Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Posibila retea de tren urban?
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 09 Apr 2009 14:44:50    Titlul subiectului: 109230

Doresc sa fac o precizare, pe relatia Gara de Nord- Gara Obor, nu circula automotoare Desiro asa cum am scris intr-un mesaj mai sus, ci rame electrice seria 58,

Si referitor la ce a spus quest in legatura cu oprirea trenurilor si in Gara Bucuresti Baneasa, si eu sunt profund indignat de faptul ca cei de la CFR tot da la o parte aceasta gara. Mai ales ca trenurile au restrictie pe podul peste Lacul Herastrau, de ce oare nu ar opri macar un minut si in gara Bucuresti Baneasa! Eu chiar am trimis o petitie in acest sens la Ministerul transporturilor!



DSC07278.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  310.79 kb
 Vizualizat:  de 8994 ori

DSC07278.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 09 Apr 2009 14:51:36    Titlul subiectului: 109232

Si raspunsul care l-am primit, m-a facut praf!!! Trenurile nu opresc din cauza costurilor nejustificate! Nu inteleg ce costuri ar fi fost daca trenul ar fi oprit macar un minut! Dar din cauza lucrarilor, de la Bucuresti la Constanta, un tren de rang superior opreste de cel putin 10 ori in camp si aici de ce nu se mai pune problema de costuri? Nu ne vine sa credem ce politica adopta cei de la CFR! Iata si impresionantul si convingatorul raspuns mai jos, care m-a lasat fara grai!


DSC07279.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.74 kb
 Vizualizat:  de 8979 ori

DSC07279.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 12:14:02    Titlul subiectului: 109257

Din scrisoare se intelege ca motivul principal este ca nu exista un flux de calatori care sa justifice oprirea suplimentara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 12:45:19    Titlul subiectului: 109262

Cu putina promovare in mass-media ar putea sa fie flux rezonabil de calatori pe relatia Gara Baneasa-Gara de Nord. Nu stiu insa cati calatori circula in prezent intre Gara de Nord si Gara Obor sau ce flux de calatori exista la statia Pantelimon Sud (Dragonul Rosu).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 20:18:20    Titlul subiectului: 109283

Eu am facut o cursa cu acest tren international (ROMANIA-CHINA), care are in compunere 3 vagoane, care alcatuiesc rama electrica 58. Din Gara Obor cand a plecat aceasta rama, avea numai 3 calatori! Cate unul in fiecare vagon! Cand am cumparat bilet de la casa Garii Obor, am cerut dus-intors. E pentru prima oara cand dau un bilet dus-intors la acest tren, imi spune casiera! Tot atunci sosise si un personal de la Fetesti care a garat la linia 2. Iar calatorii acestui tren pentru a ajunge pe peron, erau nevoiti sa treaca prin vagoanele ramei 58, care era garata, pai unde in alt loc, decat la linia 1. Ia uite ba ne-am modernizat! vorbeau calatorii care sosisera de la Fetesti. Apoi a urmat mareata si impunatoarea gara internationala cu un renume de marca si prestigiu, Dragonul Rosu (Pantelimon Sud), unde este amplasat marele complex patronat de marea noastra gimnasta Nadia Comaneci, gara in care au mai urcat inca 12 persoane, deci in total am fost 15 persoane. In gara Dragonul Rosu au instalat si casa de bilete intr-o baraca alba de plastic sau fibra, care la inceput am crezut ca este a paznicului parcarii de masini. Apoi a urmat gara Pantelimon, gara in care i-a facut rebrusarea si trenul a stationat 25!!! de minute. In apropiere de Gara Baneasa, este podul peste lacul Herastrau in care trenurile au restrictie, mai, mai sa cred ca va opri si in Gara Baneasa! Dar m-am inselat! Am ajuns si in Gara de Nord. Aici anunta din 10 in 10 minute despre infiintarea acestui tren, dar pe panourile cu mersul trenurilor nu scria nici ruta si nici destinatia! Scria doar nr. de tren, ora plecarii si linia. Si aceasta a fost povestea mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 14:35:30    Titlul subiectului: 109440

Doresc sa postez o alta petitie primita de la C.F.R. , de data aceasta intr-o nota mai optimista, deoarece in petitie scrie ca se va relua circulatia feroviara pe relatia Bucuresti-Caciulati-Snagov Plaje. Oare chiar sa fie adevarat?


