Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Maxi taxi-urile din Bucuresti
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2005 03:49:24    Titlul subiectului: Maxi taxi-urile din Bucuresti 5037

Are cineva cunostinta cand au fost introduse Maxi-Taxiurile in Bucuresti?
... Imi aduc aminte ca inainte de revolutie mergeam pana la Universitate din Berceni cu 5xx (509?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 06 Dec 2005 19:25:55    Titlul subiectului: 56396

In 1975 cu Mercedes Irannational. Erau ale ITB prima data. Dar din 1990 (cred) au renuntat la acest mijloc de transport, devenind al particularilor. Amintiti-va IVECO-urile de la piata Victoriei pe fosta 511.

A aparut si 578 (maxi taxi dublura al lui 178). Insa, cu regrete o spun, e binevenita la orele diminetii! 178 la orele diminetii...stai si 20 minute in statie. Ar fi bine sa suplimenteze linia asta la orele diminetii, ca sa dispara 578. Astia cu maxi taxi cauta linii prost coordonate si pe alea le dubleaza. Ar fi bine sa il scoata pe 336, ca si asa merge pe acelasi traseu cu 61. Si autobuzele alea sa le puna pe 178.
Sus
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Dec 2005 16:18:40    Titlul subiectului: 56485

In perioada 7 - 20 decembrie 2005 echipaje mixte ale Registrului Auto Roman si ale Politiei Rutiere vor desfasura actiuni de control in trafic ce vor viza vehiculele de transport public de persoane (microbuze si autobuze).
Aceste controale vor avea loc zilnic, la intervale orare diferite, pe drumurile nationale si europene pe care se desfasoara trafic intens de transport public de persoane. Inspectorii Registrului Auto Roman vor urmari cu predilectie amenajarea interioara in ceea ce priveste confortul pasagerilor (numarul de locuri, dispunerea lor, existenta dotarilor pentru situatii de urgenta, climatizarea interioara) dar si starea generala a vehiculului.
De asemenea, se va urmari existenta si buna functionare a aparatelor tahograf si limitatoarelor de viteza.

SURSA: Ministerul Transporturilor prin www.mt.ro


Controlul s-a efectuat si pe CAZANELE din Ilfov si a fost jale, am vazut pe undeva pe la stirile ProTV
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 21:22:03    Titlul subiectului: maxi 6373

Maxi taxi profita de aceste puncte slabe, ei abia asteapta sa existe o linie unde autobuzele sunt pline si sa intarzie in statie. De aia a aparut 539.Si lumea le ia. Nu vor dubla astia niciodata linii intens circulate la care autobuzele vin des: Cum ar fi: 105, 205, 300.
Pe aceste linii maxi taxi ar da faliment. Ei cauta linii slabe. Si acolo baga tare.
Sus
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 12:48:37    Titlul subiectului: 56636

ciordescu a scris:
Controlul s-a efectuat si pe CAZANELE din Ilfov si a fost jale, am vazut pe undeva pe la stirile ProTV
Da, mai exact in Popesti Leordeni pe maxi-taxi 244 154 s.a.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 19:34:23    Titlul subiectului: 56708

Am auzit astazi la stiri pareri proaste despre asa-zisul maxi-taxi si despre soferii acestor vehicule din Bucuresti, atat ale pietonilor cat si ale reporterilor, de genul ca dubele circula supraincarcate, nu se dau bilete, ca autobuzele ar avea gradul mai mare de conditii si siguranta, etc. (cum s-a mai discutat pe forum)
Ca plan de viitor ar fi mutarea acestor microbuze pe trasee noi infiintate care sa nu fie comune cu liniile autobuzelor si sa nu impiedice circulatia lor. Sa speram...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 22:05:43    Titlul subiectului: 56710

Dar de ce oare să meargă maxi-taxiul pe traseu comun cu autobuzul (aici deja e concurență neloială). Având în vedere că sunt mai mici, ar trebui să se bage și pe străzile dintre blocuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 835
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 10:57:27    Titlul subiectului: 56712

data: 14 Decembrie 2005

De la 1 ianuarie adio maxi-taxi!Primaria Capitalei nu va prelungi nici una dintre autorizatiile de functionare ale firmelor de maxi taxi si va organiza o noua licitatie pentru concesionarea traseelor. Actualele autorizatii expira la sfârsitul anului. Municipalitatea Bucurestiului vrea sa schimbe modul în care functioneaza liniile de maxi-taxi, astfel încât traseele sa nu fie comune cu cele ale RATB sau metroului decât în proportie de cel mult 30 la suta.

