost erori Shocked Parca anuntul ar fi fost inregistrat pe un CD super zgariat sau pe o caseta magnetica pusa in prealabil in vecinatatea unei boxe.

Per ansamblu, noile troleibuze mi-au lasat impresia ca sunt mai slabe decat Ikarus 415, la capitolele design si finisaj interior
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2007 13:01:26    Titlul subiectului: 77168

Am vazut ieri pe #5311 la dep Bujoreni, alaturi de #5309. O pleaca el la dep Vatra Luminoasa? Sau ramane aici?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 04 Mar 2007 13:52:43    Titlul subiectului: 77172

Daf686 a scris:
Am vazut ieri pe #5311 la dep Bujoreni, alaturi de #5309. O pleaca el la dep Vatra Luminoasa? Sau ramane aici?
Toate merg la Bujoreni intii, unde se descarca pe o rampa speciala. Apoi merg tractate la Berceni sa le faca verificarea franelor pe stand.
La final o sa ajunga la Vatra Luminoasa.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 21:50:14    Titlul subiectului: 77302

Au sosit Citelis-urile pana la 5313. Sunt la Bujoreni cu destinatia V.Luminoasa.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 256
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2007 00:27:27    Titlul subiectului: 77380

La schimbul 2 au fost pe traseu 5303, pe linia 61, si 5302 pe 69
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 8545
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2007 10:03:03    Titlul subiectului: 77386

Eu am circulat vineri dupa masa cu #5306 pe linia lui 61. Soferul l-a "forjat" destul de tare. O chestie am remarcat la troleibuzul asta. Cand mergea mai repede se auzea un sunet dinspre captatoari ca si cum ar fi trecut tot timpul peste un macaz.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2007 18:12:15    Titlul subiectului: 77505

Au sosit pana la#5315. Sunt asteptate si #5316 si #5317 saptamana asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2007 19:30:28    Titlul subiectului: 77912

Primul Irisbus pe Linia 92. O poza de la capatul din Brajul Dunarii, astazi pe la ora 6 PM.


27-03-07_1808.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.64 kb
 Vizualizat:  de 19696 ori

27-03-07_1808.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community