Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Vxx (Vo1 . . .V58)
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 22:39:24    Titlul subiectului: *Tramvaiele Vxx (Vo1 . . .V58) 3610

O poza gasita pe site-ul RATB. Un V56 ITB.


tram_30.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.25 kb
 Vizualizat:  de 28016 ori

tram_30.jpg


Sus
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 13:42:22    Titlul subiectului: *Tramvaie V09 3685

. . .


V09(178)+V10()=L9-SosGrozavesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.6 kb
 Vizualizat:  de 29603 ori

V09(178)+V10()=L9-SosGrozavesti.jpg



v09___v08mod___l___ptabrateanu__cca1960_143.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.04 kb
 Vizualizat:  de 26240 ori

v09___v08mod___l___ptabrateanu__cca1960_143.jpg



v09___v09rem___l_-__bdmagheru-strcarosetti__-y1959_737.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.47 kb
 Vizualizat:  de 26240 ori

v09___v09rem___l_-__bdmagheru-strcarosetti__-y1959_737.jpg



v09_347__v08mod___l_-calgrivitei_110.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.51 kb
 Vizualizat:  de 26240 ori

v09_347__v08mod___l_-calgrivitei_110.jpg



v09_392__v08mod___l6-strgralberthelot_sw__strthaman__653.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.47 kb
 Vizualizat:  de 26234 ori

v09_392__v08mod___l6-strgralberthelot_sw__strthaman__653.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 14:15:07    Titlul subiectului: 3690

. . .


v09_v_______l_-universitate_sw__176.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.38 kb
 Vizualizat:  de 26218 ori

v09_v_______l_-universitate_sw__176.jpg



v09pre_22__l__312.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.5 kb
 Vizualizat:  de 26233 ori

v09pre_22__l__312.jpg



v09l01_434.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  6.96 kb
 Vizualizat:  de 26233 ori

v09l01_434.jpg



v____v09rem___l_-__spl.unirii-instmedicolegal___854.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.41 kb
 Vizualizat:  de 26233 ori

v____v09rem___l_-__spl.unirii-instmedicolegal___854.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2005 21:23:38    Titlul subiectului: 04 56446

Tramvaiele 13 si 14 (vagoane EP+V12 foste V51+V12) se retrageau (in anii '60) la depoul Militari.
Depouri de EP (si V51) au fost in special la Dudesti, Militari, Floreasca si Alexandria.
Depouri de V09 au fost in special la Splaiul Unirii si Bucurestii-Noi.
Depouri de V56 au fost la Stefan cel Mare, Ilie Pintilie, Panduri si Ferentari.

_________________
ENG(tram)=ROM(vai)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2006 18:53:10    Titlul subiectului: b-V56 11433

Un "gard" confectionat din usi provenind de la fostele tramvaie V5x se putea vedea si la depoul Victoria, pe o intrare de pe o straduta laterala (fara linie de tramvai). Era o poarta si un gard facute din table de tramvaie si inca un gard care incepea cam in linie cu gardurile din spate ale vilelor din zona, la fel fiind completat cu table si usi de tramvai. Nu stiu la ce folosea acea curte delimitata de aceste 2 garduri, dar parea un spatiu gol si nefolosit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2006 22:31:08    Titlul subiectului: 0000000 13785

Tramvaiele astea aveau bilete pe clase. Clasa a 2 in remorca si clasa 1 in fata. Taxatoarea iti lua banii in functie de cat de departe mergeai. Asa ca un om care mergea pana la o uzina 23 august si avea un diplomat a trebuit sa plateasca pana la gara (taxatoarea a crezut ca e valiza) Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2006 22:41:06    Titlul subiectului: 13787

Vagoanele astea aveau bancute din scanduri, similare cu cele de la terasele restaurantelor de prin anii '70. interiorul era frumos amenajat cu lemn.
Manipulantul trebuia sa vina cu scaun de-acasa, si unul destul de mic care
sa incapa langa controlerul cu camere de stingere scobite in capac!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 16:28:38    Titlul subiectului: 59713

Un V09 restaurat era la Dep. Giulești (m-am plimbat cu el prin depou!).
Uite un tramvaiul V09? restaurat:
http://www.beyondtheforest.com/Media/BUH2.jpg



BUH2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.87 kb
 Vizualizat:  de 27090 ori

BUH2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 11:25:53    Titlul subiectului: 23211

Iata unul la scara 1:1 din Bucuresti, refacut de U.R.A.C., cui cateva date tehnice despre el.
Apoi cateva detalii interesante, o sigla a STB si o tablita care imi lamureste prezenta langa uzina aia de apa din Cotroceni a unui stalp metalic "suspect", care probabil era in centrul rondului de intoarcere al tramvaielor.



