Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii de tramvai desfiintate.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 07:28:04    Titlul subiectului: 97487

Planul primariei este refacerea sistemului de canalizare pe strada Traian, lucrare care presupune si decopertarea strazii. Daca s-ar proceda ca la str. Basarabiei ar fi ok. Si pe strada Basarabiei intre Cosbuc si General trebuie schimbata canalizarea, dar eliminarea liniei dupa terminarea lucrarilor inseamna inutilitatea liniei dintre Cosbuc si Traian, linie care e noua si buna. Cat despre str. Traian, chiar ar trebui refacuta portiunea intre Baia Comunala si Piata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 17:55:02    Titlul subiectului: 99422

A view of the out-of-use tramway at the Steel works (taken through the window of a Tatra KT4D tramcar).


071008 121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.69 kb
 Vizualizat:  de 33924 ori

071008 121.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 12:20:33    Titlul subiectului: 99798

A disparut TOT firul tramvaiului intre Gara CFR si Gara Fluviala, probabil si din cauza reparatiilor de pe strada Portului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 22:50:45    Titlul subiectului: 103306

De ceva timp, pe strada Portului se executa lucrari la infrastructura. Zilele acestea am efectuat o scurta vizita in valea orasului, pentru a vedea modul in care se desfasoara lucrarile cat si gradul in care este afectata strada si implicit linia de tramvai.
Desi duminica dupa-amiaza, lucrarile erau in toi, se montau conductele de apa calda cu ajutorul macaralelor, excavatoarele sapau in veselie iar basculantele plecau incarcate una dupa alta. Portiunea pe care se lucreaza cuprinde doua ramuri, prima in zona Liceului de Marina, unde s-a intervenit pe ambele sensuri de circulatie, a doua, dupa statia de maxi-taxi si pana la Palatul Navigatiei, unde se lucreaza pe un singur sens, cel de-al doilea fiind deschis traficului auto. In prezent, linia de tramvai din zona liceului de Marina si pana in apropiere de INTFOR a fost scoasa, cu tot cu placile din beton, pe ambele sensuri de circulatie. In zona cuprinsa intre Palatul de Navigatie si statia de maxi-taxi din vecinatatea Liceului de Marina s-a scos linia de tramvai pe un singur sens (pe cel pe care se desfasoara si lucrarile).
Sa vedem si cateva poze justificatoare:
-primul set, portiunea spre Liceul de Marina (statia de maxi-taxi);



3288 - Reparatii pe Strada Portului (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.07 kb
 Vizualizat:  de 33771 ori

3288 - Reparatii pe Strada Portului (28.12.2008).jpg



3294 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.57 kb
 Vizualizat:  de 33771 ori

3294 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg



3289 - Linie taiata (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.42 kb
 Vizualizat:  de 33771 ori

3289 - Linie taiata (28.12.2008).jpg



3290 - Portiune de linie taiata (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.79 kb
 Vizualizat:  de 33771 ori

3290 - Portiune de linie taiata (28.12.2008).jpg



3291 - Portiune de linie taiata (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.72 kb
 Vizualizat:  de 33771 ori

3291 - Portiune de linie taiata (28.12.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 22:55:23    Titlul subiectului: 103307

Deci sa inteleg ca lucrarile au inceput mai repede decat era stabilit.Am si eu o intrebare...se mai demonteaza sinele si pe alta strada la momentul de fata?
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 23:04:13    Titlul subiectului: 103310

-al doilea set, portiunea spre Palatul Navigatiei:


3293 - Portiune lipsa (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.18 kb
 Vizualizat:  de 33768 ori

3293 - Portiune lipsa (28.12.2008).jpg



3294 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.57 kb
 Vizualizat:  de 33768 ori

3294 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg



3295 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.31 kb
 Vizualizat:  de 33768 ori

3295 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg



3296 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.01 kb
 Vizualizat:  de 33768 ori

3296 - Linie dezafectata, vedere de ansamblu (28.12.2008).jpg



3297 - Bucla spre capatul de linie de langa Palatul Navigatiei (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.9 kb
 Vizualizat:  de 33768 ori

3297 - Bucla spre capatul de linie de langa Palatul Navigatiei (28.12.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 23:18:29    Titlul subiectului: 103314

