Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Generalitati despre transportul in comun galatean
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Iun 2007 23:53:27    Titlul subiectului: Generalitati despre transportul in comun galatean 79494

Iata cateva impresii personale despre transportul in comun din Galati; au fost 'culese' cu ocazia unei excursii speciale la pozat acum cateva zile:

- Dubarii sunt foarte bine organizati; exista o asociatie SHERR care ii reuneste; au si numere de traseu de la 60 la 99 - si majoritatea numerelor din acest interval sunt folosite; de exemplu la Tiglina II pe indicator sunt trecute circa 25 de trasee de dube;
- Indicatoarele de statii sunt alcatuite din numele statiei, lista traseelor Transurb si respectiv lista traseelor de dube;
- Desi dubele sunt pestrite si diverse toate au numarul traseului trecut cu acelasi font si aceeasi dimensiune in fata;
- Pretul biletului este poate cel mai mic din tara, 1.50 lei 2 calatorii;
- Autobuzele ROCAR arata catastrofal, cel putin unele; atat acum cateva zile cat si acum un an am mers cu unul care avea salonul in curs de descompunere;
- Exista destul de multe curse conventie la ora schimbului, mai ales pentru Sidex dar si pentru Santierul Naval; sunt autobuze dar si tramvaie, chiar si trenuri de 2 KT4D;
- Pe multe linii se folosesc autobuze de mica capacitate (Prestij si respectiv Isuzu) ceea ce duce la probleme cand sunt multi calatori - inghesuiala si lasarea masinilor pe rotile din spate;
- Liniile de tramvai ce au frecventa buna toata ziua sunt 7 si 39/39b; linia 44 are o frecventa acceptabila; restul pe care le-am intalnit (8, 35, 36, 54) aveau doar 1-2 tramvaie la traseu;
- Exista multe linii de tramvai care circula doar la ora de varf (de exemplu cand se schimba turele la CSG) dar care sunt totusi trecute in statii; de exemplu 5 si 42 spre Bazinul Nou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Iun 2007 16:23:19    Titlul subiectului: 79514

Legat de dube,..ceea ce ai vazut este opera asa-zisului primar pe care il are( teoretic,...caci practic nu avem primar!!!) Galatiul, si care primar mai mult ocroteste ,,pleava transportului in comun privata" decat ograda municipalitatii.Ca o completare la cele spuse de tine mai sus. De cateva luni bune, doamna director a SC.TRANSURB-SA Galati, Jr. Genica Totolici, se chinuie sa aduca 40 de autobuze Mercedes( posibil Conecto) dar licitatiile dau mereu bataie de cap. Mai pe scurt,...birocratia,...coroborat cu taraganarea edililor de a urgenta problema( logic,...devine Transurb concurent bun al dubarilor...).Iar in afara de cele 40 de autobuze se avea in vedere si aducerea de 15 troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Iun 2007 21:35:00    Titlul subiectului: 79550

Doamna director se chinuie de multi ani buni sa inoiasca transportul public dar... tot asa ramane. E adevarat tramvaiele care le-a adus acum sunt o "investitie" buna. Oricum daca nu erau dubele de la celelalte firme, transportul abia ar supravietui. Referitor la autobuzele ROCAR, sunt multe autobuze care ar fi trebuit casate de mult si in loc de asta ei le vopsesc proaspat sau le adauga reclama. Nu stiu care e politica firmei dar... Si sa nu mai vorbim ca sunt unele trasee la care stai jumate de ora in statie (cu ochii pe ceas) mai ales in week-end. Sper sa-si dea si ei seama o data si sa se schimbe transportul in comun.in fine,traim si vedem.


_AYGI-21_1.jpg
 Descriere:
de exemplu atobuzul asta.
 Mărime fișier:  22.91 kb
 Vizualizat:  de 43901 ori

_AYGI-21_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Aug 2007 20:22:45    Titlul subiectului: 81450

Ne poate spune cineva ce tipuri de tramvaie au functionat pentru prima oara in Galati?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Aug 2007 21:02:32    Titlul subiectului: 81452

Au circulat tramvaie tip AEG, apoi Thomson, ITB-V56 si V-58 cu remorci V-10, apoi un soi de tramvaie fabricate la Santierul Naval Galati, si un hibrid de vagon ITB-V5x modificat tot la Santierul Naval. Apoi au aparut tramvaiele Tatra-T3R si Timis-2 ,imediat dupa scoaterea din uz a ITB-urilor si implicit a liniei de ecartament ingust(1000mm).Tramvaiele Tatra T3-R au deschis primul tronson de linie de ecartament normal tip CFR( 1435 mm),standard in anul 1971.Apoi dupa revolutie au sosit din Germania( Frankfurt am Main, Magdeburg,Dresda si Berlin): Tatra T4-D, KT-4D, T4-D+B4-D, ZT-4D( cu usi pe ambele parti), Duewag tip L, apoi din Rotterdam/Olanda, Duewag tip ZGT-6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Oct 2007 21:18:54    Titlul subiectului: 84329

Poze cu tramvaiele dinaintea celor V56 există? Surprised
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2008 00:14:48    Titlul subiectului: 87067

