Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 34, 35, 36  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2006 03:40:46    Titlul subiectului: 100 26700

Pe 24.06.2006, ora 5:30 am cuplul #3350+#3349 ce servea linia 35 a avut un mic incident... la plecarea din stația ,,Cal. Giulești" pe sensul spre Vasile Pârvan, la al 2lea vagon s-a auzit un bubuit, urmat de ceva fum și o imensă flamă verde la pantograf. Vatmanul a oprit tramvaiul în mijlocul intersecției, a mers în al 2lea vagon și a decuplat pantograful, decuplare ce a produs deja celebra flamă verzuie. Având parte de călători disperați (o babă tot urla că a plecat la 5:15 de la Autogara Militari și nu a ajuns încă la Gara de Nord, deși porțiunea respectivă se parcurge, conform programului în 35-40 de minute...nicidecum 15 în vreme ce un bădăran de 2m mai avea puțin și-l lua la bătaie), vatmanul s-a urcat din nou în primul vagon, cu gândul de a duce tramvaiul la bucla de la Gara Basrab. Oricum, babele disperate au primit ce meritau...lucru care, din păcate, era să mă facă să merg în picioare până la Brașov sau, și mai nasol, să iau duba. La pornirea de la semafor a cedat și primul vagon, rezultatul fiind o mică flacără roșie la motoare și mult fum...
Înainte de decuplarea pantografului...se observă că tramvaiul este oprit într-o poziție neregulamentară... bineînțeles, în afară de un Trabant condus de un bărbat de vreo 70 de ani care mergea ca melcul și cu claxonul apăsat, ceilalți participanți la trafic nu au avut nici de obiectat, tramvaiul fiind ocolit de cele câteva autobuze și mașini aflate în trafic la acea oră.

La câteva secunde de la prima poză, tramvaiul a fost decuplat de la rețea:

Vatmanul V3A-A3-ului #268 a venit și el la vagon pentru a vedea ce se întâmplă...

,,Remorca" #3349, bubuită 5 minute mai devreme:

În final, cuplul defect a fost împins de V3A-A3 #268... asta numai după ce a fost oprit un V3A-A3 din contrasens pentru că nu se găsea un... cui pentru a lega tampoanele!

Lăsând în urmă un puternic miros de cauciuc ars, tramvaiul a fost ușor împins pre bucla de la Gara Basarab... vatmanul Tatrelor alerga pe lângă tramvai, făcând semn celui de pe #268.


După incident, #268 și-a continuat traseul (cu o întârziere de vreo 15 minute). La ora 6:14 (ora plecării P3001 spre Brașov), tramvaiul defect era încă pe linia a 2a a buclei de la Gara Basarab.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adrianp



Data înscrierii: 26/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Mar/2007
Mesaje: 19

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 13:27:43    Titlul subiectului: j7j76j 61932

Azi vagonul 206 avea afisat "Probe" si se deplasa spre Alexandria cred...l-am vazut la Vasile Milea venea de pe linia lui 35 dinspre depoul Mmilitari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 15:54:54    Titlul subiectului: 61942

adrianp a scris:
Azi vagonul 206 avea afisat "Probe" si se deplasa spre Alexandria cred...l-am vazut la Vasile Milea venea de pe linia lui 35 dinspre depoul Mmilitari.
Si eu l-am vazut la fel pe la ora 11 si ceva pe la piata virgiliu , se pare ca a avut ceva probleme, ca luni pe la ora 7 dimineata se retragea "defect" de la gara Basarab.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 16:31:17    Titlul subiectului: 61945

Astazi am vazut doua Mercedes-uri pe Grivita in fata Biroului de Cercetare si Evaluare a Accidentelor Rutiere Sect. 1. Aveau ca nr. de parc #4106 si #4132. #4106 avea parbrizul din fata spart si "tabla' indoita, iar #4132 avea tabla din spate indoita. Am auzit ca pretul unei oglinzi retrovizoare este de 3000 RON.
Cele 2 sunt de la Autobaza Nordului.
Caroseria de Citaro nu este din tabla ci din fibra de sticla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 17:11:41    Titlul subiectului: 61960

