Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAF bucurestene.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 22:27:09    Titlul subiectului: 89416

costin a scris:
DAF urile ajunse la Ferentari arata jalnic in exterior datorita reclamelor avute care au fost date jos pentru ca cei de la Ferentari au vrut sa fie cat de cat in starea lor initiala. Cat despre interiorul lor...au avut grija calatorii din Ferentari si Rahova de ele!
Stai liniștiti, că nici Pipera nu le-a trimis pe toate în stare bună...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 02 Mar 2008 00:11:09    Titlul subiectului: 89434

Intr-adevar nici de la Pipera nu au plecat prea zdravene, dar la Ferentari au ajuns in ultimul hal si chiar ma mira acest lucru deoarece ii stiu pe cei de acolo, de la Ferentari, niste soferi care tin la autobuzele lor si exemple sunt destule #37, #1892, #2107, #2156 etc.
Sper din tot sufletul ca lotul de la Nordului de DAF sa nu ajunga ca Hispano in ultimul hal!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costin



Data înscrierii: 12/Mai/2007
Ultima vizita: 15/Dec/2008
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2008 19:36:08    Titlul subiectului: 89641

Sunt DAF uri care au fost jalnice cand au venit de la Pipera...de ex.#715 e primul care a fost trimis la Ferentari iar starea in care se afla nu-i permitea sa circule in traseu. Multe au venit cu butoane lipsa, cutii de viteze stricate, cosumau ulei etc. Intr-adevar unele au venit bune si au ajuns rau, dar unele sunt mult mai bine intretinute decat la Pipera!
_________________
hmmm....tot ikarusurile au fost cele mai bune
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Joi 06 Mar 2008 14:06:04    Titlul subiectului: 89669

Ieri seara s-a intamplat sa merg pe linia 323 cu o masina cu care demult vroiam sa vad cum arata...era #778 care dupa un RK din toamna trecuta arata chiar foarte bine si aduce aminte de vremuri bune ale DAF-urilor din Bucuresti...un singur lucru mi s-a parut ciudat...desi pe afisajul electronic scria "Cursa speciala" si era si luminat...masina avea in geam placuta cu linia Rolling Eyes

La Ferentari sunt si DAF-uri Hispano care sunt bine intretinute. Eu ca exemplu il pot da pe #754 de pe linia 323 care se mentine chiar bine. Sunt si Castrosua care cu fiecare zi parca se strica tot mai tare. Am mers ieri cu #897 pe 304 si acea trapa daca o pot numi asa, care duce la motor, chiar de sub ultimele 3 scaune din spate era putin desprinsa si venea un iz puternic de carburant Evil or Very Mad

Cine stie sa-mi spuna si mie cand (macar anul) a venit in Romania raposatul #792?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 07 Mar 2008 14:00:08    Titlul subiectului: 89722

Probabil nu avea traseul in memorie. Fiind una din ultimele masini venite la Ferentari, inca nu au fost introduse in memoria afisajului liniile care sunt deservite de autobaza.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 21:33:59    Titlul subiectului: 89881

Si eu am mers pe 449 cu DAF #891 la care o jumatate din ultima usa nu merge a(ca sa zic asa era ,,data peste cap"), iar la semafor de ex . in D cu frana calcata se ,,scutura" foarte tare de nici nu poti sa vezi bine sau sa citesti ceva. Dar are neoane albastre inauntru!

