Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Admin Administrator/Moderator FORUM
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 05/Mai/2024 Mesaje: 642
|
Trimis: Vin 19 Sep 2008 14:36:26 Titlul subiectului: |
98501 |
|
Fotografia de mai sus a fost preluata de pe site-ul lui Marian Andrei, fiind realizata si apoi falsificata de domnul respectiv. Dealtfel un loc mai potrivit pentru ea ar fi fost topicul cu fotografii trucate de la Cafenea.
Va reamintim prevederea regulamentului care impuine precizarea sursei pentru materialele care nu va apartin; chiar si fotografiile trucate se supun acestei reguli.
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Sep 2008 18:32:33 Titlul subiectului: |
98547 |
|
5400 zace in curte la Berceni langa scuarul din fata halei, nici vorba sa ajunga la Vatra. Se vede si de pe strada.
Poza nu e trucata, este chiar 5400 in acelasi loc in care se afla si astazi. Se poate observa si instalatia experimentala de retragere pneumatica a stangilor.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Sep 2008 09:58:03 Titlul subiectului: |
98601 |
|
Nu inteleg de ce trebuie sa se trucheze pozele cu troleibuzele Irisbus in Photoshop. Cumva realitatea este prea dura si trebuie cosmetizata ca sa nu se supere mai marii RATB-ului ?
Ce era asa mare drama daca apare pe net un troleu fara masca ?
Legat de fiabilitatea lor, aproape zilnic vad prin centru sau in zona mea Irisbus-uri tractate de masini de interventii. De ce se strica asa de multe, unde apar problemele ? Care dintre componente se strica cel mai des la aceste trolee ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 22 Sep 2008 11:01:09 Titlul subiectului: |
98609 |
|
Acest lucru l-am observat si eu la troleibuzele Irisbus Citelis care sunt excesiv de pretentioase; in fiecare zi observ cate un troleu Citelis de pe linia lui 86 defect. Poate acest lucru se datoreaza si bataii de joc de care au parte la depoul Vatra Lumionoasa; mai deunazi am vazut troleul #5339 intr-o jalnica stare lucru care m-a frapat... si lista cu trolee "made in Vatra" care arata rau poate continua!
|
|
Sus |
|
|
bamse
Data înscrierii: 10/Feb/2008 Ultima vizita: 03/Oct/2010 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 12:56:38 Titlul subiectului: |
103345 |
|
5400 mai apare pe traseu?
|
|
Sus |
|
|
Le 3400
Data înscrierii: 12/Apr/2008 Ultima vizita: 23/Iul/2011 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 3 (Salajan)
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 15:21:03 Titlul subiectului: |
103361 |
|
A aparut pe linia 86
_________________ 91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz! |
|
Sus |
|
|
george99xxx
Data înscrierii: 14/Feb/2008 Ultima vizita: 29/Iul/2012 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Feb 2009 23:46:35 Titlul subiectului: |
105701 |
|
Citat: | Legat de fiabilitatea lor, aproape zilnic vad prin centru sau in zona mea Irisbus-uri tractate de masini de interventii. De ce se strica asa de multe, unde apar problemele ? Care dintre componente se strica cel mai des la aceste trolee ? |
Una din problemele care apar sunt din cauza periilor colectoare de pe motorul TN96 de curent continuu...Din cate stiu, primul lot (nu stiu exact numarul) din cele 100 Irisbus Citelis au fost dotate cu perii austriece, care sunt foarte bune (stiu asta deoarece lucrez in domeniul motoarelor electrice la UMEB si din aceste TN96, foarte putine au venit inapoi in garantie). Restul au fost dotate cu perii turcesti, din cate am inteles, care se uzau neasteptat de repede din cauza comutatiei electrice dintre perii si colector si trebuiau inlocuite in garantie
|
|
Sus |
|
|
ciureanuc
Data înscrierii: 25/Mai/2008 Ultima vizita: 18/Noi/2013 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Mar 2009 16:31:08 Titlul subiectului: |
108455 |
|
URASC aceste troleibuze, arata de parca... daca stai in spate e ca si cum ai sta intr-o cutie.
Nici nu se pot compara cu cele vechi (verzi) pe care le ador.
Chiar ma intreb de ce au preferat sa cumpere troleibuze noi decat sa le repare perfect pe cele vechi.
