Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 21:01:15 Titlul subiectului: 00000 |
62692 |
|
Cam asa arata lucrarile de pe Chitilei, au inceput sapaturile dinspre Mezes spre oras. Acum ramane de vazut daca se va baga tramvaiul sau se va reface doar strada.
_________________
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Dum 10 Sep 2006 11:00:42 Titlul subiectului: gngngn |
64319 |
|
Asa arata lucrarile de pe Chitilei.
Se foloseste un sistem nou de montare a sinelor.
Este, de fapt, un sistem nou fata de ce s-a folosit pana acum la lucrarile de la tramvaie.
Probabil ca in acele dale se vor monta"traverse"asemanatoare cu cele folosite pe linia 35.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Dum 10 Sep 2006 11:08:51 Titlul subiectului: |
64322 |
|
Nu este sistem nou, acest sistem se foloseste la Vasile Parvan. In santurile acelor dale se baga sina si deasupra se mai pun alte dale de beton. Este un sistem cu amortizor.
El este nou, ca principiu, dar s-a mai folosit o data. Cand au fost lucrarile de la Vasile Parvan,mergeam in fiecare zi prin acel santier si am vazut aceleasi dale.
|
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 13:24:07 Titlul subiectului: 000 |
65629 |
|
Cazul cel mai strigator la cer este Soseaua Chitilei, unde tramvaiul 45 este suspendat de ani buni. Nici nu mai imi aduc aminte cand au scos sina de tramvai, in 2003 sau 2004? Oricum, lucrarile de repunere a liniei au inceput abia in vara asta, si dupa ce s-au instalat dalele pe care va sta sina pe un singur fir pe o portiune de aproximativ 2 statii spre Mezes, au fost deja abandonate. Acuma nu mai vezi urma de om sau de utilaj care sa lucreze la linie, asa ca locuitorii din cartierul Chitila, trebuie sa-si puna "sperantele" in integrarea europeana, ca vad ca primaria si RATB-ul i-au abandonat. Oricum, linia temprara 645 va mai circula mult si bine.
Sunt curios daca lucrarile pe Sos Chitilei sunt concesionate vreunei firme, sau tin direct de RATB?
|
|
Sus |
|
|
mig
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Aug/2007 Mesaje: 9
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 20:57:55 Titlul subiectului: |
65664 |
|
Linia 45 se va prelungi pana in Chitila cu 1.5 km RATB, de fapt primaria,a modificat planul chiar azi si din aceasta cauza lucrarile vor mai dura, plus vremea care s-a stricat deja plus planurile de terasamente si linie de contact trebuie adaptate, deci dureaza.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 21:05:24 Titlul subiectului: |
65665 |
|
Cu ce ocazie s-a facut aceasta hotarare? Pana unde mai exact se va prelungi linia? Cat va prelungi aceasta miscare, termenul de finalizare?
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 23:42:46 Titlul subiectului: |
67502 |
|
mig a scris: | Linia 45 se va prelungi pana in Chitila cu 1.5 km RATB, de fapt primaria,a modificat planul chiar azi si din aceasta cauza lucrarile vor mai dura, plus vremea care s-a stricat deja plus planurile de terasamente si linie de contact trebuie adaptate, deci dureaza. | Asta inseamna extinderea retelei de tramvai (in afara de pasajul Basarab)...! Se misca lucrurile si la noi
Am fost intr-o vizita de recunoastere pe santierul din Chitila... pe langa cateva placi in plus puse in sant si o portiune de cateva zeci de metri unde turmasera beton printre placi si pusesera si linia, am vazut ca s-au apucat de bucla de la capatul de la str. Mezes... deci se mai extinde linia sau nu? Ca daca se extinde nu prea vad rostul buclei aleia...
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 23:48:30 Titlul subiectului: |
67504 |
|
Din ce se vede acolo, se reface bucla de intoarcere, deci nu se prelungeste. Daca s'ar prelungi totusi, sper sa n'o puna pe mijloc in continuare, ci sa largeasca strada intr'o parte si sa le puna pe acolo.
Sau mai bine sa faca dreapta si sa ajunga la capatul lui 20, pe unde era fosta cale ferata.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 03 Dec 2006 00:41:23 Titlul subiectului: |
67506 |
|
Nu vad rostul de a cara tramvaiul pe Laminorului. E cam pustie zona (ma refer la densitate de blocuri si altele), plus ca te mai si complici sa-l unesti la capat cu bucla lui 20. Zona aia e deservita bine-mersi de 112.
