Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAF bucurestene.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 14:12:25    Titlul subiectului: 86271

792 a fost casat acum vreo luna din cate stiu.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 21:50:28    Titlul subiectului: 86298

Ice a scris:
792 a fost casat acum vreo luna
Dar de ce se caseaza si DAF-uri? Din punctul meu de vedere autobuzele DAF care circula prin Bucuresti nu a avut mari probleme. Conform site-ul www.ratb.stfp.net, din cele 236 de DAF-uri care sunt detinute de RATB (cu 2 Rocar/DAF si 2 Berkhoff=240) 3 dintre ele sunt casate. Numerele autobuzelor casate: 727, 792, 871 (langa numarul de parc a masinii apare un simbol cu un autobuz taiat).
http://ratb.stfp.net/index.cgi?veh=727,792,871
#792... Arata cam putin neingrijit (exterior) in ultimele zile cand am vazut eu (acum 2 luni). Nu facea zgomotul cum facea #727 cand porneste.

#727 mi se pare chiar un autobuz cam asa cu probleme, fiindca intotdeauna cand el porneste din statia facea un zgomot ciudat.

O alta intrebare: Ce a suferit 871? Acest autobuz e printre noile DAF-uri (noi in sensul ca ele au fost livrat mai tarziu decat celelalte masini) si inseamna ca nu au fost chiar foarte vechi. Cumva acest #871 a avut cativa defectiuni capitale care nu au putut fi reparate?

Eu cred ca a existat un singur sofer (nu stiu daca sunt si mai multi) care a avut curaj sa conduce DAF-ul #666. Din punctul meu de vedere e un om calm, cred ca s-a "imprietenit" cu acest autobuz, cand mereu circula cu #666 soferul era acelasi domn mic (ma refer la inaltimea lui, fata de alti soferi), purtau mereu o camasa cu cravata, si circula nu chiar foarte repede, cam pe la 30 km/h. De obicei circula pe 330, iar astazi nu prea mai circula autobuzul fiindca acel sofer l-am intalnit conducand Citaro-ul #4503 pe linia 300... Crying or Very sad Nu stiu daca alti soferi din Pipera au curaj sa "lucreze" cu acest autobuz... Probabil, daca e nevoie de vehicule suplimentare, acel sofer "mic cu camasa si cravata", cum il descriu eu, sa fie chemat sa ia cu el #666 si cineva il inlocuieste pentru #4503 ramas vacant. Poate ca acest DAF "unicat" sa fie pastrat pentru muzeul, care e inca un vis, din pacate... Nici noi nu stim daca va exista acest muzeu.

Pentru mine acest autobuz nu-i ceva diferit comparat cu celelalte DAF-uri, in afara de vechimea, poate ca e ceva diferit pentru oameni superstitiosi. In rest, la ultima mea calatorie (inainte venirea Mercedes-urilor 45xx) cu acel sofer masina circula bine, cu "traditionalul" zgomot la franare si la deschiderea usii, iar, in rest, nu a aparut nicio problema tehnica.
Citat:
[...]778-814 DAF Castrosua (Pipera)
[...]835-883 DAF Castrosua (Nordului)
[...]884-899 DAF Castrosua Euro3 (Nordului)
Am o intrebare: de ce DAF-uri Castrosua #884-#899 (care au motoarele "EURO 3", conform citatul de mai sus luate sunt mai zgomotoase comparate cu celelalte DAF Castrosua. Oare ce nivel european au motoarele de pe primele 2 tipuri de "Castrosua" din citat? Dar Elvo-uri si Hispano-uri?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 14:37:44    Titlul subiectului: 56u6 88377

Nu toate DAF-urile sunt rable. Chiar si cele Elvo, daca li s-ar face un RK ar mai putea fi folosite cativa ani.
Iar referitor la poza lui Daf686 cu 784...mi se confirma banuiala ca Pipera a inceput sa scape de Castrosua-uri. De asemenea, vinerea trecuta am vazut doua DAF-uri la intersectia Cantemir cu Gheorghe Sincai, urcand spre Serban Voda. Acestea erau 780 si 751, iar afisajul lor arata "Cursa Speciala". Evident, era o cursa speciala pana la autobaza Ferentari Smile

