|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Dec 2005 15:11:42 Titlul subiectului: 22 |
57194 |
|
164 - Popasul Vlasiei
165 - Ferma Chitila (parca)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.48 kb |
Vizualizat: |
de 27792 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 28 Dec 2005 18:23:16 Titlul subiectului: |
57198 |
|
144 - Danubiana
146 - Școala Pantelimon
147 - Ferma Pantelimon
150 - Com Chitila
152 - Mon. Eroilor - Chiajna
153 - Ferma Voluntari
154 - Glincarn
155 - CFR Centură Afumați
164 - Popasul Vlăsiei
165 - Ferma Chitila
171 - Bumbăcăria Jilava
200 - Mon. Eroilor - Dobroiești
203 - Școala Dumitrana
204 - Primăria Jilava
214 - Poșta Dărăști
243 - Agropol, ferma 3
244 - Danubiana
245 - IVCO
254 - Glincarn
302 - Somic Bragadiru
303 - Electromagnetica Vârteju
306 - IFA Măgurele
307 - INCFN Măgurele
346 - Acumulatorul (Neferal)
401 - Brănești
407 - Primăria Mihăilești (Jud. Giurgiu)
408 - CFR Domnești
409 - PECO Afumați
411 - Vânători
410 - Spitalul Bălăceanca
412 - Sat Măineasca
415 - Fierbinți Târg
416 - Moara Vlăsiei
417 - Runceni
418 - Berceni
419 - Vidra
421 - Poșta Zurbaua
426 - Dascălu
428 - Sat Țegheș
429 - Belciugatele
430 - Primăria Islaz
432 - Șindrilița
438 - Primăria Clinceni
439 - Primăria Clinceni
443 - Siliștea Snagovului
444 - Micșunești Moară
445 - Primăria Tunari
446 - Snagov
447 - Tâncăbești
448 - Fierbinți Târg
449 - prisma Corbeanca
450 - Balotești
451 - Moara Vlăsiei
452 - Mânăstirea Căldărușani
454 - Bar Găneasa
456 - Primăria Clinceni
458 - Biobaza Dârvari
459 - Islaz
460 - Buftea
461 - Căldălaru
466 - Glina
471 - Stația de pompe Copăceni
472 - Agro-zoo-tehnica Adunații Copăceni
473 - Vidra
475 - Dimieni
Acum mai există doar
603 - Facultatea de fizică - Măgurele
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Joi 05 Ian 2006 21:42:50 Titlul subiectului: |
57369 |
|
lasati dubele ca au si ele rostul lor.... cat despre preorasenesti sper sa nu se infiinteze pe cocoasa RATB, consiliul general de la Ilfov sa puna banii care ii are si sa cumpere 50 de autobuze daca vor sa aiba... nu sa scoata din liniile urbane sa dea si la saracii astia de ilvofeni
|
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 22:05:22 Titlul subiectului: |
57420 |
|
Mi s-ar parea totusi normal sa existe linii preorasenesti spre zonele unde lucreaza bucuresteni. De exemplu liniile 144 si 244 spre Danubiana le consider foarte utile.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 22:13:59 Titlul subiectului: |
57423 |
|
244 era o linie fara rost...dubla pe 144 (care venea din an in Paste si nu circula in zilele nelucratoare). Mai bine ar trebui reinfiintat 144 si suplimentat cu autobuyele ce erau inainte pe 244.
|
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 22:16:59 Titlul subiectului: |
57425 |
|
Chiar si in formatul vechi 144+244, tot e mai bine decat nimic.
Ultima modificare efectuată de către icsilviu la Vin 06 Ian 2006 22:31:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
7158
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mar/2006 Mesaje: 16
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 22:32:06 Titlul subiectului: |
57430 |
|
Dr2005 a scris: | 244 era o linie fara rost...dubla pe 144 (care venea din an in Paste si nu circula in zilele nelucratoare). Mai bine ar trebui reinfiintat 144 si suplimentat cu autobuyele ce erau inainte pe 244. | De cate ori ai mers cu 244?
1. 90% din cei care foloseau liniile 244 si 144 coborau la P-ta Sudului.
2. 144 nu mergea sambata si duminica
3 poate 144 dubla 244 si 11
4 144 avea rostul ei, oricum
5 cred ca lumea s-ar multumi macar cu reintroducerea lui 244 si 154 (vise).
