Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 22 Noi 2005 19:07:38 Titlul subiectului: Autobuzele MAN ale TCE SA (fostul RATP) |
3354 |
|
Iată ce am găsit prin cabinele Manurilor din Ploiești:
Stegulețele par foarte la modă în Ploiești... Poate sunt date de șefi?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.41 kb |
Vizualizat: |
de 40779 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.6 kb |
Vizualizat: |
de 38105 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.02 kb |
Vizualizat: |
de 38105 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.61 kb |
Vizualizat: |
de 38105 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 00:01:11 Titlul subiectului: |
3410 |
|
Vad ca unele MAN-uri au cabine pt. soferi. Aceste cabine au fost construite la Ploiesti nu?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 00:34:45 Titlul subiectului: |
3419 |
|
Cabinele ale Manurilor și ale Reanult Berliet-ului #5210 (restul nu au perete, dar au blocată prima jumătate de ușă) au fost confecționate la Ploiești. Mai există încă Manuri fără perete (ca cel de pe linia 40 pus mai sus) care au doar o bară cu o pereluța la mijlocul distanței dintre tavan și podea (cam la nivelul picioarelor șoferului) care desparte șoferul de restul călătorilor.
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Ian 2006 17:23:16 Titlul subiectului: Autobuzele MAN ale RATPh |
10966 |
|
Autobuzele MAN, dupa mine, sunt unele dintre cele mai bune pe care le are Romania la momentul de fata.
Cateva poze cu MAN-uri din Ploiesti :
Pe linia 44B :
Pe linia 40 :
Pe linia 2 :
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 30 Noi 2007 10:57:25 Titlul subiectului: |
85157 |
|
O fotografie "nocturnă".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.14 kb |
Vizualizat: |
de 38058 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 19 Iun 2008 09:42:55 Titlul subiectului: |
94754 |
|
Autobuzul #3024 si un detaliu din zona puntii fata.
In detaliu se poate vedea emblema care indica vizual angajamentul autoritatilor privind protectia mediului in privinta careia Ploiestiul merita felicitari, cel putin prin prisma cautarii de solutii pentru diminuarea poluarii cauzata de mijloacele de transport in comun.
Apare insa si un aspect deranjant, e vorba de acea placuta de la R.A.R.. Cat de dobitoc sa fii tu, ala de la RAR sau tu, ala care ai facut legislatia asta tampita incat sa concepi o placuta pe care scrie Autobuz/Microbuz? Cum adica, tu, R.A.R., expertul si autoritatea de reglementare in domeniul auto nu esti in stare sa faci o distinctie clara intre un autobuz si un microbuz?
Cat oare va vom mai suporta, politicieni incompetenti sau corupti care ati lasat aceasta "nisa" in legislatie pentru ca o duba infecta sa poata fi si ea asimilata unui autobuz sau cat trebuie sa fii de nenorocit ca sa faci astfel de placute ambigue, gen "Autobuz/Microbuz" menite sa permita ocolirea legii 92/2007 care prevede in mod expres ca transportul public urban se face cu autobuze si nu nu cu microbuze, maxi-taxi sau alte panarame de improvizatii?!?
Cu astfel de placute "smechere" orice dubar se poate prezenta la o licitatie pretinzand ca detine un autobuz, cand el nu detine de fapt decat un jaf de duba de marfa modificata si acceptata apoi ca fiind apta sa care oameni...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.88 kb |
Vizualizat: |
de 37625 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.02 kb |
Vizualizat: |
de 37625 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Dec 2008 12:59:30 Titlul subiectului: AUtobuzele MAN ale RATPh |
102341 |
|
Ziua buna!Mi-ar placea sa vad reclame pe autobuzele si troleibuzele din Ploiesti.Un exemplu e acel tramvai KT 4 D cu reclama la o firma ce comercializeaza scule si echipamente de constructii.Am vazut pe acest forum niste reclame pe noile BMC din Pitesti.Mi-ar placea sa vad reclame pe intreaga suprafata a vehiculelor,nu doar sub geamuri Si in alte tari sunt reclame intinse pe toata suprafata autobuzelor,tramveielor,troleelor.La PLoiesti de ce nu?Ca se vede bine si pe geam
|
|
Sus |
|
|
cridi
Data înscrierii: 29/Apr/2009 Ultima vizita: 22/Oct/2009 Mesaje: 4 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 05 Sep 2009 20:40:14 Titlul subiectului: |
116445 |
|
Care este diferenta dintre Man SL 223 si Man SL 283?
|
|
Sus |
|
|
darrian
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 19/Aug/2010 Mesaje: 4 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 06 Sep 2009 22:24:38 Titlul subiectului: |
116495 |
|
Diferenta intre cele doua modele este aceea ca Man SL 223 are motorul de 220 CP iar cel 283 are 280 CP.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Sep 2009 20:58:17 Titlul subiectului: |
116555 |
|
Problema e ca de la exterior nu poti sa faci diferenta dintre cele 2 modele mai ales daca esti un simplu calator. In cadrul unei emisiuni tv cat si fata in fata i-am transmis directorului RATP daca se vor mai cumpara MAN-urti noi macar sa fie hidrmatae ca cele din Brasov.
Ele au venit in noiembrie 2002 primele 5 ( 3037-3041 ) apoi in februarie-martie 2003 restul ( 3041-3071 ). Doar 3041 a avut sistem de anuntare a statiilor pe care l-a folosit doar 1 luna in rest ele nu au nimic deosebit.
