Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Rocar 312E

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 6179
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 13:39:07    Titlul subiectului: 55947

În București sunt 2 astfel de troleibuze, cu numerele de parc #7447, respectiv #7448.
Sunt troleibuze cam scumpe la vedere, au avut și probleme tehnice, dar nici nu sunt prea iubite de șoferi, care le evită.
Iată acum ceva poze cu #7447.



7447_073_003_129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.81 kb
 Vizualizat:  de 20240 ori

7447_073_003_129.jpg



7447_00r_025_207.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.96 kb
 Vizualizat:  de 20240 ori

7447_00r_025_207.jpg



7447_00r_029_200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.2 kb
 Vizualizat:  de 20240 ori

7447_00r_029_200.jpg



7447_00r_031_367.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.2 kb
 Vizualizat:  de 20240 ori

7447_00r_031_367.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
brado73



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2008
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 03 Ian 2006 20:18:56    Titlul subiectului: 57312

7447 e la Vatra Luminoasa, e functional, dar nu il scot pe traseu decat daca au o gaura f. mare si nu au cu ce s-o acopere. Cum asta nu s-a intamplat de mult, sta acolo cumintel. Plus ca nici soferii nu sunt prea incantati sa iasa cu el, obisnuiti deja cu Ik415. Ideea e ca nu e mort, dar nici nu mai iese ca in zilele lui bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 6179
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2006 13:24:21    Titlul subiectului: 59195

Și acum iată-l și pe #7448.


7448_000_043_117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.89 kb
 Vizualizat:  de 20237 ori

7448_000_043_117.jpg



7448_066_005_268.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.73 kb
 Vizualizat:  de 20237 ori

7448_066_005_268.jpg



7448_000_021_204.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.55 kb
 Vizualizat:  de 20237 ori

7448_000_021_204.jpg



7448_000_030_449.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.24 kb
 Vizualizat:  de 20237 ori

7448_000_030_449.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Feb/2018
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2006 22:57:39    Titlul subiectului: 60069

7447 merge bine mersi. N-a circulat iarna pentru ca e deschisa cabina si te trage curentul. Nu asigura confort soferilor, care-l evita. Este rezerva, si intra cind ici, cind colo.
Celelalte E312 (samd) au suferit de diferite defectiuni, in principiu ies cind sunt defecte dintre Astra Ikarus.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1102
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 18:44:54    Titlul subiectului: 64158

7447 si 7448 sunt in stare de functionare, dar sunt rezerve si nu sunt folosite decat atunci cand e nevoie de ele. Ele nu vor disparea prea curand si probabil ca vor rezista destul, nefiind prea mult folosite. Fotografii realizate cu permisiunea RATB. Nu se vor copia si publica in alta parte.
7447 si 7448 au circulat o perioada cu numerele 001, respectiv 002.



RF_DSC01233.jpg
 Descriere:
7447
 Mărime fișier:  67.64 kb
 Vizualizat:  de 21744 ori

RF_DSC01233.jpg



RF_DSC01229.jpg
 Descriere:
7447-interior
 Mărime fișier:  67.07 kb
 Vizualizat:  de 21744 ori

RF_DSC01229.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 13:36:12    Titlul subiectului: 312 bun 66441

#7447 avea chopper inca din fabrica? Ca acum se aude bazaitul caracteristic chopperului... ma gandeam ca poate cand au lichidat un Saurer (#5014, de exemplu) or fi transferat echipamentul de tractiune pe #7447.
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 18:02:32    Titlul subiectului: 66456

Am vobit mai demult cu seful de la depoul Vatra Luminoasa si a zis ca 7447 e mai special de felul lui, fiindca are un echipament electric asemanator cu cele de Saurer. Deci nu e chiar asa bizara observatia ta Wink
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 21:25:09    Titlul subiectului: 66473

#7447 a avut chopper dintotdeauna:


RF_7447-VLM-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.57 kb
 Vizualizat:  de 21168 ori

RF_7447-VLM-005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Feb/2018
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 17:30:22    Titlul subiectului: 66520

7447 a fost numit P001 de catre Rocar. Are chopper similar cu 5001-Saurer, fiind realizate aproape in acelasi timp. Saurer 5001 si 5002 sunt realizate de ETE-Nitu Vasile, iar 5003...5022 la URAC.
Acelasi tip de chopper si de electronica de comanda este si pe 7440, care a circulat cu succes la Berceni... Iata de ce i s-a adus acelasi echipament (din punct de vedere al echipamentului de actionare) si fratele mai tinar si mai scurt 7447. Exista, insa, diferente notabile la partea mecanica.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 748
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 06:40:03    Titlul subiectului: gngfnfng 39669

