Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TIMIȘ
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 21:36:58    Titlul subiectului: 17922

Intr-o perioada se vehicula ideea ca design-ul Timisurilor a fost inspirat dupa unele vagoane care circulau in Ungaria. Cele mai "patratoase" sunt acestea, iar schema dispunerii geamurilor si a usilor in mare este aceasi. Daca e sa analizam o anumita categorie de vagoane, vom observa ca, intr-o mare proportie urmeaza acelasi tipar.
Timisurile sunt totusi deosebite si oarecum finute, in ciuda designului de topor, parca au imprumutat ceva din "veselia" unei Tatre si sunt destul de impunatoare in comparatie cu VxA-urile existente (incluzand si metroul usor din capiatala - V3A "modernizate" Laughing )))))
TIMISUL este un produs original. Ca e bun sau rau, asta depinde de opinia fiecaruia. Ptr mine a fost bun si a facut parte din copilaria mea, au fost primele vagoane cu care am mers in viata mea...dar Tatrele T4 m-au fascinat Wink



DSC00069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.93 kb
 Vizualizat:  de 18888 ori

DSC00069.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iun/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 13 Mar 2006 17:11:00    Titlul subiectului: 00000000 18342

La Cluj Timișurile leagănă, dar treaba nu e relevantă, având în vedere calitatea deosebit de slabă a căii de rulare. Din cele spuse pe forum, se pare că Timișurile sunt pe cale de dispariție.
Înălțimea unui Timiș 2 cu pantograful ridicat (ca, de altfel, al oricărui tramvai cu pantograful pe linie) trebuie să fie de 4,5 m. Timișul are "defectul" de a fi foarte înalt. În stațiile fără refugiu, se urcă greu. Mai bine zis, se urca, dat fiind faptul că în Iași nu mai circulă Timișuri. Chiar dacă pantograful e coborât, înîlțima între capotă și pantograf e de câteva zeci de centimetri, deci e foarte posibil ca valoarea de 280 cm să fie reală.
Timișul avea tendința de:
-lăsare în spate a vagonului din față
-lăsare în față a vagonului din spate
Asta îneamnă că partea din față a vagonului din față și partea din spate a vagonului din spate erau mai înalte. Astel, un călător urca mult mai greu la ușa 1 și la ușa 6 (a treia ușă a remorcii) decât unul care se suia la ușa 3 sau ușa 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 16 Mar 2006 21:48:55    Titlul subiectului: 18545

Legat de tramvaiele Timis, iata cam cum asi vedea eu modificarile care se puteau aduce unui boghiu de Timis-2. Desenul nu e nici pe departe perfect. E o schita realizata de mine, dar cred ca se disting detaliile. Parerea mea este ca aceste tramvaie ar fi putut avea o viata f lunga daca i se aduceau imbunatatiri si modificari ale sistemului de suspensie si rulare.


Boghiu Timis-modificat-.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  6.92 kb
 Vizualizat:  de 20098 ori

Boghiu Timis-modificat-.GIF


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Mar 2006 14:23:55    Titlul subiectului: 18580

Boghiul de Timis din Iasi nu avea patina, dar aceste tramvaie aveau in schimb frana cu aer, devenita frana de serviciu (modificare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2006 20:04:31    Titlul subiectului: 18707

Tom a scris:
Boghiul de Timis din Iasi nu avea patina, dar aceste tramvaie aveau in schimb frana cu aer, devenita frana de serviciu (modificare).
Nici boghiurile originale ale Timisurilor din Arad nu aveau patina. Insa, asa cum am mai scris si la topicul legat de tramvaiele aradene, boghiurile au fost modernizate, probabil la Strungul Arad, adaugandu-se si patina. Oricum, cred ca este un accesoriu relativ inutil, deoarece de la unele boghiuri sunt scoase. Boghiuri vechi mai sunt cred doar pe vagonul de vara, iar noi pe toate Timisuriel ramase.
Odata, eram in vagonul remorca #211, in statia de la Primarie. S-a desprins ceva furtun ce venea din vagonul motor,#220, si fasaia (probabil ceva cablu de frana, nu am studi tehnice Mr. Green ), si ca un rezultat au fost coborate patinele. Vatmanul a incercat sa porneasca, dar degeaba, vag remorca avea patinele coborate. Tot ce a facut a foat sa reintroduca acel furtun la locul lui... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2006 20:39:48    Titlul subiectului: 18711

