Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 21 Noi 2005 14:39:49 Titlul subiectului: Vehicule de scoala ale STB (RATB) |
3140 |
|
Aici mi-am propus sa vedem cam care-i situatia vehiculelor de scoala ale ale RATB.
Pentru început iată-le pe RATB #2550 și #2552, autobuze de scoala. 2550 are doar 2 usi, fata si spate, dar se vede ca a fost modificat dintr-unul standard, in 3 usi.
Apoi DAF-ul #205 care e inconfundabil, e diferit de celelalte si se poate sesiza cu usurinta ca e "altceva". Vali Sava mi-a spus ca acest 205 este primul DAF sosit, probabil un autobuz in teste. Se vede ca toate celelalte, seriile 6xx, 7xx si 8xx sunt din alta generatie...
Se pare că inițial a fost și el de școală.
Exista cumva si vreun autobuz ROCAR de Simon de scoala?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.48 kb |
Vizualizat: |
de 33846 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.68 kb |
Vizualizat: |
de 33846 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.48 kb |
Vizualizat: |
de 33812 ori |
|
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 27 Dec 2006 15:49:27, modificat de 10 ori în total |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Lun 21 Noi 2005 22:08:52 Titlul subiectului: |
3175 |
|
Mai demult, ITB folosea troleibuze vechi pentru scoala.
In anii '80 erau TV2E. Tot atunci am vazut Roman 112E cu nr. 5121 (era cream cu albastru in partea de jos).
In anii '90 erau DAC117E (7101-7107).
In prezent: Ikarus 5132, 5135, 5201 si Dac 217E 7425.
Tramvaie (mai demult):
In afara de V3A'uri, mai erau EP (6001-6201 - ultimul, 6067-6267 si 6068-6268). Tatra 3313 a mai fost o perioada vagon de serviciu, dar nu stiu daca si de scoala. 3431 a fost de scoala si mai este inca.
Autobuze: 928 (IK4), 177x (IK4), 2067, 2068, 2083, 2553, 2554 (DAC 112UDM), 207 (Ik260). Cred ca au fost mai multe in anii '80, dar pe acestea le stiu.
177x l-am vazut de departe. Nu stiu ultima cifra, era mascata de ceva.
Observ ca RATB are obiceiul sa faca scoala din autobuze sau troleibuze cu numere consecutive:
2067, 2068 (vechi)
2550...2554
205 (mai demult), 207 (206=??)
7101...7107 (vechi)
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 21:00:50 Titlul subiectului: |
56408 |
|
Acum vreo 2 săptămâni l-am surprins și pe #2552.
Am tăiat tot decorul din poză....ca să aibă loc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.48 kb |
Vizualizat: |
de 33788 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 21:09:35 Titlul subiectului: |
56411 |
|
De ce toate vehicolele de scoala, de orice tip, au in interior un panou cu usa care separa partea din fata de restul, probabil nefolosit deloc, al vechicolului ?
Am vazut asta la V3A de scoala, la troleibuzele 710x (nu si la Ikarusuri) si la autobuzele mai vechi.
Am observat ca unele tramvaie de scoala la Iasi opreau in statii si deschideau usile, dar nu urca nimeni. Nu aveau curajul, poate
Or fi renuntat la scoala cu calatori poate si din cauza ca vreun calator mai deschidea usa cu niste bani in mana: "Sefu', merg si eu doua statii."
Sa nu se invete elevii cu moravuri rele.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 07 Dec 2005 11:26:51 Titlul subiectului: |
56426 |
|
Tom a scris: | Observ ca RATB are obiceiul sa faca scoala din autobuze sau troleibuze cu numere consecutive | Nu neaparat, uite cazul troleibuzelor-Scoala #5132, #5135 si #5201.
Sau al tramvaielor-scoala #108, #281, #291, #306, #310 (fost)...