Ca o aproximare, cred ca #792 a venit prin`95 la inceput (s-ar putea sa gresesc). M-am ghidat dupa faptul ca #854 e venit in `96!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2008 23:30:27    Titlul subiectului: 0000 90393

Pipera a mai primit DAF-uri de la Nordului? Astazi l-am vazut pe 882 pe linia 135.
Pe celelalte DAF-uri primite de la Nordului le-am vazut pe 101, 135 si 330 innainte de Citaro.
Lui 797 i s-a facut RK de curand sau a fost revopsit . L-am vazut vineri noapte pe 101 si mi s-a parut ca vopseaua era proaspata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 21 Mar 2008 21:57:15    Titlul subiectului: 90417

kristake74 a scris:
Pipera a mai primit DAF-uri de la Nordului? Astazi l-am vazut pe 882 pe linia 135
Pipera a primit cateva DAF de la Nordului in momentul in care au inceput sa soseasca primele Citaro. Acestea sunt: 838, 849, 851, 868, 869, 874, 882.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 19:27:31    Titlul subiectului: 91691

L-am vazut pe #891 vopsit de curand! A fost la RK sau e doar o cosmetizare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 925
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mai 2008 23:03:19    Titlul subiectului: 93787

În cazul autobuzelor "D.A.F." din București, cine a montat pe șasiu motorul, transmisia, cutia de viteze... : "D.A.F." sau carosierul ("ELBO", "Castrosua", "Hispano Carrocera")? Rolling Eyes

Din păcate nu știu cât de mult o să mai trăiească frumusețile astea. Vineri era un "Hispano" 6xy care transporta cauciucuri Crying or Very sad

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2008 00:26:39    Titlul subiectului: 93824

"Frumusetile", cu exceptia Elbo-urilor care arata jalnic, cele de pe 101 si 135 mai rau decat Dac-urile. E prea mare diferenta intre ele si celelalte modele de Daf atat la exterior, dar mai ales la interior unde zgomotul motorului si ambianta le recomanda pentru cel mult linii preorasenesti.
Raman la parerea ca modelul Castrosua este printre cel mai reusit pe care l-a avut Bucurestiul. Aceste autobuze, putin ingrijite, ar mai putea rezista ani buni macar pe linii marginase dar vin Citaro-urile peste ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 925
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2008 09:34:01    Titlul subiectului: 93826

Și autobuzele "D.A.F." cu caroserie "Hispano-Carrocerea" s-au ținut cât de cât bine, ținând cont că probabil au fost incluse într-o distrugere programată - cu cât sunt mai distruse, cu atâta există mai multe motive să fie înlocuite cu Mercedes "Citaro" Crying or Very sad
Sunt curios: se zice că se vrea casarea tututor autobuzelor "D.A.F." cu caroserie "EL.VO.", dar ținând cont că #205 (primul "D.A.F." din București) este parțial low-floor se va dori și casarea lui?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2008 13:11:15    Titlul subiectului: 93846

iulian88rs a scris:
L-am vazut pe #891 vopsit de curand! A fost la RK sau e doar o cosmetizare?
Acelasi lucru s-a intamplat si cu #886. Ele arata foarte bine, parerea mea fiind ca tabla de pe ele este noua.

Legat de modelul Elvo, am vazut azi dimineata unul tractat (#762 probabil) in jurul orei 8, in zona Aeroportului Baneasa, sensul spre centru


Ultima modificare efectuată de către andreea_78 la Mie 28 Mai 2008 06:46:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2008 14:19:12    Titlul subiectului: 93850

mrM a scris:
Sunt curios: se zice că se vrea casarea tututor autobuzelor "D.A.F." cu caroserie "EL.VO.", dar ținând cont că #205 (primul "D.A.F." din București) este parțial low-floor se va dori și casarea lui?
Dacă îți plac atât de mult... cumpără-le, că ei le taie doar pe cele pe care nu reușesc să le vândă.

RATB le vinde așa cum sunt... nu se oferă piese, garanție etc.. Ăsta e și motivul pentur care nu le cumpără nimeni. 12.000 euro pentru un autobuz rulat 14 ani IN ROMANIA este enorm.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2008 21:15:44    Titlul subiectului: 93861

Defapt este DAF #886 cel vopsit... dar nu asa de bine ca #891!
Tabla e aceeasi! Bine ca cel din urma nu mai vibreaza asa rau!
De notat ca au mai ramas 31 de autobuze DAF in Autobaza Nordului!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 19:54:01    Titlul subiectului: 93988

RATB are de vanzare numai DAF Elbo si Hispano? Totusi pana acum DAF a fost unul dintre cele mai fiabile autobuze ale RATB!

