Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Generalitati despre transportul in comun galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2011 17:29:47    Titlul subiectului: 150675

1. Puteau sa circule pe Faleza pana la Parc Viva, apoi Prelungirea Cosbuc -> Brailei si sa isi vada de mersul normal....
2. Puteau sa circule pe ruta Ultimul Leu -> Siderurgistilor ->Doja -> Biserica de Carton -> Cosbuc -> Papadie -> traseu normal.

Dar sigur trebuia ca si dubarii sa faca ceva profit, caci oamenii din Micro 19, 39, 40, 13, trebuiau sa ajunga la Parada de Ziua Nationala cu ceva. Dubarii au mers chiar si pana la Ultimu Leu, pentru bani, dar Transurb se pare ca nu are nevoie, de multi bani ce are din incasari....

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2011 18:50:35    Titlul subiectului: 150676

Probabil ca, printre principalele motive care au dus la stoparea transportului local pentru trei ore a fost si economia de carburant (punct forte si cu vechime in orice societate de transport). Pe de alta parte, poate ar fi trebuit ca macar niste Isuzu-uri si Prestij-uri sa se aventureze pe drumuri ocolitoare... Calatori ar fi fost.

Dupa cum a observat si colegul BaditaStefanGalati, privatii au avut trei ore de titulatura "ca-n vremurile stravechi de pana-n 2010"; macar o parte dintre banutii aceia puteau intra in conturile Transurb-ului.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2011 21:30:31    Titlul subiectului: 151151

Ne pregatim (din nou) de circ cu esenta politica atunci cand vine vorba de subventii pentru intreprinderile de stat... alea care au mai ramas...

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Adevarul-suvbentii-Transurb-Apaterm_0_611339211.html

"Consiliul Local, pro și contra acordării subvențiilor pentru Transurb și Apaterm

La viitoarea ședință CL, sunt de așteptat discuții aprinse pe marginea acestui subiect, având în vedere că o parte dintre consilieri s-au opus majorării taxelor și impozitelor locale astfel încât bugetul să poată suporta astfel de cheltuieli

Unul dintre proiectele care urmează a fi dezbătut în următoarea ședință a Consiliului Local, programată pentru această săptămână, are ca obiect rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al municipalității.


Scopul acestei rectificări îl reprezintă acordarea de subvenții societăților de interes local Transurb SA și Apaterm SA.

Este de așteptat ca votul consilierilor PDL să fie negativ întrucât, la ultima ședință a Consiliului, aceștia nu au fost de acord cu majorarea cu 5% a taxelor și impozitelor locale pentru 2012.

În opinia consilierilor din partea Puterii, pentru echilibrarea bugetului este de preferat reducerea subvențiilor care sunt alocate acestor societăți.

Așadar este de așteptat ca acest punct al ordinii de zi să genereze schimburi de replici cu pronunțat caracter polemic.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2011 01:21:55    Titlul subiectului: 151160

Am intrebat... am primit raspunsuri: Transurb-ul a iesit pe plus economic, un plus destul de frumusel. Si totusi, magareata politica are grija sa-i faca viata grea, ca si cum n-ar fi fost de ajuns toata balcareala urbana, acceptata cu ingaduinta celor "mereu in foame dupa cascaval".

http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/25541-transport-local-pe-bani-mai-multi-operatorii-amenintati-de-scumpiri

"Transport local pe mai mulți bani - Operatorii, amenințați de scumpiri

Atât societatea locală Transurb, cât și operatorii privați din transportul local vor plăti mai scump pentru serviciile lor, dacă la ședința de joi, consilierii locali vor aproba noile redevențe pentru anul 2012.

De exemplu SC ACJ Globe Tour SRL ar putea plăti nu mai puțin de 4.118 de lei pe vehicul activ pe an, în loc de 3.977 lei pe vehicul activ, cât a dat anul acesta, pentru că efectuează transport de persoane pe traseele 79 și 84. Suma estimată a se încasa la bugetul local numai de la ACJ este de 102.950 de lei.

Și SC Comsamo SRL Galați, care operează pe traseele 63 și 77 ar putea avea parte de o majorare de tarif de la de la 3.932 de lei pe vehicul activ pe an, la 4.072 de lei pe vehicul activ pe an, iar veniturile estimate a se încasa la bugetul local din această sursă însumează 183.240 lei.

SC Transcris SRL, care face curse regulate pe traseul 60, ar putea achita o redevență majorată de la 3.594 de lei pe vehicul activ pe an.

De scumpire nu va scăpa nici SC Transurb SA Galați, care, pe lângă transport public local prin curse regulate cu tramvaie, troleibuze și autobuze, administrează, exploatează și întreține infrastructura tehnico-edilitară aferentă. Pentru societatea de interes local redevența pe 2012 este propusă la 357.264 lei pe lună, iar veniturile estimate a se încasa la bugetul local din această sursă însumează 4.287.168 lei, după cum arată documentele supuse aprobării în Consiliul Local."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2011 18:58:58    Titlul subiectului: 151230

Astazi dimineata se anunta o zi destul de agitata, dat fiind in vedere comemorarea eroilor cazuti la Revolutia din 89. Langa Teatrul Dramatic, acolo unde este monumentul dedicat acestora, circulatia a fost intrerupta pentru ceva timp. Troleibuzele si autobuzele de la 102 respectiv 105 au deservit traseul de rezerva 101 iar troleibuzele si autobuzele de la 104 au rulat pentru 103.

