Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun in judetul Ilfov (RATB+particulari)
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Vizitator







MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 21:37:53    Titlul subiectului: Transportul in comun in judetul Ilfov (RATB+particulari) 1075

Transportul in sectorul agricol/județul Ilfov a fost asigurat de RATB pana in acest an. Autobuzele aveau numere de linie de tipul 4**, dar erau si unele care aveau un capat in Ilfov si unul spre centru (gen 306, 307 si mult spus in centru, 153). Aceste linii au disparut si datorita aparitiei rovinietei pe care si RATB trebuia sa o plateasca pentru a intra pe Ilfov si de aceea s-au scos aceste linii. Rovinieta e cu atat mai scumpa cu cat: Autovehiculul e mai poluant (Dac si Ikarus polueaza greu de tot), tonaj, tip autovehicul si alte astfel de detalii. Si normal ca pentru RATB era nerentabil. De asemenea, o cauza majora sunt blatistii.
Azi in ILFOV transportul e asigurat de particulari cu maxi-taxi care sunt numerotate 4**, 5** dar unele si 1**, 2**, 3** functie de linia de ILFOV disparuta. Macar de ar sta maxi taxi-urile numai pe Ilfov, ce bine ar fi!


Ultima modificare efectuată de către Vizitator la Sâm 05 Noi 2005 21:53:42, modificat de 1 dată în total
Sus
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 21:48:52    Titlul subiectului: 55483

S-a mai desfintat o linie. Este vorba despre linia 150 care facea legatura intre Militari -Com. Chtila.... Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Vizitator







MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 10:17:05    Titlul subiectului: 55487

Sunt de parere ca daca Ilfovul vrea transport in comun, sa-si cumpere autobuze si sa-si infiinteze regie proprie si sa nu mai depinda de RATB. Mai bine RATB ceda/dona Dac-urile Ilfovului pentru a-si face propria regie de transport. Iata o lista cu liniile desfiintate.
144 P-ta Sudului-Oltenitei-Danubiana
146 Granitul-com Pantelimon
147 Granitul-Ferma Pantelimon
150 Valea Ialomitei-Iuliu maniu-com chitila (ultima disparuta de curand)
152 Lujerului-Uverturii-Chiajna
153 Republica-Sp Fundeni-Ferma Voluntari
154 Oltenitei-Glincarn (Abatorului)
155 Spit. Fundeni-sos colentine-CFR centura Afumati
164 Clabucet-Grivitei-Popasul Vlasiei
165 Clabucet-Grivitei-Chitila(comuna)
167 Colentina-sos Petricani-Dimitrie Pompei-Sos pipera Tunari-Baneasa S.A.
171 CFR Progresul-Giurgiului-Bumbacaria Jilava
200 Republica-Dobroiesti(primarie)
203 Tacerii-Bucuresti Magurele-Dumitrana
204 Tacerii-Bucuresti Magurele-CFR centura Jilava
214 Idem 204 dar pana la Darasti
243 Piata Sudului-Oltenitei-Agropol(ferma 4)
244 Eroii Revoluitiei-Sudului-Oltenitei-Danubiana
245 Piata Sudului-Oltenitei-IVCO
254 RATB Titan-Th Pallady-Glincarn(Abatorului)
275 Serban Voda-Eroii Revolutiei-Giurgiului-PECO Jilava
303 idem 214 dar spre Varteju
306,307 Idem 303 dar spre Magurele
346 Granitul-Neferal (Acumulatorul S.A.)
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 14:51:07    Titlul subiectului: 55521

Dacă Chitila și Cățelu nu mai au autobuz, Măgurele de ce are 603-ul?
E folosită mai ales de stundenții la Măgurele și de elevii la școlile și liceele din București, care stau la Măgurele.
Până atunci, întru amintirea vremurilor bune, când mă plimbam cu 150-ul.



