Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun in judetul Ilfov (RATB+particulari)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 13:36:31    Titlul subiectului: 135560

Citat:
Adrian Criț a mai spus că pentru eficientizarea activității regiei au fost introduse linii de transport RATB în cinci localități preorășenești din județul Ilfov.
Le scoate, le baga... Iar le scoate, iar le baga... Le scoate dintr-o parte, le baga in alta parte a Ilfovului. Tatucii de la RATB mi se pare mie sau nu prea stiu ce si cum vor?!? Au facut trasee "preorasenesti" pana la limita administrativa a Bucurestiului si acum autobuzele circula goale, in loc sa suplimenteze alte trasee... Pana la urma ce au de gand?!? Sa continue in prostia lor cu trasee aberante inutile si dublari sau sa foloseasca eficient parcul existent ca sa nu fie nevoiti sa "justifice" cheltuielile pe achizitionari de vehicule?...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 09:22:27    Titlul subiectului: 135590

Ciudat... Rolling Eyes

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_La_vot-_-RATB_in_Ilfov-_si_bani_pentru_santiere_0_361764433.html

"La vot: “RATB în Ilfov” și bani pentru șantiere

Raluca Curteanu

Joi 28 oct 2010

Consilierii municipali vor decide reluarea transportului preorășenesc

Consilierii municipali vor discuta astăzi în cadrul unei ședințe ordinare scoaterea la licitație a unor trasee RATB spre localitățile din județul Ilfov. Din luna iunie a acestui an, transportul a fost oprit din cauza unei datorii mai vechi pe care consiliul local o avea către municipalitate.

De la 13 septembrie, potrivit directorului RATB Adrian Criț, autobuzele regiei au circulat în cinci localități ilfovene urmând ca regia să încheie contracte cu și primăriile celorlalte localități ilfovene. Costul unui bilet RATB este de 1,5 lei călătoria.
"
_______________________________________________________
... si replica "transportatorilor", care, vedeti voim, sunt foarte "legali", vor exclusivitate pe trasee cand e in interesul lor... Evil or Very Mad

http://www.ziare.com/stiri/ratb/trasportatorii-privati-nu-vor-curse-ratb-intre-bucuresti-si-iflov-1051828

"Trasportatorii privati nu vor curse RATB intre Bucuresti si Iflov

Confederatia Operatorilor si Transportatorilor Autorizati din Romania (COTAR) vor ca primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, sa retraga de pe ordinea de zi a sedintei de Consiliului General al Municipiului Bucuresti propunerea ca autobuzele RATB sa circule pe traseele dintre Bucuresti si judetul Ilfov.

Oficialii COTAR sustin ca aceste trasee au fost castigate de membrii sai in 2008, printr-o licitatie propusa si sustinuta de Ministerul Transporturilor, relateaza Evenimentul Zilei.

Aceste licente ale transportatorilor privati vor expira in 2013, iar, pana atunci, legea nu permite sa se elibereze licenta de traseu pentru un alt trasportator, sustine COTAR.

RATB a repus in circulatie autobuze pe liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460, in urma unui contract intre Primaria Bucuresti si primariile din Chiajna, Chitila, Domnesti si Mogosoaia.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 16/Ian/2018
Mesaje: 29
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 31 Oct 2010 12:16:32    Titlul subiectului: 135659

Vineri, pe ordinea de zi a sedintei CGMB stiu ca sa aflat, la alineatul 18, proiectul de lege privind reintroducerea liniilor periferice.
Cunoaste careva deznodamantul dezbaterii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 18 Noi 2010 13:25:33    Titlul subiectului: 136465

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/RATB-_De_astazi-autobuzele_circula_in_Magurele_si_Otopeni_0_374362612.html

"RATB: De astăzi, autobuzele circulă în Măgurele și Otopeni

Emilia Sava

Joi 18 nov 2010

Regia Autonomă de Transport Public (RATB) a introdus de astăzi liniile preorășenești 427, 431, 453 si 449 pentru două localități din județul Ilfov.

Autobuzele vor circula pe mai multe rute în urma unui parteneriat încheiat între RATB și primăriile localităților Măgurele și Otopeni.

Astfel, linia 427 va funcționa între terminalul Ghencea și satul Pruni din comuna Măgurele, pe următorul traseu: Bd. Ghencea, Strada Antiaeriană, Șoseaua București-Măgurele, sat Dumitrana, până în satul Pruni.

Linia 431 va funcționa între terminalul Ghencea și satul Alunișu din Măgurele, pe traseul: Bd. Ghencea, Strada Antiaeriană, Șoseaua București-Măgurele, până în satul Alunișu.

Linia 453 va funcționa între terminalul Ghencea și satul Vârteju, pe traseul : Bd.Ghencea, Strada Antiaeriană, Șoseaua București-Măgurele, până în satul Vârteju.