Voi cum va simtiti cand mergeti cu unul din asta alb si stati in spate?
|
|
Sus |
|
|
vic
Data înscrierii: 26/Iun/2008 Ultima vizita: 17/Iul/2017 Mesaje: 37 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 14:55:40 Titlul subiectului: |
108771 |
|
Ai dreptate, aceste troleibuze sunt foarte înghesuite, din cauza ca ele sunt 100% low-floor. Din acest motiv, culoarul dintre usile 2 si 3 este îngust, fiind anevoioasa parcurgerea acestuia, mai ales cu bagaje. O solutie de troleibuz cu podea partial coborâta (cum este Rocar Autodromo) ar minimiza aceste aspecte neplacute. Dar, cum ne sunt impuse directivele europene care prevad podea 100% coborâta la autobuze si troleibuze (asta mi se pare o absurditate; ele pot avea low-floor între usile 1 si 2 si ar fi supra-suficient, oricum nu poate urca nimeni cu caruciorul pe usa 3) suntem "obligati prin lege" sa achizitionam astfel de vehicule. Sper din tot sufletul ca aceste "legi" destepte se vor mai schimba odata cu trecerea timpului. Pâna atunci, Irisbusuri (autobuze si troleibuze) sunt si în alte orase din tara (Cluj-Napoca, Satu Mare, Suceava, etc.) si în alte tari (Skoda Irisbus în Cehia).
Troleibuzele Irisbus din Bucuresti au fost cumparate pentru a înlocui DAC-urile (simple si articulate), care erau destul de vechi, întretinerea lor fiind destul de costisitoare (de reparatie nici nu se punea problema). In schimb, troleibuzele Ikarus (cele verzi) circula în continure, cu foarte mici exceptii.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Sep 2010 12:46:42 Titlul subiectului: |
133879 |
|
Desi circul aproape zilnic cu Citelis-uri, azi am observat ca 5302, sub banca 2 dreapta de dupa usa 2 (in fata stalpului dintre geamurile 3 si 4 de pe dreapta), in interior, lipita de podea si de peretele lateral este o masca (o cutie neagra) asemanatoare cu cea de la gatul de umplere al rezervorului de motorina de la 112udm. Pe exterior nu se observa nimic. Este cumva o ramasita care arata ca initial caroseria a fost destinata unui autobuz?
|
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 23:00:45 Titlul subiectului: Irisbus pe la piata Sudului |
138046 |
|
Astazi am vazut un Irisbus Citelis (5305) la Piata Sudului, tractat catre Depoul Nitu Vasile (Obregia). Mentioneza ca venea dinspre Sura Mare. Poate cineva sa afle ce cauta pe acolo?
|
|
Sus |
|
|
Le 3400
Data înscrierii: 12/Apr/2008 Ultima vizita: 23/Iul/2011 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 3 (Salajan)
|
Trimis: Mar 28 Dec 2010 01:21:47 Titlul subiectului: |
138059 |
|
Or o fi fost defect, ori pentru ITP.
De mentionat ca ITP-ul pentru autobuze se face in Autobaza Titan, iar cel pentru troleibuze in Depoul Berceni (Nitu Vasile).
_________________ 91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz! |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 15:14:01 Titlul subiectului: |
149314 |
|
Desi nu au foarte mult timp in exploatare, unele troleibuze au inceput sa dea semne ce par sa indice o calitate slaba a materialelor folosite...
Ca exemplu, iata gradul de uzura si coroziune al picioarelor scaunelor din troleibuzul #5354, ieri.
Mi se pare inadmisibil ca astfel de aspecte sa se manifeste dupa atat de putin timp de exploatare.
Sau sa fie din cauza intretinerii/salubrizarii lor? Situatii similare mai pateam la vagoanele CFR Calatori, unde ma trezeam ca tigancile de la salubrizare puneau un aditiv "miraculos" in apa cu care spalau vagoanele, aditiv care conducea la decolorarea vopselei si corodarea tablei. La un moment-dat am si aflat ce era: un "banal" acid sulfuric (de acumulatori) pe care il adaugau in galeti... odata ma bagasem sub un vagon sa verific ceva si mi s-a scurs pe bluza o picatura de "apa". Bluza era kaki, locul unde a cazut picatura s-a facut rosu. Initial n-am dat importanta, am crezut ca e doar o pata, rugina ceva... cand am vrut sa frec bluza... ghinion! s-a gaurit si a trebuit s-o arunc...
Revenind la interiorul troleibuzul pozat, remarcati starea jalnica de mizerie in care se gasea, cu toate ca era abia in jurul pranzului, era o tura d-aia care se retragea la Vatra Luminoasa...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.09 kb |
Vizualizat: |
de 29675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.42 kb |
Vizualizat: |
de 29675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.01 kb |
Vizualizat: |
de 29675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.39 kb |
Vizualizat: |
de 29675 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Oct 2011 05:47:40 Titlul subiectului: |
149641 |
|
Catalin Ghita a scris: | Desi nu au foarte mult timp in exploatare, unele troleibuze au inceput sa dea semne ce par sa indice o calitate slaba a materialelor folosite... | Apropo de asta: Dl. Mandreanu, seful depoului Berceni, despre troleibuzele Citelis a scris: | Sunt frumusele si ieftine, dar doar atat! |
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Oct 2011 22:10:03 Titlul subiectului: |
149681 |
|
Se vede diferenta, de exemplu, dintre Citaro si Citelis... mai bine zis nici nu se compara.
