Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii de tramvai desfiintate.
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Vizitator







MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 16:16:41    Titlul subiectului: 1130

Linia aia de langa ICEPRONAV ce mai e cu ea? Am vazut ca la capatul de la institut sunt parcate numai masini pe ea si ca intoarce prin spatele unor garaje. Capatul celalalt nu stiu unde iese. Mai e legata la celelalte sine sau e dezafectata complet? Ce numar avea traseul tramvaiului care trecea pe acolo? Cei din Galati la care ma duc eu an de an mi-au spus ca a fost data in folosinta in 1990, dar nu s-a circulat pe ea decat f. putin timp! Vreau si eu ceva detalii.
Sus
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 10:14:53    Titlul subiectului: 1409

Acea linie de care vorbesti face legatura intre Gara CFR si Gara fluviala.
Candva, pe ea circulau tramvaiele: 50, 51 si 52, astfel
50 - Gara CFR - Gara fluviala
51 - Micro40 - Gara Fluviala
52 - Micro19 - Gara Fluviala
Linia este si acum, este aproape noua, dar nu circula tramvaie pe ea de 13 ani...
Iata linia de tramvai de pe B-lvd "G.Cosbuc" din Galati... e desfiintata, deja s-a turnat asfalt peste fostul terasament.
Edilii spun ca se va introduce troleibuz...
Se observa ca a ramas numai reteaua electrica...



HPIM0690.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.56 kb
 Vizualizat:  de 24873 ori

HPIM0690.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 27 Noi 2005 20:27:30    Titlul subiectului: Trasee si linii de tramvai desfiintate. 4329

In Galati mai exista inca cateva din liniile fostelor trasee desfiintate...
Unele linii au disparut complet, altele mai pastreaza inca sina de rulare...
Exemple va pot da...
Trasee desfiintate (dar exista sinele)
- 37, 41, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54,
************************
Linii desfiintate (s-au scos sinele de rulare)
- B-dul G.Cosbuc - Portiunea dintre Cimitirul "Eternitatea" si Patinoarul Artficial (str.Bucovinei) - 2005 -
- B-dul Siderurgistilor + Prelungirea-Brailei. Portiunea dintre Casa de Cultura a Stiintei si Tehnicii pentru Tineret (Casa Rosie) - Ultimul Leu - Prelungirea Brailei - 1985 -
- Str. Garii. Portiunea dintre Str Traian si Gara C.F.R. - 1969 -
- Str Domneasca + Str Portului. Portiunea dintre Intersectia Str Garii cu Domneasca - Centru - Port - 1929 -
- Str Tecuci (fosta 1 Mai) - I.C.Frimu - Piata Centrala - 1977 - 1978 -
Cam atat stiu eu... doar cei in varsta cunosc mai multe detalii. Acestea sunt spuse de tatal meu care a asistat la demontarea sinelor de tramvai de pe 1 Mai, aflandu-se din intamplare prin preajma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 27 Noi 2005 21:39:11    Titlul subiectului: 4348

Iata un exemplu de linie de tramvai desfiintata din Galati.
Este vorba despre linia de tramvai care trecea prin fata Institutului Pedagogic Galati, pe Str. Garii.
Cele doua poze puse una langa alta: una facuta in 1967 si alta din 2005, facuta de mine.
Poza 2: O poza mai clara, actuala, din zona de mai sus.



HPIM0839.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.1 kb
 Vizualizat:  de 23415 ori

HPIM0839.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.01 kb
 Vizualizat:  de 22847 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 02:58:23    Titlul subiectului: 7815

Mai exista linia de tramvai de la I.C. Frimu (sau de la Cosbuc) la Baia Comunala?
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
kzoom4



Data înscrierii: 29/Noi/2007
Ultima vizita: 13/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2007 16:35:18    Titlul subiectului: 85179

Pe unde intorcea candva 51...


DSC02115.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  334.85 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

DSC02115.JPG



DSC02118.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  459.52 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

DSC02118.JPG



DSC02113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  489.83 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

DSC02113.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
kzoom4



Data înscrierii: 29/Noi/2007
Ultima vizita: 13/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2007 19:30:55    Titlul subiectului: 85186

Gandindu-ma la posibilitatea reintroducerii traseelor 50,51,... am fost si am urmarit traseul din apropierea Garii fluviale si Gara CFR. M-am convins si eu de dezastrul scris si-n ziare. Atasez mai jos poze.