RF_2645-150-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.41 kb
 Vizualizat:  de 28686 ori

RF_2645-150-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 16:01:16    Titlul subiectului: 1289

275 nu mai există deloc...nici cu microbuze. La fel și 472. Microbuzele de pe 407 se limitează la Cornetu...nu mai trec la Mihăilești, în județul Giurgiu.
303 mergea la Electromagnetica Vârteju, 204 la Primăria Jilava(deși pe unele mai scria ,,CFR Centură"), 214 mergea la Poșta Dărăști, iar 203 la Școala Dumitrana. Toate mergeau împreună până în Măgurele, la Facultatea de Fizică, unde se despărțeau 2 câte 2, apoi după o stație se despărțeau din nou.
306 mergea de la P-ța. Operei la IFA Măgurele, trecând și el pe lângă Fac. de Fizică.
307. avea traseu comun cu 306 până la intrarea pe Str. Atomiștilor(în comuna Măgurele, imediat după podul peste centură) și făcea stânga, mergând încă 2 stații până la INCFN. El nu ajungea la Fac. de Fizică.
După cum ziceam...liniile alea preorășenești (mă rog...unele) asigurau și diverse legături între zonele din București (de exemplu 421: Pltf. Ghencea-P-ța. Sudului, plus că acum, pe Str. Valea Oltului nu mai trece decât 221, pe o porțiune mică). De exemplu 460 era folosit și de bucureștenii din zona Restarantului 2 Cocoși (304 vine prea greu). 167 era folosit de muncitorii din fabricile din Pipera, totodată fiind și singura legătură între stația de metrou Aurel Vlaicu și tramvaiele 16 și 36 și Cartierul Tei. 203,204,214,303 erau singurele legături dintre Dr. Taberei și Rahova, iar 306 și 307 erau legăturile cu Eroilor care scădeau din aglomerația de pe 226. Și lista poate continua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 08:51:03    Titlul subiectului: 55556

Oricat ar parea de ciudat, multe "obiective" din Magurele tin, administrativ, de sectorul 5!!! E ca si cum ar fi o particica din Bucuresti. Asa se pot face mici "inginerii" administrative care sa permita, selectiv, infiintarea unor linii "urbane" care sa ajunga in localitatile invecinate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2005 02:06:17    Titlul subiectului: 1950

Dubele de Ilfov s-au scumpit din nou.... Prețul unui bilet este acum de 2 lei. Probabil că patronii le consideră neproductive.... dar ele sunt pline mereu, chestia e că șoferul NU dă bilet, ori,la 1,5 lei, restul de bani.

Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Dum 27 Noi 2005 17:52:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
7158



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2006
Mesaje: 16

MesajTrimis: Dum 20 Noi 2005 10:44:18    Titlul subiectului: 2977

Sunt 2 cazuri in care poti fi de acord cu introducerea de maxi-taxi-uri in Ilfov:
1) nu mergi in fiecare zi in afara Bucurestiului
2) ai propria ta firma de astfel de dughene pe 4 roti
Locuiesc de 2 ani si ceva in Popesti. Nu am (aproape) nimic de comentat in privinta apei, gazelor, canalizarii, cablului TV si internetului in Popesti. Pot zice ca se compara cu Bucurestiul. Singurele probleme sunt strazile si transportul in comun.
S-a ajuns sa se circule mai prost decat cu RATB-ul; primarul nu face nimic, avand si el masini pe traseu; de fapt, ce sa ne miram, ii puteti vedea poza pe www.ppl.ro, sa vedeti ce fata "luminoasa" are.
Avantajele microbuzelor:
1) Bilete nu se dau, decat daca cer. Daca cer (am scris corect), ca restu calatorilor sunt ca niste vite; nu cer bilet niciodata; se mai intampla ca soferu sa dea cate un bilet, iar unii calatori refuza, zicand ca n-au ce face cu el.
2) Pleaca cu calatori in picioare chiar de la capat; in Iveco incap "usor" 30 de persoane, iar in Isuzu intra 50 si chiar si asa mai ramane loc pe acoperis; ma mir ca (inca) nu au montat si niste remorci decapotabile.
3) Calatorii sunt asa de idioti incat se suie prin spate la ISUZU intr-o aglomeratie de nedescris, dar dau bani in fata sa ajunga la sofer!!! Suntem un popor de tampiti: la RATB unii nu stiau cum arata biletul/abonamentul, dar mergeau in conditii mai bune; acum, cand se calca in picioare, tin neaparat sa plateasca.
4) Deja exista microbuze cu 3-4 scaune lipsa, geamuri din celofan prins cu scotch bej, din acela mai sexy.
5) Totusi, cu o saptamana inainte de a scoate RATB-ulse faceau filtre in aproape fiecare zi, dar nu erau gasiti mai mult de 2-3 blatisti
RATB-ul a fost scos pt ca sa nu moara astia cu microbuzele. Primarul, in loc sa subventioneze liniile RATB (macar partial), prefera sa-si cumpere masini in care sa ne inghesuie. Mi-e scarba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 01:58:16    Titlul subiectului: 4710

