Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 21 si lucrarile adiacente
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mirciulina



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 20:16:03    Titlul subiectului: *Modernizarea liniei 21 18029

Linia lui 21 va fi toata in sistem metrou usor, de la Pasaj Colentina pina la Sf. Gheorghe.
Linia nu va fi carosabila pe sectiunea Doamna Ghica - Bucur Obor (se va realiza sistemul CF cu piatra sparta in prisma caii). In rest vor fi dale din beton - nu stiu insa sa va spun daca dalele vor fi de 13 m sau vor fi din astea moderne de 1.50... Probabil ca solutia a doua va fi pusa in practica - pentru ca cei de la Prefabricate Giurgiu nu cred ca mai au cu ce sa realizeze dalele prefabricate si nu cred ca le vor aduce tocmai de la Blejoi - unde este un alt poligon de prefabricate.
In primul rand se vor imbunatati parametri rularii - prin scoaterea dalelor defecte, inlocuirea balastului de sub dale, recompactarea patului caii - astea sint interventii clasice in acest gen de lucrari - scopul este realizarea unei viteze comerciale bune, in conditii de siguranta si comfort foarte bune... RATB va cumpara tramvaie de capacitate mai mare (BOMBARDIER - probabil) pe care le va introduce si aici.
Modificarile legate de drum se refera la realizarea intre Obor si D-na Ghica a unor spatii de parcare la bordura (se va lati soseaua cu 0.5 m stanga + dreapta), a unei benzi de viraj dreapta la Teiul Doamnei, mutarea unor statii RATB din actualul amplasament cu 50-100 de metri.
Intre timp Consiliul General a aprobat si investitia Pasaj peste sos Colentina la Doamna Ghica...
De la Fundeni incolo - din cauza faptului ca nu au fost acceptate exproprieri va ramine din pacate acelasi balamuc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2006 18:09:24    Titlul subiectului: 5y45y4 65569

Am vazut un lucru interesant azi, la Sfantu Gheorghe, era un utilitar RATB cu o echipa de oameni care se apre ca voiau sa inlocuiasca niste sine; deci probabil ca vom avea niste devieri peste cateva zile in zona aia... faza tare e ca eu i-am vazut in timp ca indoiau o sina pentru curba si am vazut in prim-plan mecanismul ultra complicat de indoire a sinei: un soi de parghie hidraulica, cu un capat care tine sina si altul care trage de ea si o indoaie. Trageau 2 oameni de parghie ca sa curbeze sina aia Laughing . Eu credeam ca Ratbul vine cu sinele pregatite din alta parte, nu sa le indoaie la fata locului, dar banuiesc ca nu isi permit sa faca asta chiar in orice loc...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 23:32:29    Titlul subiectului: grg 65617

De ce dureaza atat de mult lucrarile de pe str. Sportului din Colentina? Toata strada se intinde pe o singura statie de troleibuz, se fac deja 3-4 luni de cand se lucreaza acolo si troleibuzele nu pot circula. Si daca se inlocuiau in intregime retelele edilitare si ar fi trebuit sa se termine lucrarile pana acum...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 12:01:34    Titlul subiectului: 65626

Str.Sportului este aproape gata, mai au mici retusuri la strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 12:43:07    Titlul subiectului: 21 67390

Incepe balamucul in Colentina. 21 va intoarce in depou.

Linia 21 va functiona pe traseu scurtat pana in Depoul Colentina

Ca urmare a inceperii lucrarilor de modernizare a liniei de tramvai si a sistemului rutier pe Sos. Colentina, tronson Depoul Colentina – bucla de intoarcere Pasaj Colentina, incepand cu data de duminica 03.12.2006, linia 21 va functiona pe traseul actual intre Sf. Gheorghe si Depoul Colentina unde va intoarce.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta 621, care va functiona intre Spitalul Fundeni (comun cu linia 66) si Pasajul Colentina pe Str. Sportului, Sos. Colentina, pasajul Colentina cu intoarcere (fara stationare) pe bretelele pasajului dupa traversarea acestuia in Sos. Colentina apoi traseul de ducere.
Autobuzele vor opri pe Sos. Colentina in statiile liniilor 409, 412, 415, 416, 417, 432, 454, iar pe Str. Sportului comun cu troleibuzele liniei 66 precum si in noua statie Oprire amplasata dupa intersectia cu Sos. Colentina sensul spre Spitalul Fundeni. (ratb.ro)


