Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Maxi taxi-urile din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 12:30:42    Titlul subiectului: 58526

mihai565 a scris:
Traseele de maxi-taxi din Capitala - reduse de la 26, la 17
Nu credeam că o să am norocul ăsta! Aproape zilnic mă intersectez în trafic cu aceste microbuze, opresc pur și simplu pe trecerile de pietoni, la intersecții, obturează vizibilitatea semafoarelor, schimbă direcția fără să se asigure, uneori opresc pur și simplu pe banda 2 să urce țărăncile cu zeci de papornițe, ignorând coada de 2km de mașini din spate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2006 18:22:49    Titlul subiectului: 58578

Desi nu sint fan maxi taxi, mi se pare un abuz ce vrea sa faca primaria; iar scuza cu grija fata de cetatean sa o spuna intre ei la partid; daca ar exista grija fata de cetatean, ar mari numarul de mijloace de tarnsport pe anumite linii ale RATB si le-ar face sa circule mai nrmal (nu sa treaca 3 troleibuze odata si dupa aia astepti 15 minute in statie, cum se intimpla pe portiunea comuna a liniilor 70, 92, 79, sau a liniilor de tramvai 11 si 2-acum suspendata); sint linii de autobuz dublate de microbuze si care dimineata tot nu fac fata (117 spre exemplu), iar seara stai 10 minute ca sa vina un autobuz full in care nu stii daca sa urci sau nu; si atunci care e diferenta de confort intre RATB si maxi taxi, pe care o invoca desteptul de primar)? probabil ca acum nu mai vor spagi de la cei cu maxi taxi, iau din comisioanele pentru cumpararea de vehicule la RATB
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2006 19:18:09    Titlul subiectului: 58592

Inainte de '89, maxitaxi mergea si in centru si erau cel putin 30 linii.
Dupa '90 imi amintesc de exemplu de o linie 509 care dubla destul de mult linia 66. Atunci, desi nu mai apartinea de RATB, preferam linia aceea pentru ca de 66 si 21 nu ma puteam atinge, iar drumul nu-l faceam de placere ca sa accept statutul de sardele de pe liniile mentionate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 17:31:26    Titlul subiectului: 58615

Am zis si eu mai demult ca dublarea liniilor aglomerate este folositoare.... cel mai bine am simtit-o la mine in cartier (pe Margeanului trec 226 si 139)
-au aparut 3 linii de maxi taxi:
526 dubleaza 226 si 133 de la Romana
539 dubleaza 139 pana la APACA si apoi merge pana la pasarela de la gara Basarab (f folositoare)
504 care nu dubleaza nimic ci pur si simplu merge pana la Cora Pantelimon

De cand au aparut maxitaxiurile aglomeratia din autobuze nu mai este asa persistenta... in trecut puteau sa treaca 2-3-4 139 dimineata si tot sa nu ai loc in ele, asta in ciuda faptului ca 139 vine la 2-3 minute in ore de varf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 19:52:16    Titlul subiectului: 58618

Nu stiu care era traseul 509, dar nu cred ca era identic cu 66.
Ideea de "dublare pozitiva" este ca sa fie trasee comune pe portiuni mai mari, dar nu identice. De exemplu 301 Piata Romana-Dorobanti-Herastrau-Aeroport-IPRS?? si 231?? Piata Romana-Piata Victoriei-Aviatorilor-Parc Herastrau (sos. Nordului). Scuze daca traseul 301 nu e chiar cel mentionat, sau un 581 care sa fie cam ca 381, dar sa mearga pe linia lui 74 de exemplu, iar in capatul celalalt sa intoarca sa zicem pe la Rosetti sau pe undeva. Chiar asa trasee identice e piraterie sau magarie la nivel de consiliu.
Aplecat se mergea si in "dubele" ITB inainte de 1990. Microbuzele nu sunt facute sa se mearga in picioare in ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 21:44:30    Titlul subiectului: 58623

526 - ,,circulă pe linia 226 și 133
578 = 178
539 = 139
573 = 173
585 = 385
519 = 102
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 21:46:00    Titlul subiectului: 58625