275 a dispărut...și nici un particular nu l-a vrut Sad
Restul liniilor preorășenești desființate:
401. Granitul-Pantelimon-Brănești.
407. Dep. Alexandria-Bragadiru-Buda-Cornetu-Primăria Mihăilești.
408. Ghencea-Com. Domnești.
409. Inst. Oncologic-Voluntari-PECO Afumați.
410. Granitul-Pantelimon-Cernica-Spitalul (de boli psihice) Bălăceanca.
411. Inst.Oncologic-Voluntari-Afumați-Petrăchioaia-Maineasca.
412. Inst.Oncologic-Voluntari-Afumați-Petrăchioaia-Biserica Vânători.
415. Inst. Oncologic-Voluntari-Ștefănești-Rudeni-Fierbinți Târg.
416. Inst. Oncologic-Voluntari-Ștefănești-Rudeni-Micșunești Moară.
417. Inst. Oncologic-Voluntari-Ștefănești-Rudeni.
418. P-ța. Sudului-Com. Berceni.
419. P-ța. Sudului-Berceni-Com. Vidra.
421. Valea Oltului-Moinești-Iuliu Maniu-Dragomirești- Sat Zurbaua.
426. Inst. Oncologic-Voluntari-Dascălu.
428. Ghencea-Domnești-Sat Țegheș.
429. Granitul-Pantelimon-Brănești-Islaz-Belciugatele(Jud. IL...desființat în Martie 2005)
430. Granitul-Pantelimon.Brănești-Primăria Islaz.
432. Inst. Oncologic-Voluntari-Afumați-Șindrilița.
438. Ghencea-Domnești-Primăria Clinceni.
439. Dep. Alexandria-Bragadiru-Primăria Clinceni.
443. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Siliștea Snagovului.
444. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Micșunești Moară.
445. CFR Constanța-Șos. Pipera Tunari (Voluntari)-Primăria Tunari.
446. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Snagov.
447. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Tâncăbești.
448. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Fierbinți Târg.
449. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Prisma Corbeanca.
450. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Balotești.
451. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Moara Vlăsiei.
452. P-ța. Presei Libere-Otopeni-Mânăstirea Căldărușani (2 curse pe zi).
454. Inst. Oncologic-Voluntari-Bar(Bufet) Găneasa.
458. Valea Ialomiței-Moinești-Iuliu Maniu-Autostrada București-Pitești-Ciorogârla-Biobaza Dârvari.
459. Granitul-Pantelimon-Cernica-Sat Tânganu.
460. Laromet-Mogoșoaia-Oraș Buftea.
461: până în 1998: Laromet-Mogoșoaia-Buftea-Crevedia.
1998-2002: desființat.
2002-2005: Granitul-Pantelimon-Cernica (numai între orele 7 și 10).
2005: Granitul-Pantelimon-Cernica-Sat Căldăraru (s-a renunțat la orarul ,,încărcat de până în 2005).
466. Comp. RATB Titan-Școala Com. Glina.
471. CFR Progresu-Jilava-1 Decembrie-Stația de Pompe Copăceni.
472. CFR Progresu-Jilava-1 Decembrie-Copăceni-Agrozootehnica Adunații Copăceni (Jud GR...desființat în Martie 2005).
473. CFR Progresu-Jilava-Sintești-Com. Vidra.
475. Băneasa S.A.-Șos. Pipera-Tunari(Voluntari)-Tunari-Sat Dimieni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2005 22:44:16    Titlul subiectului: 56458