In jurul orei 9, lucrurile au intrat in normal iar circulatia a fost reluata spre Parc CFR si Gradina Publica.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 01:09:00    Titlul subiectului: 151751

Despre estimari si... incasari, Transurb-ul si privatii, parte-n parte:

http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/25988-milioane-de-lei-pe-roti-primaria-face-bani-din-transportul-local

"Milioane de lei pe roți - Primăria face bani din transportul local

Peste 670.000 de lei a plănuit Primăria să încaseze, în acest an, de la cei opt operatori privați care desfășoară activitatea de maxitaxi pe arterele orașului. Acestor bani li se adaugă 4.287.168 de lei, veniturile pe care administrația locală și-a propus să le obțină de la SC Transurb. La finele anului trecut, aleșii locali au stabilit redevențele pe care atât operatorii privați de transport, cât și Transurb vor trebui să le achite lunar în 2012. Cele nouă societăți din transportul local de persoane vor plăti redevențe majorate cu indicele de inflație calculat de Institutul Național de Statistică. Trebuie precizat însă că Transurb va beneficia și de subvenție, odată cu votarea noului buget, în vreme ce operatorii privați nu au niciun fel de facilități de acest tip, deși nu o dată și-au exprimat dorința în acest sens.

Topul redevențelor lunare
Dintre firmele private, cea mai mare redevență o va plăti, în anul 2012, SC Sogitour SRL, care prestează pe traseul 75 din municipiul Galați – 5.445 lei/vehicul activ/an. În condițiile în care redevența i-a crescut cu 187 de lei, veniturile estimate a se încasa la bugetul local de la Sogitour însumează 54.450 de lei.

Următoarea în top este SC Andry SRL, care asigură transportul pe traseul 68, și are de plătit o redevență de 4.313 lei/vehicul activ/an. În condițiile în care în 2011 avea o redevență de 4.165 lei, societatea va contribui anul acesta, la bugetul local, cu aproximativ 64.695 de lei.

SC ACJ Globe Tour SRL Galați prestează pe traseele 79 și 84, iar redevența pentru anul 2012 i-a fost stabilită la 4.118 lei/vehicul activ/an, motiv pentru care, veniturile estimate a se încasa la bugetul local din această sursă însumează 102.950 de lei.

SC Comsamo SRL, care se ocupă de traseele 63 și 77, va plăti 4.072 lei de lei pe vehicul activ pe an. În condițiile în care redevența a crescut de la cei 3.932 lei/vehicul activ/an, cât a plătit în 2011, suma calculată să intre în buzunarele vistieriei locale de ridică la 183.240 de lei.

Nu mai puțin de 3.594 lei/vehicul activ/an va plăti SC Transcris SRL pentru prestarea serviciului de transport public local de persoane pe traseul 60 din municipiul Galați. Transportul pe unul dintre cele mai solicitate trasee ale Galațiului – Micro 19-Parc CFR – va aduce la bugetul local aproximativ 89.850 de lei.

În 2012, SC Transdan SRL va plăti pentru că face transport pe traseul 61 o sumă de 3.568 lei/vehicul activ/an, contribuind la bugetul local cu un total estimat la 35.680 de lei.

Doi operatori privați, SC Bădilaș Com SNC (de pe traseul 76) și SC Relajcar SRL (care operează pe traseele 62 și 64) vor plăti, fiecare, aceeași redevență, 3.558 lei/vehicul activ/an. Sumele care se vor acumula însă în vistieria locală sunt diferite: Bădilaș va plăti în total 53.370 de lei, în vreme ce Relajcar va aduce o contribuție de 88.950 de lei.

Aleșii locali au majorat și redevența care îi revine SC Transurb SA pentru prestarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Galați, la 357.264 de lei pe lună, cu peste 12.000 de lei mai mult decât anul trecut. Societatea locală de transport va contribui pe întregul an cu aproximativ 4.287.168 de lei."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2012 23:05:56    Titlul subiectului: 151845

Prima intentie de a introduce troleibuzul in Galati dateaza din 1984. S-au facut planuri marete atunci, pentru anul ce "avea sa vie" dar, cu exceptia extinderii unei portiuni (inainte de termen!) a retelei de tramvai si echiparea mijloacelor de transport cu doua si trei butelii de gaz metan, nu s-a mai intreprins mare lucru. Presa n-a vorbit nimic despre motivele pentru care anul 1985 s-a incheiat fara retea pentru troleibuze; se spune insa ca birocratia a avut din nou un cuvant important... pe care l-a sustinut pana in 1988, cand incapatanarea locala a fost invinsa de la... "centru".
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2012 14:02:07    Titlul subiectului: 153281

Majoritatea galatenilor au observat acele gherete albe care, de ceva timp stau in statiile mijloacelor de transport (Romtelecom, Spitalul Judetean, Muzeul de Arta...). Iata ca in viitor (probabil chiar din cursul acestei saptamani), gheretele vor fi puse la dispozitia calatorilor.