DSC02142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.08 kb
 Vizualizat:  de 22570 ori

DSC02142.JPG



DSC02125.JPG
 Descriere:
Linie acoperita de asfalt
 Mărime fișier:  130.75 kb
 Vizualizat:  de 22568 ori

DSC02125.JPG



DSC02126.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.9 kb
 Vizualizat:  de 22564 ori

DSC02126.JPG



DSC02127.JPG
 Descriere:
Ce fel au inodat, dupa navala data de cei mai negrii decat romanii..
 Mărime fișier:  206.64 kb
 Vizualizat:  de 22564 ori

DSC02127.JPG



DSC02130.JPG
 Descriere:
Garajul lui `nea Ion, facut chiar in spatiul unde tramvaiul facea retur
 Mărime fișier:  226.75 kb
 Vizualizat:  de 22564 ori

DSC02130.JPG



DSC02137.JPG
 Descriere:
Sine intacta
 Mărime fișier:  214.26 kb
 Vizualizat:  de 22564 ori

DSC02137.JPG



DSC02141.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.33 kb
 Vizualizat:  de 22562 ori

DSC02141.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Dec 2007 12:48:37    Titlul subiectului: 85651

Pe bd-ul George Cosbuc a existat o linie de tramvai care acum 2 ani a fost scoasa dandu-se in exploatare linia nou-nouta de pe Basarabiei. In schimb reteaua electrica a tramvaiului a ramas...ramanand ca ulterior sa se introduca 2 trasee de troleibuz si sa se adauge al doilea fir electric. Propunerea a ramas...ca-n tren.
La fel si cu sinele de tramvai ale traseului 53 care asigura din 1986 pana in 2003 legatura intre Poarta Est SIDEX si Poarta Nord LSF (Comerciala), si care desi traseul este desfiintat din 2003 si firul electric este scos, sinele ruginesc aiurea si degeaba ele fiind foarte bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2008 08:40:35    Titlul subiectului: Desfiintarea liniei de pe strada Traian? 93346

Am gasit un articol in Viata Libera din 14 mai 2008 in care aminteste si de linia de tramvai de pe strada Traian. I-a venit randul sa fie desfiintata?

http://www.sisnet.ro/index.php?page=articol&id=24139
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2008 18:12:36    Titlul subiectului: 93378

Daca va fii desfiintata, ma intreb ce se va intampla cu traseul 35. Oare va fii desfiintat sau reorganizat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2008 22:13:56    Titlul subiectului: 93397

Este posibil ca ruta tramvaiului 35 sa fie reorganizata. Sa nu uitam aspectul ca Piata Mare (sau Piata 30 decembrie, cum i se spune in mod oficial) este unul dintre principalele capete de traseu ale orasului. Daca s-ar renunta la tramvai pe strada Traian ar rezulta, pentru 35, o ruta extrem de complicata. Presupun totusi, ca tramvaiul va rula pana la intersectia cu strada Basarabiei... Altfel, avand in vedere ca Bulevardul Cosbuc a fost astfaltat si "scutit" de tramvaie pe o portiune insemnata, ar rezulta - o prima ipoteza - ca traseul 35 sa aiba ruta comuna cu 44, apoi sa "devieze" pana in Micro 39/40 si sa intoarca, fie la Comat, fie la Cimitirul Evreiesc. Asta, daca se renunta si la capatul actual, cel corespunzator Barierei Traian...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
kzoom4



Data înscrierii: 29/Noi/2007
Ultima vizita: 13/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Mai 2008 22:56:58    Titlul subiectului: 93437

Prea complicata varianta si parca inutila; ar ocoli tot orasul si omul ar ajunge in Bariera intr-un timp prea mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 16 Mai 2008 23:01:42    Titlul subiectului: 93483