Asadar ieri, 15.01, am avut o intrevedere cu doamna director al sc Transurb-Galati Jr. Genica Totolici gratie unei cunostinte vechi care face parte din administratia Transurb, este vorba de doamna Adelina Drugan careia ai multumesc mult! Discutia a fost putin mai timida la inceput -sa-i zic asa...-deoarece doamna Genica era foarte ocupata si poate nu am picat la momentul potrivit. M-am inselat! Dansa ca de fapt si celelalte persoane din jurul meu au demonstrat (si cu ocazia asta am observat) diplomatia cu care-si trateaza persoanele sosite in audienta. De altfel insasi directoarea este o femeie care pune suflet in ceea ce face si mai ales ceea ce ar vrea sa faca si am constatat ca la fel ca si in celelalte orase, toate proiectele, propunerile si intentiile directorilor de regii de transport se lovesc de ,,gandirea unor inalti prea adormiti" din primarii! Totul se opreste la...primar.Orice propunere adusa la cunostinta primarului,....se opreste la primar. Si cum putea sa fie Galatiul mai aparte fata de celelate orase la capitolul...primar? Nicidecum! Avem un primar cum nu se poate de vitreg cu transportul in comun clasic (tramvai,troleibuz si autobuz). Nu se implica si nici nu da semne ca ar face ceva in privinta imbunatatirii transportului in comun. Directoarea Transurb atat cat i-a stat in putere s-a luptat sa si lupta sa mentina in viata transportul public din Galati prin aducerea celor 15 tramvaie din Rotterdam si autobuze din Copenhaga) dar de sa nu se implice tot staff-ul alesilor? Pentru ca exista un singur motiv: malaiul castigat al edililor de pe urma sandramalelor si imputitelor de dube care pe zi ce trece, napadeste tot mai mult orasul in dauna transportului civilizat cu tramvaiul sau troleibuzul.
In alta ordine de idei, la propunerea mea ce viza salvarea celor doua tramvaie raspunsul a fost (spre uimirea mea) afirmativ, dansa spunandu-mi ca mai este o persoana care doreste renovarea catorva tramvaie pe cheltuiala lui si construirea/infiintarea unui muzeu al Transurb!. Ceea ce si eu doresc de altfel. Daca e asa, nu ar strica daca vom fi mai multi si sa ne unim in aceasta actiune/aceste actiuni.
Asadar, lucrurile in transportul in comun, nu stau chiar roz....D-na director mi-a relatat o ,,ciuntire" a unei legi, mai bine zis o modificare a unei legi de catre factori de decizie care au stabilit aceste legi si care defineste intr-un mod ciudat notiunea de...AUTOBUZ. Spicuiesc asa succint cam despre ce e vorba
AUTOBUZ=Vehicol destinat transportului de persoane avand capacitate de cel putin ...9 locuri...(...).
Asta inseamna ca prin ,,mozolirea" acestei legi, dubarii, shandramalele si acolitii isi pot continua activitatea ...nestingheriti si...LEGAL !O duba ...incadrandu-se perfect in aceste bareme (?) Chiar am ramas surprins si de fapt acest aspect nu ma mira: ,,Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"
Referitor la achizitii in domeniul transportului electric, intr-adevar se intentioneaza aducerea a inca 20 de tramvaie ZGT-6 din Rotterdam si in curand vor sosi 10 troleibuze. Problemele relatate de doamna director sunt cat se poate de grave.
-furtul unei portiuni a retelei de contact pentru troleibuze de pe str Domneasca
-furtul a unei mari portiuni de retea de contact pentru tramvaie de pe str Ana Ipatescu (spre Gara Fluviala)
-vandalizarea catorva scaune tapitate din autobuzele...DAB (nici nu au apucat sa guste aerul de Galati...) de catre niste idioti
-reticenta primarului in ceea ce priveste acordarea de fonduri pentru investitii in infrastructura etc.
Chiar stau si ma intreb, oare pana unde merge boala numita ,,orbul primarilor" (ca ,,orbul gainilor" o stim...)? Chiar nu-si dau seama ca sunt aberanti si ca-si bat joc de cetatenii care i-au ales...si ca denota prin aceasta, o aroganta cu valente de NESIMTIRE? Eu sunt un tip mai taios din fire,...si nu-mi convine sa vad cum un adormit, ales de noi, doarme de doua mandate si nu vede neregulile din transportul PRIVAT (dubit), ba mai mult, le da lor apa la moara acordand licente peste licente. Cum are unul o ,,duba" luata la mana a doua din afara, pac-pac face ce face si il vezi a doua zi cu ,,closetul" pe bulevardele Galatiului! Pe ce baza acorda acest primar licente de transport cand acestia in marea majoritate abia au iesit din jungla si au apucaturi de ,,urangutani" beti si ragusiti, badarani si neamuri proaste? Zilele urmatoare voi iesi la rampa rau de tot si va voi aduce la cunostinta absolut toate dovezile fotografiate si filmate de mine de-alungul timpului care-l incrimineaza pe acest primar ABSENT al Galatiului! Voi prezenta ,,intreaga carte de vizita" a ceea ce inseamna notiunea de maxi-taxi in Galati impusa si manevrata de ,,scumpii si iubitii" nostri edili! Ca de exemplu sa dai autorizatie de construire de garaje pe linia de tramvai si la cap de linie inca (Palatul Navigatiei si Gara fluviala)!Cai care umbla hai-hui pe strazile Galatiului uneori chiar si pe strazile centrale iar nimeni ,,de acolo de sus" nu ia masuri. Poate se sesizeaza vreo persoana din...UE si se va pune capat acestui circ si bataii de joc din domeniul transportului PUBLIC clasic: autobuze, troleibuze si tramvaie!
Ceva trebuie facut si vreau sa fac, chiar de-as sti ca o voi face singur.
Nu ,,perii" nici pe doamna director, nici Transurbul si nici nu am acest prost obicei, dar se vede ca acesti oameni lupta si vor sa faca ceva pentru noi cetatenii, si chiar au facut si nu voi tolera delasarea ,,alora de sus" care de 18 ani incoace supureaza ca un cancer!
Cum cancer exista in transportul public din Galati. Cancer numit MAXI-TOXI! Asa ceva nu voi tolera!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2008 23:15:20    Titlul subiectului: 87107

Sunt in mare parte de acord cu afirmatiile postate anterior de Sergabi. Intr-adevar, e haos in cadrul transportului in comun din Galati, si sincer sa fiu, nu intrezaresc in viitorul apropiat, nici o rezolvare. Nu ma deranjeaza maxi-taxi, mai ales ca in ultima perioada - avand in vedere locul de amplasare al serviciului pe care il frecventez - circul doar cu asemenea mijloace de transport. Situatia e jalnica atat pentru particulari cat si pentru regia autonoma de transport in comun... orele de varf inseamna ingramadire, injuraturi si "buzunareala" atat in maxi-taxi cat si in midibuzele arhipline. Bani mai multi provin de la particulari insa multe dintre mijloacele de transport pe care le conduc acestia nu sunt confortabile si nici nu ofera macar 10% din standardele unui transport civilizat. Am avut ocazia sa calatoresc cu "dube" cu plafoane joase (sunt introduse de obicei pe traseul 82: SIDEX-PORT), ramase fara scaune sau cu canapele rupte, cu usi care nu se inchid corespunzator... Statiile devin neincapatoare pentru "convoiul" de dube si autobuze care blocheaza de multe ori circulatia. Parerea mea ar fi sa se refaca ambele programe, atat cel pentru transportatorii privati cat si cel pentru Transurb. In plus, Transurb-ul risca sa-si piarda rentabilitatea in favoarea dubarilor si ar fi o adevarata tragedie sa se intample ceea ce s-a petrecut prin 2006 la Piatra-Neamt, cand regia autonoma de acolo a intrat in faliment si a fost dizolvata...
Desigur ca linia de tramvai din port a devenit mijoc de afaceri ilicite pentru unii cetateni: garajul construit pe linia de tramvai (capatul de la Gara Fluviala, colt cu ICEPRONAV-ul), furtul unor cabluri si elemente din reteaua electrica sunt doar cateva din exemplele prezentate deja de Sergabi.
Din surse neoficiale am aflat ca se preconizeaza o scumpire a tarifului pentru calatoriile cu maxi-taxi si autobuzul. Aceeleasi surse neoficiale au afirmat ca un bilet de autobuz va costa 1 leu si 80 de bani (9 bani calatoria) pe cand un drum cu maxi-taxi va fi 1 leu si 50 de bani. Conform acestor informatii, transportatorii privati sunt cei care vor fi in pierdere (nu stiu cati dintre galateni vor da 3 lei pentru o plimbare dus-intors cu maxi-taxi in loc de una cu autobuzul, fezabila pentru 1 leu si 80 bani) iar Transurb-ul are din nou sanse sa "castige teren".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 00:20:34    Titlul subiectului: 87115