Potrivit deputatului Motreanu, desfiintarea liniilor preorasenesti afecteaza zeci de mii de persoane din Ilfov care fac naveta zilnic in Bucuresti si care nu au alta posibilitate de deplasare la serviciu. Iar in plus, renuntarea la aceste linii preorasenesti vine in contradictie cu proiectul de transformare a Capitalei si a zonelor limitrofe intr-o metropola occidentala.
"Daca Autoritatea Rutiera Romana si Consiliul Judetean Ilfov rezolva aceasta problema de legislatie, municipalitatea este pregatita sa reia transportul in trei zile, in judetul Ilfov", a mai adaugat primarul Videanu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2005 23:48:38    Titlul subiectului: 56466

Poate că, dacă se vor reintroduce liniile preorășenești, oamenii s-au învățat minte să mai ia și bilet/abonament, dupa experienta de la dube, unde un așa-zis abonament e 22 lei noi pe lună. Dar el dă dreptul la maxim 24 de călătorii (abonementul este însoțit de 44 de timbre...la fiecare călătorie se oprește câte un timbru). Bineînțeles, abonamentul este valabil pe o singură rută.
Treaba e că pe anumite porțiuni din București nu circulau decât linii preorășenești (De. ex. Str. Valea Oltului) sau unele legături destul de importande din București erau asigurate de liniile preorășenești (P-ța. Sudului-IMGB.... deoarece metroul nu are stații din 200 în 200 de metri).
Pe la RATB chiar se vorbește despre re-introducerea liniilor preorășenești... deoarece s-a ajuns la concluzia că s-a investit mult în recondiționarea unor Dac-uri (care ar mai putea circula mult și bine) și după ce vor veni autobuzele noi va rămâne un exces de autobuze....și pe ce oare să fie folosit?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gabinaum25



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2011
Mesaje: 18
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 01:05:31    Titlul subiectului: O sansa! 56536

Echipaje ale Politiei insotite de "experiti" ai comisiei de verivicare RAR au executat ieri, 09.10.2005 cateva controale de rutina la "micobuzele" ce inlocuiesc liniile preorasenesti! Din acestea, a rezultat ca majoritatea autovehiculelor aveau neajunsuri, unele chiar defectiuni la instalatii si sisteme (lucru mentionat de reporterul aflat la fata locului).
Comentariu: sa nu inteleaga cineva ca eu am ceva impotriva soferilor de microbuze, sau a celor care gestioneaza utilizarea lor..... care inceraca sa munceasca! Fiecare sa-si faca treaba, dar sa nu puna in pericol viata celorlalti oameni (atat cea a calatorilor cat si a participantilor la traficul rutier)!
Este regretabil ca mare parte a populatiei care locuieste in apropierea Bucurestiului , dar lucreaza onest sau invata in marele oras, sa aibe de suferit in urma deciziilor ce au la baza terte conotatii! TOTI avem dreptul la un transport civilizat si NIMENI nu are dreptul sa ne forteze sa ne asumam riscuri inutile!Cred si consider ca s-ar putea face ceva pentru ei!
O solutie ar fi ca cei de la RATB sa reintroduca liniile preorasenesti si totodata vehiculele sa fie insotite de taxatori (asa cum era inainte). Se elimina in acest mod frauda si RATB-ul va avea de castigat! Ganditi-va si veniti si voi cu idei!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 02:52:00    Titlul subiectului: 56542

Abonamentele pe liniile preorasenesti, valabil și pe cele urbane...când mă gândesc că dadeam cu 10.000 mai mult față de prețul unui abonament urban Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 15:25:27    Titlul subiectului: preoras 6036

Bucureștiul se vrea metropolă.... peste tot în Europa, metropola asigură transportul în comun către suburbii...În București avem 350 de Dac care merg de peste 13 ani.... să vedem, peste 10 ani, câte Mazuri o să mai meargă? Răspuns: nici unul.
Ikarus 260 sunt folosite și în Budapesta (Ungaria e în UE). Buicureștiul de ce să renunțe la ele? Dacă tu, ca șef la RATB, ai dona 177 de autobuze în condițiile în care RATB sta cum stă cu banii, nu numai că ai fi demis, dar ai ajunge să fii anchetat de DNA (fostul PNA).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 01:09:34    Titlul subiectului: 56577

