Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rețele de contact ale troleibuzelor din România
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2006 11:34:28    Titlul subiectului: 17775

acelasi sistem se foloseste si acum in bucuresti.. partial la drum drept, majoritatea curbelor si sigur la incrucisari...
mi se pare un sistem imbatranit (de incrucisari vorbesc) care reduce f. mult viteza comerciala a troleibuzului si da apa la moara celor care zic ca troleibuzul incurca circulatia...

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 07 Mar 2006 23:05:42    Titlul subiectului: 17837

bercenicity a scris:
acelasi sistem se foloseste si acum in bucuresti.. partial la drum drept, majoritatea curbelor si sigur la incrucisari...
mi se pare un sistem imbatranit (de incrucisari vorbesc) care reduce f. mult viteza comerciala a troleibuzului si da apa la moara celor care zic ca troleibuzul incurca circulatia...
Nu zic ca nu am vazut troleibuze trecand in viteza peste astfel de incrucisari (Pe calea Mosilor). Atat pe 66 cat si pe 79 si 86. Poza am pus-o ca amintire a unor vremuri apuse. Sa se vizualizeze si fosta retea care venea de pe Magheru. Cum ai zis si tu, si consolele...acelasi model e si in ziua de azi. La fel si suportii.
In locul amintit nu a tras nici o flama desi a trecut in viteza. Circa 40 Km/h. Ideea e sa nu tina piciorul pe acceleratie. Alta treaba: Conteaza si starea tehnica a incrucisarii.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2006 23:13:00    Titlul subiectului: 17838

Depinde de unghiul pe care îl fac captatoarele cu rețeaua. În cazul în care troleibuzul trece exact pe sub separatoare/încrucișări (este exact sub rețea, deci dacă tragem o linie dreaptă de la jumătatea distanței dintre firele rețelei la centrul acoperișului troleibuzului vom obține unghi drept în ambele capete) nu are probleme...poate merge cât de repede vrea. Dacă nu, riscă să ,,deraieze".
tudor a scris:
Conteaza si starea tehnica a incrucisarii.
Și starea tehnică a captatoarelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2006 23:41:51    Titlul subiectului: 17842

Dacă trece cu viteză riscă să dea o flamă de toată frumusețea. Teoretic, viteza la încrucișări e de 5 km/h. Practic...]
Dr2005 a scris:
Depinde de unghiul pe care îl fac captatoarele cu rețeaua. În cazul în care troleibuzul trece exact pe sub separatoare/încrucișări (este exact sub rețea, deci dacă tragem o linie dreaptă de la jumătatea distanței dintre firele rețelei la centrul acoperișului troleibuzului vom obține unghi drept în ambele capete) nu are probleme...poate merge cât de repede vrea. Dacă nu, riscă să ,,deraieze".
Și mai e ceva. Depinde dacă troleibuzul e articulat sau nu. La troleibuzele articulate, șansa ca (virgulă) capatoarele să sară e mai mare decât la unul standard, mai ales dacă suspensia axei C are probleme. Astrele, fiind standard, nu se confruntă cu problema respectivă.
Într-un reportaj televizat, am auzit la un IK 415 T că uruia foarte tare diferențialul. Ori, dacă la televizor se auzea tare, înseamnă că în realitate nu te puteai înțelege cu cineva dacă respectivul trecea pe lângă tine.
Din câte am înțeles de pe forum, Astrele sunt troleibuze de calitate sau, în orice caz, mai bune ca DAC-urile. Știe careva unde sunt fabricate punțile motoare? Nu e normal să uruie o punte motoare relativ nouă. Motorul, din câte am înțeles, e TN 96
În legătură cu limitatorul: Se spunea pe forum (nu mai știu dacă pe cel vechi sau pe acesta) că scoaterea lui înseamnă că unul din sistemele de frânare nu mai funcționează. Parcă cel electrodinamic, dar nu sunt sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 10:31:43    Titlul subiectului: 17860