Nasol e ca nu au Casco...
Iar RCA-ul nu functioneza daca accidentul are loc intre vehiculele RATB...
In principiu paguba e suportata de soferul vinovat. O sa plateasca in rate din salariu. Este posibila si desfacerea contractului de munca. La Pipera au fost cazuri. Chiar si in acest caz tot va plati. Probabil ca vor fi reparate la Evo Bus. Nici nu vreau sa ma gandesc cat va fi devizul.
Se pusese problema pentru un CASCO partial care sa acopere pagubele produse la partea din fata a autobuzelor, adica parbriz, masca, bara, faruri, geam firma+firma. Dar cei de la RATB au spus ca este prea mult de plata.
Numai parbrizul e vreo 2000 EURO (din ce am auzit eu)...
Sediul EVO BUS ROMANIA (Mercedes Romania) este undeva pe b-dul Preciziei, pe la Inscut si acolo ajung pentru modificari sau reparatii toate Citaro.



s40200350yr_411.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.94 kb
 Vizualizat:  de 11478 ori

s40200350yr_411.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 22/Iun/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 22:45:32    Titlul subiectului: 27127

Cum de a cedat oare si primul vagon? Se poate sa-l fi influentat celalalt? Zic asta pt ca in Arad daca se strica un Tatra T4R dintr-un cuplu, il impingea sau tragea celalalt fara probleme. Very Happy
Ieri am vazut un cuplu de GT4, #486+#567, si 486 era defect, cu pantograful lasat si era impins de 567. Intr-adevar, trenul mergea f incet, ma intreb daca nu a avut probleme la urcarea viaductului Micalaca. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 19:10:23    Titlul subiectului: 62360

Am regasit in Capital de azi, 19 iulie 2006, o fotografie uitata, cu incidentul de acum cativa ani de la Pta Romana, cand unui sofer de pe linia 368 i s-a facut rau, a lesinat si a intrat cu autobuzul plin cu calatori in autoturismele parcate in spatele statiei de la Pta Romana (in fata sediului OTV si a restaurantului KFC).


RF_Accident Pta Romana.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.58 kb
 Vizualizat:  de 14782 ori

RF_Accident Pta Romana.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 03:08:11    Titlul subiectului: 62392

Construirea unei clădiri de birouri în cartierul Ghencea a pus în pericol transportul public. Muncitorii au săpat fundația prea aproape de linia tramvaiului, iar terenul a început să se surpe. În plus, biserica din apropiere a rămas fără o bucată de gard. Clădirea de birouri urmează să se ridice la capătul liniei 41. Muncitorii au adus excavatoare și au început să sape fundația chiar lângă linia de tramvai. De teamă ca trepidațiile tramvaielor să nu surpe și mai mult malul, RATB a fost nevoită să închidă linia care trece pe lângă groapă. Din cauza trepidațiilor, există riscul ca tramvaiele să cadă în groapa respectivă. 19 Iulie 2006 Sursa:www.antena3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 10:21:48    Titlul subiectului: 62393

Ca autorizatiile de constructie se dau pe "ciubuc", nu mai mira pe nimeni; de asta am ajuns sa avem cladiri de birouri construite prin metoda "indesirii", fiecare petec de pamant fiind valorificat, indiferent ca afecteaza constructiile din jur. Vezi cazul cladirii de birouri de langa biserica Armeneasca sau cea de langa catedrala Sf. Iosif. Cu ocazia asta, ar putea si Primaria sa se scoata de niste bani dintr-o amenda strasnica. Evident, pe langa amenda sa oblige si firma de constructii sa remedieze pagubele.