Nu cred ca patina este un element indispensabil. Ea asigura franarea de urgenta la majoritatea modelelor de tramvaie. La Tatre, daca raman fara frana de serviciu singura care ramane este frana pe patina, foarte eficienta. Din cate stiu, la o viteza de 50 km/h, la activarea franei de urgenta, un vagon Tatra se opreste in cca 8 metri. Patina este folosita si la oprirea in statii aflate in panta (vatmanii de pe GT4 folosesc patina pe dealul Copoului - Iasi ).
Intradevar Timisurile din Iasi nu au avut patine.
Pentru Timisurile din Iasi, faptul ca nu au avut patina a prezentat un mare dezavantaj: au deservit numai trasee cu panta mica (9b, 10) sau fara pante (5, parca si pe 2 au mers). E clar ca nu au vazut trasee precum 1, 3 sau 8, ce au pante destul de mari.
In 1998, pe 12 iunie, daca-mi aduc bine aminte, s-au facut 100 de ani de transport electric in Iasi. S-a organizat o parada cu vagonele care au circulat si circulau la momentul respectiv in Iasi (AEG #1; ITB #100 - restaurat, dar nu prea reusit Crying or Very sad ; Timis 2 #323; Tatra T4D #201 - primul T4D din Iasi (ar fi fost mai nimerit un T4R Wink ); V2A #356 (sau altul) si un GT4, adus din Stuttgart. In aceasta ordine s-a plecat din intersectia str. Arcu cu str. Garii, in jurul orei 13. Au urmat traseul Tg. Cucu - Copou - Podu Ros - Baza 3 - Depou Gara.
Ei, pe Copou Tatra T4D a mers aproape de Timis, in cazul in care acesta ramanea fara frane. Nu s-a intamplat nimic, dar totusi vagoanele erau pline ochi cu oficialitati si ceva calatori veniti la o plimbare cu tramvaiul.
La coborare Timisul a fost tinut mai din scurt la franare decat Tatra, in fata avand ITB-ul. Rolling Eyes
Daca se modernizau boghiurile Timisurilor cum s-a facut in cazul Prototipului 316 poate am fi avut si azi cateva in exploatare, dar s-a preferat achozitionarea vagoanelor la mana a doua, un lucru mai bun, de altfel!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 14:49:08    Titlul subiectului: Tipuri de Timis-2 20311

TATRA a scris:
Pentru Timisurile din Iasi, faptul ca nu au avut patina a prezentat un mare dezavantaj: au deservit numai trasee cu panta mica (9b, 10) sau fara pante (5, parca si pe 2 au mers). E clar ca nu au vazut trasee precum 1, 3 sau 8, ce au pante deswtul de mari.
Nu cred ca doar lipsa patinei nu a permis acestor vehicole sa mearga pe trasee cu panta mare. Cred ca este o cauza tehnica legata de constructia lor. Totusi, vagonul modernizat 316 putea merge pe pantele din Copou.
TATRA a scris:
In 1998, pe 12 iunie, daca-mi aduc bine aminte, s-au facut 100 de ani de transport electric in Iasi. S-a organizat o parada cu vagonele care au circulat si circulau la momentul respectiv in Iasi (AEG #1; ITB #100 - restaurat, dar nu prea reusit Sad ; Timis 2 #323; .... V2A #356 (sau altul)....
356 de astazi este fostul 352. Nu stiu daca acela a fost si nici nu conteaza in acest topic. Vagonul Timis a fost insa 316 si nu 323 (astazi 342).
1. - 2. Au existat 2 tipuri de vagoane Timis, cel putin din punct de vedere al aspectului partii din fata: cele cu caseta de afisare a traseului pe acoperis si cel cu caseta inclusa deasupra parbrizului. Iata aceste modele. Primul a fost fabricat inclusiv pana in 1981, celalalt din 1981 pana in 1990.
3. - 4. Ulterior, s'a facut o modificare la vagoane, decupandu-se partile laterale in zona boghiurilor. Se pare ca datorita inscrierii in curbe stramte aceasta zona nedecupata se deteriora.
Marimea decupajului, precum si aplicarea unei masti din cauciuc sau alt material, difera de la o retea de transport la alta.



