Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizare Pasaj Unirii si planseu beton Unirii

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 10:36:40    Titlul subiectului: Modernizare Pasaj Unirii si planseu beton Unirii 113097

Timp de 4 luni (estimat) Pasajul Unirii intra in reabilitare.

http://www.rador.ro/cat.shtml?cat=45

Sursa: agentia RADOR si Radio Romania Actualitati.

Aici ati putea posta variante de ocolire a pasajului, prin zona Marasesti, Sincai, Tineretului, scurtaturi...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 20:25:42    Titlul subiectului: 113133

Avem si modificarea traseului 381, se vor mari timpii de parcurgere al traseului Rolling Eyes :
,,Ca urmare a lucrarilor de reabilitare a Pasajului Unirii, incepand din data de 29.06.2009 autobuzele liniei 381 vor circula, in ambele sensuri, pe deasupra pasajului.
Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri pe sensul spre Piata Victoriei in statia ,,Universitate'' comun cu linia 783, iar statia ,,Piata Sf. Gheorghe'' se suspenda.
Pe sensul spre Piata Resita, autobuzele vor efectua opriri si in statia ,,Piata Unirii I'' comun cu liniile 104, 116, 117, 123, 124, 232, 312, 313 si 783." ( www.ratb.ro
)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
unimog



Data înscrierii: 28/Mai/2009
Ultima vizita: 21/Dec/2016
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 21:08:54    Titlul subiectului: pasaj unirea 113252

Azi au inceput lucrarile, pe fiecare banda din partea dreapta. Pe la 12 erau vreo 20 de insi frumos imbracati, stateau de vorba, erau numai VW Passat oprite in zona lucrarilor. Era unul singur care instala balizele de semnalizare..si asta pe la ora 12...De aia dureaza 4 luni. In mod normal ar fi durat o luna. Oricum sunt de tot risul, au cistigat licitatia, au anuntat lucrarea in presa, dar nu au anuntat politia de blocarea benzii. Ca si ei trebuie sa si dea acordul...Romania tara tuturor posiblitatilor:D
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Iul 2009 18:16:02    Titlul subiectului: 113353

3mil a scris:
Avem si modificarea traseului 381, se vor mari timpii de parcurgere al traseului Rolling Eyes :
Pe site-ul RATB-ului scrie ca autobuzele liniei 381 vor circula pe sus doar intre orele 23:00 si 5:00. Probabil ca se refera la ultimele curse ale acestei linii http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=279
Citat:
Linia 381 functioneaza pe un traseu modificat
Ca urmare a lucrarilor de reabilitare a Pasajului Unirii, incepand din data de 29.06.2009, intre orele 23.00-5.00, autobuzele liniei 381 vor circula, in ambele sensuri, pe deasupra pasajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2009 12:13:03    Titlul subiectului: 117140

Pasajul a fost finalizat. Are mai multe lampi in tavan fata de cate avea, niste spoturi in bordurile de pe margine, panouri reflectorizante pe pereti si, la iesiri, un granit portocaliu. Arata foarte bine:).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Oct 2009 17:55:48    Titlul subiectului: 118579

Nici n-au terminat bine lucrarile de modernizare la pasajul Unirea ca traficul se restrictioneaza din nou pe timp de noapte din cauza asta datorita unor lucrari de verificare. Articolul se gaseste aici
Citat:
Traficul în Pasajul Unirea va fi restricționat noaptea, începând de luni
Începând de luni se vor face verificări la instalațiile de ventilație și se vor regla sistemele de incendiu și gaze.
Lucrările la pasaj vor dura cinci zile și se vor face doar în timpul nopții, între orele 23:30 și 5:00. Circulația va fi restricționată în acest interval doar pe porțiunea de bandă pe care se vor efectua lucrările.
Traficul se va desfășura în condiții normale pe parcursul zilei.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 19 Oct 2009 19:59:51    Titlul subiectului: 118615

Sunt verificari normale. Mai bine de 2 ori decat sa patim alte chestii. In plus este intre 23 si 5 cand traficul in pasaj este minim.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Mar 2019 09:30:24    Titlul subiectului: 199571

Pasajul Unirii va fi inchis in acest week-end, pentru efectuarea unor lucrari de intretinere: https://m.realitatea.net/pasajul-unirii-va-fi-inchis-in-acest-weekend-care-sunt-motivele_2185008.html

Citat:
Pasajul Unirii va fi închis în acest weekend. Care sunt motivele

Brigara Rutieră București anunță, printr-un comunicat oficial, că traficul rutier în Pasajul Unirii va fi restricționat pe ambele sensuri de circulație timp de aproximativ două zile, începând chiar din această seară.

