Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Posibila retea de tren urban?
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 17:56:50    Titlul subiectului: Linii feroviare in interiorul orasului 100559

O idee buna impotriva blocajelor de la Razoare mi s-ar parea linia ferata care venea din linia de centura, trecea pe la Gara Cotroceni, trecea prin Razoare si ajunge la Gara Progresu.

Linia e inca folosita, eu locuiesc chiar langa. Trec marfare, si la intervale regulate si trenuri pline cu masini. Dar ar putea fi folosita mult mai mult.

In plus, tocmai s-a demarat proiectul de inel feroviar, cu trenuri suburbane, iar linia asta ar fi utila intr-un astfel de caz...

Daca e vreunul care are ceva cunostinte si timp liber, sa trimita un mail la primarie ca poate se rezolva ceva Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 18:49:56    Titlul subiectului: 100564

Mie mi se pare ca nu-si are rostul o cale ferata prin mijlocul orasului. Candva era la marginea orasului, dar acum chiar strabate sau separa cartiere.
Gara Cotroceni (cea de calatori, de la Palatul Cotroceni) s-a desfiintat, la fel si Gara Progresu.
Trenul ar mai lipsi din intersectia de la Razoare, mai ales trecand pe la suprafata...
Linia asta chiar este o zona insalubra in multe locuri si din cate am inteles se intentioneaza dezafectarea ei si vanzarea terenurilor, mai ales ca nici macar marfuri nu se prea mai transporta pe ea odata cu desfiintarea majoritatii fabricilor din zona adiacenta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 22:39:40    Titlul subiectului: 100586

Gara Cotroceni Marfa inca functioneaza si sper sa mai functioneze fiind un terminal foarte bun pentru marfurile care se descarca direct din trenuri pentru diversi operatori comerciali, printre care s-ar afla si hypermrketul Cora, dupa cum am inteles. Nu de alta dar are o rampa de incarcare fix in spate. Trenuri de marfa inca circula pe acea relatie iar vagoanele care trec prin acea sectie nu sunt numai romanesti, personal observand vagoane de sorginte austriaca, ceha, germana sau maghiara. Totodata linia inca mai este folosita in scopuri militare.
Se mai si vehiculeaza ideea trenurilor suburbane la noi, iar aceasta linie ar fi o buna relatie pentru acest proiect.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2008 09:26:06    Titlul subiectului: 100646

Trenurile circula numai pana la Gara Cotroceni, care este situata intre Bulevardul Iuliu Maniu la Nord, Bulevardul Timisoara la Sud, Strada Lujerului la Vest si Bulevardul General Vasile Milea. Nu trece absolut nicun tren pe la Razoare.
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 04/Ian/2017
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2008 14:13:26    Titlul subiectului: 100654

O idee...ce ati spune de un Tren Suburban cu patru statii: Gara Cotroceni - Gara de Nord Terminal - Aeroport Baneasa (Aurel Vlaicu) - Aeroport International Henri Coanda (Otopeni)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2008 17:56:19    Titlul subiectului: 100663

In zona Militari se pare ca in locul liniei se va construi un bulevard.
Gara Progresul nu s-a desfintat, este inchisa pana se reface podul de la Gradistea.

Gara Cotroceni este exact in spatele Liceului Tudor Vladimirescu.



11_200.jpg
 Descriere:
Gara Cotroceni
 Mărime fișier:  68.51 kb
 Vizualizat:  de 15835 ori

11_200.jpg



gara cotroceni.jpg
 Descriere:
Gara Cotroceni am bagat-o intr-un dreptunghi rosu gros.
 Mărime fișier:  214.47 kb
 Vizualizat:  de 15830 ori

gara cotroceni.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2008 18:49:48    Titlul subiectului: 100667

lucian-crusher am observat doua lucruri in poza 2 atasa de tine, asa ca am intrat si eu pe Google Earth si am sa le pun.
Puteti sa-mi spuneti ce sunt acele doua lucruri? Question



nu stiu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.31 kb
 Vizualizat:  de 15835 ori

nu stiu.jpg



nu stiu 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.4 kb
 Vizualizat:  de 15835 ori

nu stiu 2.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2016
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2008 19:00:45    Titlul subiectului: 2795 100669

Cel puțin cea din stânga este o linie care intră în subteran și trece pe sub Iuliu Maniu paralel cu pasajul Lujerului (chiar se vede linia când treci prin pasaj) și se îndreaptă spre Semănătoarea. Ieșirea din tunel este chiar în colțul din stânga sus al pozei inițiale. Probabil și cea din dreapta se duce tot acolo.