Pana cand vom afla daca traseul 35 va fi deviat sau nu, revin cu o alta problema, referitoare la liniile de tramvai din port. Cu ocazia alegerilor electorale pe plan local s-au efectuat in ultimele doua saptamani lucrari de astfaltare pe mai multe strazi principale si secundare ale orasului. Printre acestea, tronsonul de drum care intersecteaza sina de tramvai in bucla aferenta fostului capat de linie de langa ICEPRONAV. Initial, pe tronsonul respectiv se astfaltase cu cativa ani in urma o suprafata de dimensiuni reduse care acoperise liniile de tramvai. Iata ca in cursul zilelor de 14-16 mai, noua lucrare s-a desfasurat tot peste... sinele de tramvai. Prin urmare, o alta portiune din vechea linie a fost acoperita, fara ca macar sa se scoata sinele respective.
Cu cateva luni in urma, circulau zvonuri conform carora, odata cu modernizarea Garii C.F.R. si a zonelor aferente acesteia, sa se reia discutia in privinta redeschiderii liniei de tramvai care uneste zona portuara de alte zone importante ale orasului. Avand in vedere discutia si materialele postate mai sus (referitoare la traseul 35) cat si lucrarile care s-au desfasurat la vechiul capat de tramvai din zona Garii Fluviale, constat ca aria de activitate pentru tramvaie incepe treptat sa se reduca.
Mai jos, doua poze realizate in cursul acestei zile (16.05.2008) la vechiul capat de linie de langa Gara Fluviala. Pozele au fost facute dupa ce lucrarile la terasament au fost incheiate:
POZA 1: Vedere de ansamblu a zonei recent astfaltate si tronsonul cu sinile de tramvai corespunzator capatului de linie;
POZA 2: Limita dintre zona astfaltata si zona veche, strabatuta de sine.



0383 - Lucrari la terasament peste linia de tramvai (16.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Vizualizat:  de 21994 ori

0383 - Lucrari la terasament peste linia de tramvai (16.05.2008).jpg



0384 - Lucrari la terasament peste linia de tramvai (16.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.2 MB
 Vizualizat:  de 21994 ori

0384 - Lucrari la terasament peste linia de tramvai (16.05.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Mai 2008 12:01:41    Titlul subiectului: linia 35 ultima tinta a distrugatorului Dumitru Nicolae 93489

Am citit si eu acum articolul din Viata Libera si sincer sunt dezamagit, dar nici pe departe surprins. Aceasta "fosila" care pastoreste primaria de atatia ani incoace si-a gasit o noua oaie pe care sa o sacrifice pe altarul incompetentei sale.
Linia 35 are avantajul ca uneste Bariera Traian, o zona foarte circulata cu Piata Centrala, practic, multi tarani..., ma scuzati, am uitat de normele europene, voiam sa spun fermieri vin de la Vinatori sau din alte sate si se duc in Piata sa vanda sau sa cumpere.
Anuland linia 35 se da mana libera dubarilor de pe acest traseu si de aici intram in alt subiect, cel al intereselor ce guverneaza acest domeniu.
Oricum daca asta inseamna pretuirea pentru Galati si dragostea pentru oameni...este pacat pentru ca linia 35 este poate cea mai scurta din Galati, dar din punct de vedere al utilitatii depaseste alte trasee secundare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kzoom4



Data înscrierii: 29/Noi/2007
Ultima vizita: 13/Mar/2011
Mesaje: 12
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Mai 2008 12:26:11    Titlul subiectului: 93491

Daca se desfiinteaza linia cara edeserveste traseul 35 cu siguranta nu va mai exista tramvai care sa faca legatura directa dintre Piata Centrala si Bariera Traian. Nu cred ca va dori Transurbul sa ocoleasca orasul pentru asemenea lucru. Practic, ar putea fi o pierdere. Incep sa regret faptul ca inaintam in timp, in Galati lucrurile nu vad sa stea prea bine pe viitor, in ceea ce priveste transporul public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Mai 2008 16:10:58    Titlul subiectului: 93496

Linia de tramvai de str. Traian nu va fi niciodata desfiintata!
Nu mai dati crezare ziaristilor ca habar au ce scriu!
In alta ordine de idei, traseul 35 este foarte rentabil si va ramane in continuare, fiind singurul si cel mai vechi traseu de tramvai din Galati activ si-n prezent!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2008 23:46:54    Titlul subiectului: 93539