Mai tin minte ca acum cativa ani (cred ca era la sfarsitul frumosilor ani '90) am vazut pe la Bucur-Obor (unde parcheaza dubele) un microbuz "Irannational" sau "Mercedes-Benz" (m-am mirat sa vad un microbuz care arata exct ca cel din Ghdiul Traseelor I.T.B. din 1982 - cel care apare la linii de maxi-taxi).
Cand a aparut linia 553 (disparuta) circulau microbuze "Rocar" (nu mai mersesem cu asa ceva de cand eram mic, mi-am zis ca am sa fac o plimbare, da' n-am facut Crying or Very sad )

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 23:52:04    Titlul subiectului: 59016

Ce tupeu au acești dubari! Evil or Very Mad
Linia 516 dublează 100% linia RATB 116. Practic, traseele sunt IDENTICE!
Bineînțeles, duba vine în fața autobuzului.
Oprire neregulametară, supraîncărcare, șoferul nu elibera bilete... polițiștii de la circulație se făceau că nu văd Evil or Very Mad


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Dum 02 Apr 2006 20:20:00, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 22:18:38    Titlul subiectului: 59041

De exemplu ca să ajungi la Aerop. Băneasa cu R.A.T.B.-u' trebuie să iei 381, și apoi 131 sau 783; cu 515 ajungi direct.
E vina R.A.T.B-ului că nu face o linie directă de autobuze Berceni-Băneasa. 515 o ia pe Aviatorilor, deci ocolește aglomerația de pe Dacia și Dorobanți.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 22:40:21    Titlul subiectului: 59044

E vina Primăriei că da autorizații pentru budele alea Mad Treaba stă altfel... 783 e cam scump (și la vedere, dar, mai ales, la preț)... poate dacă abonamentele lunare pe toate liniile ar include și acest traseu, ar scădea numărul de clienți al acestei dube.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 22:43:42    Titlul subiectului: 59045

Un șofer mi-a zis că linia 783 e folosită în gereneral pentru ăia din Otopeni și e mai scumpă pentru că trebuie rovinietă (o altă stupidă inveție rromânească), și de asemenea mi-a repicat că 515 nu merge decât pân' la Aeropb. Băneasa. Ar fi bine dacă pe 783 ar exista tarif urban (1,5 RON/călătorie).
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2006 16:32:24    Titlul subiectului: 59066

Romania Libera,

Traseele de noapte, propuse particularilor
Operatorii de maxi-taxi, nemultumiti de proiectul primariei
Vineri 10 Martie 2006

Reprezentantii firmelor de maxi-taxi au criticat ieri proiectul de hotarare initiat de municipalitate referitor la reconfigurarea traseelor de maxi-taxi. Principala nemultumire a operatorilor este legata de obligatia de a se dota cu autobuze pentru a-si putea desfasura activitatea. Patronii firmelor particulare au sustinut ca achizitionarea de autobuze implica investitii mari, care nu se pot face intr-o luna. Ei au adus in sprijinul ideilor lor faptul ca nici RATB nu a reusit sa cumpere autobuze intr-un timp asa de scurt si a avut nevoie mai mult de un an pentru a incheia achizitia.
Stefan Pirpiliu, reprezentantul Consiliului General al Municipiului Bucuresti in negocierea cu firmele, a sustinut ca nu se pot negocia caietele de sarcini pentru participarea la licitatie. Obligatia de dotare a firmelor cu autobuze se regaseste in respectivele caiete de sarcini.