Linia 449 va funcționa între terminalul Piața Presei și Pasaj C.F.R. Balotești din localitatea Otopeni, pe traseul : Bd. Expoziției, Bd. Mărăști, Șos. București-Ploiești, DN1, cu întoarcere pe DN1, Șos. București-Ploiești, Șos. Kiseleff, Bd. Expoziției.

[ . . . . ]
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 19:52:11    Titlul subiectului: 136756

Ei bine, dupa mult timp linia 645 care il dubla pe 45 va fi desfiintata, ca urmare a reinfiintarii liniei preorasenesti 422 http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=469

Citat:
Incepand cu data de 26.11.2010, linia de autobuze 645 se desfiinteaza

Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422 care functioneaza pe Sos. Chitila, intre terminalul Clabucet si Pasajul Chitila, incepand cu data de 26.11.2010, linia de autobuze 645 se desfiinteaza datorita cererii scazute.
Precizam ca, linia 645 functiona in paralel cu linia preoraseneasca 422, de la terminalul Clabucet, pe Sos. Chitila, pana la intersectia cu Str. Aeroportului.
Abonamentele eliberate pe linia de autobuze 645, raman valabile pe linia preoraseneasca 422, pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 19:29:39    Titlul subiectului: 138479

Liniile preorasenesti 408 si 428 se vor desfiinta

"Miercuri, 05 Ianuarie 2011

Ca urmare a solicitarii Primariei Comunei Domnesti, de suspendare a serviciului de transport public intre Bucuresti si Comuna Domnesti, din cauza lipsei fondurilor si a imposibilitatii sustinerii financiare a acestei activitati, incepand din data de 14.01.2011, liniile de autobuze 408 si 428 vor fi desfiintate.

Precizam ca activitatea de transport public pe liniile preorasenesti dintre Municipiul Bucuresti si localitatile din Judetul Ilfov poate fi asigurata numai la solicitarea primariilor care incheie contract cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti, prin care isi asuma responsabilitatea sustinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei si onorarii obligatiilor de plata revenite prin contract.
"

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=485
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Ian 2011 20:25:10    Titlul subiectului: 138628

Inca o data avem esecul transportului preorasenesc. Bineinteles ca avem microbuze pe aceasta ruta, ele cum pot sa mearga pe plus ? Suntem o tara "Made in Africa", desi cred ca africanii incep sa se simta jigniti cand suntem asemanati cu ei.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 16:45:16    Titlul subiectului: 138714

Au trecut alegerile, i-am prostit pe "prosti", acum ce ne mai trebuie transport civilizat?!? Da-i in ma-sa, sa se descurce, sa mearga cu dubele, ca s-asa se apropie alegerile si aia de la RATB doar nu "cotizeaza" la noi, deci...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Linia_preoraseneasca_431_se_desfiinteaza_0_407359430.html

"Linia preorășenească 431 se desființează

Miercuri 12 ian 2011

Ca urmare a adresei Primăriei Orașului Măgurele, prin care ni se solicită suspendarea serviciului de transport public între București și Satul Alunișu, din cauza cererii scăzute și a imposibilității primăriei de a suporta cheltuielile de transport, începând din data de 15.01.2011, linia de autobuze 431 se va desființa, anunță într-un comunicat de presă RATB.

Între București și Orașul Măgurele va funcționa în continuare linia 453 până în Satul Pruni, precum și linia 427 până în Satul Vârteju.

Activitatea de transport public pe liniile preorășenești dintre Municipiul București și localitățile din Județul Ilfov poate fi asigurată numai la solicitarea primăriilor care încheie contract cu Regia Autonomă de Transport București, prin care își asumă responsabilitatea susținerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei și onorării obligațiilor de plată revenite prin contract, se arată în comunicat."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 20:32:59    Titlul subiectului: 138724

Pana la urma cate linii preorasenesti mai sunt dupa aceasta desfiintare ? Solutia cu primariile care sa plateasca bani RATB-ului nu este viabila, in actualul context economic. Anul trecut multe primarii au ramas fara bani inca din august.....
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 30 Ian 2011 19:07:25    Titlul subiectului: 139309

Asa, bravo voua! Pana cand nu vom intelege ca PLATIM niste servicii si primim bataie de joc din partea bisnitarilor care conduc aceste dube/maxi-taxi si nu vom PROTESTA, vom continua sa fim tratati ca niste prosti. Culmea, pe banii nostri! Daca nu va convine sa fiti tratati ca niste prosti si umiliti pe masura, LUATI ATITUDINE!

http://www.adevarul.ro/actualitate/social/Judet_cu_judet-_Primaria_orasului_Blaj_a_pronuntat_primul_divort_pe_cale_administrativa_din_Romania_0_417558565.html