OAB a scris:
Știe careva unde sunt fabricate punțile motoare? Nu e normal să uruie o punte motoare relativ nouă. Motorul, din câte am înțeles, e TN 96
În legătură cu limitatorul: Se spunea pe forum (nu mai știu dacă pe cel vechi sau pe acesta) că scoaterea lui înseamnă că unul din sistemele de frânare nu mai funcționează. Parcă cel electrodinamic, dar nu sunt sigur.
pe butucul puntii spate scrie RABA... RABA e tot din Ungaria (parca), Ikarus e din Ungaria, deci logic...
Si da, despre frana electrica se spunea ca este dezactivata...
in alta ordine de idei, la incrcisarile si macazurile noastre, la majoritatea patina captatorului face un drum relativ brusc pe verticala, chiar si la activatoarele de macazuri (nu stiu cum se numesc exact)... asa ca percolul de deraiere (de-firare?) e mai mare daca soferul nu are grija...

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Aug/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 11:34:52    Titlul subiectului: 17863

Cumva pe linia lui 85, la Foișorul de Foc, înainte de intersecția cu Str. Traian (cum vin troleibuzele din centru) exista un macaz care genera 2 fire de cicrulație pentru troleibuzele care veneau din centru și traversau intersecția de la Foișor? Rolling Eyes
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 18:00:45    Titlul subiectului: 1111111 17887

reteaua lui 97. Intersectia.


Ce observati in poza de mai jos?
Sus
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 18:54:17    Titlul subiectului: 17896

Daca nu ma insel, asi putea spune ca observ o chestie interesanta: o retea de troleibuz sustine alta retea tot de troleibuz.Si asta dupa ce inainte se incrucisau permitand trecerea troleibuzelor in cele doua directii. Acum se trece intr-o singura directie una din retele fiind sustinatoarea celeilalte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 19:01:24    Titlul subiectului: 17898

In ultima poza, reteaua trece pe sub o alta retea. Acolo a fost candva o incrucisare. Dar a stat asa pana au desfiintat linia pana la Victoriei. Si au scos si macazele. Pe aceasta linie,cea activa, se intra pe Bd POLIZU.
Linia aia a cam ramas de izbeliste. Cea pasiva. Inventii romanesti.
Pe retelele paralele se merge in aceeasi directie, e un macaz mai in spate. Pe acolo se iese din Polizu.


Ultima modificare efectuată de către tudor la Joi 09 Mar 2006 01:40:15, modificat de 1 dată în total
Sus
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 19:27:34    Titlul subiectului: 17899

Legat de pozitionarea retelei, in Baia Mare, cu sau fara intentie, pe o bucata de traseu a liniei de troleibuz (au una singura) firele sint dispuse deasupra benzii 2, ceea ce da o mai mare mobilitate troleibuzului (acces usor pe banda 1, dar si 3 - eventual contrasens).
Viteza la macaze-incrucisari depinde mult de sensul din care se face atacul! Un macaz atacat pe la inima pe direct e mult mai convenabil decit atacul pe la virf sau abaterea! De-aia se mentine continuitatea alimentarii in sitiatia dezavantajoasa (abaterea).
In conditiile intreruperii alimentarii e recomandabil sa se intrerupa tractiunea pentru a mentine arcul electric la dimensiuni reduse.
Zgomotul produs de puntea motoare: cauza este grupul conic. Angrenajul pinion de atac - coroana dintata este de tip hipoid pentru a se putea reduce diametrul coroanei prin reducerea numarului de dinti. Dezavantajul acestei danturi este ca are un sens preferential, care este ales cel de tractiune inainte, raminind ca mersul inapoi sa fie zgomotos (vezi orice turism in mars-arier). De-asta la rularea libera puntea spare urla. Cu toate aceste argumente, puntea de la troleibuzele Ikarus - Astra e foarte zgomotoasa - ori nu a fost calculata pentru incarcarile de la noi (totusi in astfel de situatii se iau coeficienti de siguranta mari), ori materialele sau/si prelucrarea sint necorespunzatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 19:47:50    Titlul subiectului: 17901