Cel putin intre Fundeni si Europa, chiar e destul de ingust ca sa puna "gratii". Probabil ca intre Carol si Fundeni vor face ca pe 41.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 18:58:05    Titlul subiectului: Modernizarea liniei 21 55036

Municipalitatea revine cu încă o veste pentru bucureșteni. Traficul rutier pe Calea Moșilor va fi restricționat timp de un an și o lună. Motivul îl știm destul de bine! Lucrările de reabilitare a căii de rulare a tramvaielor și de modernizare a carosabilului. Restricțiile vor intra în vigoare începând cu data de 5 februarie și se vor încheia pe 31 martie 2008. Asta în condițiile în care lucrările se vor termina la timp, însă nu se știe niciodată!

Traficul rutier va fi restricționat pe tronsonul cuprins între Piața Obor și Bulevardul Carol I. De asemenea, datorită lucrărilor, va fi întreruptă și circulața tramvaielor de pe linia 21 – atât pe Șoseaua Colentina (tronsonul cuprins între strada Ziduri Moși și Șoseaua Mihai Bravu), pe Calea Moșilor, pe tronsonul cuprinse între Șoseaua Mihai Bravu și strada Mihai Eminescu, cât și pe tronsonul Bulevardul Carol I - strada Paleologu, conform Mediafax.

Din cate am inteles linia 21 se suspenda. Trebuie sa faca loc prin depouri si foarte curand se va inchide si depoul pentru modernizare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 21:52:32    Titlul subiectului: Re: Modernizarea Liniei 21 cu finalizare in primavara lui 20 55043

Ar exista posibilitatea ca 21 sa ramana in circulatie in felul urmator: P-ta Sf. Gheorghe - P-ta Gemeni - Str. Lizeanu (comun cu 16) - Str. Reinvierii - apoi pe Sos Colentina pana la Dep. Coentina.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 21:59:49    Titlul subiectului: 55044

La ce trafic e in zona Kaufland, nu vreau sa stiu cum va fi cu un 21 iesind de pe Reinvierii o data la 4 minute.
Mi-e ca ramanem fara 21, si nu avem ce face in privinta asta. Astia se incapataneaza sa nu-l devieze pana in Baicului sau Lacul Tei. Prefera sa-l scoata de tot. Sa vezi ce-or sa regrete decizia asta...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 22:35:50    Titlul subiectului: Re: Modernizarea Liniei 21 cu finalizare in primavara lui 20 55048

In mod sigur linia 21 va ramane in circulatie. Varianta 2, ar putea fi P-ta Sf.Gheorghe, Hala Traian, Foisorul de foc, Halele Obor, apoi traseul de baza pe sos.Colentina pana la depou. Mi se pare mai putin aglomerata ruta asta, se scapa de nebunia de la Lizeanu/Stefan cel Mare.
EDIT: Se confirma ceea ce am presupus mai sus
A aparut intr-un ziar de azi, 21 se va devia pe acest traseu.
metrou.usor a scris:
Din cate am inteles linia 21 se suspenda. Trebuie sa faca loc prin depouri si foarte curand se va inchide si depoul pentru modernizare.
Nu poate fi suspendata, exista 2 rute ocolitoare. 66 nu poate prelua tot fluxul de calatori de pe Colentina. O linie naveta 621 pana la Rosetti eventual pe traseul actual 21, ar fi in dificultate pe portiunea bd.Carol. Daca depoul intra in reparatii, 21 poate intoarce la capatul lui 1. Si vagoanele mutate in alt depou pe unde o fi loc. Pe la Dudesti o parte, restul, la Victoria si eventual Titan. Daca se introduce linie naveta, cred ca o sa intoarca la Foisor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 22:47:30    Titlul subiectului: 55051