Sergabi28 a scris:
si in curand vor sosi 10 troleibuze.

Oare se repeta misterul de la autobuzele DAB? Aceste 10 trolee au fost deja contractate cu furnizorii sau doar e vorba de o intentie dar nu s-a semnat nimic concret?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 21:55:09    Titlul subiectului: 87147

stfp a scris:
Sergabi28 a scris:
si in curand vor sosi 10 troleibuze.
Oare se repeta misterul de la autobuzele DAB? Aceste 10 trolee au fost deja contractate cu furnizorii sau doar e vorba de o intentie dar nu s-a semnat nimic concret?
Ce mister? Nu a fost nici un mister. ,,Mister" este primarul Galatiului si acolitii care isi au mainile patate de murdaria numita maxi-taxi. Astia au creeat MISTER in jurul achizitiei de autobuze NOI in Galati. Era vorba de 40 de autobuze noi-noute de tip ,,Mercedes", dar mintile dobitoace ale unor edili au facut ca acest proiect sa fie taraganat mai bine de 2 ani, apoi s-a redus numarul de la 40 la 30...dar SH, nu noi-noute cum ar fi trebuit sa fie!
Troleibuzele - 10 la numar - sunt CERTITUDINE!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 22:32:46    Titlul subiectului: 87149

Da, sosirea troleibuzelor a devenit o certitudine. Nu stiu cu exactitate data sosirii acestora. In prezent, Transurb-ul "forfoteste" in jurul celui de-al doilea lot de DAB-uri, mai precis se fac pregatiri pentru introducerea acestora pe traseele locale. Interesul personalului de la Transurb s-a diminuat simtitor asupra celorlalte autobuze (ma refer la DAC-uri si ROCAR-uri). Multe dintre acestea trebuiau, intr-adevar, casate.
Nu am reusit sa aflu inca detalii privitoare la liniile de tramvai care aveau capat la Gara Fluviala... cert este ca astazi am avut ocazia sa asist la doua evenimente "ciudate": primul consta in curatarea locului aferent buclei de tramvai de catre cei de la serviciile ecologice (locul acela nu se mai curatase cu anii...) iar al doilea reprezenta o discutie destul de aprinsa in zona garajelor (implicit al celui construit pe linia de tramvai)... Avand in vedere ca nu am reusit pana acum sa acumulez informatii referitoare la soarta capatului de tramvai din zona Garii Fluviale, nu ma pot pronunta daca cele doua evenimente de astazi au vreo legatura cu redeschiderea traseelor electrice care implica zona portuara... Ar putea reprezenta doua simple coincidente sau... un nou inceput...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 23:40:47    Titlul subiectului: 87158

Amiralul Byrd a scris:
Avand in vedere ca nu am reusit pana acum sa acumulez informatii referitoare la soarta capatului de tramvai din zona Garii Fluviale, nu ma pot pronunta daca cele doua evenimente de astazi au vreo legatura cu redeschiderea traseelor electrice care implica zona portuara... Ar putea reprezenta doua simple coincidente sau... un nou inceput...
Este adevarat deoarece anul acesta se va deschide (cu ajutorul Lui Dumnezeu) ,,EURO-Mall" Galati care se afla vis-a-vis de autogara! Si implicit este nevoie de transport in comun in acea zona.
Si tramvaiul pare sa aibe prioritate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 22:47:11    Titlul subiectului: 104600

Dupa cum s-a afirmat deja, troleibuzele MAZ 203T au iesit astazi (17.01.2009) pe traseul 102. Desi linia 104 este functionala, troleibuzele nu vor rula deocamdata pe aceasta intrucat, in zona Inelului de Rocada se efectueaza lucrari la infrastructura inca de vineri. Desi (in mod surprinzator) se munceste in ritm alert, astazi dupa-amiaza traficul continua sa fie deviat pe un singur sens.
Mai jos, o fotografie justificatoare:



3424 - Lucrari la Inelul de Rocada (18.01.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.15 kb
 Vizualizat:  de 43217 ori

3424 - Lucrari la Inelul de Rocada (18.01.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 21:57:13    Titlul subiectului: 107897

Daca pentru autobuzele care deservesc liniile 9 si 104 exista posibilitatea "ocolului" pe strazile laturalnice segmentului cuprins intre Inelul de Rocada si Strada Frunzei, troleibuzele mai au de asteptat multa vreme... Nu, nu este din cauza liniilor de alimentare, verificate si schimbate cu o saptamana inaintea achizitionarii troleibuzelor MAZ 203 T ci din cauza lucrarilor la infrastructura, care continua sa se desfasoare intr-un ritm lent, dupa vreme, posibilitati si nu in ultimul rand dupa chef.
Asadar astazi, la aproximativ doua luni de cand s-au reinceput excavatiile pentru schimbarea conductelor fisurate, lucrarile abia se misca... Segmentul de strada mentionat anterior a fost din nou inchis iar zona din vecinatatea Inelului de Rocada arata mai degraba ca un sit arheologic decat ca un santier in lucru. Surprinzator, de ceva vreme nu am vazut utilajele necesare in zona.
Citeam astazi intr-un ziar ca noi, galatenii, sarbatorim refacerea vre-unei canalizari cu aceelasi elan cu care alti romani de prin alte judete sarbatoresc deschiderea unui magazin sau intemeierea vre-unui cartier... Ce sa-i faci, daca ar fi sa ne raportam la timpul consumat, am constata egalitate...
In concluzie, va mai curge multa apa pe Dunare pana cand vom vedea troleibuze pe traseul 104. Si daca promisiunile lansate de edilii nostri se vor bucura de aceelasi ecou ca si pana acum, va seca Dunarea pana vom avea alte trasee de troleibuz prin Galati.