Totusi 12000 de euro nu sunt o "avere", o berlina cat de cat medie costa atat - sau vreo regie din tara ar putea face o afacere foarte buna cumparand aceste autobuze DAF care inca arata foarte bine!
Stiti cumva daca RATB suporta in pret si RKul?

Poate ca in RATB nu sunt oameni care sa stie sa "faca" bani ,deoarece cred ca ar veni bani mai multi din vanzarea asa cum este decat din vanzarea de fier vechi catre REMAT daca acesta autobuz ar costa 10000 de euro ar fi un pret acceptabil.Stiu o firma de "dube" care vinde un microbuz Mercedes Sprinter cu 1000000 de km la bord cu pretul de 6500 de euro cu tot cu licenta pe un traseu preoresenesc!Pentru un DAF pretul de 10000 de euro nu imi pare exagerat

Iata-l si pe #891 vopsit, se retragea din linia 634 si mergea catre autobaza Nordului pe Calea Grivitei.



Picture 195.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.65 kb
 Vizualizat:  de 10128 ori

Picture 195.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 925
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Iun 2008 10:31:18    Titlul subiectului: 94235

Cine îmi poate spune ordinea exactă a traseelor pe care au intrat autobuzele "D.A.F."?
Ce posturi de radio erau obligați să difuzeze șoferii? A fost din prima Radio Contact obligatoriu?
Mai ține minte cineva dacă exista și prin anii '90 o fată care făcea dedicații la Radio 21 pt. șoferii de autobuze "D.A.F."?
A mers vreodată căldura la ele?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 6801
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Iun 2008 16:00:58    Titlul subiectului: 94239

Prima linie a fost 104, a doua linie 135. Pe urma nu le mai stiu cu exactitate.
Ascultam Cronica Carcotasilor la Radio 21 si grupul Divertis (nu mai stiu exact la ce post de radio). Mai difuzau si ProFM, unii soferi ascultau si Radio Romania actualitati. In general insa, majoritatea soferilor cu care mergeam dimineata aveau radio pornit in salon. La facultate mergeam zilnic cu DAF-urile de pe liniile 131 si 331 (la dus) si 330 (la intors). Iarna mergea caldura la majoritatea DAF-urilor. In memoria mea vor ramane cursele intre DAF-uri pe Calea Dorobantilor si mai ales pe bulevardul Kiseleff (intre Arcul de Triumf si Muzeul Satului).

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 08 Iun 2008 17:40:45    Titlul subiectului: 94247

La inceputul aparitiei DAFurilor RATB-ul semnase contract de difuzare cu doua posturi de radio, unul era radioul public adica Radio Romania Actualitati si al doilea era postul particular de radio Radio Contact (aici ascultai Emil trupa Divertis cu celebrele lor pastile umoristice), ulterior dupa vreo doi ani acest contract a fost suspendat.
Astfel fiecare sofer difuza postul de radio preferat, legat de faptul ca o DJita de la 21 facea dedicatie pentru soferii de DAF nu stiu ce sa iti spun, ca nu am avut ocazia sa o aud, dar pot sa-ti spun de dedicatiile care se faceau dimineata pe Radio Contact de Razvan Popescu si Laura Ivancioiu, chiar si acum tin minte de o dedicatie catre soferul DAFului #725, actualmente pe Citaro #4259 sch.1, care isi sarbatorea ziua de nastere la serviciu pe data de 25 mai.
Aceste autobuze au venit dotate cu instalatia de caldura, era ceva de felul atunci cand se incalzea motorul aceasta incepa sa degaje caldura in salon in momentul cand autobuzul venea dimineata iarna de la garaj era frig in el, dar cu timpul se incalzea in salon.
Desi vad ca ELBO sunt foarte hulite ele aveau ceva ce imi placea foarte mult, in spate erau 5 scaune, iar unul din ele era chiar in spatele usi a 3 a si de acolo nu te deranja nimeni deoarece era ff inghesuit, alt DAF preferat de mine era #709 unde soferul de pe schimbul 2 asculta foarte tare "metale grele" Twisted Evil actualmenete nu mai stiu daca acest sofer mai este la Pipera, iar soferul cu cea mai impresionanata colectie de CDuri sau casete era soferul de pe #798 schimbul doi ulterior pe #741. Daca 104 si 135 au fost primele linii pe care s-au introdus DAF a treia linie a fost 301.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 925
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Iun 2008 17:43:14    Titlul subiectului: 94248