Apropo de tramvaie, ma intreb de ce nu fac tramvaie de scoala din V2A-uri sau chiar Tatre sau Rathgeber-uri individuale, fara "remorci", pentru a nu tine blocata o capacitate de transport asa mare ca a V3A-urilor... Tom a scris: | De ce toate vehicolele de scoala, de orice tip, au in interior un panou cu usa care separa partea din fata de restul, probabil nefolosit deloc, al vechicolului ?
Am vazut asta la V3A de scoala, la troleibuzele 710x (nu si la Ikarusuri) si la autobuzele mai vechi. | Iata si interiorul troleibuzului-scoala 7425, cu acelasi perete despartitor. In schimb lipseste peretele cabinei soferului.
Mi se pare ciudat ca nu exista de SIMON-uri si DAF-uri de scoala, soferii care urmeaza sa fie repartizati pe astfel de vehicule fac scoala tot pe DAC si/sau Ikarus?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.43 kb |
Vizualizat: |
de 33864 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Mie 07 Dec 2005 19:28:54 Titlul subiectului: Iată de ce |
56436 |
|
Autobuzele DAC UDM și troleibuzele DAC ȘCOALĂ aveau acest panou pentru a delimita elevii care dădeau examen (proba de traseu) de cei care așteptau după el ca să dea și ei proba. În spatele panoului, la comun, stăteau candidații cu instructorul. În fața panoului, respectiv în cabina de conducere, stătea elevul (la volan) și polițistul.
Deși nu am dat examen pentru carnet, am condus și eu pe parcursul a 2 stații (prin Drumul Taberei) un troleibuz DAC articulat. Era o senzație foarte haioasă să văd că pot controla gigantul. Și, deși au fost primele și ultimele minute din viața mea pe post de șofer de troleibuz, nu am mers prea încet cu troleibuzul. Încetineam doar la separatorii de rețea, la schimbătorii macazelor și la macaze și intersecții. Iar rețeaua nu era montată ca acum, cu suspensie catenară: era numai pe console drepte, clasice. Suspensia catenară face rețeaua elastică și permite deplasarea la viteze mai mari decât soluția clasică.
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 11:38:17 Titlul subiectului: |
14036 |
|
ManAndCat a scris: | Observ ca RATB are obiceiul sa faca scoala din autobuze sau troleibuze cu numere consecutive [ . . . ] | Regula se aplică și la vagoanele V3A: #302, #303, #305, #306, #307, #308, #309, #310 au fost de Școală. Nu sunt sigur dacă și #304; dacă a fost, acesta a fost primul trecut în parcul normal. La fel, EP-urile #6065 - #6067 erau Școală (teoretic, acestea mai puteau fi păstrate, uzura lor fiind mult mai redusă - însă nu am văzut nici unul dintre ele folosit măcar ca vagon de intervenții).
În ultimii ani, s-a procedat la un schimb: majoritatea fostelor vagoane V3A de Școală au ajuns în parcul circulant, fiind înlocuite de #108, #200, #281 și #291.
Nu îmi amintesc de nici un V2A folosit ca Școală...
Revenind la autobuze, m-ar interesa numerele de parc ale autobuzelor IK 4 și DAC 117 (articulate) folosite pentru Școală.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 11:46:21 Titlul subiectului: |
14039 |
|
N'as putea spune exact daca 117 au fost vreodata folosite pentru scoala (ma refer la autobuze). Troleibuzele erau cele mentionate mai sus: 7101-7107 si mai recent 7425 + altele scurtate care prin operatia asta au "retrogradat" la tipul 112. 7425 este 217, dar l-am inclus si pe el aici.
IK4 de scoala erau 928, care avea si un numar de inregistrare ciudat pentru vremea respectiva (32-B-1008), altul cu un numar cu 177x, care avea in spate numarul scris in mod ciudat: partea din spate fiind separata in 2 de un ornament, primele 2 cifre erau scrise intr'o parte si restul in partea cealalta, adica 17 | 7x. In fiecare parte era scris SCOALA, adica SCOALA | SCOALA. L-am vazut in zona Drumul Taberei, dar pe sensul celalalt, deci cam departe sa vad ultima cifra. De alte IK4 de scoala nu-mi mai amintesc.