Pentru stefan_br: lucrarile care au loc pe Strada Portului nu sunt incluse in caietul de modernizari pe care intentioneaza sa le efectueze primaria vis-a-vis de reteaua de tramvai. In zona respectiva se schimba conductele de apa menajera si dupa ce aceste lucrari vor lua sfarsit probabil se va astfalta strada Portului fara a se re-introduce alte linii de tramvai. Cele trei trasee de tramvai care au avut, de-alungul timpului, capat de linie langa Palatul Navigatiei sunt considerate, in continuare, nerentabile iar transportul de persoane, in viitorul apropiat, va continua sa se realizeze cu midibuze si maxi-taxi.
Din cate cunosc pana acum, nu se demonteaza deocamdata linii de tramvai in oras. Cele trei zone propuse pentru modernizare sunt, in continuare, intacte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Lun 05 Ian 2009 17:22:05    Titlul subiectului: 103690

Nimeni nu a pomenit de linia de tramvai desfiintata de pe Prelungirea Brailei spre Tiglina III cind tramvaiele nu intorceau la Casa Rosie ci urcau sus intorcind la dreapta spre complexul Flora. Iarna se vedeau Timisurile blocate in zapada...
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 16:31:17    Titlul subiectului: 108325

Am sa atasez vreo cateva poze cu tramvaie si linii de tramvai din sec.XX...Pozele le am de la un prieten,nu-s de pe un site anume...


#PR-Brasoveni cu tram fara CN (Fp).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.35 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

#PR-Brasoveni cu tram fara CN (Fp).jpg



#PR-C. Negri cu spate 2 (Fp).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.8 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

#PR-C. Negri cu spate 2 (Fp).jpg



#Str Brailei-In fundal Simigeria (FP).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.01 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

#Str Brailei-In fundal Simigeria (FP).jpg



#Str E. Rad-Vedere spre gara (Fp).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.66 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

#Str E. Rad-Vedere spre gara (Fp).jpg



Bursa%20si%20alte%20Case%20de%20Comert%20din%20Galati.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.28 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

Bursa%20si%20alte%20Case%20de%20Comert%20din%20Galati.jpg



Elevi in fata liceului Vasile Alecsandri (CPI colectia Valer.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.42 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

Elevi in fata liceului Vasile Alecsandri (CPI colectia Valer.jpg



petraianpeparteatinculuru8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.71 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

petraianpeparteatinculuru8.jpg



stradabrasovenimk9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.02 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

stradabrasovenimk9.jpg



tinc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.51 kb
 Vizualizat:  de 33517 ori

tinc.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 22:56:13    Titlul subiectului: 108683

By examining old postcards and photographs it appears that the junction of Str. Traian and Str. Tecuci had a variety of tramlines over the years:
1) single line from Str. Tecuci (east) to Str. Traian (north)
2) double line from Str. Tecuci (east) to Str. Traian (north)
3) single line from Str. Tecuci (east) to Str. Tecuci (west)
4) single line from Str. Tecuci (west) to Str. Traian (north) - as can be seen in Hans Oerlemans' photo below.

There may also have been other track layouts of course !

Today this junction has no tramway - as can be seen in the second photograph.



galati-01[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.12 kb
 Vizualizat:  de 33421 ori

galati-01[1].jpg



250309 018r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.13 kb
 Vizualizat:  de 33421 ori

250309 018r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 18:46:09    Titlul subiectului: 108717

The following two of Hans Oerlemans' 1973 photographs were taken at Piata Centrala. Today this area is chaotic when the market is open, so I visited on Sunday afternoon (29/03/09).

The route of the former tramway can still be seen by the path of cobblestones. As you can see a lazy dog seems to prefer lying on these stones to lying on the asphalt ! The Cobra bus 'VOE' was the line 35 tramway replacement bus on this day.

I took the final photograph from the opposite direction, against the light, so the smooth cobblestones show up easily. Temsa Prestij bus 'LXA' looks as if it is also on a tramway replacement service - being nicely positioned on the route of the former tramway. In reality it was about to work service 12.



galati-19[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.29 kb
 Vizualizat:  de 33382 ori

galati-19[1].jpg



galati-18[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.54 kb
 Vizualizat:  de 33382 ori

galati-18[1].jpg



290309 032r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.51 kb
 Vizualizat:  de 33382 ori

290309 032r.jpg



290309 030r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.39 kb
 Vizualizat:  de 33382 ori

290309 030r.jpg



290309 028r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.87 kb
 Vizualizat:  de 33382 ori

290309 028r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 00:02:25    Titlul subiectului: 109300

Some photographs of the former tramway at the Galati Steelworks taken on 10/04/2009.

