Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rețeaua de troleibuze din Galați
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 22:33:39    Titlul subiectului: 99009

Nu s-au schimbat decat portiuni din cablurile de alimentare pentru reteaua de troleibuze. Despre console nu s-a pus deocamdata problema, desi, judecand dupa aspectul acestora, o inlocuire ar fi prioritara. Noile troleibuze nu au sosit deocamdata, desi, conform anunturilor din presa, acestea ar fi trebuit deja sa se afle in curtea autobazei. Pe traseu este un singur reprezentant al celor trei ASTRA/IKARUS, 1280 (ex-224) de aproximativ trei saptamani. Celelalte doua troleibuze sunt in prezent defecte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 00:14:43    Titlul subiectului: 99019

Alaltaieri (29 sept) l-am vazut pe 1281 si ieri (30 sept) am mers chiar cu 1279. Tin sa precizez ca din Micro 19 si pana la Parc C.F.R.am facut cu vreo 2 minute mai mult cam cu cat as face cu un autobuz MAZ. Ori soferul era in intarziere, ori s-a hotarat "grabirea" lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 08:55:35    Titlul subiectului: 99027

Inca nu am vazut cele doua troleibuze (1279 si 1281) pe linia 102. Cand am intrebat de soarta lor, mi s-a spus ca electromecanicii nu s-au apucat inca de repararea celor 2. Asta se intampla in week-end-ul trecut. Intrucat se continua schimbarea cablurilor de retea, nu a fost mare graba pentru refacerea lui 1279 respectiv 1281. In prezent se verifica portiunile de retea montate, se analizeaza cum se comporta acestea la viteza legala de circulatie a troleibuzului. Ieri seara am calatorit cu 1280 si nu am remarcat colegii sai de lot pe traseu. Probabil fusesera retrasi la acea ora... Troleibuzul s-a deplasat ca si pana atunci, fara a atinge viteze prea mari. Probabil ca se "prelevasera" deja datele de referinta pentru noile cabluri de retea. Pentru anumiti parametri, cele trei troleibuze Astra/Ikarus sunt ideale pentru "probe". Cand s-a montat, in 1988-1989 retelele pentru troleibuz, cei de la Transurb s-au informat, au calculat insa nu au avut cu ce sa faca proba fizica si prin urmare, la mai putin de o luna de la aducerea primelor 7 troleibuze, reteaua a cedat in mai multe locuri (unul dintre exemple: incidentul de la Agentia de Voiaj, cand 203 a tras cu tangonul firul de alimentare dintre trei stalpi). In prezent, avand in vedere cele trei Astra/Ikarus din dotare, Transurb-ul are ocazia sa pregateasca si sa verifice corespunzator reteaua de alimentare.


1365 - 1279 in autobaza.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.92 kb
 Vizualizat:  de 13495 ori

1365 - 1279 in autobaza.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 10:06:26    Titlul subiectului: 99034

Amiralul Byrd a scris:
In prezent, avand in vedere cele trei Astra/Ikarus din dotare, Transurb-ul are ocazia sa pregateasca si sa verifice corespunzator reteaua de alimentare.
In ce consta aceasta "verificare corespunzatoare" a retelei? Se face cu metode traditional-empirice, adica ceva de genul "Circulam de 100 de ori pe ea cu viteza de 70 km/h si daca tine la solicitarile astea inseamna ca nu vom avea probleme la circulatia "normala", cu maxim 50km/h" sau se monteaza pe troleibuz niste echipamnte de masura si inregistrare a diversilor parametri, asa cum se procedeaza la trenuri, de exemplu?
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 10:18:21    Titlul subiectului: 99038