Circulatia in zona centrala

O alta nemultumire a transportatorilor a fost cea legata de faptul ca maxi-taxiurile nu vor mai circula in zona centrala a orasului. Ei au sustinut ca astfel li se interzice accesul pe 80% din suprafata Bucurestiului. Pirpiliu i-a contrazis si le-a aratat pe harta ca procentul nu este corect. Operatorii au declarat ca ei doresc sa-i ajute pe oameni sa ajunga cat mai repede la locurile de munca, situate in zona centrala, si sa nu cheltuiasca prea multi bani schimband mai multe mijloace de transport. Pentru a-i imbuna pe transportatorii nemultumiti, Pirpiliu le-a promis ca pot negocia prevederile referitoare la statii si frecventa. Oferta primariei a fost ca soferii sa nu mai fie obligati sa opreasca in statii fixe, cum se propusese anterior. De asemenea, frecventa de sosire in statii ar urma sa fie stabilita in functie de orele de varf. Operatorii nu au fost prea impresionati de aceste concesii, in schimb au vociferat puternic cand li s-a propus sa preia traseele de noapte. Ei au afirmat ca nu este rentabila o astfel de activitate si ar trebui ca ea sa fie preluata de RATB. "Nu am primit nici un punct de vedere din partea lor privind oferta inaintata de noi", a declarat Stefan Pirpiliu. Reprezentantii Consiliului General al Municipiului Bucuresti si ai soferilor se vor mai intalni pe 16 martie a.c. pentru a relua negocierile privind transportul cu maxi-taxi. Actualele trasee vor fi mentinute pana pe 31 aprilie a.c.

Primaria Capitalei va organiza o licitatie pentru atribuirea traseelor reconfigurate. Este vorba despre 17 trasee, fata de 26 cate exista in prezent, care vor ocoli centrul Capitalei, iar firmele vor fi obligate sa asigure conditii mai bune de calatorie.

Un articol de Cristina Boiangiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2006 17:54:01    Titlul subiectului: 59168

Cred că asta e modelul de microbuz "Mercedes" după care s-au făcute microbuzele "Irannational" care au circoolat la începuturile maxi-taxiului în București (cel din poză e un "Mercedes-Benz" O309 din 1975 care încă merge - transportă oameni pe ruta București - Giurgiu și retur - ar eva nevoie de o RK că scoate cam mult fum Mr. Green ; are din născare faruri cu halogen și cauciucuri tubless )
http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?attachmentid=90765&d=1142696422
http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?attachmentid=90766&d=1142696455
Cel din poză e șoferul mircobuzului.
Mă întreb, de ce după 1990 R.A.T.B. nu a menținut su aripa sa maxi-taxi-urile, care cred că erau profitabile?
Ce-a facut R.A.T.B. cu microbuzele "Irannational" O309?
Am mai vazut un microbuz "Irannational" O309 acu' 2 zile.
R.A.T.B.-u' le-a casat pe toate, sau a mai din ele la alte orase/intreprinderi?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2006 20:42:18    Titlul subiectului: 59173

Poza este facuta la intersectia strazilor Aman cu Berthelot la intrarea spre liceul Sf Sava.
Respectivul microbuz transporta muncitorii de la santierul de la Ministerul Educatiei!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 21 Mar 2006 08:58:06    Titlul subiectului: 8282 18872

nokia2010 a scris:
Mă întreb, de ce după 1990 R.A.T.B. nu a menținut su aripa sa maxi-taxi-urile, care cred că erau profitabile?
Pai pentru ca cineva de la RATB sa le ia direct sub aripa personala...

...Ceea ce ar putea insemna concurenta intr-o tara civilizata, in Romania inseamna loc pentru piraterie si evaziune fiscala.
Duminica trecuta am mers la Manastirea Cernica si am fost obligat sa iau maxi-taxi, ca altceva nu era. Sa dea bilete?!? Nene, esti nebun? Nici nu se sinchisea! A tras microbuzul in statie B-68-NEL, a imbarcat calatorii la gramada, n-a taiat bilete la urcare, ci ne-a "indrumat" sa luam loc, ca vine el dupa aia sa ne ia banii. A venit. Pentru cunoscuti, 10.000/biletul, pentru "straini" 15.000/biletul, atata cat era oficial. Sa dea bilete?!? Ce e aia?!? Eu am tinut-o pe a mea, una si buna, sa-mi dea bilet. Omul macar n-a comentat, daca am cerut, mi-a dat. Dar doar noua, mie si sotiei. La restul "septelului" nici vorba, si aia nici n-au cerut... Sa nu mai vorbim ca duba a fost incarcata cu inca 50% peste capacitate! Unii din "septel" au protestat pentru conditiile astea, insa pe sofer il durea in ... undeva. Cand in sfarsit s-a hotarat sa plece a demarat in tromba si cred ca a tinut-o numai in 80-90 km/h, in conditiile in care duba era plina si mai si putea de la tot soiul de suburbani, multi bruneti...
Si voi vorbiti de concurenta?!? Astia sunt hoti de drumul mare, si imbecilii astia platiti din banii nostrii, de la garda financiara sau protectia consumatorului se fac ca nu vad...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jad