weeping eye a scris:
...ori nu a fost calculata pentru incarcarile de la noi (totusi in astfel de situatii se iau coeficienti de siguranta mari).
In Ungaria si alte tari nu prea se merge ca sardeaua in vehicule. In plus,in celelalte tari nu sunt atatea gropi iar intretinerea e altfel facuta. Nu ca la noi...merge si asa. Evident ca in Romania, mai ales in Bucuresti, uzura va fi mai mare. Se stiu cauzele. Or fi fost proiectate pentru transport civilizat.
weeping eye a scris:
..., ori materialele sau/si prelucrarea sint necorespunzatoare.
Materialul...discutabil. Prelucrarea danturii dintilor: E o solutie pentru a reduce zgomotul unui angrenaj. Doar ca e mai scumpa. Intr-adevar, puntrea spate a lui IK415T e galagioasa. Nu se compara cu un DAC.
Revin la retea. Pe sub incrucisarea de la Sf Voievozi se trece cu viteza mai mica. Pe cele de la Mosilor se trece repede.
Sus
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 12:28:13    Titlul subiectului: 17973

weeping eye a scris:
De-aia se mentine continuitatea alimentarii in sitiatia dezavantajoasa (abaterea)...
in Constanta, situatia era exact inversa: sensul direct avea (are) continuitatea retelei asigurata
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2006 21:58:19    Titlul subiectului: 23903

Pot sa intreb si eu ceva? Sper ca nu se supara nimeni. La macazul in care dintr-o linie se fac 2 linii, cum o ia troleibuzul in directia dorita? Are telecomanda sau se indreapta spre linia pe care doreste sa o ia?
_________________
MAGNUM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2006 22:09:54    Titlul subiectului: 23906

Fiecare macaz are o direcție implicită și o patină de comandă. În cazul în care se accelerează pe patină (aflată pe fir înainte de macaz), macazul este schimbat, iar rândunica de la captator îl readuce în poziția implicită după trecerea peste el. În cazul în care nu se accelerează pe patină, macazul rămâne în poziți implicită (care este aleasă în funcție de firul pe unde trec mai multe troleibuze).
Unele macaze nu au patină, schimbarea făcându-se ceva mai greu pentru un șofer începător, accelerând la greu la intrarea captatorilor în macaz. Și aceste macaze au o direcție implicită, iar rândunica îl readuce în poziție inițială.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2006 22:12:16    Titlul subiectului: 23908

Inaintea macazului exista o patina care este legata printr-un fir cu macazul. In functie de comanda macazului soferul trece peste patina in acceleratie sau pe liber. Deci comanda macazului se face electric. Idem si la tramvaie unde exista macaz cu comanda electrica.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Sep/2017
Mesaje: 299
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 11:04:44    Titlul subiectului: 25089

detaliu intersectie troleu-troleu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 6087
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 07 Sep 2006 12:17:06    Titlul subiectului: 32874

Apropo de rețele de contact, RATB intenționează să modernizeze complet rețeaua de troleibuz de la Piața Sudului, atât cea actuală, cât și cea care se va construi în viitorul apropiat, legând Piața Sudului, inițial, cu Piața Unirii, avându-se apoi în vedere extinderea rețelei până la Romană, în vederea realizării interconectării cu rețeaua de pe direcția E-V la Universitate. O a treia etapă prevede continuarea rețelei până la Piața Presei.
La Depoul Berceni vor fi aduse primele 10 Irisbus-usuri, care împreună cu 15 Ikarus-uri 415 de la Vatra Luminoasă și cu încă 15 de la Bujoreni vor asigura parcul necesar liniilor deservite de Berceni. Troleibuzele DAC și Saurer se intenționează să fie împrăștiate către Bujoreni Exclamation și Bucureștii Noi.
Odată cu venirea următorului lot de Irisbus-uri (de după cele 10 inițiale), ne vom lua adio cu tristețe (cel puțin eu...) de la DAC-uri...
Pe rețeaua de la Sudului se intenționează folosirea experimentală a "rândunicilor" de captatori cu miez de grafit, cele care asigură o uzură mult mai mică a rețelei. Tot pe această rețea se dorește folosirea exclusivă a captatorilor din fibră de sticlă, mai ușori, și reducerea forței de apăsare a captatorilor pe fir de la 15kgf la 10 kgf, tot în ideea aceleiași diminuări a uzuriii rețelei.
Încet dar sigur, RATB se aliniază tendinețelor actuale și face pași spre modernizare, lucru care mie mi se pare extrem de îmbucurător.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 15:04:45    Titlul subiectului: 33607