Nu se monteaza echipamente de verificare pe troleibuz. Se testeaza anduranta liniilor de alimentare la o viteza apropiata de cea legala, practic este o "proba simpla, de uzura". In trecut au existat numeroase probleme in ceea ce privea calitatea si rezistenta liniilor... Troleibuzele articulate s-au aratat "mofturoase" pe anumite bucle unde, fie ca au tras firele din console, fie s-au rupt firele la trecerea tangoanelor... Un factor de influenta a fost si conditiile meteo nefavorabile...
Au mai ramas inca portiuni prinse cu cleme, portiuni schimbate cat si diferite aspecte de "legare" ce determina reducerea vitezei troleibuzelor pe anumite portiuni de traseu. Banuiesc ca si acestea vor fi schimbate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Aug/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Oct 2008 08:56:39    Titlul subiectului: 99079

Daca se reface reteaua de troleibuze, ar fi un moment potrivit ca sa mute pe str. Balcescu portiunea de retea dintre Miorita si Modern, pentru ca:
-s-ar castiga inca o banda pentru traficul rutier, strada fiind cu sens unic
-calatorii care merg spre Centru -> Tiglina -> Micro 19 merg in statiile de pe str Balcescu, nu in cele de pe str Domneasca, iar statiile de pe str. Domneasca sunt aproape inutile.
-ar fi posibil ca pe traseul 102 sa fie doar troleibuze, pentru ca persoanele din zona ASE, LVA, Albatros se intorc acasa doar cu autobuze, iar dublarea unui traseu nu cred ca e o idee buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Oct 2008 09:37:07    Titlul subiectului: 99082

Din punct de vedere economic, portiunea de traseu care cuprinde statiile de la Teatrul Dramatic si fostul magazin Modern nu este rentabila. Pe de alta parte, mutarea liniei de troleibuz pe strada Balcescu ar dubla haosul urban, specific orelor de varf. Sunt de acord ca la tur, pe portiunea cuprinsa intre strada Garii si Centru troleibuzele sunt stanjenite de tot felul de vehicule parcate aiurea si anumite manevre de depasire peste linia continua care delimiteaza "tronsonul" pentru troleibuze de sensul unic pot avea efecte dezastruoase la cea mai mica neatentie.
Strada Balcescu are trei benzi de circulatie, dintre care prima si a treia sunt de multe ori ocupate de autoturisme stationate comod in fata restaurantelor, caselor, a facultatii de A.S.E. sau a colegiului national Vasile Alecsandri. Prin urmare, majoritatea autoturismelor au, de cele mai multe ori, o singura banda de circulatie pentru a strabate aceasta strada. Troleibuzele ar ingreuna vizibil traficul; imi amintesc ca pe vremea cand terminam liceul si ma urcam in mijloacele de transport, traficul pe Balcescu era infernal, se mergea incet, bara la bara, se claxona si se injura "liber" iar ROCAR-urile 112 si U 312 B ramaneau de multe ori blocate datorita modului de parcare "neglijent" al unor autoturisme. Asta ca sa nu mai spun ce haos iesea uneori cand rula cate un articulat pe traseul 22 sau 29...
Nu cred ca "trecerea" consolelor si cablurilor de alimentare de pe Domneasca pe Balcescu ar implica cheltuieli prea mari pentru Transurb. Se prefera insa, cel putin deocamdata, pastrarea traseelor de troleibuz 102 si 104 pe strada Domneasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 18 Mai 2009 11:52:36    Titlul subiectului: 111089

http://www.viata-libera.ro/articol-Primarul_vrea_sa_extinda_traseul_troleibuzelor_pe_inca_patru_strazi__2.html

"Transport european
Primarul vrea să extindă traseul troleibuzelor pe încă patru străzi
Autor:Maria Măndiță
22 aprilie 2009

Deși în momentul de față transportul public din municipiul Galați se efectuează destul de timid cu troleibuzul, pe viitor, orașul va fi împânzit cu astfel de autovehicule electrice, a spus primarul Dumitru Nicolae.

„La Ploiești a avut loc, recent, un seminar pe tema promovării sistemului de transport cu troleibuzul, seminar la care a participat și europarlamentarul nostru, Adriana Țicău. Înainte de 1989, în România, se efectua transport public cu troleibuzele în 18 municipii, iar acum au mai rămas 13. În ultimii trei ani, la nivel național au fost achiziționate 160 de troleibuze, din care zece au ajuns la Galați. S-au făcut studii care au arătat că transportul cu troleibuzul este agreat de UE”.

