Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Sergabi28

Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Mar/2023 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2005 23:48:21 Titlul subiectului: Vehicule de intervenții, utilitare |
1195 |
|
Iata un Tatra T3-R modificat in transport materiale si interventii la linia de contact, aducand materiale si piese de schimb de la un depou....la altul..
Se observa ca in partea din spate are montata o "cusca" improvizata din jumate de pantograf, destinata protectiei lucratorilor la fir...
Este inventie pur originala...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.25 kb |
Vizualizat: |
de 43151 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.81 kb |
Vizualizat: |
de 42723 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.56 kb |
Vizualizat: |
de 42480 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
bonekamp

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Feb/2023 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
Trimis: Sâm 10 Dec 2005 02:29:09 Titlul subiectului: gl |
5988 |
|
In Galati imi amintesc o particularitate...pina in 94 (dupa aceea am plecat din tara) erau masini de depanare care erau utilizate practic aproape numai pentru repararea retelei. De fapt de multe ori se intimpla sa se opreasca troleele fiindca se rupeau firele sau se rupeau firele care sustineau bastoanele de retea pe stilpi.
_________________ "sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino" |
|
Sus |
|
 |
Sergabi28

Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Mar/2023 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 15 Dec 2005 20:43:05 Titlul subiectului: |
7313 |
|
Acesta e plugul din Tramvai I.T.B.-V58, din Galati...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
3.65 kb |
Vizualizat: |
de 44449 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 15 Dec 2005 20:55:07 Titlul subiectului: |
7318 |
|
Sergabi28 a scris: | Acesta e plugul din Tramvai I.T.B.-V58, din Galati... | Dar acesta e V58 sau e modelul de tramvai exsitent si in Bucuresti pentru aceste operatii ? Doar usa aceea pe stanga e ceva deosebit.
|
|
Sus |
|
 |
Sergabi28

Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Mar/2023 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 16 Dec 2005 13:33:22 Titlul subiectului: |
7425 |
|
O chestie faina s-a intamplat cu acel Tatra T3-R #3, care trage dupa el acea remorcuta facuta din boghiu de alt Tatra...
Acum 1 an, intr-o curba de la mine din cartier, acel tramvai impingea acel boghiu (carucior) si tot impingand, a ajuns la curba de avarie (un fost cap de linie (41), care e folosit pentru intoarcerea tramvaielor defecte si cum acea linie de intoarcere este extrem de rar folosita, normal, era acoperita cu pamant, frunze, rugina etc...si s-a inscris in curba, a chiuit putin, iar vatmanul (am vazut scena de aproape...) vorbea la telefonul mobil. Dar avea un mod de a vorbi incat el se uita in alta parte decat in fata si sa fi vazut caruciorul cum sare de pe linie si incepe sa trancane si trancane pana la un moment dat iese muuult din gabarit printr-o rotatie in loc (normal, daca era impins...) si abia atunci cand coltul caruciorului a lovit caroseria tramvaiului, acesta a oprit! Nu i-a luat mult ca sa-l repuna pe linie si sa plece mai departe...
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Mar/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 11:26:33 Titlul subiectului: Vehicule de interevenții |
78558 |
|
În majoritatea orașelor, vehiculele speciale poartă denumirea de "Intervenții", însă în Galați pe un astfel de vehicul, un autobuz, scria "Asistență tehnică". Parcă îmi aduc și eu aminte, vag, că și prin Constanța și Medgidia (CT) tot "Asistență tehnică" erau denumite astfel de vehicule. . .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.24 kb |
Vizualizat: |
de 42690 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.85 kb |
Vizualizat: |
de 42690 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.84 kb |
Vizualizat: |
de 42690 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 808 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 10 Aug 2007 23:27:11 Titlul subiectului: |
81346 |
|
Un autobuz din-asta a fost asistenta tehnica,(stiu sigur) inainte de ZOV.Pe tabla din spate erau dungi negre pe fundal galben.A calatorit cineva cu ZOV inainte sa devina ASISTENTA TEHNICA?si daca da,pe ce trasee obisnuia sa circule des?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.36 kb |
Vizualizat: |
de 42483 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
AmiralAOV

Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2007 01:05:58 Titlul subiectului: |
81354 |
|
Referitor la Asistentele Tehnice ale Transurb-ului: majoritatea au fost autobuze intrebuintate pe liniile locale. Nu cred ca cei de la Transurb ar vinde o Asistenta Tehnica unui intreprinzator particular. Pe scurt, Asistenta Tehnica are numar redus de scaune, ( se scot multe dintre scaune pentru a se obtine un loc cat mai mare pentru diferite piese, scule, elemente de schimb..etc... , are anumite transformari si nu arata - la interior - pregatita pentru un transport de calatori.
Pentru deprodio: poate iti amintesti numarul Asistentei Tehnice respective. Macar cu aproximatie... Poate reusim sa o identificam.
|
|
Sus |
|
 |
cg2005
Data înscrierii: 18/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2013 Mesaje: 97 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 08 Sep 2007 20:37:58 Titlul subiectului: |
82485 |
|
Acea asistenta tehnica care avea pe spate dungi galbene si negre era 31 GL 8815 . E vorba de 8815 din primul lot ( cel achizitionat in 1983 ). Cred ca a existat pe undeva prin prima jumatate a anilor '90.
|
|
Sus |
|
 |
AmiralAOV

Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 09 Sep 2007 20:16:06 Titlul subiectului: |
82522 |
|
ZOV (adica 9115) a lipsit o vreme de pe traseele locale. Ajunsesem sa cred ca fusese casat pana sa-l vad cu numarul cel nou (ZOV) conform noului sistem de inmatriculare si transformat mai apoi in Asistenta Tehnica.
Eu am calatorit cu 9115 si pot afirma ca in ultima perioada in care a functionat pe traseele locale deservea liniile 26 (mai des), 34 si 12 (mai rar). De doua ori l-am vazut si pe traseul 9.
9115 facea parte dintr-un lot de trei autobuze DAC 112 din seria celor scunde. Celelalte doua aveau numerele de parc 9114 si 9116. Dpdv al interiorului, 9115 era "mobilat" cu scaune albe, o parte din panourile din tavan si cele laterale fusesera schimbate iar iluminatul era satisfacator (nu functionau toate becurile din plafon iar cele amplasate in panourile de comanda ale usilor si cele de balizare nu erau functionale). Daca nu ma insel, inainte de a fi inmatriculat in ZOV, autobuzul a trecut printr-un RK si a primit schema de culoare pe care o are si astazi. Mentionez ca inainte de RK, 9115 avea culoarea portocalie.
Dpdv functional, desi este cel mai vechi autobuz din curtea Transurb-ului, motorul inca mai rezista la sarcinile la care este supus: deplasarea Asistentei Tehnice si tractarea anumitor autobuze defecte in garaje sau in halele de reparatii.
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Mar/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 14 Sep 2007 08:51:08 Titlul subiectului: |
82734 |
|
. . .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.3 kb |
Vizualizat: |
de 42394 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
13.76 kb |
Vizualizat: |
de 42394 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Sergabi28

Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Mar/2023 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 18:14:26 Titlul subiectului: ghn |
86727 |
|
Plugurile de deszapezire a liniilor de tramvai din Galati
Cateva imagini ale acestora LA STRADA! Multi le-ati vazut somand in Depoul-1, ei bine dupa atata timp, in sfarsit iata-le!
Iata si un filmulet realizat de mine in plina ninsoare!
http://www.sendspace.com/file/uxdydn
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
415.5 kb |
Vizualizat: |
de 42109 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
433.66 kb |
Vizualizat: |
de 42108 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
474.03 kb |
Vizualizat: |
de 42107 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
kzoom4

Data înscrierii: 29/Noi/2007 Ultima vizita: 13/Mar/2011 Mesaje: 12 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 22:36:06 Titlul subiectului: |
86737 |
|
Are pantograf de Timis
|
|
Sus |
|
 |
stfp

Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 05/Mar/2023 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 11 Mar 2008 09:32:42 Titlul subiectului: |
89894 |
|
Vagonul utilitar #0130 provine dintr-un fost Timis; este utilizat actualmente la stropirea cu apa a liniilor pentru racirea lor in zilele foarte calduroase. Este garat in depoul Tatra.
The utility vehicle #0130 was transformed from a former Timis tram; it is used for washing the tracks in order to cool them down when needed during the summer time.
Foto: Terry Lawson.
Ultima modificare efectuată de către stfp la Mar 11 Mar 2008 18:57:14, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
Terry Ronald Lawson

Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2022 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Mar 11 Mar 2008 15:08:01 Titlul subiectului: |
89914 |
|
Further to the previous stfp post, these views show the water tank inside nr. 0130 (no room for passengers here) and also front & rear views of the tram.
All four photos were taken on 7th March 2008.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
730.5 kb |
Vizualizat: |
de 41826 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
581.3 kb |
Vizualizat: |
de 41826 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
722.3 kb |
Vizualizat: |
de 41826 ori |

|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
 |
AmiralAOV

Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 13:53:52 Titlul subiectului: |
117193 |
|
Alte fotografii cu tramvaiul-cisterna Timis 2, oferite de colegul nostru, Sergabi28:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.74 kb |
Vizualizat: |
de 40414 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.22 kb |
Vizualizat: |
de 40414 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.93 kb |
Vizualizat: |
de 40414 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
AmiralAOV

Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 23 Sep 2009 14:01:07 Titlul subiectului: |
117377 |
|
La data de 22.09.2009 cand am efectuat vizita la depoul 1 tramvaie in compania colegului Terry Lawson am descoperit Timis-ul cisterna garat in curte, pe una dintre liniile din partea estica a depoului, inconjurat de tramvaie retrase deocamdata din circulatie datorita lucrarilor de infrastructura din oras. Din cate am aflat, tramvaiul 1301 (53 pe vechiul sau numar) este in continuare functional si speram ca la anul, in cazul in care o parte din liniile de tramvai vor putea fi redeschise iar soarele ne va incinge iar strazile in anotimpul estival, sa-l vedem din nou la lucru.
Poza 1: 1301 - vedere frontala;
Poza 2: 1301 - detaliu posterior (vedere prin luneta);
Poza 3: 1301 - supapa de alimentare a rezervorului cu apa aflat in interior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
296.33 kb |
Vizualizat: |
de 40366 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.14 kb |
Vizualizat: |
de 40366 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.92 kb |
Vizualizat: |
de 40366 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
AmiralAOV

Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 23 Sep 2009 14:56:10 Titlul subiectului: |
117380 |
|
Sa nu uitam ca, pe langa mijloacele de transport care au capatat... scopuri speciale mai sunt si alte masini care intervin, la nevoie, in ajutor.
Sa discutam despre cateva dintre ele:
-GL - 37 - TRE utilizat de obicei de Autobaza Transurb pentru remedierea problemelor ce apar la reteaua de troleibuze. Este echipat cu turn pliabil si poate asigura in spatiul amenajat in spatele cabinei, transportul mai multor muncitori precum si echipamente usoare;
-GL - 63 - TRE utilizat de Depoul 1 tramvaie pentru remedierea problemelor ce apar la reteaua de alimentare pentru tramvaie. Echipat similar ca mijlocul de interventie amintit anterior;
-GL - 65 - TRE utilizat tot de Depoul 1 tramvaie. Initial a avut aceelasi scop cu cele doua mijloace deja amintite, pe urma s-a ocupat pentru putin timp cu transportul muncitorilor la punctele de lucru necesare (remeidere linii de rulare, diverse lucrari la reteaua de tramvaie...) iar mai apoi a fost retras. In prezent sade in Depoul 1;
-GL - 66 - TRE utilizat pentru tractari tramvaie si troleibuze, utilizat atat de Depoul de tramvaie cat si de Autobaza Transurb;
-GL - 72 - TRE are aceelasi scop ca si colegul mentionat anterior. Cu ele au fost tractate troleibuzele MAZ si o mare parte din tramvaiele care s-au defectat pe trasee;
-GL - 04 - WGB a fost un camion care a apartinut Autobazei Transurb. A fost casat la sfarsitul anului trecut. Cu el se carau de obicei piese cat si scheletele masinilor dezmembrate;
-GL - 04 - YIF banuiesc ca are aceelasi scop ca si WGB numai ca este in serviciul Depoului 1. Si spre deosebire de WGB este functional.
-GL - 64 - TRE este un ARO 246 utilizat de Depoul 1 pentru transportul marfurilor usoare cat si pentru deplasarea personalului in diferite locatii.
Mai jos, cateva poze cu aceste mijloace de interventie. Banuiesc ca mai sunt si altele (cisterna de alimentare cu combustibil de la autobaza Transurb ar fi un exemplu) pe care sper sa le descoperim cu timpul si sa le prezentam in cadrul acestui topic.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.29 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.81 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
240.58 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.29 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.13 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.5 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.52 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.04 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.51 kb |
Vizualizat: |
de 40357 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
stefan_br

Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 18:17:38 Titlul subiectului: |
138182 |
|
O curiozitate (pentru mine) intalnita astazi pe strazile Galatiului este un KT4D folosit pe post de VAGON DE LUCRU.Tramvaiul (ce afisa in fata "se retrage Depoul P-ta Energiei") cel mai probabil se deplasa spre depoul aflat in zona Barierei Traian, avand in spate un soi de remorca mai mica.Ii rog pe cei din Galati sa ma lamureasca daca Transurbul are in acest moment un tramvai de lucru sau este folosit orice tramvai disponibil?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.1 kb |
Vizualizat: |
de 38182 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.64 kb |
Vizualizat: |
de 38182 ori |

|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
 |
BaditaStefanGalati

Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 22/Mar/2023 Mesaje: 641 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
 |
AmiralAOV

Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 30 Dec 2010 00:46:07 Titlul subiectului: |
138211 |
|
BaditaStefanGalati a scris: | Tramvai de lucru stiam ca este un Tatra vechi, decupat la spate cu care carau linii. | Pai a fost 0070, 0075, 0078... Nu mai stiu nimic de ele, poate cineva ne va oferi informatii la topicul destinat acestora. Cand am fost in vizita la depoul de pe Magistrala Sidex (acolo unde sunt tinute tramvaiele functionale), "tramvaiul de serviciu" era 1325. Deci un KT-4D. Avand in vedere ca in ultima perioada caruciorul este plimbat de diferite tramvaie ne determina sa tragem concluzia ca nu este un tramvai de serviciu tipic (sa zicem un corespondent, asa cum la autobaza 1 este in prezent Rocar-ul TZG).
1348 nu este cu siguranta "eroul pensionat". L-am vazut in ultima perioada evoluand cu succes pe traseele 5, 7 si 39. In plus, este unul dintre cele mai ingrijite mijloace de transport care se tine departe de pensionare.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
 |
George_GL
Data înscrierii: 09/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Feb/2017 Mesaje: 81 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 30 Dec 2010 09:52:22 Titlul subiectului: |
138228 |
|
Asa este. A fost T4D ul 0078, dar acest vagon nu mai are asigurare si tot ce ii mai trebuie ca sa iasa pe strada.
Ultima data cand l-am vazut pe 0078 era incarcat cu sine pentru strada Frunzei dar era tras de KT4D ul 1333. Iar acum la remorcuta se desemneaza orice vagon din depou care nu este iesit la traseu. Iar 1348 nu se pensioneaza curand. Este cel mai bun vagon KT4D din Galati si cel mai ingrijit.
|
|
Sus |
|
 |
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 808 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 30 Dec 2010 18:06:13 Titlul subiectului: |
138242 |
|
Apropo de 1333,a stazi s-a defectat pe traseul 39 fiind tras la randul lui de un "TRE"de interventii...
|
|
Sus |
|
 |
AmiralAOV

Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 30 Dec 2010 21:38:16 Titlul subiectului: |
138248 |
|
Colegul deprodio a atras atentia asupra unui alt aspect pe care as dori sa-l mentionez, ca sa fie clar pentru toti:
-pentru interventii retea tramvai se folosesc autoturnurile, in special Roman-urile GL-63-TRE si GL-38-TRE.
-pentru lucrari la linie precum si alte aspecte conexe se utilizeaza cei doi mastodonti Roman: GL-66-TRE si GL-72-TRE. Din pacate, in ultima vreme, pe 66 nu l-am mai vazut... Sper sa nu fi cedat. Pe langa acesti doi mastodonti mai este "landoul de serviciu" (cum ii zicem noi la caruciorul acela vizibil in fotografii) precum si cate un tramvai dintre cele care nu au prins repartitia pe tura pe care au loc reparatiile.
-pentru tractari, se utilizeaza tot cele doua RABE precum si tramvaiele disponibile.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
 |
peisaj_urban
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Aug/2011 Mesaje: 166 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 28 Mar 2011 21:46:00 Titlul subiectului: 2670 |
141825 |
|
La ora 4 dimineata am vazut conventia vatmanilor. Conventia se face cu tramvaiul cu numarul de parc 0123, daca nu ma insel.
|
|
Sus |
|
 |
|