Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Generalitati despre transportul in comun galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2011 23:26:24    Titlul subiectului: 144587

"Prietene, vezi daca vine din stanga", imi spune unul dintre colegi astazi, inainte de a "iesi" in statia din Centru...
"Pai nu e inchisa?! Ce naiba sa vina, blestemul ISPA?!", intreb mai mult la haules...

Si totusi, intrebarea isi are logica ei.. Astazi (ca si-n zilele trecute), pe Balcescu, s-a circulat! Doar masinile mici, ca autobuzele au "ramas" pe Domneasca, de dragul amintirilor...

"Stai, nu-i da pedala ca vine un mos cu-n chirpic...", raspund in ultimul moment si MAZ-ul franeaza din nou.
"Puteai sa-mi spui o secunda mai devreme", ma cearta soferul.
"Da, dar n-am stiut", ma justific...

Pana la urma... e liber sau nu? Ne lamureste cotidianul local "Viata Libera": http://www.viata-libera.ro/articol-Strada_Balcescu_si_Galatiul_noul_Caracal_-_si_frezare_si_asfaltare_si_trafic.html

"Dezordine ordonată

Strada Bălcescu și Galațiul (noul Caracal) - și frezare, și asfaltare, și trafic

* Azi – frezare, asfaltare * Mâine – surprize, surprize *

Nu, nu s-a redeschis oficial. Evident că se circulă pe ea. Da, tocmai a fost asfaltată. Corect, a și fost frezată. Bineînțeles, a urmat o nouă asfaltare. Nu vă mirați, se întâmplă la noi, la Galați, noul Caracal. Că numărăm câte minuni vreți.

Pe etape

Trei anotimpuri au trecut pe strada Bălcescu: a plouat-o, a nins-o, a bătut-o soarele și ea de-abia acum reîncepe să aducă a stradă. Semafoarele funcționează, traficul – la fel.

Pentru că Galațiul e Galați și nu vreun sat cu orânduială firească, lucrurile astea se întâmplă în timp ce strada, teoretic, rămâne închisă (adică traficul autobuzelor și microbuzelor este în continuare deviat pe Domnească).

Mai mult, de câteva zile, Bălcescu și-a umplut craterele și s-a asfaltat, de zici că uite, dom’le, dacă n-ar fi lăsat muncitorii ăia un praf demn de un câmp cultivat cu grâu, era numai bine.

Totuși, ieri dimineață, Bălcescu mergea din nou la coafor. Pentru „detalii”: frezări proaspete între Lahovari și Brigadierilor (ora 9- FOTO 1) și asfaltări – tot acolo, dar și la intersecția cu Maior Iancu Fotea (ora 13 – FOTO 2).

Bani? „Este” bani

Spuneați că dacă nu se puteau face toate operațiunile în ordine logică? Dar de ce? Se vede de la o poștă că pentru „detalii” de estetică brambura, bugetul este oricât de mare.

Iar până la redeschiderea programată pe 30 iunie, mai e timp să mai operăm o dată bolnavul, să-l închidem, să-i facem slujba și apoi să-l trimitem la muncă, să producă pe cât a cheltuit.

O minune de oraș Galațiul nostru, este? Caracal, dă-te la o parte, avem un nou campion."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2011 00:28:16    Titlul subiectului: 144612

Autobuzele revin pe Balcescu...

http://www.viata-libera.ro/articol-Strada_Balcescu_va_fi_redata_azi_circulatiei_2.html

"Și oficial
Strada Bălcescu va fi redată azi circulației


Viceprimarul PSD Nicușor Ciumacenco a anunțat cu mândrie proletară că astăzi va fi redată circulației „cea mai importantă arteră de circulație, blocată în acest an de lucrările ISPA”. Mai devreme decât fusese anunțat:

„Lucrările pe strada Bălcescu au început pe data de 24 ianuarie 2011 și aveau termen de finalizare 30 iunie 2011, fiind finalizate cu două săptămâni mai devreme. Lungimea totală a lucrărilor pe această stradă a fost de 885 metri liniari (între str. Lahovary și str. Gării)”, a declarat Ciumacenco. Strada urmează să fie ulterior asfaltată pe credit ipotecar.