Și la Galați vrem să extindem rețeaua de troleibuze și pe alte patru străzi”, a declarat primarul Dumitru Nicolae. Cele patru străzi pe care ar urma să circule troleibuzele sunt Traian, Coșbuc, Științei și Războieni. Cele patru artere au fost alese pentru fluidizarea traficului, a mai precizat edilul șef.

Planurile de extindere a traseelor de transport public includ și alte mijloace de transport; de pildă, Primăria a primit solicitarea de prelungire a traseului de autobuz până la Selgros, cerere care va fi aprobată, în funcție de rezultatul unui studiu, a mai spus primarul.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 00:19:58    Titlul subiectului: 113012

Am o intrebare: cum funcioneaza macazul unui troleibuz? De unde stie macazul ca troleibuzul e 102 sau 104 si de unde stie soferul cand macazul e pe directia Micro 19 sau Micro 16?
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 18/Iun/2017
Mesaje: 26
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 07:27:13    Titlul subiectului: 113014

Exista un dispozitiv format din doua cutii dreptunghiulare, care in interior au niste becuri sau mai nou leduri, montate in forma de sageata.Dispozitivul este montat in dreptul macazului linga stilp. Soferul vede in ce directie este facut macazul uitandu-se la acel dispozitiv si il poate schimba in functie de traseu. Este ceva asemanator cu macazurile electrice de tramvai.Pe la sfarsitul anilor '80, majoritatea macazurilor de tramvai din Galati erau electrice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Aug/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 10:59:52    Titlul subiectului: 113096

Pe timpul cand functiona acel macaz am vazut ca in dreptul celor 2 stalpi care erau inaintea macazului era cate o sageata (inainte, respectiv dreapta), iar firul avea in dreptul sagetilor cate o portiune de cativa centimetri izolata de restul retelei. Modul de comanda nu il cunosc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 10 Oct 2009 01:06:31    Titlul subiectului: 118260

S-a scos macazul din Tiglina 2, care despartea firele lui 102 de 104 in sensul catre Spitalul Judetean si Tiglina 3! Orice troleu de pe 104 trebuie sa opreasca si sa schimbe manual captatorii!
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 1033
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 10 Oct 2009 02:23:22    Titlul subiectului: 118262

Care este motivul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 10 Oct 2009 21:58:57    Titlul subiectului: 118294

Macazul este la locul sau insa nu e functional. In mod normal acesta ar fi trebuit sa asigure comutare automata insa cum acest lucru nu se intampla, soferii de troleibuz care suplinesc traseul 104 trebuiesc sa treaca tangoanele in mod manual in reteaua aferenta. Celalalt macaz nu creaza astfel de probleme.
Mai jos, cateva poze pe care le-am realizat astazi asupra macazului de troleibuz din Tiglina II:



IMG_2640 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.64 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

IMG_2640 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG



IMG_2641 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.58 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

IMG_2641 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG



IMG_2642 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.52 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

IMG_2642 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG



IMG_2645 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.99 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

IMG_2645 - Macaz Tiglina II (10.10.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2009 12:46:01    Titlul subiectului: 118307

Macazul acela este nou nout! A fost deconectat de acolo, si repus in ziua cand aveam aparatul la mine. Pret de mai bine de o luna acolo au fost puse firele de la 104 peste cele de la 102, cum s-a intamplat pentru o perioada de timp la intersectia Prel. Brailei cu Frunzei, atunci cand au fost rupte cablurile de la tramvai, cand nu circulau troleele pe 104/103, s-au pus doar firele fara macazul acela.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 14:04:11    Titlul subiectului: 118356

Astazi s-au efectuat interventii minore la reteaua de troleibuz. In zona centrala s-a lucrat la firele de contact si o parte din troleibuzele care au trecut prin zona au trebuit sa efectueze doua jonctiuni: trecere de pe linia de la 102 pe cea de la 101 si apoi, din bucla de intoarcere pentru 101, manevra inversa.
Din surse neoficiale am aflat ca macazul din Tiglina II va fi repus in functiune in viitorul apropiat
Poza 1: Echipa de muncitori la lucru in zona centrala;
Poza 2: Sosirea lui 1280;
Poza 3: Macazul separator din bucla (101 - 103 / 102 - 104).