Un control facut saptamâna trecuta de reprezentantii Primariei Capitalei, RAR si cei ai Politiei Rutiere a descoperit ca 90 la suta dintre masinile de pe piata nu respecta normele legale. Printre cele mai importante deficiente care au fost descoperite se numara:masini si conducatori fara acte specifice transportului de persoane, calatori care nu primesc bilete, nerespectarea orarului si un numar mai mic de masini pe traseu decât cel stipulat în autorizatie. Municipalitatea va întocmi pâna la 1 februarie un nou regulament pentru acest tip de transport care sa permita înfiintarea de statii fixe si evitarea suprapunerilor dintre traseele de maxi-taxi si cele ale RATB si Metrorex

Sursa: Realitatea TV

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 19:54:18    Titlul subiectului: 56732

Avem nevoie de linii maxi taxi.... RATB oricat de mult ar dori ei nu pot face fata afluxului de calatori din fiecare zi cu vehiculele care le au azi. . .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 19:59:10    Titlul subiectului: 56735

Manimal a scris:
Avem nevoie de linii maxi taxi... RATB oricat de mult ar dori ei nu pot face fata afluxului de calatori din fiecare zi cu vehiculele care le au azi. . .
Maxi-taxi vor mai fi, dar nu pe acelasi traseu ca ce-l al RATB-ului...
E foarte bine...din cauza soferilor de maxi-taxi care opreau pe unde nu trebuie, se crea o blocare...mai ales cand soferi RATB trebuiau sa-i ocoleasca...

De la 1 ianuarie adio maxi-taxi!Primaria Capitalei nu va prelungi nici una dintre autorizatiile de functionare ale firmelor de maxi taxi si va organiza o noua licitatie pentru concesionarea traseelor. Actualele autorizatii expira la sfârsitul anului. Municipalitatea Bucurestiului vrea sa schimbe modul în care functioneaza liniile de maxi-taxi, astfel încât traseele sa nu fie comune cu cele ale RATB sau metroului decât în proportie de cel mult 30 la suta.
Un control facut saptamâna trecuta de reprezentantii Primariei Capitalei, RAR si cei ai Politiei Rutiere a descoperit ca 90 la suta dintre masinile de pe piata nu respecta normele legale. Printre cele mai importante deficiente care au fost descoperite se numara:masini si conducatori fara acte specifice transportului de persoane, calatori care nu primesc bilete, nerespectarea orarului si un numar mai mic de masini pe traseu decât cel stipulat în autorizatie. Municipalitatea va întocmi pâna la 1 februarie un nou regulament pentru acest tip de transport care sa permita înfiintarea de statii fixe si evitarea suprapunerilor dintre traseele de maxi-taxi si cele ale RATB si Metrorex
Sursa: Realitatea TV
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2005 19:10:40    Titlul subiectului: 56866

Adio, maxi-taxi!

"De la 1 februarie 2006, cele 237 de maxi-taxi din Bucuresti nu vor mai circula pe traseele RATB, a anuntat ieri, Stefan Pirpiliu, presedintele Comisiei municipale de Transporturi.

„La ora actuala 95% din liniile de maxi-taxi se suprapun cu metroul si RATB-ul, in conditiile in care am retras liniile preorasenesti si astfel, parcul RATB s-a marit cu inca 300 de autobuze“, a precizat consilierul general.

Viitoarele trasee ale microbuzelor se vor intersecta cu actualele linii de transport in comun in proportie de 30% si vor fi cunoscute publicului in „maxim doua saptamani“. In momentul de fata, maxi-taxi-urile circula pe 26 de trasee, toate acreditate de Primarie pana la 31 ianuarie 2006. „Incepand cu 1 februarie vom corela transportul privat cu cel public si vom introduce cateva prevederi minime pentru siguranta si confortul calatorilor. Noile trasee vor fi stabilite in functie de sesizarile oamenilor, de informatiile primite de la RATB si de la Politia Rutiera“, a mai explicat Pirpiliu.