Pai, rugina, deja? Si cu scaunele e ceva in neregula, nu-mi dau seama cum se s-au jegosit asa. In afara de civilizatia precara a bucurestenilor, scaunele nu trebuiau sa arate asa, dau din nou exemplu Citaro, pozitiv desigur.
Si partile flexibile de la usi s-au cam distrus.. deja. Am vazut o multime de Citelisuri spoite prin depou.
Deci nu trebuie scapat de Ikarusuri sub nici o forma momentan, daca Citelusurile astea, relativ noi, dau deja semne de oboseala.
Oricum, pe liniile dintre cele doua gari mari ale Bucurestiului ar trebui puse troleibuze articulate, cele de marime medie pur si simplu nu fac fata bagajelor calatorilor veniti in gari...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 25 Iun 2012 10:24:58 Titlul subiectului: |
156725 |
|
Placajul interior al unora dintre troleibuzele Irisbus a inceput sa se umfle puternic, fiind extrem de gonflat spre interior. Nu pricep cum e posibil asa ceva, situatii similare am vazut si la autobuzele Irisbus din Suceava, oare cum de n-au reusit sa rezolve o problema aparent atat de simpla, ce o fi fost asa greu sa inlocuiasca panourile astea de proasta calitate cu unele "normale"?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.42 kb |
Vizualizat: |
de 28324 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 12:56:03 Titlul subiectului: |
166582 |
|
La troleibuzele IrisbusCitelis bucurestene, pe langa numarul de parc, vopsit pe caroserie, am vazut ca se foloseste si un autocolant cu acelasi numar de parc (foto 1-2).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.18 kb |
Vizualizat: |
de 26751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.5 kb |
Vizualizat: |
de 26751 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Andrei96
Data înscrierii: 08/Sep/2013 Ultima vizita: 09/Feb/2016 Mesaje: 28 Locație: Voluntari
|
Trimis: Joi 10 Iul 2014 10:00:53 Titlul subiectului: |
173802 |
|
Pai cam asa sunt la toate!
De exemplu la Vatra #5376 are pe spate nr de parc cu vopsea care s-a sters si s-a lipit un autocolant.
_________________ Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iul 2014 13:44:32 Titlul subiectului: |
173809 |
|
Acum cateva zile asteptam sa trec strada Matei Voievod si ce credeti ca am vazut?
Un Irisbus cu afisajul electronic nefunctional
Avea lipit pe parbriz o foaie pe care scria 90 si pe un geam pe partea cu usile la fel.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 23 Aug 2014 16:56:24 Titlul subiectului: |
174398 |
|
Irisbus-urile mai cad la datorie. Sa fie caldura de vina ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.52 kb |
Vizualizat: |
de 24818 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Ian 2015 15:35:34 Titlul subiectului: |
176357 |
|
Un lucru care nu l-am mai vazut pana astazi.Un Irisbus care inca avea ciocanasele pentru spart geamul in caz de urgenta.Circula la linia 86, nu am retinut numarul de parc.
Si un lucru ciudat.Unele troleibuze de pe linia 86, poate sunt si pe alte linii, au sub scaunele dintre usa 1 si 2 niste galeti.Pentru ce sunt?
Si din ce in ce mai multe troleibuze incep sa aiba probleme cu afisajele.Pe langa ca la unele e cazut, la un troleibuz de pe linia 70 afisajul electronic se oprea si repornea, ca si cand ai filma, si nu am camere in loc de ochi.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Ian 2015 23:14:01 Titlul subiectului: |
176366 |
|
Am vazut galeti si in alte mijloace de transport, probabil sunt pentru urgentele in caz de inzapezire.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Ian 2015 00:29:57 Titlul subiectului: |
176368 |
|
Pe timp de iarna se dau de la garaj lopeti si galeti cu sare si nisip.
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
bluepuffle20
Data înscrierii: 27/Ian/2015 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 21:48:50 Titlul subiectului: |
176819 |
|
guest a scris: | La troleibuzele IrisbusCitelis bucurestene, pe langa numarul de parc, vopsit pe caroserie, am vazut ca se foloseste si un autocolant cu acelasi numar de parc (foto 1-2). | Crede-ma,unele nu mai au nici numar de parc dupa reclama aia de la Anuntul. Singurul Citelis din Bucuresti care a avut reclama la BitDefender si a iesit cu numarul de parc iesit viu,a fost 5333,care a fost si este titular in 70
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 23:07:00 Titlul subiectului: |
176823 |
|
Am vazut destul de des troleibuzul(stau la intersectia dintre 86 si 70) si ii statea mult mai bine decat varianta "stock".
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
|