Un tramvai pana la Vama Chitila nu mi se parea o idee rea, sa pare insa ca nu se vrea... Poate in troleu mai tarziu sa visam si noi... Sau sa ne multumim si cu o linie de autobuz, urbana sa fie
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 22:02:37 Titlul subiectului: |
67592 |
|
Mie mi s-ar fi parut frumos ca 45 sa vina pe Chitila, apoi pe Laminorului si sa intoarca pe Bucurestii Noi, iar linia 20 sa intoarca invers. Asta este deja SF. oricum, linia 112 nu mi se pare suficienta de cand cu ambuteiajele din Pipera, din a caror cauza autobuzele vin extrem de neregulat. Cat despre prelungire la Vama Chitila, tot ce pot spune e ca tramvaiul ar circula de la Mezes mai gol decat circula 97 intre Laromet si Strandul Straulesti.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mar 05 Dec 2006 14:13:41 Titlul subiectului: |
67614 |
|
Proiectul liniei pana in comnua Chitila este valabil. Dar e nevoie de fonduri suplimentare si o intreaga birocratie. Daca s-ar astepta terminarea procedurilor, s-ar amana cu cel putin un an reluarea circulatiei tramvaielor pe Soseaua Chitila. Asa ca, in prima faza, se reface bucla.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 05 Dec 2006 21:46:01 Titlul subiectului: |
67633 |
|
Unde se va pune linia ? Se va extinde strada intr'o parte (probabil nordica) si se va pune linia acolo ? Daca se face cum e pana la actualul capat va fi dezastru, iar coada de la podul Constanta se va intinde pe toata lungimea liniei 45. Iar masinile vor trece tot prin statia de tramvai, asa cum se trece in continuare datorita ingustarii de acolo. De ce n'or fi lasat tramvaiul pe margine ? Asa impiedicau masinile sa opreasca pe prima banda !
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 07 Iun 2007 12:46:38 Titlul subiectului: *Reconstructia liniei de tramvai de pe Soseaua Chitilei |
79379 |
|
Reconstrucția liniei de tramvai de pe Șoseaua Chitilei avansează destul de rapid, în mare parte lucrările de infrastructură sunt terminate, mai trebuie lucrat la partea de stâlpi, rețea de contact etc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.85 kb |
Vizualizat: |
de 25203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.66 kb |
Vizualizat: |
de 25203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.81 kb |
Vizualizat: |
de 25203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.18 kb |
Vizualizat: |
de 25203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.96 kb |
Vizualizat: |
de 25203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.45 kb |
Vizualizat: |
de 25203 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Iul 2007 16:26:50 Titlul subiectului: |
80039 |
|
Eu nu inteleg de ce au asfaltat complet strada si abia apoi au inceput sa sparga la mijloc (cam dupa un an de la asfaltare) si sa inceapa lucrarile la linia de tramvai? Inseamna bani publici cheltuiti in plus...
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 09 Iul 2007 20:14:52 Titlul subiectului: reconstructia liniei de tramvai pe chitila |
80166 |
|
guest a scris: | Eu nu inteleg de ce au asfaltat complet strada si abia apoi au inceput sa sparga la mijloc (cam dupa un an de la asfaltare) si sa inceapa lucrarile la linia de tramvai? | Strada a fost asfaltata pe mijloc deoarece initial a existat proiectul ca pe Soseaua Chitila sa fie introdusa o linie de troleibuz, dupa cate stiu 65 ar fi trebuit sa circule pe acolo. Dar dupa studiile celor de la RATB, s-a ajuns la concluzia ca tramvaiul e solutia optima in caz de aglomeratie.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 09 Iul 2007 21:46:36 Titlul subiectului: |
80171 |
|
guest a scris: | Eu nu inteleg de ce au asfaltat complet strada si abia apoi au inceput sa sparga la mijloc (cam dupa un an de la asfaltare) si sa inceapa lucrarile la linia de tramvai? | Pe langa asta, s'au apucat sa sparga pe langa capacele de canal. Evident, vor carpi si nu va mai fi cum era. Ce firma de cocoa face lucrarea aceea ?
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 11:24:45 Titlul subiectului: CAPACE DE CANAL |
80309 |
|
Dupa ce au pus l a loc asfaltul pe langa capacele de canal, azi dimineata l-au spart din nou.Ca orice om normal am intrebat de ce fac asta.
Raspuns: ne-a trimis seful sa punem capace noi de canal.
No comment.
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Iul 2007 08:18:58 Titlul subiectului: |
80799 |
|
20 si 24 sunt trunchiate la dep.Buc.Noi pt.doua amarate de macaze pe care se chinuie unii de mai bine de o luna sa le monteze.
Nu s-a introdus nici o linie de substitutie pe motiv ca circula 97
Foarte bine si nu mai e nevoie de un autobuz (motiv pentru care a fost desfiintat candva si 377, care te scotea la Romana in 20 de minute).
P.S. Nu stiu ce se are in vedere cu metroul de la Carpati, dar deja sunt cinci ani de cand e sapata groapa aia in mijlocul drumului, care gatuie circulatia.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Aug/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 30 Iul 2007 08:37:02 Titlul subiectului: |
80800 |
|
Pe vremuri 20 si 24 erau unele dintre cele mai lungi linii din capitala. Si in plus am inceput sa ma cam satur sa tot schimb 3 mijloace de transport pe o linie pe care o parcurgeam inainte cu un singur tramvai si un singur bilet. Exemplu: Linia lui 2 pe care il luam de la Podul Grant si ma ducea pana la Depoul Alexandria, de unde aveam legatura cu Autogara Rahova. Ca sa fac aceeasi distanta azi cate linii trebuie sa schimb?...
