Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele din Pitești
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARGEȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Razvy_jhk



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Apr/2017
Mesaje: 109
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Mie 27 Mai 2009 00:35:05    Titlul subiectului: 111561

Cris KGS a scris:
Mercedesul AG 96 MUN circula pe traseul CENTRU-MALL? Smile sau a fost pozat din intamplare acolo?
Circula numai pe 3b si 2b atunci cand soferul reuseste sa repare cutia de viteze,in general lucreaza o zi 4 sta in garaj defect din cauza cutiei de viteza care nu mai schimba treptele de viteze cum ar trebui,traseul Centru EuroMall in prezent nu mai este al publitransului...
_________________
Adio reginica mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Razvy_jhk



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Apr/2017
Mesaje: 109
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 01:44:24    Titlul subiectului: 118340

Am si eu o intrebare pentru toti membrii forumului pentru ca eu unul nu pot gasi raspunsul, cum este posibil ca intr-o intreprindere sa dai anunt in ziar ca angajezi soferi pe autobuz si in acelasi timp sa dai afara doi soferi, cumm e cazul celor de pe autobuzele care lucrau in Arpechim ...?
Eu nu inteleg cum se poate face asa ceva, dai soferi experimentati afara si angajazi soferi care au lucrat pe maxi taxi care sunt un dezastru, va rog sa imi raspundeti si mie daca si in alte judete se intampla la fel pt ca la Pitesti se intampla numai minuni!
La fel au facut si cu casarea autobuzelor, ce era mai bun si mai putea circula inca 3 4 ani, au casat, ce este mai prost inca circula mai mult prin garaj ce-i drept...

_________________
Adio reginica mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2009 01:26:28    Titlul subiectului: 120667

Joia trecuta am petrecut o zi intreaga la Pitesti, cateva impresii culese atat de mine cat si aflate din discutii cu diversi oameni de la Publitrans.

Dupa cum zicea cineva pe forum inca de acum aproape un an, si autobuzele CNCD au primit numere de parc in intervalul 41-80, din pacate doar in fata, in spate ele lipsind. Interesant e ca si autobuzele Publitrans (cu exceptia MAZ-urilor) au fost redenumite, fiind alocate numere in continuarea intervalului 100-114 ocupat si inainte de MAZ-uri. Astfel ca numerotarea in oras este destul de uniforma si logica acum - 1-40 Girexim, 41-80 CNCD si de la 100 in sus Publitrans; cel mai mare numar pe care l-am intalnit era 136, un DAC in garaj. Interesant ca in plaja de numerotare de la 115 in sus numerele nu sunt alocate pe tipuri (DAC-urile impreuna, Ikarus-uri, Mercedes...) ci fara o logica evidenta, toate amestecate la gramada. Daca mai stie cineva noi numere pentru autobuzele vechi care nu le-am prins acum doua zile in poza il rog sa le treaca aici.

Cu ocazia asta a disparut si fontul acela specific Pitesti-ului cu care erau numerotate toate autobuzele; chiar si MAZ-urile care si-au pastrat numerele 100-114 au toate numerele scrise cu fontul nou, mai condensat. Pacat, personal imi placea mai mult fontul vechi.

La strada evident BMC-urile 'fac legea', urmate indeaproape de MAZ-urile de la Publitans. Pe langa aceasta mai sunt si cateva din vechile autobuze ale Publitrans-ului; am intalnit ieri 2 Ikarus si 4 DAC pe liniile normale plus un Mercedes pe o conventie. O surpriza placuta a fost sa-l regasesc la traseul pe actualul 127, fostul 028; am o slabiciune pentru acel autobuz, pentru ca in aprilie 2006 cand am fost pentru prima data la Pitesti (nici macar nu eram sigur ca exista alt transport inafara de dube!) a fost primul autobuz pe care l-am intalnit in oras cand am coborat din tren, fiind pe linia 8 la Gara Sud (aici poza) si am ramas blocat de cum arata... kitchos, ce-i drept, dar haios). DAC-urile si Ikarus-urile le-am vazut alaltaieri doar in linii mai marginase, nu in 2 sau 19.