Dac-urile (și Ikarusurile, Dafurile și De Simoanele) care mergeau pe liniile preorășenești nu aveau statut special...ele mergeau pe și pe liniile urbane. Că veni vorba de preorășenești: la Autobaza Ferentari era un dac foarte frumos, crem cu roșu la bază, care de obicei venea pe 408 sau 428....numărul lui era #1757.... arăta foarte bine. Nu l-am mai văzut de când s-au scos liniile preorășenești. Știe cineva ceva de el?
Ilfoveni au, mai nou, pe lângă dube, midibuze Isuzu Tourqoise și, mai ales, autobuze BMC Probus și Mercedes Benz Conecto!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Vizitator







MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 14:14:35    Titlul subiectului: 6253

449 s-a numit candva 149.dar prin 1993 sau 1994 l-au rebotezat 449.
Sus
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 20:15:45    Titlul subiectului: 56650

Atata timp cat zonele acelea din Ilfov nu apartin de capitala, nu vad de ce ar avea RATB obligatii fata de ele... si in plus sunt complet nerentabile, asa ca de ce sa suport eu scumpiri la 4 luni de zile pt ca din banii pe care ii platesc eu la abonamentul pe toate liniile sa mentina si traseele alea ilfovene.... cui ii convine sa dea banii pe ceva care nu-i foloseste?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
7158



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2006
Mesaje: 16

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 23:17:53    Titlul subiectului: 56678

Isuzu astea de care vorbiti sunt nasoale din motivul urmator: ca orice duba, nu e folosita decat plina (26 locuri pe scaune si completarae pana la 50 in picioare). As vrea sa incercati sa va asezati la mijlocul distantei dintre cele doua usi si sa incercati sa coborati. Dupa ce ati coborat, veniti si scrieti aici...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vizitator







MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 13:35:31    Titlul subiectului: 56694

Nu am avut decit de citeva ori ocazia sa calatoresc prin Ilfov cu fostele autobuze RATB, dar de cite ori am fost am constatat ca aproape nimeni nu avea bilet (si nici la sofer nu platea, evident), deci mergeau gratis; in plus era plin de saci cu diverse timpenii si animale, de mirosea ingrozitor prin autobuzele alea; e adevarat ca mai sint si in Bucuresti cartiere nasoale, si daca ar fi dupa mine as scoate mijloacele de transport de acolo, atita timp cit sint multi fara bilet.
Sus
koli
Vizitator






MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 19:20:08    Titlul subiectului: 56707

Singura solutie valabila e cu trenul suburban in care accesul sa se faca asa ca la metrou si in felul asta o sa existe si un aspect mai civilizat.
Ar trebui gandit ca autobuzele sa circule intre comune si in cadrul comunelor si sa faca legatura cu gara comunei de unde trenul sa ii aduca pe navetisti in Bucuresti. Asa e in orice metropola si asa trebuie sa fie si la noi.
Sus
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2018
Mesaje: 132
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 22:11:18    Titlul subiectului: 56747