"ILFOV. Zeci de navetiști au semnat, la sfârșitul săptămânii, o petiție cu privire la condițiile de transport pe ruta București - Buftea. Potrivit plângerii, oamenii călătoresc zilnic înghesuiți în microbuze, iar șoferii nu le dau bilete. "

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 09:36:46    Titlul subiectului: 139325

Cetateni nemultumiti ... e, nu-i nimic, acum le scoatem ca sa avem cu ce sa-i mai prostim pe prosti si la urmatoarele alegeri... iar pana atunci facem "partie" pentru bisnitarii privati care, nu-i asa, poate sunt si ei "atenti"... Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Locuitorii_din_Ilfov_se_descurca_greu_fara_transport_public_0_418758168.html

"Locuitorii din Ilfov se descurcă greu fără transport public

Alexandru Ionescu

Luni 31 ian 2011

Locuitorii din comunele învecinate Bucureștiului nu mai știu ce să mai facă, de când au rămas fără cursele RATB. Ei spun că microbuzele particulare întârzie, se înghesuie ca sardinele în ele și plătesc prea mult.

La începutul lunii, autobuzele RATB au fost retrase din comunele Domnești, Chiajna și Măgurele. Motivul? Edilii nu mai au bani să le asigure oamenilor transportul „la oraș" și au găsit alte soluții, scrie Click!

„În loc să plătesc 50.000 de lei lunar la RATB, iar mai mult de jumate din oameni să meargă pe blat, am băgat maxi-taxi. Patru autobuze mari și două mici aduc 10% din încasări la bugetul local", se laudă primarul comunei Chiajna, Mircea Minea.

Consătenii lui nu sunt de aceeași părere. „De când a scos RATB suferim. Așteptăm câte jumătate de oră în stație. Șoferii nu pleacă până nu se umple microbuzul", spune Ruxandra Ciușcanu.

În Domnești, situația e și mai dramatică. „Biletele costă 8 lei pe zi. Nu mai fac față așa, vrem RATB-ul înapoi", strigă disperată Ioana Avramescu (38 de ani).

Patru linii desființate într-o lună

Chiajna: linia 406, înființată în septembrie 2010, desființată la 1 ianuarie 2011

Domnești: liniile 408, 428, înființate în octombrie 2010, desființate la 14 ianuarie 2011

Măgurele: linia 431, înființată în 18 noiembrie, desființată la 15 ianuarie 2011"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Aug/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 22:10:57    Titlul subiectului: 139677

Variante de transport din Ilfov spre București în mileniul 3

De câțiva ani locuiesc in Ilfov. Undeva nu foarte departe de centrul Bucureștilor (sunt 9km din centrul Popeștiului până la P-ța Sf. Gheorghe. Până la intrarea în București nu-s decât 2,5 km).

Bineînțeles că serviciul este în București și inevitabil zilnic trebuie să fac drumul Popești-București și invers. Ce variante avem?

Păi cum ce variante? Sunt o grămadă...

- Maxi taxi
- RATB
- Mașina personală
- Mersul pe jos
- Bicicleta

Să le luăm pe rând:

1.Maxi taxi:

Avantaje (din punctul de vedere al primăriei, consiliului local, patroni dube, ARR, politia rutieră):
- evaziune fiscală (bugetul nu este încărcat cu sume provenind din desfășurarea de activități de transport)
- comprimarea spațiului (50 de persoane în dube de 18 locuri, bineînțeles nimeni nu stă în picioare, ARR-ul poate confirma, sunt băieți de treabă, ca și poliția rutieră)
- dilatarea timpului (daca se întâmpla ca duba să fie goală, putem merge cu 15km/h – în speranța că microbuzul din față merge cu 16 km/h, deci, conform legilor statisticii, crește probabilitatea să apară vreun călător în plus. Astfel putem face 15 min în loc de 5 pe aceeași distanță).
- încurajarea folosirii de materiale neconvenționale refolosibile (Pentru orice geam spart se găsește un celofan care să preia funcția geamului).
- prilej de testare a unor invenții încă neomologate de OSIM (ex: sistem de prindere al ușii în 3 puncte: 2 balamale și o sârmă)
- există și un bonus cultural: manele.
Dezavantaje (din punctul de vedere al primăriei, consiliului local, patroni dube, ARR, politia rutieră):
Nu există.

2. RATB

RATB-ul are apariții bianuale, primăvara și toamna. Uneori, în preajma alegerilor (de orice fel ar fi ele), se organizează curse speciale electorale. La capăt, la Danubiana, există o stație de transfer de motorină RATB – maxi taxi. Transferul este unidirecțional (întotdeauna de la RATB către maxi-taxi, reciproca nu e valabilă, și fiind pe teren neutru, transferul nu este supus impozitării).

Atunci când nu staționează la capete, mașinile RATB circulă legate. O regulă de bun simț spune că indiferent de momentul zilei, graficul de circulație, sexul, greutatea și IQ-ul șoferului dacă pe o porțiune există 3 trasee (402, 414 și 434, sa zicem) autobuzele vin unul după altul, dar numai în spatele unei dube.

