Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie KT-4D
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 14:14:46    Titlul subiectului: Tramvaie KT-4D 599

Iata cateva tramvaie KT4D...
In poza 4, un KT-4D la Baia -Comunala venind din Bariera Traian, pe traseul 35, spre Piata-Centrala...



HPIM0285.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.66 kb
 Vizualizat:  de 24230 ori

HPIM0285.JPG



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.72 kb
 Vizualizat:  de 22033 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.13 kb
 Vizualizat:  de 22032 ori

2.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.25 kb
 Vizualizat:  de 22028 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Vizitator







MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 23:11:37    Titlul subiectului: 4205

Doua intrebari:
1) KT4D au comanda tot din pedale?
2) KT4D pot merge cuplate in tandem ca si T4* si T3*? In sensul ca si vag. remorca sa aiba pantograful pe retea.
Sus
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 27 Noi 2005 23:22:50    Titlul subiectului: 4377

Bineinteles ca tramvaiele KT-4D au pedale.
Iata un alt KT-4D...
Pentru ca intreba Zsizsi la un moment dat: Da, exista si reclame romanesti, de exemplu la BEYLER-Decor, la RULMAR, la ROMBAT, Connex etc. Iata o poza...



HPIM0672.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.49 kb
 Vizualizat:  de 24155 ori

HPIM0672.JPG



r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.82 kb
 Vizualizat:  de 22013 ori

r.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 16:16:53    Titlul subiectului: 7460

La boghiul de Tatra exista un brat articulat care mentine legata patina electromagnetica de cadrul boghiului. Cand diametrul rotilor e mare, unghiul acelui brat este mai deschis, iar cand diametrul rotilor e mic (sau sunt uzate) unghiul este inchis, in unele cazuri bratul i-a o pozitie orizontala.
Iata o poza, ca dovada, in care rotile sunt aproape noi...
... si apoi una in care rotile sunt uzate, se observa ca aici bratul este aproape orizontal in comparatie cu cel din poza de mai inainte.



HPIM0673.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.48 kb
 Vizualizat:  de 23593 ori

HPIM0673.JPG



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.54 kb
 Vizualizat:  de 22014 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2005 01:29:07    Titlul subiectului: 7626

KT4D are patina mai lungă și are niște manșoane (sper că folosesc termenul corect) la ambele capete care îi conferă p formă trapezoidală.
Iată, caexemplu, o patina de la Oradea de la un KT4D, și anume #220.



or 220 rear boggie Calea Aradului 30.03.2005 c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.09 kb
 Vizualizat:  de 23642 ori

or 220 rear boggie Calea Aradului 30.03.2005 c.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2005 18:24:00    Titlul subiectului: gl 7690

Mai este un oras, Oradea, in afara de Galati care pastreaza schema originala BVB...
Imi permit sa postez, ca exemplu, un tramvai din Galati, tot in aceeasi schema de culoare...
2. Si iata si celebrul Frankfurther Algemeine-Zeitung

La Galati Tatrele din Magdeburg pastreaza si acum reclamele: Unul de culoare albastra : COMMERZBANK, iar altul ( nr.de parc 4), Tatra alb cu verde face reclama la : SPARFUCHS, scris pe fond portocaliu ...
In rest multe KT-4D pastreaza reclamele de la Berlin:
WAND-BODEN, COMMERZBANK, MOBEL-HUBNNER, Maggi etc
Iar Duwagurile din Frankfurt am Main: TENGELMANN ( retea de marketuri producatoare de mezeluri), SIXTUWOHL( sampon-balsam), si o BROSCUTA simpatica pe mijlocul vag motor, care iti da impresia ca a iesit de sub...tramvai !



HPIM0285.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.86 kb
 Vizualizat:  de 24455 ori

HPIM0285.JPG



hpim0673_196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.93 kb
 Vizualizat:  de 21920 ori

hpim0673_196.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 11:06:56    Titlul subiectului: 7838

Sergabi28 a scris:
Mai este un oras, Oradea, in afara de Galati care pastreaza schema originala BVB...