"Șefii regiei au fost nevoiți să ia măsuri de siguranță. „La ora actuală tramvaiele circulă în siguranță sub supravegherea unui echipaj al nostru”, ne-a declarat Gheorghe Aron, director în RATB. De cealaltă parte a gropii și pământul de lângă biserică a început să se surpe. „Ne e teamă de o ploaie mai lungă care ar putea să dăuneze construcția, să se surpe.”, spune preotul Ștefan Stanciu de la Biserica Sfinții Arhangheli.
Groapa a fost făcută când firma nu avea autorizație de construcție, fapt pentru care a fost amendată cu 20 de milioane de lei. Între timp, firma constructoare a obținut avizele necesare"
Sursa : tot www.antena3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 09:59:48    Titlul subiectului: 62698

Adevarul, 2006-07-26
Blocaj pe linia tramvaiului 41
de D. Ch.
Sute de bucureșteni au fost nevoiți, ieri dimineață, să aștepte în stații tramvaiul 41 mai bine de o oră din cauza unui accident de circulație. Un bărbat de aproape 90 de ani a ignorat culoarea roșie a semaforului la trecerea de pietoni de la intersecția străzii Brașov cu Bulevardul Ion Mihalache și a traversat ajungând chiar în fața tramvaiului. Vatmanul a reușit să oprească, dar bătrânul a fost lovit ușor și s-a prăbușit pe calea de rulare. Tramvaiul a staționat în jur de 20 de minute până când polițiștii au notat constatările, iar circulația în zonă s-a blocat. Bărbatul este la spital și se află în afară oricărui pericol.

-----------------------------------
Asa iese la iveala slabiciunea designului cu tramvaie unidirectionale (una la mana) si a lipsei derivatiilor catre alte directii pe traseu (doi la mana): daca e vre-un accident pe un fir, la revedere
Daca existau tramvaie bidirectionale si puncte de trecere de pe un fir pe altul (macazuri foarfece sau "S") s-ar fi putut continua traficul pe portiuni... asa Sad

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 15:58:57    Titlul subiectului: 62712

Am vazut accidentul LIVE! ieri dimineata. Batranul e de vina suta la suta, noroc ca vatmanul a reusit sa franeze la timp... doar l-a tavalit nitel. Normal ca n-am mai stat sa merg cu 41, am luat un 368 ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
minimal



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2010
Mesaje: 20
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 16:43:29    Titlul subiectului: 63529

Azi pe la ora 2, #107 a ramas cu pantograful rupt chiar in fata depoului Victoria. Vatmanul in cauza se scarpina in cap mirat si spunea ceva gen.. "ce, eu ma uit pe sus ce se intampla?"


RF_107-0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.57 kb
 Vizualizat:  de 13324 ori

RF_107-0.jpg



RF_107-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.83 kb
 Vizualizat:  de 13324 ori

RF_107-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Sâm 12 Aug 2006 17:35:43    Titlul subiectului: 63572

Bine ca s-a rupt chiar in fata depoului, probabil ca au scos un utilitar din depou ca sa-l traga pe #107 in depou.O mul din imagine pare a fi un mecanic din depou.

De cateva zile in depoul Bucurestii Noi se afla un Dac accidentat. Este lovit rau in fata. Paca ca nu reusesc sa-i vad nr. de parc pentru ca este garat intre alte troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 18:38:10    Titlul subiectului: 63634

Acum 30 de minute, intersecția mare - Bd. Eroilor, Davila și Elefterie. Un Citaro de pe linia 126 (nu am putut să îi văd numărul de parc) cu botul făcut onduleuri și cu grila de la radiator sărită. În fața lui, pe trecerea de pietoni, un amărât făcut una cu pământu'. Poliție, etc - salvarea nu ajunsese încă. Deci autobuzele astea noi omoară oameni, până la urmă Mad
_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2017
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 20:29:42    Titlul subiectului: 63642