DSC07280.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  293.25 kb
 Vizualizat:  de 8766 ori

DSC07280.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 12:45:40    Titlul subiectului: 114702

Datorita lucrarilor la "celebrul pasaj Pipera", mai multe trenuri vor fi deviate, iar unele vor fi anulate in prioada 28 iulie-31 iulie. Printre trenurile anulate se afla cele care merg pe reatia Gara de Nord-Gara Obor http://www.adevarul.ro/articole/trenuri-anulate-din-cauza-lucrarilor-la-pasajul-pipera.html
Citat:
București: Trenuri anulate din cauza lucrărilor la Pasajul Pipera
Pentru a nu muta stâlpii de înaltă tensiune ai liniei de cale ferată cu care se intersectează Pasajul Pipera-Tunari, autoritățile au hotărât montarea a șapte grinzi de beton. Lucrările au ca efect devierea a 16 trenuri și anularea altor sase.
Trenuri care vor fi anulate:
În data de 28 iulie 2009, trenurile personale: 18207/18207-2, 18208-1/18208 și 18205/18205-2, 18206-1/18206 care circulă pe ruta București Nord – București Obor și retur
În perioada 29 – 31 iulie 2009, trenuri personale: 18201/18201-2, 18202-1/18202; 18203/18203-2, 18204-1/18204; 18205/18205-2, 18206-1/18206; 18207/18207-2, 18208-1/18208 pe ruta București Nord – București Obor și retur

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Apr 2010 11:27:00    Titlul subiectului: 126395

Un proiect, la care poate si acest forum ar trebui sa participe cumva.

http://think.hotnews.ro/trenul-urban-reloaded-o-scrisoare-deschisa-catre-ministerul-transporturilor.html

sursa: Hotnews.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 22:52:51    Titlul subiectului: 131169

rosetti61 (in topicul Rute noi de metrou in Bucuresti. Propuneri) a scris:
... plus linii de TER (doua linii-pilot exista deja, si se pare ca T2 Gara de Nord-Gara Obor are succes, deoarece s-a mai introdus o oprire pe traseu, urmeaza ca la cererea calatorilor sa se mai faca statii la Pipera si Voluntari, cand va fi cazul).
Asta nu demonstreaza decat disperarea initiatorilor ca nu au calatori si ca merg numai si numai 'pe pierdere' ceea ce nu e deloc admisibil, mai ales in vremuri de criza profunda.
De ce nu incerci sa afli care este pierderea neta zilnica?
Dar un minim studiu de trafic nu erau in stare sa faca INAINTE de a purcede la neghiobie?
Solutia?
Sa renunte la iluzii, sa opreasca deindata paguba si sa traga IMEDIAT pe dreapta! (cu banii economisiti sa plateasca poate niste pensii/salarii ne-nesimtite la amarasteni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 23:06:33    Titlul subiectului: 131172

Calatori sunt destui pe CFR, cati platesc biletul, asta este alta poveste. Nu ma aflu eu la topicul potrivit ca as avea de povestit adevarate romane, din ce am vazut in urma calatoriilor mele cu trenurile de toate rangurile.