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)

MesajTrimis: Vin 24 Mar 2006 13:58:06    Titlul subiectului: 59259

nokia2010 a scris:
Da ce-a facut R.A.T.B. cu miceobuzele "Irannational" O309?
Le-a casat de mult; cu cativa ani inainte de 1989. Microbuzele alea, desi bune si fatoase, datau de prin 1971-72 si au fost ale ONT care dupa ce le-a folosit intens pentru turism prin tara le-a transferat ITB prin 1978-1979 cand deja nu mai aveau "fata" de turism. Si le-a mai exploatat si ITB inca vreo 7-8 ani pe hartoapele bucurestene eventual cu 20+ calatori pe 16 locuri. In plus gandeste-te ca piese pentru ele in anii 80 era aproape imposibil sa importi; costau valuta forte. Desi fabricate in Iran, grosul pieselor erau germane, iranienii faceau doar montajul. Si dupa revolutia islamica din 1979 productia s-a sistat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Apr 2006 21:43:02    Titlul subiectului: 59677

Ieri, din graba m-am suit in 500 la P-ta Iancului (erau locuri pe scaune); cer bilet la sofer, si una intreaba "Da' ce faci cu biletu' ?", La care soferu' replica: "Oricum, n-am ce face cu ele"; mentalitate de haoleu #$^&
Dupa ce se mai aglomereaza se suie un politai, care sta fara nici o jena in picioare!..

A reapărut 553 Twisted Evil

Moarte si casare dubelor!

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Apr/2024
Mesaje: 312
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 17:07:28    Titlul subiectului: 59736

Stiti ce ma bucur dimineata cand vad duba in statie cand cobor din bloc? Nici nu va imaginati.
Pentru ca pana ajung eu in statie vine si un 253/335/253 si ma duce pana la metrou. Daca nu vad ca se misca ceva la capat, nu pleaca scarbele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2006 08:17:33    Titlul subiectului: 59816

Romania Libera
Proiectul privind noile trasee, supus aprobarii CGMB
Actualele trasee de maxi-taxi, valabile si in luna mai
Marti 11 Aprilie 2006

Bucurestenii vor putea circula cu maxi-taxi pe actualele trasee si in luna mai. Firmele de maxi-taxi care opereaza in prezent in Capitala au primit acordul primariei sa-si desfasoare activitatea, la fel ca pana acum, inca 30 de zile, fata de termenul stabilit initial - 30 aprilie a.c. Autorizatiile de functionare ale operatorilor vor expira la sfarsitul lunii aprilie, dar termenul lor de valabilitate va fi prelungit cu o luna.

Aceasta decizie a fost luata pentru a se putea asigura transportul cu maxi-taxi pana la organizarea licitatiei pentru noile trasee. Pana atunci, proiectul de hotarare prin care sunt stabilite noile trasee care vor fi scoase la licitatie va fi supus aprobarii Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Proiectul a fost supus dezbaterii publice si a starnit nemultumiri in randul transportatorilor, care nu au fost de acord sa se doteze intr-un timp scurt cu autobuze si sa-si desfasoare activitatea pe traseele propuse de primarie care ocolesc centrul orasului. Singurele modificari care ar putea fi acceptate de edili sunt introducerea a inca unul sau doua trasee in plus fata de cele 17 propuse initial. Municipalitatea a redus de la 26 la 17 numarul de linii de maxi-taxi care vor functiona in Capitala incepand din acest an.