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 11 Ian 2006 11:46:44 Titlul subiectului: |
57578 |
|
Romania Libera:
Cursele RATB preorasenesti, reintroduse prin Ordonanta de Guvern Miercuri 11 Ianuarie 2006
Noul prefect al judetului Ilfov, Nicolae Jecu, a decis sa rezolve rapid problema transportului public in comun in localitatile din judet prin promovarea unei ordonante de Guvern. Acesta doreste ca in cel mult 30 de zile sa fie inaintat proiectul de OG pe masa Executivului si sa se ia cat mai repede o decizie. Locuitorii din Ilfov sunt nemultumiti de faptul ca sunt nevoiti sa circule cu microbuze ale firmelor particulare care nu asigura suficiente locuri pentru toti calatorii. Capacitatea de transport a firmelor este de 400 de persoane pe zi, iar la RATB era dubla. In plus, oamenii sunt nevoiti sa scoata mai multi bani din buzunar in fiecare luna si au cerut autoritatilor sa ia masuri pentru a reintroduce cursele RATB. Acestea au fost retrase in luna iulie 2005, cand legea nu a mai permis RATB sa desfasoare activitati de transport in alte localitati. Autoritatile din Ilfov doresc sa se revina la situatia de dinainte pentru ca recunosc ca nu ar avea bani suficienti sa infiinteze o societate de transport public. Edilii din Ilfov nu stiu inca de unde se va plati subventia in valoare de 420 de miliarde de lei vechi anual pentru ca autobuzele RATB sa poata efectua curse in localitatile din Ilfov. Firmele particulare de transport vor fi lasate sa circule in continuare, dupa cum au afirmat edilii din Ilfov.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 11 Ian 2006 14:58:41 Titlul subiectului: |
57589 |
|
Aceeasi lege care zic ei ca i-a determinat desfiintarea liniilor preorasenesti mai spune si ca o regie de interes local poate efectua curse spre alte localitati daca acolo sunt oameni care studiaza sau lucreaza in oras. Iar in al 2-lea caz, oamenii chiar platesc impozite la Bucuresti!
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 09:51:13 Titlul subiectului: |
57608 |
|
Daca studiaza sau lucreaza in Bucuresti, e treaba lor. Sa voteze mai bine data viitoare un primar care sa se si ocupe de mizeriile alea unde stau ei. Daca o primarie are bani sa arunce pentru un stadion si n'are bani pentru reparat (mai bine spus reconstruit) soseaua principala, atunci nici sa nu viseze transport in comun RATB.
Rentabilitatea unui traseu, indiferent de numarul de platitori, scade cu calitatea drumurilor pe unde merge si creste cu deteriorarile produse vehicolului de calatori necorespunzatori (atat cu 2 cat si cu 4 picioare !).
Asa ca sa-i lasam in pace sa se descurce singuri cu ce au ales acum 2 ani.
7158 a scris: | ManAndCat, te rog sa mergi pe soseaua Oltenitei de la intrarea in Popesti pana la Danubiana (linia 244) si sa-mi spui cate gropi ai intalnit. | Asa ar fi si traseele care merg pe Bucuresti-Ploiesti. Daca sunt rentabile, n'au decat sa le reinfiinteze, dar du-te de exemplu la Chiajna si tot ce tine de comuna aia si vezi diferenta, In conditiile in care pe teritoriul comunei alea este Car&Fur, Metro, BricoStore si mai stiu eu ce, iar drumul arata ca in Afghanistan sau chiar mai rau.
Cred ca o idee ar fi [fost] ca primariile sa cumpere bilete intr'un numar calculat in functie de numarul de curse si de incarcarea vehicolelor, evident tinandu-se cont ca sunt si abonamente. Eventual, doritorii de abonamente sa faca cerere la primarie si asa sa si le procure. Dar marmota e in Elvetia si inveleste ciocolata.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 14:15:21 Titlul subiectului: |
57621 |
|
Dacă tot a desființat liniile preorășenești, RATB ar trebui să fie corect și să desființeze 603-ul și să scurteze 137 și 236 la Lic. Ind. Auto (întrucât Carrefour Militari aparține teriotorial de Chiajna).
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 14:37:10 Titlul subiectului: |
57625 |
|
Dr2005 a scris: | Dacă tot a desființat liniile preorășenești, RATB ar trebui să fie corect și să desființeze 603-ul și să scurteze 137 și 236 la Lic. Ind. Auto (întrucât Carrefour Militari aparține teriotorial de Chiajna). | 137 si 236 nu intra in Car&Fur, iar acolo unde intoarce cred ca tine tot de autostrada.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Ian 2006 11:09:39 Titlul subiectului: |
13535 |
|
Au blocat ieri soseaua locuitorii din Popesti-Leordeni, pt. ca s-au saturat de dube. Vor R.A.T.B.-ul inapoi!!!