The first photo shows the turning circle at the end of the tramway which is around a car park, you can easily see the rails on the left, but on the right the line of poles indicates the tram route - the rails are almost hidden by dust and foliage.

The second photo shows the road crossing.

The third photo shows the tram route running alongside the road.

The fourth photo shows the tram stop shelter approximately half way along the line.

The final photo shows the area where the route joined the existing tramway from Piata Energei with Tatra T4D nr. 1310 arriving with a B4D trailer in tow. The disused tramway is behind Rocar 112 bus 'TZH' and the parked cars.



100409 116.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.13 kb
 Vizualizat:  de 33280 ori

100409 116.jpg



100409 114.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.63 kb
 Vizualizat:  de 33280 ori

100409 114.jpg



100409 115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.62 kb
 Vizualizat:  de 33280 ori

100409 115.jpg



100409 117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.8 kb
 Vizualizat:  de 33280 ori

100409 117.jpg



100409 118.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.92 kb
 Vizualizat:  de 33280 ori

100409 118.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2009 23:09:39    Titlul subiectului: 111663

Incepand cu aceasta saptamana, linia de tramvai de pe strada Ana Ipatescu a inceput sa fie scoasa. Portiunea pe care se lucreaza este cea din zona vechii fabrici de mobila, ajunsa in prezent o paragina si care, se pare ca va fi demolata curand. De unde atata interes? Lucrarea prevede schimbarea unor conducte pentru alimentarea cu apa, insa, conform informatiilor pe care le-am primit, dupa finalizarea acestor lucrari se spune ca strada Ana Ipatescu (care asigura legatura intre zona portuara si gara C.F.R.) va fi astfaltata si in locul tramvaiului se va instala linie de troleibuz! Surprinzator as spune, intrucat, in prezent zona este lipsita de activitate - cu exceptia fabricii de ulei si a Intfor-ului amplasat insa la intersectia cu strada Portului... Am observat ca deja fosta retea de alimentare pentru tramvaie a fost indepartata de pe stalpi (sau mai precis ceea ce ramasese din reteaua de alimentare). Amintesc, de asemenea, ca liniile de tramvai erau utilizate pentru traseele 50, 51 si 52, toate cu capat de linie la Gara Fluviala.
Pana ce viitorul ne va lamuri asupra intentiilor primariei, am sa postez cateva fotografii "de la fata locului":



4189 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.15 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4189 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg



4190 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.86 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4190 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg



4191 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.69 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4191 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg



4192 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.25 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4192 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg



4193 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.73 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4193 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg



4194 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.42 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4194 - Linie tramvai scoasa (28.05.2009).jpg



4195 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.22 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4195 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg



4196 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  489.48 kb
 Vizualizat:  de 33126 ori

4196 - Lucrari pe str. Ana Ipatescu (28.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2009 23:21:08    Titlul subiectului: 111665

Discutam in cadrul unui alt topic aferent orasului Galati despre schimbarile care au avut loc pe strada Portului. Reamintesc ca, in urma lucrarilor de infrastructura, au avut loc urmatoarele modificari:
- pe portiunea dintre Intfor si Grupul Scolar Industrial de Marina linia de tramvai a fost indepartata de pe ambele sensuri de circulatie iar portiunea de drum a fost astfaltata integral;
-pe portiunea cuprinsa intre Grupul Scolar Industrial de Marina si Palatul Navigatiei linia de tramvai a fost scoasa doar pe un singur sens (cel dinspre Intfor spre Gara Fluviala) iar zona afectata de lucrari a fost astfaltata. Per ansamblu, doar 40% din latimea strazii a fost imbunatatita.
-in zona Palatului de Navigatie se lucreaza pentru schimbarea conductelor de apa menajera si din cate am observat, linia de tramvai nu a avut deocamdata de suferit.
Mai jos, cateva poze in care este surprinsa noua infatisare a strazii Portului:



4197 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.46 kb
 Vizualizat:  de 33121 ori

4197 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg



4198 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.84 kb
 Vizualizat:  de 33121 ori

4198 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg



4199 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.51 kb
 Vizualizat:  de 33121 ori

4199 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg



4200 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.15 kb
 Vizualizat:  de 33121 ori

4200 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg



4202 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.55 kb
 Vizualizat:  de 33121 ori

4202 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg



4203 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.43 kb
 Vizualizat:  de 33121 ori

4203 - Aspect strada Portului (28.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Mai 2009 09:28:51    Titlul subiectului: 111675