3733 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.12 kb
 Vizualizat:  de 42149 ori

3733 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg



3734 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.84 kb
 Vizualizat:  de 42149 ori

3734 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg



3735 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.77 kb
 Vizualizat:  de 42149 ori

3735 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg



3736 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.29 kb
 Vizualizat:  de 42149 ori

3736 - Lucrari infrastructura (14.03.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Apr 2009 22:02:59    Titlul subiectului: IMPRESIILE MELE 109248

Impresiile mele despre transportul galatean (le voi publica si in Viata Libera):

Transportul in comun din Galati unul din cele mai slab organizate din tara Galatiul risca sa ajunga pe urmele Brasovului si Constantei!

Introducere in transportul in comun al Galatiului...

Cel mai minunat lucru pe care il vede un calator la prima aparitie in orasul nostru este diversitatea numarului de trasee de la 1 la …..... 104, pe placutele din statii fiind insirate cate 5-6 trasee TransUrb si cate 20 de maxi-taxi, desi sunt sarite multe iar intre 60 si 85 sunt dubitele buclucase. Ai zice ca suntem la acelasi nivel cu Bucurestiul la numarul traseelor de transport in comun dar cand se sare de la 85 la 102 si la 104 sau prin alte orase cum e Iasiul la 221 sau la Ploiesti 202, iti vine sa crezi ca sunt mai multe ca in Bucuresti, desi capitala detine al 3-lea sistem de transport din Europa (Troleu + Tramvai + Metrou + Maxi-Taxi) In Cluj, Craiova, Pitesti, nu exista maxi-taxi, am putea sa le urmam exemplu.

Ceea ce se intampla in ultima vreme in toata tara, cresterea exponentiala a numarului de masini personale, suprasolicitarea strazilor construite in timpul regimului comunist, strazi proiectate pentru autobuze, tramvaie si cateva masini personale care le vedeai foarte rar, afecteaza in mod indirect pe mai multe cai mediul inconjurator si forteaza cresterea poluarii. Cea mai normala cauza este cresterea emisiilor de gaze odata cu cresterea numarului de masini, iar a doua cauza care este indirecta, incapacitatea strazilor de a prelua fluxul mare de masini, autobuze, microbuze, etc, forteaza edilii oraselor sa gaseasca o solutie, care nu este foarte ecologica si implicit, cresc emisiile de gaze. Aceasta solutie este de a renunta la liniile de tramvai de pe mijlocul strazilor, in Galati este vorba de B-dul Cosbuc (s-a tot trambitat infiintarea unor linii de troleibuz si anume 105 Tiglina 3 – Bariera, 106 Micro 19 – Bariera), Str. Portului si Str. Ana Ipatescu fosta ruta a tramvaiului 50: Gara Fluviala – Gara CFR, Str. Cerealelor (linia este dezafectata), linia de tramvai dintre portile Combinatului Siderurgic, in zona Ireg-IC Frimu, General, Biserica Sf. Mina care era un nod important de tramvaie, cea mai mare intersectie de tramvaie din orasul Galati, acum se afla linii dezafectate, ruginite, o parte au fost furate, intre Bariera Traian si Depoul de Tramvaie, nu mai circula nimic, decat cand sunt duse tramvaiele de pe linia 35 la depou, fostul traseu 39b fiind desfiintat, iar ultima brasoava facuta de autoritatile locale este hotararea de a scoate definitiv liniile de tramvai de pe Str. Traian, pe aceasta strada urmand a se moderniza carosabilul, a se reface racordurile canalizarii, a se inlocui conductele vechi de peste 100 de ani. Toate bune si frumoase cu aceasta strada pana dupa finalizare cand s-a expus din nou inlocuirea tramvaiului cu troleibuz, anume troleibuzul nr. 35. Se tot vorbeste de extinderea retelei de troleibuz pana la Metro, dar nu se observa nimic si pana acum ceva vreme Galatiul avea cel mai mic parc de trolee din tara doar 3 trolee Ikarus si toate puse pe linia 102, iar la 104 stateai cate 20 de minute sa astepti un autobuz. Vina este a celor care fac planificari, fiindca si astazi observam cate 2 sau 3 autobuze de acelasi numar unu dupa altul (20, 9, 104, 11, 22) iar culmea transportului, odata cu introducerea troleelor MAZ pe traseul 102, deocamdata, deoarece Str. Prel. Brailei este inchisa, este de a vedea prin oras nu mai putin de 3 trolee unu dupa altul si intercalate cu cate 3, 4 autobuze toate pe traseul 102! Fiecare merge cu cate 10 – 11 pasageri, iar ultimele 2 in general vin goale. Frecvent se mai zareste un tandem 19 (fostul 20b) si 20 cate un Isuzu pe traseul 19 plin ochi de nici nu poti arunca un ac, iar in spate vine un MAZ pur si simplu gol. Ciuma transporturilor in comun de prin Romania (numai la noi vezi asa ceva) o reprezinta maxi-taxi-urile care in orasul nostru sunt in exces, soferii se sicaneaza intre ei, opresc in statiile autobuzelor si troleelor incurcandu-le, desi acum au statii speciale pentru ei, iti adreseaza injurii, conduc iresponsabil si se lauda “Am relatii la primarie nu imi poti face nimic sunt din partidul x si cunosc pe X-ulescu...” aceste cuvinte le-am auzit din gura unui “dubar” dupa ce a lovit oglinda unui autobuz DAB (autobuzele acelea galbene aduse in toamna anului 2007) care mai avea putin si sarea la gatul soferului de pe autobuz. Solutia ar fi diminuarea acestei ciume, nu zic sa fie indepartati pentru ca toti trebuie sa mancam o paine, suntem oameni si trebuie sa ne respectam unul pe celalt mai ales in trafic, cea mai buna solutie ar fi ca toti soferii de pe microbuze sa fie angajati la TransUrb pe autobuze si pe tramvaie deoarece un posesor al categoriei D poate conduce si un tramvai sau troleibuz.