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Ian 2006 13:51:25 Titlul subiectului: |
13548 |
|
Au dat la TV intr-adevar mitingul din Popesti Leordeni: toti voiau autobuze RATB, ca la maxi taxi din pacate trebuie sa plateasca, asta era problema lor; pai in cazul asta sa mai stea 100 de ani cu maxi taxi
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 10 Feb 2006 02:33:14 Titlul subiectului: |
58331 |
|
Ziua, joi 9 feb 2006
RATB reia traseele din Ilfov
Autobuzele regiei bucurestene de transport in comun isi vor relua circulatia pe toate cele 68 de trasee preorasenesti, la opt luni de cand RATB si-a incetat activitatea in judetul Ilfov.
Decizia nefericita a autoritatilor de a lasa fara mijloace de transport circa 200.000 de angajati ai firmelor bucurestene (platitori de impozit pe salariu la bugetul Capitalei) si de elevi care nu mai beneficiaza de transport subventionat cu 50% a starnit protestul necontenit al acestora, iar edilul Capitalei le-a promis ca va rezolva situatia. "Maine (astazi, n. red.), in Guvern, se discuta actul normativ pentru liniile preorasenesti, vineri semnam protocolul, iar luni pornim masinile pe toate cele 68 de rute din Ilfov", ne-a declarat Videanu. Aceasta revenire a autobuzelor RATB pe traseele preorasenesti va costa, insa, Consiliul judetean Ilfov circa 300 de miliarde de lei vechi pe an, potrivit primarului general.
-----------------
ce spontan... luni s-ar putea sa vedem d-alde 4xx-uri din nou...
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Feb 2006 14:17:46 Titlul subiectului: |
58332 |
|
Ar trebui să introducă și taxatori, ca să nu mai fie blatisti.
Ieri am fost la Brașov și aproape toată lumea care se suia capasa biletul (am mers cu vreo 15 vehicule și în total nu cred că am zărit mai mult de 10-15 oameni care nu băgau biletul în aparatul de taxat - poate unii dintre ei aveau abonament!)
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
wyk
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 19/Mar/2007 Mesaje: 8 Locație: (Canada)
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 15:49:16 Titlul subiectului: Liniile RATB vor circula din nou in Ilfov |
58368 |
|
RATB va circula din nou pe cela 68 de trasee preorasenesti din judetul Ilfov, a decis Guvernul, luni, printr-o ordonanta de urgenta care va intra in vigoare la data la care va fi publicata in Monitorul Oficial.
Costurile de transport vor fi impartite intre Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Consiliul Judetean Ilfov, pe baza unui protocol care va fi incheiat intre cele doua institutii.
Cursele RATB nu au mai circulat in Ilfov din iulie 2005, in urma unei hotarari a Consiliului General al Municipiului Bucuresti pe motiv ca, prin operarea acestor trasee inter-judetene, RATB incalca legislatia privind transporturile rutiere.
Printre liniile desfiintate, se numara cele catre localitati care, prin pozitie si activitatea socioeconomica, functioneaza ca niste cartiere ale Bucurestiului - Otopeni, Voluntari, Mogosoaia, Chiajna, Popesti-Leordeni, Magurele, Glina, Pantelimon ori Fundeni.
Astfel, cei 160.000 de oameni care locuiesc in Ilfov au fost nevoiti sa se deplaseze cu liniile private care au insa costuri ridicate deoarece operatorii privatii nu sunt subventionati de la bugetul de stat sau local.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 15:57:55 Titlul subiectului: |
58369 |
|
Să sperăm că vor reapărea toate liniile preorășenești:
146, 147, 150, 152, 153, 154, 155, 164, 165, 167, 171, 200, 203, 204, 214, 243, 244, 245, 254, 275, 303, 306, 307, 346, 401, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 415, 416, 417, 418, 419, 421, 428, 429, 430, 432, 438, 439, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 454, 456, 458, 459, 460, 461, 466, 471, 472, 473, 475. Sper că nu am omis niciunul.
|
|
Sus |
|
|
qwerty
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Feb/2023 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 16:11:59 Titlul subiectului: |
58370 |
|
Pacat de hotararea asta, o sa scada nivelul transportului in comun in Bucuresti. Ar trebui infiintata o firma separata care sa se ocupe de transportul in comun in jud. Ilfov, eventual aceasta sa achizitioneze autobuze de la RATB si sa le utilizeze.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 16:17:30 Titlul subiectului: |
58371 |
|
Decât să plătească bucureștenii întreținerea a 1200 de autobuze din care zilnic circulă doar 500-600 deoarece sunt prea puține trasee, mai bine se extinde rețeaua (adică se reînființează liniile preorășenești). Păcat de Dac-uri...că după ce le-au făcut RK o să le trimită pe preorășenești. La fel și Ikarusurile.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 16:36:25 Titlul subiectului: |
58374 |
|
Oare nu cumva reînființarea liniilor preorășenești precede extinderea capitalei pe întreaga suprafață a județului Ilfov, extindere despre care am citit pe un site privitor la cele 8 regiuni de dezvoltare a României? Dacă da, liniile respective vor deveni orășenești și e normal să fie deservite de RATB și nu de operatori privați. Măcar dispar cașcarabetele Pe de altă parte, scapă de la "tăiere" Ikarusurile și o parte a DAC-urilor.