SP_A4645.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.68 kb
 Vizualizat:  de 12361 ori

SP_A4645.jpg



SP_A4646.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  315.54 kb
 Vizualizat:  de 12361 ori

SP_A4646.jpg



SP_A4647.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.14 kb
 Vizualizat:  de 12361 ori

SP_A4647.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 07 Noi 2009 13:19:15    Titlul subiectului: 119684

In cursul zilei trecute (06.11.2009) am reusit sa fotografiez mai amanuntit zona macazului separator din zona centrala (101 si 103 / 102 si 104). Sa vedem si cateva imagini cu reteaua de troleibuz din zona mentionata.


IMG_0035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.14 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0035.JPG



IMG_0036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.45 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0036.JPG



IMG_0037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.37 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0037.JPG



IMG_0038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  327.58 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0038.JPG



IMG_0039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.36 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0039.JPG



IMG_0040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  335.73 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0040.JPG



IMG_0041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.89 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0041.JPG



IMG_0042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.94 kb
 Vizualizat:  de 12224 ori

IMG_0042.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 07 Noi 2009 20:32:49    Titlul subiectului: 119704

Nu sunt sigur, dar am impresia ca macazul din Tiglina 2 a inceput sa isi faca treaba. Mai jos am atasat o harta facuta de mine, cu extinderile propuse de primarie si de mine, aflate cap la cap sa vedeti ce a iesit! Eu am propus troleu in Gara Barbosi, in Gara mare si primaria pe Cosbuc, Stiintei, Balcescu si Razboieni. Eu nu am inclus si ultima strada pentru ca nu vad rostul liniei de troleu acolo. Ar insemna, asadar, peste 10 trasee de troleu: 9, 21, 29, 31, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108.


Galati - trolee.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.37 kb
 Vizualizat:  de 12171 ori

Galati - trolee.png



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Dec 2009 11:45:21    Titlul subiectului: 121076

Lucrari minore si verificari la reteaua de alimentare... Ieri, orarul troleibuzelor a suferit o usoara "abatere" datorita unor lucrari de scurta durata la una dintre consolele de pe bulevardul Brailei; intarzierea a fost destul de repede acoperita pe la orele amiezei.


IMG_0352.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.87 kb
 Vizualizat:  de 11924 ori

IMG_0352.JPG



IMG_0353.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  308.24 kb
 Vizualizat:  de 11924 ori

IMG_0353.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 28 Mar 2010 13:15:52    Titlul subiectului: 125096

In urma discutiilor purtate recent cu conducerea Transurb, am aflat ca se intentioneaza a se pune troleu in gara mare, pentru traseul 9. Macazul de la Miorita si consolele urmeaza a fi investitia Transurb, se pot folosi stalpii existenti pentru tramvaie, iar firul de contact este recuperabil de pe fostele linii de tramvai scoase cum ar fi: Cosbuc, Portului, Combinat Nord.
Sa speram ca va fi pusa ideea in practica, pentru ca se reduc emisiile de noxe la inca 4 sau 5 autobuze. Ideea e ca trebuie sa avem cat mai multe tramvaie si trolee in oras! TRANSPORT ECOLOGIC!

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 31 Mar 2010 15:26:00    Titlul subiectului: 125230

Pana acum s-au tot facut promisiuni de la Primarie (martore stau articolele din ziare, postate pe Forum cat si discutiile avute cu o parte din muncitorii din principalele puncte de lucru din oras). Sa amintim cateva:
-linie de troleibuz pe bulevardul Cosbuc. Cu ce ocazie? Ca sa nu plangem dupa linia de tramvai desfiintata dintre 6 Martie si Patinonar. Promisiunea dateaza de cativa ani si a ramas... in aer;
-linie de troleibuz in valea orasului. Mai precis, pana la INTFOR. Promisiunea dateaza de doi ani. Si e tot in aer;
-linie de troleibuz pe Traian. Din nou, pentru a ne mai imbuna suferinta cauzata de pierderea tramvaiului 35. Promisiune ramasa si ea, tot in aer.