Citat:
Linia de troleibuz 66 își va menține traseul de bază, iar RATB va suplimenta mijloacele de transport pe această linie.
Citat din articolul de pe Realitatea.net

Ma intreb cu ce, ca depoul Vatra Luminoasa nu prea are troleibuze pentru suplimentare de linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 23:29:11    Titlul subiectului: 55055

66 va înlocui linia 21. Problemele vor fi multe:
-traficul
-mașinile parcate aiurea
-inundațiile (pe ploaie nu se poate circula)
-capacitatea redusă de transport a liniei 66, care și așa nu face față, iar suplimentrări se pot obține doar în câteva feluri:
1. 86 să rămână 100% la Bucureștii-Noi, deci să ia tot ce e pe acolo (inclusiv Dac 117EA)
2. Să se dea ceva Dac-uri la Vatră, de la Berceni și/sau Bucureștii-Noi, la schimb cu Ikarusuri pentru a putea fi deservită linia 66 (dar nici alea nu vor face față)
3. Să iasă urgent la stradă Irisbusurile și să primească Vatra cu împrumut 7 Ikarusuri de Bujoreni (cu tot cu șoferi)
4. Să fie suplimentată linia cu autobuze
5. [cea mai posibilă variantă] Să mergem pe jos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 23:38:34    Titlul subiectului: 55058

Se va prelungi linia naveta 621 si va avea autobuze de la Pipera si probabil Titan
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 14:38:11    Titlul subiectului: 75020

Anuntul oficial:
www.ratb.ro a scris:
Ca urmare a demararii lucrarilor de modernizare a carosabilului si caii de rulare pentru tramvaie pe Sos. Colentina si Calea Mosilor (tronsonul cuprins intre Str. Turmelor si Str. Armand Calinescu), incepand cu data de 05.02.2007 se vor lua urmatoarele masuri:

Linia 21 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Sos. Colentina/Str. Ziduri Mosi prin Str. Ziduri Mosi , Bd. Ferdinand, Str. Traian, Cal.Calararasilor, Bd.C. Coposu, Str. Sf.Vineri, Cal. Mosilor, Piata Sf.Gheorghe.

Pentru preluarea fluxurilor de calatori de pe traseul parasit de tramvaie se infiinteaza linia naveta de autobuze 667 , care va functiona intre 'Institutul Oncologic' (cap linie 182, 409, 412, 415, 416, 417, 426, 432, 454) si 'Piata C.A. Rosetti' (cap linie 311) pe traseul: Sos. Fundeni, Sos. Colentina, Cal. Mosilor si Bd. Carol I.

Autobuzele vor efectua opriri in statiile liniei 182 pe Sos.Fundeni si in cele ale liniei 66 de troleibuze pe Sos. Colentina, Cal. Mosilor si Bd. Carol I.
Abonamentele eliberate pentru linia 21 de tramvaie vor fi valabile si pe liniile: 66 de troleibuze si 667 de autobuze.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 18:58:24    Titlul subiectului: 75280

Pentru inlocuirea liniei 21 initial se vreoia suplimentarea liniei 66 fara a adauga o linie de autobuz. Dar din cauza ca ar fi stagnat casarea vechilor troleibuze si blocarea de transfer a troleibuzelor la Berceni si B Noi a fost luata masura de introducere a autobuzului 667.

Iata anuntul initial PMB din 30.01.2007 - aceasta masura NU va mai fi luata, linia 66 ramane cu parcul actual.
PMB a scris:
Ca urmare a lucrarilor de reabilitare a liniilor de tramvai si a sistemului rutier pe Soseaua Colentina si Calea Mosilor, incepand cu data de 5 februarie 2007 traficul se restrictioneaza dupa cum urmeaza:
- se intrerupe circulatia tramvaielor pe Soseaua Colentina pe tronsonul cuprins intre Strada Ziduri Mosi - Soseaua Mihai Bravu;
- se intrerupe circulatia tramvaielor pe Calea Mosilor pe tronsoanele cuprinse intre Soseaua Mihai Bravu - Strada Mihai Eminescu si Bulevardul Carol- Strada Paleologu.