Noile trolee MAZ 203T:

Noile trolee aduse acum din Belarus, nou-noute, sunt sub orice critica. Acestor trolee le place sa isi arunce captatorii (acele periute care culiseaza pe fir) pe strada, la sfarsitul lui martie un sofer se chinuia sa repare captatorul, reatasandu-l de pantograf, iar zgomotul din interiorul acestor trolee este infernal. De mentionat ca troleele raman fara curent suficient pe retea nefiind tensiunea egala in toate zonele, si motorul se opreste, adica se comporta ca un bec care fileaza. Avem trolee dar nu le ingrijim, pana acum 3 luni aveam cel mai mic parc de trolee din tara, format din 3 Ikarusuri, care sunt mai bune decat aceste MAZ-uri. Daca ar exista podea joasa la Ikarusuri, ar fi mai avantajoase.

Uite tramvaiul, nu e tramvaiul

Aceasta este o constatare facuta de mine si poate de multi calatori odata ce observa placutele noi din statiile tramvaielor vazand urmatoarele trasee: 3, 5, 7, 37, 39. Pana aici totul e in regula pentru un necunoscator, dar trebuie specificat ca traseul 3 nu circula decat la ore de varf in regim de conventie pe ruta Micro 19 – Combinat, traseul 5 in regim de conventie pe ruta Micro 19 – Bazinul Nou (cel mai lung traseu din Galati avand o lungime de aproape 10 km) iar traseul 37 care este unul important Micro 19 – Gara CFR nu exista. Supranumit de galateni Tramvaiul Fantoma, acest lucru de poate induce in eroare, mai ales daca astepti tramvaiul sa ajungi in Gara.


Modernizarea liniilor de tramvai cuprinse intre Ireg si Micro 19...

In curand vor incepe modernizarile liniilor de tramvai care duc spre Micro 19, lucru gandit si apreciat pentru ca pe toate strazile este un zogomot infernal cand circula tramvaiele, mai ales pe strazile unde blocurile nu au nici macar 15 metri distanta de la linia de tramvai, astfel din primavara anului 2009 cine mai pofteste cu tramvaiul catre Micro 19 va fi nevoit sa astepte cate jumatate de ora deoarece se va circula pe cate un singur fir, sistem denumit “suveica” desi era mai echitabila inlocuirea provizorie a tramvaielor cu autobuze cum s-a procedat cu traseele 8, 35 si 36 cand erau deservite de autobuze, astfel oamenii nu vor mai fi sisliti sa astepte un tramvai pe ora si nu vor mai intarzia la destinatie. Prima faza a lucrarilor cuprinde capatul din Micro 19 de pe Str. Otelarilor iar apoi Str. Frunzei unde linia este complet in colturi, defapt in orasul nostru nicio linie de tramvai nu este curba unde trebuie, ele fiind curbe in linie dreapta.... si “patrate” in curbe.

Zone fierbinti pentru tramvaie

O zona bantuita de un “spirit malefic” si anume spiritul nepasarii pentru tramvaie este zona din fata Complexului Flora, actualul Restaurant Vega. Aici frecvent deraiaza tramvaiele “noi” aduse gratis din Rotterdam. Am si postat un filmulet pe www.youtube.com/baditastefan denumit “Tramvai deraiat in fata la Flora”, iar in timpul filmarii vatmanul si lucratorii de la intretinerea sinelor tot incercau sa ma indeparteze. In data de 5 martie am vazut in aceasta zona niste muncitori foarte ocupati cu repararea liniei, unul fuma, altul statea cu berea langa el, au scurmat 2, 3, pietre de langa sina, apoi gata, au sistat munca, iar tramvaiele treceau desi linia era dezbracata putand oricand sa deraieze. Nici interesctia dintre Str. Brasov cu Str. Prelungirea Brailei nu scapa de spiritul malefic, tramvaiele urcand catre benzinarie si cand se supara spiritul, tramvaiele sar de pe sine ca gimnastele pe barna.
O alta neregula la calea de rulare a tramvaielor este in zona dintre Liceul Metaurgic si Piata Micro 39. In sensul catre Lic. Metalurgic, exact inainte de intersectarea cu bucla nefolosita a fostului traseul 51, linia este practic rupta si incalecata una peste alta, iar cand se trece cu tramvaiul pe acolo se aud niste pocnituri de ai impresia ca a deraiat tramvaiul.

Plusuri pentru calea de rulare a tramvaielor

In mod incredibil avem si cale de rulare care se prezinta destul de bine, aceasta aflandu-se pe Str. Basarabiei, portiunea dintre Baia Comunala si intersectia cu B-dul Cosbuc. O alta portiune este cea de la Cimitirul Israelit, care nu prea este uzata.

Mijloacele de transport in comun sunt folosite pe post de toalete!

Daca pana acum jumatate de an tipam la primarie ca nu sunt trolee, autobuze si tramvaie noi sau la mana a 2-a, acum cand le avem ne batem joc de ele. Intr-un tramvai de pe traseul 39, am facut poza la un morman de materii fecale care statea nestingherit pe scaunul din spate, bunul simt obligandu-ma sa nu va trimit poza. In troleul 102 nou nout, un tip a inceput sa se masturbeze cand a vazut ca in troleu mai sunt doar 2 fete. Alte nereguli din mijloacele de transport galatene: sunt mazgalite de catre tinerii care isi pun “tag-urile” sau id-urile de mess pe peretii autobuzelor, manere rupte sau muscate, usi care nu se inchid bine, geamuri crapate, acele marcatoare electronice au fanta blocata, sau sunt pur si simplu rupte. Ce rost mai are sa mai aducem ceva nou cand nu se respecta, galatenii nu au bun simt si grad de civilizatie ridicat.