Vo9-04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.23 kb
 Vizualizat:  de 29327 ori

Vo9-04.jpg



Vo9-10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.29 kb
 Vizualizat:  de 29326 ori

Vo9-10.jpg



vo9-09_204.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.76 kb
 Vizualizat:  de 26233 ori

vo9-09_204.jpg



vo9-17_457.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.42 kb
 Vizualizat:  de 26233 ori

vo9-17_457.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 12:13:51    Titlul subiectului: 23222

digital_me a scris:
Manipulantul trebuia sa vina cu scaun de-acasa, si unul destul de mic care sa incapa langa controlerul cu camere de stingere scobite in capac!
Da, "cabina" vatmanului era cam ingusta, de altfel iata cam cum incape un om acolo, e vorba de frate-miu, Melkcool de aici, de pe forum...


Vo9-26.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.47 kb
 Vizualizat:  de 29318 ori

Vo9-26.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 17:00:12    Titlul subiectului: 23244

Eh, asta-i ala care era la Dep. Giulesti Cool
Tramvaiul a fost preluat de la Studiourile Cinematografiece "Buftea" (actuale "Media Pro").

Cică ultimul "Festival" (V-951) a fost casat în 1980. Cel puțin așa apărea în cartea cu istoria R.A.T.B.!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 312
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 23 Mai 2006 00:07:53    Titlul subiectului: 23402

Ultimele Thomsonuri veritabile pe care le'am vazut au fost la dep. Giulesti. mai erau doar 3 in 1990, pe post de cisterna. Nu mai mergeau de multa vreme, pentru ca nu mai aveau lira deasupra. Dupa ce m'am chinuit sa'i fac poze am constatat ca n'o sa'i pot face vederile pentru ca unghiurile erau nefavorabile, asa ca intr'o duminica geroasa de noiembrie sau decembrie m'am dus cu vara'miu sa'l masuram la fata locului. Caiet, ruleta, creioane, tutun si mult entuziasm. I'am spus portarului ca suntem studenti si facem un studiu istoric (pai ce, nu'i asa?), ne'a masurat un pic si ne'a rugat sa nu stricam ceva pe'acolo. In fine, dupa ce ni s'au invinetit mainile de atata masurat si catarat pe toate partile, am plecat nu inainte de a'l cinsti pe nenea paznicul cu 10 lei (mai erau ceva in '90). Am stat vreo doua zile sa transpunem toate dimensiunile la scara 1:64 si dupa vreo doua saptamani aveam si planul tras pe calc, plus doua filme alb/negru cu detalii peste detalii. Din pacate a trebuit sa ma tot mut de colo-colo, vara'miu a dat filmele cuiva care le'a pierdut, eu am plecat in armata si maica'mea mi'a aruncat toate schitele, insemnarile si cotarile pe care lucrasem atata vreme + bibliografia adunata. De exemplu am avut un articol foarte interesant din "Calendarul Bucurestilor" pe 1934, unde era prezentata evolutia STB. Tramvaiele "Thomson-Houston" au fost cumparate din 1921 iar din 1927 productia s'a asimilat la Atelierele Centrale (Uzinele Comunale Bucuresti). Tot acolo mai erau prezentate niste tramvaie belgiene dupa care au fost copiate V54. In fine, din tot planul de Thomson nu a mai ramas decat o schita, fara nici un fel de cota, si cateva amintiri. In tot cazul finisajul era mult superior fata de V09, acoperisul avea coaste ca barcile iar lemnul era baituit si lacuit incat dupa atata amar de vreme inca arata foarte bine. Un bord complet de Thomson si o macheta la scara 1:10 (aproximativ) exista la Muzeul Tehnic "Dimitrie Leonida" din parcul Carol (Libertatii).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 23 Mai 2006 23:04:30    Titlul subiectului: 23466

nokia2010 a scris:
Cică ultimul "Festival" (V-951) a fost casat în 1980. Cel puțin așa apărea în cartea cu istoria R.A.T.B.!
In 1980 mai existau doua, dupa statisticile RATB. E posibil. In aceeasi perioada mai existau insa EP'uri originale, 77 dupa statisticile RATB. Unul a fost fotografiat si apare intr'o poza din Strassenbahn-Atlas.

