Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun in judetul Ilfov (STB+particulari)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 08/Iul/2020
Mesaje: 1153
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 22:49:54    Titlul subiectului: 128150

Ar trebui sa le lase spre localitatile limitrofe Bucurestiului, si sa renunte la traseele "de autogara" pana la Snagov, Moara Vlasiei, Micsunesti, etc, pentru ca acestea nu sunt localitati suburbane, cu orare decente si o politica lejera privind statiile (statii mai dese sau de tip facultativ, la cerere). Asa, daca vrei sa iei RATB spre o destinatie la 50 de km, nu e nici o diferenta fata de ITA de odinioara - curse o data sau de cateva ori pe zi (2-3), statiile asijderea, in locuirile de importanta care nu coincid de obicei cu cele unde ai nevoie (de aia vrea lumea dube, cu statie "la fiecare poarta"). Sa reduca traseele lungi si sa ramana cu cele de mediu parcurs (max. Buftea) si scurt parcurs - cu masini la 15-30 minute isi fac treaba. Chiar imi plac minibuzele care circula spre Otopeni (440 sau 449 particular), RATB de ce n-ar achizitiona asa ceva pentru traseele ei de suburbane?

Pe vremea ITB cele mai departate capete de linie externe erau la Buftea pe 360, Otopeni pe 149 la linia de Urziceni si 250 la Spitalul Balotesti - cam pana aici se poate intelege "linie preoraseneasca".

Suspendarea asta o sa iasa din nou cu scandal, ar trebui sa gandeasca bine - RATB, Consiliile Locale din IF si sa cada de comnun acord si sa pastreze liniile utile. Plus ca exista localitati extrem de apropiate de marile cartiere (se stiu care) ce ar merita RATB.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2020
Mesaje: 1746
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 23:26:26    Titlul subiectului: 128152

In plus deja s-au redus niste curse, daca majoritatea liniilor 44x ce pleaca de la Piata Presei aveau acum vreo 2 luni cate 3-4 curse acum au ramas doar cu 2, una dimineata devreme si una dupa-masa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2020
Mesaje: 1746
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 11 Iun 2010 16:42:36    Titlul subiectului: 128245

Se pare ca 14 iunie e ultima zi de circulatie a liniilor preorasenesti... asta in caz ca anuntul actual nu e un fel de fortare a mainii pentru CJ Ilfov sa-si plateasca darile:

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=405

Site RATB a scris:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti nu va mai asigura transportul public in judetul Ilfov, incepand de marti, 15 iunie 2010.

Consiliul Judetean Ilfov nu si-a indeplinit obligatiile de plata pe care si le asumase fata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti prin Protocolul privind transportul public de calatori, semnat pe 26 noiembrie 2008, aprobat prin Hotararea de Consiliu General nr. 346/2008.

Astfel, pana in prezent, Consiliul Judetean Ilfov nu a achitat sumele datorate in baza art. 4 alin 7 al Protocolului mai inainte mentionat si nici nu a constituit garantia reala imobiliara potrivit art.4 alin. 8 din acelasi Protocol (Art. 4, alin. 8: "Judetul Ilfov va constitui in maxim 30 de zile dupa inceperea executiei prezentului Protocol, o garantie reala imobiliara la dispozitia Muncipiului Bucuresti echivalenta cu valoarea debitului restant si a prestatiei pe un trimestru").

Municipalitatea Bucuresti a notificat Consiliul Judetean Ilfov in doua randuri: mai intai in data de 10.02.2010 si apoi din 08.03.2010, fara nici un rezultat. Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti isi cer scuze celor afectati de aceasta decizie, dar nu pot suporta legal cheltuielile aferente transportului public in judetul Ilfov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Iun 2010 19:34:24    Titlul subiectului: 128247

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7407690-ilfov-fara-mijloacele-transport-ale-ratb-din-15-iunie.htm

Citat:
Ilfov: Fara mijloacele de transport ale RATB din 15 iunie
de D.G. HotNews.ro

Regia Autonoma de Transport Bucuresti nu va mai asigura, incepand din 15 iunie, transportul public pe liniile preorasenesti din judetul Ilfov, deoarece Consiliul Judetean nu si-a indeplinit obligatiile de plata pe care si le asumase fata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti prin Protocolul privind transportul public de calatori, informeaza Agerpres.