Tramvaiul galatean de la evolutie la involutie

Traditia tramvaiului la Galati este foarte veche, prima linie a fost cuprinsa intre Gara CFR si Gara Fluviala cu o lungime de aprox. 2 km. Astazi pe bucla de intoarcere de la Gara Fluviala sunt garaje, iar o parte este asfaltata si pe Str. Portului deja au disparut liniile iar pe Str. Ana Ipatescu au mai ramas ici-colo cateva cabluri doar sa aminteasca de existenta retelei. Desi intradevar este un numar redus de calatori, odata cu deschiderea Euromall Galati, cu refacerea Stadionului Municipal de Rugby si inceperea meciurilor zona ar putea fi revitalizata rapid. Daca nu sunt destui calatori pentru a pune tramvaie regulate ar putea fi folosita ca linie pentru turism, achizitionandu-se 2 sau 4 tramvaie de epoca asemantoare celor din Iasi, dar facute special pentru ecartamentul normal si nu ingust si atragerea calatorilor pentru o calatorie ca la inceputuri. Tramvaiele ar putea circula vara si in restul timpului numai sambata si duminica. Galatiul era unul din orasele cu cea mai mare retea de tramvaie iar acum mai avem numai vreo 24 de km. de retea dubla activa si vreo 2 km. De retea simpla activa. 6 km sunt trecuti ca fiind in conservare dar ei sunt defapt reteaua inactiva de pe Str. Portului, Ana Ipatescu, Cerealelor, Bucla traseu 51, bucla de la inceputul Viaductului si portiunea dintre cele 2 terminale de tramvai de la Portile Combinatului Siderurgic. In acest moment in Galati mai sunt doar 14 trasee de tramvai, dinc are 1, 3, si 5 sunt doar la ore de varf in regim de conventie. 35-ul urmeaza a fi inlocuit cu autobuze iar 54, 42 si 43 sunt ca si inexistente, ele fiind deservite de maxim 2 garnituri de tramvai din lispa vatmanilor. Traseele fruntase sunt 7 si 39 restul fiind care mai de care amortite, resusctitate sau deservite doar din cand in cand cum e traseul 40 pe care vezi cate un tramvai doar cand nu mai au chef vatmanii sa mearga din Micro 19 pana la Cimitirul Israelit si vor sa intoarca la COMAT. Greseala celor din TransUrb este ca au reinviat traseul 43 si traseul 54, in loc sa reinvie traseul 37 care este mai vital deoarece este traseu de gara si nu este un traseu schimonosit cum este cel al 43-ului care circula de la Combinat pana la Stadionul Otelul si retur.


Noul Bulevard Traian cu troleibuz, cu tramvai sau cu autobuz?

Din cate stiti probabil tot din Viata Libera, B-dul Traian va fi inchis circulatiei timp de 9 luni pentru a se reface canalizarea si pentru a se inlocui conductele vechi de peste 100 de ani. Solutia a fost inlocuirea traseului de tramvai 35 cu traseul de autobuz 35. Sa speram ca la finalizarea lucrarilor ne vom alege macar cu troleibuz pe aceasta strada, investitia fiind mai mica decat cea a unor noi sine de tramvai, dar daca se va pune troleibuz s-ar aglomera rondoul din Piata Centrala, deoarece tramvaiele din piata vor mai rezista ceva timp.

Solutii pentru Primarie si pentru TransUrb Galati: Investitii MINIME pe perioade MAXIME!

Cateva solutii nascocite de mine pentru a mai descongestiona traficul si a mai reduce din poluarea aerului si poluarea fonica!

1.Introducerea troleibuzului in Gara CFR astfel traseul 9 poate fi trecut pe troleu fara prea multe cheluieli.
2.Prelungirea troleibuzului pana la Vanatori si infiintarea unui traseu de autobuz pana la Garboavele
3.Prelungirea retelei de troleibuz pana la Barbosi astfel traseele 21 si 31 fiind facute troleibuze.
4.Prelungirea retelei de tramvai pana in cart. Cantemir si Metro sau pana la Padurea Garboavele.
5.Punerea retelei de troleu si pe B-dul Cosbuc.
6.Largirea B-dului Brailei pe portiunea dintre Inelul de Rocada (Ultimul Leu) si Potcoava de Aur, prin eliminarea scuarului de pe mijlocul strazii (spatiu verde....cu boscheti, caini, gunoaie) si crearea a 4 benzi pe sens, 3 pentru masinile personale iar banda de langa bordura fiind rezervata pentru mijloacele de transport in comun (Troleu + Autobuz), dar si pentru taxiuri, astfel nu s-ar mai incurca nici soferii de autobuze care uneori raman blocati nici cei de troleibuze la care trebuie sa le acordam circumstante atenuante deoarece troleele au autonomie mica ele neputandu-se deplasa decat pe 2 benzi maxim, altfel riscand sa ramana fara captatori pe firele de inalta tensiune.
7.Interzicerea parcarii pe banda 1 a oricarei strazi din oras cu exceptiile de rigoare si intensificarea controloalelor Politiei Rutiere.
8.Punerea controlorilor de bilete in fiecare mijloc de transport cate 2 controlori + 4 agenti de paza in fiecare tramvai, autobuz, troleibuz pentru a nu se mai pierde bani si a nu mai exista calatori fraudulosi.
9.Educarea calatorilor si practicarea unor amenzi foarte usturatoare gen 250 de lei pentru urcat fara bilet, 500 de lei pentru scuipat, 700 de lei pentru vandalizat si 1000 de lei pentru folosirea tramvaielor pe post de toalete.
10.Aducerea unor garnituri de tramvai ultramoderne dupa ce vor fi refacute toate liniile de tramvai din oras, garnituri asemanatoare celor de la Oradea, Siemens ULF (Ultra Low-Floor) – Podea Foarte Joasa, astfel se face extrem de usoara urcarea persoanelor cu handicap locomotor si batranilor sau a copiilor in aceste mijloace.
11.Crearea de pasaje subterane pentru tramvaie, adica punerea liniilor de tramvaie pe dedesubt asemanator cu metroul acolo unde este posibil, de vizat zona de la Mc Donalds pana la Complex Flora, din fata Stadionului Otelul pana la General, astfel Siderugistilor, Str. Brasov, si alte zone ar putea beneficia de o largire a carosabilului.
12.O alta investitie dar mai costisitoare ar fi transformarea traseelor 29 si 26 in troleibuz. La 29 ar fi mai putina munca, dar la 26 e foarte greu.
13.RENUMEROTAREA TRASEELOR SI REORGANIZAREA COMPLETA SI EFICIENTA A RUTELOR TRANSURB GALATI – AUTOBUZE, TROLEE SI TRAMVAIE

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2009 14:07:57    Titlul subiectului: 109845

Am observat ca lucrarile de pe str.Prelungirea Brailei sunt pe terminate,deja a dat drumu unei benzi,nu stiti daca vor circula troleibuze si pe 104?Eu zic ca ar fi bine macar cele 3 Ikarus...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Iun 2009 01:27:56    Titlul subiectului: 112600

