Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele IVECO
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 16:39:39    Titlul subiectului: Autobuzele IVECO 57349

Au venit din Italia. Italia a avut si are proprii constructori (Fiat, apoi Iveco) si carosieri (de Simon, Cacciamali, etc).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 09/Noi/2017
Mesaje: 308
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 20:37:52    Titlul subiectului: 57361

La noi nu se aplica legea cu 8 ani sau euro 2 si la inmatricularea autobuzelor? Nu de alta dar pe mobile.de am vazut cateva autocare la 2000-3000 euro care erau numai bune de rulota sau ca anti-cascarabete. Ori RATB are o derogare pentru pomenile primite?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 09:15:08    Titlul subiectului: xzxz 57485

"Noile" autobuze second hand locuiesc momentan la Pipera. Este vorba de niste autobuze Iveco portocalii. Au fost vazute de frate-miu, care ulterior s-a dus sa le mai vada o data si impreuna cu Vali Sava.
Autobuzele se prezinta intr-o stare excelenta, cel putin la caroserie. Ca o curiozitate, au 4 Exclamation usi, nu 3. Usile sunt asemanatoare cu cele ale DAF-ului #205, cu geam de sus pana jos, plus o traversa undeva in zona trapelor.
Numerele de parc sunt de forma 47xx, deci nu-i exclus sa ramana si la RATB tot cu aceleasi numere. Surprinzator este faptul ca au numere provizorii de . . . Constanta, asa ca din punctul meu de vedere nu-i sigur daca raman la RATB sau le ia . . . RATC-ul si or fi fost aduse in Bucuresti doar pentru omologare... Nu vad de ce nu ar ramane cu numerele lor originale, 47xx, fara probleme . . .
Sunt foarte multe, erau separate de restul autobuzelor RATB printr-un gard de plasa, probabil ca sa nu dispara diverse piese..., dar cred ca sunt intre 30 si 50, ca erau ingramadite rau...
Cica ar fi 44, nu-i exclus ca unele dintre autobuze sa fie aduse doar ca piese de schimb, adica sa nu iasa niciodata la strada, ci sa fie descompletate direct.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 16:28:05    Titlul subiectului: 57510

Seamana... si cu de Simon-urile putin. Oricum semnalizatoarele fata si farurile de langa sunt aceleasi si pe Iveco-urile de mai sus si pe Rocar de Simon si Autodromo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 16:37:29    Titlul subiectului: 57512

4763, 4720, 4748, 4768, 4743... acestea sigur sunt in Bucuresti. Atat pot distinge din pozele vazute pe ecranul camerei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 20:00:18    Titlul subiectului: 02 11610

În București a ajuns un lot de 40 de autobuze IVECO din Milano.
În București au primit numerele de parc în intervalul #3321 - #3360.
Ceva date tehnice despre ele.
1. Iveco 480.12.21 TurboCity-UR seria de numere #4700-#4743:
Tipo: TurboCity-UR 480.12.21, 12 metri, urbano, 4 porte
Classificazione: 4700-4743
Quantità: 43 (4715 demolita causa sinistro)
Costruttore: Iveco
Anno di costruzione: 1990
Note: cambio Voith, targa con S in seconda posizione
2. Iveco 480.12.21 TurboCity-UR seria de numere #4744-#4769:
Tipo: TurboCity-UR 480.12.21, 12 metri, urbano, 4 porte
Classificazione: 4744-4769
Quantità: 26
Costruttore: Iveco
Anno di costruzione: 1989-1990
3. In Milano exista si seria 3 de Iveco 480.12.21 TurboCity-UR, cu numerele #4770-#4791:
Tipo: TurboCity-UR 480.12.21, 12 metri, urbano, 4 porte
Classificazione: 4770-4791
Quantità: 21 (4778 demolita causa sinistro)
Costruttore: Iveco
Anno di costruzione: 1991
Note: cambio Voith, riscaldamento interno e bototle sul tetto apribili, targa con T in seconda posizione
Sursa de informatii si imagini: http://milanotrasporti.ferrovie.ch



01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.61 kb
 Vizualizat:  de 23673 ori

01.jpg



02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.17 kb
 Vizualizat:  de 23673 ori