305 microbuze pe strazi
In prezent, pe cele 26 de trasee de maxi-taxi functioneaza 44 de operatori cu 305 microbuze. Edilii vor sa imbunatateasca conditiile de transport si sa scoata traseele din zona centrala a Capitalei pentru a descongestiona traficul. Dupa castigarea licitatiei, firmele vor trebui sa respecte traseele stabilite de municipalitate care ocolesc zona A si inelul principal de circulatie. La stabilirea celor 17 trasee care vor fi operationale dupa licitatie s-a tinut cont de solicitarile cetatenilor catre RATB de introducere a unor noi linii pentru care regia nu a luat nici o decizie, de actualele trasee ale operatorilor privati, cererile lor si actuala retea a RATB si Metrorex.
Necesarul de microbuze este de 188, care vor asigura transportul persoanelor numai pe scaune, la care se adauga 108 autobuze in care se va putea calatori si in picioare. Lungimea totala a celor 17 trasee este de 225 km. Intervalul de succedare intre doua autovehicule va fi de cinci minute, iar programul de functionare - zilnic, intre orele 5,30 si 22,30. Capacitatea de transport pentru fiecare autovehicul pe zi va fi de 8.480 de calatori. Noile conditii de desfasurare a activitatii pentru firmele de maxi-taxi si traseele stabilite vor fi in vigoare timp de trei ani.

Pretul biletelor va departaja firmele concurente
In ceea ce priveste tarifele achitate de calatori, acestea vor fi stabilite in urma licitatiei. Pretul unei calatorii si oferirea de abonamente vor fi doua dintre criteriile de departajare intre firmele concurente. Autoritatile vor cauta o metoda mai buna de verificare a incasarilor pentru a se reduce evaziunea fiscala. O varianta ar fi ca biletele sa nu mai fie eliberate de soferi, asa cum se intampla in prezent. Tarifele pe care firmele le vor plati pentru obtinerea licentelor vor fi decise in functie de numarul mediu de calatori, lungimea traseului si veniturile incasate. Licentele vor costa intre opt si 12 milioane de lei vechi lunar pentru fiecare autovehicul, fata de numai 900.000-1,2 milioane de lei vechi/an cat se incaseaza in prezent.

Un articol de Cristina Boiangiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2006 09:42:38    Titlul subiectului: 59818

Sper să iasă ceva bun, că azi IAR am primit mai multe bilete pe 535 Evil or Very Mad
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 15 Apr 2006 14:08:02    Titlul subiectului: 59898