O minune nu tine mai mult de 3 zile, de vineri, 19 iunie, troleele vor inceta sa mai mearga pe 104, din cauza strazii Prel. Brailei, care va intra iar in ...... REPARATII! E mai usor sa pui un indicator rutier: "Drum cu denivelari" sau sa inchizi strada din 2 in 2 luni, decat sa o repari odata si bine...Asa vrea Primaria, noi ne conformam, avem trolee dar nu avem ce face cu ele, traim in Romania...
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Iun 2009 06:35:56    Titlul subiectului: 112601

Acea strada ca sa fie reparata definitiv are nevoie de un sistem de drenaj pentru ca apa izvorului sau izvoarelor sa se scurga spre acea rapa si apoi intr-o canalizare pentru ape pluviale saucolectata intr-un rezervor. Sub sosea e nevoie de piloti pentru a stabiliza pamantul. Ei nu fac nici una, nici alta ci doar fac pe plac unor interese ale unui baiat cu burta care are o firma de constructii si are nevoie de bani. Ciudat este ca nici un baiat care are cat de cat idee de constructii nu vorbeste despre problema asta pentru ca eu zic ca de acolo se fura multi bani. Ne va dezvalui oare vre-un primar cat costa lucrarile astea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin5



Data înscrierii: 31/Aug/2008
Ultima vizita: 04/Apr/2022
Mesaje: 63
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2009 01:04:37    Titlul subiectului: Re: IMPRESIILE MELE 114255

BaditaStefanGalati a scris:
In Cluj, Craiova, Pitesti, nu exista maxi-taxi, am putea sa le urmam exemplu.

In Craiova nu exista maxi-taxi? Smile Sa te auda Dumnezeu dar din pacate, s-a strecurat o eroare printre informatiile sale. In Craiova exista un jeg de societate numita "Fratii Bacriz" ce furnizeaza cele mai proaste servicii posibile de transport. Inafara de masinile mici care formeaza o caracteristica omniprezenta in acest mod de transport, aceste sunt extrem de jegoase, vechi, iesi din ele mirosind a motorina (unei gravide i s-a facut rau de la miros in spatele microbuzului si a trecut in fata), iar soferii iti pun viata in pericol depasind alte masini si incalcand toate regulile posibile de circulatie ( daca ar putea ar zbura peste ceilalti participanti la trafic doar sa "fure" clientii ratului). Nu mai zicem de faptul ca sunt copia la indigo a traseelor RAT Exclamation 7 si 4 copiaza 1/2R, 2 copiaza 2 al RAT, 9 copiaza 9 al RAT. Singurul lucru bun pe care il pot spune despre acestia este ca au un grafic pe care il respecta la minut (spre deosebire de RAT, unde au prostul obicei sa te lase sa astepti mult autobuzul, dupa care vin 3 la rand, primul ticsit iar celelalte doua goale). Cu toate astea, tot RAT este in fata acestora, avand fff multi calatori (si blatisti intr-adevar mai ales rromii Evil or Very Mad ), are multe masini mari, si ofera abonamente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 21:51:43    Titlul subiectului: 114390

Mare agitatie astazi pe traseul 102... Datorita unor lucrari la infrastructura care s-au desfasurat in bucla de intoarcere a troleibuzelor, cele 10 MAZ-uri 203T au ramas azi in depou (la fel si cele 3 Astra/Ikarus) iar traseul a fost suplementat cu autobuze MAZ. Dupa pranz nu s-a mai retras nici un autobuz, o parte dintre cele introduse pe linia 104 au trecut pe 102.
Lucrarile in zona buclei de intoarcere s-au desfasurat cu rapiditate si au fost terminate pana in jurul dupa-amiezei, semn ca maine troleibuzele vor putea iesi pe traseu.
(Partial off-topic) Mijloacele de transport care strabateau bucla de intoarcere (cum ar fi cele care deserveau traseele 10, 15, 29, 34) au efectuat "ocol" pe strada Lahovary.
Poza 1: La pranz se lucra cu spor (cum rar mai avem ocazia sa vedem);
Poza 2: Un Maz de pe linia 34 "silit" sa intoarca pe strada Lahovary.



Lucrare in bucla de troleu.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.4 kb
 Vizualizat:  de 41299 ori

Lucrare in bucla de troleu.JPG



intrare pe strada Lahovary.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.93 kb
 Vizualizat:  de 41299 ori

intrare pe strada Lahovary.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Aug 2009 22:53:53    Titlul subiectului: 115126

Transurb se duce de rapa datorita crizei economice si nu numai. Tuturor angajatilor nu le pasa in nici un fel de mersul firmei (painea lor si a noastra) pentru ca nu este afacerea proprie(gen maxi-taxi) asa ca profita din plin. Mai multe pot spune baietii pasionati de mijloacele de transport in comun de la Galati sau daca nu aveti lamuriri la ce ma refer, pot spune despre ce este vorba. Nu este un caz singular.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 14:50:38    Titlul subiectului: 115526

Se stie ca traseele de autobuz care plecau din Piata Mare si treceau pe strada Sf. Spiridon au fost deviate datorita unor lucrari de infrastructura desfasurate pe aceasta strada. In urma cu aproximativ doua saptamani lucrarile erau in toi si iata ca in prezent strada este aproape gata (se mai lucreaza in intersectia dintre strazile Sf. Spiridon si Brailei) urmand operatiunea finala, de astfaltare. Cu aceasta ocazie, intrucat zona afectata de lucrari este relativ restransa (factor de comparatie latimea strazii) s-a permis reluarea circulatiei. Amintesc ca aceasta strada are sens unic - dinspre Piata Mare spre strada Brailei. Daca mijloacele de transport care rulau pe traseul 11 si-au schimbat itinerariul, nici cele care deservesc liniile 12 si 15 nu au revenit la forma initiala. Fie se asteapta definitivarea lucrarilor, fie si aceste linii vor suferi definitiv schimbarea clasica cu iesire pe strada Balcescu - Centru - Brailei.
Mai jos am postat doua seturi de poze cu situatia actuala de pe strada Sf. Spiridon.