Eu locuiesc la 20 de km de Roma si in fiecare zi vin la servici in Roma sau in Facultate cu masina. Transportul public in ultimul timp s-a transformat si s-a dezvoltat si la provincie, asa incit la ora actuala autobuzele si trenurile de metrou "Atac" ajung pina la mine acasa. Nu cred ca ar fi o idee f. buna sa se infiintese o noua societate de transport care sa circule in jurul Romei fata de una cara circula in interior.
Biletele si abonamentele sint toate integrate cu reduceri pina la 50% pentru studenti, batrini (chiar si 100%), sau categorii speciale. Chiar daca eu personal nu utlizez aceste mijloace iti pot spune ca este deosebit de bun ca serviciu.
O alta chestie este ca pretul biletelor si abonamentelor creste in aceeasi masura cu km de care te indepartezi de capitala. Ex in Roma un abonament pt studenti sub 26 de ani redus costa 35,00 pe luna. Ca sa ajung la mine acasa la 20 de km din Roma in aceleasi conditii costa 55,00 pe luna si asa mai departe.
Trebuie sa fim de acord ca nu se inchide nimanui usa in fata, oricit de nenorocit ar fi. Nu inseamna ca trebuie sa acceptam aceasta specie de oameni pe seama carora e pusa ineficienta si dezordinea din sistemul de transport. Ar trebui ca RATB-ul in persoana sa-i puna pe acesti domni in situatia de a nu se putea urca fara bilete, de a nu putea transporta cine stie ce sau de a face cum vor numai pentru ca ei nu au nici un respect fata de nimeni. Dar a lasa Ilfovul fara mijloace de transport nu cred ca rezolva problema calitatii transportului public in Bucuresti...

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
7158



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2006
Mesaje: 16

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 13:09:50    Titlul subiectului: 56774

In Ilfov bagau numai prototipuri, tot ce era mai bun, mai nou, mai sexy...
Apropo, marti, 13 dec au fost controale pe liniile de dube; urmarea: se dadea bilet si nu se luau calatori in picioare, ba chiar au fost dati jos cativa care nu mai aveau loc pe scaune. Problema e ca lumea ramanea in statii. In momentul ala mi se parea normal ca primarul sa rupa contractul cu nemernicii astia si cu el insusi (ca are si el masini), pe motiv ca nu fac fata. Ca ii aud pe imputitii astia de patroni ca ei au investit si ca respecta orare si ca au castigat licenta pe nu stiu ce perioada... Nu respecta nici un orar, nu respecta nici calatorii. Licenta se poate ridica in orice moment pt halul in care presteaza serviciile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 22:19:38    Titlul subiectului: 57015

După ce am avut plăcerea să ma plimb cu liniile preorășenești (prin 2002-2004) pot spune că mizerie ca în București nu e pe nicăieri (nici măcar la Glina). Am mai observat că majoritatea celor care murdăresc autobuzele coboară la ieșirile din București...deci e clar că NU sunt Ilfoveni.
Între dube și autobuze, prefer autobuzele (eventual ale RATB....dar și particulare, cum sunt pe 171 și 449). Chiar vreau să fac o plimbare cu MB Conecto, chiar dacă trebuie să plătesc 15.000/călătorie, să văd cum merg.
---------------------------------------------
Azi până la 10 am nu a circulat nici o dubă în/dinspre Clinceni sau Domnești. Consecința: peste 50 de elevi din liceul meu se vor alege cu media scăzută la purtare sau chiar vor fi exmatriculați, deoarece nu se acceptă scutiri de la firma cu dubele. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 15:06:25    Titlul subiectului: 57192

Acum cateva zile eram la Piata Presei si asteptam nerabdator sosirea anumitor tramvaie cu care n-aveam poze dar pe care le vazusem in pozele lui Stefan. Si cum trebuia sa astept ceva timp, ma chioram incolo si incoace dupa cate ceva interesant. Am dat de un panou pe care era afisata schema liniilor de transport in comun ale RATB, inclusiv fostele linii preorasenesti. Si cum nu le stiam prea bine pe cele preorasenesti, ca nu le prea foloseam, de teama taranilor si nomazilor, m-am gandit sa le notez, ceea ce am si facut. Faza super penala si amuzanta s-a petrecut la vreo cateva minute dupa ce am terminat eu de copiat liniile care erau indicate ca iesind din aria "metropolitana", au aparut niste indivizi care au deschis panoul cu pricina, au lipit o reclama deasupra hartii in cauza, au spalat si curatat geamurile, au inchis si au plecat... Am copiat alea exact la timp!
Iata cum aratau ele, asa cum le-am copiat.



RF_preorasenesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.03 kb
 Vizualizat:  de 27548 ori

RF_preorasenesti.jpg




Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 28 Dec 2005 15:14:20, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 15:11:11    Titlul subiectului: 57193

lipseste 460 Buftea
155 este CFR Centura Afumati (RAR Voluntari)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 1 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community