f2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  10.21 kb
 Vizualizat:  de 20257 ori

f2.jpg



f1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.87 kb
 Vizualizat:  de 20256 ori

f1.jpg



l2_210.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.78 kb
 Vizualizat:  de 18106 ori

l2_210.jpg



l1_798.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.13 kb
 Vizualizat:  de 18112 ori

l1_798.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iun/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 16:15:31    Titlul subiectului: Re: Tipuri de Timis-2 20330

Un alt element îl constituie acele grile pe unde intra aerul pentru încălzire.
-Majoritatea Timișurilor au două asemenea orificii pe ambele vagoane, orificii situate pe partea opusă ușilor
-Unele au două perechi de orificii doar la vagonul motor, remorca neavând nimic (nu știu cum era încălzită remorca). În pozele de mai sus se pot observa cele două tipuri
Tom a scris:
Au existat 2 tipuri de vagoane Timis, cel putin din punct de vedere al aspectului partii din fata: cele cu caseta de afisare a traseului pe acoperis si cel cu caseta inclusa deasupra parbrizului. Iata aceste modele. Primul a fost fabricat inclusiv pana in 1981, celalalt din 1981 pana in 1990.
În Arad există Timișuri făcute începând cu 1981 cărora, la reconstrucție (este mai mult decât o RK) li s-a desființat gemulețul de deasupra parbrizului și, în locul casetei de afișare a numărului de linie a apărut un... far (nu la toate). Este vorba de
-rama 1+2
-rama 15+16
ambele fiind adaptate transportului interurban (nici "tractorul" nici "remorca" nu mai au ușa din mijloc). Ceea ce nu știu este dacă s-a umblat la avertizoarele sonore sau nu. Altfel spus, dacă alături de sonerie (sau în locul ei) există goarne sau nu. Fiind adapat transportului suburban, nu m-aș mira să aibă în dotare goarnă. La Cluj, deși tramvaiul circulă doar în perimetrul orașului, toate Timișurile în stare de funcțiune au, alături de sonerie, și goarnă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 16:54:26    Titlul subiectului: 20335

OAB a scris:
Un alt element îl constituie acele grile pe unde intra aerul pentru încălzire.
-Majoritatea Timișurilor au două asemenea orificii pe ambele vagoane, orificii situate pe partea opusă ușilor.
-Unele au două perechi de orificii doar la vagonul motor, remorca neavând nimic (nu știu cum era încălzită remorca). În pozele de mai sus se pot observa cele două tipuri
- Cred ca toate Timisurile au cel putin doua orificii pe ambele vagoane.
- Intr'adevar, cel din poza are 2 perechi, insa acest lucru nu este legat de faptul ca vagonul este de tipul al 2'lea. La Iasi nu am vazut vagoane cu 2 perechi de orificii, desi cu exceptia primelor doua, toate erau din seria cu caseta deasupra parbrizului. Altfel spus, prezenta casetei de linie sau a decupajelor nu implica prezenta a 2 perechi de orificii, dar era singura poza in care vagonul este pozat din lateral.
Este si mai interesanta asemanarea intre Timis-1 si V12. Practic, in afara de un singur far, partea din fata asemanatoare cu EP vechi si fereastra din fata si din spate separata in 2 pe verticala (ca la EP), aceste vagoane seamana perfect cu vagoanele V12.
Mai tarziu, designul de Timis a inspirat modelul "modernizat" la Iasi din V58+V10. http://troleibuz.lx.ro/forum/viewtopic.php?p=345#345
Iata si un Timis-1. Pozele sunt doar informative. Vagoanele sunt separate pentru ca poza completa nu am dreptul s'o public. Daca admin'ul considera necesar, o va sterge.