Soferii nu-s obisnuiti sa fie pozati... multa lume m-a claxonat, toti prietenosi, multi m-au intrebat pentru ce, ne-am salutat, n-a facut nimeni scandal ca in alte orase.

Am calatorit cu un BMC gol de la garaj si mi s-a parut ca are un mers cam hurducanat, nu era lin ci suspensiile erau cam rablagite. Cand am intrebat pe un domn de la Publitrans daca i se par OK BMC-urile mi-a spus ca (dupa parerea domniei sale cel putin) suspensia este cea mai mare problema a acestor autobuze; in plus domnul respectiv prefera MAZ-urile batrane de 6 ani BMC-urilor batrane de aproape 2. In plus alta problema a BMC-urilor citata de domnul respectiv ar fi niste conducte care la MAZ sunt ascunse sub plafon, inauntru iar la BMC afara, sub autobuz, fiind vulnerabile la temperaturi foarte scazute.

Am mai aflat ca in fiecare linie cei 3 parteneri au un numar constant si prestabilit de tururi la fiecare moment al zilei; sa zicem in linia 2 la ora 14 in zile de lucru sunt 7 CNCD, 8 Girexim si 3 Publitrans (cifrele sunt inventate de mine cu titlu de exemplu).

Tot un domn de la Publitrans mi-a spus ca de la 1 ianuarie (peste o luna deci) s-ar incepe operarea pe unele curse exterioare, eventual mai reducand din ranforsarile liniilor urbane de la orele de varf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
vatonist



Data înscrierii: 31/Mai/2008
Ultima vizita: 27/Dec/2010
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 01:50:40    Titlul subiectului: 121512

Am si eu o nelamurire...Imi plac autobuzele 117, 127, 128, 129 ale Pitestiului... unde as putea sa le gasesc, daca vin de la Gara? Stiti cumva o statie comuna cu majoritatea sau macar exemple de linii pe care circula adesea vreun DAC sau Ikarus? multumesc Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 10:36:47    Titlul subiectului: 121517

Dat fiind faptul ca zilele astea se opereaza cu program redus, cel mai probabil e ca majoritatea autobuzelor respective sunt la garaj - Str. Depozitelor 2, cam vreo 3 km nord fata de gara.

Pentru a afla totusi eventuala repartizare pe linii se poate suna chiar la Publitrans si cerut cu dispeceratul - daca ai noroc de o persoana amabila acolo ar putea sa-ti spuna pe ce linii sunt. Daca nu un drum la pana la ei sigur poti afla informatia de la revizorul/dispecerul care isi are biroul langa poarta.

Sunt doua locuri in oras pe unde trec majoritatea traseelor - primul ar fi 3 sau 4 statii mai la sud de gara, statiile Complex Prundu 1 si 2, unde vin 2, 19, 2b, 3b si METRO; al doilea e la 6 statii mai la nord de gara, statia Tipografie Nord, unde vin 2, 19, 13, 13b, 5, 7, 5b, 7b. In afara acestor doua statii ramane o singura linie importanta, 8, precum si fantomatica linie 1, cu doar cateva curse pe zi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
dannyblondu1



Data înscrierii: 24/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Mai/2012
Mesaje: 134
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 15:19:26    Titlul subiectului: 121522

Aceste autobuze le gasesti pe liniile 2b si 3b, daca nu sunt parcate in garaj!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Apr/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 12:53:04    Titlul subiectului: 152305

Avem masini noi dar... sa nu le uitam pe cele care ne-au slujit pana nu demult. Sursa: http://www.flickr.com/photos/patrick_castelli

Anul 2004:



031(2004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.16 kb
 Vizualizat:  de 8210 ori

031(2004).jpg



034 (2004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.13 kb
 Vizualizat:  de 8210 ori

034 (2004).jpg



036 (2004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.38 kb
 Vizualizat:  de 8210 ori