Linia duce printre altele in depoul Metrorex de la Semanatoarea si era folosita pentru introducerea de metrouri in retea (la inceput Semanatoarea era singurul depou de metrouri, intre timp s-au construit depourile Militari si IMGB, mai aproape de centura si metrourile s-au introdus pe aici).
In hartile mai vechi apare o cale ferata care traversa Bd Iuliu Maniu cam in dreptul liceului T. Vladimirescu si a benzinariei MOL si care cred ca are legatura cu a doua poza. Odata cu construirea liniei din pasajului Lujerului linia de la suprafata a ajuns sa fie dezefectata. Urme ale ei se pot vedea in spatele primelor blocurilor din zona parcului Politehnicii. Liniai mai avea o ramificatie care trecea pe unde este acum magazinul Plus si cel de mocheta si mergea paralel cu bulevardul pana in zona barului Biblioteca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2008 19:03:17    Titlul subiectului: 100670

Gara Cotroceni era situata langa Palatul Cotroceni (la ora actuala vechea gara este o intrare in palat) si servea in principal trenurilor regale, bineinteles pana in 1945. Ea a fost dezafectata in anii 60 odata cu linia care o deservea, linie care venea de la Gara de Nord prin Grozavesti.
Pe vreme aceea nu exista linia care vine din Militari, iar dinspre sud exista o linie care se oprea la Gara Filaret, gara care a fost desfiintata si ea tot in acei ani si transformata in autogara (deci aceasta linie ferata nu ajungea atunci nici la Razoare si nici la Gara Cotroceni).
Odata cu dezvoltarea platformelor industriale din Militari si din zona Trafic Greu s-a construit linia din Militari care trece pe la Apaca si aceasta a fost unita cu linia care venea din sudul orasului si asa a ajuns sa treaca pe la Razoare, dar scopul ei principal era deservirea traficului de marfuri pentru fabricile din zona. Tot atunci s-a construit si actuala Gara Cotroceni (nu stiu de ce i s-a dat aceasta denumire pt ca acolo numai Cotroceni nu este...), dar ea nu a servit traficului de calatori.
Oricum platforma industriala din zona Trafic Greu se va desfiinta si se vor construi blocuri, in Militari se aude acelasi lucru, asa ca sansele sa vedem calatori circuland pe actuala cale ferata sunt f mici.
Odata cu construirea M5 Dr Taberei-Universitate s-a vorbit de reinfiintarea Garii Cotroceni undeva in zona Razoare, care sa deserveasca traficul spre vestul tarii, gara care ar urma sa comunice cu statia de metrou care se va construi, dar din cate am inteles gara (si liniile) ar urma sa fie amplasate in subteran.
Parerea mea ca astea sunt SF-uri la cat interes exista acum sa se investeasca in insfrastructura. La planuri suntem buni, dar la fapte ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2008 22:12:02    Titlul subiectului: 100680

Eu stiam ca linia, dupa ce se bifurca, trecea pe soseaua Grozavesti, traversa Dambovita si intra in gara Basarab.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 00:36:32    Titlul subiectului: 100683

Linia aia de după blocuri spre Politehnică e dezafectată de prin 1996. Ea ducea la PUMAC, plecând din mini-triajul din spatele blocurilor de pe Virtuții, de unde pleca și linia pentru Dep. Ciurel și cea pentru Semănătoarea. Legătura cu restul rețelei feroviare se făcea prin Pasajul Lujerului.

Linia care intra pe lângă Gara Basarab (și s-a scos odată cu apariția Carrefour Orhideea) venea din Rev. Basarab și ducea la F-ca. Spicul (pe terenul unde e acum Carrefour era și un mic triaj), unde se termina. Nu avea nicio treabă cu linia spre Semănătoarea (și Dep. Ciurel și ce mai era pe acolo) și nu trecea Dâmbovița.