Nu va pune nimeni troleu, nu este rentabil si decat sa faca o linie in plus si sa o scoata nu are rost. Troleu am sustinut sa se puna pe Cosbuc si in gara. As vrea o lege data de la UE care sa interzica scoaterea liniilor de tramvai si in fiecare mare oras sa fie cel putin 30 de km. de linie dubla si 20 de km. de troleu. Acum in functie de posibilitati, sa fie 50 de km. de transport ecologic-electric.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Mai 2009 11:11:00    Titlul subiectului: 111679

Se discuta ca se va pune troleibuz pana la Intfor. Adica Gara C.F.R. sa fie statie intermediara iar capat de linie sa fie Intfor-ul. O solutie care, daca va fi adoptata, o consider destul de buna intrucat asa se vor "consolida" legaturile intre diferite cartiere si zona portuara, cu trecere prin Gara C.F.R. Pe de alta parte, daca ceea ce se intentioneaza se va pune si-n aplicare, nu am sa inteleg de ce edilii nostri nu au lasat linia de tramvai pana la Intfor. Nu ar fi trebuit decat sa se repare reteaua de alimentare pe portiunea Gara - Intfor si sa se faca bucla de intoarcere in zona Intfor-ului. Prin urmare, vechea linie care continua sa se prezinte in conditii relativ bune dupa "atatia ani s-atatea masini de tonaj", putea fi refolosita.
In ceea ce priveste inlocuirea liniei de tramvai din zona portuara, mai exista si ipoteza cu introducerea retelei de troleibuz din zona centrala spre Intfor, aspect pe care il consider insa putin fezabil.
Oricum am analiza aceasta problema revenim mereu la intrebarea de baza: "De ce sa deschizi linii de trolee prin port cand poti repara si redeschide vechile linii de tramvai?". Sau sunt iar amagiri si promisiuni?
Mai trist este ca, din cate am auzit, tramvaiul nu a fost prea iubit de cei din zona portuara si nimeni nu-l mai vrea inapoi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 66
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 29 Mai 2009 12:41:02    Titlul subiectului: 111685

Pai cred că este greu să iubești un tramvai care se „dă” pe o cale nemodernizată care-ți face să se răstoarne cana de pe masă când trece vre-un vehicul.
Bineînțeles această problemă trebuie rezolvată. Aici intervine în schimb fenomenul „România” și anume incapacitatea celor la putere (cei din trecut, de acuma și cei ce vor veni) să construiască ceva bun și trainic. În acest caz mai rămâne să distrugem: cum scăpăm de tramvai zgomotos? prin modernizarea căii de rulare? Nicidecum! Scoatem tramvaiul.
Păi asta-i metoda de modernizare la noi, metoda de rezolvare a problemelor: dacă ceva necesită îmbunătățire mai bine scăpăm de ea. Bineînțeles în loc se pune ceva care costă scump, pare civilizat și poartă „comisioane” grase. Vezi majoritatea proiectelor „finanțate” prin BERD.
Chiar urmăream niște poze din Brașov cu troleele cu nr. 3, 28... erau niște vehicule DAC 117E care circulau pe 1 - una dintre cele mai solicitante linii de troleu din oraș - aproape de când mă știu. Adică acel troleu cred că avea 20 de ani de funcționare pe „o singură roată”. Să-mi arate și mie cineva un MAZ, sau un MAN care are aceste performanțe - atenție în condiții de asfalt de dinainte de '98! Să nu mai vorbim de diferența de cantitatea de gaze, noxe, CO și particule emise în atmosferă de-a lungul vieții unui DAC 11E și a unui MAZ, sau MAN chiar și EURO 4.
Culmea este că acea poluare afectează pe toata lumea în același mod. Și atunci nu-mi rămâne să trag o singură concluzie: factorii de decizie sunt d-a dreptul cretini. Altfel cum se explică auto-gazarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 00:06:25    Titlul subiectului: 111835

As dori sa lamuresc o problema care a starnit discutii intre o parte dintre cei cu care colaborez: a existat sau nu linie de tramvai pe strada Unirii? Si daca a existat, ce trasee de tramvai a deservit? Pentru a fi mai clar, am postat mai jos o schita pe care am realizat-o adimensional, in AutoCad. Liniile trasate cu rosu sunt cele care vizeaza marea noastra nelamurire. Sper sa clarificam acest aspect, poate ajutati si de colegii nostri, cg2005 si bonekamp.
Mentionez ca in prezent, atat strada Unirii cat si strada Liberatii au fost astfaltate (cam in aceeasi perioada in care s-a renuntat la tramvai pe bulevardul George Cosbuc pe portiunea dintre Patinoar si strada Basarabiei).