V54 este un vagon pe doua osii, asemanator, dar nu total identic cu V56. Printre diferente: nu avea decupajul in dreptul truckului, ca V56. Sergabi a pus pe forum diferentele, din sursele de la Transurb Galati. In Monografia RATB apare oricum V54 ca vagon cu 2 osii, iar de la RATB-ETE mi s'a confirmat ca este o varianta mai veche de V56. Deci V54 nu este EP!.
Pe linia 21 au circulat multe V56.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 06 Iun 2006 08:37:11    Titlul subiectului: 00000 60865

Azi l-am vazut pe V5x #119 frumos si stralucitor in dep. Dudesti... spalau la el cu carpe Smile
Tot acolo, un V09 (de faptul singurul V09) se chinuia sa intre pe macazul dinspre Mihai Bravu (pe firul spre Mihai Bravu) in depou, dar nu prea ii iesea: are tocite buzele rotilor si nu prea poate sa ia macazul ala vechi si tocit... nici pantograful lira nu era tot timpul sub fir (bine, era si pus invers) si cineva il tot tinea cu franghia ca pe un troleu...
Ni se pregateste ceva?

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 00:31:05    Titlul subiectului: 61019

Este Ziua transportatorului.
14 Iunie este ziua transportaturului, iar RATB-ul este firma de tramsport, in consecinta este si ziua RATB...

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 18:14:17    Titlul subiectului: 61036

Din 1996 Ziua Transportatorului este sarbatorita in a doua vineri din luna iunie. Am observat ca RATB face nota discordanta si sarbatoreste sambata, desi e membra URTP, iar URTP merge pe principiul enuntat la inceput (vezi si afisul oficial, pe care este marcata data de 9 iunie 2006). In consecinta, chiar suntem curiosi ce sarbatoreste de fapt RATB pe 14 iunie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
jad



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 06/Iun/2018
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2006 12:17:19    Titlul subiectului: 62028

O intrebare: V56/58 au fost vagoane noi sau reconstructia vagoanelor Thomson din anii 20-30? Constructiv par mai vechi decat EP-urile. In copilarie(inceputul anilor 70) eram convins ca EP-urile erau cele mai noi tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2006 12:37:43    Titlul subiectului: 62030

Festival (V51), V54/V56/V58 si remorcile V10 si V12 au fost noi.
A existat un tip de remorca V08 modernizata, probabil din cele vechi.
Thomson au fost poate modernizate, dar nu li s'a schimbat forma.
EP/V3A sunt modernizarile vechilor EP, deci nu sunt noi, desi pana la urma sunt un fel de "V3A-93" ale EP'urilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 929
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2006 15:31:02    Titlul subiectului: 62034

Eu știam că V56 erau V09/Thompson-Huston reconstruite.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 14:46:15    Titlul subiectului: 11111111 31185

Mult timp am crezut că au existat doar câteva variante de vagon tip Vxx, adică cele care au tot fost vehiculate pe aici, în discuții. Mare mi-a fost însă surpriza să constat că au existat mult mai multe variante!!!
1. Iată bunăoară varianta V-01.
Nu știu ce să mai cred, am impresia că STB / ITB a procedat la "standardizarea" parcului de vagoane prin acordarea unui "cod" de tip Vxx fiecărui tip de vagon pe care îl avea în parc... Bunăoară acest V-01 pare a fi un Simmering modernizat, dacă înțeleg eu bine... Rolling Eyes
Pozele sunt scanate dintr-o monografie dedicată transportului în comun bucureștean, monografie care însă se oprește cam prin 1963...
2. Acum iată vagonul V-03. Ăsta este sau provine tot dintr-un Simmering...
3. - 4. Acum varianta V-06, care provine din/este Dyle-Bacalan... Shocked



Carte-07.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.44 kb
 Vizualizat:  de 29149 ori

Carte-07.jpg



v03_184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.05 kb
 Vizualizat:  de 26236 ori

v03_184.jpg



v06-1_111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.83 kb
 Vizualizat:  de 26233 ori

v06-1_111.jpg



v06-2_147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.08 kb
 Vizualizat:  de 26218 ori

v06-2_147.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 15:02:58    Titlul subiectului: 00000 31191