02.jpg



03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.15 kb
 Vizualizat:  de 23673 ori

03.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 17:30:40    Titlul subiectului: 04 57633

Un sofer de pe 783 care stia despre autobuzele in cauza (IVECO) mi-a confirmat asta, ca au luat numere provizorii de Constanta ca sa poata merge pe propriile roti de la Constanta la Bucuresti. Ma intreb insa cand si cate vor intra efectiv in circulatie, ma tem ca unele sa nu fie destinate din start sa devina piese de schimb. Sunt vechi, e drept, insa la aceeasi varsta cu DAC-urile sunt in mod cert mai bune. Iar daca sunt primite ca donatie, adica nu s-au platit decat eventualele taxe si impozite, atunci trebuie sa le luam cu amandoua mainile...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 20:57:14    Titlul subiectului: 58019

Un astfel de autobuz Iveco era tractat astazi (miercuri, 25 ianuarie) dimineata in jurul orei 8.30 pe bd. Stefan cel Mare intre Stad. Dinamo si Dr. Grozovici:
Pentru poza originala: http://ratb.stfp.net/?veh=B20KJI



_AB20KJI-M_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.17 kb
 Vizualizat:  de 23674 ori

_AB20KJI-M_1.jpg




Ultima modificare efectuată de către stfp la Mar 26 Sep 2006 22:07:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2006 02:53:26    Titlul subiectului: 09 58336

Romania Libera
Bucurestenii vor calatori cu autobuze aduse de la Milano Sambata 11 Februarie 2006
Bucurestenii vor putea calatori cu 40 de autobuze aduse de la Milano, in urma aprobarii proiectului de hotarare prin care autovehiculele vor fi transmise in folosinta gratuita Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Consilierii generali au decis ieri inaintarea catre cancelaria primului ministru a propunerii de emitere a unui ordin cu privire la transmiterea a 40 de autobuze IVECO, donate statului roman de primaria din Milano (Italia), conform Hotararii de Guvern nr. 2028/2004. Prin aceasta hotarare cancelaria primului ministru a fost autorizata sa accepte oferta de donatie formulata de primaria din Milano constand in 40 de autobuze marca IVECO, precum si piese de schimb.

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 12:32:12    Titlul subiectului: 58764

Se pare ca au probleme cu partea de confort, respectiv aerotermele pentru incalzirea salonului care, cica, in Italia, datorita climei, n-ar fi fost necesare. Acum RAR-ul ar refuza autorizarea circulatiei lor sub pretextul problemelor de confort.
Asta mi-a spus-o cineva de la RATB dar nu o pot garanta fiindca eu iarasi n-am avut nici o posibilitate de a verifica afirmatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 03:14:27    Titlul subiectului: ththtrhr 60255

Astazi, dupa ce am coborat pe la 11.30 din 385, am vazut portocalele pe strada. In total am observat 5 vehicule (posibil sa fi fost mai multe si sa fi ajuns eu acolo in mijlocul transportului). Toate erau inmatriculate cu numar negru de Bucuresti (B 50 xxx).
Numere de parc:
3347 - primul
3356 - ala de ziceam ca era grabit tare
3324 - condus de un sofer mai in varsta, se cunostea, mergea mai domol
3336 - are fusta rotii stg fata vopsita intr-un portocaliu mai deschis decat restul caroseriei
3359 - ultimul
Impresii:
-seamana destul de mult la caroserie cu Autodromo
-au aceleasi semnalizari cu ROCAR DE SIMON (cercurile alea puse in rama)
-destul de ingrijite la exterior
-turbo, cutie automatica
-zgomot motor mai pregnant decat la DAF, dar mai redus decat DE SIMON
-caroseria se inalta brusc la tavan, incepand cu a 2-a treime (zici ca ar avea aer conditionat sau ceva...)
-2 perechi de usi la mijloc (eu am vazut doar culisante, ca la DAC-uri, nu si "armonica" de Ikarus). oricum, imense. Practic, partea dreapta e formata mai mult din usi decat din geamuri si tabla. Geamurile usilor merg pana jos de tot.
-spatiul interior parea destul de mare. Se vedeau doar scaunele puse pe fustele de roti (care par a fi mult suprainaltate decat restul salonului).
-scaune portocalii, asemanatoare DAF-urilor, patratoase la partea superioara, din plastic
-una peste alta, pare a avea spatiu interior destul de mare (pare a fi conceput pntru un aflux mare de calatori)
-nu au afisaj digital, nici macar culisant. Unele dintre ele mai aveau pancarde din PFL deasupra parbrizului, dar nu scria nimic pe ele
-soferii pareau destul de relaxati la volan, cred ca se conduce relativ usor
-si ultima surpriza... Veneau de pe drumul Sarii si dupa intersectie au pus cap-compas pe Sos. Antiaeriana. deci, aproape sigur se duceau la Dep. Alexandria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 05 Mai 2006 11:37:41    Titlul subiectului: 11 60284