Totodata, in urma unui control efectuat in perioada 8-12 decembrie, la 57 de microbuze de transport calatori, inspectorii Primariei au constat deficiente la mai bine de 90% din acestea. „Spre exemplu, la ora 11:00, soferul nu eliberase decat noua bilete. Alti soferi au motivat ca nu le sunt cerute de catre clienti si din aceasta cauza nu le rup“, a mentionat consilierul. In urma controlului s-au intocmit 50 de procese verbale in valoare de 26.070 RON si au fost ridicate licentele de transport."

www.averea.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2006 09:46:47    Titlul subiectului: uuuuuuuuuuuuuu 10871

A existat un topic la Bucuresti: "Maxitaxi-ITB", unde erau descrise destul de vag aceste vehicole in Bucuresti.
Tot ce stiu despre ele este ca au fost Mercedes "Irannational" nu international (Mercedes produs in Iran), TV-14 (cu tavan scund) si TV-35 (cu tavan inalt).
Pe urma au aparut alte microbuze Rocar, care in prezentarile pentru eventuale piete externe aratau acceptabil, dar in Bucuresti aratau groaznic.
Acestea au ramas multa vreme pe trasee, de exemplu 508, in timp ce alte trasee au luat Iveco, dar asta cred ca dupa separarea de ITB/RATB.
Si la Iasi au existat 10 microbuze TV-14 pe post de maxitaxi, incepand cu 1985. Ele au disparut cam prin 1989, adica nu au mai fost folosite pentru acest scop.
La vremea respectiva, maxitaxi era conceput ca un sistem de transport mai rapid, mai scump si cu posibilitatea de urcare si coborare la cerere.
In prezent, maxitaxi a devenit DUBA, chiar si detinutii beneficiind de unele mai bune.
Maxitaxi cu nr 17x-24x, fabricate de Rocar erau cream cu partea de jos albastra, ati vazut si cu usi automate? Cred ca era 1 sau 2 cu usa si in partea opusa soferului si s'ar putea sa fi fost maximum 1 singur cu usa automata. In rest, usile alea erau manuale si nici nu se inchideau bine.
Imi amintesc foarte vag de un microbuz cu usi automate, din 4 segmente, cam ca V56, dar nu stiu daca se deschideau in exterior (ca V56) sau in interior. N'am mers niciodata cu asa ceva.
Este interesant ca modelul prezentat in strainatate si in reclame avea usi din 2 segmente mari (ca DAC si autobuzele moderne).
In rest, pe linia 508 si 502 o perioada, erau doar cu usi manuale. Asta era prin '91, inainte sa apara Iveco.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 944
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2006 13:46:19    Titlul subiectului: 10914

"Irannational" (cica erau bune):
http://www.ratb.ro/img/taxi_06_full.jpg are cineva idee unde e facuta poza?
Si un maxi-taxi Made by U.R.A.C. :
http://www.ratb.ro/img/taxi_05_full.jpg
Din nefericire, tre' sa recunosc ca folsosec "duba". Se misca mai repede decat restul mijloacelor de la suprafata, Cu 330-335 fac vreo 40 de minute de la Bd. Ferdinand I la P-ta Presei, cu 535 vreo 30, si 10 minute conteaza cand intarzii la munca. Si alteori mi-e lene sa mai astept autobuzul sau tramvaiul...

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2006 23:26:31    Titlul subiectului: 00000 11002

Soferii de pe 535 pleaca de la capat exact cand vad ca pleaca si 335 de la capatul lui. Si sunt fraieri care se urca. In autobuz se urca aia cu abonament sau blatisti (ca mine uneori).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 10:38:20    Titlul subiectului: Maxi-taxi in Bucuresti 57387

-- De la 1 februarie, adio microbuze de calatori in Bucuresti. Celebrele linii maxi-taxi vor fi interzise timp de cel putin o luna, pana la stabilirea caietului de sarcini pentru licitatia in urma careia vor fi desemnate noile trasee, complementare cu cele ale RATB. Decizia va fi luata prin hotarare a Consiliului General al Capitalei si ii impinge practic pe transportatorii privati catre periferia Bucurestilor.

