Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 10:10:18 Titlul subiectului: *Infrastructura de tramvai din Braila |
78538 |
|
În zona Monumentului este o buclă unde am depistat o porțiune de linie de tramvai dotată cu contrașină, asemănător sistemului folosit la calea ferată. Nu-mi aduc aminte să mai fi văzut undeva în țară (în afară de București) linie cu contrașină (atenție, nu e vorba de obișnuitele "canale" ale liniei speciale pentru tramvai).
Iată și pozele:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.94 kb |
Vizualizat: |
de 47058 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.9 kb |
Vizualizat: |
de 47058 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 18:36:45 Titlul subiectului: depou |
78573 |
|
Acest lucru il gasesti si la intrarea in depoul de tramvaie din Ploiesti!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 21:51:23 Titlul subiectului: |
78586 |
|
Deasemenea si in unele portiuni din Arad, cum ar fi curba de la Gara sau Podgoria. Daca te referi strict la bucle, atunci nu stiu...
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 12 Iun 2007 21:33:41 Titlul subiectului: Infrastructura de tramvai din Braila |
79484 |
|
Conform site-ului Prefecturii Braila acest oras a fost primul din Romania (probabil se refera doar la Vechiul Regat) care a avut tramvai electric, in 1901.
Actualmente reteaua de tramvai este alcatuita din 2 linii principale si 2 de mai mica importanta. Simplificand putin, cele 2 principale traverseaza orasul de la nord la sud; pleaca impreuna de la capatul nordic numit Vidin, se despart dupa cateva statii si fiecare urmeaza cate un bulevard important al orasului: Independentei respectiv Dorobanti; aceste bulevarde sunt paralele intre ele. Undeva in periferia sudica cele doua linii se unesc din nou, trec pe langa un parc (statia se numeste Monument) si mai merg impreuna vreo 3-4 statii pana la capatul sudic - depoul Radu Negru.
Chiar daca aceste linii au teoretic indicative, 21 respectiv 22, in practica acestea nu apar decat rar pe tramvaie si liniile se numesc de fapt 'Dorobanti' respectiv 'Independentei'; asa si intreaba calatorii inainte de a se urca in tramvai. Un minus care ar putea fi usor reparat de catre regia locala este faptul ca textul liniei este scris cu litere mici in geamul din fata al tramvaiului. Frecventa acestor linii este buna, cam un tramvai la 8-10 minute.
Linia 23 pleaca tot de la capatul sudic al lui 21/22 (Radu Negru) si urmeaza bd. Dorobanti, comun cu linia 22, pana aproape de jonctiunea nordica cu linia 21; acolo se desparte de 22 si mai merge cateva statii pana la Chercea. Frecventa este ceva mai slaba, un tramvai la 15-20 minute.
Linia 24 este un traseu preorasenesc sau periurban; pleaca de la Monument, trece pe la Radu Negru si se termina fie la Lacu Sarat fie la Celhart Donaris (combinatul de celuloza si hartie). Linia are vreo 15-20 de plecari pe zi de la Monument, indiferent daca e zi de lucru sau sarbatoare; orele sunt afisate la cap de linie.
Portiunea nordica a retelei nu am parcurs-o dar cea sudica este cu adevarat spectaculoasa. Jonctiunea sudica a liniilor 21 respectiv 22+23 este intr-un cartier obisnuit de blocuri, cu nimic deosebit fata de orice alt oras romanesc. Continuand spre sud dupa o statie se intra pur si simplu in padure, in dreptul parcului; aici este capatul lui 24 (statia Monument) care ni se alatura. Dupa ce iese din parc linia devine un terasament suprainaltat cam cu un metru fata de terenul din jur; in stanga si dreapta sunt drumuri asfaltate si case.
Dupa alte doua statii drumurile asfaltate se termina si taluzul liniei este marginit de drumuri de tara; este ultima statie pana a ajunge la capul de linie Radu Negru. Aici peisajul este 100% rural: case exact ca la tara, drum de tara, doar tramvaiele par o aparitie ciudata in acest peisaj. Zona este absolut deosebita, merita vazuta!
