Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze TV
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Mai 2006 23:24:59    Titlul subiectului: 23529

Aceste autobuze "T.V." 2 nu par sa aiba grila in fata - poza e facuta in 1961 - dar albumul e tiparit in 1964, de aia apare "Autobuzul":]
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=116693
"T.V" 2 avea motorul in spate, precum la "Ikarus" Budapesta ("Irisbus" Budapesta) 55 Shocked radiatorul tot in spate era! Gurile de admisie de pe autobuz absorbeau aerul necesar racirii radiatorului! Shocked
Ala din poza cred ca e "T.V." 1, ca alea aveau motorul si radioatorul in fata!
Celor de la I.T.B. nu le-au prea placut aceste autobuze (ziceau ca se strica repede), si de aceea au incercat sa aduca cat mai multe "Skoda"; pe unele "T.V." 2U le-au casat, pe altele le-au dat la alte orase!
O fi un "T.V." 1U mai special.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 14:33:31    Titlul subiectului: 23577

Am văzut ieri pe la 2am pe TVR1 un reportaj din 1967 în care apărea... un autobuz (autocar) TV cu bagaje și pe acoperiș și care urca într-o comună apropiată de M-tele Găina pt. tradiționalul Târg de Fete.
Oricum, emisiunea în cauză ("TVR50-Insomnia") începe la ora 12 am și se termină la 2am prezentând imagini din arhiva TVR...în majoritatea se pot vedea și mijloace de transport în comun (acum vre-o lună am văzut n V56-uri și Ep normale).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Mai 2006 11:46:24    Titlul subiectului: 23665

Cineva care a lucrat la "T.V." mi-a zis că nu știe să se fi fabricat "T.V."-uri cu 3 uși; eu totuși mai țin minte că într-un ziar din 1965-66 am văzut un troleibuz "T.V." cu 3 uși! Lungimea unui "T.V." 2 era de cca 9,5 m, iar șasiul era fabricat de "T.V.", nu de "S.R.", precum la "T.V." 1, care folosea șasiu prelingit de la "S.R."-101!
La un moment dat s propunea schombător la volan pt. "T.V." 2 ; parfum! Shocked Dar până la urmă s-a realizat?
Mi-a confirmat cineva că acel "T.V." 20 de la Fetești există!!! Shocked Cool
Face legătura Gară - Baza "Bărăganul"! E parcat de diminieața și seara în rondul de la Gară!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 02:05:27    Titlul subiectului: 23732

1. Așa cum s-a mai spus pe forum, între cele două rânduri de geamuri ale lunetei se aduna foarte mult praf. Care a fost rațiunea pentru care geamurile din interior erau fixe? Nu era mai logic să fie mobile, pentru a curăța mai ușor spațiul dintre ele?
2. Parțial off-topic. Unde există date tehnice despre troleibuzul #5001?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 14:33:22    Titlul subiectului: 23751

@Nokia2010: Troleibuzul cu 3 usi era probabil cel articulat.
OAB a scris:
1. Așa cum s-a mai spus pe forum, între cele două rânduri de geamuri ale lunetei se aduna foarte mult praf. Care a fost rațiunea pentru care geamurile din interior erau fixe? Nu era mai logic să fie mobile, pentru a curăța mai ușor spațiul dintre ele?
2. Parțial off-topic. Unde există date tehnice despre troleibuzul #5001?
1. Cred ca ratiunea era ca praful sa nu intre inauntru. Nu continui subiectul ca sa nu fie gresit.
2. Date tehnice ar mai putea exista la RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 19:18:37    Titlul subiectului: TV-1 25124