Romania Libera

Calatorii prinsi fara bilet vor fi amendati

Doua tipuri de abonamente pentru maxi-taxi Sambata 15 Aprilie 2006

Regulile in care se desfasoara transportul cu maxi-taxi in Capitala s-au schimbat, iar edilii le promit calatorilor ca vor avea conditii mai bune dupa ce vor intra in vigoare noile trasee. Aceasta se va intampla in aceasta vara, dupa ce se va organiza o licitatie pentru a se stabili firmele care vor opera pe cele 17 noi trasee stabilite de primarie in locul celor 26 existente.
Consilierii generali au aprobat la ultima sedinta noile reglementari referitoare la transportul cu maxi-taxi. Proiectul respectiv a fost supus dezbaterii publice timp de 30 de zile, iar transportatorii si-au putut exprima punctele de vedere legate de modificarile pe care edilii le-au efectuat. Chiar daca la inceput initiatorii proiectului au cerut infiintarea de statii fixe, s-a renuntat la aceasta masura, iar timpul de succedare a autovehiculelor a fost hotarat in functie de orele de varf. Cele 17 trasee au lungimi, in general, de peste 10 km si leaga doua puncte importante din oras. Odata cu introducerea lor, operatorii nu vor mai avea voie sa circule prin zona A a Capitalei si in interiorul inelului principal de circulatie pentru a nu aglomera traficul si a nu polua aerul.
Transportatorii vor trebui sa asigure abonamente cu valabilitatea de o zi si o luna. Preturile acestora si al biletelor vor fi stabilite in urma licitatiei. Modificarea tarifelor se va face trimestrial in functie de coeficientul de indexare (inflatie) publicat in Buletinul statistic editat de Comisia Nationala de Statistica. Biletele urmeaza sa fie distribuite de soferi, dar calatorii le vor putea cumpara si din puncte fixe. Cei care vor fi prinsi calatorind fara bilete sau abonamente vor fi amendati. Astfel, edilii doresc sa-i oblige pe soferi sa elibereze bilete, lucru care pana acum nu prea se intampla.
Din proiectul de regulament a fost scoasa prevederea potrivit careia operatorii sunt obligati sa se doteze cu autobuze pentru a putea participa la licitatie. Conform caietului de sarcini, vor fi punctati corespunzator cei care fac dovada ca detin autobuze pe care le vor folosi pe traseu in cazul in care castiga licitatia. Cei care nu au posibilitatea sa se doteze cu autobuze trebuie sa aiba microbuze, cu 10-17 locuri pe scaune, si minibuze, cu 17 locuri pe scaune si 50 de locuri in picioare.
Actualele rute au fost pastrate in proportie de 70-80%, dupa cum a anuntat ieri Stefan Pirpiliu, initiatorul proiectului de hotarare. Ele au fost stabilite in functie de cerintele cetatenilor adresate primariei si RATB.
Transportatorii vor fi obligati sa asigure cate doi soferi pentru fiecare masina, iar fiecare sa lucreze cel mult opt ore/zi si nu pana la 12 ore, asa cum se intampla in prezent. De asemenea, au fost inasprite conditiile in care se poate suspenda autorizatia de traseu pentru operatorii care nu respecta reglementarile legale. Prima suspendare va fi de trei luni, a doua - de sase luni, iar la a treia abatere, autorizatia va fi anulata.

Amenzi
Amenzile pentru cei care nu vor respecta noile reglementari vor fi cuprinse intre 100 si 5000 RON si se vor aplica de catre inspectorii Primariei Capitalei, politisti, controlori de la Ministerul Finantelor, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Licentele de transport vor fi emise de Autoritatea Rutiera Romana, iar autorizatiile de traseu, de catre primarie. Autorizatiile de traseu vor trebui vizate anual. Durata contractelor care vor fi incheiate cu operatorii de maxi-taxi va fi de trei ani. Dupa expirarea acestei perioade, odata cu integrarea Romaniei in UE, se va renunta la acest tip de transport. Maxi-taxi vor putea circula numai pe curse speciale, la cererea unor agenti economici. Edilii au estimat ca peste trei ani, RATB si Metrorex vor putea asigura conditii mai bune de calatorie pentru toti bucurestenii si vor acoperi cererea de transport.

Transportul de noapte
Edilii au in proiect introducerea transportului public de noapte, asa cum au solicitat mai multi cetateni. Pentru a stabili solutiile prin care se poate pune in practica acest proiect, consilierii se vor intalni cu reprezentantii firmelor de transport pe care ii vor informa despre conditiile in care se poate prelua aceasta afacere.
Un alt proiect se refera la posibilitatea calatorilor de a circula cu un singur bilet pe mai multe linii RATB care functioneaza in aceeasi zona. Pe aceeasi distanta, calatorii vor putea schimba doua sau trei mijloace de transport in comun folosind acelasi bilet.

Unde nu va mai circula maxi-taxi
Maxi-taxi nu va mai circula in zona A delimitata de urmatoarele artere: Bd. Dacia, Traian, Nerva Traian, Bd. O. Goga, Pasajul Marasesti, Bd. Marasesti, Mitropolit Nifon, Bd. Libertatii, Calea 13 Septembrie, Soseaua Pandurilor, Soseaua Grozavesti, Soseaua Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, Soseaua Nicolae Titulescu, Bd. Banu Manta, Bd. Ion Mihalache, Bd. Maresal Averescu, Bd. C. Prezan, Bd. Aviatorilor, Bd. Mircea Eliade, Bd. P.I. Ceaikovski, Barbu Vacarescu, Tunari si Bd. Dacia. De asemenea, maxi-taxi nu vor mai avea voie sa mearga in interiorul inelului principal de circulatie al Capitalei delimitat de: Soseaua N. Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Soseaua Stefan cel Mare, Soseaua Mihai Bravu, Calea Vacarestilor, Soseaua Oltenitei, Soseaua Viilor, Soseaua Progresului, Bd. Timisoara, Bd. General Vasile Milea, Soseaua Orhideelor, Basarab.