Recunosc, sunt una dintre acele persoane care a crezut ca Transurb-ul a renuntat la utilizarea lor... M-am inselat: timpul scurs de la aducerea acestor gherete si pana in prezent a fost marcat de birocratia necesara obtinerii avizelor de la Electrica pentru racordurile necesare! Ar fi putut sa dureze si mai mult daca la Transurb n-ar fi lucrat oameni inimosi, care sa-si dea tot interesul pentru a promova si imbunatati serviciile oferite calatorilor.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 23 Feb 2012 16:55:45    Titlul subiectului: 153389

Dupa ultima ninsoare traseul 7 a fost deviat deoarece nu se intrase cu plugurile pe str. Anghel Saligny si acesta mergea pe Basarabiei pana la capatul dinspre oras al viaductului.
Acolo este bucla de intoarcere, de acolo venea inapoi spre General unde facea dreapta spre IREG, de unde reintra in traseul lui normal.
Daca s-a folosti aceasta varianta cand a nins asa vor face si cand vor incepe lucrarile.
E cea mai simpla varianta si nu se suprapune prea mult cu traseul 39.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 23 Feb 2012 17:25:52    Titlul subiectului: 153390

Ma mir ca s-a optat pentru aceasta varianta, bucla de la viaduct parea inutilizabila. Totusi, e un ocol cam mare pentru 4m de linie de tramvai cat e necesar pentru abaterea de la IREG. Plus de asta, aceasta abatere se preteaza pentru a fi permanenta, dat fiind faptul ca nu doar in cazul santierului ISPA e utila taierea. Defapt, e de mirare cum de nu sa facut aceasta jonctiune mai de mult timp in urma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Feb 2012 02:12:34    Titlul subiectului: 153403

Masuri, masuri...

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Adevarul-stiri_Galati-informatii_Galati-Transurb-Arcelor_Mittal-contract-curse-contie-autobuze-tramvaie_0_650935442.html

Transurb va asigura în continuare cursele-convenție pentru salariații din combinat. Aflați în ce condiții o va face.
23 februarie 2012

Autor: Marius Mototolea

Chiar și zilele trecute, când a nins abundent, Transurb a asigurat cursele-convenție spre combinat

Cei 8000 de siderurgiști vor putea ajunge la locurile de muncă cu tramvaie și autobuze în regim de cursă-convenție

Conducerea Societății de Transport Local de Călători, Transurb SA, și cei ai ArcelorMittal Galați au negociat și încheiat contractul pentru anul în curs, contract care are ca obiect asigurarea curselor convenție pentru transportul angajaților combinatului între anumite zone din municipiu și platforma siderurgică.

Contractul, prin care s-au stabilit tarifele, orarul și numărul mijloacelor de transport ( autobuze și tramvaie) a intrat în vigoare la începutul acestei săptămâni.

De transportul în sistem cursă convenție beneficiază aproximativ 8.000 de siderurgiști.

„Contractul prevede transportul acestor angajați în trei schimburi cu câte 10 tramvaie și 45 de autobuze", a informat Genica Totolici, directorul Transurb SA Galați, Genica Totolici.

Contractul Colectiv de Muncă de la ArcelorMittal Galați prevede că salariații plătesc doar jumătate din contravaloarea abonamentului lunar de transport, diferența fiind suportată de către angajator.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 08 Mar 2012 12:31:56    Titlul subiectului: 153904

Cu toate acestea, se cauta imbunatatirea serviciilor Transurb dar cu o ... subventie alocata redusa. Sa nu uitam ca pentru implementarea doritelor exprimate de alesii locali, e necesar un plus financiar si nu un minus...

Iata, in aceasta privinta, un articol apartinand cotidianului local "Viata Libera":

http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/28196-mai-e-mult-pana-departe-proiect-pentru-un-transport-public-occidental

"Mai e mult până departe - Proiect pentru un transport public occidental

Autor: Anca Melinte
Foto: Bogdan Codrescu

* Consilierii locali vor ca, în anii următori să dea o subvenție mai mică la Transurb * Printre altele, se vrea monitorizarea prin GPS a mijloacelor de transport, iar călătorii să știe ora de sosire în stație a autobuzului *

Cum ar fi să știm cu precizie când va veni autobuzul în stație, ca să nu ne mai lungim gâturile căutându-l în zare. Cum ar fi ca subvenția acordată din bani publici societății Transurb să fie mai mică, încasările mai mari, ba mai mult, să dispunem de smart-carduri care să ne permită să călătorim cu mijloacele de transport în comun, publice sau private? Asemenea avantaje ar fi cu atât mai binevenite dacă avem în vedere situația actuală din transportul local. După cum v-am mai informat, în acest moment, în bugetul pe 2012 aprobat pentru Transurb, din veniturile totale de 48,7 milioane de lei, subvențiile înseamnă 32,3 milioane de lei. Ca să nu mai punem la socoteală facilitățile stabilite de aleșii locali care au dus la eliberarea, anul trecut, a 259.935 de abonamente gratuite și 78.000 la jumătate de preț, în condițiile în care s-au vândut cu prețul întreg doar 54.399 de abonamente. Aleșii locali au votat recent în favoarea realizării unui studiu de fezabilitate pentru a constata oportunitatea implementării unui sistem de management al transportului public în municipiul Galați. Scopul principal îl constituie diminuarea subvenției Transurb în anii următori.

Avantaje fără număr
Când au decis că este necesar un asemenea studiu, consilierii au luat în calcul și alte aspecte care își pun amprenta asupra activității de transport: majorarea veniturilor societății, scăderea evaziunii fiscale, diminuarea numărului de persoane care călătoresc fără bilet și scăderea consumurilor de carburant pentru SC Transurb SA. Aleșii consideră absolut necesară monitorizarea în timp real a poziției mijloacelor de transport cu ajutorul sistemului GPS. Planul merge mai departe și mai îndrăzneț: călătorii vor fi informați în stațiile de autobuz asupra orelor de sosire a vehiculelor, iar încadrarea vehiculelor de transport în orarul de circulație și în ruta prestabilită și utilizarea eficientă a resurselor, în special a combustibilului, vor fi analizate. Atunci când vor exista aplicații utilitare pentru digitizarea traseelor și pentru generarea automată a graficelor de circulație, vom avea statistici reale și sigure cu privire la transportul public local în totalitatea lui. La final se are în vedere emiterea de carduri, valabile atât pentru transportul în comun, cât și pentru accesul în diferite instituții care aparțin Consiliului Local."