Am gasit in revista Stiinta si Tehnica, numarul 12/1957 un articol despre autobuzul TV-1. Desi sper sa va lamureasca un pic, s-ar putea mai mult sa incurce. Si asta pentru ca in poze, autobuzul are usa 1 intre axe. Citez:
Noi autobuse romanesti
Nu a trecut nici un an de cand muncitorii, tehnicienii si inginerii uzinei "T. Vladimirescu" au devenit constructori de autobuse, si iata ca s-a realizat un nou tip de autobus. Acesta s-a proiectat pe baza observatiilor facute in exploatare asupra autobuzului M.T.D., pentru a lichida deficientele inregistrate si a obtine performante mai bune.
Autobusul M.T.D. este bine cunoscut publicului nostru si de aceea nu vom mai insista asupra lui, ci vom arata ce are nou autobusul TV-1. In primul rand, autobusului i s-au adus o serie de imbunatatiri constructive. Axa sin fata s-a lungit cu 300mm, ceea ce asigura autobusului o stabilitate mai buna, face manevrarea directiei mai usoara si mareste unghiurile de bracaj.
Sasiul a fost latit pentru a reduce eforturile de torsiune si s-a trecut la constructia sudata a lonjeronului, ceea ce permite o executie de buna calitate, mai economica si mai rapida decat constructia nituita. Platforma din spate (de urcare) s-a adus la acelasi nivel cu culoarul, eliminand treapta din dreptul taxatorului, iar intreaga platforma este mai aproape de sol cu 200mm. Prin modificarea platformei s-a imbunatatit circulatia in interiorul autobusului si s-a redus aglomerarea la urcare, deci se va putea mari viteza comerciala a vehiculului, iar calatoria va fi mai comoda.
Invelisul exterior al autobusului a fost realizat din panouri demontabile in locul constructiei sudate. Pentru imbunatatirea ventilatiei s-au realizat doua geamuri mobile pe partea dreapta a autobusului, iar pentru eliminarea zgomotelor si vibratiilor suparatoare, rama geamurilor fixe a fost imbracata cu cauciuc.
Constructorii nu l-au uitat nici pe sofer. Scaunul acestuia are posibilitatea de reglare longitudinala si locul soferului e separat de restul autobusului. In felul acesta au fost rezolvate unele din deficientele autobusului romanesc, creand un nou tip: TV-1.
Care sunt perspectivele viitorului?
In prezent se proiecteaza un nou tip de autobus denumit unificat pentru ca prezinta o constructie comuna pentru autobus urban, interurban si troleibus. Acest nou tip de autobus va avea motorul amplasat in spate si complet izolat de interior, astfel incat gazele si caldura degajata nu vor mai deranja pe calatori. Schimbatorul de viteze cu maneta amplasata la tabloul de bord va permite o conducere mai usoara. Suspensia din spate va fi independenta, iar cea din spate va avea bara stabilizatoare pentru egalizarea sarcinilor si amortizare. Manevrarea usilor se va face separat de la incasator si de la sofer, cu comanda pneumatica.
Numarul de locuri pe scaune va fi sporit la 33, pasul dintre scaune va fi marit cu 50mm, ceea ce va permite o pozitie mai comoda a pasagerilor, iar circulatia interioara se va imbunatati prin plasarea usii de coborare in fata rotii (in consola). In sfarsit, spre deosebire de constructiile anterioare, platforma din spate va fi coborata pana la 650mm fata de sol (in loc de 800mm la TV-1 si 1000mm la M.T.D.)
Noile autobuse interurbane vor avea o viteza maxima de 70 km/h iar cele urbane de cca 60 km/h.
Astfel, cu initiativa si elan, cosntructorii de autobuse lupta pentru a da tarii autobuse moderne, economice si cu aspect cat mai estetic.

Poze cu comentarii:
Masca autobusului TV-1 vorbeste de straduinta constructorilor de a realiza un autobus mai frumos.

Invelisul exterior din panouri demontabile reprezinta de asemenea un progres in constructia autobusului.

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398


Ultima modificare efectuată de către blood13 la Mie 14 Iun 2006 01:23:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2006 01:23:06    Titlul subiectului: M.T.D. 25158

Rasfoind in continuare Stiinta si Tehnica, am gasit si un articol despre M.T.D., care cred ca se potriveste cel mai bine aici. Citez din numarul 5/1955.
Primul autobus romanesc
De curand industria noastra a inregistrat o noua victorie realizand prototipul unui autobus urban fabricat la noi in tara. Proiectarea si construirea caroseriei s-a efectuat, pe baza documentatiei tehnice sovietice, la Atelierele Centrale ITB. Intreaga caroserie, construita din profile de tabla de otel, a fost executata in aceste ateliere si montata pe un sasiu de camion tip "Steagul Rosu" prelungit cu longeron suplimentar din O.L. 42.
Autobusul este dotat cu un motor tip "Zis 120" de 90CP. El are o lungime totala de 8,5m, latimea 2,52m, iar inaltimea de 2,92m. Autobusul este inzestrat cu fotolii si are o suspensie speciala cu flexibilitate variabila in functie de sarcina, ceea ce asigura pasagerilor o calatorie placuta. Scheletul celor 15 fotolii este confectionat din teava trasa la rece, iar tapiteria este imbracata in pergamoid. Podeaua este acoperita cu cauciuc striat. Cele doua usi a caror latime este de 1,2m fiecare, functioneaza pneumatic.
In elegantul autobus pot calatori pana la 60 de persoane, dintre care 28 ocupand loc pe scaune. Dupa perioada de rodaj, cand se vor cunoaste toate rezultatele, se va trece la fabricarea in serie a primului autobus romanesc.