Este vorba de 4196. Nu știu mai multe detalii, când am trecut pe acolo îl lua salvarea pe accidentat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 25/Iun/2017
Mesaje: 298
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 19:52:16    Titlul subiectului: xx10 63679

Asa, ca anecdota, pot sa va relatez o intamplare reala. Acum doi ani pe bunica'mea a lovit'o tramvaiul. Cum? Foarte simplu. S'a dat jos din el pe usa din fata si s'a asezat in fata lui, asteptand sa treaca tramvaiul din sens invers. Poate ca n'ar fi fost nici o problema, dar creatura are 1,48m si statea lipita de botul tramvaiului, cred ca nici Dumnezeu n'o mai vedea acolo. Cand s'a hotarat sa treaca, tramvaiul a pornit si i'a rupt piciorul. Ea a ajuns la spital, vatmanul a ramas fara loc de munca. Vinovat din oficiu, pentru ca daca o fosila vrea sa stea pe linie o ora, trebuie sa stea si tramvaiul dupa ea. Nu contest ca sunt si conducatori indisciplinati, dar de cele mai multe ori "victimele" au castig de cauza. Daca ar fi sa numar cate accidente am evitat, pot sa spun ca eu mentin sporul populatiei pozitiv in tara asta. De fapt ce pretentii poti sa ai de la niste babalaci cu creierii fierti care zbiara cand cobori din autobuz: "Lasa'ne domn'e sa urcam!".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2017
Mesaje: 1061
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 22:18:01    Titlul subiectului: 63681

Cam asa se intampla, mai ales ca, de exemplu, la Tatre, vatmanul nu vede primii 3m de la tramvai in fata, cel putin asa mi-a zis un vatman cand un caine a trecut in fuga si am crezut ca a si ajuns in rai, dar a scapat Smile
Interesant este ca daca un jeep (la care se vede mai bine in fata) loveste "babalacii" de care spui, acestia din urma sunt de vina din oficiu pentru ca nu s'au asigurat. In variantele deluxe, dispare si trecerea de pietoni de acolo.
Problema este ca pietonii sunt indisciplinati si nu se asigura. Nu ma refer la jeepuri sau alte masini, ci la faptul ca uneori exista situatii in care se poate intampla ceva, indiferent cine are si cine n'are dreptul sa treaca.
Mai exista un obicei idiot al unor pietoni sa iasa pana in mijlocul drumului sa vada daca vine autobuzul. Uneori acestia par ca vor sa traverseze, alteori mai vine cate unul si ii mai ia in bot cum s'a intamplat prin Pipera. Nu inteleg la ce le foloseste ca vad autobuzul cu 2-300m inainte de ceilalti care stau cuminti si asteapta. Oricum, "lupta cea mare" se da cand se deschid usile...
Alt obicei este sa traverseze printre doua autobuze, evident pe loc nepermis. Dupa noul cod rutier, sa zica merçi daca rudele lor nu trebuie sa plateasca masina stricata. Doamne fereste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 15:32:09    Titlul subiectului: 63727

Probleme la macazul de pe Eroii Sanitari in dreptul Facultatii de Medicina
azi, 16.08, ora 15.05
http://img209.imageshack.us/my.php?image=untitledbo6.png

Daca privesti atent macazul nu mai permite trecerea iar curentul este cazut pe ambele fire dupa macaz.
Circulatia se facea pe sensul opus pana la punctul in care tensiunea din retea permitea actionarea optima a motoarelor!
5216 are captatoarele pe sensul spre Rosetti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 20:22:30    Titlul subiectului: ac 31580