Acestia se declara impotriva, afirmand ca este o masura prin care se incearca sa fie adusi la faliment. Totodata, administratia a suplimentat numarul de masini RATB astfel incat "cetatenii sa nu simta lipsa maxi-taxi-urilor". Conform estimarilor, cu cele 237 de masini particulare, circula in jur de 50 de mii de bucuresteni. Intr-o incercare de a elimina evaziunea fiscala, edilii Capitalei vor retrage toate liniile tip maxi-taxi din centru orasului. Dupa stabilirea noilor trasee, microbuzele nu vor mai avea voie pe inelul central al Capitalei.

"Viitoarele trasee ale microbuzelor se vor intersecta cu actualele linii de transport in comun in proportie de 30%", a anuntat ieri Stefan Pirpiliu, presedintele Comisiei municipale de Transporturi.

"Ce se stie la ora actuala cu siguranta este ca, de la 1 februarie si pana la organizarea licitatiei pentru noile trasee, nu vom mai avea maxi-taxi in Bucuresti. Poate dura o luna sau chiar mai mult", ne-a marturisit presedintele Comisiei.

Motivele pentru care consilierii generali s-au gandit sa elimine concurenta RATB-ului sunt dintre cele mai diverse: de la siguranta si confortul cetateanului, de la a fi util pentru locuitori si pana la a mai reduce din evaziunea fiscala.

"La ora actuala, conform estimarilor mele, pe cele 236 de masini private circula intre 40 si 50 de mii de oameni. La ultimul control efectuat de noi (n.r.- Primaria) am constat deficiente la mai bine de 90% din acestea. Lunar, acestia nu declara 500-600 mii euro. Sunt bani care ajung direct in buzunarul lor", ne-a mai spus Pirpiliu.

Pe de alta parte, patronii firmelor de microbuze a-cuza primaria ca pune monopol de stat pe transportul in comun si incearca astfel sa-i duca la faliment. "Ne izoleaza, ne baga sa circulam in cartierele marginase, pe stradute secundare. Nici structura strazilor nu e de asa natura incat sa circuli in conditii normale. Practica monopolul de stat. De ce nu lasa calatorul sa aleaga, cu noi ce face care am investit bani in masini?", se plange Nicolae Ivan, de la "Ivan Trans", care acopera trei linii RATB. De aceeasi parere este si Nicu Ion de la "Condor Impex". "Vom mai avea doar 20% din actualele trasee, in rest vom fi taxi-urile oamenilor pana la metrou sau autobuz. Asta e durerea cea mare, ne desfiinteaza si ne duce astfel, la faliment", este de parere acesta.

La ora actuala, 95% din liniile de maxi-taxi se suprapun cu metroul si RATB-ul, in conditiile in care parcul RATB s-a marit cu inca 300 de autobuze, retrase de pe liniile preorasenesti. Si ca orice scandal care se respecta, si patronii ameninta cu scandalul in caz ca nu vor fi consultati la modificarea actualelor trasee. Un lucru este cert: timp de cel putin o luna de zile, nu vor mai exista maxi-taxi-uri prin Bucuresti.
------------
Ce este pacat e ca pasagerul de rand din Bucuresti se simte privat de un mijloc de transport care are un traseu lung si care il poate duce unde are nevoie dintr-un foc si se simte obligat sa se urce in aglomeratia RATB de dimineata cu autobuze rare, etc, intarindu-i (re)sentimentele fata de RATB cum ca autobuzele sunt pline/vin rar sau ca RATB incearca sa devina monopol Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 13:10:25    Titlul subiectului: 57392