Anunțul semnifică deschiderea „oficială” a străzii, căci, de drept, pe ea se circulă încă de acum două săptămâni."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 21:55:05    Titlul subiectului: 145514

S-au stabilit normele de consum de carburant pentru tipurile de autobuze/midibuze detinute de Transurb (mai multe comentarii pe blog):


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.41 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.93 kb
 Vizualizat:  de 10046 ori

2.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 11:37:59    Titlul subiectului: 145614

Se pare ca din toamna, ceea ce ne-a fost promis din primavara anului trecut, se va concretiza... Cu intarziere, dar sa nu fim carcotasi. Este vorba de repararea unor strazi, mai precis patru la numar, si anume: Otelarilor, Stadionului, Frunzei si Asachi.
Din cate se zvoneste, asa, in prima faza:
-pe Otelarilor se planifica doua segmente ("inainte" de capatul de linie din Micro 19 destinat autobuzelor si troleibuzelor precum si "dupa" capatul de linie). Pentru primul segment (daca ceea ce mi s-a spus se va realiza) troleibuzele vor fi suspendate (intersectia Brailei cu Otelarilor pana la capatul de linie).
-portiunea din bulevardul Otelarilor cuprins intre cinema Dacia si intersectia cu Stadionului se va lucra integral, mijloacele de transport care vin din Cantemir vor fi deviate pe portiunea Otelarilor (segmentele amintite anterior) - Brailei, via Neacsu si Judetean iar tramvaiele vor fi suspendate (pentru 7 si 39 vor intra autobuze, respectiv midibuze care, la o prima analiza, vor avea capat de linie in Micro 19).
-Stadionului va fi si ea lucrata integral, circulatia mentinandu-se deviata ca in cazul de mai sus;
-Frunzei va permite revenirea traseelor de autobuz/microbuz la normal (dupa ce se vor termina, desigur, lucrarile la Otelarilor si Stadionului).
-Si pe Asachi se pare ca se va lucra pe doua sectoare, implicand devierile traseelor 19, 20 si 63...
Concluzia: sa ne bucuram ca ne mai putem "da" cu 7-le si cu 39... Din toamna exista toate sansele sa nu mai pupam tramvai prin Microuri (17, 18, 19, 20) pentru cativa anisori...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 19:19:22    Titlul subiectului: 145639

Ca la noi, la nimeni. Incepem sa reparam strazi toamna... ma rog. Legat de circulatia tramvaielor, nu se poate scurta de exemplu traseul 39 pana la bucla Stadion Otelul? Mi se pare ca prin aceasta masura se mai preia din fluxul de calatori din Tiglina 3.
Si tot legat de acea bucla, nu e posibila realizarea unei abateri dinspre Sf. Mina catre Otelul, la macazul de la I.R.E.G.? Mi se pare o interventie relativ minora care a avea destule beneficii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 23:27:52    Titlul subiectului: 145664

Judecand dupa lucrarile propuse, se va cauta ca mijloacele de transport disponibile sa acopere o arie cat mai mare a itinerariilor suspendate. Repet, ceea ce am afirmat in postarea anterioara este o prima concluzie asupra a ceea ce ne asteapta.
Daca se vor opera alte schimbari, mai mult sau mai putin favorabile, va voi instiinta.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 09:16:33    Titlul subiectului: 145679

Adica cum, 4 strazi sa fie reparate in cativa ani?!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 09:52:42    Titlul subiectului: 145684

In primul rand, conform informatiilor primite, strazile se vor repara succesiv si nu toate deodata, asa cum ai crezut la... prima vedere.
In al doilea rand, din experienta "culeasa pe teren", lucrarile sunt facute... sa dureze. Ca sa nu o dam in fabule urbano-constructive, vezi cat a durat repararea portiunii de drum de pe Basarabiei (6 martie). Acolo, echipele s-au concentrat pe o singura suprafata... Aici vor fi 4, si, desigur, cu interventie pe sectoare. La care mai adaugam birocratia, conditiile meteo si alti factori ce tin de lucrarile in sine.
Vorba unui coleg: nu trebuie sa lucrezi in domeniu pentru a-ti da seama ca o sa dureze... Muuult.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 10:07:56    Titlul subiectului: 145687