Intervalele de circulație nu pot fi mai mici de o oră, dar trebuie să fie foarte precise, ex: 93 (de minute, pe hârtie). În weekend multe linii nu circulă (este dovedit științific că în weekend ilfovenii hibernează).

3. Mașina personală

Nu mi-au plăcut niciodată persoanele care merg numai cu mașina personală (sau o divinizează). Și totuși... având în vedere situația descrisă la punctele 1 și 2 mi-am cumpărat și eu mașină. Fiind mai fraier (ecologist), am zis sa nu mă plimb cu ea în oraș, ci doar să ajung la cea mai apropiată stație de metrou. Așa că timp de 2 ani și jumătate parcam pe o stradă lăturalnica, la vreo 300 de m de stația de metrou... până când cei care locuiau în zonă mi-au lipit niște abțibilduri pe parbriz... Am încercat să găsesc alt loc... am găsit, este mai aproape de metrou, parchează pe acea stradă mulți din IF (mai sunt alți oameni care vin cu mașina doar până la metrou). Problema e că uneori nu găsești loc. Așa că am parcat acum vreo 2 săptămâni pe strada Ion Iriceanu, pe o porțiune unde nu era semn de oprirea interzisă (până în această săptămână, când au montat unele noi). M-am trezit cu mașina ridicată. Motivul: staționare la mai puțin de 25 de m de trecerea de pietoni. Eram a patra mașină față de trecere (deci aveam minim 3x4=12 m, dar incomodam după mintea lor. Autocarul abandonat imediat după trecere nu incomoda...). Ce concluzie pot să trag eu de aici... că de fapt ar trebui să circul cu mașina prin București, nu să merg cât mai puțin cu ea.

4. Mersul pe jos

L-am experimentat în seara când m-am trezit cu mașina ridicată. Cei 3,5 km i-am făcut in vreo 40 de min, mergând insa pe niște chestii, nu știu cum să le zic, am impresia că acolo s-a vrut să se facă niște trotuare. Pe alocuri trebuia s-o iau pe stradă. Oricum varianta asta ia cam mult timp – 40 de minute.

5. Bicicleta

Este o variantă pe care o exclud iarna, dar pe care o iau în considerare primăvara, vara. M-am gândit că ar fi interesantă varianta bicicleta (Popești – Apărătorii Patriei) și de acolo metrou. În felul acesta nici n-aș transpira, iar colegii nu m-ar da afară din birou. Așa că am trimis și eu un mail Metrorex-ului, atunci când se făceau că făceau studii dacă vrem să ne amenajeze parcări de biciclete la metrou sau dacă vrem să avem acces cu bicicletele în metrou.
Părerea mea a fost că da, vreau să pot lăsa bicicleta la metrou, în anumite condiții (în zona unde sunt turnicheții, unde există și camere de luat vederi, și în plus, stă un angajat de la pază).
Părerea lor a fost că putem transporta bicicletele cu metroul în weekend dar și în cursul săptămânii, după ora 21... În felul ăsta se încurajează probabil mersul cu bicicleta în metrou...
---------------------------------------------------------------------------------


Concluzia este destul de tristă... pe de o parte nu regret mutarea din București, dar pe de altă parte trebuie să recunosc că nu există o variantă de transport civilizat între Ilfov și București. Partea “bună” e că nici în București nu mai există transport civilizat (de exemplu am aflat ca troleibuzul 86 are intervale de ~120 de min in weekend după ora 21. Dar la ora aia deja ne dăm cu bicicletele prin metrou.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 08:32:14    Titlul subiectului: 139685