IMG_1348.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.34 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1348.JPG



IMG_1349.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.96 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1349.JPG



IMG_1350.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.3 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1350.JPG



IMG_1351.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.17 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1351.JPG



IMG_1352.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.35 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1352.JPG



IMG_1353.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.5 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1353.JPG



IMG_1354.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.95 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1354.JPG



IMG_1355.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.63 kb
 Vizualizat:  de 41123 ori

IMG_1355.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 14:54:31    Titlul subiectului: 115527

Al doilea set in care se surprinde "zona terminus". Desi era aproape 10 dimineata, doar cativa muncitori erau prezenti la datorie.


IMG_1357.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.01 kb
 Vizualizat:  de 41121 ori

IMG_1357.JPG



IMG_1359.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.83 kb
 Vizualizat:  de 41121 ori

IMG_1359.JPG



IMG_1360.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.96 kb
 Vizualizat:  de 41121 ori

IMG_1360.JPG



IMG_1361.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.15 kb
 Vizualizat:  de 41121 ori

IMG_1361.JPG



IMG_1362.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.1 kb
 Vizualizat:  de 41121 ori

IMG_1362.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 10:31:37    Titlul subiectului: 117926

La Galati se incearca putin si se viseaza frumos! Asta este concluzia la care am ajuns, impreuna cu o parte dintre cei cu care colaborez. Cititi articolul de mai jos, publicat in cotidianul local "Viata Libera", editia din 03.10.2009 si aflati ultimele "trasnai" propuse de primarie si C.L. Intre Inelul de Rocada si Potcoava de Aur, strada Brailei va oferi banda 1 doar pentru mijloacele de transport in comun (autobuze, troleibuze, maxi-taxi) iar celelalte doua benzi revin celorlalte autoturisme angajate in trafic. Cam greu de crezut acest lucru intrucat:
-pe banda 1 parcheaza, cu avariile puse, toti cei care nu gasesc loc de parcare sau care, tarani din nastere, au lene de a parca regulamentar;
-vor trebui "cordoane de politisti" care sa asigure respectarea hotararii pe portiunea amintita intrucat mereu se gaseste cate un sofer "greu de cap" care sa incurce "buna desfasurare" a actiunii;
-dupa plecarea politistilor, mai mult ca sigur ca banda 1 va din nou ocupata de persoanele amintite la primul punct iar troleibuzele si autobuzele vor fi din nou silite sa faca din nou manevre suplementare in trafic cat si la intrarea/iesirea din statii;
-pana si maxi-taxi-urile, fidele de obicei primei benzi de circulatie (poate mai face vre-un calator cu mana sa traga repede la bordura) se incurca intre ele si, de asemenea, blocheaza banda 1 pentru autobuze, troleibuze, cat si pentru ceilalti participanti la trafic (zona Tiglinelor, zona Spitalului Judetean, zona Neacsu, zona bancilor...).
In cazul in care autoritatile s-au hotarat sa realizeze acest plan (au nevoie de mult calm si rabdare pentru asa ceva) traficul s-ar mai fluidiza intrucat mijloacele de transport, silite sa efectueze depasiri datorate autoturismelor parcate aiurea, ar circula pe propria lor banda. Sa vedem ce rezultat se va obtine.
Pe de alta parta, salut masura prin care se va reduce numarul de maxi-taxi din oras. Deja, de la 850 de dube s-a ajuns la 330 (in realitate am insa convingerea ca sunt mai multe de 330). Ramane ca si Transurb-ul sa se ridice la aceelasi nivel, prin achizitia unor noi mijloace de transport (exista un zvon care, deocamdata nu s-a confirmat in mod oficial).
Link-ul unde puteti vizualiza articolul este: http://www.viata-libera.ro/articol-Se…_ingusteaza_strada_Brailei_2.html

"Viziunea Consiliului Local
Se… îngustează strada Brăilei!
* Banda întâi va fi destinată exclusiv autobuzelor și microbuzelor *


Viceprimarul Nicușor Ciumacenco ne-a anunțat ce îmbunătățiri ale circulației publice ne așteaptă, în viziunea Consiliului Local: urmează să se aprobe, printre alte măsuri, ca prima bandă de pe strada Brăilei, de la Ultimul leu până la Potcoava, să fie destinată exclusiv pentru transportul public, cu autobuze și microbuze, iar „Poliția Comunitară și Poliția Rutieră au promis că vor avea grijă ca acest lucru să se respecte”, ne-a pus la curent viceprimarul.

Se va evita astfel slalomul vitezomanilor printre autobuze și microbuze, dar pentru ceilalți… strada va fi mai strâmtă, de numai două benzi. Că tot se discuta să se facă bandă pentru bicicliști…

Tot mai puține cașcarabete

Un studiu făcut de Serviciul Transporturi și de Comisia trei a Consiliului Local a stabilit că numărul mașinilor Transurb va trebui să fie pe viitor ceva mai mare, iar cel al microbuzelor, mai mic.

Anul viitor, în mai, expiră licențele operatorilor de transport de maxi-taxi și viceprimarul spune că trebuia deja adoptate, de către Consiliul Local, metodologia și criteriile pentru licitație. Caietele de sarcini vor prevedea numărul fix de mijloace de transport pentru fiecare traseu.

Traseele noi vor ține cont de deficiențele din prezent. Astfel, numărul microbuzelor va fi redus cu mai mult de jumătate. Deci, doar vreo 130 de microbuze vor putea câștiga licitația pentru trasee, față de cele circa 330 care circulă în prezent.

Rămâne ca Transurb să asigure și el, pe partea sa, cererea de mijloace de transport pentru gălățeni. Ne așteptăm deci să stăm poate mai mult în stație, dar viceprimarul ne-a lămurit că în stații va fi afișat, ca și pentru autobuze, un program de circulație pentru maxi-taxi, astfel încât o să știm cât durează așteptarea: „Nu ne jucăm cu răbdarea gălățenilor”. Dacă rămâne varianta care s-a discutat până acum, fiecare maxitaxi va avea și câte un capsator, aflăm din aceeași sursă."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 13:10:41    Titlul subiectului: 117946

Astia nu vor sa renunte la squarul de pe Brailei? Am zis sa fie 4 benzi pe Brailei de la Ultimul Leu pana la Potcoava de Aur, iar banda 1 sa fie destinata autobuzelor / troleibuzelor! Nu avem nevoie de boschetii si de palmierii din mijlocul strazii Brailei. Sa fie 4 benzi! Iar vara urmatoare palmierii sa fie "montati" in Parcuri, Gradina Publica etc.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 1 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community