In acest sens, linia de tramvai 21 va functiona pe traseul: Depoul Colentina - Soseaua Colentina - Strada Ziduri Mosi - Bulevardul Ferdinand - Strada Traian - Calea Calarasilor - Strada Sfanta Vineri - Piata Sfantul Gheorghe;
Linia de troleibuz 66 va functiona pe traseul de baza cu parc sporit de troleibuze.
Pe parcursul executiei lucrarilor, traficul auto general se va desfasura atat pe Soseaua Colentina cat si pe Calea Mosilor, pe cate doua benzi pe sens.
Conducatorilor auto care tranziteaza zona si riveranilor li se recomanda sa respecte cu strictete indicatoarele de avertizare si pe cele de reglementare a circulatiei.

Termenul de finalizare a lucrarilor este 31 martie 2008.
Terminalul Piata Sf. Gheorghe se aude ca dispare. Stie cineva ceva?
Vom avea 21 la Piata Sf. Vineri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 19:56:05    Titlul subiectului: 75372

metrou.usor a scris:
Terminalul Piata Sf. Gheorghe se aude ca dispare. Stie cineva ceva?
Vom avea 21 la Piata Sf. Vineri?
Intradevar, este in proiect un terminal nou la Sf.Vineri (vezi site PMB, la program 2005-2008) In acelasi timp era un proiect si pentru unirea liniilor 32 cu 21, conform JICA. Terminalul Sf.Vineri poate fi pt. actualele linii 14, 40, 116, 117, 313, 385.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2007 11:43:14    Titlul subiectului: 75659

Incepand de duminica se infiinteaza si linia 51 intre P-ta Sf. Gheorghe si Dep. Colentina, prin P-ta Gemeni, Lizeanu, Reinvierii.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2007 17:40:54    Titlul subiectului: 76962

Au inceput sa puna deja benzi si indicatoare pt lucrari pana in zona Suveica (intre Teiul Doamnei si Doamna Ghica). Cred ca in curand se suspenda si linia 21 cat si 51.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Mar 2007 23:38:22    Titlul subiectului: 77377

Pai cand termina partea aceasta de la pasaj Colentina-dep Colentina si Ziduri Mosi-Mihai Eminescu, atunci sa inchida tramvaiele. Dar eu as propune intr-un fel. Sa se lucreze pe un fir. Adica sa mearga tramvaiul pe un fir de la Ziduri Mosi-dep Colentina. Tin minte ca asa a fost si cu 14 odata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2007 23:18:16    Titlul subiectului: 77430

Oricum eu nu vad rostul tramvaiului 51. Eu il vad mai mult gol, indiferent de ora. Si tot timpul se nimereste sa vina dupa un 16. Mai bine bagau niste V2A-uri pe linia lui.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2007 09:14:39    Titlul subiectului: 78333

Stadiul actual in care se afla lucrarile la linia lui 21, pe tronsonul cuprins intre Eminescu si Obor. Poze facute duminica 15 aprilie.


Captured 2007-4-15 00035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.55 kb
 Vizualizat:  de 17707 ori

Captured 2007-4-15 00035.JPG



Captured 2007-4-15 00037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.33 kb
 Vizualizat:  de 17707 ori

Captured 2007-4-15 00037.JPG



Captured 2007-4-15 00038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.42 kb
 Vizualizat:  de 17707 ori

Captured 2007-4-15 00038.JPG



Captured 2007-4-15 00039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.46 kb
 Vizualizat:  de 17707 ori

Captured 2007-4-15 00039.JPG



Captured 2007-4-15 00041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.99 kb
 Vizualizat:  de 17707 ori

Captured 2007-4-15 00041.JPG



Captured 2007-4-15 00042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.18 kb
 Vizualizat:  de 17707 ori

Captured 2007-4-15 00042.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2007 09:18:01    Titlul subiectului: 78334

In portiunea asta lucrarile au avansat destul de repede.
Daca s-ar lucra in ritmul asta si pe celelalte tronsoane, linia ar fi terminata inainte de termen. Sa vedem insa cum vor avansa in continuare lucrarile.