Chiar daca MAN SL 222 sunt mai batrane cu 2-3 ani ca MAN SL 223 si 283 cele mai reusite mi se par cele din urma.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Noi 2014 16:36:37 Titlul subiectului: |
175537 |
|
Primele poze cu o parte din cele 10 autobuze sh MAN ajunse la TCE Ploiesti. De astazi au iesit la traseu si vor circula pe trasele 1,30,101 si 102.
free pic
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 11 Noi 2014 20:49:53 Titlul subiectului: |
175548 |
|
MAN-urile in schema alb-portocaliu provin din orasul Solothurn, iar cele rosii complet provin din Berna.
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Mie 12 Noi 2014 20:11:23 Titlul subiectului: |
175556 |
|
Da, cele alb-crem/portocalii sunt ex-BSU / RBS iar cele rosii ex-Bernmobil.
_________________ Toate cele bune,
H |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 13 Noi 2014 23:10:05 Titlul subiectului: |
175575 |
|
Sunt niste vehicule foarte bune .Silentioase, nu isi arata varsta, incapatoare. Nu isi arata cei 15 ani pe care ii au.
O achizitie foarte buna si de ce nu speram sa mai urmze macar 15 autobuze ca ele in parcul TCE anul viitor.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Vin 14 Noi 2014 02:49:32 Titlul subiectului: |
175580 |
|
Au mai mult de 15 ani.
MAN NG272 de la SVB / Bernmobil sunt din 1995, au deci 19 ani.
MAN-urile ex RBS/BSU sunt ceva mai tinerele, dateaza din 1997-98. Au "numai" 16-17 ani.
Socotind insa ca inlocuiesc Ikarusuri din anii 1980, e un pas inainte d.p.d.v. al calitatii de transport.
_________________ Toate cele bune,
H |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Noi 2014 09:11:17 Titlul subiectului: Autobuzele MAN |
175586 |
|
De ce nu folosesc afisajul electronic?!
_________________ PREZIOSO - Salvati transportul electric!!! |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Noi 2014 10:06:17 Titlul subiectului: |
175587 |
|
Afisajele... afiseaza... ceea ce li se transmite sa... afiseze. Ceea ce inseamna ca textele de afisat trebuie stocate undeva si un dispozitiv trebuie sa le preia si sa le transmita afisajelor pentru... afisare. Iar scrierea si preluarea textelor presupune echipamente si operatiuni ce nu sunt la indemana operatorului de transport public in acest moment (chiar si daca masinile au fost livrate cu tot cu un OBC - computer de bord). Costurile nu sunt nici ele de neglijat, mai ales daca se merge pe varianta abordarii producatorului/producatorilor afisajelor.
Iata cateva abordari ale problemei la Iasi, cu costuri minime:
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=225&start=83
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15294&start=36
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15798&start=54
In Vest sunt operatori de transport public care scriu memoriile chiar la producatorii afisajelor, pentru ca traseele sunt stabile si nu trebuie facute modificari decat foarte rar, fiind avantajoasa aceasta varianta de rezolvare a problemei.
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Vin 14 Noi 2014 12:41:27 Titlul subiectului: |
175595 |
|
Radu are evident dreptate.
Probabil ca afisajele au fost setate cu "Primaria Ploiesti" la Omnibus Center in Sibiu la livrare. Ca sa modifici ce scrie acolo trebuie sa investesti ceva, si probabil ca pentru moment asta nu e pe lista de prioritati locala.
_________________ Toate cele bune,
H |
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 14 Noi 2014 14:21:59 Titlul subiectului: |
175596 |
|
Se va rezolva si problema afisajelor, insa trebuie livrat un soft de la Sibiu, din cate am inteles li se vor monta si cabine pentru soferi.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Noi 2014 11:54:32 Titlul subiectului: |
175680 |
|
Foarte silentioase, spatioase, calduroase si rapide aceste bijuteri sh care au ajuns la TCE. Calatori si soferi sunt multumiti de ele, pacat insa ca sunt prea putine.
|
|
Sus |
|
|
AGT95
Data înscrierii: 05/Aug/2010 Ultima vizita: 09/Sep/2023 Mesaje: 56 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 05 Dec 2014 20:01:46 Titlul subiectului: |
175883 |
|
Autobuzele rosii nu sunt din Berna, sunt din alta localitate, autobuzele cele din Berna au fost cateva loturi, care sau terminat de 1 an jumata
_________________ Respecta si vei fi Respectat
Munceste si vei fi Rasplatit |
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 06 Dec 2014 09:22:56 Titlul subiectului: |
175890 |
|
De unde si pana unde sunt foarte calduroase ? Am fost marti cu 3129 pe traseul 1 din Bariera Bucuresti pana la Cablu si era sa inghet de frig in ea. Mai comode sunt "veteranele" MAN-uri SL 223 si SL 283, decat astea care au venit acum.
_________________ Cioara își laudă puiul ! |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Dec 2014 05:32:54 Titlul subiectului: |
175901 |
|
Articulatele rosii au caldura si celelalte dar mai sunt cazuri cand da cu virgula. In schimb exista un anumit tip de autobuz care iarna faci turturi si vara inghiti tone de praf sau care trebuie sa faci urgent un dush ca stai intr-o sauna.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan Costin
Data înscrierii: 20/Mar/2014 Ultima vizita: 08/Mar/2015 Mesaje: 40 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 24 Dec 2014 08:37:23 Titlul subiectului: |
176165 |
|
S-a rezolvat și problema afișajelor electronice. Din câte am observat, au fost salvate traseele 1, 30 și 102.
_________________ Cioara își laudă puiul ! |
|
Sus |
|
|
|