_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Iun 2006 15:16:39    Titlul subiectului: 307-8b 25366

TV-uri


DSC03968.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.59 kb
 Vizualizat:  de 31712 ori

DSC03968.JPG



1._362.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.4 kb
 Vizualizat:  de 30040 ori

1._362.jpg



dsc03954_803 in brasov.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.06 kb
 Vizualizat:  de 30040 ori

dsc03954_803 in brasov.jpg



2_157.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.1 kb
 Vizualizat:  de 30038 ori

2_157.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Iun 2006 15:25:28    Titlul subiectului: 25370

Altele


DSC03956.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.84 kb
 Vizualizat:  de 31700 ori

DSC03956.JPG



4_146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.62 kb
 Vizualizat:  de 30022 ori

4_146.jpg



3_527.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.75 kb
 Vizualizat:  de 30035 ori

3_527.jpg



dsc03952_345.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.09 kb
 Vizualizat:  de 30035 ori

dsc03952_345.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 10:56:54    Titlul subiectului: 25433

Pe una din pozele lui Mariooo figurau TV 20 U folosite ca autobuze interurbane (la autogara Obor). Ultimele TV 20 U au fost fabricate în 1975. Și totuși, în 1985, când am fost prima dată în București nu am mai văzut nici un TV 20 U. Cele mai noi TV-uri aveau 10 ani, deci trebuia să mai văd măcar câteva. Știe careva dacă TV-urile respective:
-au fost date altor orașe?
-au fost casate?
Teoretic, până în 1987 ar fi trebuit să mai circule (două reparații capitale la interval de 4 ani, de unde rezultă o durată de viață de 12 ani; ultimele TV 20 U fiind fabricate în 1975)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 01:14:17    Titlul subiectului: 27043

ÎN ATENȚIA LUI KAPPA ȘI ACIER:
Uitați-vă cu mare atenție la:
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=116693
În poza respectivă, postată de Nokia la topicul destinat "morții" Rocarului se văd:
-Troleibuze TV 2 E
-Autobuze TV 2 U
Se observă că sistemul de răcire a lui TV 2 diferă de cel a lui TV 20. Astfel TV 2 are două prize de aer situate deasupra ultimelor geamuri laterale (cea stângă e greu observabilă, fiind dispusă simetric cu cea din dreapta) precum și o sită situată lângă ușa din spate; prizele de aer au forma unor "urechi" rotunjite în timp ce sita pare a avea formă pătrată, dar cu colțurile rotunjite. Dacă, virgulă, careva din voi își amintește cum era dispus radiatorul la TV 2, e rugat să scrie. Sunt curios dacă dispunerea e similară cu cea de la TV 20 sau diferă. În caz că era aceeași dispunere, de ce s-a renunțat la "urechi" preferându-se acea priză de aer total inestetică întâlnită la TV 20?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 03/Apr/2020
Mesaje: 359
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 11:10:03    Titlul subiectului: 27072