t1-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.42 kb
 Vizualizat:  de 20212 ori

t1-2.jpg



t1-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.3 kb
 Vizualizat:  de 20212 ori

t1-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 966
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 09 Apr 2006 09:29:09    Titlul subiectului: 0000000 20382

In Arad, daca tin bine minte, au existat doar 2 orificii de aerisire pe timisuri. Pe cele reconstruite sunt sigur. Ultimul Timis nemodernizat ce a circulat in Arad a fost #230-#185, casat in 2005. Si acesta tin minte ca avea doar 2 orificii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2006 07:49:54    Titlul subiectului: 11111 24724

Tramvaiele model ,,Timis-2" pot circula fara patine de franare electromagnetica. Frana de serviciu al acestui tip de tramvai este pneumatica cu disc. La noi in Galati tramvaiele ,,Timis-2" au circulat in forma: 1-vagon motor+2 remorci, in total 3 vagoane cuplate, fara a vea patine de franare electromagnetica.
Iata schita franei de serviciu a vagonului -remorca- ,,Timis-2"



Sistem franare a vagonului remorca-TIMIS-2.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  5.73 kb
 Vizualizat:  de 20433 ori

Sistem franare a vagonului remorca-TIMIS-2.GIF


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 17:36:47    Titlul subiectului: 33512

Pe TIMIS-uri s-au montat si choppere. Motivul pentru care s-a montat pe Timișuri a fost destul de simplu: nu au ce să pună în locul lor, iar RK-urile sunt făcute superb: vagoanele arată mai bine decât dacă erau noi!
Astea sunt:


Al 3lea Timiș clujean modernizat este #8, însă el nu are(sper să-i pună) chopper.

#07 și #08 din Cluj au fost modernizate schimbându-se și aspectul botului. În schimb, la al 3lea Timiș modernizat, #33 s-a păstrat designul original.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iun/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 15:02:57    Titlul subiectului: 35229

Sunt 3 tramaie modernizate în maniera de mai sus, fiecare având fusta și prima treaptă a scărilor mai jos decât din fabrică.
33-ul are partea din față aproape neschimbată
07 și 08 au un fel de "botic" care, într-adevăr, nu arată prea bine
-07 și 33 au choppere, dar nu identice. Cel de pe 07 scoate un singur sunet în timp ce chopperul de pe 33 scoate 2 sunete; acesta din urmă e montat în salon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 6179
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 14:42:37    Titlul subiectului: 40174

Timiș-urile continuă să mă șocheze. Ultimele 2 lucruri care m-au lăsat mască (sub rezerva că eu unul nu am mers cu Timiș decât în Timișoara și nu știu dacă astea sunt dotări "standard") sunt:
1. Prezența în tramvaiele Timiș a unor "butoane", folosite probabil pentru comanda deschiderii ușilor.
2. Prezența unor spoturi luminoase încastrate în podea, chestie care mi se pare destul de S.F. pentru un Timiș...



0014-19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.17 kb
 Vizualizat:  de 19237 ori

0014-19.jpg



0014-15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.75 kb
 Vizualizat:  de 19237 ori

0014-15.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 16:00:32    Titlul subiectului: 40182

Butoanele indicate sunt pentru semnalul de alarma.
La Iasi nu am vazut niciodata acele spoturi, deci e posibil sa fie modificare locala ulterioara datei fabricatiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 672
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 18:53:17    Titlul subiectului: 40207

radub a scris:
Butoanele indicate sunt pentru semnalul de alarma.
La Iasi nu am vazut niciodata acele spoturi, deci e posibil sa fie modificare locala ulterioara datei fabricatiei.
Eu stiu sigur, ca am vazut asa ceva la Timis, dar a fost mai demult si nici nu stiu sigur in ce oras: fie in Cluj fie in Oradea... Stiu doar ca ma uitam foarte curios, ce poate fi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 19:33:05    Titlul subiectului: 40218

Butonul era pentru semnalul de alarma, spoturile erau pentru iluminare la scari.
Le-am mai prins in functiune, observa te rog, ca spoturile au aceeasi forma constructiva ca la autobuzele romanesti, deci era acelasi furnizor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 6179
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 14:06:16    Titlul subiectului: 40273