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 13:04:34 Titlul subiectului: |
14049 |
|
Catalin Ghita a scris: | Apropo de tramvaie, ma intreb de ce nu fac tramvaie de scoala din V2A-uri sau chiar Tatre sau Rathgeber-uri individuale, fara "remorci", pentru a nu tine blocata o capacitate de transport asa mare ca a V3A-urilor... | S-ar putea sa gresesc, dar mie mi se pare normal ca 'elevii' sa faca scoala pe tipul de tramvai pe care urmeaza sa lucreze (daca nu pe toate tipurile, de vreme ce nu cred ca RATB isi poate permite sa aiba vatmani de Tatra, vatmani de V2A samd)...
Un V3A e mai lung, are alt comportament in curbe, se gareaza altfel etc
Imi aduc aminte ca pe vremuri (anii '80) vedeai chiar interminabile tramvaie formate din 2V3A... Pai numai pina iesi din intersectie cu o omida d-asta iti trebuie ceva timp :)
Revenind la troleibuze de scoala, pot sa confirm ca in perioada '84-'89 seria 7101-7107 a fost folosita exclusiv pentru scoala, isi avea baza la depoul Nitu Vasile (la vremea respectiva sigur se numea asa - inclusiv placile de retragere erau inscriptionate cu 'Se retrage la depoul Nitu Vasile'). Memoria imi joaca feste si nu mai tin minte sigur daca erau detasate si la alte depouri pentru serii de cursuri.
Pina prin '87 (aproximativ) a mai existat si un troleibuz ROMAN 11* E.
Sint sigur ca DAF-ul 205 a fost primul adus, pentru teste si omologare si a fost singurul in trafic pentru cel putin 6 luni de zile (desi tin minte ca a fost unicat mai mult timp). Initial a fost pe 135 dupa care a inceput sa apara sporadic si pe alte linii.
Diferenta majora intre primul lot intrat in serviciu (pe 104) - seria incepind cu 665 (cred) - si 205 e ca acesta din urma era produs in Grecia pe cind 66* este produs in Spania.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 13:31:16 Titlul subiectului: 606 |
58075 |
|
Troleibuzul Roman era cred: 5121, albastru+cream.
5132 (rosu+cream), era de marfa (ce coincidenta, acum 5132 e SCOALA).
|
|
Sus |
|
|
qwerty
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Feb/2023 Mesaje: 55 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 18:11:02 Titlul subiectului: |
58087 |
|
#205 e carosat la Elvo in Grecia, in timp ce urmatoarele DAF-uri venite au fost carosate la Castrosua. Cu toate astea, #205 e deosebit fata de celelalte DAF-uri Elvo. Mi se pare mie sau are o garda la sol mai mica?
Intrebarea mea e: autobuzele DAF au venit pe serii distincte de Elvo si, respectiv, Castrosua, sau au venit amestecate in cadrul unei serii?
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Joi 23 Feb 2006 14:11:03 Titlul subiectului: |
58639 |
|
De ce nu inlocuiesc vagoanele V3A cu V2A pentru Scoala?
Caci V3A-urile au capacitate mai mare de a transporta calatori.
|
|
Sus |
|
|
weeping_eye Vizitator
|
Trimis: Vin 24 Feb 2006 18:33:28 Titlul subiectului: |
58665 |
|
tudor a scris: | De ce nu inlocuiesc vagoanele V3A cu V2A pentru Scoala? | Cred ca atunci cind conduci un vehicul trebuie sa fii constient de lungimea lui si sa o simti. Mai ales cind esti incepator!
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 30 Mar 2006 11:28:34 Titlul subiectului: |
19519 |
|
Troleibuzul scoala #7391 s-a mutat de la depoul Berceni la Bucurestii Noi. Dr2005 imi povestise mai demult despre mutarea asta, am reusit sa ajung si eu sa ma duc sa vad cu ochii mei. Mutarea a fost buna din punctul meu de vedere, fiindca la Berceni nu-i puteam face poze din cauza distantei mari fata de gard; la Bucurestii Noi am avut sansa sa ajung cand era complet liber spatiul dintre gard si troleibuz, asa ca i-am facut cateva poze. Sunt curios, il pastreaza ca "SCOALA" sau il fac vehicul de linie, normal?