Pana in prezent, Consiliul Judetean Ilfov nu a achitat sumele datorate in baza art. 4 alin 7 al Protocolului mentionat si nici nu a constituit garantia reala imobiliara potrivit art.4 alin. 8 din acelasi Protocol (Art. 4, alin. 8: 'Judetul Ilfov va constitui in maxim 30 de zile dupa inceperea executiei prezentului Protocol, o garantie reala imobiliara la dispozitia Muncipiului Bucuresti echivalenta cu valoarea debitului restant si a prestatiei pe un trimestru).

Transportul RATB in judetul Ilfov a mai fost sistat in 2008 din aceleasi motive, dar dupa negocieri si discutii intre reprezentantii judetului Ilfov si cei din Bucuresti, inclusiv premierul de la acea vreme, Calin Popescu Tariceanu, a fost reluat pe 32 de linii, urmand sa fie extins ulterior pana la 52 de linii.

Reinfiintarea liniilor de transport RATB in Ilfov a fost aprobata de consilierii municipali, la solicitarea presedintelui Consiliului Judetean Ilfov, Cristache Radulescu.

Judetul Ilfov avea datorii de peste 600 miliarde lei vechi catre RATB, pentru care municipalitatea este in proces cu autoritatile locale din Ilfov.

Cristache Radulescu: Consiliul Judetean Ilfov nu poate suporta pierderile RATB

Presedintele Consiliului Judetean Ilfov, Cristache Radulescu, a declarat, vineri, ca va cauta solutii pentru transportul public interorasenesc, in urma deciziei RATB si a Primariei Capitalei de a suspenda transportul public din Ilfov.

El a subliniat ca dupa analiza facturilor RATB s-a constatat ca pe langa cheltuielile de transport sunt incluse si pierderile regiei.

"S-a facut o analiza la nivelul Consiliului Judetean si am constatat ca pe langa cheltuielile de transport erau cuprinse si pierderile regiei. Judetul Ilfov nu poate sa suporte aceste pierderi", a spus Cristache Radulescu.

Presedintele CJ a adaugat ca in prezent au loc discutii cu Primaria Capitalei pentru gasirea unei solutii a transportului public interorasenesc din Ilfov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Iun 2010 20:12:16    Titlul subiectului: 128366

Este posibil ca din toamna sa se reia circulatia liniilor preorasenesti. Articolul se gaseste aici
Citat:
RATB ar putea relua din toamnă transportul în județul Ilfov

RATB, care de marți va sista transportul în județul Ilfov, ar putea relua din toamnă cursele în anumite comune din județ, a declarat viceprimarul Capitalei, Victor Iovici.

Pe parcursul verii vor exista discuții cu administrațiile comunelor care doresc să încheie un protocol pentru ca RATB să asigure transportul. "S-ar putea ca RATB să revină din toamnă în anumite comune, care doresc să facă un contract separat. Spre exemplu Chitila dorește să facem acest lucru și s-ar putea ca din toamnă să semnăm un protocol. Pe timpul verii vor exista discuții cu comunele care doresc să semneze protocol pentru anumite trasee", a declarat Victor Iovici.

Viceprimarul spune că de vină pentru sistarea transportului în Ilfov sunt administrațiile locale din județ care nu au plătit către Primăria Generală sumele convenite în urma unui protocol, dar și călătorii care nu au cumparat bilete sau abonamente.

Victor Iovici a completat că persoanele care depind de cursele RATB pentru a ajunge la serviciu către sau dinspre București vor avea ca alternativă operatorii de transport privați.

Autobuzele RATB nu vor mai circula, începând de marți, în județul Ilfov, din cauza neîndeplinirii obligațiilor de plată asumate de Consiliul Județean Ilfov. Edilii Capitalei subliniază că nu pot suporta legal cheltuielile aferente transportului public în acest județ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 21:54:33    Titlul subiectului: 128601

Privatii se bucura de intaietate iar procesele se tin lant. Evident, este o invarteala in jurul propriei cozi, o insiruire de argumente stupide, imbracate insa in explicatii roz. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 16.06.2010. Link-ul este:

"Maxi-taxi, victorios în războiul transportului din Ilfov

Călătorii de pe rutele preorășenești sunt nevoiți acum să folosească microbuzele și autobuzele particularilor.Odată cu scoaterea autobuzelor RATB de pe rutele București-zona limitrofă, patronii firmelor de maxi-taxi își îngroașă profiturile iar călătorii sărăcesc. O parte din operatorii de transport persoane au anticipat desființarea serviciului public și au scumpit prețul unei călătorii încă de la începutul lunii.