100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.26 kb
 Vizualizat:  de 8256 ori

100.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2012 10:28:14    Titlul subiectului: 154123

Intre reprezentantii conducerii Transurb si sindicate:

http://www.monitoruldegalati.ro/comunitate/negocieri-la-transurb-11546.html

"Negocieri la Transurb

Scris de Magda CONDOS

14 Martie 2012
--------------------------------------------------------------------------------
Reprezentanții conducerii Transurb și cei ai sindicatului reprezentativi s-au așezat recent la masa tratativelor pentru a discuta pe marginea noului Contract Colectiv de Muncă (CCM) de la nivelul unității. Reamintim că laTransurb a existat un Contract Colectiv de Muncă valabil până la sfârșitul anului trecut, când reprezentanții celor două părți au decis să îi prelungească valabilitatea până în cursul lunii martie. Reprezentanții conducerii societății și cei ai sindicatului care a obținut reprezentativitate în condițiile noii Legi a dialogului social au demarat recent discuțiile în vederea baterii în cuie a prevederilor unui nou CCM, tratativele având loc în condițiile în care bugetul de venituri și cheltuieli al societății, aferent acestui an, nu a fost încă aprobat. Reprezentanții sindicatului reprezentativ care participă la negociere au înaintat și o solicitare legată de drepturile salariale, și anume cea privitoare la creșterea cu 10% a salariilor, cerere care este greu de crezut că va putea fi aprobată, deoarece trebuie identificate sursele de finanțare."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2012 12:08:54    Titlul subiectului: 155722

Facilitati oferite de Transurb somerilor, facilitati care nu starnesc interesul asteptat... Multi calatori cunosc aceste facilitati oferite dar prefera sa cotizeze transportatorilor privati (care n-au nici un fel de facilitati) altii stiu ofertele dar nu le pasa... cel putin pana cand se intalnesc cu echipajele de la Control-Trafic in fata carora joaca fie rolul de supus cu lacrimi de umilinta in ochi, fie cel de agresor cu muschi tremuratori sub tricou. Prin promptitudinea, politetea si totodata corectitudinea angajatilor de la Control, ambele piese mor repejor (cu sau fara ajutorul Politiei/Jandarmeriei) si ajungi la urma, pagubit fiind (pagubit pe buna dreptate!!!) sa te intrebi daca nu era mai bine sa optezi pentru facilitatile alea...

Mai jos, un articol oferit de cotidianul local "Viata Libera": http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/30516-galati-viata-libera-someri-transurb-autobuz-totolici

"Dezinteres pentru abonamentele Transurb la preț redus
Autor: Maria Măndiță

În februarie, Consiliul Local a decis că șomerii indemnizați din oraș pot avea abonamente la jumătate de preț pentru o linie pe un mijloc de transport în comun a Transurb
--------------------------------------------------------------------------------

Din păcate, lunar, abia se eliberează 50 de astfel de abonamente, în condițiile în care, potrivit datelor AJOFM Galați, în municipiu există peste 4.100 de șomeri indemnizați. Restul de 4.050 nu știu de această inițiativă, nu le pasă sau poate că nici nu le convine.
Cine a avut ideea și cât costă ea?
Că prea puțini șomeri sunt interesați de ajutorul financiar acordat de municipalitate ar fi trebuit să se gândească în primul rând cei nouă consilieri locali inițiatori ai hotărârii de CL, prin care s-au repartizat 569.200 lei (pe zece luni), bani care să susțină abonamentele la preț redus. Cei nouă consilieri locali inițiatori ai HCL sunt: Mihai Manoliu, Raul Mihailov, Mihail Bucatanschi (PNL), Radu Gheorghe (PDL), Roman Apostol Picu (PC), Daniel Apetrăchioaie, Aurelian Constantin, Stelian Lupu și Nicușor Ciumacenco (pe când încă se mai aflau în PSD).

Costă mult și la jumătate de preț

Directoarea SC Transurb, Genica Totolici spune că "În loc de 40 de lei pe lună, pentru un abonament pe o linie, șomerii ar putea plăti doar 20 de lei. În martie abia am eliberat 25 de abonamente, iar în aprilie, abia 50". Unul din motivele pentru care șomerii nu își fac astfel de abonamente subvenționate ar putea fi faptul că "poate nu le convine. Pentru un șomer, să dea 20 de lei pe lună este mult; poate preferă să dea doar 1,5 lei la microbuz sau autobuz o dată sau de două ori pe lună, cât se duce la AJOFM", mai crede șefa Transurb. Un alt motiv ar putea fi lipsa de informare a șomerilor sau faptul că realmente nu ei ar avea cea mai mare nevoie de un astfel de ajutor, ci tocmai șomerii neindemnizați!
Cei mai mulți nu au niciun drept!
Din cei 14.251 de șomeri înregistrați la finele lui aprilie la AJOFM Galați, 10.744 sunt neindemnizați, deci nu mai primesc nici un ban de la stat și nici nu lucrează nicăieri. Și șefa AJOFM Galați, Carmen Hanțațuc este de părere că mai de folos le-ar fi fost șomerilor neindemnizați abonamentele Transurb gratuite sau la jumătate de preț.