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 21:09:25    Titlul subiectului: 88399

Nu inteleg de ce Pipera nu trimite Elvo-urile la Ferentari, iar pe 135 si 101 sa fie numai Castrosua, care au fost si sunt inca super autobuze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citarito



Data înscrierii: 21/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 22:21:02    Titlul subiectului: 88404

Buna intrebare! Si eu mi-am pus-o de multe ori. ELVO-urile arata cel mai prost si pe dinafara si pe dinauntru mai ales acum dupa atatia ani (mie nu prea mi-au placut nici cand erau noi spre deosebire de Hispano si Castrosua). E de-a dreptul uimitor sa vezi cate Castrosua au ajuns la Ferentari. Insa va pot spune cu certitudine ca Pipera si-a oprit si cateva Castrosua bune. Am vazut cu ochii mei inainte sa fie schimbate de pe 330 apoi pe 101,135 si 634 ca pentru mai multe Daf-uri cedate la Ferentari, Pipera a primit Castrosua de la Nordului. Ex. nr de parc precum 849, 868, 853 circula pe linile mai sus mentionate Razz
Insa revin la intrebarea mea: ce se intampla cu cele mai noi 15 DAF-uri 884-899? Arata inca extraordinar si chiar inauntru unde pe jos sunt foarte putine rupturi iar 893 e singurul DAF cu aer conditionat pt sofer! (se incercase un experiment candva cred). Macar le va tine Nordului pt linia preoraseneasca 476 sau va renunta la ea si va ramane numai cu Mercedesuri? Pt ca este cunoscut faptul ca nu au voie sa trimita Mercedesuri pe linii preorasenesti!

_________________
Jerysor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 18:48:34    Titlul subiectului: 88489

O solutie buna cred eu ar fi fost in schimbul celor 50 de Citaro2 Nordului sa trimita Castrosua la Pipera iar de aici sa plece toate Elvo-urile catre Ferentari. Stiu ca era cam mare deranjul dar macar se mai tragea de timp pana la distrugerea Daf-urilor care arata bine. Stiu ca Elvo sunt doar 40 dar se putea completa lista de 50 cu Hispano din primele venite daca mai e vreunul pe la Pipera, parca pe 330, inaintea Mecedesurilor mai circulau.
Frumos ar fi fost daca Daf-urilor 884-889 le-ar fi schimbat afisajul ca la Citaro ar fi aratat super. Mie imi plac oricum toate Castrosua-urile cred ca sunt printre cele mai reusite autobuze care le-a avut Bucurestiul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2008 13:00:01    Titlul subiectului: 88582

Daca sefii Ferentari-ului ar fi niste oameni amabili macar sa le dea inapoi celor de la Pipera cateva DAF-uri mai bune (o parte din Castrosua si o parte din Hispano), ca aceste autobuze sa nu fie distruse prea devreme de pasagerii (o parte din ele, nu toti, ca doar aproximativ 50% din totalul pasagerilor au probleme serioase, stiti care sunt ele...) liniilor "cu probleme" (care au si distrus imaginea autobazei Ferentari) deservite de aceasta autobaza.

Aceste autobuze "patrate" (cum spun eu, de obicei) au fost, si sunt chiar cele mai reusite, nu doar printre. Dar macar Elvo-urile sa fie refacute ca niste autobuze noi (ca asa aratau mai bine, nu ca niste rable cum aratau in prezent, din pacate Sad ), sau, mai bine, si pe Hispano-uri si Castrosua-uri, ca ele aratau mai bine decat Elvo-uri.

In fine, astazi am avut ocazia sa le revad pe cateva autobuze ex-Pipera, in prezent stateau in autobaza Ferentari (#706, #712, #778), transportand elevii (cursa speciala, iar pe indicatorul lui #712 scrie "139 Zetarilor-Piata Leul"). La prima vedere primele 2 (Hispano) aratau ca inainte, iar #778 arata ca a fost revopsit, nu stiu daca s-a facut RK la el. Revopsirea sau RK la #778 s-a facut pe vremea cand a domiciliat in Pipera sau s-a facut recent, cand s-a mutat la Ferentari?