Caldura a intrerupt circulatia tramvaielor 11 si 12
22 August 2006
Tramvaiele 11 si 12 nu au mai putut circula ieri dupa-amiaza, timp de aproximativ doua ore, pe strada Vasile Milea, pe sensul spre Gara Basarab.
Din cauza temperaturilor de 40 grade Celsius din ultimele zile, sina de tramvai s-a dilatat si a sarit din placa, facand imposibila circulatia spre statia Pod Grozavesti, unde zeci de oameni asteptau nerabdatori.
„Nu-i prima data cand se intampla asa ceva din cauza caldurii. Apoi, n-ai cum sa nu observi ca e ceva in neregula si sa eviti vreun incident neplacut”, spune vatmanul aflat in fruntea coloanei de sapte tramvaie oprite intre statii.
Pentru a putea fi reluata circulatia, a fost nevoie ca echipele de interventie RATB sa taie sina respectiva si sa o sudeze la loc.
Stirea luata de pewww.evz.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 10:44:27    Titlul subiectului: 63939

Nerabdarea unui sofer RATB a costat viata unui calator
Accident - Un batran a murit la spital, marti seara, din cauza leziunilor grave suferite, dupa ce a fost tarat de un autobus RATB aproximativ trei metri. Soferului nu i-a pasat ca barbatul vroia sa se urce in masina, si nici nu a vazut ca acesta ramasese agatat intre usile automobilului. Incidente de acest gen s-au mai intamplat, insa acesta este primul care se termina cu un deces.
Potrivit Politiei Capitalei, accidentul a avut loc in jurul orelor 19.00, pe strada Freamatului, din sectorul 5. Cand a ajuns in dreptul statiei "Soseaua Salaj", conducatorul auto al autobuzului, un barbat in varsta de 55 de ani, a oprit masina pentru coborarea pasagerilor. La plecare, soferul nu a fost atent si, la usa din mijloc, i-a prins mana stanga a unui barbat in varsta de aproximativ 65-70 de ani. Batranul a fost tarat aproximativ doi-trei metri, dupa care a cazut sub masina si a fost calcat cu roata dreapta din spate. Victima accidentului a fost transortata la spital, unde a murit din cauza ranilor suferite.
Conducatorul auto este cercetat de politisti de la Serviciul Cercetari Penale. Conducerea RATB, nu a facut nicio declaratie despre cele intamplate.
Sursa: http://www.compact.info.ro/index.php?section=articole&screen=articol&art_id=12834


Nu e de mirare. Nu e primul si nici ultimul incident de acest fel. Ne-am obisnuit cu soferi ce deschid usile inainte de oprirea in statie, sau cu vatmanii de pe linia 41 ce pleaca cu calatorii urcati doar pe jumatate pe scara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2017
Mesaje: 1061
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 11:02:46    Titlul subiectului: 63940

Nu este vorba de un accident cauzat de o problema tehnica, de un viciu de fabricatie al vehiculului, de o lipsa de dotare tehnica a vehiculului sau a statiei in care s'a intamplat.
Este vorba strict de vina unui sofer care nu s'a asigurat la plecarea din statie. Este doar vina soferului si el va suporta atat consecintele penale cat si cele civile. Nu cred ca exista vreo prevedere legala care obliga institutia care detine vehiculul implicat intr'un accident din vina soferului sa raspunda pentru vina acestuia.
Ce s'a intamplat exact, va stabili ancheta, pana la finalizarea careia nu are cine si de ce sa faca o declaratie.
Este trist ca se intampla astfel de accidente, care nu pot fi prevazute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Iun/2017
Mesaje: 638
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 11:38:49    Titlul subiectului: 63941

Poate ca autobuzul avea un sistem, care impiedica inchiderea usii daca ceva il blocheaza. Amintesc foarte bine de seria de DAC din 92. Acolo usile se redeschideau daca ceva le bloca. Desigur dupa scurt timp acest sistem a fost scos. Asa a fost si la MAZ-uri. Au venit cu acest sistem, insa pe soferi le deranja... Asa am vazut un copil prin intre usile autobuzului, si autobuzul a plecat din statie cu mare viteza. Iar cum MAZ-urile au cabina, iar in cabina urla BUG Mafia, soferul nu auzea strigatul pasagerilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 11:51:01    Titlul subiectului: 63942

