Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 16:36:50 Titlul subiectului: Troleibuzele Solaris |
56390 |
|
În România au fost livrate 203 bucăți, 200 în București și 3 la Galați.
Cele din București au primit numerele de parc #5100-#5199 și #5201-#5300.
Castrosua a lansat o supoziție interesantă, deocamdată neverificată, cum că acel Ikarus 411 venit în probe la București ar fi cel care a primit numărul de parc #5200, fiind însă returnat ulterior către fabrica producătoare.
Există poze cu ele, de foarte bună calitate, pe site-ul lui Ștefan Pușcașu, http://ratb.stfp.net/
Iata si un troleibuz Ikarus 415T din seria 52xx, decorat de sarbatori, în 2005.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.9 kb |
Vizualizat: |
de 71523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.78 kb |
Vizualizat: |
de 70688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.49 kb |
Vizualizat: |
de 70147 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mie 04 Ian 2006 15:30:31 Titlul subiectului: |
10947 |
|
La Iarus 415 T, viteza e limitata la 55 km/h. Cu limitatorul scos, pot merge si cu 85 Km/h(+/- 5 Km/h). Ca unii soferi au obiceiul sa le scoata limitatorul e partea a doua. Ideea e ca atunci cand pleaca pe traseu scot limitatorul, iar cand revin la depou il recupleaza. DE CE? Pentru ca daca sunt prinsi fara limitator, risca multe.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 09 Apr 2006 19:59:31 Titlul subiectului: 00000000 |
20409 |
|
La Ikarus415T, din câte știu eu, la dezactivarea limitatorului de viteză se dezactivează automat și vitezometrul.
Azi când mergeam cu un 66 full... am pățit un lucru destul de interesant... Viteza Ikarusurilor 415T e limitată electronic la 56 km/h. Dar dacă se adaugă și faptul că merge la vale se mai adaugă ceva kilometri. #5178, încercând să depășească o mașină parcată pe banda a 2a (da, pe banda a 2a, cu oglinzile pe banda a 3a!) a reușit să RUPĂ rândunica de la captatorul de pe ,,+". Prin urmare, circulația troleibuzelor a fost blocată ceva vreme, până a fost remorcat troleibuzul defect.
... cred că rețeaua de acolo e făcută special pt. așa ceva...că la cum parchează ăia... Zilnic rămân troleibuze blocate pe acolo din cauza mașinilor parcate neregulamentar. Interesant că rețeaua este pe console.
Șos. Colentina, între stațiile ,,Râul COlentina" și ,,Șos. Fundeni", sensul spre Spitalul Fundeni.
Celălalt captator a rămas pe rețea (!):
Din alt unghi:
Troleibuzul:
Rândunica a picat exact pe mașina parcată neregulamentar...până am pus eu mâna pe aparat, șoferul a recuperat-o. O trăgea de sfoară! E bine totuși că a picat pe mașina din cauza căreia s-a rupt. Păcat că nu i-a spart vre-un geam!
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 25 Apr 2006 13:04:37 Titlul subiectului: 11111111 |
21328 |
|
Iata o comparatie intre troleibuzele Ikarus 415T din Bucuresti. Imi aduc aminte ca initial aceste troleibuzem, cel putin cele din seria 51xx, aveau o banda galbena deasupra cabinei soferului, banda care treptat a inceput sa "dispara".
La inceput, la venirea lor in Bucuresti, toate troleibuzele ASTRA/Ikarus 415T aveau la usi, in partea de jos niste cauciucuri pliante, in forma de evantai. Cu timpul acestea au cedat, fiind inlocuite ulterior cu niste banale benzi de cauciuc.
imi pare rau ca n-am avut inspiratia sa fac o poza cand erau in stare m,ai buna, insa iata cam despre ce-i vorba.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.75 kb |
Vizualizat: |
de 73817 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.35 kb |
Vizualizat: |
de 73817 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.62 kb |
Vizualizat: |
de 70693 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 25 Apr 2006 16:13:32 Titlul subiectului: |
21339 |
|
Banda galbena e autocolanta ? Daca da, probabil RATB nu si-a mai pierdut timpul s'o puna.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Iul 2006 07:19:29 Titlul subiectului: |
62442 |
|
Stiati ca Ikarus 415T #5202 este singurul troleibuz din serie cu Microprocesor de productie romaneasca ?