Postarea este foarte buna, userul pmp a reflectat foarte bine situatia transportului in comun, in special al celui preorasenesc. Asta se intampla cand la consiliile locale sau la primarii au venit niste nenorociti si oameni de nimic pusi pe capatuiala. Asta se intampla cand la regiile de transport in comun sunt pusi pe post de directori niste nenorociti, care se schimba cu alti nenorociti cand vine alt partid la putere. Nu vreau sa generalziez, mai sunt la unele regii si oameni care vor sa faca treaba, dar per ansamblu numai oameni de nimic avem in toate posturile cheie, in ceea ce priveste transportul public. La fel si patronii firmelor de microbuze, majoritatea sunt niste nenorociti unii dintre ei sunt infractori care au avut parte de "clementa" judecatorului si pot sa isi vada bine-mersi de afaceri. Nu exista un plan pe termen lung coerent privind transportul in comun, mai ales cel preorasenesc. Solutia de viitor sunt trenurile suburbane, macar sa fie folosita si modernizata infrastructura existenta, dar nu s-a facut nimic in acest sens. Puteau sa nu caseze in veselie DAF-urile si RDS-urile si sa le puna pe liniile preoarasenesti, autobuzele puteau sa aiba taxator, accesul se facea pe usa din fata, si se platea biletul la taxator, asa liniile erau rentabile daca, sa zicem un autobuz venea la un interval decent. Nu s-a facut nici asta. Soluita aleasa, cu primariile sa plateasca pentru serviciile RATB-ului nu este viabila. Ce face un nenorocit de primar cand vine la putere impreuna cu gasca lui de oameni de nimic ? Foarte simplu, primul lucru isi maresc salariile, al doilea lucru se gandesc cum sa isi traga bani pentru firmele lor. Multe primarii nu mai au bani nici sa plateasca apa, iar anul asta situatia nu se imbunatateste, din contra multe primarii nu au bani pana la sfarsitul anului si risca sa se inchida. Asa ca de unde bani pentru subventionarea transportului in comun ? De fapt multe primarii seamana cu niste mici feude, unde primarul este stapanaul absolut. Radu Mazare de la Constanta chiar a spus-o pe fata la RealitateaTv, indiferent de ce partid vine la putere, lui i se rupe, el este stapanul absolut al Constantei. Iar in ce hal a ajuns transportul public din Constanta, pe vremuri un etalon in domeni stiti majoritatea dintre voi. Intr-un fel am revenit la perioada voievodatelor si cnezatelor Laughing
Acum revenind la oile noastre intrebarea este ce ar putea face calatorii, ca sa nu mai fie transportati la fel ca si vitele ? Desi sansele sunt foarte mici sa se realizeze acest lucru, mai ales ca romanii nu sunt uniti si prefera sa isi dea in cap decat sa faca ceva constructiv impreuna, singura solutie ar fi: BOICOTUL !!!
Suntem in capitalism (cel putin teoretic), ok este monopol, dar calatoii ar putea sa zica: "-Ma baieti noi dam banu si vrem conditii decente de calatorie. Nu va convine, ia sa vedem ce faceti daca microbuzele circula goale toate ziua !!!". Va zic eu numai doua zile daca microbuzele ar circula goale, privatii ar fi terminati !!! E cam singura solutie.
Hai sa va spun ce se intampla in Franta, fiindca am fost acolo doua saptamani. Ei bine francezii sunt foarte suparati fiindca in ultimul timp TGV-urile au intarziere. Anul trecut 88,7 % din TGV-uri au ajuns la timp, deci in medie, un TGV din 10 are intarziere. Ei bine calatorii francezi...au facut greva ! E un fapt neobisnuit la ei, de obicei angajatii SNCF-ului fac greva, uneori aproape lunar. Calatorii au spus urmatorul lucru: "-Mai oameni buni, pai noi platim bilet sau abonament pentru o calatorie cu TGV-ul de o ora, pai o ora sa fie, nu o ora si un sfet sau o ora si 20 de minute !!! Asa ca pasagerii au facut greva si au refuzat sa arate controlorilor biletele sau abonamentele, TOTI CALATORII, nu cativa. S-au constituit si intr-un fel de asociatie care vrea sa dea in judecata SNCF-ul.
De ce nu ar putea sa faca lumea din Popesti Leordeni un boicot de exemplu ? Eu va zic ca numai 2-3 zile ar fi de ajuns si privatii ar da inapoi, ei nu primesc subventii ca RATB-ul sau Metrorexul, a caror directori au salarii ce sfideaza bunul simt, mai ales pentru ce servicii ofera regiile de transport.
In concluzie lumea ar trebuie sa fe mai unita si sa isi cunoasca mai bine drepturile, in economia de piata dai un ban pentru servicii mai bune, daca nu esti multumit nu dai banul si cu asta basta. Astea sunt regulile capitalismului, care ar trebuie sa fie si la noi.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manta B



Data înscrierii: 03/Apr/2011
Ultima vizita: 28/Feb/2013
Mesaje: 12
Locație: Iasi; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Apr 2011 08:50:43    Titlul subiectului: 142140