Cea care făcea dedicații lucra la Radio 21 și mergea des cu aceste autobuze.
Sper că nu cer prea mult, dar dacă cunoașteți acutali/foști șoferi de "D.A.F." care sunt dispuși la vorbă, dați-mi un p.m. Vreau să fac un blog despre aceste autobuze Smile
La "EL.VO." îmi plăceau și mie acele 2 scaune în plus... Cum "Castrosua" și "Hispano Carrocera" nu aveau decât 3 scaune, nu 5 precum "EL.VO.", călătorii se suiau/se suie pe spațiul dintre cele 3 scaune și ferestra din dreapta, și folosesc ridicătura dinainte de lunetă pe post de scaun. Păcat că "Hispano" nu au ridicătura aia la fel de lată precum la "Castrosua" - rezultă că e mai incofortabilă aia de la "Hispano".

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 08 Iun 2008 19:18:02    Titlul subiectului: 94257

mrM a scris:
[...] La "EL.VO." îmi plăceau și mie acele 2 scaune în plus... Cum "Castrosua" și "Hispano Carrocera" nu aveau decât 3 scaune, nu 5 precum "EL.VO." [...]
La fel si mie. Ultimele 3 autobuze cu 5 scaune in spate erau #822, #826, si #833 (primul si ultimul au fost titulari pe 330, in timp ce #826 era titular pe 300), care, ulterior, au fost modernizate, iesind cu doar 3 scaune in loc de 5... O sa-mi fie dor de acele 2 scaune in plus! Crying or Very sad

Totusi acele 2 scaune in plus a fost o mare bila alba, fiindca scaunele din fata nu erau cuplate, astfel exista un mai mare spatiu pentru calatori in picioare. Pacat ca cei care le-au modernizat pe #822, #826, si #833 nu s-au gandit la aspectul mentionat, faptul ca acele 2 scaune "in plus" puteau sa "mareasca" capacitatea autobuzului.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 925
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Iun 2008 19:27:32    Titlul subiectului: 94259

Nu mai există scaunele alea 2 din cauză că la "D.A.F"-urile cu caroserie "EL.VO." se lăsa caroseria în spate; prin desființare celor 2 scaune s-a urmărit elimanarea greutății din spatele autobuzului.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Citaro_2



Data înscrierii: 02/Sep/2008
Ultima vizita: 07/Mai/2013
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 10:02:57    Titlul subiectului: Re: schita daf 99797

Care este diferenta dintre DAF Castrosua si DAF Carrocera?
_________________
Un transport iesit din comun!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 19:17:07    Titlul subiectului: 99813

Diferenta principala o constituie aspectul: caroseria si interiorul, Hispano fiind un model mai vechi decat Castrosua. De fapt numele sunt date de firmele spaniole care le-au carosat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2018
Mesaje: 925
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 20:05:15    Titlul subiectului: 99817

Si calitatea caroseriilor "Castrosua" este mult mai buna... a se compara autobuzele cu cele 2 caroserii in zilele noastre.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 5 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community