Ideea era ca s-au tot trunchiat linii prin oras si astfel pe trasee care le faceai cu o singura linie, azi le faci cu 3.
Este trist si in acelas timp prost, pentru ca cetateanul care nu are un transport in comun civilizat va recurge la masina personala. Bine aici vorbesc de cetateanul civilizat. Eu personal am renuntat sa circul cu masina prin Bucuresti si din ratiuni de financiare dar si din ratiuni de timp si nervi. Si prefer sa folosesc tramvaiul de cate ori pot. Dar nu cred ca buna-vointa mea e de ajuns uneori...
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 02 Aug 2007 19:40:32 Titlul subiectului: |
80950 |
|
20 si 24 circula pe trasele Laromet-Dep. Bucurestii Noi respectiv Damaroaia-Dep.Bucurestii Noi, dar s-ar putea sa circule pe trasele deviate mai mult timp deoarece se pare ca se va incepe refacerea podului CFR Constanta si din aceasta cauza chiar si troleibuzele din zona vor circula deviat dar despre asta la momentul respectiv.Cat despre cate linii se schimba de la Podul Grant la Dep Alexandria ar fi vorba cam despre 3 sau 4 linii 44, 178 si 96 dela Gara de Nord sau 44, 105, 139 si 32 de la Piata Rahova. Asta e ori dai banii pe bilet, ori abonament lunar pe toate linile
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Aug 2007 11:06:51 Titlul subiectului: 000 |
81179 |
|
Sa vedeti in ce hal au pus liniile la iesirea din pasaj inspre dep. Bucurestii Noi:
- inainte de primul macaz nu au dat panta la liniile noi si a rezultat un fel de virf de piramida la imbinarea liniilor noi cu cele vechi
- dupa al doilea macaz pe partea stanga spre depou, in dreptul refugiului linia este stramba.
- pe sos.Chitilei liniile de tramvai in unele locuri (ex. statia Minerva) sunt mai jos decat restul soselei, iar astazi erau acoperite de apa, abia astept sa vad cum vor scoate tramvaiele scantei cand vor circula prin apa
- asfaltul intre liniile de tramvai este in forma de U, alt prilej pentru apa de ploaie sa balteasca.
-abia acum s-au apucat sa sape gropile pentru stalpi (probabil ca la iarna va fi gata electrificarea liniei 45), pana atunci poate se introduc tramvaie diesel
- de trei zile macazele dinainte de pod sunt gata, dar cred ca din cauza firelor, circulatia tramvaielor nu a fost reluata, oare cate luni mai dureaza bataia asta de joc?
Toate astea imi aduc aminte de liniile tramvai de pe Sos.Giurgiului care s-au lasat considerabil in multe locuri.
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Aug 2007 10:08:37 Titlul subiectului: uykuy |
81296 |
|
Am vorbit azi dimineata cu o manipulanta de pe 20 scurtat si mi-a spus ca duminica sau luni se reia circulatia pe sub podul Constanta, dupa ce se pun firele in intersectia Bucurestii Noi cu sos. Chitila.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 10 Aug 2007 20:59:49 Titlul subiectului: |
81325 |
|
HORIA a scris: | Am vorbit azi dimineata cu o manipulanta de pe 20 scurtat si mi-a spus ca duminica sau luni se reia circulatia pe sub podul Constanta, dupa ce se pun firele in intersectia Bucurestii Noi cu sos. Chitila. | Mai precis, conform siteului www.ratb.ro, pe data de 12-08-2007 se reia circulatia tramvaielor 20 si 24, iar tramvaiul 43 se desfiinteaza deci de duminica se reia circulatia tramvaielor pe Carpati-Clabucet dar dupa parerea mea era ca sinele de tramvai pe tronsonul respectiv ar fi trebuit inlocuite ca arta groaznic! Si se pare ca tramvaiele liniei 41 se vor intoarce la Bucurestii Noi, dar nimic nu este sigur.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Aug/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2007 08:18:49 Titlul subiectului: |
81358 |
|
Pacat ca se scoate 43. Mi se parea o linie fiabla, chiar daca acum va fi dublat de 20 si 31. Dar linia fiind destul de lunga aducea destule beneficii. Aici dau exemplul pe care l-am dat mai demult cu circulatia a doua linii pe care pt o perioada a circulat una singura.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mie 22 Aug 2007 22:33:07 Titlul subiectului: |
81797 |
|
Dar ce dureaza atat? Banuiesc ca vor trage cabluri dela un stalp la cel de pe partea cealalta, vor fixa reteaua si cam atat, nu? Acum mai bine de 15 ani, au pus reteaua pe Stefan Cel Mare + Iancu de Hunedoara cam in 2-3 saptamani. Imi amintesc chiar ca sarisera un stalp si au improvizat cu stalpii mai indepartati, pe urma au pus unul mai scund si fara lampa
|
|
Sus |
|
|
|