Manat de curiozitate si oarecum amarat de faptul ca una se discuta si alta se lucreaza, am efectuat o scurta calatorie pe strazile parcurse de linia de tramvai care unea odinioara Gara Fluviala de Gara C.F.R. Am ajuns la concluzia ca, exceptand capatul de langa ICEPRONAV, unde s-a lucrat in stil cretin la reamenajarea tronsonului secundar de care am amintit intr-o postare anterioara, restul liniei se prezinta in conditii relativ bune. Am surprins, in pozele de mai jos, un alt aspect care a implicat astfaltarea strazilor in portiunile strabatute de linia moarta de tramvai. Lucrarile s-au desfasurat in cursul anilor trecuti si, desi pe atunci nu se discutase despre o posibila re-deschidere a liniei spre Gara Fluviala, echipele de muncitori au efectuat lucrari la terasament fara a influenta negativ linia de tramvai. Iata si doua exemple:
POZA 1: Vedere de ansamblu (zona de langa autogara);
POZA 2: Detaliu privitor la modul in care s-au efectuat lucrarile la terasament. Linia de tramvai moarta nu a fost afectata.



0425 - Suprafata astfaltata (18.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.19 MB
 Vizualizat:  de 21903 ori

0425 - Suprafata astfaltata (18.05.2008).jpg



0426 - Detaliu suprafata astfaltata (18.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.04 MB
 Vizualizat:  de 21903 ori

0426 - Detaliu suprafata astfaltata (18.05.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 13:15:52    Titlul subiectului: 94915

Din cate am vazut pana in prezent, linia de tramvai din zona portuara, corespunzatoare fostelor trasee de tramvai 50, 51 si 52 detine cu siguranta cea mai insemnata suprafata ocupata de linii de rulare si cabluri moarte. In mod surprinzator, nimeni din conducerea Transurb-ului nu ia nici o masura, fie in vederea re-deschiderii celor trei trasee sau prelungirii altor trasee deja existente, fie in vederea re-valorificarii materialelor.
Daca liniile de tramvai in zona capatului de langa fosta gara fluviala au inceput sa dispara sub... infrastructura, cele de pe strada Dogariei sunt intacte. Portiunea care leaga capatul aflat langa gara fluviala de strada Dogariei (portiunea care se intinde pe strada Portului) a fost una dintre primele strazi care a beneficiat de astfaltare in loc de piatra cubica. In fine, cea de-a treia portiune "moarta" si anume ce de pe strada Dogariei se prezinta cel mai bine din punct de vedere al liniilor de tramvai. Din pacate, aceasta strada prezinta foarte multe locuinte saracacioase si puncte de lucru desfiintate. De-alungul timpului s-au furat fara jena cabluri, sigurante si multe alte elemente care tineau de reteaua de alimentare.
Am sa postez mai jos cateva poze recente, realizate pe strada Dogariei. Pentru inceput, liniile de tramvai abandonate:



0824 - Liniile de tramvai (21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.76 kb
 Vizualizat:  de 21647 ori

0824 - Liniile de tramvai (21.06.2008).JPG



0825 - Zona abandonata (liniile de tramvai in fata fostei fabrici de mobila)(21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.11 kb
 Vizualizat:  de 21647 ori

0825 - Zona abandonata (liniile de tramvai in fata fostei fabrici de mobila)(21.06.2008).JPG



0829-Linie de tramvai (21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.35 kb
 Vizualizat:  de 21647 ori

0829-Linie de tramvai (21.06.2008).JPG



0830 - Linii de tramvai(21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.19 kb
 Vizualizat:  de 21647 ori

0830 - Linii de tramvai(21.06.2008).JPG



0831 - Linii de tramvai (21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.23 kb
 Vizualizat:  de 21647 ori

0831 - Linii de tramvai (21.06.2008).JPG




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Lun 23 Iun 2008 13:52:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 13:19:39    Titlul subiectului: 94917

Sa vedem acum si cateva aspecte referitoare la reteaua de alimentare:


0821-Retea de alimentare(21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.72 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

0821-Retea de alimentare(21.06.2008).JPG



0822 - Retea de alimentare(21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.88 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