Linie pe actuala Șos. Grozăvești a existat până în anii '60... exista legătură feroviară între Gara Filaret (acum autogară) și Gara de Nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 17:27:45    Titlul subiectului: 101121

Acum cativa ani am vazut un tren marfar parcat chiar langa Podul Grozavesti. Acea linie de tren are vreo legatura cu calea ferata din Politehnica?
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 18:36:46    Titlul subiectului: 101123

Acea linie deservea fosta Fabrica de paine Plevnei. Venea din fostul depou de locomotive Bucuresti Basarab (in spate IDM Basarab) si trecea pe terenul viran pe care astazi se afla Carefour Orhideea. Aceasta linie initial constituia, asa cum s-a mai spus, o parte din vechea legatura nord-sud, deoarece pana in anii '60 trecea podul Grozavesti, urca pe soseaua eponima, ajungea la Leu unde se afla si azi prima gara regala si mergea mai departe spre Gara Filaret.
Nu cred sa fi avut legatura cu linia de la Politehnica deoarece acest racord a fost desfiintat inainte de a apare PUMACUL.
Singura posibilitate ar fi de un racord in zona al vechii Pulberarii a Armatei care existat tot pana in anii 50 in ceea ce e azi Parcul Politehnicii.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 19:11:44    Titlul subiectului: 101327

Uite doua harti in care pare ca linia traversa candva bulevardul Iuliu Maniu.
A doua harta (si mai multe informatii) la :
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2795&start=175

E vorba de o linie supraterana, nu subterana, si care (poate) a traversat candva Bd Iuliu Maniu (sau Armata Poporului) undeva in zona Politehnica, nicidecum in zona Lujerului ....
De altfel in harta alb negru nici nu cred ca exista vreun pasaj Lujerului la vremea acea (probabil anii 60-70), iar in harta color linia ferata se observa intre cuvintele "Bulevardul" si "Iuliu".....



clip_image002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.96 kb
 Vizualizat:  de 15299 ori

clip_image002.jpg



347_346.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.9 kb
 Vizualizat:  de 15299 ori

347_346.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 00:01:22    Titlul subiectului: 101343

Traversarea pe care o indici stimate coleg este subtraversarea paralela cu Pasajul Lujerului care iese la suparafata langa Cora si se leaga cu Gara Cotroceni, subtraversare discutata si indicata mai sus.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 1046
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 23:21:38    Titlul subiectului: 101391

Linia despre care se vorbeste a existat pana in 1987 - traversa bulevardul prin zona magazinului de instalatii si a benzinariei si ocolea curtea liceului Tudor Vladimirescu si se unea cu restul liniilor in dreptul remizei de locomotive. In cealalalta parte trecea printer blocuri, prin spatele scolii 117 si se ramifica: o parte catre micul triaj de la depoul de metrou, o ramura ocolea pe langa str Fabricii (vechea strada) si intra la Semanatoarea - ulterior a fost mutata prin dreapta depoului, cand s-a dat drumul la linia subterana prin pasaj; in timpul lucrarilor la pasajul Lujerului, in spatele scolii a existat un mic "triaj" din doua linii, pe una din ele stationand trenul de lucru al muncitorilor, tren care era "spart" in doua pentru a permite trecerea oamenilor si a copiilor catre scoala - pe acest tronson s-a amenjat un parc, cu alei si flori (si cu un mare minus - fluxurile traditionale au fost un pic modificate, in sensul ca acum trebuie sa faci un mic ocol pentru o traversare care inainte era dreapta!). In curtea Politehnicii au mai ramas cateva vestigii: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=2571&start=0 (linia din 3a, 3b nu mai este)
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 6176
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2009 11:02:57    Titlul subiectului: 105810

Conform unui articol aparut ieri pe site-ul iRealitatii, peste doua saptamani se va pune in circulatie un tren intre Bucuresti Nord si Corbeanca, de acolo calatorii urmand sa fie preluati de un autobuz pana la aeroportul Otopeni. Articolul se gaseste aici