Trebuie sa recunosc ca desi sunt ilfovean, imi este rusine de oamenii (daca pot fi numiti asa) care foloseau inainte autobuzele RATB. De ce: cand mergeam la liceu, luam autobuzul de pe linia 146 (era numai unul singur pe linie) vreo 2-3 statii pana la capat. Lumea era cum era pana la complex Lebada, insa de acolo se imputea treaba grav. Intrau "indienii" cu saci cu fier, cu lemne, dadeau cu picioarele in scaune, in usi...pe scurt, faceau ca toate cele. Seara, cand ma intorceam acasa, autobuzul era full tot pana in zona complexului Lebada. Dupa insa...ramaneau aurolacii, betivii, "indienii" teribilisti care, fara nici o jena, isi faceau nevoile in autobuz. Ori, date fiind aceste treburi, de ce sa mai existe linie preoraseneasca care sa deserveasca comuna Pantelimon? Asa, s-au introdus maxi-taxi-uri. 2 linii: 547 si 146. Acum, trebuie sa recunosc, 547 se respecta cat de cat. Cu exceptia Otocar-urilor (sau cum s-or scrie), restul parcului auto e format din niste midibusuri care, si la ora gen 7 seara (cu multa lume deci) tot ai loc sa respiri. Onoare celui care are linia asta, stie sa o mentina.
La 146 insa....dezastru. Pe langa faptul ca sunt numai Iveco Daily, sunt intr-o stare deplorabila. Pica un geam? Nu-i problema. Se pune o foaie de polipropilena sau un carton si se rezolva. Scaune rupte? Nimic mai banal, lasa-le asa cum sunt. Caldura lipsa, geamuri care nu se inchid, condens si lista poate continua. Acum, din moment ce inainte se vandaliza autobuzul de pe 146, ce-au zis baietii, "hai sa faramam si maxi-taxi-urile". E pacat deoarece, cand au venit pe linie, acestea erau noi-noute.

Referitor la dilema dintre RATB si maxi-taxi privind liniile preorasenesti (parerea mea): Atata timp cat oamenii nu-s civilizati si nici liniile nu sunt foarte bine gestionate, maxi-taxi-ul va ramane de baza. Multa lume merge pe ideea "de ce sa astept autobuzul, cand mai bine dau 2 lei si ajung mai rapid?" Aici, in Com Pantelimon, situatia e cam tragica deoarece, nemaifiind autobuze, solutia ramane maxi-taxi. Insa, dat fiind ca unele zone ale comunei au asfalt "natural" (eu stand intr-una), esti pur si simplu fortat de imprejurari sa iei maxi. Doar asa, la o ploaie mai serioasa poti ajunge la munca ok, fara namol pe pantofi sau pe pantaloni. Din nefericire, multa lume se complace in ideea ca "lasa, ma, ca merge asa". Si, normal, nu ai ce face deoarece multi sunt prosti, putini sunt destepti si in general "indienii" dicteaza totul.
Per total, pana nu se schimba un pic lumea, ca si mentalitate, degeaba bagi autobuze RATB, se vor dovedi nerentabile.

Vor mai trece vreo 50 de ani pana cand se vor cizela si ilfovenii (in unele zone).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 23:45:22    Titlul subiectului: 142421

@guest: Prolema cu boicotul e mai nunantata. Ce sa faca opinia publica, din moment ce s-a vazut in ultimii ani cat de "bine" merge RATB'ul in Ilfov? Ce vreau sa spun este ca perceptia generala in Ilfov e ca RATB'ul vine foarte prost, pe langa faptul ca unele curse nici nu se fac etc. Multi spun ca daca se desfiinteaza microbuzele nu mai au altceva cu care sa se deplaseze acolo unde au nevoie. Si cam au dreptate. Evident, nu exista varianta fiindca nu se vrea, dar asta e alta discutie.

Mai e un aspect al problemei: transportul in comun in Ilfov a decazut si pentru ca acolo s-au mutat destui care au masini si isi permit sa mearga cu ea, asa ca doar elevii, studentii si cativa care nu au masina se mai bazeaza pe transportul in comun. Astea sunt efectele politicii cretine din domeniul transporturilor.

O alta problema e ca nici daca s-ar vrea, nu vad cum s-ar reintroduce transport RATB civilizat in Ilfov, in conditiile reducerii accentuate a parcului de autobuze RATB, care in prezent abia ajung pentru liniile urbane. Evident, nu vede nimeni cele peste 50 de autobuze "in conservare" la depoul Nitu Vasile.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Aug/2018
Mesaje: 1089
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2011 23:51:51    Titlul subiectului: 144650

Dubarii, asa cum ii stim, nu se astampara si sunt in stare sa ia si pe acoperis daca se poate. Cele mai infernale spre Domnesti sunt orele dupa amiezii, cand "clasa muncitoare" iese din schimb, in special vinerea cand se prind bariere monstru. Am calaorit azi cu un 456 in care bineinteles ca nu mai incapea nimeni, de au urcat prin spate (inaintea lui venise un 428 dar am avut impresia ca erau cu "fundu-n geam" si am crezut ca urmatorul care se vedea in zare e mai gol) - se gasi un singur calator in apropiere de centura sa faca gat ca lume e inghesuita in fata, iar in spate e liber. Majoritatea se intepenesc locului pentru ca merg pana la capat, iar daca cobori in traseu, parca iti fac o favoare lasandu-ti loc sa te indrepti spre usa, in sila.
Astia, cum scapa de centura, pun blana (daca nu e lume la statia de la bariera) si daca n-ai vizibilitate poti rata reperul unde sa faca statie. Asa s-a si intamplat - ii dadeam indicatii unde sa opreasca, dar ala deja trecuse de locul respectiv - cum sa vad cand aproape se suisera pe parbris plus foaia cu traseul; a oprit tocmai in statie, un pic mai sus de unde trebuia sa cobor (ca o favoare, dupa ce-l incurcasem in detalii - pai cum sa vad in marea de corpuri de acolo??). Destinatia era imediat in zona magistralei de inalta tensiune, dupa transformator, langa o mare cladire cenusie pe directia de mers (alta data am coborat la "transformator" si la "tipografie" dar am avut experiente neplacute cu patrupedele din zona - erau si ore "delicate", spre inserare).
Ore mai relaxate (cu bariere rezonabile - nu aia pusa de cfr ci ambuteiajele de acolo), cand prinzi si loc pe scaun sunt intre 13 si 15 cat si duminica.
Lumea nu prea comenteaza, decat anemnic, deoarece e singurul mijloc de a face naveta, iar daca faci gat mai serios e posibil sa folosesti perpedesul la urmatoarea cursa - ca e posibil ca la intoarcere sa dai peste acelasi cu care ai venit, sau poate soferul are memorie buna).