Pe acastă cale, polițiștii le reamintesc șoferilor să circule prudent, să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zona respectivă și să urmeze semnalele polițiștilor rutieri.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Mar 2019 18:42:39    Titlul subiectului: 199790

Si in acest week-end se restrictioneaza circulatia in pasajul Unirii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Circulația rutieră în Pasajul Unirii, restricționată pe ambele sensuri

Circulația rutieră în Pasajul Unirii va fi restricționată pe ambele sensuri, începând de vineri seară și până luni, la ora 4.00, pentru finalizarea lucrărilor de reparații ale sistemului rutier.

Potrivit Primăriei Capitalei, în vederea finalizării lucrărilor de reparații extinse ale sistemului rutier în Pasajul Unirii, realizate de Administrația Străzilor București, începând de vineri seara, de la ora 22.00, și până luni, la ora 4.00, circulația rutieră în Pasajul Unirii va fi restricționată pe ambele sensuri de circulație.

În această perioadă, se recomandă șoferilor să circule cu prudență și să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă.

Conform sursei citate, lucrările la sistemul rutier din Pasajul Unirii au început în 22 martie și fac parte din prima etapă a lucrărilor de reparații ale arterelor din Capitală. Aceste lucrări sunt realizate în baza acordurilor cadru de reparații, încheiate cu Asocierea SC Strabag & Straco Grup SRL.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Ian 2024 23:01:38    Titlul subiectului: 217934

Va incepe nebunia, cel mai probabil in 2025. Mai exact se va va reconstrui planseul de beton de la Unirii. Pasajul rutier se afla deasupra planseului in timp ce statia de metrou sub planseu. Un prim articol despre acest subiect aici

Citat:
Începe reconstrucția planșeului de la Piața Unirii. Contractul pentru pasaj și planșeu va fi semnat luni, potrivit primarului Sectorului 4, Daniel Băluță

Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a anunțat că luni, 22 ianuarie, va fi semnat contractul pentru refacerea planșeului și pasajului de la Piața Unirii. Mai precis, acordul este încheiat cu proiectanții și constructorii care se vor ocupa de realizarea proiectului tehnic și a lucrărilor. Este vorba despre probabil una dintre cele mai necesare și complexe lucrări din Bucureștiul ultimilor ani.

Reconstrucția planșeului de la Piața Unirii va intra în linie dreaptă în viitorul apropiat, după ce primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a declarat că luni, 22 ianuarie, se va semna contractul pentru refacerea Pasajului Unirii și a planșeului care practic susține Piața Unirii. Mai multe detalii vor fi disponibile în cursul zilei de luni, a adăugat edilul.

„Începe numărătoarea inversă pentru refacerea Planșeului Unirii! Mâine, semnăm contractul cu specialiștii (proiectanți și constructori) care se vor ocupa de proiectul tehnic și, ulterior, de lucrările efective.
Pentru SIGURANȚA bucureștenilor, ne-am ASUMAT acest proiect, extrem de dificil, din nevoia de RESPONSABILITATE și de EFICIENȚĂ pe care oamenii din acest oraș o așteaptă de la cei care trebuie să ofere comunității liniște, normalitate și un trai decent.
Revin cu detalii în cursul zilei de mâine!”, a scris Daniel Băluță pe pagina sa de Facebook.

Începe reconstrucția planșeului de la Piața Unirii. Câte firme de construcții au participat la licitație

Pentru refacerea planșeului de la Piața Unirii a fost o singură ofertă depusă, cea a Asocierii Erbașu – Concrete Solutions – BogArt. Aceasta a fost declarată conformă, la finalizarea evaluării tehnice. Este vorba despre un contract în valoare de 800 de milioane de lei, fonduri provenite integral de la Guvern.

Lucrarea are ca termen de realizare o perioadă de 33 de luni, dintre care 9 luni maxim pentru etapa de proiectare și 24 de luni pentru execuția lucrărilor propriu zise.

Planșeul de la Unirii, construit acum aproape 90 de ani este, potrivit expertizelor, într-un real pericol de prăbușire. Peste planșeu trece pasajul rutier, iar sub planșeu este stația de metrou, una dintre cele mai mari, mai tranzitate și mai aglomerate din București.