Asta am remarcat, că par aceleași spoturi ca și cele montate în plan vertical sau oblic în scările autobuzelor/troleibuzelor DAC/ROCAR sau ale tramvaielor V3A modernizate, însă nu mă așteptam să le văd într-un Timiș și mai ales în poziția asta, orizontală. Timiș-ul unde am făcut poza asta este din Ploiești, mă gândesc că face parte dintr-unul dintre ultimele loturi fabricate de fabrica timișoreană, pentru că la restul de Timiș-uri cu care am mers sau pe care le-am văzut, la Timișoara, Arad și Reșița, nu le-am remarcat.
Sunt extrem de furios din cauza intenției RATP de a casa cele 2 cupluri de Timiș-uri rămase, sunt într-o stare extrem de bună, mai ales relativ la condițiile de conservare de până acum, dar, repet, sunt într-o stare foarte bună, și eu am tot insistat pentru păstrarea măcar a unui cuplu, sunt tramvaie românești, astea, dacă se vor casa, le vom mai avea doar în amintire... Pentru că o TatraT4, să zicem, nu-i o problemă, cei de afară sunt suficient de deștepți să păstreze ei, însă Timișurile, VxA-urile, dacă nu avem grijă de ele, le vom mai vedea doar în poze... Crying or Very sad
Apropo, se mai știe ceva de acel TimișV2? Uzina care l-a produs mai există?
Acum iată o poză cu un Timiș utilitar din Iași, îmi place extrem de mult modul original de vopsire. Din păcate nu cunosc autorul pozei pentru a intra în contact cu el și a mai verifica dacă nu cumva mai există și alte astfel de poze minunate...



Plug Iasi1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.4 kb
 Vizualizat:  de 19164 ori

Plug Iasi1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 31/Mai/2018
Mesaje: 1093
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 21:57:32    Titlul subiectului: 40312

Vagonul din Iasi este 327 ex 0333.
Acum 333 ex 344 este alt timis utilitar, cu o forma usor diferita.
Actualul 344 este fosta remorca 344 !
Toate se gasesc pe situl http://iasi.stfp.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 16 Sep 2007 00:45:15    Titlul subiectului: 82828

Poate sa-mi zica cineva care este cu aprioximatie data in care a iesit din intreprindere ultimul vagon TIMIS?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
garcon



Data înscrierii: 01/Mai/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2010
Mesaje: 6
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 11:31:14    Titlul subiectului: 92832

Ultimul tramvai Timis 2 dintre cele care au mai circulat in Timisoara a fost fabricat in 1990. Nu stiu daca dupa aceea au mai fost fabricate tramvaie Timis 2, care sa fi fost livrate in alte orase(?). M-as indoi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2008 22:05:01    Titlul subiectului: 56u56u5 94698

Pe "old forum", ca sa ma exprim in stilul Amiralului am dat de o poza unicat care mie unuia mi-a placut enorm desi m-a si intristat. e poza unicului timis 2 articulat asa cum era el in 1996, tare pacat, mai ales ca arata destul de bine ca design.

Sursa: Blickpunkt Strassenbahn



4096.jpg
 Descriere:
timis 2 articulat
 Mărime fișier:  31.15 kb
 Vizualizat:  de 16810 ori

4096.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 17:32:18    Titlul subiectului: 100620

Aveti cumva o imagine buna din profil a unui tramvai Timis 2? Am nevoie pentru a'i face schita. As prefera una luata mai de departe, sa nu aiba prea multe distorsiuni optice, cam ca cea atasata de mine de exemplu.


profil Tatra.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.35 kb
 Vizualizat:  de 16404 ori

profil Tatra.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 20:48:34    Titlul subiectului: 100628

1000 mm, cu niscai modificari in timp:


IMG_2000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  632.36 kb
 Vizualizat:  de 16383 ori

IMG_2000.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 22:17:39    Titlul subiectului: 100635

Pe 1435:

http://i207.photobucket.com/albums/bb67/craiovatransport/Tw-Timis2/0011-Dep-020.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community