Unele propuneri pentru noi rute de metrou sunt interesante. Intrebarea mea este: Cati metri de tunel s-au mai sapat dupa revolutie ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 23:12:07    Titlul subiectului: 131174

Cu mult mai multi decat (kilo)metri de cale ferata!
Si mai tin sa te instiintez ca Metrorex are mai multi calatori decat TOT CFR-ul la un loc!!!
Complet aberant si RUSINOS!
Hai sa nu ne mai ascundem dupa piersic!
Urca-te intr-unul din minunatele astea TER-uri si incearca un mic 'recensamant'.
Ai sa constati 'cu surprindere' ca sunt mai multi angajati CFR in tren decat pasageri (fie ei platitori sau cu nasu').
Si ca sa ai o 'imagine clara' si sa incheiem 'scurt' discutia:
Anul 2009
Numar calatori transportati pe calea ferata (CFR+toti operatorii privati)= 70 milioane
Numar calatori transportati pe reteaua de metrou = 174 milioane
Orice alt comentariu este absolut de prisos!
Crede-ma ca spun lucrurile astea CU DURERE!
Fata de realitatile astea 'crude' liniile RATB de week-end ecumenico-bisericesti ale lu' Nutica sunt 'parfum de roze' din punct de vedere 'deficienta economica'!
Cel putin ea pune 'la bataie' doar un autobuz pentru 10 persoane.
Astia de la CFR sunt atat de incompetenti incat misca un tren la aceeasi 'cerere', toata saptamana, non-stop, de cinspe ori pe zi.
Trebuie sa fii complet inconstient sau rau-voitor ca sa faci cu buna stiinta asa ceva!
Ori au doar cerebel in loc de creier, ori circumvolutiunile lor au aspect neted de cale de rulare!

TER=Tren Expres Regional
Denumirea e improprie pentru ca initiatorii si-ar dori de fapt un TUB=Tren Urban in Bucuresti.
In 'thread' era vorba de trenurile Bucuresti Nord-Balotesti (Otopeni, aka T1) si Bucuresti Nord-Bucuresti Obor (aka T2, via Europa)
Doua linii de doua parale care inghit milioane de euro anual.
Cand au fost initiate aceste doua 'idei geniale' mi-am zis: foarte bine, lasa-i sa se dea cu capul de pragul de sus, are sa-i doara si se vor trezi la realitate.
Din pacate 'cap' n-au avut asa ca au ratat ciocnirea cu pragul de sus.
Din pacate nici in ... nu-i doare, doar ca noi platim cretinismele lor.
Si ca toti indivizii cu un IQ aproape de limita inferioara, au idei putine dar fixe.
Si despre ce 'tren expres' poate fi vorba cand pe rutele alea se circula cu maxim 30km la ora?
Un LRT ca 41 poate sa mearga cu 80 usor - doar ca nu-l lasa regulamentul de circulatie care pretinde ca nu e decat un amarat de tramvai!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 07:39:22    Titlul subiectului: 131184

Cei din varful CFR-ului - si nu numai - sunt pusi politic, ce pretentii sa avem de la ei sa ia decizii manageriale bune ? Dar asta nu face obiectul discutiilor pe forumul nostru. CFR-ul a pierdut clienti din cauza infrastructurii coraborate cu tarifele din ce in ce mai mari. Prefer sa fac o ora cu masina in loc de 2-3 ore cu trenul (ies si mai ieftin).
Totusi Bucurestiul s-a dezvoltat foarte mult, are densitate foarte mare de locuitori si ar avea nevoie si de trenuri urbane si suburbane asa cum avem in toate capitalele europene civilizate, din pacate nu este nimeni acolo sus care sa aplice ideile astea cu cap.
Linia 41 este buna, dar nu face fata aglomeratiei in orele de varf.
Per ansamblu ar trebui gandita cu cap o dezvoltare in paralel a sistemeleor metrou usor+metrou+tren urban+RATB in urmatorii 20-30 de ani, dar cine sa o faca ? Unii useri de pe forum au avut idei bune, la topicele corespunzatoare sunt postate unele schite interesante, dar cine ii ia in seama ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 19:48:02    Titlul subiectului: 131210