Iata-l si pe #5143 la RK in URAC.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.81 kb |
Vizualizat: |
de 72148 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 29 Noi 2006 06:45:30 Titlul subiectului: |
39670 |
|
uite o poza a aparatorii de cauciuc a lui 5249 cand era nou la Bujoreni
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
602.71 kb |
Vizualizat: |
de 70683 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 02 Ian 2007 01:10:01 Titlul subiectului: Instantanee inedite cu troleibuzele din București |
42402 |
|
Iată 2 poze făcute la interval de câteva ore, pe 28.12.2006, în Depoul Bujoreni. Pozele sunt făcute din același unghi și ambele prezintă troleibuzul #5227. Prima este făcută la ora 9:14, a doua la ora 12:21.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.46 kb |
Vizualizat: |
de 71175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.22 kb |
Vizualizat: |
de 71175 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 01 Feb 2007 08:07:51 Titlul subiectului: |
55177 |
|
Ikarus-urile au fost fabricate cu:
- durata de viata de 15 ani, daca se face RG (RK) la 8 ani. Adica se schimba piesele de uzura. Dupa aceasta perioada producatorul nu mai este obligat sa mentina piese de schimb. De obicei aceste piese se scumpesc foarte tare si nu mai merita sa mai repari vehiculul... iei de la unul si pui la altul.
Cam asa se caseaza vehiculele vechi, cind pica ceva important si nu ai de unde sa mai iei piesa aceea.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 21 Iun 2007 14:58:50 Titlul subiectului: |
79707 |
|
De ceva vreme, troleibuzele ex-Bujoreni ajunse la Bucureștii Noi au intrat și pe linia 97, să vedem acum cum vor face față testelor dure la care le vor supune unii dintre concetățenii noștrii mai tribali cărora nu le mai poți spune pe adevăratul nume din cauza așa-zis-ei discriminări.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.91 kb |
Vizualizat: |
de 71247 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.47 kb |
Vizualizat: |
de 71247 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 03 Iul 2007 08:48:42 Titlul subiectului: |
80004 |
|
La vremea venirii lor în București, troleibuzele Astra-Ikarus aveau în interior un autocolant care dădea câteva date legate de firmele care au contribuit la realizarea vehiculului. Am impresia că Astra Vagoane/Trinity Inc. Company și Astra Vagoane Călători sunt entități distincte, Astra Vagoane/Trinity Inc. Company fiind segmentul rezultat din scindarea I.V.A. care se ocupă de proiectarea și construcția vagoanelor de marfă.
Acest autocolant mai poate fi încă "admirat" în interiorul troleibuzului #5215.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.31 kb |
Vizualizat: |
de 71151 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
vasys
Data înscrierii: 09/Aug/2007 Ultima vizita: 14/Aug/2007 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Aug 2007 14:41:45 Titlul subiectului: unitate centrala de comanda ASTRA IKARUS 415T |
81248 |
|
UNITATEA CENTRALA DE COMANDA SI CONTROL A TRACTIUNII PENTRU TROLEBUZELE ASTRA IKARUS 415T a fost implementata de firma ungureasca Ganz-Ansaldo, firma care a fost inghitita de concernul Skoda, acum numindu-se GANZ-SKODA.
Aceasta UCC are un card de memorie FLASH CARD de 4 MB.
Stie cineva ce tip de FLASH CARD este? Se mai gaseste pe undeva? Se poate folosi alt tip care circula in comert la ora actuala? Daca cineva poate sa ma ajute, o informatie cat de mica, o poza, caracteristici, este rugat sa ma contacteze.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 05 Mar 2008 14:18:50 Titlul subiectului: |
89619 |
|
Cu doua zile in urma (luni, 3 martie) am vazut la ora 11 troleibuzul Ikarus #5245 remorcat de un vehicul de interventii la intersectia Uverturii cu Virtutii; mergeau pe str. Virtutii spre Crangasi si nu mi-am putut da seama daca veneau din pasaj (probabil) sau de pe breteaua ce vine dinspre intersectia cu bd. Maniu (mai putin probabil); sigur nu veneau dinspre Uverturii. Troleibuzul avea afisata in spate linia 71.
Datorita traficului foarte intens (se mergea la pas) spectacolul era foarte interesant, e foarte ciudat sa vezi un troleibuz acolo; imediat in spatele lor venea un autobuz pe linia 178 care completa 'troica'.