Ce spun șomerii?

La sediul AJOFM Galați vin zilnic șomeri pentru a-și viza carnetele. Ciprian Marin, de 24 de ani, ne-a spus că nu știa de ajutorul oferit de CL, dar s-a consolat la gândul că se va angaja foarte repede, spre deosebire de mama unei tinere care abia ieșise din plata șomajului, dar care încă nu și-a găsit un loc de muncă: "sigur că era bine să îi dea și fetei abonament. Cât a fost în plată, nu am știut că are acest drept!".
Singura care are abonament la preț redus, Teodora Ichim, vine frecvent la sediul agenției, pentru că urmează și cursuri de recalificare: "dar dacă vom face și practică, așa cum se aude, voi merge cu o altă linie Transurb, iar abonamentul este valabil doar pe o linie, nu pe două. În schimb, contează ajutorul, căci la 400 de lei, cât este indemnizația de șomaj, vă închipuiți
".

In fotografia atasata mai jos, apartinand cotidianului "Viata Libera", este midibuzul LXA pe vremea cand unul dintre canatele celei de-a doua usi nu fusese inlocuit cu bucata aceea din placaj alb... Poza a fost facuta pe strada Garii, la cativa metri de intersectia acesteia cu strada Mihai Bravu.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.03 kb
 Vizualizat:  de 7804 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2012 08:28:44    Titlul subiectului: 155905

Despre conditiile de calatorie in autobuze:

http://www.viata-libera.ro/societate/30673-in-autobuze-calatorii-au-nervi-de-fier-si-rabdare-de-otel-viata-libera-galati

Călătorii din autobuze au nervi de fier și răbdare de oțel

A fi călător cu autobuzul este mai mult o necesitate decât o plăcere. Dar, în timp ce prin țările civilizate nu auzi în autobuz nici telefoane, nici muzică la maximum, nici discuții pe un ton ridicat, la noi lucrurile stau cu totul altfel. Am mers câteva stații pentru a vedea cum se comportă gălățeanul în timpul călătoriei și prin ce trece acesta în drumul spre destinație. În acest sens, am ales autobuzele de pe traseele 11 și 102, ele fiind cele mai aglomerate, conform informațiilor furnizate de reprezentanții Transurb.
Multe haine dăunează atmosferei
Nu este o noutate faptul că majoritatea călătorilor o reprezintă pensionarii deoarece aceștia au gratuitate. Un lucru ne-a lovit încă de la urcarea în mașină: mulți dintre vârstnici nu apreciaseră corect temperatura de afară și se îmbrăcaseră prea gros, iar consecințele acestei decizii își croiau cu succes drum spre nările celor din jur. În acest fel, dându-și concursul și căldura din autobuz, mai ales la modelele ale căror geamuri nu se deschid, în anumite zone aerul devine irespirabil.

Pentru un scaun liber, se calcă în picioare

Un alt aspect observat de noi îi privește și de data aceasta pe călătorii mai în vârstă: ei nu așteaptă să coboare ceilalți călători, ci urcă în autobuz imediat ce se deschid ușile, ciocnindu-se unul de altul și iscând certuri scurte. Situația apare aproape la fiecare oprire, iar graba are un scop clar: găsirea unui scaun liber. În spatele pensionarilor grăbiți, tinerii se amuză de aceste episoade. În ceea ce-i privește, vorbitul tare, cu înjurături din plin, discuțiile interminabile la telefonul mobil, chiar îmbrâncitul printre bare reprezintă dovezi clare că le lipsesc cei șapte ani de acasă.
Un lucru ne-am mai frapat, iar pe acesta Transurb îl va verifica, fără îndoială. Cât am călătorit noi, nimeni nu a compostat vreun bilet. Chiar toată lumea să fi avut abonament, fie el gratuit sau nu?!


Apare si un comentariu al unui calator suparat ca la DAB si DAF nu se deschide usa din fata. Cred ca ar trebui explicat mai mult acest aspect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 11:22:32    Titlul subiectului: 155929

Viata Libera a scris:
Un lucru ne-a lovit încă de la urcarea în mașină: mulți dintre vârstnici nu apreciaseră corect temperatura de afară și se îmbrăcaseră prea gros, iar consecințele acestei decizii își croiau cu succes drum spre nările celor din jur.

In cazul in care cineva se gaseste sa le faca observatie, va stie tot autobuzul si implicit jumatate de Galati pentru impertinenta de care ati dovada cand le-ati atras atentia. Am intalnit cazuri si mai rele... Mentionez doar o scurta calatorie intr-un Den, alaturi de un mosneag pescar care prinsese ceva pesti imputiti precum si - un alt exemplu - o batrana venita de la tara, care transporta o branza fermentata "dupa o reteta frantuzeasca", branza care s-a mai si... scurs pe podeaua masinii.
Vorba reclamei de la televizor... Credeati ca e extrem?!
Viata Libera a scris:
Un alt aspect observat de noi îi privește și de data aceasta pe călătorii mai în vârstă: ei nu așteaptă să coboare ceilalți călători, ci urcă în autobuz imediat ce se deschid ușile, ciocnindu-se unul de altul și iscând certuri scurte. Situația apare aproape la fiecare oprire, iar graba are un scop clar: găsirea unui scaun liber.