Daca ar fi vorba de un incident izolat, RATB nu ar trebui sa dea nici o declaratie evident; fiind vorba insa de un caz devenit aproape banal pe vehiculele regiei, cred ca RATB ar trebui sa explice totusi cum de are atiitia angajati care nu cunosc regulamentele si nu le pasa de calatorii pe care ini transporta, sa explice de ce nu reuseste sa impuna disciplina propriilor angajti care pericliteaza viata calatorilor, si cum face selectia personalului de ajunge sa angajeze asemenea persoane (se fac cumva testari periodice, teste psihologice?) pentru ca pina la urma e o regie de interes public, nu poti spune ca ai alta alternativa, sa folosesti serviciile altor operatori (mai ales ca are pretentia sa detina monopolul in transportul public local); am fost si prin alte orase din Europa, si nici acolo nu cred ca soferii de autobuz erau platiti extraordinar,dar nicaieri nu am vazut atitudinea batjocoritoare la adresa calatorilor pe care o afiseaza angajatii RATB(mare parte dintre ei); poate ca daca nu s-ar umbla cu manusi si ar fi dati afara asemenea indivizi de la primele incidente in care sint implicati (gen neoprire in statie, sau oprire la 20 de metri) si informarea celorlalti despre masurile luate, nu ar apare asemena cazuri, iar conduita lor ar fi mult mai civilizata; insa pe cei de la RATB ii doare fix in pix de atitudinea angajatilor lor, asa ca e de asteptat asemenea incidente sa se repte, si pina la urma nu ar fi de mirare sa avem soferi care o incaseqza meritat de la calatori
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 09/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 12:55:37    Titlul subiectului: 63944

In primul rind inainte de a intreba ce ti se ofera intreabate ce oferi in schimb, (asta la general pentru toata lumea nu ma adresez cuiva special)
Cind se ofera masina curata in buna stare si personal bine pregatit si civilizat, iar rasplata este distrugere, jigniri, violenta, voi cum ati reactiona?
In cazul concret, sigur a fost neatentia soferului, dar si calatorii multi se urca sau coboara dupa ce incep usile sa se inchida ori alearga din lateralul masinii unde nici daca vrei nu il vezi in oglinda, aici mai intervine si un obicei foarte prost al unor calatori sa stea buluc pe cabina blocind soferului vizibilitatea in oglinzile din interior, creind posibilitatea unor asfel de accidente.
Despre alte tari, soferii au atitudinea pa care o au si calatorii fata de soferi. Atitudinea pa care o afiseaza un functionar public este oglinda felului cun este tratat de cei deserviti, cit timp eu ca sofer imi fac treaba cum trebuie, adica respect orarul, fac toate statiile, astept calatorii, sunt respetos cu toata lumea si sunt tratat cu BAI BOULE, MOLDOVENE, ANIMALULE, si alte "multumiri"voua nu vi se pare logic sa reactionam ca un OM, ca nu suntem roboti.
Despre plata soferilor din transportul urban de calatori din Europa nu exista termen de conparatie, peste tot au peste salariul mediu pe ecomomie al respectivei tari cu peste 50%, la noi ar veni peste 1500 RON fiind vorba de salaril de baza, iar noi abia ajungla grila maxima la 1100 ron majoritatea au 900-1000 RON.
Cit despre masuri disciplinare sunt foarte multe si fara rost, cu soferii problema sa obisnuit lumea si nu ii baga in seama si sunt si pe linii rau famate, iar cei multi cind gresesc o data afla toata tara si ar fi multe de scris dar nu pe forum ci in ziare poate se mai cizeleaza calatorul Bucurestean, dar ziarele cauta senzationalul, nu sa fie in folosul cetateanului.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Iun/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 13:21:55    Titlul subiectului: 63946