daca tot se reconstruieste, macar se are in vedere amplasarea mai spre axul drumului a retelei de contact? ca la modul in care se parcheaza masinile pe bulevardele viitoarelor rute ma cam ingrijoreaza acest aspect...
Cine produce elemetele de retea pentru troleibuz in Romania? Am observat ca mai toate orasele au cam acelasi tip de elemente de prindere si sustinere, exceptie (intr-o oarecare masura) Timisoara, Sibiu. Elementele astea nu le-am mai vazut in nicio alta tara, cu toate ca sistemul romanesc e de sorginte sovietica (exceptie Timisoara). Ma refer la elementele clasice:
-console care sustin 2 elemnti de portelan, element de prindere a firului, distantier tot doi elementi de portelan, element de prindere a firului si inca unul sau doi elementi de portelan; variatiune cu un element de portelan - sarma - element de portelan - sarma - element de portelan iar de cele doua sarme agatate alt tip de cleme.
-curbele cu lamelele pentru imblinzirea unghiului si elemntele de care se prind clemele in forma de U intors
-incrucisarile cu firul izolat neintrerupt (imbracat in niste tevi de material izolant); la trecerea pe sub ele randunica troleului realizeaza o cursa pe verticala
-macazurile cu patina de comanda care, la fel, fac randunica sa realizeze o cursa pe verticala.
Separatorii am vazut ca variaza de la oras la oras.
Dintre elementele de mai sus cele mai pacatoase mi se par macazurile si incrucisarile care obliga la o incetinire prea accentuata.

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Joi 19 Apr 2007 17:51:40    Titlul subiectului: 78407

Schita a unui Macaz de despartire a unei linii in 2 linii
Daca soferul "nu face" macazul, troleibuzul o ia in directia implicita a macazului.



macaz troleibuz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.69 kb
 Vizualizat:  de 13132 ori

macaz troleibuz.jpg



_________________
MAGNUM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 19 Apr 2007 19:09:17    Titlul subiectului: 78410

De ce se mai intampla sa nu functioneze?
Si care este modul in care randunica readuce macazul in starea implicita?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2007 18:43:22    Titlul subiectului: 84294