Batalia nu este doar pentru un loc pe scaun ci si pentru o pozitie cat mai buna in dreptul usii. Din acest motiv, veti observa de multe ori aglomeratie in dreptul celor doua/trei/patru usi ale mijloacelor de transport si spatiu relativ lejer intre acestea. Exista aici teama ca, fiind in varsta, si deci mai incet de picior, sa ratezi coborarea. E drept, au existat si astfel de cazuri (in special din cauza aglomeratiei) dar soferii au oprit imediat pentru a permite coborarea persoanelor aflate inca in salon.
Viata Libera a scris:
În ceea ce-i privește, vorbitul tare, cu înjurături din plin, discuțiile interminabile la telefonul mobil, chiar îmbrâncitul printre bare reprezintă dovezi clare că le lipsesc cei șapte ani de acasă.

Este practic o dovada de teribilism, la fel ca si mazgalitul geamurilor si banchetelor. Si ei sunt refractari la observatie, de multe ori se iau la harta cu persoanele mai varstnice (dar mai curajoase decat gorilele mature care se fac ca nu vad si n-aud nimic pana la coborarea tinerilor), in special in spirit de bascalie. Oricum o dai cu ei, cad in picioare. Daca ii dai jos din autobuz, iti arunca pietre in geamuri iar Politia nu le face mare lucru fiindca ori sunt minori, ori nu-i mai gaseste. Daca le dai o scatoalca, vin cu parintii la poarta autobazei sau la sediu, pentru a-ti cere socoteala si a te ameninta cu nu stiu ce ruda barosana sau cu-n proces costisitor. Intr-un cuvant, teribilismul este in floare iar justitia noastra este atat de tampita si prost formulata incat pare mai mult sa-i indarjeasca decat sa-i potoleasca.
Viata Libera a scris:
Un lucru ne-am mai frapat, iar pe acesta Transurb îl va verifica, fără îndoială. Cât am călătorit noi, nimeni nu a compostat vreun bilet. Chiar toată lumea să fi avut abonament, fie el gratuit sau nu?!

Echipele de la Control-Trafic sunt zilnic pe teren si verifica, printre altele, corectitudinea calatorilor.
claudiu_samy a scris:
Apare si un comentariu al unui calator suparat ca la DAB si DAF nu se deschide usa din fata. Cred ca ar trebui explicat mai mult acest aspect.

La DAB-uri, usa din fata se deschide mereu. La Den-uri (DAF-uri), se evita de multe accesarea acelei usi fiindca pasagerii au obiceiul de a sta in dreptul canatului, impiedicand astfel orientarea soferului in trafic. Pentru a se evita astfel de evenimente, se prefera utilizarea celorlalte doua usi, lucru normal daca ar fi sa facem o comparatie intre gradul de civilizatie al calatorilor din vest si cel specific urbei noastre.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 11:57:30    Titlul subiectului: 156091

Sa deschida usa din fata pentru urcare si usile din spate pentru coborare. Sunt astia mai comozi care nu vor sa deschida decat usile 2 si 3..... indiferent ca vrei sa urci sau sa cobori....
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Iun 2012 20:31:01    Titlul subiectului: 156199

Total gresit! E vorba de modul de civilizatie urbana si implicit - dupa cum am mai spus, de atatea ori! - de gradul de orientare al conducatorilor auto in trafic. Spatiul de dupa BANDA ROSIE este necesar dar multi calatori nu inteleg... E vorba de ordine, disciplina si implicit CIVILIZATIE!

Ca un scurt exemplu, zilele trecute, un individ a blocat prima usa a unul Den cu un geamantan cat toate zilele, motivand ca doreste s-ajunga la gara si vrea sa stea cat mai aproape de coborare. Rugamintile politicoase venite din partea conducatorului auto de a muta bagajul au fost sortite esecului: omul s-a aratat deranjat si si-a motivat incapatanarea prin faptul ca... a cumparat si perforat biletul deci poate sta unde vrea atata vreme cat calatoreste in legalitate.
In cele din urma, insistentele colective l-au determinat sa avanseze cu tot cu calabalac spre mijlocul salonului, dar nu fara a bombani despre impertinenta conducatorului auto precum si despre cea a calatorilor "aliati".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6492
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iun 2012 12:05:07    Titlul subiectului: 156228

AmiralAOV a scris:
E vorba de ordine, disciplina si implicit CIVILIZATIE!
Problema este foarte simpla! Civilizatia se impune prin amenzi! Romanii nu stiu decat de bici! Vrei sa ii civilizezi pe romani, trebuie pus biciul pe ei.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ramona



Data înscrierii: 02/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Iul/2012
Mesaje: 11
Locație: Braila-Sibiu

MesajTrimis: Lun 04 Iun 2012 13:23:37    Titlul subiectului: 156232

Amiral, daca acel individ a cumparat bilet, in viziunea lui asta inseamna ca e stapanul autobuzului si a tuturor celorlalti calatori.
Stau si ma intreb cum ar fi reactionat daca nu ar fi avut bilet, tot la fel de impertinent?
Toate astea ar fi putut evitate foarte usor daca insul respectiv ar fi avut bun simt, dar deh traim in Romania si asta ne ocupa timpul cu tot felul de creaturi demne de dispret care cred ca desi ei fiind simpli calatori transportul in comn le apartine. Wink
guest a scris:
Problema este foarte simpla! Civilizatia se impune prin amenzi ! Romanii nu stiu decat de bici! Vrei sa ii civilizezi pe romani, trebuie pus biciul pe ei.
Haideti sa nu generalizam. Nu toti Romanii sunt barbari, neciopliti si nepoliticosi nu toti se cred buricul Pamantului. Sunt si oameni civilizati in tara asta care din nefericire platesc pentru barbaria unora si ma refer aici ca de cele mai multe ori nu cel vinovat plateste amenda ci un om cu bun simt si respect.
_________________
It-s your Nightmare !!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Iun 2012 01:48:00    Titlul subiectului: 156802