1. Acum V-10. Nici prin cap nu mi-a trecut că FAUR-ul s-a ocupat și în trecut de tramvaie...
2. Acum un V-50...câte variante s-or fi făcut?!? Cine le descâlcește, ar trebui să primească titlul de doctor în tramvaie...
3. - 4. Acum o chestie și mai tare, pe aici pe forum se acreditase ideea că tramvaiul Festival ar fi avut codul V-51. Ei, iată că și asta cade, că V-51 e una, iar Festival-ul pare să fie acest V-951... Shocked



v10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.55 kb
 Vizualizat:  de 28698 ori

v10.jpg



v50_155.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.77 kb
 Vizualizat:  de 26237 ori

v50_155.jpg



v51_181.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.91 kb
 Vizualizat:  de 26219 ori

v51_181.jpg



v951_134.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.51 kb
 Vizualizat:  de 26219 ori

v951_134.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 15:07:42    Titlul subiectului: 31195

1. Acum o variantă "mai modernă", pe care însă nu mă hazardez s-o clasific cumva...
2. Și acum ne întoarcem la "origini", cu acest prim tramvai electric Thomson...
3. Dar și mai tare decât acest Thomson mi se pare acel tramvai cu abur despre care se știu atât de puține... Acest tramvai funcționa la început ca o locomotivă cu abur obișnuită, fiind apoi "modernizat" și funcționa pe baza aburului sub presiune dintr-un rezervor care era alimentat la capetele de linie...



ITB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.73 kb
 Vizualizat:  de 28428 ori

ITB.jpg



1vagon_187.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.95 kb
 Vizualizat:  de 26232 ori

1vagon_187.jpg



vapori_976.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.7 kb
 Vizualizat:  de 26232 ori

vapori_976.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 312
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 15:57:34    Titlul subiectului: 31203

Pai normal ca au incercat sa le standardizeze! Tipurile principale insa au fost Simmering (1912) Dyle si Thomson (1921) si din ele isi au obarsia Vxx-urile. In monografia RATB (1909-2001) scrie ca V56 s'au reconstruit din Simmering iar V58 din Thomson, caroseria fiind identica la ambele modele. La sasiu s'au schimbat anumite elemente (lagarele de ax de exemplu). Despre Dyle nu este specificat nimic, probabil a fost transformat in V09 sau V54 (alta raritate). In mod cert insa URAC nu a fabricat truck-uri pentru vagoane motor, neavand tehnologia necesara (lateralele fiind facute la prese de mare putere). remorcile in principiu erau transformate din vechile tramvaie cu cai (Brill) sau fabricate local (Arad, Resita, Malaxa, URAC).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 1103
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 21:32:46    Titlul subiectului: 31225

Totusi, ITB a construit tramvaie si pentru alte orase. Nu cred ca au avut atatea vagoane vechi incat sa faca din ele 400 si ceva de V54/56/58 + cate au facut pentru alte orase. Mai curand, cred ca au asimilat tehnologia de la Thomson, Simmering si ce au mai avut ei, asa cum au clonat LHB'ul in 6 luni.
Evident, au mai modernizat si cele vechi, dar din alte orase nu puteau moderniza.
V08 se pare ca sunt remorci de V09, care erau trase si de V5x, si invers, adica si V09 tragea V10 (remorci de v5x).
V12 e mai lunga, are 4 ferestre si decupaje la roti. A fost remorca si de V56, si de EP.
V12-V3A are 3 usi si e mai lunga (modernizare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 06/Aug/2018
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2006 11:37:44    Titlul subiectului: 31299

Dintr-o sursa sigura, de la Depoul Iasi, am aflat ca originea trucului de ITB-Vxx este australiana. Si ca romanii au incercat sa realizeze copia dupa original dar ca a iesit forma pe care o stim cu totii. Acum, cine stie ce o fi cu aceste tramvaie ITB-V56/V68. Pe bune, chiar ca sunt cele mai misterioase!! Acum ce cred eu. Dupa marimea ampatamentului si comparand cu lonjeronul boghiului CFR-Marfa cu acele arcuri in foi, tind sa cred ca trucul de fapt a fost boghiu CF. Ca a fost adaptat pentru tramvaie, aici trebuie gasita calea si drumul istoric al celebrului truc de V56/V58.
Nu-mi ramane decat sa rascolesc in continuare toata Biblioteca-Centrala ,,V.A.-Urechia" din Galati. Sa stiti ca aici se gasesc cele mai diverse informatii despre istoria tramvaielor din Galati si din Romania, de la inceputuri si pana in prezent!
O sa continui cercetarile si culegerea de informatii din aceasta sursa destul de bogata.O sa pun cap la cap, o sa caut o logica si revin cu postarile! Chiar nu credeam ca pot gasi caiete de sarcini, acte normative, normative, documente si diferite materiale legate de TRAMVAIE!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community