Tot aici, la capul de linie Radu Negru, este cel mai bun loc de pozat. Aici trec toate cele 4 linii iar dimineata ele au un parc insumat de 22-23 de vehicule (cam 9 pe 21 si 22, 3 pe 23 si 2 pe 24). Tot dimineata soarele cade foarte bine in spate pentru a fotografia tramvaiele ce pleaca spre nord, in statie nu exista nici un stalp care sa blocheze vederea iar fiind cap de linie in urcare nu sunt pasageri care sa coboare si sa strice poza.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 12 Iun 2007 21:50:23 Titlul subiectului: |
79486 |
|
Si acum cateva imagini despre capatul de la Radu Negru:
Refugiul spre sud. Aici este terminusul pentru 21, 22 si 23 dar 24 merge mai departe spre Celhart Donaris; cei doi oameni din poza asteapta 24-ul. Spre nord nu exista refugiu
Statia spre nord; aici urca pasagerii ce merg spre centru. Departe se vede bucla de intoarcere a tramvaielor, destul de aglomerata dimineata. De remarcat convietuirea armonioasa cu cainii, cei mai buni prieteni ai omului
Trece 24-le spre Celhart; este plin. Dimineata este un tramvai la 7.10 si altul la 8.00 (plecari de la Monument)
Un cal paste linistit in bucla de intoarcere a tramvaiului
Doua mijloace de transport ecologice: Un tramvai tocmai sosit la cap de linie respectiv o caruta
Privire spre nord. Remarcati cele doua drumuri de tara (neasfaltate) ce strajuiesc linia; doar o statie sunt asa, mai incolo devin asfaltate.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 13 Iun 2007 14:15:05 Titlul subiectului: |
79510 |
|
Mai demult stiu ca erau doar trei linii care intorceau succesiv asa:
- Depou (Radu Negru)
- Lacu Sarat
- Combinat
Mai e bucla aceea larga de langa parcul spre Vidin? (tramvaiul o taia in drumul lui spre Vidin/uz.Progresul)
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Iul 2007 23:15:44 Titlul subiectului: |
79973 |
|
Este primul oras unde vad marcaje intre sinele de tramvai. Poza am facut-o pe Calea Calarasilor in zona primariei si a restaurantului Continental.
Ce am mai remarcat in aceasta zona este zgomotul puternic, cand trece tramvaiul. Cred ca ar fi necesare si aici niste lucrari de modernizare a sinei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.3 kb |
Vizualizat: |
de 46849 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 14 Sep 2007 08:02:35 Titlul subiectului: |
82720 |
|
O hartă veche.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.17 kb |
Vizualizat: |
de 47369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.01 kb |
Vizualizat: |
de 47369 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Sep 2007 18:27:38 Titlul subiectului: |
83206 |
|
Bucla de la Monument - capatul lui 24, am pozat-o acum doua zile.
Postez apoi alte poze cu linia de tramvai facute in zona respectiva, o zona foarte frumoasa de altfel.
Totusi infrastructura ar trebui modernizata. Tramvaiele sunt foarte zgomotoase, si se aud de la cateva sute de metri departare. Atat in zona asta de padure cat si in centru.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.06 kb |
Vizualizat: |
de 47307 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.76 kb |
Vizualizat: |
de 47307 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.63 kb |
Vizualizat: |
de 46414 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.92 kb |
Vizualizat: |
de 46414 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 06 Mar 2008 18:46:00 Titlul subiectului: |
89686 |
|
Din punct de vedere al caii de rulare in Braila situatia se agraveaza pe zi ce trece. Astazi am fost pe bd. Dorobanti si am constatat ca linia este intr-o stare foarte proasta. In fiecare dimineata observ cate un echipaj al BRAICAR care vegheaza liniile de tramvai ce ar trebui urgent scimbate in tot orasul. Sper ca Primaria sa se tina de cuvant si sa schimbe liniile de tramvai de pe bd. Dorobanti!