Transportul public în Ilfov a fost sistat, începând de luni, din cauza datoriilor de aproximativ 30 de milioane de lei pe care Consiliul Județean Ilfov nu le-a achitat din octombrie 2008 Consiliului General al Capitalei.

Cei care profită deja de pe urma acestei decizii sunt patronii firmelor de maxi-taxi care au câștigat dreptul de a funcționa pe rutele ilfovene în urma licitațiilor organizate de Autoritatea Rutieră Română (ARR). Aceștia operau deja pe rutele din județ dar, de acum încolo, vor deține monopolul pe aceste trasee.

De la data de 15 iunie navetiștii sunt nevoiți să se înghesuie în microbuzele sau autobuzele care aparțin particularilor, care deja au scumpit tarifele. „Știau probabil că o să ne scoată autobuzele și au mărit prețul biletului. Dacă înainte mergeam de la Ghencea până în Măgurele cu 1,5 lei, acum mă costă 2 lei“, a spus ieri un călător nemulțumit că trebuie să plătească mai mulți bani pentru a merge la serviciu.

„În anul 2008, înainte ca RATB-ul să-și reia activitatea în Ilfov, erau peste 6.000 de curse de maxi-taxi pe câteva zeci de trasee. Acum au ajuns la aproximativ 3.500, dar probabil că odată cu sistarea RATB-ului, va crește iar numărul de curse“, a spus Daniela Dobrilă, directorul Direcției de Licențe din cadrul ARR.
Firma cu cele mai multe curse atribuite este C&I Comserv SRL, care are peste 670 de curse pe mai multe trasee.

Particularii au scos autobuzele RATB-ului
Sorinel Ionel Stoian deține două firme care operează transport de persoane între Capitală și localitățile ilfovene din nordul orașului: Axi Tours SRL și S&S Groupe Prodimpex SRL. După un proces cu RATB, început în 2008, el a reușit să scoată autobuzele de pe rutele lui, începând cu data de 20 aprilie. Stoian a acceptat totuși ca mijloacele de transport în comun ale regiei să circule până la data de 15 iunie. „A fost un acord tacit. Am acceptat pentru că știam încă de pe atunci că RATB-ul nu va mai circula în Ilfov de la jumătatea lunii iunie“, a declarat ieri, pentru „Adevărul“, Sorinel Stoica.

Soluțiile primarilor
Alternativa prin care primarii din Popești Leordeni, Grigore Trache, și cel din Chitila, Emilian Oprea, speră să diminueze operarea microbuzelor în localități este încheierea de convenții directe cu reprezentanții Consiliul General.

Primarul comunei Jilava, Adrian Mladin, a spus că a încercat să ajungă la o înțelegere cu firma Leontrans, care face curse în această localitate. „Nu am avut cu cine discuta. Patronul firmei nu prea comunică, spune că e particular și că la el totul înseamnă bani. Eu nu am reușit să-l conving să facă niciun fel de reducere pentru copii și pentru bătrâni“, a explicat Mladin.

Singurul oraș care are deja o soluție este Voluntari. „Am înființat din 2006 Societatea de Transport Voluntari, am cumpărat 20 de autobuze și am scăpat de stresul RATB-ului“, a zis Pandele.

Bani alocați pentru servicii inexistente

Consiliul Județean Ilfov nu oferă oamenilor transport public, nu a plătit serviciile RATB-ului, însă a alocat acestui segment, în bugetul pe 2010, aproape 10 milioane de lei.