Incet, incet incepem sa ne apropiem de adevar.
Sistemele de transport public trebuie gandite nu in paralel, ci in conlucrare.
Teoria generala spune ca transportul public urban se ierarhizeaza pe trei nivele:
1. axe majore de transport mass-transit numite 'backbone';
2. axe de transport de medie capacitate perpendiculare pe primele numite 'feeder-lines';
3. rute de distributie fina care sa deserveasca si sa alimenteze primele doua categorii.
De regula nr1 inseamna metrou, nr2 inseamna LRT si street-car nr3 autobuze, troleibuze si mini-buses.
Axele majore se racordeaza obligatoriu la rutele de mediu si lung parcurs (trenuri suburbane, regionale, interurbane, internationale, auto asemenea sau aerian national si international).
Zona metropolitana bucuresteana are totusi niste 'particularitati'.
Mai intai, Bucurestii nostri mult iubiti sunt o capitala relativ mica tinand cont de marimea tarii (10% din populatie, 20% din PIB si 40% din taxe la bugetul tarii)
Am vazut adesea comentariul 'de ce trebuie sa contribuie cetatenii din Satu Mare la metroul din Bucuresti'.
Raspunsul e simplu: uite d'aia, pentru ca noi contribuim cu 40% la buget si avem tot dreptul ca o parte din banii nostri sa se intoarca si in folosul nostru si sa nu se duca doar la finantarea trenului cursa de persoane din Vascauti pe care nu-l foloseste mai nimeni iar cei care totusi il folosesc nu catadicsesc nici macar sa-si plateasca 'beletu'.
Al doilea lucru este 'dezvoltarea orasului'. Aria urbana a capitalei a fost, este si conform tuturor probabilitatilor va ramane extrem de neuniforma si 'ras-cracarata'.
Asa cum bine ziceau unii istorici, metropola nostra ramane un fel de mega-village.
Populatia orasului nu mai creste, ci scade, doar aria urbana se extinde si deci densitatea de populatie automat descreste.
Acest fapt creeaza numeroase probleme privind economicitatea asigurarii cu 'utilitati' inclusiv transportul public.
Al treilea lucru este disproportia dintre aria metropolitana si localitatile suburbane. Toata zona inconjuratoare a orasului nu numara mai mult de 200-250 mii de suflete. Impartiti la cca 10 directii geografice diferite, asta da 20mii locuitori per directie de transport, lucru care nu justifica nici chiar in ipoteza ca toti cetatenii, de la sugari la strabunici, ar fi plimbareti zilnici la oras, mai mult decat minibuzele existente (nicidecum trenuri suburbane).
Migratia de populatie intre urban/suburban are doua tendinte contrarii:
'navetistii' suburbani tind sa se mute la oras, cat mai aproape de locul de munca:
'boierii' urbani se muta cu resedinta 'la tara' la vila, dar astia nu si-ar muta fundul din 4x4-ul lor de neamuri proaste nici morti. Rezultat: o cerere si mai scazuta de transport public suburban.
Ideea initiala de la care a plecat proiectul TER a fost:
avem niste linii CFR abandonate si vandalizate prin oras, hai sa le readucem la viata tot ca linii de tren (fie el urban sau suburban).
Ideea e 'ne-fezabila' din pacate si cele expuse mai sus dau doar motivele esentiale 'pentru ce nu'.
Ar putea fi insa dezvoltate niste idei alternative 'mai destepte'.
Avem niste trasee. Ce facem cu ele (ca liniile oricum sunt 'varza')?
O solutie 'la moda' este dezvoltarea unui concept 'tram-train'. Asa ceva ar avea avantajul utilizarii intensive urbane care sa finanteze si 'paguba' exploatarii suburbane.
Sau poate e mai util sa scoatem tot cf-ul si sa facem strazi noi in loc, fara mari cheltuieli cu exproprieri si scandaluri cu demolari.
Cred ca am lansat suficiente subiecte de gandire si dezbatere pentru un singur 'posting' asa ca astept sa vad si reactiile voastre!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai89



Data înscrierii: 25/Feb/2015
Ultima vizita: 27/Iul/2016
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2015 10:32:27    Titlul subiectului: 177675

Dr2006 a scris:
Poate dacă s-ar crea niște linii de tramvai (gen 41) între stațiile de pe centură și zonele locuite...ar mai fi ceva... ori s-ar racorda ,,săgețile'' la rețeaua de metrou (ar fi posibil așa ceva la IMGB și Semănătoarea)