Pe de alta parte fosta "SCOALA" #7425 a devenit vehicul de linie, de ceva timp. Poza asta, cand inca era de scoala, e facuta prin februarie 2005... ce timpuri!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.52 kb |
Vizualizat: |
de 34733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.96 kb |
Vizualizat: |
de 34733 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bubu68
Data înscrierii: 12/Mai/2006 Ultima vizita: 23/Feb/2007 Mesaje: 12
|
Trimis: Vin 19 Mai 2006 16:25:08 Titlul subiectului: |
23242 |
|
2550 e si a fost tot timpul SCOALA. De-a lungul timpului au fost mai multe, acum au ramas doar 5 (2550, 2552, 2553, 2554 (DAC-uri) si 207 (IKARUS). Toate tin de Titan, dar nu parcheaza in garaj, ci in Poligonul RATB.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Sâm 10 Iun 2006 21:45:26 Titlul subiectului: |
24881 |
|
#2083 a fost si el scoala, intr'o perioada, odata cu 2067 si 2068, dar revenit inaintea ultimelor doua. Inca unul de scoala de pe atunci era unul cu 219x, probabil 2195, dar nu garantez.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 26 Iul 2006 22:42:53 Titlul subiectului: |
28929 |
|
Autobuzele de școală nu șomeaza... pe #2550 l-am găsit parcat pe Șos. Mihai Bravu...
. . . când m-au văzut că fotografiez, au plecat (cu autobuz cu tot). Cum însă erau coloane de mașini, l-am ajuns 100 de metri mai încolo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.29 kb |
Vizualizat: |
de 32947 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.49 kb |
Vizualizat: |
de 32947 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Iul 2006 23:10:06 Titlul subiectului: |
62739 |
|
Si un tramvai de scoala azi.
Si unul pe Bd. Timisoara acum vreo 2 saptamani.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.91 kb |
Vizualizat: |
de 33645 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.25 kb |
Vizualizat: |
de 33645 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Joi 27 Iul 2006 20:16:47 Titlul subiectului: eeeeeee |
29018 |
|
Astazi l-am prins pe #5201 la treaba.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.04 MB |
Vizualizat: |
de 31482 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.75 kb |
Vizualizat: |
de 31483 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.67 kb |
Vizualizat: |
de 31483 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 27 Iul 2006 23:41:47 Titlul subiectului: Tot tramvaie Scoala |
62779 |
|
Ma intreb daca acel 348 realmente este vehicul de scoala (a fost tramvai normal pana acum cateva luni) sau doar e in vreo cursa speciala sau retragere samd si vatamanul a apasat pe langa in butoanele de control al afisajului; spun asta si pentru ca lipsesc textele cu vopsea SCOALA, dupa stiinta mea obligatorii conform legislatiei rutiere.
S-au intetit cursurile... iata inca 2 tramvaie surprinse astazi la 2 minute unul de altul, pe sensuri opuse, la Sura Mare:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61 kb |
Vizualizat: |
de 32951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.37 kb |
Vizualizat: |
de 32951 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 27 Iul 2006 23:55:58 Titlul subiectului: |
62782 |
|
Interesant că atunci când #200 și #291 au ajuns școală, 2 din tramvaiele de școală (#308 și încă unul) au ajuns ,,tramvaie de stradă".
#291 a fost ,,tramvai de stradă" până anul trecut. E singurul V3A-93 cu scaune de plastic galbene.
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 00:20:20 Titlul subiectului: |
29067 |
|
Dr2005 a scris: | Interesant că atunci când #200 și #291 au ajuns școală, 2 din tramvaiele de școală (#308 și încă unul) au ajuns ,,tramvaie de stradă". | Acel "încă unul" este #310, care are un afișaj extrem de interesant.