Costul foarte mare al serviciului prestat de RATB era mult prea mare în raport cu bugetul nostru

Cristache Rădulescu
președintele Consiliului Județean Ilfov"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Iul/2020
Mesaje: 1857
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Iun 2010 00:22:52    Titlul subiectului: 128612

Citat:
„Nu am avut cu cine discuta. Patronul firmei nu prea comunică, spune că e particular și că la el totul înseamnă bani. Eu nu am reușit să-l conving să facă niciun fel de reducere pentru copii și pentru bătrâni“, a explicat Mladin.
Treaba este simpla, tot felul de facilitati sunt deja prevazute in lege, nu conteaza daca firma este de stat sau particulara, legea nu face diferentiere.
Totul este ca cei de la ARR sa-si faca treaba, ceea ce ma indoiesc, eu lucrand destui ani cu ARR - ul si cunoscandu-i destul de bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 09 Iul 2010 15:10:31    Titlul subiectului: 129654

Sigur, nu-i doare burta sa vorbeasca ... vorbe, dar e totusi un progres faptul ca macar declarativ par sa mearga pe ideea efectuarii transportului public cu vehicule specializate, autobuze, nu cu improvizatii gen maxi-taxi...

http://www.cotidianul.ro/117360-Autobuzele_RATB_intre_Capitala_si_Ilfov_scoase_din_circulatie_transportul_acoperit_de_firme_private

"Autobuzele RATB între Capitală și Ilfov, scoase din circulație, transportul acoperit de firme private

Autobuzele RATB care asigurau transportul public între București și localitățile din județul Ilfov nu mai circulă începând de marți, reprezentanții Consiliului Județean Ilfov solicitând operatorilor de transport privat să mărească numărul de microbuze și frecvența cu care acestea circulă.

Reprezentanții Consiliului Județean Ilfov susțin că, în urma unei analize la nivelul CJ, s-a constatat că, pe lângă cheltuielile de transport, în facturile RATB erau cuprinse și pierderile regiei, județul Ilfov neavând cum să suporte aceste sume, informează Mediafax.

"Deși la reluarea acestui serviciu prestat de RATB în Ilfov, conducerea Consiliului Județean a atras atenția asupra faptului că regia de transport trebuie să-și optimizeze modul de lucru în județ, acest lucru nu s-a întâmplat. RATB nu a reușit, nici de această dată, să ofere cetățenilor din Ilfov un transport în comun civilizat, cu un orar de transport și număr de autobuze adecvate necesarului și afluenței de călători din Ilfov și din București", se arată într-un comunicatul de miercuri al Consiliului Județean Ilfov.

Potrivit sursei citate, Consiliul Județean Ilfov nu poate suporta "costul imens" al serviciului prestat de RATB, care este mult prea mare în raport cu bugetul anual al CJ.

Președintele Consiliului Județean Ilfov, Cristache Rădulescu, a cerut, în schimb, operatorilor de transport privat din județ ca, începând de miercuri, să mărească numărul de microbuze și frecvența cu care acestea circulă, dar să nu profite de situație mărind prețul biletelor.

Totodată, Consiliul Județean Ilfov a început un studiu de oportunitate privind transportul public de persoane, în urma căruia toți operatorii privați din județul Ilfov vor fi obligați să presteze servicii de transport doar cu autobuze urbane.
De asemenea, Rădulescu a demarat discuții cu Primăria Capitalei, cu CGMB și cu Metrorex, în vederea înființării unei noi Autorități de Transport Public Metropolitan București-Ilfov.

RATB anunța, săptămâna trecută, că începând din 15 iunie liniile preorășenești către județul Ilfov vor fi sistate, din cauza neîndeplinirii obligațiilor de plată de către Consiliul Județean Ilfov.

"Până în prezent, CJ Ilfov nu a achitat sumele datorate și nici nu a constituit garanția reală imobiliară, așa cum s-a convenit prin protocol", precizau reprezentanții RATB.

Potrivit acestora, garanția trebuia constituită în maxim 30 de zile de la data semnării protocolului.

Totodată, reprezentanții RATB arătau că Primăria Capitalei a notificat Consiliul Județean Ilfov în 10 februarie și în 8 martie, atât pentru plata datoriilor, cât și pentru constituirea garanției, precizând că notificările "au rămas fără rezultat". Aceștia au menționat că municipalitatea nu poate suporta legal cheltuielile aferente transportului public în județul Ilfov.

Circulația autobuzelor RATB între Capitală și localitățile județului Ilfov a mai fost oprită în 2008, pentru aproape cinci luni, după ce transportatorii particulari au avut câștig de cauză în instanță în contestarea dreptului RATB, considerată regie locală, să asigure transport către localitățile altui județ, în speță Ilfov.

În 18 septembrie 2008, Guvernul a aprobat cadrul legal pentru ca transportul public între București și localitățile din județul Ilfov să fie încadrat în categoria transporturilor locale, așa încât să fie posibilă reluarea circulației autobuzelor RATB în Ilfov, ce fusese sistată din 1 iulie.