Ultima expertiză a plăcii de beton care acoperă Râul Dâmbovița a fost făcut cu mai puțin de doi ani în urmă, a fost realizată de Universitatea Tehnică de Construcții și are concluzii extrem de îngrijorătoare: în planșeu sunt grinzi rupte sau dislocate, zone de beton afectate de mucegai și rugină ca urmare a umezelii și a infiltrării apei.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2024 22:15:15    Titlul subiectului: 217948

S-a semnat contractul pentru inlocuirea planseului de beton, de deasupra Dambovitei, de la Piata Unirii. Am inteles ca lucrarea va fi in trei etape. ADar, cel mai probabil, se va inchide circulatia in pasajul Unirii (intr-una din cele trei etape). Articolul se gaseste aici

Citat:
Sectorul 4 al Capitalei a dat ordinul de începere pentru reconstrucția totală a Planșeului Unirii

Sectorul 4 al Municipiului București dă startul proiectului de reconstrucție totală a Planșeului Unirii, construcția din beton, veche de aproape 100 de ani, care susține o mare parte din Piața Unirii și care, în momentul de față, conform expertizelor, este încadrată în clasa tehnică IV – nesatisfăcător, din cinci posibilă.

Contractul pentru realizarea proiectului tehnic și pentru execuția efectivă a lucrărilor, atribuit (în urma unei proceduri de licitație publică, derulată în Sistemul de Achiziții Publice-SICAP și încheiată la finalul anului 2023) unei asocieri de constructori și proiectanți cu renume și cu experiență în realizarea lucrărilor de infrastructură mare, a fost semnat astăzi, 22 ianuarie 2024, odată cu ordinul de începere pentru activitățile de proiectare.

Finanțarea lucrărilor este asigurată de către Guvernul României, care a alocat suma de aproximativ de 800 de milioane de lei, pentru refacerea Planșeului Unirii.

Astfel, în baza documentelor semnate, proiectanții și constructorii au la dispoziție 33 de luni pentru reconstrucția totală a Planșeului. Mai exact, nouă luni de zile pentru realizarea Proiectului Tehnic, iar restul, de 24 de luni, pentru execuția efectivă a lucrărilor de refacere, care vor începe în 2025, cât de curând posibil, în prima parte a anului. Lucrările se vor realiza pe porțiuni, în etape, tocmai pentru a menține circulația auto și pietonală în zona Unirii și pentru a nu bloca centrul orașului.

„Marcăm momentul determinant în realizarea acestei lucrări de mare amploare. Este momentul în care am semnat contractul de execuție și am dat ordinul de începere pentru reconstrucția totală a Planșeului Unirii. Proiectanții și constructorii au la dispoziție 9 luni pentru realizarea proiectului tehnic și încă 24 de luni pentru construcția efectivă. Șantierul propriu-zis îl vom deschide în prima parte a anului 2025 și vom lucra etapizat, astfel încât traficul rutier să fie cât mai puțin afectat. Pentru siguranța bucureștenilor, ne-am asumat acest proiect, extrem de dificil, din nevoia de responsabilitate și de eficiență pe care oamenii din acest oraș o așteaptă de la cei care trebuie să ofere comunității liniște, normalitate și un trai decent”, a declarat Daniel Băluță, primarul Sectorului 4, în cadrul unei conferințe de presă.

Proiectul Tehnic ce urmează a fi întocmit va cuprinde întreaga documentație tehnică prin care se vor dezvolta și detalia toate aspectele privind execuția propriu-zisă a lucrărilor (planuri generale, planuri arhitecturale, planurile structurii de rezistență, planurile instalațiilor, detaliile de execuție etc.), documentație necesară pentru obținerea Autorizației de Construire.

Proiectul tehnic va viza înlocuirea structurii de beton existente (cu o lățime de 32 de metri și o lungime de 360 de metri, aflată între strada Căldărari și peretele Pasajului Unirii, ce acoperă și dirijează prin subteran râul Dâmbovița și care a suferit modificări/degradări structurale semnificative în cei peste 80 de ani de existență), cu una nouă, modernă și performantă, care să răspundă tuturor cerințelor de trafic și fiabilitate, capacității de tranzit a debitelor de apă de pe râul Dâmbovița și care să elimine deficiențele grave identificate în urma expertizelor tehnice efectuate în cursul anului trecut și anume:

-armături corodate, beton exfoliat, reduceri de secțiune, vegetație acvatică pe fața betonului și defecte de față văzută la riglele cadrelor;
-
grinzi secundare (nervuri) demolate, zone care se presupune că au fost refăcute în cofraj metalic nerecuperat și care sunt într-o stare avansată de coroziune;

-grinzi secundare (nervuri) cu secțiune de rezistențā puternic afectată, console scurte la cadrele de rost distruse în întregime ca urmare a infiltrațiilor de apă în rosturi;

-beton exfoliat, armături corodate și infiltrații locale în placa de beton a planșeului; defecte de execuție și lucrări executate necorespunzător efectuate cu ocazia diverselor intervenții la planșeu;

-degradări la partea carosabilă a străzilor de deasupra planșeului, guri de scurgere, borduri, trotuare pietonale și parapete.