inainte de orice, ceea ce voi scrie in acest post nu are nici o legatura cu realitatea si orice asemanare cu obiecte sau sisteme din lumea reala, trecuta, prezenta sau viitoare este absolut intamplatoare. asadar...
uzina TV a fost construita in 1954 cu suportul URSS si primele sale produse au fost batoze (treieratoare statice pentru cei mai tineri). cand, cum si de ce s'a luat decizia producerii de autobuze si utilitare nu stiu. e posibil ca dupa congresul PCUS (Partidul Comunist al Uniunii Sovietice din 1956) cand Hrushciov a denuntat stalinismul si cultul personalitatii. Atmosfera s'a mai destins aparent si s'au deschis cumva orizonturi noi. Revenind la uzinele TV, acestea au asimilat in productie autobuzul MTD, carosat pe sasiu de SR101, au cosmetizat un pic caroseria. In anii respectivi, toata documentatia tehnologica venea aproape exclusiv din URSS si inginerii se specializau tot acolo, la institutele si intreprinderile de profil. In 1955 uzinele ZIS au produs autobuzele ZIS-127 (rutier) si ZIS-129 (urban), urmatoarea generatie dupa greoaiele ZIS-154 si 155. Aveau acelasi sasiu, acelasi motor, tot in spate si ... urechile de ventilatie ca la TV2. lucrurile insa nu prea au mers foarte bine si atat rusii cat si romanii au renuntat la urechi in favoarea prizei de pe acoperis (pe care americanii o fumasera de prin '3Cool. si TV2 a avut priza centrala, doar ca era mai rotunjita. cat despre radiator... e foarte discutabil unde era. primele TV2-uri au avut eternul motor de 6 cilindri/5555 cmc, "urechi" de aer, sita laterala si geamuri simple in spate (aerul circula prin niste tuburi de'a lungul stalpilor de colt din spate). daca SR Brasov a lansat camionul Carpati 131 in 1959, a mai durat ceva pana s'a adaptat motorul V8 si pe TV2, posibil 1960-1961, iar priza de aer superioara + geamuri duble spate dupa 1962-1963. iar estetica e relativa... depinde cum privesti lucrurile. asa cum aberam mai sus, dupa dezghetul din '56 (ungurii au luat'o un pic in serios si s'au aranjat cu o invazie Smile ), URSS si'a trimis puisorii in lume, sa vada, sa invete si sa inghita margele. Ai nostri s'au lipit de francezi, mai precis de o firma putin cunoscuta publicului larg (cel putin astazi): Chausson. TV2 de acolo a imprumutat anumite detalii constructive.
TV-urile au cedat mai repede pentru ca nu erau destinate unui trafic in conditii atat de grele, erau destul de primitive, capacitate redusa si nomenclatorul de piese nu avea repere comune cu gama Roman. ITB-ul a cautat (sau i s'a impus) sa uniformizeze parcul rulant si astfel investitiile in intretinerea modelelor mai "dubioase" au fost mult sub limita minima.
am aflat ieri o alta porcarie dupa cea cu arhiva Rocar: fostul IDT (institutul de documentare tehnica) actualmente INID (inst. nat. de informare si documentare) a fost evacuat acum trei ani, arhiva bagata in saci de plastic (5600 buc.) si depozitata undeva la Magurele. in arhiva, printre altele, se aflau si caietele selective cu toata documentatia privind autobuzele TV de la inceputuri pana in momentul 1990 si ceva.
@Kappa, ar mai fi o sansa la Brasov, la fostul sau actualul daca o mai fi, ICPAT (institutul de cercetare si proiectare autovechicule si tractoarelor)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TV 14 C



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 01/Apr/2018
Mesaje: 34
Locație: Sighisoara

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2006 11:35:47    Titlul subiectului: 27151

Revenind la Autobuzele TV (cum este si topicul), in Romania, din pacate s-a sters intentionat "istoria", prin faptul ca toate vehiculele au fost casate. Asa nu mai gasesti un Steagul Rosu 101, nu mai gasesti nimic. Mie mi-a placut de copil Autobuzele TV "rotunde" si "patrate" cum le numeam eu, mai ales emblemele uriase "TV". Dupa 1990, la Sighisoara, echipa de fotbal "Metalul" a dus un Autobuz TV scurt la casat. Eu am vrut sa il cumpar, ca sa il restaurez, dar m-am ales cu injuraturi..... Autobuzul era ca cel din poza de mai jos, cu capace, cu emblemele pe el, culoarea era bej cu crem. A fost o adevarata bijuterie. Motorul era cel original, pe benzina, suna ca motorul de Bucegi 113 (dar nu este acelas). Unii au fost suparati pe el, ca consuma vreo 50 de litri de benzina (probabil fiind prost reglat/intretinut).