Ulterior, în 13 octombrie, senatorii au adoptat proiectul de lege pentru aprobarea Ordonanței de Urgență pentru modificarea OUG nr. 109/2005, prin care au fost exceptate de la regulile aplicate transportului interjudețean liniile de transport comun între București și localitățile județului Ilfov.

Publicat Marți, 15 iunie 2010
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 24/Apr/2020
Mesaje: 147
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 11:04:44    Titlul subiectului: Articole de presa 132755

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, ieri, că transportul preorășenesc RATB ar putea fi reluat odată cu începerea noului an școlar. Totul ar fi posibil doar dacă fiecare autoritate locală din Ilfov va încheia contracte cu Regia Autonomă de Transport. Costul transportului va fi acoperit, o parte, din prețul biletelor și abonamentelor și alta, de la bugetul local al primăriilor din Ilfov.
Sursa : www.ziarulring.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 05/Ian/2019
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 23:07:59    Titlul subiectului: 132792

Traiasca domnul director al R.A.T.B pentru ca de cand a fost numit a si spus ca vrea reinfiintarea liniilor preorasenesti.In autobaza Titan oricum turatia a fost afisata pana pe 12 si lumea spune ca mai mult ca sigur o sa se reaintroduca preorasenestile.Ma intreb eu daca preorasenestile sunt gauri in bugetul RATB sau introducerea de autobuze de la autobaza Titan in linia naveta 644 ,impreuna cu autobaza Alexandria,unde practic cei de la Titan taie Bucurestiul in doua.Eu cred ca este foarte multa motorina irosita....Sa auzim de bine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 23:21:53    Titlul subiectului: 132793

Da pai acum se vor face contracte cu fiecare primarie in parte.Deci nu e sigur daca toate preorasenestile vor fi introduse.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 05/Ian/2019
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 23:32:01    Titlul subiectului: 132794

Eu la treaba cu contractele as zice ca se vor intocmi,mai ales cu primarii PDL.Ideea asta si era ca PDL sa aibe pe cineva de-al lor care sa se lupte pentru introducerea liniilor preorasenesti, fapt care sa si reusit.Se vede ca se apropie alegerile locale Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2020
Mesaje: 1746
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 12 Sep 2010 18:17:26    Titlul subiectului: 133254

De maine se reinfiinteaza 5 linii preorasenesti:

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=446

Site RATB a scris:
RATB reinfiinteaza liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460

Incepand cu data de 13.09.2010, prin parteneriatul incheiat intre Primaria Municipiului Bucuresti, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Primariile din Comunele Chiajna, Chitila, Domnesti, respectiv Mogosoaia, se infiinteaza transportul preorasenesc de calatori pe cinci trasee
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 07:59:13    Titlul subiectului: 133286

Intrebarea mea este daca frecventa acestor linii prorasenesti va fi la fel ca inainte de desfiintare, adica execrabila, sau vor baga mai multe ture ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 05/Ian/2019
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 11:01:34    Titlul subiectului: 133311

Intervalele sunt afisate pe site-ul RATB iar eu unul zic ca in afara de linia care duce spre Teghes toate au intervale ok.
Chiar as fii bucuros sa se semneze contracte si cu celelalte primarii pentru ca se pare ca se vrea si din partea RATB si din partea PMB.

Ieri dimineata in autobaza Titan se primise dispozitie sa se scoata azi 3 masini pe Afumati, dar pana dupa amiaza s-a primit dispozitie sa nu se mai scoata. Acum nu stiu de ce. Sper ca vom afla Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2020
Mesaje: 1746
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 11:10:16    Titlul subiectului: 133315

Cel putin linia 406 (Lujerului - Chiajna) are afisat un orar spectaculos; daca inainte plecarile erau afisate pe o coloana si jumatate, acum sunt pe 5 coloane iar frecventa este substantial mai buna decat linia urbana oarecum inrudita 106!