Citat:
Un tren pe ruta Gara de Nord-Otopeni și retur va intra în circulație peste două săptămâni.Un tren pe ruta Gara de Nord-Otopeni și retur, cu punct de oprire Corbeanca, va intra în circulație peste două săptămâni, a declarat pentru NewsIn subsecretarul de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI), Constantin Axinia. "Proiectul este fezabil și a fost inițiat încă din 2006 de către ministrul Radu Berceanu, dar nu a mai putut fi realizat la acea dată. Am reluat inițiativa deoarece prin această rută considerăm că este o formă de fluidizare a traficului. Din punctul de plecare Corbeanca și până la Gara de Nord călătorii vor face aproximativ 25 de minute", a declarat Constantin Axinia. Potrivit subsecretarului de stat în MTI, "în primul rând trebuie să ridicăm viteza de circulație pe ruta București până la Mogoșoaia de la 30 km pe oră la 80 de km. Linia de cale ferată există și este nevoie să construim doar un punct de oprire la Corbeanca, proiect ce va costa aproximativ 6.000 de lei". De asemenea, reprezentantul ministerului mai spune că la Corbeanca urmează a fi amenajată și o parcare, o stație pentru autobuze pentru călătorii care vor fi preluați din și înspre terminalul Aeroportulului Otopeni. Totodată, trenul va circula cu o frecvență de o oră dus-întors.
"Prețul biletului călătoriei pe ruta Gara de Nord- Corbeanca va fi de 6 lei. Vom încerca să includem în permisul CFR și prețul biletului de autobuz pentru cele doar cinci minute de transport din și înspre Aeroportul Otopeni" a mai spus Axinia pentru NewsIn.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2009 21:29:58    Titlul subiectului: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10692 106097

Linia pe care din ultima poza din Google Earth este un terminal de descarcare a pacurei din vagoane. Nu stiu exact unde e folosita drept combustibil (poate la centrala Grozavesti??) dar prin '95 terminalul a fost prelungit si modernizat si a fost ingradit cu un gard foarte inalt din beton armat in scopul de a proteja cladirile din jur in cazul unei explozii. O linie paralela cu terminalul intra la fabricile din zona si o alta ramificatie traversa bulevardul Iuliu Maniu pe la suprafata, exact pe unde zicea rosetti61. Acea ramificatie a ramas nefolosita o perioada dupa construierea variantei subterane de la Lujerului si in cele din urma desfiintata de tot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 19:04:39    Titlul subiectului: REINFIINTAREA LINIEI CFR BUCURESTI - SNAGOV PLAJE 107190

Pentru transportul calatorilor care locuiesc in Snagov si vin zilnic in Bucuresti, pe langa autobuzele RATB 444 si 446, sau microbuzele particulare, s-ar mai putea gasi un mijloc de transport! Cel feroviar! In acest fel calatorii ar putea evita aglomeratia de pe DN1, si mai ales blocajele din apropierea Aeroportului Baneasa, unde traficul este ingreunat de lucrarile la pasajul subteran. Dar din pacate linia ferata dintre Caciulati si Snagov Sat - Snagov Plaje, a fost inchisa in anul 2006, din lipsa de calatori! Poate cu timpul se va deschice din nou acest tronson, dat fiind faptul ca la Snagov plaje se afla si un complex turistic si de agrement, Complexul Astoria. Aici se afla minihoteluri, restaurante, debarcader de unde se poate ajunge foarte usor la Manastirea Snagov situata pe insula din mijlocul lacului, padure, plaje, piscina, terenuri de sport, etc un loc bun si pentru bucurestenii care vor sa petreaca aici sfarsitul de saptamana. Si tot la Halta Snagov Plaje in apropiere se afla si satele Gruiu si Nuci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 23:31:26    Titlul subiectului: 107231

Linia este inca in stare de functionare. Pe aceasta au mai circulat trenuri turistice istorice, cum ar fi trenul regal anul trecut cat si trenuri pentru diverse filme cum ar fi Orient Express. S-ar putea oricand sa se redeschida.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 58
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 08:31:25    Titlul subiectului: 108500

Dar aici e vorba de liniile din interiorul capitalei nu de Snagov.
Oare liniile astea interioare nu ar putea fi puse in valoare pentru transport in comun corelat cu autobuze, troleibuze, tramvaie, metrou?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 08:49:25    Titlul subiectului: 108503

Daca mai se pot pune in functie da. Dar daca le luam la pas vedem ca majoritatea ori s-au demontat, ori s-au furat ori s-au asfaltat. Exemplul cel mai clasic este vechiul racord nord-sus care mergea pe langa Soseaua Progresul.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 58
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 10:32:14    Titlul subiectului: 108506

Stiu ca subiectul a fost dezbatut indelung pe forumurile feroviare, dar totusi nu doar in capitala ci si in alte orase liniile ar putea fi folosite in corelatie cu transportul in comun pentru descongestionarea orasului.