Daca ar fi sa analizam situatia "din teren", dupa Revolutie nu s-a mai construit nimic! Nici o retea de troleibuz, nici o linie de tramvai... Absolut nimic. Planul de dezvoltare urbanistica probabil nu prevede o astfel de dezvoltare ci una cu maxi-taxi... O da, dupa Revolutie am imbratisat cu mic si mare transportul privat gen alandala... Printr-o minune fara margini am pus si noi mana pe 10 troleibuze noi. O veritabila minune! Acum se spune ca nu se mai acorda bani pentru 20 de amarate de mijloace de transport S.H. iar noi visam la lucruri mari... Stefane, ar fi frumos sa avem troleibuze in Gara, la fel de frumos cum ar fi sa le avem si pe Cosbuc, Traian sau Portului. Din pacate, nu prea se zbat oamenii. Eu stiu ca Transurb-ul are planuri frumoase si civilizate insa sunt altii care pun bete in roate. E pacat.
Totusi - spun si eu ca si tine - daca ar fi sa avem troleibuz in Gara C.F.R. ar insemna ca unul dintre visele marete care ne mangaie urechile sa devina realitate. Totusi, mai intai ar trebui sa se astfalteze strada Garii, portiunea cuprinsa intre Mihai Bravu si intersectia cu Dogariei. Si, pe urma, am inteles ca nici la tramvai nu se renunta. In alta ordine de idei, 36, 37 si 38 (detest denumirea aia stupida, 6b) vor ajunge si ele in Gara, asta probabil in etape, conform programului ISPA. Prin urmare, mai avem de asteptat. Si sa speram totusi ca macar aceasta propunere se va bucura de succes si nu... va ramane si ea in aer.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 31 Mar 2010 16:57:09    Titlul subiectului: 125237

Pai oare nu am putea noi, pasionatii de transport, sa punem bani mana de la mana si sa ii donam Transurbului daca domnnu primar nu vrea? Macar s-ar strange de o retea de troleu si doua macaze incat sa prelungeasca linia de pe Domneasca pana in Gara si sa apara linia 105: Micro 19-Gara CFR-Parc CFR si retur. Ar putea folosi pe linia asta cele 3 troleibuze ASTRA Ikarus. In timp ce cele 10 troleibuze maz vor fi folosite pentru 102 si 104 impreuna cu autobuzele Maz. Si sa vada Domn' Primar ca poporul poate face ceva si fara banii lui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 31 Mar 2010 20:45:28    Titlul subiectului: 125247

Troleul in gara se vrea doar pentru traseul 9.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 31 Mar 2010 21:50:57    Titlul subiectului: 125255

Oricum am pune problema tot ar fi nevoie de acceptul Primariei pentru o asemenea lucrare. De obicei se da intaietate microbuzelor private insa in privinta traseelor 9 si 104 nu s-au ingramadit prea multi privati. E drept ca-n ocazii speciale mai apare cate un microbuz...
In fine, ar fi plauzibila o asemenea lucrare, nu vad ce impedimente ar ridica in "concurenta" cu microbuzele private. Dar repet, va mai trece ceva timp, in special datorita infrastructurii.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Mai 2010 23:14:26    Titlul subiectului: 126955

De cand s-au mutat maxi-taxi de la capatul de linie din Micro 19, reteaua de troleibuz a fost mutata in dreptul celui de-al doilea peron. E un lucru bun intrucat calatorii nu mai trebuie sa se duca tocmai la huhureaza-n deal - adica la ultimele doua peroane - pentru a se urca in troleibuz.
Haideti sa vedem cateva aspecte cu noua modificare. Protagonisti: troleibuzele 1279 si 1409.



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.03 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.87 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.73 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.74 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

4.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.69 kb
 Vizualizat:  de 11188 ori

5.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community