Dacă tot se înființează linii preorășenești (viitoare orășenești), nu se prevede achiziționarea de autobuze de 14-15m? De asemenea, se poate spera într-o schimbare a opticii RATB, astfel încât pe aceste rute (dar NU și în zona centrală) să circule autobuze articulate?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 02:23:46 Titlul subiectului: |
58392 |
|
Desființarea liniilor preorășenești a făcut ca mulți șoferi să nu mai aibă de lucru (de exemplu Autobaza Titan, la cât de mare e, are doar 5 trasee urbane!) și s-a ajuns la situații penibile (șoferii fac prea multe zile libere...că nu mai au cum să lucreze, fiind prea mulți...plus că dacă întârzie unul 1 minut la serviciu imediat îi ia altul locul).
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 08:27:38 Titlul subiectului: |
58393 |
|
Din pacate ma tem ca reaparitia acestor linii satesti va conduce din nou la degradarea rapida a vehiculelor. Singura parte buna este ca in felul asta DAC-urile si Ikarus-urile aflate in linia intai pentru taiere ar putea scapa, cel putin pe termen scurt, de obstescul sfarsit. . .
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
mihai565
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2015 Mesaje: 61 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 11:59:14 Titlul subiectului: 30 |
15789 |
|
Mijloacele de transport în comun ale Regiei Autonome de Transport București vor putea relua transportul între București și județul Ilfov, în condițiile în care Guvernul a modificat astăzi Ordonanța Guvernului nr. 86/2001 privind serviciile regulate de transport public local de călători.
"Cursele preorășenești care deserveau localitățile din județul Ilfov, au revenit, la mijlocul anului trecut, unor operatori privați. Acest fapt a produs nemulțumiri majore în rândul elevilor, studenților, pensionarilor, care nu mai beneficiau de facilități de abonament", a afirmat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Oana Marinescu.
Purtătorul de cuvânt al Executivului a precizat că modul de organizare al reluării transportului public între București și județul Ilfov va reveni autorităților locale, iar costurile vor fi împărțite între Consiliul General al Municipiului București și Consiliul Județean Ilfov, pe baza unui protocol încheiat între cele două instituții.
Prin actul normativ adoptat de Executiv, consiliile județene sunt abilitate să înființeze, organizeze, reglementeze, să coordoneze și să controleze prestarea serviciului de transport public de călători desfășurat între localități ale județului Ilfov și municipiul reședință de județ.
În cazul județului Ilfov, Consiliul General al Municipiului București, de comun acord sau în asociere cu Consiliul Județean Ilfov, poate să înființeze, organizeze, reglementeze, să coordoneze și să controleze prestarea serviciului public de călători între localitățile județului Ilfov și București. Acest amendament adus Ordonanței Guvernului nr. 86/2001 privind serviciile regulate de transport public local de călători, va permite reluarea transportului public între București și localitățile județului Ilfov.
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 14:15:14 Titlul subiectului: |
15814 |
|
Hai să nu judecăm așa de dur reînființarea acestor linii preorășenești. Aici nu vorbim numai de blatiștii care își cară papornițele și sacii de cartofi la 5 dimineața cu primul autobuz pentru a prinde o tarabă într-una dintre piețele de la periferie, ci și de:
* femeile de servici de pe la blocuri - foarte multe vin pe un salariu minim pe economie din comunele din jur, și par chiar mulțumite de un astfel de servici, spre deosebire de "doamnele" de la oraș Asociația noastră de proprietari chiar plătea, în plus față de salariu, abonamentul RATB pe ruta Domnești-Ghencea al unei astfel de femei!
* studenții și profesorii de la Fizică, care învață la Măgurele (nu știu cum au rezolvat totuși problema, oricum nu ieftin);
* amărâții care vor să aprindă o lumânare în cimitire precum Ghencea 2 - a-propos, îi pasă cuiva unde e acel cimitir, și câți km trebuie parcurși pe jos prin glod până acolo de la ultimul bloc, sau în format rar/zip în microbuze? (dar deh, ăla e cimitir de săraci, la Bellu se poate ajunge și cu metroul.. huh)
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|