Clemele de prindere sunt fabricate in Cluj, cel putin cele rotunde, modelul clema rotunda ce este folosit in Brasov. Acest model este cel mai folosit in Romania, atat la reteaua de troleibuz cat si la tramvai.Clemele de curba sunt standart si au fomna U intors, insa in Brasov si Sibiu am vazut cleme mai lunig de curba, ce sunt sutinute de 2 ancore, in rest sunt mai multe cleme curba scurte dar prinse mai des, astfel ca reteaua realizeaza un arc de cerc si permite "fuga" captatorilor pe retea.In Bucuresti si mai ales in vechiul regat(cu exceptia Clujului), adica regiunea Galati-Braila-Constanta-Bucuresti-Vaslui-Targoviste sunt folosite si cleme tip T adica surub intr o platbanda, cleme ce in zone ca Sibiu, Medias, Timisoara, Satu Mare, Baia Mare, Tg. Jiu nu au fost folosite deloc.Ca tot aminteam de Sibiu, Medias si Timisoara, in aceste orase exista un oarecare element comun al retelei.Reteaua din TM este mai aparte decat restul tarii: o retea care este de influenta vestica si un element ce apare in mijlocul anilor 80.Acest element a fost folosit ulterior de catre Electromontaj si la retelele de troleibuz din Medias si partial Sibiu: sunt doua cleme U care sunt pozitionate pe ancora ceva mai sus iar de ele sunt prinse alte cleme cu U in jos-mai lungi si egalizate de 2 distantiere =. Aceste elemente le am vazut folosite doar in Sibiu-TM si Medias(doar una cu exceptie in Constanta-pe cand mai era retea).Clemele de prindere model TM mi se par urate si fara, hai sa i spun, personalitate, insa aceste cleme permit mutarea retelei pe ancora fara a taia ancora, lucru ce la "lantul Tip Cluj" nu prea se poate.Din aceste considerente nu s a mai folosit la Sibiu tot modelul copiat de la Brasov cu console indoite si izolatori de portelan ci modelul Timisoara. Ca tot aminteam de reteaua din Sibiu, printr un artificiu s a putut achizitiona reteaua din Kapfenberg Austria. Acesta retea este modelul folosit peste tot in vest, cu exceptia macazelor si se numeste kummler-Matter de la inventatorii acesteia.Este o retea foarte elastica ce permite o viteza mare a troleibuzelor, DACA ESTE BINE MONTATA, ceea ce nu este cazul Sibiului.
Ca am amintit de izolatori, acestia sunt predominant din portelan albi si prinsi cu catarame.Desi sunt des folositi acestia se sparg destul de des loviti de captatori si si daca lantul este foarte intins, lucru ce nu se intampla la izolatiile patrate de ebonita care sunt prezente in proportie de 95% in TM 50% in Sibiu si doar vreo 30% in Bucuresti.In rest nu am prea vazut modelul prin tara, decat portelanul alb.
Presupun ca elemente de retea se mai fabrica si prin Bucuresti.
PS Iasiul m a surprins cu o retea unica dar frumoasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2007 21:50:58    Titlul subiectului: 85405

In Bucuresti, pe noii stalpi metalici de pe Colentina s-au instalat un nou tip de console. Pozele au fost realizate vis-a-vis de fosta bucla de intoarcere a tramvaiului 1.


Captured 2007-12-5 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.44 kb
 Vizualizat:  de 12722 ori

Captured 2007-12-5 00000.JPG



Captured 2007-12-5 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.61 kb
 Vizualizat:  de 12722 ori

Captured 2007-12-5 00001.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2007 19:37:22    Titlul subiectului: 85468

Sunt elemente Kummler Matter noi!asta este tendinta peste tot!personal imi pare rau ca incet incet reteaua autohtona dispare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Mai 2008 18:01:44    Titlul subiectului: 93646

Sa vedem cum arata un macaz de troleibuz in Bucuresti, intre Piata Rosetti si Universitate.
Macazul cu pricina este pentru liniile 61 si 91 care intorc la Piata Rosetti.



Captured 2008-5-21 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.23 kb
 Vizualizat:  de 11753 ori

Captured 2008-5-21 00005.JPG



Captured 2008-5-21 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.41 kb
 Vizualizat:  de 11753 ori

Captured 2008-5-21 00006.JPG



Captured 2008-5-21 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.6 kb
 Vizualizat:  de 11753 ori

Captured 2008-5-21 00008.JPG



Captured 2008-5-21 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.13 kb
 Vizualizat:  de 11751 ori

Captured 2008-5-21 00007.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 21/Mar/2006
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 12:18:20    Titlul subiectului: 97492

Am vazut noul sitem de prindere al firului de contact pe noul traseu Sudului-Unirii (dragut, il stiam de la Sibiu). Dar de ce se tot spune ca e nou? Asa ceva am vazut in Bucuresti pe Bd. Expozitiei cind circula 81 (prinderea se facea pe sirma dintre stilpi ), iar console de genul asta erau pe pista de incercare din curtea Rocar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community