Ecartamentul liniei CFR , R.A.T.B : 1435
Ecartamentul liniei Metrorex :1432+10
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 6171
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2016 11:56:22    Titlul subiectului: 186899

Subiectul revine din nou in intentia autoritatilor locale. Deocamdata in stadiul de proiect. Sa vedem daca se va concretiza ceva, dupa alegeri, cand vom avea alt guvern. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Centura feroviara a Bucurestiului va fi folosita din 2017: cat va costa o calatorie Gara de Nord-Gara Progresu

Centura feroviara a Bucurestiului va fi folosita pentru transportul a peste 15.000 de calatori in fiecare zi pe ruta Gara de Nord- Gara Progresu (sudul Capitalei) incepand din februarie 2017, in conditiile in care aceasta retea feroviara nu a mai fost folosita de peste 10 ani pentru transportul de persoane, a declarat luni ministrul Transporturilor, Sorin Buse, intr-o vizita de lucru efectuata pe traseul dintre Gara Progresu si Gara de Nord.

“Vorbim despre un proiect de folosirea a centurii feroviare a Bucurestiului, care exista in acest moment. Nu este utilizata. Trec 1-2 trenuri pe zi, cateodata 1-2 pe saptamana. Este in conditie buna si poate fi folosita pentru a prelua o mare parte din traficul de calatori”, a spus Buse, potrivit News.ro.

Proiectul va fi implementat in trei faze.

“In prima faza, care are un timp de implementare de trei luni, vor fi inaugurate linia dintre Gara de Nord si Gara Progresul si legatura Gara de Nord - Pantelimon. Aici avem statii existente care nu sunt in buna conditie, pentru ca nu au fost folosite de 10 ani. Insa proiectul acesta presupune reabilitarea statiilor”, a completat ministrul Transporturilor.

Prim faza inseamna inaungurarea unui traseu de 30 de kilometri, cu 16 statii, din care 9 existente si 7 noi. Investitia este de 200.000 de euro si inseamna reabilitarea statiilor. Biletul pentru o calatorie va costa 4,4 lei.

“In functie de numarul de calatori vom folosi una, doua sau trei garnituri legate. Acestea vor putea asigura un trafic de 15.000 de calatori pe sens pe zi. Daca traficul de persoane va fi mai mare, atunci putem folosi garnituri de tren normale si putem asigura transportul a 30.000 de persoane pe zi, pe sens”, a mai spus ministrul.

Bucurestenii vor ajunge de la Gara Progresu la Gara de Nord in circa 40-45 de minute.

In a doua etapa de implementare a proiectului, care are termen de finalizare sfarsitul anului viitor, va fi realizata conexiunea acestor puncte feroviare cu statiile de metrou Berceni si Preciziei. Investitia in aceasta etapa se va ridica la 5 milioane de euro.

A treia etapa a proiectului va presupune punerea in functiune a legaturii Progresu-Bucuresti Nord pana in noiembrie 2018, cu o investitie de 15 milioane de euro.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2016 20:16:26    Titlul subiectului: 186925

Din pacate nu e deloc in atentia autoritatilor locale cum ar fi normal ci doar a ministerului....altfel, cred ca mai poate fi imbunatatit, spre exemplu nu e cea mai fericita solutia de legare cu retetaua de metrou, mai logic ar fi sa fie prelungit metroul pana la linia de tren , de la Preciziei, respectiv Berceni, pana la centura feroviara se poate adapta destul de usor linia existenta pentru ,etrou, la suprafrata....astfel, de la Preciziei metroul ar trebui prelungit pana la statia Bucuresti Vest, iar de la Berceni ar trebui dus pana in comuna Berceni, cu statie si la centura feroviara...eventual in prima etapa s-ar putea face linie simpla si sa circule un tren de metrou la 30 de minute spre exemplu, dar corelat cu circulatia pe calea ferata....in plus, ar fi util sa existe si linii de transport cu autbuzul intre statii si localitatile apropiate, pe langa promsele si obligatoriile parcari Park and ride
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community