Acum curiozitatea mea ar fi: Ce cauta acel troleibuz remorcat acolo? Daca era in plus in urma venirii Ikarus-urilor la Bujoreni si trebuia trimis la Bucurestii Noi, de ce a fost trimis remorcat si nu pe propriile roti facand un ocol undeva prin est? Si in caz ca era defect, nu era mai logic/economic sa fie intai reparat la Bujoreni?
|
|
Sus |
|
|
iulian88rs
Data înscrierii: 05/Mar/2008 Ultima vizita: 15/Apr/2009 Mesaje: 14 Locație: Otopeni; Buzau
|
Trimis: Lun 10 Mar 2008 22:14:33 Titlul subiectului: |
89886 |
|
Dupa ce a suferit un accident in urma cu ceva timp, am vazut troleibuzul Ikarus #5274 circuland ieri pe linia 62.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Apr 2008 20:04:09 Titlul subiectului: |
92702 |
|
5244 și 5250 de la Bujoreni au fost la RK și de vreo 2 luni sunt în traseu...a început ansamblarea de rândunici noi la captatoarele troleibuzelor de la Bujoreni...până acum sunt vreo 10 troleibuze cu rândunici noi
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2008 21:24:19 Titlul subiectului: |
93744 |
|
Zilele trecute l-am vazut pe #5180 de la Vatra Luminoasa cu o "noua infatisare", o asa zisa reconditionare, arata jalnic.
O vopsea care parca era coapta fara nici un pic de stralucire arata ca asa zisele RK de pe vremuri cand se dadea o spoiala pe troleu si se baga din nou la drum!
Si in ipostaza lui #5180 se mai afla cateva troleibuze de la Vatra carora, pe deasupra, la interior nu li s-a facut nimic, ci doar o vopsea pe exterior si gata! Se spune ca din cauza abtipildurilor pe care le-au avut, reclame, aceste trolee aratau jalnic si de aceea li s-a dat si acea vopsea in "fuga"!
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 20:36:41 Titlul subiectului: TROLEIBUZELE IKARUS 415 T |
107205 |
|
In ce an a circulat prima oara in Bucuresti IKARUS 415 T ?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 20:51:16 Titlul subiectului: |
107209 |
|
In 1997.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 18 Iul 2009 07:30:34 Titlul subiectului: |
114220 |
|
Troleibuzele Ikarus 415T au inceput sa treaca cumva prin RK ? Am vazut pe 86 Ikarusuri din prima serie revopsite, intr-o nuanta de verde inchis.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Feb 2011 16:05:33 Titlul subiectului: |
139825 |
|
Din pacate nu vom mai vedea prea mult Ikarus-urile pe traseu, ca se vor strica foarte repede si bani alocati repararii lor sunt foarte putini, ma refer ca aceste troleibuze si nu numai vor fi carpite pentru ca muncitorii de la depouri nu au cu ce sa le repare, din cauza conducerii care nu binevoieste sa le aloce un buget pentru reparatii, d-aia unele troleibuze de la Bucurestii Noi au ajuns sa stea pe butuci.
Cel mai bine ar fi daca chiar noi, cei care utilizam de transportul in comun, AM FI MAI CIVILIZATI, ca altfel vom ajunge sa mergem pe jos.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 01:18:39 Titlul subiectului: |
139844 |
|
Undeva prin 1999-2000 aceste masini au fost o revelatie pentru transportul in comun bucurestean. Mergeam cu 70/92 la scoala si nu-mi venea sa cred in ce lux calatoream. Pe parcurs, acestea s-au defectat in asa hal incat, daca vad vreun Ikarus pe Carol, prefer sa astept un Citelis... nu stiu exact daca e vina calatorilor indisciplinati sau nu, dar aceste masini (Ikarus) sunt deja depasite
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 12:20:15 Titlul subiectului: |
139852 |
|
Ai dreptate, folkfan, dar nu cred ca vom scapa de Ikarus prea curand mai ales ca tara este plina de datorii.
Oricum, daca mai supravietuia uzina de la Arad unde au fost echipate Ikarus-urile si cea din Budapesta unde au fost facute caroseriile pentru ele, astazi nu cred ca le mai plangeam de mila.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 15:23:13 Titlul subiectului: |
139855 |
|
De ce să scăpăm de ele? Cu investiții decente putem să le facem ca noi! Sunt niște vehicule f. bune!!!
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 17:17:10 Titlul subiectului: |
139860 |
|
folkfan a scris: | Pe parcurs, acestea s-au defectat in asa hal incat, daca vad vreun Ikarus pe Carol, prefer sa astept un Citelis. |
Asta deja este o exagerare. Oameni buni, decat sa bateti apa in piua la acest topic, iesiti in oras si vedeti troleibuzele Ikarus la datorie. Ca nu mai sunt cum erau cum 10-11 ani, asta este si datorita gradului de civilizatie al calatorilor si a drumurilor "romanesti". Ca nu mai sunt piese de schimb si unele stau pe bara (desi asteptam date mai precise, nu fraze de genul:-Am auzit la depoul X, ca nea Gigel a spus....). Credeti ca vor rezista 10 ani troleibuzele Irisbus, care sunt mult mai pretentioase decat Ikarusurile? Ma indoiesc.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|