Stiți ce mi se pare ciudat la Galați: Că de atâția ani mai există tramvaie care pătrează chiar și reclama cu care au venit din Belin. Ca fapt divers TRANSURB-ul este condus de o femeie...bravo ei, dar activitatea de marketing și managementul suprafețelor tramvaielor lasă de dorit. La Oradea, în 2003, când deja de 4 luni tramvaiele încă păstrau reclamele din Magdeburg pe ele presa orădeană a scris un articol. Vă invit să-l citiți. La Galați nu a sesizat asta nimeni?
"JB 31.07.2003 un articol semnat Dan BIRTA (de atunci el a ajuns mare star pe un post local de televiziune)
"OTL ne învata limba germana
Zilnic, cei ce calatoresc cu tramvaiele sunt invitati sa se plimbe cu vaporasul pe un lac din Magdeburg, sa foloseasca varianta germana a detergentului Rex.
Tramvaiele achizitionate anul trecut la mâna a doua de OTL, din Gemania, mai pastreaza reclamele din tara de origine. Lucrul acesta l-a facut pe primarul Petru Filip sa-l întrebe în gluma pe Corneliu Lupau, directorul OTL, daca vrea sa-i învete pe oradeni limba germana. Înteleg ca ati vrea sa intram mai repede în Europa, dar ati putea schimba si voi reclamele de pe tramvaie. Ori vreti sa ne învatati limba germana?, a remarcat primarul în conferinta de presa de la Primarie.
Directorul OTL a raspuns ca nu vrea sa faca un lucru de doua ori si sa stearga reclamele înainte de a avea altele care sa le înlocuiasca. Am sperat ca vin firme românesti sa-si faca reclamaa, a spus Corneliu Lupau. Petru Filip i-a dat o idee directorului regiei: de a oferi presei gratuit posibilitatea de a-si face reclama pe tramvaie. Pâna atunci, poate ca nu ar strica daca OTL ar trimite factura firmelor germane carora le face înca reclama, chiar daca fara voia lor.
OTL face bani frumosi prin valorificarea mijloacelor de transport în comun drept spatii publicitare. Numai pe luna iunie, regia a obtinut din aceasta afacere aproximativ 250 milioane de lei." "
Și la Brăila, Cluj și chiar la Constanța mai găsești tramvaie care păstrează schema originală. Motivul: vopseaua este de calitate foarte bună și acele tramvaie au fost pregătite temeinic înainte de vopsire nu cas la noi că peste 2 ani pică vopseaua cu chitul gros de un deget și în urmă lasă o pată de rugină.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 14:20:41    Titlul subiectului: 8586

Iata un tramvai KT4D iesind de la spalatorie... Se si vede, rotile spun totul...SmileSmile


HPIM1028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.14 kb
 Vizualizat:  de 23705 ori

HPIM1028.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 10:08:43    Titlul subiectului: 44535

Iată acum poze și cu #63 și #76


63_425.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.62 kb
 Vizualizat:  de 22268 ori

63_425.jpg



76_660.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.27 kb
 Vizualizat:  de 22268 ori

76_660.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 682
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 16:45:56    Titlul subiectului: 44563

In 2006 s-a schimbat reclama (originala cu care au fost livrate din Berlin) pe aceste doua tramvaie care pana in 2004 au format cuplul 63+76. Dupa noua numerotare sunt inregistrate ca si 0109 (63) 0098 (76)
Poza de mai jos am facut-o in 29.12.2006.



galati0109ex63291220068ox.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.26 kb
 Vizualizat:  de 22244 ori

galati0109ex63291220068ox.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2007 17:28:01    Titlul subiectului: 85870

Un incident mai putin placut, tramvai blocat de masina la Piata Centrala, 15 decembrie ora 12 (foto: Terry Lawson)


g.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.51 kb
 Vizualizat:  de 21616 ori

g.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
kzoom4



Data înscrierii: 29/Noi/2007
Ultima vizita: 13/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 26 Dec 2007 12:17:57    Titlul subiectului: 86074

Unde au ajuns unele scaune de la tramvaiele KT-4D... Stie cineva daca si care a (au) fost casat (e) ?


12-12-07_1506.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.05 kb
 Vizualizat:  de 21545 ori

12-12-07_1506.jpg



12-12-07_1507.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.55 kb
 Vizualizat:  de 21543 ori

12-12-07_1507.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 26 Dec 2007 12:40:20    Titlul subiectului: 86075

Scaunele provin de la faptul ca din fabricatie KT-4D-urile erau prevazute cu 2 randuri de scaune. Ori anulandu-se al doilea rand, scaunele au fost demontate si deci ca atare fapt acum sunt pe un singur rand. Scaunele demontate au fost montate in locul altora degradate sau sparte pe alte tramvaie Tatra!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 26 Dec 2007 23:24:26    Titlul subiectului: 86123

"Vagonul-remorca" 89, cu putin timp inainte de a dispare de pe traseele locale, l-am vazut "remorcat" de un alt KT-4D si m-am gandit, avand in vedere ca celelalte vagoane-motoare cu numar superior acestuia (ma refer la 90, 91 si 92) devenisera vagoane-remorci, ca si 89 primise un astfel de rol. A fost o ipoteza a mea care s-a dovedit gresita. Probabil ca in acea zi, tramvaiul respectiv suferise o defectiune si era tractat spre autobaza.

