Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze Ikarus 180

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 15:55:14    Titlul subiectului: *Autobuze Ikarus 180 3712

IKARUS180


IKARUS180(1776)=L34-PtaUnirii-fromN.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.3 kb
 Vizualizat:  de 14928 ori

IKARUS180(1776)=L34-PtaUnirii-fromN.jpg



_________________
ENG(tram)=ROM(vai)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Aug/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2006 15:58:58    Titlul subiectului: 13696

Ha, cu astea mergea maică-mea de la Școala de balet de pe Str. Lt. D-tru Lemea (G-ral Gh. Manu) până la Str. Dristor sau P-ța Muncii (Bariera Vergului). Eu când a zis de autobuze cu burduf, credeam că se referă la "Skoda" aia articulată.
Autobuzele de pe linia 34 aveau aparat de taxat în care bagai bani și îți trăgeai biletul.
Bănuiesc că poza e făcută la P-ța Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2006 20:35:49    Titlul subiectului: 23162

IKARUS 180: PREZENTARE:
TIP: urban articulat
LUNGIME: 16500 mm
LĂȚIME: 2500 mm
ÎNĂLȚIME: 2950 mm
MOTOR: Csepel D619, 124 kw / Raba D2156, 141 kw. Poziționarea motorului: orizontal, longitudinal, între axele A și B, în spatele axei A (cel puțin, așa rezultă din poze)
CAPACITATE: 180 pasageri (40 pe scaune, 140 în picioare)
VITEZA MAXIMĂ: 63 km/h
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Iun 2006 19:27:23    Titlul subiectului: 24329

As vrea sa intreb din nou, daca isi aminteste cineva de ce usa a 3'a nu se deschidea la autobuzele de acest fel (Ikarus 180) din dotarea ITB. Cel putin in 1979-1980. Era usa de urcare si nu se deschidea la coborare ? Imi amintesc ca am mers cel putin de 3 ori cu autobuze de acest tip. O fi fost acelasi ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
clv
Vizitator






MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 18:50:47    Titlul subiectului: 55031

Eu cred ca usa 3 nu se deschidea pentru a forta urcarea pe la usa 4 unde se afla taxatoarea si apoi " avansati inainte " coborara se facea pe usile 1 si 2.
Sus
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Sep/2017
Mesaje: 299
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2007 11:25:06    Titlul subiectului: 80193

Din cate mi s'a spus, usa 3 avea proprietatea interesanta de a prinde mainile si picioarele calatorilor intre ea si parapetul interior al burdufului. in plus, in 79-80 autobuzele astea si'au trait ultimele zile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefangro1



Data înscrierii: 13/Ian/2009
Ultima vizita: 19/Ian/2017
Mesaje: 7
Locație: Nürnberg (Germania)

MesajTrimis: Mie 14 Ian 2009 19:31:50    Titlul subiectului: IKARUS 180 + 556 104218

Cine stie de cand pana cand au circulat Ikarusurile 180 + 556 in Bucuresti Romania ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan ikaruseanu



Data înscrierii: 21/Mai/2008
Ultima vizita: 04/Mar/2017
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 12:11:10    Titlul subiectului: Re: IKARUS 180 + 556 110610

Ikarusurile 180 si 160 au fost aduse prin 1970 - 72. Au inlocuit Skodele RTO articulate. La vremea aceea au fost considerate frumoase. Oricum Ikarusul a avut intodeauna un design deosebit pentru ori ce serie. Au circulat in forta pana in 1978 - 80.
In 1973 a fost adus primul lot de Ikarus 280 si 260 - grena. Iar in 1975 al doilea lot. In total au fost cam 200 de articulate si 50 simple. 260-urile au cazut repede, cam 2 ani. Articulatele au tinut insa pana prin 1982-83. Mare parte din ele au fost sacrificate fiind inca bune. Ultimul lot de tip 260 galbene, a fost dus prin 90-91 si au trait pana anul asta, fiind casate.

Ikarus - istoric in imagini - toate tipurile
http://www.old-ikarus.hu/busz.html

Alles gute!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2016 14:33:19    Titlul subiectului: 186913

Un Ikarus 180 impecabil, vopsit în culorile BKV, se plimba sprinten pe străzile Budapestei sâmbăta trecută...
... iată că la ei se poate păstra cu adevărat un vehicul istoric.
Numărul înscris pe el este 95-00.

Inutil să spun cât am bălit după el, să-l văd mai de aproape... Rolling Eyes



95-00-P1610912.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.01 kb
 Vizualizat:  de 2304 ori

95-00-P1610912.JPG



95-00-P1610913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.85 kb
 Vizualizat:  de 2304 ori

95-00-P1610913.JPG



95-00-P1610914.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.42 kb
 Vizualizat:  de 2304 ori

95-00-P1610914.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 21/Mar/2006
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2016 18:16:49    Titlul subiectului: 180 186985

https://www.youtube.com/watch?v=zo7jDSNFnjY
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 646
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2016 23:37:56    Titlul subiectului: 186986

Nu numai ca se plimba prin oras dar se fac si incasari frumoase din vanzarea de bilete de "nostalgie": 500 de Ft (cca 7,5 lei) in loc de 350 Ft (cca 5 lei) cat costa biletul normal de calatorie. Sumele sunt folosite pentru intretinerea vehiculelor istorice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community