Zilele trecute am venit de la Cermei si am schimbat trenul in Arad.
Personalul de la Oradea(Desiro) era foarete aglomerat si in Aradul Nou spre surprinderea mea citiva calatori au coborit.
Chestia e ca se cunosteau si cind s-au vazut am surprins urmatorul dialog:
,,- ce faci unde ai fost?
- prin oras voi?
-tot asa , dar nu am mai asteptat tramvaiul ca pina vine
-nici noi, ca pina vine si pina ocoleste cu trenul deja am ajuns
.... "

Asadar in anumite situatii oamenii deja au sesizat oportunitatea folosirii unei legatura mai rapide intre doua zone ale orasului.

Acest principiu ar putea fi aplicat in mai multe orase care au mai multe puncte de oprire sau statii si de ce nu s-ar putea infiinta altele pentru trenurile astea ,,orasenesti"

Sigur ca am putea invoca de exemplu faptul ca in general nu e la indemina sa mergi la gara, dar s-ar putea corela cu autobuze sau tramvaie care sa circule din aceste gari sau puncte de oprire spre anumite zone ale oraselor.

Aici am putea da multiple exemple de orase care ar putea introduce astfel de transport.

Bucuresti,

Timisoara:
exista atitea statii care inconjoara orasul, s-ar putea infiinta puncte de oprire in diverse puncte pe traseu si s-ar evita aglomeratia rutiera urbana.

Sibiu, are mai multe statii, s-a si incercat ceva.
Arad, Oradea inclusiv pina la Baile Felix
Hunedoara-Deva -Simeria care au si elaborat un studiu de unificare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 30 Mar 2009 20:22:38    Titlul subiectului: LEGATURA FEROVIARA GARA DE NORD - GARA OBOR 108793

Cei de la C.F.R. vor sa bage de la 1 aprilie automotore Desiro care sa circule de la Gara de Nord la Gara de Est (OBOR). Vor fi mai multe curse pe zi, iar calatoria va costa 3 lei. Ciudat ca trenurile nu vor opri si in Gara Bucuresti Baneasa. (informatie obtinuta de la informatii CFR tel 0219521).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 6176
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Apr 2009 20:13:36    Titlul subiectului: 109042

Uitandu-ma pe site-ul www.infofer.ro am vazut ca intre Gara de Nord si Gara Obor circula 4 perechi de trenuri (pozele 1-2). De la Gara de Nord plecarile sunt la orele 6:12, 7:55, 10:23 si 13:07. Trenurile opresc in statiile: Pantelimon, Pantelimon Sud (care de fapt este halta aflata vis-a-vis de complexul comercial Dragonul Rosu) si Gara Obor (poza 3). Pretul unei calatorii este de 3,2 RON (poza 4). Timpul de deplasare mi se pare destul de mare, intre 39 si 53 de minute, mai ales ca intre Gara de Nord si Pantelimon infrastructura este noua. La inceput nu prea vedeam utilitatea acestor trenuri, mai ales ca intre Gara de Nord si Gara Obor exista si troleibuzul 85, se pare insa ca trenurile deservesc zona Dragonul Rosu si comuna Pantelimon. Nu inteleg de ce trenurile nu opresc si la Gara Baneasa. De asemenea ar putea sa faca niste halte intermediare, una la CFR Constanta (capat linie 135), una la intersectia cu Sos. Petricani si una in zona Sos. Andronache pentru o deservire mai buna a acestor zone.


Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.92 kb
 Vizualizat:  de 14272 ori

Untitled.jpg



Untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.59 kb
 Vizualizat:  de 14272 ori

Untitled2.jpg



Untitled3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.26 kb
 Vizualizat:  de 14272 ori

Untitled3.jpg



Untitled4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.07 kb
 Vizualizat:  de 14272 ori

Untitled4.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 9 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community