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 20 Apr 2008 21:57:56 Titlul subiectului: y455y4y |
92281 |
|
Linie de tramvai, deviata din calea firmei "Athena"
* masura a fost luata pe B-dul Dorobantilor, pentru ca grecii sa poata face racordul intre vechiul si noul canal colector
Florentin COMAN
Linia de tramvai de pe B-dul Dorobantilor a fost deviata, pentru ca firma "Athena" sa poata racorda vechiul canal colector de sub bulevard, cu noul colector de pe Str. Rosiorilor. Masura a fost luata de citeva zile, iar situatia va dura pina cind "Athena" va finaliza lucrarea, ceea ce ar putea insemna o perioada destul de mare, daca e sa ne luam dupa stilul de lucru al acestei firme.
Sursa http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=rezultat.php
Intrati acolo si veti citi mai mult a fost greu sa gasesc acest articol.
Astazi am fost pe BD Dorobanti pe portiunea unde tramvaiele circulau pe un singur sens si am observat ca s-a terminat santierul, iar tramvaiele circula normal.
Vreau sa spun ca sina este foarte prosta, iar tramvaiele se chinuie sa strabata aceste capcane.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 04 Iun 2008 21:36:56 Titlul subiectului: |
94148 |
|
Mici parti ale elementelor de retea din Parcul Monument.
Linia este neingrijita deoarece nu mai era functionala de mult. Oricum linia va mai ramane multa vreme asa deoarece nu atrage privirea nimanui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.58 kb |
Vizualizat: |
de 46340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.02 kb |
Vizualizat: |
de 46340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.8 kb |
Vizualizat: |
de 46340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.79 kb |
Vizualizat: |
de 46340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.02 kb |
Vizualizat: |
de 46340 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 14 Iul 2008 23:14:33 Titlul subiectului: |
95852 |
|
In legatura cu linia din Monumnt. Nu e adevarat ca nu e functionala. Este bucla unde intoarce linia 24. Parc- Lacul Sarat-Combinat. 1. Este folosita rar doar de vreo 6 ori/zi, 2 este adapostita de o mica padure sa ii zicem asa.
Un pic mai departe de sediul UPC Astral, ma precis la Cimitirul Catolic este o bucla. Cumva inainte, tramvaiele intorceau acolo? Apoi mult mai tarziu au prelungit pana la Vidin?
M-am cam saturat sa-i vad pe vatmani schimband macazul cu levierul. Dar in primul rand cred ca intai ar trebui sa se inlocuoasca infrastructura ma refer doar la partea de jos la sine, caci reteua din cate o vad mi se pare in stare buna. La retea ii dau nota 8.50, insa la partea de sine, nota 5 trasa de par.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 15 Iul 2008 12:50:03 Titlul subiectului: |
95875 |
|
In timp ce eram in autobuz in treptul intersectie Bd-ului Dorobanti cu Calea Calarasi am observat din autobuz o echipa de la Braicar ce repara sina de tramvai exact in locul unde este acea bifurcatiea liniilor 21, 22si 23.
Am facut si 2 poze pentru a va arata cam cum stateau lucrurile. Precizez ca pe ambele sensuri cat si Bd Dorobanti asteptau un numar consistent de tramvaie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.83 kb |
Vizualizat: |
de 46006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.65 kb |
Vizualizat: |
de 46006 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 16 Iul 2008 19:03:56 Titlul subiectului: |
95914 |
|
Prin aceste poze vreau sa arat starea proasta a liniei din Parcul Monument cuprinzand si cele 2 rondouri unde intoarce tramvaiul 24 dar si unde intorceau tramvaiele odata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.72 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.3 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.2 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.43 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.16 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.55 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.45 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.92 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.95 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.01 kb |
Vizualizat: |
de 45982 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 16 Iul 2008 19:09:31 Titlul subiectului: |
95916 |
|
...continuare...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.75 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.06 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.27 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.39 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.59 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.87 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.34 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.76 kb |
Vizualizat: |
de 45980 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Iul 2008 11:52:05 Titlul subiectului: |
96093 |
|
A existat vreodata vreun tip de macaz automat in Braila?
O varianta foarte buna ar fi montarea unui astfel de macaz in locul celui ce desparte liniile 21 de 22.
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 13:48:16 Titlul subiectului: |
96303 |
|
Nu, in Braila nu a existat niciodata vreun tip de macaz automat, poate in viitor se vor monta, deoarece sunt foarte eficiente!