O noua posibilitate de balamuc urban ar putea fi instaurata odata cu devierea mijloacelor de transport de mare capacitate ale Transurb-ului de pe Balcescu pe Domneasca... Adica asa cum a fost in anii din urma, cand se construia si se asfalta cu cap (nu ca acum, cand Balcescu a ajuns la a patra asfaltare in mai putin de trei ani iar lucrurile sunt pe departe de a se fi terminat!). Iata un articol justificator:

http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=13631:circulatia-autobuzelor-pe-strada-balcescu-ar-putea-fi-deviata&catid=16:comunitate

"Circulația autobuzelor pe strada Bălcescu ar putea fi deviată
Scris de Magda CONDOS | Joi, 28 Iunie 2012

--------------------------------------------------------------------------------

Acest lucru susține că l-a solicitat celor de la Primăria Galați directorul general al Apă Canal, Gelu Stan, motivul fiind cel legat de faptul că strada nu ar fi stabilă din punct de vedere tehnic din cauza traficului greu. „Solicitarea noastră este ca circulația grea să fie deviată pe strada Domnească, și aici mă refer la autobuzele mari. Au apărut niște probleme la lucrările efectuate în cadrul programului ISPA pe strada Bălcescu, care vor fi remediate în 2 săptămâni și pentru care nu se va plăti nimic de la bugetul municipalității, deoarece ele se află în garanție. Practic, problema este legată de faptul că etanșeitatea lucrării făcute în cadrul programului ISPA pe strada respectivă nu mai este asigurată”, ne-a declarat Gelu Stan. Dar aceasta nu este singura „minune” apărută pe străzile Galațiului, luni răsărind în fața hotelului Vega de pe Faleza Superioară a Dunării o groapă mică, care a fost imediat împrejmuită și ale cărei lucrări de remediere ar fi urmat să fie finalizate în cursul zilei de marți, așa cum ne-a declarat luni seară primarul Marius Stan. "

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Iul 2012 00:46:18    Titlul subiectului: 157011

Planuri de viitor pentru Transurb Galati...

Ce s-a realizat si ce se va realiza, intre prezent si viitor... Atat in cursul zilei de 22 iunie cat si in cursul zilei de astazi, presa locala a avut (ar fi avut) ocazia s-asiste la ceea ce inseamna priminirea parcului auto al regiei noastre de transport local. Din pacate, doar o singura "voce" a fost dornica de "comunicare", si anume cea a cotidianului local "Viata Libera".

Iata articolul:

"Transurb a achiziționat 11 tramvaie la mâna a doua din Olanda
Autor: Maria Stanciu Foto: Ionatan Țuțu

Din toamnă, 11 tramvaie vor îmbogăți zestrea Transurb. „Au fost achiziționate din Rotterdam - Olanda și sunt de produse în 1987. Am ales această soluție pentru că nu ne permitem să cumpărăm modele noi care costă enorm, între 2 și 2,5 milioane de euro bucata. Pare ireală suma, dar noi am primit, recent, de la Astra Arad o ofertă de tramvaie cu 1,5 milioane de euro bucata, fără nicio dotare. În funcție de utilități, scaune, număr de uși, rampă pentru persoane cu nevoi speciale, prețul ajunge până la 2,5 milioane de euro pentru un tramvai”, ne-a spus Genica Totolici, director al SC Transurb SA Galați.
Societatea gălățeană de transport urban nu a mai făcut investiții în transportul electric, ramură de viitor în țările UE, din anul 2008, când a cumpărat 10 troleibuze, plus 30 de autobuze. „Cauza a fost lipsa fondurilor, tocmai de aceea am preferat să cumpărăm tramvaie second-hand, pentru a preveni întâmpinarea unor blocaje. Investiția în cele 11 tramvaie a costat 5.000 de euro bucata, plus transportul. Noile tramvaie sunt într-o stare bună și, după verificarea electronică, tehnică vor intra pe traseu, cel mai sigur în septembrie", a adăugat interlocutoarea.
Genica Totolici spune că are în planul de investiții pe 2012 și cumpărarea a 50 de autobuze, fiindcă parcul auto este învechit în proporție de 60 la sută. „Mai bine de jumătate din cele 135 de autobuze sunt modele vechi, uzate și sunt frecvent reparate. E nevoie să renunțăm la modelele Isuzu și Cobra și, ca să le înlocuim, vom încerca până la sfârșitul anului să cumpărăm cele 50 de autobuze printr-o rată pe doi ani”, precizează Genica Totolici
."

Am incadrat acest articol in cadrul discutiilor generale despre transportul local galatean fiindca:

-se trateaza un subiect complex;

-implica planurile de viitor ale regiei, planuri care se rasfrang si asupra retelei de autobuze.