Rocar E312 si 317E sunt derivate din seria clasica (11x 21x), dar nu sunt din aceeiasi serie. 317E este proiectat dinaintea contractului cu De Simon, pe cand E312 este (se vede stilul parbriz-coltare)
Nu am datele tehnice la indemana (partea de electrica cred ca este aceeasi) dar am impresia ca 317E are puntile directoare clasice, adica suspensie independenta, pe cand E312 are punte rigida pe fata
mai e si diferenta de nume, 317E, e dupa stilul vechi, (117E, 117UD) si E312 cea noua (U 512, E 512)
In poza asta 7447 RATB inca are indicator de model pe el



7447a1834eh5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  646.97 kb
 Vizualizat:  de 20499 ori

7447a1834eh5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2006 03:21:49    Titlul subiectului: 67508

#7447 circulă (și încă foarte bine) pe traseele Dep. Berceni. Pe 1 Decembrie circula pe 76:

Vedere din spate. Se observă trăgătoarele nefuncționale. Diin surse oficiale pot spune că în câteva zile, problema lor va fi remediată (dat fiind că de la Vatră l-au trimis cu... 1 singur trăgător, și ăla fără sfoară):

Iată și interiorul.

Interesant că la Ploiești se descurcă bine Rocar 312, chiar dacă sunt gălăgioase. Bine măcar că au chopper.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2006 18:36:17    Titlul subiectului: 67552

#7448 este la ITP în Dep. Berceni. Se dorește păstrarea lui acolo, urmând a substitui încă un Saurer. Nu se știe însă nici Saurerul care va fi ucis, nici dacă cei de la vatra Luminoasă vor accepta să-l cedeze pe #7448.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2006 21:34:00    Titlul subiectului: 67557

Dr2005 a scris:
#7448 este la ITP în Dep. Berceni. Se dorește păstrarea lui acolo, urmând a substitui încă un Saurer. Nu se știe însă nici Saurerul care va fi ucis, nici dacă cei de la vatra Luminoasă vor accepta să-l cedeze pe #7448.
#7448 este garat foarte in fata in dep.Vatra Luminoasa(printre parcul circulant). Am vrut sa analizez mai bine dar era un ditamai cainele lasat de izbeliste pe strada. Oricum daca a venit sau nu Irisbus, il tinea in hala, deci nu-l puteam vedea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Ian 2007 17:51:45    Titlul subiectului: 43124

Bordul lui #7447 și al lui #7448 este asemanator cu bordul obișnuit de DAC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 20:59:09    Titlul subiectului: 90119

NU mai există așa ceva în București...s-au casat în 2007 amândouă
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 20:23:30    Titlul subiectului: 100382

Totusi sunt curios de ce RATBul a comandat decat doua astfel de troleibuze si nu a comandat o serie de 15 troleibuze ?Ce mi-a placut foarte mult la aceste troleibuze au fost scaunele asemanatoare celor de pe tramvaiele Tatra!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 748
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 26 Iun 2017 02:28:08    Titlul subiectului: 190760

Am remarcat ceva despre cele 2 E312 ale RATB. Nu sunt fabricate in acelasi timp. 7447 pare sa fie mai nou decat 7448.

7447 are capace (ca cel de benzina) pentru deschiderea de urgenta a usilor, pe cand 7448 are stilul mai vechi cu levierul deschis, in "pahar". Este acelasi mod care apare la 112UDM si 212E/217E, cele mai noi avand capace.

O intrebare. A apucat 7448 numar de inmatriculare? Ca nu am dat de poze cu el. Nu ca ar conta, pentru ca inmatricularea de tramvaie si troleibuze s-a facut mult dupa fabricarea lor.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1102
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 23:15:53    Titlul subiectului: 191026

7447 este fabricat în 1995, iar 7448 în 1996. Inițial au avut numerele 001 și 002. Cel mai probabil, primul dintre ele a fost realizat mai cu fițe, poate a fost prototip sau dintr'o primă serie, iar apoi și-au "revenit" la normal, de aici diferențele.
Din câte știu, nu au apucat numerele de înmatriculare sau dacă le-au prins, nu au apucat să le primească.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 748
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 11 Iul 2017 13:05:36    Titlul subiectului: 191033

Placa VIN ar rezolva chestia asta usor. Intr-adevar e greu de stiut cand trapele sau paharele au fost folosite in aceiasi serie de fabricatie chiar, lasa cand sunt ca 7447 si 7448 separate de un an.

Dar, putem omite cu siguranta ca 7448 este mai nou? Totusi 7440 a primit numar de inventar, dar era deja vechi pana cand a inceput sa circule, ca a facut raita la TIB, testari etc. Eventual cand a intrat in uz, restul 217E erau livrate. Singura evidenta concreta ar fi placute VIN. In rest putem doar face speculatii (chiar daca logice si cat se poate de aproape de adevar)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community