036 (2004).jpg



038 (2004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.81 kb
 Vizualizat:  de 8210 ori

038 (2004).jpg



055 (2004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.19 kb
 Vizualizat:  de 8210 ori

055 (2004).jpg



058 (2004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.01 kb
 Vizualizat:  de 8210 ori

058 (2004).jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Apr/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 12:53:53    Titlul subiectului: 152306

Anul 2005:


003 si 031(2005).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.45 kb
 Vizualizat:  de 8209 ori

003 si 031(2005).jpg



038 (2005).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.75 kb
 Vizualizat:  de 8209 ori

038 (2005).jpg



059 (2005).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.67 kb
 Vizualizat:  de 8209 ori

059 (2005).jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Apr/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 12:55:05    Titlul subiectului: 152307

Anul 2008:


022 (2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.73 kb
 Vizualizat:  de 8207 ori

022 (2008).jpg



032 (2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.8 kb
 Vizualizat:  de 8207 ori

032 (2008).jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 14:02:52    Titlul subiectului: 152324

Interesanta schema de vopsire a DAC-urilor 032, 036, 038 si a Ikarus-ului 058. Au apartinut cumva RATB-ului si au fost aduse ulterior ca atare la Pitesti, renuntandu-se la a le "personaliza", sau a fost o schema de vopsire "inspirata" din cea a RATB-ului?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 412
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2014 22:49:52    Titlul subiectului: 172936

In ce stare se afla ultimele doua autobuze romanesti (cele doua Rocar De Simon)?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Razvy_jhk



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Apr/2017
Mesaje: 109
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Mar 10 Iun 2014 03:31:42    Titlul subiectului: 173360

Nu mai apartin Publitrans, de fapt nici nu au apartinut vreodata, au fost doar inchiriate.Sunt intr-o stare jalnica, unul functioneaza in interiorul Arpechimului iar celalalt este tot acolo, dar tras pe dreapta.
_________________
Adio reginica mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Razvy_jhk



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Apr/2017
Mesaje: 109
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Mar 10 Iun 2014 03:37:15    Titlul subiectului: 173361

Kaustik a scris:
Interesanta schema de vopsire a DAC-urilor 032, 036, 038 si a Ikarus-ului 058. Au apartinut cumva RATB-ului si au fost aduse ulterior ca atare la Pitesti, renuntandu-se la a le "personaliza", sau a fost o schema de vopsire "inspirata" din cea a RATB-ului?
Schema de vopsire a DAC-urilor precizate este identica cu cea de la RATB, majoritatea autobuzelor au vost vopsite asa dupa ce au venit 5 Dac-uri si Ikarusul 058 EGR de la RK de la Bucuresti, EGN, EGO, DFP, DFN, DFO sunt Dac urile scunde cu RK restul au fost vopsite in garaj, daca te uiti cu atentie exista si articulate DAC 117 cu aceiasi schema, JHK, JHG, JHH, MEH, HBS, GFW, JHJ in momentul de fata ele nu mai exista.
_________________
Adio reginica mea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 17 Noi 2014 15:01:12    Titlul subiectului: 175647

Iata cum din cauza prostiei unora, sufera calatorii...
... si, culmea, la Pitesti, lucrurile chiar intrasera pe un fagas bun ... Evil or Very Mad

http://adevarul.ro/locale/pitesti/buba-sechestrul-pusde-dna-cele-40-autobuzele-cncd-sparge-abia-luni-1_5468ed0a0d133766a8ef1e8b/index.html

"Buba de după sechestrul pus de DNA pe cele 40 de autobuzele CNCD se va sparge abia luni

16 noiembrie 2014

de Cristina Stancu

Cele 40 de autobuze ale CNCD au fost scoase de pe traseu Din cele 80 care ar fi trebuit să asigure un circuit normal în Pitești, din acest weekend, pe trasee au mai rămas 64 de vehicule: cele 40 aparținând S.C. Girexim Universal și 24 puse la dispoziție de Publitrans. O situație ale cărei neajunsuri se vor simți abia luni, când puhoaiele de piteșteni vor pleca la muncă.