Am observat ca vis-a-vis de Spitalul de copii sunt cateva linii de tramvai ce stau.Nu stiu pentru ce au fost aduse si asezate acolo.
Ieri am vazut o echipa de muncitori rascolind pamantul dintre sinele de tramvai ajutandu-se si de acele linii aduse.
Nu cred ca se va inlocui actuala linie de tramvai din zona, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 10:15:27    Titlul subiectului: 145689

Pai ce rost ar avea sa schimbe linia inainte de inceperea lucrarilor? Doar sa nu fie vorba de vreo "lasare de terasament" care sa implice o schimbare fortuita...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2011 22:58:17    Titlul subiectului: 146775

Pai sunt 2 masuri care se anuleaza una pe cealalta. E non-sens asa cum e acum, daca tot sigilezi, la ce mai impui consum atat timp cat ai garantia ca toata motorina din rezervor ajunge doar in injectoare.
Ca o parere personala legata de sigilare (doar sigilarea), mi se pare o masura fireasca ce va elimina metehnele soferilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2011 23:17:38    Titlul subiectului: 146776

Da, am eliminat metehnele dar nu mi se pare corect ca sa plateasca oamenii pentru litri de motorina de care n-au beneficiat. E o prostie in toata regula!

Mai multe informatii si poze de la autobaza pe blog.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 07:19:34    Titlul subiectului: 146780

Poate aceasta masura are de a face cu stilul de conducere, si doreste ca soferii sa adopte un stil de condus economic. Dar deja soferii conduc destul de economic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 20:35:08    Titlul subiectului: 146848

Nu imi place sa o spun dar am s-o fac. Amirale, cand mai intri prin autobaza, intreaba macar pe unul din mecanici cam ce inseamna mersul economic. Bine, majoritatea autobuzelor au cutie automata insa solutiile de mers economic de obicei afecteaza pe termen lung motoarele pe injectie.
Remarcabile mi se par diferentele mari de depasire a consumului la unele masini fata de altele, nu reusesc sa imi dau seama de unde provin.
In alta ordine de idei, sunt soferi care chiar bruscheaza masinile atat in cazul DAF-urilor cat si pe unele MAZ-uri cu care am calatorit. Ori asta ori exista probleme la angrenajele cutiilor de viteze...ciudat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 21:30:29    Titlul subiectului: 146851

raven84 a scris:
Remarcabile mi se par diferentele mari de depasire a consumului la unele masini fata de altele, nu reusesc sa imi dau seama de unde provin.

Simplu, motorina se duce din rezervor..........in canistra Very Happy

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 21:33:26    Titlul subiectului: 146852

Presupun ca atunci cand ai afirmat asta nu ai verificat si pozele de mai sus, stii tu, alea cu sigiliile de pe capacele rezervoarelor Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 21:41:29    Titlul subiectului: 146853

raven84 a scris:
Amirale, cand mai intri prin autobaza, intreaba macar pe unul din mecanici cam ce inseamna mersul economic.


I-am intrebat. De mai multe ori, si nu doar o singura persoana. Mersul economic, in limitele actuale stabilite este echivalent cu bulibaseala... Exista o vorba: calatorii vad intr-un fel, din cabina se vede altfel (si mult mai realist). Poate doreai sa spui ceva despre... o adaptare in regimul urban?

guest a scris:
Simplu, motorina se duce din rezervor..........in canistra


Nu. La MAZ-uri, avand in vedere masurile luate (cu sigilii), este imposibil sa mai beneficiezi de-un strop de motorina pentru canistre. La celelalte autobuze nu exista deocamdata sigilii dar se intentioneaza sa se puna.

Si sa mai raspund si la o intrebare primita astazi, de la un coleg: recordul este facut de 613, intr-adevar. Ar trebui o expertiza tehnica pentru el. Pe langa faptul ca troncane si vibreaza de zici ca se descompune intre statii, consumul este uluitor de mare si mai mult ca sigur ca are probleme, fie pe galerii, fie la combustie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 22:02:44    Titlul subiectului: 146854

De la masina din ultima poza exista o metoda de a se deschide busonul, lamela de care e prins sigiliul (cea fixa) e prinsa cu un surub Very Happy.
Masura sigilarii e aplicata ca experiment?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 23:22:28    Titlul subiectului: 146856

Nu surubul acela asigura accesul la rezervor. Ci tot o lamela.
Sigilarea este supravegheata... S-a trecut de mult timp de etapa experimentala.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 23:31:54    Titlul subiectului: 146857

Nu cred ca m-am facut inteles. In fotografia aceea se observa ca prin desfacerea surubului si implicit ramanerea in aer a lamelei (tinuta doar de sigiliu), capacul (cu tot cu sigiliu si cele 2 lamele) se poate deschide fara a afecta integritatea sigiliului.