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 16:04:14    Titlul subiectului: 88660

Era inca la Pipera cand a suferit revopsirea.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 19:46:41    Titlul subiectului: y4545 88670

La vehiculele cu transmisie automata cu convertizor, daca cutia este in una din pozitiile "OD", "D", "3", "2", "1", "R" si se elibereaza frana de serviciu - frana de stationare nefiind actionata, motorul va pune vehiculul in miscare. Exceptie fac autobuzele urbane mai noi, care au dispozitive de siguranta ce impiedica pornirea autobuzului daca nu este apasata acceleratia - Rocar De Simon, iar la unele modele se cere confirmarea comenzii de marsarier - DAF.

Dar pentru a asigura un vehicul cu cutie automata cu convertizor se trece cutia pe pozitia "P", pozitie ce permite functionarea motorului fara a antrena transmisia, dar blocheaza cutia de viteze, nefiind necesara folosirea franei de stationare. Pozitia "N" permite functionarea motorului fara a antrena transmisia, dar lasa cutia de viteze libera, caz in care asigurarea masinii trebuie facuta cu frana de stationare.

Scurt istoric al autobuzelor DAF:
- sasiul fabricat de DAF - model SB 220.
- modelul Hispano Carrocera carosat de spanioli.
- modelul Castrosua carosat de olandezi.
- modelul ELBO carosat de greci.

Despre ELBO, in ciuda faptului ca "B"-ul la greci se citeste "V", numele corect este ELBO - ELliniki Biomihania Ohimaton.

Peasonal am o parere categoric mai buna despre ELBO, parere formata in aproape 4 ani - mai exact 3 ani si 9 luni - lucrati pe un astfel de vehicul in perioada 1999 - 2003. E vorba de autobuzul cu nr. de inventar 820 - singurul care nu a fost rupt la usile 2, 3.
Nu sunt strain nici de celelalte modele - fratele meu a lucrat pe autobuzul cu nr, de inventar 812 - model Castrosua.

Daca ar fi sa aleg acum intre cele 3 modele de DAF si actualul Citaro - care, fie vorba intre noi, este submotorizat - as alege fara sa stau pe ganduri ELBO.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 22:59:15    Titlul subiectului: 88683

Citat:
La vehiculele cu transmisie automata cu convertizor, daca cutia este in una din pozitiile "OD", "D", "3", "2", "1", "R" si se elibereaza frana de serviciu - frana de stationare nefiind actionata, motorul va pune vehiculul in miscare.
Nu se forteaza elementele ce pun in miscare roata (de la cutie pana la planetare,roti...) cand se tine oprit pe loc autovehicul in cazul precizat de MagnuM4WD ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 23:54:00    Titlul subiectului: 88686

3mil a scris:
Nu se forteaza elementele ce pun in miscare roata (de la cutie pana la planetare,roti...) cand se tine oprit pe loc autovehicul in cazul precizat de MagnuM4WD ?
Nu. La conducerea unui astfel de vehicul in oras, selectorul cutiei de vitese nu se trece in pozitia "N" la opririle din trafic. Se pune la plecare pe pozitia "D" sau "OD" - daca exista si se conduce vehiculul doar cu ajutorul pedalelor de acceleratie si frana - bineinteles si volan! Very Happy
In perioada de stationare in trafic, cu motorul la relanti, turatia nu e suficient de mare, pentru a produce o presiune suficient de puternica, capabila sa suprasolicite transmisia, care oricum este dimensionata pentru a face fata regimului maxim al acelui motor.