Maimutoii aia cu maxi-taxi-urile nu ofera nici un confort si nici o ritmicitate superioara celor de la RATB. 2 exemple, traite de mine, nu povesti.
Maxi-taxi 555. Il dubleaza pe 137/236. Cum se nimereste de se potriveste ca maxi-taxi-urile pleaca de la Carrefour exact cu cateva secunde inainte de plecarea autobuzelor. Aceeasi "ritmicitate". Confort? Hmm!...
Alt exemplu: maxi taxi 523, traseu comun in mare parte cu 123. Aia cu maxi stau parcati in statia de la intersectia Plevnei/Orhideelor. Cand vad sau sunt anuntati ca, gata, vine 123, pleaca si ei. Exact la timp. O alta faza care m-a scarbit s-a petrecut cu un sofer de pe 123, caruia am vrut sa i-o fac. Eu eram in autobuz. Asta ajunge in drept cu un maxi. Opreste. Soferul de maxi il intreaba "cand are plecarea". Asta de pe 123 ii spune, fara jena, 'la si 8". Bun. Pleaca ala cu maxi repede. La fel in statia Gara de nord a lui 123. Autobuzele stationeaza cateva minute in statie, suficient cat sa fie depasite de maxi-taxi-uri, dupa care pleaca bine-mersi!
Unii angajati ai RATB ar trebui stansi de gat si zvarliti ca niste masele stricate, pentru ca (si) ei contribuie la declinul unor linii RATB Evil or Very Mad Pe ala trebuia sa-l inregistrez video (aparatul permite si inregistrarea de filmulete...) si sa-i pun filmuletul pe masa lu' Gheorghe Aron, sa vada pe cine pastoreste...
D-aia mi-e sila de maxi-taxi, ca sunt niste pirati ai timpurilor moderne, traiesc ca niste capuse pe seama RATB. Sa-si faca liniile lor proprii, nu sa mearga pe trasee de-a gata, si pe urma sa nu mai aud de ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 698
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 14:47:57    Titlul subiectului: 57397

Stiti cum e cu maxiurile astea? Marea parte a soferilor de microbuze dau spaga la soferii de autobuz. Acum vro 3 saptamani am vazut cum astepta un autobuz pe linia 20, inainte sa ia curba de la Fortuna, pentru un maxi de pe linia 30 care tocmai statea la semafor. Era clara treaba. Si soferul de maxi si soferul de autobuz zambeau unul la altul. Stiu cu chestia de "cotizare" la soferii de autobuz de la un coleg de facultate, care a fost sofer de maxi. Dai la sofer intre 50-100 LEI, depinde cat vrei sa intarzie, si tu mergi bine mersi cu masina plina. Desigur bilet nu dai la nimeni! Patronul de maxi primeste si el banii lui (intre 5-10 milioane, depinde de traseu), iar tu, soferul, ramai cu 1-2 milioane, depinde ce zi ai avut! Ei sa-mi ziceti voi ca nu merita sa fii sofer de maxi, cand zilnic iei un bacsis de 2 milioane! Cam asa trebuie sa fie in tota tara, pornind de la faptul ca multi oameni nu prea incap, si daca mergi pe fiecare cursa cu masina plina! Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
7158



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2006
Mesaje: 16

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 19:08:05    Titlul subiectului: 57404

RATB nu ofera conditii si ritmicitate..."uitati" ca de fapt sefii RATB chiar n-au nici un interes in a oferi asa ceva, ei avand propriile firme de maxi taxi.
Este anormal ca cineva care e membru al acestui forum sa spuna ca dubele ofera ceva. Modul asta de gandire ne-a adus aici. Problema e ca ar trebui sanctionati cei care dau licente. Si la urma urmei, interzis modul asta de transport.

Legat de gluma aia a naturii numita ISUZU. Va dau un exemplu: liniile 244 si 154; normal calatoria n-ar tebui sa dureze mai mult de 10-15 minute de la Piata Sudului (capatul in Bucuresti) pana in centrul Popestiului. In cazul in care esti la mijloc si vrei sa cobori, trebuie sa dai jos juma de masina. Si asta se poate intampla de 5 ori pe parcursul a 2 km. E normal? Culoarul e prea ingust.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 19:17:04    Titlul subiectului: 57405

Cu RATB nu merg pana la facultate. De ce? Fac 20 minute din Crangasi pana la Vasile Parvan, atat cu 178 (de la Virgiliu merg pe jos pana la Parvan) sau cu 644 si 35. Plus asteptarile.
Pe jos fac 25 minute.
Pe la gara de nord de regula se urca controlori. O singura data s-a luat unul de mine ca nu am taxat bilet. Nu am taxat, ca am asteptat 44 timp de 15 minute iarna. Iar pentru ca a pus mana pe mine (controlorii nu au drepul sa te atinga) l-am snopit. Asa ca nu mai luati apararea RATB ca nu sunt usa de biserica. Sa infiinteze doar liniile cu 4**. Oricum, sper ca vor disparea curand. La dube ma refer.
Soferi de pe maxi taxi dau bani la soferi de la RATB...am vazut tot la Barasarb la 282
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 21:05:17    Titlul subiectului: 57409

Seful unei mari autobaze ce avea liniile preorasenesti de Magurele (si are si 603-ul) are 8 dube pe fosatele trasee RATB....