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2012 09:46:18    Titlul subiectului: 153629

Mai calatoriti cu cosciugele/maxi-taxi?!? Ei bine, o faceti pe riscul vostru!
Cati trebuie sa mai fie raniti sau chiar sa moara pentru a forta jegurile politice sa scoata in afara legii aceste tiganii rutiere?!?

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-accident-ilfov-microbuze-persoane_ranite_0_655734503.html

"Accident cu 11 răniți, lângă București: două microbuze s-au ciocnit în apropierea localității Afumați

1 martie 2012

Autor: Adrian Dădârlat

Două microbuze s-au ciocnit frontal în Ilfov. Mai multe persoane au fost rănite

Două microbuze, pline cu pasageri, au fost implicate, azi dimineață, într-un accident care s-a produs între Afumați și Petrachioaia, în județul Ilfov, relatează RTV.net.

Cele două microbuze s-au ciocnit frontal. Acestea făceau curse în regim de maxi-taxi.

Potrivit sursei citate, 11 persoane au fost rănite.

Polițiștii de la IPJ Ilfov s-au deplasat la fața locului. Traficul este îngreunat în zonă din cauza accidentului."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2012 10:36:00    Titlul subiectului: 154099

Si primaria Ciorogarla si-a facut serviciu de transport public propriu; exista cel putin doua autobuze Heuliez galbene cu albastru, inscriptionate proeminent cu PRIMARIA CIOROGARLA pe laterale care fac linia 458 - Valea Oltului - Ciorogarla - Darvari.

Unul din ele are numarul CL-22-GTR si are un fost numar de parc 525 de la regia ce l-a exploatat anterior si celalalt are CL-11-...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Mai 2012 15:39:05    Titlul subiectului: 155754

Ei bine, se reinfiinteaza liniile preorasenesti intre Bucuresti si Popesti-Leordeni respectiv Cornetu. Articolul se gaseste aici: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=236

Citat:
RATB înființează linii preorășenești spre localitățile Popești-Leordeni și Cornetu

Începând din data de 21.05.2012, Regia Autonomă de Transport București va înființa liniile de autobuze 402, 414 și 407, între București și localitățile Popești- Leordeni, respectiv Cornetu.
Autobuzele vor circula pe următoarele trasee:
Linia 402 va funcționa între terminalul ,,Romprim’’ și localitatea Popești-Leordeni, pe Șos. Olteniței, Drumul Național 4, cu întoarcere la terminalul ,,Danubiana’’.
Linia 414 va funcționa între terminalul ,,Romprim’’ și localitatea Popești-Leordeni, pe Șos. Olteniței, Str. Leordeni, Șoseaua de Centura, pană la terminalul Glincarn.
Linia 407 va funcționa intre terminalul ,,Depoul Alexandria’’ și localitatea Cornetu, pe Șos. Alexandriei, Drumul National 6 și Str. Garoafei.
Înființarea acestor trasee s-a realizat în urma unor contracte de transport încheiate între Regia Autonomă de Transport București și Primăriile din localitățile Popești-Leordeni și Cornetu.
Precizăm că, activitatea de transport public pe liniile preorășenești dintre Municipiul București și localitățile din Judetul Ilfov poate fi asigurată numai la solicitarea primăriilor care încheie contract cu Regia Autonomă de Transport București, prin care își asumă responsabilitatea susținerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei și onorării obligațiilor de plată revenite prin contract.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Aug/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 18 Mai 2012 21:58:32    Titlul subiectului: 155758

Mai in gluma, mai in serios, cred ca ai gresit topicul Smile. Se incadra mai bine la "Modificari linii. Linii temporare". Sau, mai corect, "Linii temporare in perioada electorala".