Totodată, în acest interval de nouă luni de zile, specialiștii trebuie să întocmească un Plan de Management al Traficului, care să permită, ulterior, execuția efectivă a lucrărilor de refacere a Planșeului Unirii în condiții optime, cu respectarea termenelor și a legislației în vigoare dar și a asigurării circulației auto și pietonale în zonă.

De asemenea, în baza contractului anterior menționat, vor fi proiectate și lucrările necesare pentru consolidarea Pasajului Unirii, încadrat, de asemenea, tot în clasa tehnică IV – nesatisfăcător, din cinci posibile. Soluția specialiștilor, ce urmează a fi proiectată și, ulterior, implementată va avea în vedere reabilitarea structurii de rezistență a acestuia, prin cămășuirea și armarea pereților existenți.

De la luarea în administrare, în aprilie 2022, Pasajul Unirii a fost pus în siguranță în cadrul primei etape a lucrărilor de consolidare a acestui obiectiv de infrastructură, folosit zilnic de peste 60.000 de autoturisme. Astfel, a fost înlăturat pericolul ca bucăți de beton din plafonul tunelului rutier să se mai desprindă și să cadă peste autoturismele care circulau prin pasaj, prin îmbrăcarea pereților cu peste 3.000 de panouri metalice.

Totodată, constructorii au izolat infiltrațiile de la nivelul carosabilului, și au închis, pe cât posibil, fisurile din pereții interiori ai pasajului, prin injectarea unor mortare speciale.

Mai mult, pentru a crește vizibilitatea în tunel, au fost montate 498 de corpuri de iluminat, bandă LED pe o suprafață de 4 kilometri, și 150 de proiectoare (pe rampă).

Tunelul rutier a fost dotat și cu un performant sistem de ventilație, compus din 60 de ventilatoare, pentru evacuarea de îndată a noxelor și a fumului, cu două defibrilatoare automate pentru situații de urgență, precum și cu amplificatoare pentru semnalul de telefonie mobilă.

Toate aceste elemente, componente montate deja în Pasajul Unirii urmează a fi demontate odată cu debutul lucrărilor de consolidare, conservate și reașezate pe pozițiile actuale, după ce constructorii vor finaliza acest proiect.

Totodată, în cadrul lucrărilor, întreaga zonă de suprafață din Piața Unirii va fi reamenajată peisagistic, cu spații verzi, piațete, zone pietonale și alte soluții inovative, care să transforme arealul într-un reper urban pentru București, cât mai atractiv, atât din punct de vedere al interacțiunii sociale și al petrecerii timpului liber, cât și turistic.


Sursa foto: sectorul4news.ro



ac666d6a-d0d1-4af4-a714-1c23f25ef3dc-696x510.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.08 kb
 Vizualizat:  de 233 ori

ac666d6a-d0d1-4af4-a714-1c23f25ef3dc-696x510.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2024 22:23:05    Titlul subiectului: 217951

Si un articol publicat in B365.ro referitor la acest subiect, se poate vedea aici

Citat:
ESENȚIAL | Nu va fi șantier ușor la Piața Unirii, spune prefectul Capitalei despre refacerea planșeului. Va fi decopertare totală, se vor scoate grinzile

Prefectul Capitalei a vorbit despre proiectul pentru refacerea planșeului din Piața Unirii. Rareș Hopincă a transmis că zona din inima Bucureștiului va fi decopertată în totalitate. Lucrările efective vor începe în anul 2025, iar prefectul este de părere că șantierul nu va fi deloc ușor.

Prefectul Capitalei, despre proiectul din Piața Unirii: Va fi o decopertare totală

Rareș Hopincă a fost invitat în emisiunea „Gândul Exclusiv”, unde a vorbit despre refacerea planșeului Unirii. Prefectul Capitalei spune că este foarte bine că încep lucrările pentru consolidarea planșeului.