Toate vagoanele V3A între #301 și #310 au fost cîndva de școală. Singurul de care nu știu să fi fost este #304. Dacă tot s-a deschis subiectul, ce se mai știe de #306 ? Cumva a ajuns low-floor ? Părerea mea este că ar fi bine ca numerele de parc pentru V3A-LF să fie în domeniul #001 - #089, astupînd găurile lăsate în anii 1989-1992. Sau cel mult de la #363 (sau #401) în sus. Dar în nici un caz nu le-aș amesteca împreună cu Bucur.
#348 NU este vehicul de școală. Circulă de obicei pe 27 și 15, mai rar pe 40. Nu știu ce le-a venit să îl folosească în scop educativ...o fi fost vreo examinare.
Vehiculele de școală sunt primele pe care noul sistem de taxare va funcționa "in the flesh". Știu că s-au pus deja validatoare pe troleibuzele #5132 și #5135 de la Bujoreni.
La fel, EP-urile #6065 - #6067 erau Școală (teoretic, acestea mai puteau fi păstrate, uzura lor fiind mult mai redusă - însă nu am văzut nici unul dintre ele folosit măcar ca vagon de intervenții
Ultima modificare efectuată de către bogdan71 la Vin 28 Iul 2006 00:26:39, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 15:39:45 Titlul subiectului: |
62806 |
|
Eu nu stiam ca un curs pe tramvai implica si oprirea in statii. Am vazut azi un tramvai de scoala care a oprit in statiile calea Dudesti, Laborator si Calea Vitan. Sa vedeti cum se uita lumea cu ciuda ca nu-i lasa sa se urce...
Eu n-am vazut niciodata un metrou de scoala. Cum arata unul? Te pomenesti ca ii lasa sa conduca un metrou intreg format din 3 rame.
Si pana la urma cate vehicule de scoala are RATBul din fiecare tip? Ca vad ca e activitate destula vara asta, poate ca si sta lumea la coada ca sa-i vina randul la un tramvai de scoala...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 19:23:22 Titlul subiectului: |
62814 |
|
Pai la vehicule pe sine opritul e mai dificil decat mersul. Vatmanul trebuie sa judece cand sa inceapa franarea si cat de tare sa franeze ca sa opreasca la fix, fara sa repuna tramvaiul in miscare si fara sa depaseasca statia.
La metrou e si mai grav, ca mai intra cu capul in tunel sau lasa 2 usi in urma.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 31 Iul 2006 15:06:54 Titlul subiectului: |
62901 |
|
bogdan71 a scris: | Dacă tot s-a deschis subiectul, ce se mai știe de #306 ? Cumva a ajuns low-floor ? Părerea mea este că ar fi bine ca numerele de parc pentru V3A-LF să fie în domeniul #001 - #089, astupînd găurile lăsate în anii 1989-1992. Sau cel mult de la #363 (sau #401) în sus. Dar în nici un caz nu le-aș amesteca împreună cu Bucur. | #306, așa cum îl știam noi, a dispărut. Locul lui, ca număr, este luat de un V3A-93-CH-PPC, unul dintre cele galbene fotografiate în URAC.
Nu știu dacă vor astupa "golurile" din numerotarea V3A-urilor clasice, însă se speră ca treptat-treptat toate V3A-urile (V3A clasic, V3A-93, V3A-A3 etc) să devină V3A-CH-PPC, practic Bucur/V3A...
Bucur-urile/V2A vor fi numerotate în continuare în domeniul 30xx, #3006, #3007 etc.
Ce mă enervează e că mai mereu "Școlile" #200 și #291 umblă împreună, așa cum o făceau înainte #291 și #306. De astea am dat de o grămadă de ori, în schimb de "setul" celălalt, #108 și #281 nu am dat niciodată... Oare stau la depouri separate?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.38 kb |
Vizualizat: |
de 32892 ori |
|
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Lun 31 Iul 2006 15:12:40, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
|