Aveti idee cum este alcatuit convertizorul hidrodinamic si cum functioneaza? Te-ar ajuta sa intelegi fenomenul - de ce nu suprasolicita transmisia la turatii reduse si cum transmite miscarea transmisiei, la turatii ridicate. La un astfel de vehicul nu exista legatura mecanica intre motor si transmisie, in nici-un regim de functionare! Idea

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2008 00:46:27    Titlul subiectului: 88687

Am observat ca soferii de aici din Olanda nu trec deloc pe N la opriri/stationari in trafic. Am inteles ca scoaterea pe pozitia N in timpul mersului, cum am vazut facandu-se la noi pe DAF/de Simon ar dauna motorului/cutiei. Este adevarat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2008 10:45:58    Titlul subiectului: 88692

Nu sunt in masura sa spun daca dauneaza. Motorul nu e afectat deloc. Singurul sistem solicitat de aceste treceri repetate "Drive"/"Neutral" este circuitul selectorului - un servomecanism destul de complex si pretentios.
Tot ce pot sa spun: constructorul nu recomanda acest mod de utilizare.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2008 19:55:01    Titlul subiectului: 56u6u6 88708

Autobuzul 812 a lucrat ani buni pe linia 104, impreuna cu autobuzul 740; linie considerata buna - celalalt autobuz, 820, a lucrat foarte mult pe linia 335.
Starea in care au ajuns aceste masini in momentul actual tine doar de modul in care au fost exploatate/intretinute - uzura masinii depinde foarte mult si de cel care e la volan, nu numai de calitatea drumurilor sau a masinilor. In ce priveste masinile, calitatea era buna pentru toate modelele.
Toti 3 am fost titulari pe acele masini, iar cei care au lucrat sau lucreaza in RATB, pot confirma ca, in perioada aceea - nu stiu cum e acum, pentru a avea o masina buna, ca titular, "sareai" cu banu' pe la mecanici; altfel, nu erau piese! Asa se explica si de ce multe Ikarus-uri sau Dac-uri sunt acum intr-o stare de invidiat. In masinile alea s-au bagat bani, ca de fapt in multe altele. Dar nu toti erau dispusi sa scoata din buzunar pentru autobuz. Asta e unul din motivele pentru care, acum, dupa ani de exploatare, in functie de persoanele care s-au perindat pe ele, unele sunt "cazane', iar altele "semicazane". Dar, personal, tot ELBO as alege!

Problema la ELBO tinea de o eroare de proiectare a structurii superioare a caroseriei, care ceda deasupra usilor 2 si 3. La 820 nu a aparut aceasta cedare, deoarece a avut o "supapa de refulare" la usa 1. Masina aceea a fost lovita cu scara fata in linia de tramvai, deasupra Pasajului Muncii, pe vremea cand rula in 104, lovitura care a generat o cedare a structurii deasupra usii 1, cedare care a detensionat structura la usile 2, 3. Reparatia a fost facuta profesionist, la Pipera, nu la URAC, iar in urma ei, nu a ramas nimic vizibil, la vremea respectiva, pe exteriorul autobuzului. Dar asta se intampla acum 9 ani...

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 809
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2008 22:24:27    Titlul subiectului: 88717

Castrosua sunt carosate in Spania la fel ca si Hispano. Nu sunt olandeze chiar daca ultimele 15 Castrosue au fost donate de guvermul olandez ca DAF-uri. Ce e posibil sa fi fost exportate caroseriile asamblate in Olanda apoi trimise la RATB.
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 09:50:35    Titlul subiectului: 88723

Tot ce e posibil! "Oficial" figurau ca olandeze, din cele trei modele, Castrosua erau considerate "originale", de fabricatie olandeza; dar e posibil sa fi fost asamblate si-n alta parte.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 17:33:56    Titlul subiectului: 88733

Chiar imi pare rau cum au ajuns aceste autobuze, chiar 740 arata foarte bine, un autobuz ingrijit cu muzica buna Very Happy, cum am mai spus din toate punctele de vedere, alt DAF care arata ingrijit era 727 care din pacate acum nu mai exista si continuand seria DAFurilor "aratoase" 742, 747 798, 800, 758 etc vremuri care s-au dus...
Asa este in privinta banilor care se scoteau din buzunar de la sofer pentru a da o "mica atentie" mecanicilor din garaj pentru intretinerea autobuzului. Iar despre Castrosua si eu stiam ca sunt olandeze 100% si numai Hispano sunt spaniole! Si voi ramane la ideea ca DAF au fost printre si sunt cele mai bune autobuze pe care Bucurestiul le-a avut si imi pare rau de cum au ajuns fara aeroterme, podeaua roasa si alte aspecte minore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2008 13:23:00    Titlul subiectului: Nu va tineti de usa, usa se deschid manual la orice moment! 88907