Dupa ce am citit pe forum un mesaj care anunta prezenta IVECO-urilor in zona Gara de Nord, am decis sa ma duc acolo sa vad si eu. Am vorbit in prealabil cu Dragos si am convenit sa ne gasim la Gara, sa vedem ce si cum. Cand am ajuns la Gara, le-am si vazut cum "migrau" cate doua, cate trei, intr-o directie necunoscuta, veneau dinspre capatul lui 34, apoi treceau pe la "Coloane" (Gara de Nord) si o luau pe Witting. I-am spus lui Dragos despre ele, dar cam in acelasi timp Dragos tocmai se extazia la vederea altor IVECO-uri prin zona Nabucului, asa ca am decis sa merg si eu acolo, fiindca zona permitea conditii mai bune de poze, era ambuteiaj si autobuzele ramaneau mai mult timp blocate in trafic. Autobuzele se duceau la autobaza Alexandria, ulterior am fost si la autobaza si le-am vazut in curte.
Din ce am observat, unele aveau scaune asemanatoare V3A-93-urilor, iar altul avea scaune asemanatoare celor de ... Ikarus 260!!!
Ce m-a socat este numerotarea, nu pricep de ce din atatea numere de parc libere le-au suprapus peste numerele de tramvaie Tatra. Plus ca nu inteleg de la ce numar au pormit, avand in vedere ca am vazut si #3329 dar si #3357... Rolling Eyes
Unul dintre soferi, despre care eu sper sa nu fi stiut prea bine ce spune, ne-a indicat ca aceste autobuze ar urma sa circule pe liniile "negre" 116 si 117. Evil or Very Mad
Iata si cateva poze.



RF_3340-000-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.63 kb
 Vizualizat:  de 24432 ori

RF_3340-000-002.jpg



RF_3340-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.63 kb
 Vizualizat:  de 24432 ori

RF_3340-000-001.jpg



RF_PIC_0020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.53 kb
 Vizualizat:  de 24432 ori

RF_PIC_0020.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 14:13:16    Titlul subiectului: 60346

De astazi, 08.05.2006, autobuzele IVECO sunt la strada. Circula pe liniile 116 si 117, iar Vali Sava mi-a spus ca ar fi vazut si el unul pe 268.
Acum pe liniile 116 si 117 circula DOAR autobuze IVECO. Pot spune ca lumea era foarte incantata de ele, ramane insa de vazut cat timp si cum vor face fata "vicisitudinilor" pe care le vor intampina, un conlocuitor mai tuciuriu era deja curios pe fata din ce anume sunt confectionate manerele de la usi, tabla autobuzului...
Din ce am vorbit cu un sofer, se pare ca ar fi venit din Italia 60 de bucati, insa 20 dintre ele s-au "oprit" in alt oras, ramand in Bucuresti doar 40, numerotate, se pare, de la #3321 la #3360.
Gata cu vorba, sa trecem la ceva poze. Mai intai niste exterioare.



RF_PIC_0094.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.66 kb
 Vizualizat:  de 24229 ori

RF_PIC_0094.jpg



RF_PIC_0113.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.28 kb
 Vizualizat:  de 24229 ori

RF_PIC_0113.jpg



RF_PIC_0084.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.25 kb
 Vizualizat:  de 24229 ori

RF_PIC_0084.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 14:15:02    Titlul subiectului: 60347

Acum spatele.