În urma adresei către DNA, document prin care reprezentanții CNCD anunțau că vor scoate autobuzele de pe traseele din Pitești dacă nu primesc lămuriri cu privire la prejudiciul pe care funcționarea în continuare a asocierii CNCD-Girexim cu firma Consiliului Local l-ar aduce municipalității, prin plata subvenției de la bugetul local către firmele lui Constantin Scarlat și Gheorghe Văsîi, au fost luate și primele măsuri. DNA a dispus sechestru asigurator pe toate cele 40 de autobuze ce aparțineau CNCD, mașinile fiind date în custodie societății Publitrans 2000 S.A. Aceeași DNA și-a dat acordul ca autobuzele să fie în continuare folosite în transportul public, de către societatea Consiliului Local Pitești. Reprezentanții CNCD susțin însă că autobuzele aparțin societății pe care o reprezintă și acestea ar trebui conservate fără a fi folosite și implicit uzate până la stabilirea vinovăției fiecărui inculpat și a modului în care se va face recuperarea prejudiciului. Cele 40 de autobuze CNCD au fost deja scoase de pe traseu, iar transportul Public de călători se face acum cu celelalte 40 de autobuze pe care le deține Girexim și încă 23 de mașini vechi ce aparțin S.C. Publitrans 2000 S.A. În total, vorbim de 63 de autobuze, față de 80, înainte de sechestru. O situație care n-a creat probleme în weekend, dar care se va resimți, cel mai probabil, luni. Singurele autobuze de care mai dispune Publitrans, pentru o teoretică suplinire a celor 23 scoase deja pe taseu, sunt alte 8 rable vechi, aflate într-o stare și mai proastă decât primele, care nu se dau duse nici măcar din garaj. Viceprimarul Cornel Ionică, rămas la cârma Primăriei Pitești după arestarea preventivă a primarului Tudor Pendiuc, spune că autobuzele cât de cât funcționale pe care le deține SC Publitrans sunt insuficiente pentru a asigura transportul public de călători în Pitești. „Dacă aveam suficiente autobuze, nu ne asociam cu GNCD și Girexim, dar tocmai aici este problema“, explică viceprimarul Cornel Ionică. Reamintim că în dosarul de corupție legat de atribuirea și prelungirea contractului privind transportul public local de călători, primarul Tudor Pendiuc este acuzat de procurorii DNA de săvârșirea infracțiunilor de luare de mită și abuz în serviciu cu consecințe deosebit de grave și în formă continuată, iar reprezentanții SC CNCD S.A. și SC Girexim Universal S.A., Constantin Scarlat și Gheorghe Văsîi, pentru săvârșirea infracțiunilor de complicitate la abuz în serviciu cu consecințe deosebit de grave și în formă continuată. Luare și dare de mită, spălare de bani și complicitate la abuz în serviciu – acuzații în dosar În același dosar mai sunt cercetați Valentin Vișoiu (acționar la CNCD S.A , Conarg S.A și Conarg Real Estate S.R.L, arestat și el sub acuzațiile de dare de mită, spălare de bani și complicitate la abuz în serviciu cu consecințe deosebit de grave, în formă continuată), Barbu Florin Șerban (acționar în cadrul SC Conarg Real Estate S.R.L., pentru săvârșirea infracțiunilor de complicitate la dare de mită și spălare de bani), precum și fiica primarului Piteștiului, Ema Pendiuc (pentru săvârșirea infracțiunilor de complicitate la luare de mită și spălare de bani). Conform acuzațiilor formulate de DNA, pentru facilitarea contractului, primarul Pendiuc Tudor ar fi primit de la omul de afaceri Valentin Vișoiu un milion de euro și un apartament în București, în valoare de 130.900 de euro, situat într-un cartier rezidențial, apartament care ar fi ajuns la fiica sa, Ema Pendiuc."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARGEȘ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community