Stricaciuni dupa stricaciuni in autobuzele DAF bucurestene... Astazi, pe linia 634, circula Castrosua #889. Usile se deschid automat, iar cand se inchid numai usile 1 si 2 (fata si mijloc) se inchid automat. A treia usa, cea stanga, se deschide "semi-automat" (adica se deschide la jumatate automat, iar apoi trebuie sa fie trasa de un calator), iar se inchide manual, cu ajutorul unui calator... Ea poate fi deschisa si in timpul mersului. Asa ca, daca aveti ocazia sa calatoriti cu #889, va sugerez sa nu va tineti de usa 3 (cea stanga) ca ar putea sa fie deschisa la orice moment.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2008 18:48:00    Titlul subiectului: 89028

Din pacate DAFurile se degradeaza pe zi ce trece tot mai mult si daca la Nordului si Pipera tinem seama ca vin Citaro2 cele de la Ferentari arata jalnic si aici ma refer la Hispano!
Astazi am calatorit cu #732, care la Pipera era cat de cat intretinut, ei bine arata jalnic si acum arata naspa atat in salon cat si exterior. Si ca #732 sunt majoritatea DAFurilor de la Ferentari si ma repet este vorba despre Hispano Caroceria si nu despre Castrosua venite recent si care presupun vor avea parte de o intretinere mai buna!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 07:42:58    Titlul subiectului: 00000 89039

Să-l vedem și pe 715, șoferii țin la această mașină
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 13:13:27    Titlul subiectului: 89136

Multora li sa dus afisiajul. Oricum la cam toate noapte nu li se mai aprinde Sad
139 la Piata Rahova asteptand verdele, pentru a vira la stanga spre Amurgului. Circula deviat.



139 la Piata Rahova. 729 si 744.jpg
 Descriere:
139 la Piata Rahova asteptand verdele, pentru a vira la stanga spre Amurgului. Circula deviat.
 Mărime fișier:  283.83 kb
 Vizualizat:  de 12470 ori

139 la Piata Rahova. 729 si 744.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 16:32:04    Titlul subiectului: 89148

La #715 nu prea am vazut afisajul in regula cam de cand a venit la Ferentari nici cand a circulat pe 141,323 si nici pe 139 dar intr-adevar acest autobuz are niste soferi "sufletisti" care tin la autobuz!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 11:03:48    Titlul subiectului: 89360

Daca afisajul cu probleme este "marea" problema, atunci ce mai ramane de spus despre bezna din autobuz pe timp de noapte si aerotermele care nu au mai fost utilizabile pe timp de iarna? Toate astea sunt lucruri comune la autobuzele DAF care trec prin Ferentari (220, 139 si altele). Cand erau pe linii ca 300, 205, 282, 331, 131, ce sa vezi, se putea sa mearga totul foarte bine. Curios, autobuzele Iveco de pe 116 si 117 sunt sensibil mai bine intretinute decat cele DAF de pe 139. Poate e si aiureala aceea: 116 si 117 sunt linii "centrale".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costin



Data înscrierii: 12/Mai/2007
Ultima vizita: 15/Dec/2008
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 15:28:15    Titlul subiectului: 89379

DAF urile ajunse la Ferentari arata jalnic in exterior datorita reclamelor avute care au fost date jos pentru ca cei de la Ferentari au vrut sa fie cat de cat in starea lor initiala. Cat despre interiorul lor...au avut grija calatorii din Ferentari si Rahova de ele!
_________________
hmmm....tot ikarusurile au fost cele mai bune
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 17:46:57    Titlul subiectului: 89393

Reclamele au fost date jos deoarece se face ITP la mașini și nu se acceptă mașini fără ITP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 4 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community