RF_PIC_0098.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.74 kb
 Vizualizat:  de 24227 ori

RF_PIC_0098.jpg



RF_PIC_0096.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.28 kb
 Vizualizat:  de 24227 ori

RF_PIC_0096.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 14:16:17    Titlul subiectului: 60348

Acum niste interioare si un detaliu cu o placuta-inscriptie de pe autobuz.


RF_PIC_0099.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.88 kb
 Vizualizat:  de 24224 ori

RF_PIC_0099.jpg



RF_PIC_0087.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.77 kb
 Vizualizat:  de 24224 ori

RF_PIC_0087.jpg



RF_PIC_0085.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.25 kb
 Vizualizat:  de 24224 ori

RF_PIC_0085.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 14:18:13    Titlul subiectului: 60349

Am mers cu 2 astfel de autobuze si pot spune ca mergeau foarte bine, nici o problema in sensul asta.
Acum niste poze in ceea ce am numit eu "Step-by-Step" picture.



RF_PIC_0106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.18 kb
 Vizualizat:  de 24223 ori

RF_PIC_0106.jpg



RF_PIC_0105.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.27 kb
 Vizualizat:  de 24223 ori

RF_PIC_0105.jpg



RF_PIC_0104.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.04 kb
 Vizualizat:  de 24223 ori

RF_PIC_0104.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 14:18:52    Titlul subiectului: 60350

Si ultimele pe ziua de azi:


RF_PIC_0108.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.02 kb
 Vizualizat:  de 24222 ori

RF_PIC_0108.jpg



RF_PIC_0107.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.55 kb
 Vizualizat:  de 24222 ori

RF_PIC_0107.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 19:18:26    Titlul subiectului: 60371

Cum spuneam si la judetul Neamt, este vorba despre un program comun al guvernelor italian si roman, prin intermediul caruia au fost aduse cele 55 de autobuze din Milano (40 la Bucuresti si 15 la Piatra Neamt). La topicul mentionat puteti vedea si fotografii cu cele din Piatra Neamt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 20:44:33    Titlul subiectului: 60373

Ce nu mi-a placut: vopseaua la exterior nu este uniforma - in unele parti este mai spalacita, iar in alte parti mai intensa. Daca tot le-au tinut atata timp la URAC de ce nu le-or fi tras si o vopsea? Sad In rest mi s-au parut robuste si fiabile numai bune pentru liniile 116 si 117.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Mar 09 Mai 2006 10:44:59    Titlul subiectului: 60388

Ieri am avut neasteptata ocazie de a da o raita cu 3322. Interiorul arata foarte bine. Toate suprafetele metalice sunt vopsite fara cusur. Ca si comparatie cu Simonurile. Mult mai aerisite. Pasajele de la roti sunt mult mai reduse (probabil si anvelopele sunt mai mici). Nu sunt montate pe acestea scaune duble, ca in Simon si nu se creaza acele dopuri de calatori, din cauza culoarului mult ingustat. Exista scaunul copilotului, primul scaun de pe partea dreapta orientat in sensul de mers, nu ca in Simon unde acel spatiu e pierdut si nu e utilizat decat de eventualii cascadori ce escaladeaza barele. De altfel, orice alt spatiu fara scaune, si unde s-ar fi putut strecura niste calatori smecheri e proptit cu bare mai ceva ca si cusca leilor. Dupa amplasarea lor acolo au fost niste validatoare de bilete. Usile duble de la mijloc permit o circulatie mai buna, evitand ambuteiajele atat de dese in Simon. Izolarea fonica a motorului in interior e deosebita, de afara acesta vuind destul de bine. Nu in ultimul rand cabina inchisa partial, fara acces direct pe usa separata, face posibila deschiderea ambelor usi in fata. Nu exista meschinaria facuta traditional la Dac-uri si preluata apoi la Daf, Simon, VxA-uri si din pacate la Astra Ikarusuri. Pe de alta parte cabina, asa cum e acum nu stiu cat tine de cald iarna si cat tine la nervii locali. Insa nici nu prea vad sa ii poata face acces separat pt ca exista o diferenta foarte mare de nivel. La prima usa prima foaie se deschide pana dincolo de pozitia perpendiculara pe axul longitudinal al masinii, directionand usor pasagerii spre stanga, ocolind astfel cabina soferului. Acest lucru se vede foarte bine in prima poza din step-by-stepul lui Catalin. Astfel treapta e mai scurta, pt a lasa loc usii sa se deschida. Deci, in cazul realizarii unui acces direct catre scaunul soferului, ar trebui modificata treapta si tot nu ar fi suficient, pentru ca in cabina cota podelei e mai ridicata decat in restul autobuzului. Asadar ar mai trebui decupata o treapta, daca nu cumva pe dedesubt nu sunt oarece instalatii care sa faca imposibil acest lucru. Cam dificil. Concluzie. Niste autobuze care se vede ca vin din afara, intretinute ca la carte, infim vandalizate (ceva geamuri zgariate), destinate unui numar sporit de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 12 Mai 2006 10:14:51    Titlul subiectului: 60452