0822 - Retea de alimentare(21.06.2008).JPG



0823 - Stalp ramas fara cablurile de alimentare (21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.86 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

0823 - Stalp ramas fara cablurile de alimentare (21.06.2008).JPG



0827 - Retea de alimentare (21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.77 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

0827 - Retea de alimentare (21.06.2008).JPG



0828 - Retea de alimentare (21.06.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.89 kb
 Vizualizat:  de 21646 ori

0828 - Retea de alimentare (21.06.2008).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Aug/2017
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mar 24 Iun 2008 09:17:13    Titlul subiectului: 94957

Some additional views of the out-of-use tramway and turning circle at the Port, adjacent to the ICEPRONAV building.


Galati 1667r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.44 kb
 Vizualizat:  de 21613 ori

Galati 1667r.jpg



Galati 1666r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.13 kb
 Vizualizat:  de 21613 ori

Galati 1666r.jpg



Galati 1602r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.2 kb
 Vizualizat:  de 21613 ori

Galati 1602r.jpg



Galati 1601r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.05 kb
 Vizualizat:  de 21613 ori

Galati 1601r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 24 Iun 2008 18:29:28    Titlul subiectului: 94969

Reteaua prezentata in imaginile de mai sus arata pe unele portiuni mai bine decat reteaua de tramvai de pe BD Dorobanti din Braila.
Oricum ar fi un pas mare spre un transport ecologic redeschderea unor linii de tramvai vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 09:19:21    Titlul subiectului: 94988

A fost scos si firul de contact din linia de pe strada George Cosbuc portiunea intre str. Basarabiei si str. Bucovinei. Spre str. Basarabiei e scos pe ambele sensuri, spre str. Bucovinei doar pe un sens. Firele transversale inca exista. Scuzati calitatea pozelor.


Img(23).jpg
 Descriere:
Langa liceul CFR
 Mărime fișier:  56.47 kb
 Vizualizat:  de 21553 ori

Img(23).jpg



Img(25).jpg
 Descriere:
In dreptul cimitirului Eternitatea
 Mărime fișier:  54.43 kb
 Vizualizat:  de 21553 ori

Img(25).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviudeep



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Oct/2017
Mesaje: 2
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 26 Iul 2008 12:06:13    Titlul subiectului: 96255

Un alt traseu desfiintat este 2. Acesta a circulat o scurta perioada de timp pe traseul IC Frimu - Gara CFR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu 208-209



Data înscrierii: 23/Aug/2008
Ultima vizita: 27/Sep/2008
Mesaje: 1
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Aug 2008 23:16:10    Titlul subiectului: 97421

In ipoteza desfiintarii traseului de tramvai 35, in care nu cred, legatura dintre Bariera si Piata Centrala ar putea fi facuta cu infiintarea unui traseu de troleu tinand seama de linia care duce spre garajul Transurb.

Dealtfel desfiintarea liniilor de tramvai face parte din strategia municipalitatii de descongestionare a traficului, ei fiind incapabili sa redimensioneze infrastructura rutiera la traficul actual. Dl primar s-a exprimat intr-un anturaj afirmand ca tramvaie vom mai avea doar spre Combinat si traseul 39.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2008 08:34:25    Titlul subiectului: 97432

Exista o vorba care spune ca nu mor caii cand vor cainii, asa ca nici tramvaiul nu va muri atunci cand va dori primarul, cu atat mai mult cu cat discutam de un transport ecologic, care mai si aduce profit societatii de transport.
Pe de alta parte, traseul 35 nu se va desființa. Pastrarea infrastructurii acestui traseu este cu mult mai ieftina decat refacerea intregii strazi Traian precum si construirea a doua terminale pentru un utopic traseu de troleu. Cel mult in cazul disparitiei 35-ului (disparitie care o repet ar fi o mare prostie), vor ajunge la putere dubarii, care si asa sunt destul de numerosi.
Tin sa mentionez ca desi traseul este deservit de un singur vagon, in ultimii ani, s-a trecut de la exploatarea acestei rute cu un T3R sau T4D la un vagon de tipul KT4D, cu capacitate mai mare, ceea ce inseamna ca si numarul de calatori a crescut semnificativ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community