Lasand la o parte coincidenta cu perioada alegerilor ("d-le" Trache, stai linistit ca nu te votez, nici pe tine, nici pe incultul celalalt - contracandidatul), as adauga la gluma acestor idioti:

Se tot insista cu terminalul de la Romprim, adica dupa ce stai o ora in statie dupa autobuz mai schimbi si un tramvai ca sa ajungi la metrou. Sunt convins ca va avea succes. Cum sunt convins ca s-a si vrut sa fie un succes.

Ma mir insa cum s-o fi gasit juma de autobuz. Probabil au mai scos de pe liniile urbane. La reducerea de parc din vara vom avea un sfert de autobuz.

Cum isi bat joc de noi... cum le permitem... de fapt ne-am obisnuit sa le permitem.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Iul 2012 00:06:47    Titlul subiectului: 157014

A mai vazut cineva autobuze la Popesti-Leordeni? Pe site-ul RATB nu mai apar...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Aug/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 04 Iul 2012 20:56:29    Titlul subiectului: 157027

Au circulat pana saptamana trecuta, din cate am inteles. Pai unde va credeti, in perioada electorala? Smile
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 17:46:50    Titlul subiectului: 157104

Cu ocazia campaniei electorale, in comuna Ciorogarla au fost innoite refugiile de statie (pozele 1-2). Tablita cu numele statiei si unde ramasese inca trecuta linia preoraseneasca RATB care deservea zona (458) a fost "ascunsa privirilor" o data cu construirea noului refugiu de statie (poza 3).
Transportul in comun intre Bucuresti (zona Pacii-Autogara Militari) si Ciorogarla nu a fost innoit. Ba din contra, inainte predominau microbuzele verzi, ale companiei AxiTour! Acum pe ruta Bucuresti-Ciorogarla-Bolintin Deal-Bolintin Vale sunt niste microbuze "obosite". Exista program de circulatie ? Nu, microbuzul pleaca de la Pacii (din fata statiei de metrou, nu de la Autogara Militari) cand se umple. Asta daca nu cumva vine alt microbuz sa ii ia clientii. Asa s-a intamplat acum 2 saptamani. A venit un microbuz plin, si in el s-au mai urcat 5 calatori din microbuzul in care asteptau. La intrebarea calatorilor daca mai sunt locuri, soferul a spus: -"Doar in picioare, insa plecam acum". Argument "hotarator" probabil calatorii in "criza de timp" printre care si eu, am preferat sa luam maxi-taxi plin sa stam in picioare, dar sa ajungem la timp in Ciorogarla, decat sa stam inca o jumatate de ora degeaaba la Pacii. Sosise intr-un final si soferul microbuzului "vaduvit de calatori" a urmat un schimv de "amabilitati" si injuraturi intre cei doi soferi, in cele din urma soferul "pagubit" l-a amenintat pe celalalt: "-Lasa ca vezi tu la Vale (n.a. Bolintin Vale), dracu te ia, ma bag in fata ta si nu iti mai las nici un calator !!!". Asadar pleaca in cele din urma microbuzul cu ... 10 calatori in picioare pe langa cei 19 aflati pe scaun, viteza cu care a mers pe bucatica de autostrada de la iesirea din Bucuresti la iesirea de pe A1 spre Ciorogarla a fost de aproape 100 km/ora. Astea sunt conditiile de transport intre Bucuresti si Ciorogarla-Bolintin Vale ! RUSINE tuturor autoritatilor !



Captured 2012-5-12 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.79 kb
 Vizualizat:  de 14048 ori

Captured 2012-5-12  001.jpg



Captured 2012-5-12 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.56 kb
 Vizualizat:  de 14048 ori

Captured 2012-5-12  003.jpg



Captured 2012-5-12 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.18 kb
 Vizualizat:  de 14048 ori

Captured 2012-5-12  005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Sep 2012 22:45:27    Titlul subiectului: 158781

Incepand de saptamana trecuta, la 1 Decembrie circula linia 471. Intrebare: opreste si prin Jilava, sau circula direct la 1 Decembrie, ca in cazul 409 Afumati?

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=256

Citat:
Începând din data de 05.09.2012, Regia Autonomă de Transport București va înființa linia de autobuze 471, între București și localitatea 1 Decembrie, pe următorul traseu: CFR Progresul, Șos. Giurgiului, comuna 1 Decembrie.

Activitatea de transport public pe traseele preorășenești dintre Municipiul București și localitățile din Judetul Ilfov poate fi asigurată numai la solicitarea primăriilor care încheie contract cu Regia Autonomă de Transport București, prin care își asumă responsabilitatea susținerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei și onorării obligațiilor de plată revenite prin contract.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Dum 16 Sep 2012 09:50:27    Titlul subiectului: 158985

Circula direct la 1 Decembrie. Primaria Jilava vad ca prefera dubele, in locul uni transport civilizat si mai ieftin...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ILFOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Următoare
Pagina 12 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community