___________________________________________________________________________
Reteau de tramvai de pe Str Apolo si Podul Apolo (linia 23). Este o retea construita pe la sfarsitul anilor 60 si se prezinta intr-o stare acceptabila.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.69 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.58 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.83 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.59 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.42 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.83 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.29 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.55 kb |
Vizualizat: |
de 45813 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 09:20:40 Titlul subiectului: |
96466 |
|
Reteua de tramvai de pe Sos Baldovinesti este acceptabila in comparatie cu celelalte segmente.Din cate am observat eu aceasta se prezinta bine la reteaua electrica si acceptabil in privinta sinei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.67 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.31 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.89 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.46 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.25 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.46 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.21 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.37 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.85 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.01 kb |
Vizualizat: |
de 45736 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 09:23:22 Titlul subiectului: |
96467 |
|
..continuare..
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.51 kb |
Vizualizat: |
de 45735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.59 kb |
Vizualizat: |
de 45735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.99 kb |
Vizualizat: |
de 45735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.89 kb |
Vizualizat: |
de 45735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.37 kb |
Vizualizat: |
de 45735 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 09:28:50 Titlul subiectului: |
96468 |
|
Reteaua de tramvai de la capatul de linie al tramvaiului 23.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.26 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.22 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.2 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.27 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.35 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.98 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.79 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.72 kb |
Vizualizat: |
de 45734 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bobo_bob
Data înscrierii: 06/Feb/2008 Ultima vizita: 02/Oct/2010 Mesaje: 56 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 22 Aug 2008 08:00:42 Titlul subiectului: |
97270 |
|
1. - 2. Apreciez faptul ca linie de tramvai din Brailita este foarte bine pusa la punct. Dar in unele zone, cum ar fi podul de la Brailita, linia trebuie reabilitata.
3. - 4. Cred ca linia de tramvai care duce in Lacul Sarat ar trebui schimbata. Mai mereu tramvaiul suporta niste "tulburari" si vibratii accentuate.
* Dar parerea mea este ca statia de tramvai din Lacul Sarat de la plaja unde nu se plateste taxa la intrare ar trebui desfiintată.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.54 kb |
Vizualizat: |
de 45540 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.83 kb |
Vizualizat: |
de 45540 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.41 kb |
Vizualizat: |
de 45532 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.15 kb |
Vizualizat: |
de 45532 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 22 Sep 2008 14:30:13 Titlul subiectului: |
98638 |
|
Am o veste prosta pentru toti cei care sperau intr-o aparitie a unei linii Chercea-Vidin.Am fost zilele acestea la fata locului si am constatat ca lipsesc macazurile dar si un sens de sina fiind taiat.Nu cred ca Braicarul ar face o investitie ain aceasta linie dar poate la insistentele calatorilor sa infiinteze o linie de autobuz.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.78 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.51 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.57 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.8 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.94 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.78 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.42 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.32 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.41 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.65 kb |
Vizualizat: |
de 45271 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ady_br89
Data înscrierii: 21/Oct/2008 Ultima vizita: 18/Aug/2009 Mesaje: 113 Locație: Braila (Pata Alba)
|
Trimis: Mie 22 Oct 2008 13:07:36 Titlul subiectului: 3185 |
99892 |
|
Parerea mea ca la pod la Brailita cand urca tramvaiul i se comprima pantograful si ar trebui facut ceva in sensul asta, ca numai belele s-au intamplat, ca se rup pantografele pe aici... ar trebui ceva facut in sensul acesta, sa nu se mai intample pe viitor.
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 24 Oct 2008 00:19:39 Titlul subiectului: |
99960 |
|
@bobo_bob. De ce sa se desfiinteze statia? Statia e foarte mult folosita pe timp de vara. Sunt de acord ca pe timpul sezonului rece tramvaiele sa nu opreasca. Dar cand e sezon de plaja e foarte utila.
@Stefan_br Se pare ca conducerea Braicar nu a auzit de finantare europeana Daca s-ar schimba conducerea cu cineva mai competent care stie cum se face un dosar pentru finantare europeana am putea avea tramvai pe linia Chercea-Vidin.
|
|
Sus |
|
|
|