Cate autobuze au adus suplimentar ca donoare de piese? Sau romanii inventivi vor face carpeli (asa zise adaptari sau asimilari de piese) la aceste autobuze? Mi-e teama ca dupa 2-3 ani vor ajunge cum sunt acum Vetter, G&S si Duwag in Brasov. Aceiasi intrebare pentru Piatra Neamt, numai ca aici nu sunt asa multi tigani si lumea fiind mai civilizata poate vor rezista mai mult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 14 Mai 2006 18:14:54    Titlul subiectului: 60487

Iveco TurboCity-U.
Mai exact, cred că sunt Iveco 480.12.21 TurboCity U. Modelul este prezent și în Roma. Pe site-ul Companiei de Transport din Roma se găsesc și ceva date tehnice.
http://www.ares-dark.com/autobus/Iveco_480-580-680/iveco_480-580-680.htm#atm-miAici se găsesc informații despre autobuzele Iveco din Milano (și alte orașe italiene):
http://www.ares-dark.com/autobus/Iveco_480-580-680/iveco_480-580-680.htm#atm-mi
Îns, după cum scrie acolo, Iveco #4715 a fost casat în 2002, iar restul seriei 4700-4799 a fost radiată din circulație în 2005! Din cele 99 de bucăți retrase din circulație, 55 au ajuns în România (45 la București și 15 la Piatra Neamț). Ce s-o fi întâmplat cu restul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Mai 2006 13:57:18    Titlul subiectului: 13 60593

Nu am timp sa ajung sa pozez autobuze Iveco dar se pare ca vin ele la mine , iata-l 3351 de pe 268....dar in spatele scaunului soferului sunt si table cu 116 si 117 Exclamation L-am prins la sectia 21 politie care e pe strada mea Laughing si am avut timp si loc sa il pozez cum vreau Laughing .
Iata cateva, cine vrea mai multe de mare rezolutie sa ma caute pe mess Wink
Toate pozele hi-quality sunt la mine pe site in sectiunea liniei 268 !
http://www.metrouusor.uv.ro/268.html
Si Iveco #3339 la Ghencea, pe linia 221.



01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.62 kb
 Vizualizat:  de 23620 ori

01.jpg



02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.76 kb
 Vizualizat:  de 23620 ori

02.jpg



3339.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.29 kb
 Vizualizat:  de 23618 ori

3339.jpg




Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Lun 22 Mai 2006 14:48:01, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mar 20 Iun 2006 01:07:44    Titlul subiectului: 61375

Remarc ca nu se obosesc cei de la Alexandria sa le spele geamurile. Sunt FOARTE prafuite. Atat geamurile cat si partea metalica de care tragi pentru a le glisa. Cand vrei sa deschizi un geam, sau sa te tzii de bara orizontala de langa el, in mod inevitabil ramai cu negreala pe mana...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 23:46:03    Titlul subiectului: 521 62731

O plăcuță cu numărul de locuri dintr-un Iveco:

1. Iveco-ul #3352 tocmai ieșise pe poarta URAC-ului...și cum a luat-o pe Lizeanu... l-am prins:
2. Transporta jenți
3. și..pedale noi(!)



3352-0CS-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.37 kb
 Vizualizat:  de 23593 ori

3352-0CS-001.jpg



3352-0CS-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.77 kb
 Vizualizat:  de 23593 ori

3352-0CS-002.jpg



3352-0CS-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.13 kb
 Vizualizat:  de 23593 ori

3352-0CS-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community