Captured 2007-4-15 00043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.75 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00043.JPG



Captured 2007-4-15 00044.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.77 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00044.JPG



Captured 2007-4-15 00045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.3 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00045.JPG



Captured 2007-4-15 00046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.98 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00046.JPG



Captured 2007-4-15 00047.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.33 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00047.JPG



Captured 2007-4-15 00048.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.97 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00048.JPG



Captured 2007-4-15 00049.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.66 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00049.JPG



Captured 2007-4-15 00050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.91 kb
 Vizualizat:  de 17705 ori

Captured 2007-4-15 00050.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 21 Mai 2007 11:14:48    Titlul subiectului: 79084

Câteva imagini relativ recente cu starea lucrărilor din zona magazinului Obor. M-a frapat faptul că se revine la tehnologia folosirii longrinelor de beton. E adevărat că sunt mult mai bine concepute, că sistemul de prindere a șinei este mai performant, dar mie tot nu-mi inspiră încredere, pentru că longrinele astea au 2 mari defecte: unul că secțiunea longrinei este mai mică exact în zona cea mai solicitată, în zona de sprijin a șinei metalice, și al doilea că montarea acestor longrine necesită o compactare și nivelare extrem de precisă a patului de balast/nisip pe care este plasata, lucru care, dacă nu este executat corect, conduce la apariția unui fenomen de "basculare"; practic longrina rămâne relativ fixă în zona ei centrală, în timp ce în zonele de la capete, unde șocurile sunt mai puternice la trecerea tramvaielor de pe o placă pe alta, are loc o tasare suplimentară a stratului de balast sau beton și apar niște zone mai joase iar longrina se va "apleca"/bascula de fiecare dată când trece tramvaiul.
Pentru cei interesați, exact lângă magazinul Obor, pe latura dinspre linia 21 se află parcat un autobuz IK-4 convertit într-un fel de baracă/depozit.



LINII-28145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.42 kb
 Vizualizat:  de 17672 ori

LINII-28145.jpg



LINII-28146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.41 kb
 Vizualizat:  de 17672 ori

LINII-28146.jpg



LINII-28147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.49 kb
 Vizualizat:  de 17672 ori

LINII-28147.jpg



BUS-27867.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.7 kb
 Vizualizat:  de 17672 ori

BUS-27867.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2007 12:14:51    Titlul subiectului: 79183

Ieri longrinele erau deja puse...pe la ora 19 cand am trecut eu erau puse...
Linai 66 s-a suplimentat la greu, deoarece vin 4/5 troleibuze in 10 min...si 667 merge cu 6 autobuze la 15 min.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iun 2007 17:55:33    Titlul subiectului: 79332

Intre Bucur Obor si Eminescu, noua sina de tramvai a devenit loc... de parcare. Macar sa amenajeze niste locuri de parcare cu taxa, in felul asta RATB-ul sa isi amortizeze mai repede lucrarea Laughing


Captured 2007-5-29 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.36 kb
 Vizualizat:  de 17613 ori

Captured 2007-5-29 00000.JPG



Captured 2007-5-29 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.55 kb
 Vizualizat:  de 17613 ori

Captured 2007-5-29 00001.JPG



Captured 2007-5-29 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.15 kb
 Vizualizat:  de 17613 ori

Captured 2007-5-29 00002.JPG



Captured 2007-5-29 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.2 kb
 Vizualizat:  de 17613 ori

Captured 2007-5-29 00003.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Iun 2007 23:41:08    Titlul subiectului: 79612

Au inceput sa se monteze stalpii metalici care vor sustine reteaua de troleibuz+tramvai pe Calea Mosilor. Iata cum arata un asemenea stalp.


Captured 2007-6-11 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.35 kb
 Vizualizat:  de 17587 ori

Captured 2007-6-11 00007.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 1 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community