Cat despre dublarea RATB-ului de catre maxi-taxi: primul venit, primul servit! RATB e de ani de zile pe acele trasee... dubele sa se bage pe arte parti... nu pe trasee deja acoperite de RATB sau alti operatori (dar asa ar trebui sa se procedeze si cu RATB-ul... sa nu infiinteze trasee comune cu cele de dube).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 23:22:58    Titlul subiectului: 57436

De la 1 februarie adio maxi-taxi!Primaria Capitalei nu va prelungi nici una dintre autorizatiile de functionare ale firmelor de maxi taxi si va organiza o noua licitatie pentru concesionarea traseelor. Actualele autorizatii expira la sfârsitul anului. Municipalitatea Bucurestiului vrea sa schimbe modul în care functioneaza liniile de maxi-taxi, astfel încât traseele sa nu fie comune cu cele ale RATB sau metroului decât în proportie de cel mult 30 la suta.
Un control facut saptamâna trecuta de reprezentantii Primariei Capitalei, RAR si cei ai Politiei Rutiere a descoperit ca 90 la suta dintre masinile de pe piata nu respecta normele legale. Printre cele mai importante deficiente care au fost descoperite se numara:masini si conducatori fara acte specifice transportului de persoane, calatori care nu primesc bilete, nerespectarea orarului si un numar mai mic de masini pe traseu decât cel stipulat în autorizatie. Municipalitatea va întocmi pâna la 1 februarie un nou regulament pentru acest tip de transport care sa permita înfiintarea de statii fixe si evitarea suprapunerilor dintre traseele de maxi-taxi si cele ale RATB si Metrorex

Sursa: TVR1


Conditii mai bune de transport, impuse din 2006
http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z14122005&idx=97

Sunt de acord sa scoata maxi-taxi din Bucuresti Exclamation


Ultima modificare efectuată de către mihai565 la Vin 06 Ian 2006 23:24:13, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 10:36:16    Titlul subiectului: 57493

Desi nu sint de acord cu modul in care se desfasoara transportul cu dubele, trebuie sa recunoastem totusi ca este o alternativa la RATB, si unele linii sint chiar foarte bune, pentru ca iti permit sa folosesti un singur mijloc de transport; cit despre vehiculele RATB, stiu ca acum citiva ani s-au incumetat ce de la protectia consumatorului sa faca un control si rezultatul a fost dezatruos; daca s-ar fi aplicat lege, peste jumatate din parc ar fi trebuit tinut in garaj; e de remarcat grija primariei pentru un transport civilizat, dar mai bine ar aplica regulile in primul rind in propria ograda si apoi sa le ceara si altora
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 15:26:05    Titlul subiectului: 57509

Macar soferii si vatmnanii RATB repecta, cat-de-cat, regulile de circulatie. Cei de pe dube trec pe rosu, opresc in locuri cu oprirea interzisa si, mai mult, acolo unde sunt blocaje de circulatie, circula pe trotuar. Si sunt si nesimtiti....ca tot ei te injura pe tine ca pieton ca mergi pe trotuar prin fata lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mirciulina



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 15:45:39    Titlul subiectului: 000000 11580

Sper sa nu mai vad nenorocirile astea de dube prin Bucuresti...Nu suport sa vad cum intr-o intersectie aglomerata se baga fara a respecta cea mai elementara regula de circulatie...sau costa 15 mii, dai 20 si astepti restul - in zadar... ca sa nu mai zic ca daca ai ghinion te rezemi de schimbatorul de viteze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 15:51:28    Titlul subiectului: 57514

Dr2005 a scris:
Macar soferii si vatmnanii RATB repecta, cat-de-cat, regulile de circulatie. Cei de pe dube trec pe rosu, opresc in locuri cu oprirea interzisa si, mai mult, acolo unde sunt blocaje de circulatie, circula pe trotuar. Si sunt si nesimtiti....ca tot ei te injura pe tine ca pieton ca mergi pe trotuar prin fata lor.
In afara de mersul pe trotuare, soferii si vatmanii RATB incalca si ei regulile de circulatie: trec pe rosu, nu semnalizeaza &c.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 1 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community