T.V. Bus kurz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.24 kb
 Vizualizat:  de 31623 ori

T.V. Bus kurz.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Iul 2006 12:19:58    Titlul subiectului: 27865

Autobuzele și Troleibuzele T.V. 2 și 20 erau dotate cu următoarele probleme:
- protecție anticorozivă proastă - din această cauză caroseria și "scheletul"
pe care era așezată caroseria rugineau repede
- diverse sumbasamble și piese care tot "picau" - mai ales în cazul autobuzelor garniturile de etanșare erau proaste - dragii noștrii demagogi nu vroiau să de valută pe o substanță folosită în fabricarea acelor garnituri, substanță care ar fi dus la creșterea calității acelor garnituri de etanșare - ce să-i faci, mentalitate tipic românească... Mad
Până la urmă, aceste autobuze unde aveau plasată maneta schimbătorului de viteze?
Cât am stat în spital am vorbit cu un șofer care a lucrat inclusiv pe "T.V." 2 și 20 - a lucrat pe șoferie interurbană. Așa că am mai aflat ceva de la el. Pentru a reduce forța necesară manevrării volanului în curbe, acestea aveau volanul mare. Direcția era pe sistem melc (coloana de direcție inspiră un șurub). Consumul era la "T.V." 2 de vreo 50% Laughing - benzină
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2007 09:46:40    Titlul subiectului: 79842

1. O poză cu un TV2U, preluată din "Automobilul în România - Istorie și Tehnică", lucrare elaborată, în colaborare, de un colectiv de specialiști și redactată de prof.univ.dr.ing. Chiriac Vasiliu, Editura Flux, București 1994."
2. O poză cu ceea ce eu cred că este un TV7, poză preluată din "Îndrumătoul lucrătorului din transportul urban și interurban de persoane", apărută la Editura Tehnică, în 1980, avându-i ca autori pe State Mercan și Alexandru Oprișan.



TV2U.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.93 kb
 Vizualizat:  de 30585 ori

TV2U.jpg



tv7_324.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.96 kb
 Vizualizat:  de 30035 ori

tv7_324.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2007 14:44:54    Titlul subiectului: 82321

Puțini știu că în Iași există încă un TV20 funcțional, are numărul IS75HET și aprține S.C. AMICHET S.R.L.
Imediat după ce s-a aflat de existența lui, radub (Radu din Iași), împreună cu Tibi Sufitchi, Vali Sava și Silviu Sintea, în calitatea sa de președinte al Transira, au întreprins demersurile necesare pentru a organiza o excursie la Iași care să combine mai multe puncte de interes.
Pot spune că organizarea a fost excepțională iar excursia un real succes, cu acel prilej am vizitat și depourile RATP, inclusiv secția de restaurări condusă de domnul Geba.
Să revenim la TV20. Cei care au organizat excursia l-au contactat pe șoferul autobuzului, căruia i-au explicat că un grup de pasionați dorea să vadă mai îndeaproape, ba poate chiar să facă o mică plimbare cu autobuzul în cauză.
După cum ne-a mărturisit mai târziu, omul era aproape convins că e vorba de o țeapă, așa că a venit la întâlnire mai mult să se convingă de asta, decât pentru a se întâlni cu noi.
Ei, când a dat cu ochii de grupul nostru, a rămas un pic uimit, iar când, mai târziu, l-a mai văzut și pe Vali Sava cum îi măsoară autobuzul cu ruletea din toate pozițiile, n-a mai rezistat. S-a tras mai într-o parte și s-a așezat pe iarbă. Era prea mult pentru el, bănuiesc că nu concepea că autobuzul lui poate suscita atâta inters....
Să revenim și la poze. Exteriorul.



0IS75HET-18893.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.83 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

0IS75HET-18893.jpg



1IS75HET-18921.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.24 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

1IS75HET-18921.jpg



2IS75HET-18925.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.89 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

2IS75HET-18925.jpg



3IS75HET-18888.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.41 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

3IS75HET-18888.jpg



4IS75HET-18935.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.27 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

4IS75HET-18935.jpg



5IS75HET-18940.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.65 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

5IS75HET-18940.jpg



6IS75HET-18915.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.2 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

6IS75HET-18915.jpg



7IS75HET-18916.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.3 kb
 Vizualizat:  de 30389 ori

7IS75HET-18916.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2007 14:47:45    Titlul subiectului: 82322

Firește, un step by step.


IS75HET-18906.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.59 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18906.jpg



IS75HET-18907.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.68 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18907.jpg



IS75HET-18909.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.82 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18909.jpg



IS75HET-18910.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.98 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18910.jpg



IS75HET-18911.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.02 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18911.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2007 14:49:50    Titlul subiectului: 82323

Câteva detalii din interior, bordul și puntea spate.
Apoi o poză de grup, cu o parte dintre cei care au participat la acea minunată excursie.