Sa vedem daca se va si pune in practica, teoretic astazi ar fi trebuit sa fie prima zi de circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 05/Ian/2019
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 11:32:57    Titlul subiectului: 133316

Priviti linia 422 care are dimineata, pentru o scurta perioada, un interval de 4 minute intre masini Very Happy .
Cred ca e mai bine decat ne asteptam cu totii, dar sper sa continue in aceeasi nota.
Sa auzim de bine Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 08/Iul/2020
Mesaje: 1153
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 15:58:08    Titlul subiectului: 133318

Au asemenea frecvente deoarece sunt linii mai putine, iar autobuzele "preorasenesti" au putut fi repartizate mai bine. Stai sa mai apara inca 3-4 linii, cum frecventa incepe sa scada. Daca infiinteaza linii pentru localitatile din imediata apropiere a capitalei e mai bine, fata de "liniile de autogara" spre Peris, Snagov sau Moara Vlasiei. Macar 460 sa reajunga in Buftea.
Sper ca acest program "ca uns" sa tina multa vreme, asa incat duba sa fie o alternativa in caz ca ai pierdut autobuzul si nu o necesitate. Au insa calatori platitori sau iar se va merge cu blatul?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2020
Mesaje: 1746
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 16:24:37    Titlul subiectului: 133319

406 a circulat astazi, cel putin eu am vazut unul pe la 15.45. Spre mirarea mea toate locurile din Rocar DeSimon erau ocupate si mai erau cel putin vreo 20 de pasageri in picioare, deci cerere pare a exista, cel putin pentru linia aceasta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 03/Apr/2020
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 22:02:50    Titlul subiectului: 133344

Dar nu am vazut nimic despre tarife. Au ramas cele de dinainte de desfiintare sau sunt la nivelul celor urbane?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 08/Iul/2020
Mesaje: 1153
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 00:30:17    Titlul subiectului: 133353

Daca lumea stie ca vine des, o va folosi. cu tot intervalul decent dintre autobuze, dubarii tot se vor baga inaintea masinii. Insa nu mai are nici o importanta ce vine cand stii ca ambele vin des si ca ai de unde alege. Daca te urci in RATB pe parcurs, soferii au bilete, sau trebuie sa te dotezi cu ele din timp? (asta daca nu ai portofel/abonament)
Daca am abonament urban si sunt fortat sa apelez la RATB (din cauza ca duba intarzie si singura varianta de moment e autobuzul) ce se intampla?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 08/Iul/2020
Mesaje: 1153
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 18 Sep 2010 01:40:42    Titlul subiectului: 133565

In acel moment vor umbla si la turele din liniile existente - 422 la 4 minute interval va fi istorie, intervale de la 10 minute in sus vor face legea. Depinde, daca au de unde baga alte masini si sa nu afecteze liniile deja in circulatie.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 20:10:12    Titlul subiectului: 133894

Circul cu linia 406 pana la Padurea Dudu zilnic (de luni pana vineri) si circula foarte bine. Este adevarat ca prostul obicei al dubarilor de a merge in fata autobuzului nu a disparut, dar intervalul de succedare este foarte bun (max 18-20 minute) iar calatorii chiar asteapta autobuzul.
Este tot timpul cu calatori in picioare si se fac si controale. Cred ca peste 90% din calatori sunt platitori de bilete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 05/Ian/2019
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 26 Sep 2010 15:06:07    Titlul subiectului: 133983

In Titan s-au pregatit 10 Rocaruri de Simon pentru periferie, dar nu se stie cand se vor reinfiinta liniile si mai ales ce linii vor fi reinfiintate deoarece anumiti primari au interese foarte mari ca RATB sa nu mai circule in comuna lor.
Unul din aceste interese ar fii acela ca unii primari au microbuze pe liniile din localitatea lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 07/Iul/2020
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Oct 2010 11:12:35    Titlul subiectului: 134523

RATB infiinteaza linie preoraseneasca de autobuze spre Comuna Dragomiresti
Vineri, 08 Octombrie 2010

Incepand din data de 09.10.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va infiinta linia de autobuze 421, intre Bucuresti si Comuna Dragomiresti din Judetul Ilfov.
Autobuzele vor circula de la terminalul Apusului, pe Str. Apusului, B-dul. Iuliu Maniu, Autostrada Bucuresti-Pitesti, pana in satul Zurbaua din Comuna Dragomiresti.

Infiintarea acestui traseu s-a realizat in urma unui parteneriat incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti, Primaria Municipiului Bucuresti si Primaria Comunei Dragomiresti.

Precizam ca, in perioada urmatoare, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
.
Sursa: http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=456
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Următoare
Pagina 11 din 17

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community