"Străzi închise în sudul orașului
Nebunie în trafic, la început de august


Luna lui cuptor va încinge spiritele în rândul conducătorilor auto! Patru străzi din sudul municipiului Galați vor fi închise parțial sau total, în primele zile ale lui august. Cea mai importantă dintre ele este strada Brăilei.

„Apă Canal anunță începerea din 1 august 2011, ora 7,00, a lucrărilor de înlocuire vane pe strada Brăilei, la Inelul de Rocadă. Traficul va fi închis total pe banda de trafic Inelul de Rocadă Țiglina I - latura sud spre strada Cloșca. Lucrările au ca termen de finalizare data de 2 august 2011, ora 24,00”, a anunțat Apă Canal.

Pe durata lucrărilor, traficul dinspre Micro 19 spre Centru și bulevardul Cloșca va fi deviat pe breteaua de legătură de lângă Parcul Cloșca. Troleibuzele nu vor putea circula nici dinspre Micro 19, nici dinspre Țiglina 3. În locul lor, societatea Transurb va introduce autobuze.

Tot de luni dimineața, de la ora 7,00, până în noaptea de marți spre miercuri, la ora 0,00, va fi închisă și strada Saturn, de la Piața Țiglina 1 până în dreptul blocului C8, porțiune în care vor fi înlocuite niște vane.

Probleme în trafic vor fi și la vale, în sensul giratoriu din zona Complexului Auto Ivas. Acolo, însă, restricțiile vor fi de durată. Până la 15 august se va lucra la conductele de canalizare din subteran.

„Circulația va fi restrictionată la intersecția străzilor bulevardul Marii Uniri, Prelungirea Saturn și acces Trecere Bac, în dreptul porții Grădinii Botanice. Accesul la Punctul Trecere Bac se va face prin curtea Complexului Auto Ivas, dinspre Micro 21 și dinspre bulevardul Marii Uniri. Sensul giratoriu din zona Ivas va fi complet închis în această perioadă. Semnalizarea rutieră din zonă va fi modificată conform situației nou create”, a precizat beneficiarul lucrărilor, Apă Canal."

Sursa: http://viata-libera.ro/articol-Nebunie_in_trafic_la_inceput_de_august_2.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 30 Iul 2011 09:39:09    Titlul subiectului: 146863

NightWishMaster a scris:
se observa ca prin desfacerea surubului si implicit ramanerea in aer a lamelei (tinuta doar de sigiliu), capacul (cu tot cu sigiliu si cele 2 lamele) se poate deschide fara a afecta integritatea sigiliului.

Acela e un surub la care nu se umbla (si asa s-ar afecta sigiliul - cel putin "pozitional" iar operatia ar fi oricum simtita).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 12:30:39    Titlul subiectului: 147051

De ieri, circulatia troleibuzelor este oprita datorita unor lucrari care au loc in zona Inelului de Rocada. Traseele 102 si 104 sunt suplinite cu autobuze.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 14:44:15    Titlul subiectului: 147110

Am observat si eu numai ca...nu inteleg de ce pe traseul 104 nu se pot introduce troleibuze?ca lucrarea respectiva afecteaza doar traseul 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 18:20:48    Titlul subiectului: 147125

Pentru ca asa ii sta bine Transurbului. La fel cum a preferat sa suspende 16-le in loc sa il devieze pe Str. Closca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 20:37:18    Titlul subiectului: 147130

deprodio a scris:
nu inteleg de ce pe traseul 104 nu se pot introduce troleibuze? Ca lucrarea respectiva afecteaza doar traseul 102.

Pentru a nu se ingreuna traficul... Singura explicatie primita. Multi colegi... nu stiu nici ei de ce nu se scot troleibuzele la 104.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Următoare
Pagina 16 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community