fantt a scris:
daca ar fi vorba de un incident izolat, RATB nu ar trebui sa dea nici o declaratie evident; fiind vorba insa de un caz devenit aproape banal pe vehiculele regiei
Banal? Adica se intampla de 2-3 ori pe zi, nu? Ca doar asta inseamna banal.
fantt a scris:
cred ca RATB ar trebui sa explice totusi cum de are atiitia angajati care nu cunosc regulamentele si nu le pasa de calatorii pe care ini transporta
Dar de unde stii tu ce este in mintea soferilor? Daca le pasa sau nu? Iar
in ceea ce priveste regulamentele, sa fim seriosi, Romania e o tara de smecheri unde cine se comporta corect e etichetat de fraier. Pana si nevasta-mea ma apostrofeaza cand suntem cu carutul cu fi-mea pe trotuar, fara sa ne grabim, si ma trag mai pe dreapta sa las un pieton mai grabit sa treaca.
fantt a scris:
sa explice de ce nu reuseste sa impuna disciplina propriilor angajti care pericliteaza viata calatorilor,
Deci e primul caz in multi ani (dupa cum recunoaste si agramatul autor al articolului, care pe langa 2 greseli evidente de ortografie a pus si vreo zece virgule aiurea) si vorbim deja de periclitarea vietii?
fantt a scris:
nu poti spune ca ai alta alternativa, sa folosesti serviciile altor operatori (mai ales ca are pretentia sa detina monopolul in transportul public local);
Ba alternative ai cate vrei (desigur nu toate se potrivesc pentru orice itinerariu):
- Metrou
- Mers pe jos
- Masina proprie (daca ai)
- Bicicleta (daca ai)
- Maxi-taxi
- Taxi

Ajung astea 6?
fantt a scris:
atitudinea batjocoritoare la adresa calatorilor pe care o afiseaza angajatii RATB(mare parte dintre ei)
Asta e o jignire nenecesara si total aiurea.
fantt a scris:
poate ca daca nu s-ar umbla cu manusi si ar fi dati afara asemenea indivizi de la primele incidente in care sint implicati (gen neoprire in statie, sau oprire la 20 de metri)
Oprire la 20 de metri? Ah, ingrozitor! Eu le-as taia si mana stanga. Nemernicii de soferi, auzi, il fac pe distinsul dl. antevorbitor sa mearga 20m pe jos. Uluitor!
fantt a scris:
insa pe cei de la RATB ii doare fix in pix de atitudinea angajatilor lor
Ai multe cunostinte acolo de vorbesti asa, nu? Sau este aceeasi abilitate de a citi gandurile cu care ne-am intalnit si mai sus?
fantt a scris:
asa ca e de asteptat asemenea incidente sa se repte, si pina la urma nu ar fi de mirare sa avem soferi care o incaseaza meritat de la calatori
Da domnul justitiar, asta e solutia. A indraznit soferul sa opreasca 20m mai incolo? Hai cu bata pe el, ca asa ne-a invatat mama cand eram mici ca se procedeaza in societate!

Inainte de a incepe sa improscati cu noroi in stanga si in dreapta v-ati intrebat cum e sa conduci prin traficul din B timp de 7-8 ore la rand? Eu am masina mica (mult mai usor de condus) si in rarele ocazii cand o folosesc in oras imi blestem zilele. Si e vorba de 30 de minute!

Mesajul pe care l-am comentat (altfel complet penibil, dupa parerea mea) se inscrie perfect in tipicul romanului nemultumit: El este perfect, toti ceilalti sunt niste boi. Genul astea de discutii se aud des prin autobuz: Daca merge repede 'baaa stai incet'; daca merge incet 'hai ma mai repede'; daca pune o frana brusca pen'ca i-a sarit un oligofren in fata (masina sau pieton) iarasi ham-ham-ham. Patetic.

@soferul de autobuz: Daca te-a deranjat mesajul anterior n-o lua personal. Nu cred ca reprezinta opinia majoritara a celor de pe forum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 34, 35, 36  Următoare
Pagina 3 din 36

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community