Zona Piața Unirii se afla în administrarea Primăriei Generale, însă a fost preluată în administrarea Primăriei Sectorului 4. Administrația locală se ocupă de proiectul pentru refacerea în totalitate a planșeului.

Într-un mod subtil, prefectul felicită, practic, PMB pentru că a fost de acord să cedeze zona, fiind imposibil ca municipalitatea să se poată ocupa de acest proiect major:

Și recunoașterea neputinței este un pas înainte. Faptul că Primăria Sectorului 4 a reușit să finalizeze licitația pentru proiectare și execuție pentru un astfel de proiect este în sine o performanță, pentru că o spun ca un practician în administrația publică: o astfel de licitație este un demers administrativ foarte, foarte dificil, a declarat Rareș Hopincă, potrivit Gândul.

Hopincă: Nu va fi un șantier ușor

Rareș Hopincă spune că lucrările se vor desfășura în trei etape, astfel încât circulația în zonă să fie bine administrată, să se poată realiza mai multe devieri.

Prefectul Capitalei se așteaptă să fie înregistrate multe sesizări și plângeri din cauza șantierului care nu va fi deloc ușor:

Este clar că vor fi foarte multe sesizări și plângeri din zonă, nu va fi un șantier ușor, dar este o lucrare absolut necesară.

„Lucrarea va avea garanție 100 de ani”

În Piața Unirii se va face o decopertare totală a planșeului, vor fi scoase grinzile și vor fi înlocuite cu unele noi, spune prefectul Capitalei.

La Piața Unirii va fi necesară o decopertare totală a planeșului, va fi necesară scoaterea grinzilor și înlocuirea acestora cu unele noi (…) lucrarea va avea garanție 100 de ani, a conchis Hopincă.

Sincer nu imi dau seaman, cum se poate decoperta planseul fara ca traficul in zona sa nu fie blocat. Alta intrebare este daca va fi afectata circulatia metroului.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2024 09:17:30    Titlul subiectului: 217953

Am niste observatii personale dar si intrebari.

Consortiul de firme are experienta pentru lucrari de asemenea anvergura ?

Nu era mai bine sa finalizeze lucrarile la autostrada de centura (A0) si apoi sa se apuce sa lucreze in Piata Unirii ? Avem exemplu cu ce s-a intamplat toamna trecuta cu inchiderea a unui sens de circulatie a Podului Grant, cand un sfert din capitala a fost data peste cap. De aceasta data vorbim de lucrari in inima orasului, care pot produce deranjamente si mai mari.

Da, lucrarea este necesara, starea planseului este necorespunzatoare, dar parerea mea este ca bucurestenii trebuie informati, de pe acum, ce ii asteapta, cel putin doi ani de zile.

Am indoieli si la capacitatea primariei sectorului 4 ca poate duce o lucrare de asemenea anvergura. Cel mai bun exemplu este cu statia de metrou Tudor Arghezi, inaugurata cu surle si trambite, dar nici acum nu este finalziata in proportie de 100 % si metroul circula in sistem pendula, intre Berceni (fosta statie IMGB) si Tudor Arghezi (magistrala 2). Ori, lucrarea de la Piata Unirii este de anvergura mult mai mare decat cea de la noua statie de metrou Tudor Arghezi. Sunt laudabile initiativele administratiei locale de la sectorul 4, spre doar sa le poata duce.

De asemenea, spre sa se invete din erorile care s-au facut la inchiderea partiala a podului Grant, in octombrie, anul trecut, cand a fost un mare blocaj rutier in ziua inchiderii acestuia.

Mai am o intrebare, va fi restrictionata circulatia metroului in zona Unirii ?

Si inca o nelamurire, vad ca nu s-a scris nimic despre un proiect mai vechi, cel de unire a liniilor 21 si 32 de tramvai, adica sa faca o legatura intre terminalui liniie 32 de la Unirii (de la capatul bulevardului Regina Maria) si terminalul liniei 21 de la Sfantul Gheorghe. Ar fi fost o ocazie perfecta sa faca aceasta legatura, cu ocazia lucrarilor.

In orice caz, un lucru este cert si ar trebui ca toti sa fim constienti de asta. Chiar daca cei de la sectorul 4 minimizeaza consecintele acestor lucrari, ele vor exista, va fi deranj mare (mai mult de jumatate din capitala ar putea fi paralizata).

Pe de alta parte aceste lucrari sunt necesare deoarece exista un risc real de surpare a planseului. Pacat ca nu este finalizata autostrada de centura (A0) inainte de a incepe lucrari de asemenea anvergura in inima capitalei.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community