Tramvaiele 90, 91, 92, (daca nu gresesc si 75) au fost vagoane-motoare insa, fie din cauza unor defectiuni sau fie din cauza necesarului de remorci, au fost transformate in "vagoane-remorca". Acestea aveau sistemele de alimentare deconectate insa puteau oricand sa fie refolosite ca vagoane-motoare. Am crezut ca si KT-4D-ul cu numarul de parc 89 suferise o astfel de transformare...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2007 00:26:47    Titlul subiectului: 86209

S-a creeat o confuzie. Legat de tandemele de KT-4D-uri din Galati, atat primul vagon cat si al doilea merg cu motoarele de tractiune cuplate. Deci al doilea vagon merge alimentat de la primul vagon. Este identic ca la Tatrele din Bucuresti, doar ca la noi merge numai primul vagon cu pantograful conectat la firul aerian, iar la Bucuresti ambele vagoane au pantografele ridicate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2007 00:39:15    Titlul subiectului: 86214

In Germania este familiara denumirea de "vagon motor remorca" (Triebbeiwagen) in astfel de situatii, deci poate fi asimilata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2007 20:32:48    Titlul subiectului: 86229

Dar TBw este un vagon fara cabina, in general, cum sunt la Dresden vagoanele 244xxx.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 13:11:11    Titlul subiectului: 86265

In 1998 dupa aproape un an de cand s-au adus aceste tramvaie de la Berlin, un incident mai putin placut a umbrit destinul unuia dintre vagoane. Un incendiu aparut la bordul vagonului #89 a mistuit o mare parte din el, nemaifiind bun de reparat datorita actiunilor termice care au modificat structura sasiului si a partilor de rezistenta ale vagonului drept care s-a casat!
Incendiul a aparut brusc fara ca cinava sa poata banui. Probabil de la o defectiune aparuta subit sau un scurt-circuit! La acea vreme tensiunea la firul de contact era de 750Vcc; din 2005/2006 s-a trecut la tensiunea de 600Vcc.
Probabil a ars numai un segment. Logic ca ramanand desperecheat, al doilea nu avea rost sa mai fie pastrat. Asa ca s-au recuperat materialele ramase intacte si restul s-a casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 23:04:30    Titlul subiectului: tramvaiele 86300

Tramvaiele acestea circula mai pe toate traseele! Mie imi plac tramvaiele KT-4D mai ales alea cu floricele galbene si verzi, sunt 2, unul cu floricele galbene, unul cu verzi,daca puteti sa puneti poze cu ele ar fi frumos!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 23:32:13    Titlul subiectului: 86495

Cel cu floricele galbene a avut initial numarul de parc 70 iar cel cu floricele verzi este ex-69 sau mai precis, conform noii numerotari, actualul 0095.

Am sa adaug doua informatii:
-tramvaiul KT-4D cu vechiul numar de parc 90 este folosit in prezent doar ca "vagon-motor" si, conform noului sistem de numerotare, a primit numarul 0120; -tramvaiele 91 si 92 sunt utilizate in continuare ca "vagoane-remorca" si au noile numere 0121 respectiv 0122.

Iata si o poza cu tramvaiul 82, preluata de pe http://it.wikipedia.org Tramvaiul respectiv este utilizat deseori pe traseul 7 (dupa cum arata si fotografia respectiva) functioneaza bine si poate fi considerat un tramvai rezistent si "de viteza". Dupa schimbarea numerelor de parc, tramvaiul 82 a primit un numar nou: 0101.



KT-4D cu numarul de parc 82.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.42 kb
 Vizualizat:  de 21197 ori

KT-4D cu numarul de parc 82.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 23:55:16    Titlul subiectului: 86498

Vad ca nu are pantogaful ca cele din Caiova. Nu e adus tot din Berlin???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 00:04:54    Titlul subiectului: 86499

Tramvaiul provine tot din Berlin. Am remarcat ca o parte din tramvaiele KT-4D au pantograful ca cele din Craiova pe cand celelalte au pantograf ca cel vizibil in poza postata anterior. Banuiesc ca acestea din urma au avut pantografele inlocuite cu unele corespunzatoare tramvaielor Tatra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 00:06:29    Titlul subiectului: 86500

Cred ca cei de la regie au inlocuit pantograful cu unul de la un T4D, daca zici ca e tot din Berlin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 01:20:07    Titlul subiectului: 86506

Observatia ta este plauzibila. La Galati, pantografe ca cel corespunzator tramvaiului KT-4D cu numarul 82 au avut si Tatrele T4D. Nu am vazut la Timis-uri un astfel de profil al pantografului, si, prin urmare, am presupus ca pantografele similare cu cel montat pe tramvaiul 82 provin de la Tatre casate. Sunt multe KT-4D-uri care au pantografe identice cu cel montat pe 82.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 11:04:01    Titlul subiectului: 86512

Tatrele casate la Galati nu au avut pantografe ca cel de pe #0101(82). Aceste pantografe provin de pe Tatrele T4D carora li s au inlocuit pantografele din anuminte motive. Initial KT4D urile au venit cu pantografe asimetrice dar cand se rup sunt mai greu de reparat si din lipsa li s au pus pantografe simetrice de T4D. La Galati tot din lipsa s au montat pe cateva KT4D uri si pantografe de Tatra T3R dar cu anumite modificari. La Craiova T4D urile au pantografe asimetrice mai performante sa le zic asa...mai noi..dupa cum prea bine se observa..puse pe Tatrele modernizate la Berlin...sau cele mai noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community