IS75HET-18896.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.96 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18896.jpg



IS75HET-18898.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.94 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18898.jpg



IS75HET-18900.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.91 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18900.jpg



IS75HET-18901.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.56 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18901.jpg



IS75HET-18954.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.07 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18954.jpg



IS75HET-18982.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.31 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IS75HET-18982.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 03/Apr/2020
Mesaje: 359
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mar 02 Oct 2007 10:31:49    Titlul subiectului: 83281

ceva rar, TV7 undeva in Cehia, transformate in stupine Smile (se vad fantele taiate in panourile laterale si stupii din interior)


TV7 a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.78 kb
 Vizualizat:  de 30232 ori

TV7 a.jpg



TV7 b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  302.6 kb
 Vizualizat:  de 30232 ori

TV7 b.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 02 Oct 2007 17:18:42    Titlul subiectului: 83294

Am scanat o vedere in care apare gara CFR Fetesti, vedere in care pot fi admirate si cateva TV-uri. Autorul pozei este V.Stamate.
Pozamai mare in arhiva *.zip



Fetesti-Vedere.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.94 kb
 Vizualizat:  de 30210 ori

Fetesti-Vedere.jpg



TV-uri.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.16 kb
 Vizualizat:  de 30210 ori

TV-uri.jpg



TV-uri.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  TV-uri.zip
 Mărime fișier:  256.36 kb
 Descărcat:  de 1467 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kokoshmare



Data înscrierii: 22/Dec/2007
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 01:20:00    Titlul subiectului: 86505

Mergeam cu ele pe la tara luandu-le de la autogara Obor acu vreo 30 de ani. Le ziceam "rate cu sapca" datorita formei de deasupra parbrizului care imi evoca un cozoroc. Unul dintre aceste autobuze apartinand autobazei Lehliu a fost cumparat prin 1994-1995 de un operator privat si reconditionat .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2008 17:38:02    Titlul subiectului: 90243

Din cartea "Construcții pentru transporturi în România", editată de Centrala de Construcții Căi Ferate CCCF București in 1986.
Autori sunt Dumitru Iordănescu și Constantin Georgescu.
Cartea contine informatii mai mult decat interesante despre evolutia transporturilor in Romania de la inceputuri si pana in prezent.
O poza cu gara Predeal. In parcare se vad un TV2 si un TV20.



TV2+TV20.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.47 kb
 Vizualizat:  de 29295 ori

TV2+TV20.jpg



TV2+TV20.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  TV2+TV20.zip
 Mărime fișier:  794.22 kb
 Descărcat:  de 1416 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 03/Apr/2020
Mesaje: 359
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2008 11:57:42    Titlul subiectului: 96170

Reclama a uzinei Autobuzul, aparuta in revista Constructia de masini, iulie 1964. Autobuzele din imagine sunt de fapt machetele unor prototipuri care nu au mai ajuns in productia de serie.


reclama TV.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.29 kb
 Vizualizat:  de 29045 ori

reclama TV.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 14:57:26    Titlul subiectului: 101754

Probabil un TV7...

O poza postata de montalbano pe http://www.ratt.ro/forum2/lofiversion/index.php?t258.html

Daca vreunul dintre voi detine materiale text, foto privind transportul in comun din Romania, reviste, vederi, chiar si in stare precara, eu ma ofer sa le scanez gratuit.
Contactati-ma prin mesaj privat.



2967493026_0df3c8e1c8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166 kb
 Vizualizat:  de 28523 ori

2967493026_0df3c8e1c8.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2008 12:35:45    Titlul subiectului: 102544

O imagine de la TIB, unde era forfota mare in acele vremuri.

Se vad - si am detaliat - mai multe tipuri de autobuze si/aau autocare;



TIB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.36 kb
 Vizualizat:  de 28401 ori

TIB.jpg



11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.89 kb
 Vizualizat:  de 28401 ori

11.JPG



12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.52 kb
 Vizualizat:  de 28401 ori

12.JPG



13.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  7.92 kb
 Vizualizat:  de 28401 ori

13.JPG



14.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.51 kb
 Vizualizat:  de 28401 ori

14.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community