100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.4 kb
 Vizualizat:  de 7263 ori

100.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Iul 2012 00:51:38    Titlul subiectului: 157012

Trecem acum la un balamucul de pe strada Balcescu; intre justificari logice si eterna disputa a nemultumirilor locale, imposibil de dovedit: http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=13735:devierea-traficului-de-pe-str-balcescu-decizie-intempestiva-oi-insuficient-popularizata&catid=16:comunitate

"Devierea traficului de pe str. Bălcescu: Decizie intempestivă și insuficient popularizată

Scris de Magda CONDOS | Marți, 03 Iulie 2012

--------------------------------------------------------------------------------

Liceenii de la LVA care au intrat ieri în focul examenelor au avut surpriza neplăcută să constate că nu au mai putut ajunge la liceu folosind mijloacele de transport în comun ale Transurb sau microbuzele, și asta deoarece chiar începând de ieri circulația de pe strada Bălcescu a fost deviată pe strada Domnească. Decizia legată de modificarea regulilor de circulație pe strada aflată în buricul târgului se poate considera a fi una plină de mister, deoarece anunțul privitor la devierea circulației autobuzelor Transurb și a microbuzelor a fost comunicat vineri după-amiază de către Primărie doar unui singur cotidian local, deși ar fi fost normal ca acest lucru să se facă din timp și să fie popularizat corespunzător. Din informațiile noastre, anunțul a fost dat de către Direcția Tehnică a Primăriei și nu se spunea nimic legat de restricțiile aplicate în cazul celorlalte mijloace de circulație.
O stradă din nou în focul lucrărilor
La scurt timp după ce strada Nicole Bălcescu a fost în focul lucrărilor ISPA, lucru care a condus la oprirea circulației timp de luni de zile, pe strada cu pricina a început să se lucreze din nou, de aceeași firmă, și anume Vega 93. Directorul Transurb, Genica Totolici, ne-a declarat că vineri a fost înștiințată de către Primăria Galați că începând de luni circulația mijloacelor de transport ale Transurb va fi modificată. „Nu ni s-a comunicat data de finalizare a lucrărilor. Societatea noastră a comunicat presei, vineri la prânz, faptul că mijloacele de transport ale Transurb nu vor mai circula începând de luni pe strada Bălcescu, ci vor fi deviate pe strada Domnească”, a afirmat directorul Transurb. Potrivit informațiilor noastre, cel care ar fi luat decizia respectivă ar fi viceprimarul social-democrat Florin Popa."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 12:55:13    Titlul subiectului: 157383

Luni, vremea s-a dat in stamba... Era nevoie de o ploaie zdravana dupa zilele de zapuseala in care ne-a luat cu lesin dar... ceea ce am primit a fost demn de consemnat in cartea de "recoarde" a Galatiului (dac-o exista asa ceva):

Timp de aproximativ 20 de minute, vizibilitatea a scazut sub 15 metri datorita ploii, furtunii si grindinei care au bagat in sperieti orasenii. Mijloacele de transport au oprit pe unde au putut, de teama sa nu ramana fara geamuri. Reteaua de troleibuz a avut de suferit in special datorita reclamelor si pancardelor agatate intre perechile de stalpi care sustin consolele iar blocarea unor strazi de catre copacii si cablurile electrice au facut ca itinerariile mijloacelor de transport sa se desfasoare ca-ntr-un labirint. Mai precis, traseele din Complexul Francezi precum si cele de pe Cosbuc au fost deviate pentru cateva ture.

Cei de la Salubrizare au intervenit insa cu promptitudine (pacat ar fi sa nu le recunoastem meritul!) si au eliberat in cel mai scurt timp posibil arterele orasului. De asemenea, au intervenit si la apelul cetatenilor solicitand ajutoare prin parcari sau strazi secundare.

Mai jos, doua fotografii apartinand cotidianului "Viata Libera". Iata si link-ul oglindind un articol despre... 30 de minute greu de uitat...: http://www.viata-libera.ro/eveniment/32446-viata-libera-galati-orasul-distrus-de-furia-naturii-potopul-de-30-de-minute



8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.94 kb
 Vizualizat:  de 7089 ori

8.JPG



11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.65 kb
 Vizualizat:  de 7089 ori

11.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 10:54:09    Titlul subiectului: 157534

Transportul cu maxi-taxi dauneaza obiceiurilor soferilor de pe autobuze/troleibuze:

Avem in oras cateva statii dotate cu alveole: Tiglina 1, Mazepa, Potcoava. Scopul lor este ca autobuzele sa intre in alveola si in felul acesta banda 1 de circulatie sa ramana libera. Insa din cauza microbuzelor care petrec mult timp stand in alveola, soferii de autobuze sunt obligati sa faca statia pe banda 1. Cand sunt maxi-taxi-uri in statie, e de inteles. Dar se mai intampla ca soferii sa nu intre in alveola chiar daca statia e complet libera, blocand astfel banda 1. Astazi in drumul spre servici autobuzul nu a intrat in alveolele de la Mazepa si Potcoava, desi erau libere. Cu alta ocazie, in Centru, cu statia inainte de intersectie, autobuzul a oprit pe banda 2 desi in acel moment nu era niciun maxi-taxi in statie. Sunt cazuri izolate dar produc oarecare deranj.
Ar fi util ca Transurb sa le aminteasca soferilor sa faca oprirea cat mai aproape de bordura atunci cand aceasta e posibila: e si mai usor pentru calatori si elibereaza o banda de circulatie. In plus, iesirea din alveola nu ar trebui sa creeze probleme, autobuzul avand prioritate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Următoare
Pagina 18 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community