Un articol de Cristina Boiangiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Apr 2006 23:45:12    Titlul subiectului: 59912

La Zero Tv a spus cineva aseara ca se vor interzice dubele de marfa transformate in dube de calatori, urmand sa fie folosite vehicule care au fost microbuze din nascare.
Cred ca liniile de maxi-taxi vor avea indicativul 7xy pt. ca vor fi considerate linii expres (cum e 783).
Cu liniile expres am auzit-o pe aici, pe forum; si daca vor avea numere de linii cu 7xy e posibil; oricum, cica va fi gata cu utilitarele modificate pt. a transporta calatori! Twisted Evil

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 16 Apr 2006 00:12:34    Titlul subiectului: 59919

Vor avea numere până la 716...deci 783 poate rămâne expres. Oricum, expres au fost doar liniile 78x, nu și 7xx care erau indicative pentru curse speciale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 17 Apr 2006 08:58:45    Titlul subiectului: 59938

Cotidianul, 2006-04-17

Antoaneta Etves

Maxi-taxi sparge monopolul taxiurilor pe timp de noapte
Controlorii RATB vor putea opera si pe maxi-taxi.

Daca acum taxiurile detin monopolul pe transportul nocturn din Bucuresti, in viitor, masinile maxi-taxi le vor face concurenta. „Vom organiza o licitatie prin care se vor alege operatorii privati pentru transportul in regim de maxi-taxi pe timp de noapte“, a declarat Stefan Pirpiliu, presedintele Comisiei municipale de transporturi din cadrul Primariei Capitalei. Potrivit acestuia, masinile maxi-taxi vor acoperi toate traseele de acest gen, existente pe timp de zi. In plus, condiitile de transport in comun efectuat de operatorii privati vor fi schimbate.

O masina la sapte minute

Municipalitatea va inaspri conditiile pentru cei care fac transport de tip maxi-taxi. Astfel, masinile folosite de firme vor trebui sa aiba minimum 17 locuri pe scaune si o capacitate maxima de 50 de locuri. Totodata, operatorii vor trebui sa includa cartele de transport valabile pentru o zi si abonamente lunare. Nici vinzarea biletelor nu a fost uitata in proiectul initiat de primarie. Astfel, operatorii vor trebui sa instaleze puncte fixe pentru bilete, in statiile de pe traseu. „Evaziunea fiscala pe acest mijloc de transport este foarte mare din cauza ca foarte multi soferi nu elibereaza bilet. Astfel, calatorul isi va cumpara singur bilet. Totodata, controlorii de pe RATB vor putea efectua controale si pe maxi-taxi“, a declarat Stefan Pirpiliu.

In intervalele orare 5.00-9.00 si 20.00-23.00, masinile vor avea o frecventa de sapte minute. In rest, ele se vor succeda din 10 in 10 minute.

Statiile de maxi-taxi vor fi fixe, iar distanta dintre ele va fi echivalenta cu trei statii de RATB. Pe de alta parte, din luna iunie acest tip de transport nu va mai fi valabil in zona A a Bucurestiului si in inelul principal de circulatie. Proiectul initiat de Stefan Pirpiliu mai prevede scurtarea lungimii traseelor, dar marirea numarului de masini de tip maxi-taxi la 269.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Apr 2006 16:28:22    Titlul subiectului: 59969

Dacă nu mai sunt în centru, să facă pe linia lui 783 si un 231, iar 330 și 335 să meargă cu 40 km/h sau să facă metrou pe P-ța Victoriei - P-ța Presei Libere; 515 ocolea toată aglomerația de pe Cal. Dorobanților!
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 3 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community