Linie de tramvai.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.88 kb
 Vizualizat:  de 32998 ori

Linie de tramvai.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2009 21:11:35    Titlul subiectului: 112543

Desi o mare parte din traseele de tramvai au disparut, placutele care anuntau statiile acestora au ramas inca in anumite zone din oras. In poza de mai jos, realizata de colegul nostru BaditaStefanGalati se poate observa un astfel de exemplu pentru linia 38...


Placuta vechiul traseu 38.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.71 kb
 Vizualizat:  de 32845 ori

Placuta vechiul traseu 38.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 20 Iun 2009 22:51:03    Titlul subiectului: 112676

Am pozat o placuta de langa Patinoar unde este inca tramvaiul 57 inscris si in sfarsit am aflat de ce a fost adus acel tramvai Tatra cu usi pe ambele parti: Circula pe traseul Poarta Est - Poarta Nord (ambele ale combinatului) unde se stricase un fir si se circula doar pe celalt fir; drept urmare au fost puse doua Tatre cu usi pe ambele parti, formand un ansamblu cu comanda dubla, functionand precum metroul sau tramvaiul nr. 2 la Budapesta. Se ducea vatmanul la celalt capat al tramvaiului.

In poza a doua se observa o vedere asupra liniei pe care rula traseul 54, linie care a inceput deja sa se ingroape in praf.



DSC03646.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  643.79 kb
 Vizualizat:  de 32798 ori

DSC03646.JPG



dsc03647_173.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  477.54 kb
 Vizualizat:  de 32502 ori

dsc03647_173.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 00:07:11    Titlul subiectului: 112694

Traseul lui 57: Micro19 - Flora - IREG - IC. Frimu - Basarabiei - Cosbuc - GAMA.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 08:13:45    Titlul subiectului: 114687

Lucrarile la infrastructura pe strada Ana Ipatescu se desfasoara destul de lent... Deocamdata nu s-a luat nici o masura in privinta modernizarii si astfaltarii acestei strazi. Mai precis, dupa ce s-au schimbat conductele si s-a nivelat terenul, muncitorii au pus din nou pietrele cubice care au existat acolo pana la inceperea lucrarilor... Linia de tramvai a fost insa scoasa pe un singur sens, mai precis pe portiunile unde s-a lucrat si daca dupa terminarea integrala a lucrarilor de infrastructura nu se va renunta la piatra cubica si nu se va astfalta, vom avea o alta strada cu aspect "ca dupa razboi", cu linii de tramvai intrerupte, aspect denivelat si "carii" la infrastructura.
Din pozele de mai jos puteti vedea situatia acestei strazi la 28.07.2009, atat in zonele de lucru cat si in cele unde schimbarile au luat sfarsit.



IMG_1076.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.88 kb
 Vizualizat:  de 32506 ori

IMG_1076.JPG



IMG_1077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.44 kb
 Vizualizat:  de 32506 ori

IMG_1077.JPG



IMG_1078.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.22 kb
 Vizualizat:  de 32506 ori

IMG_1078.JPG



IMG_1079.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  326.35 kb
 Vizualizat:  de 32506 ori

IMG_1079.JPG



IMG_1080.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.04 kb
 Vizualizat:  de 32506 ori

IMG_1080.JPG



IMG_1081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.7 kb
 Vizualizat:  de 32506 ori

IMG_1081.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 15/Feb/2024
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 09:34:17    Titlul subiectului: Trasee si linii de tramvai desfiintate 114782

Pana la urma in Galati vor mai fi tramvaie? Unii spun ca se va renunta definitiv,altii spun ca vor ramane doar cateva trasee,nu stiu ce sa mai cred. Viceprimarul Nicușor Ciumacenco, a afirmat intr-o emisiune tv, ca pe strada Basarabiei dupa modernizare, se vor monta sinele de tramvai la loc. Discutand cu un vatman zilele trecute,acesta mi-a spus ca tramvaiele din Galati vor disparea definitiv. Cine poate sa-mi spuna exact despre acest subiect? Vor mai fi? Sau nu! Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 10:37:54    Titlul subiectului: 114793

In mod normal se intentioneaza sa se pastreze cateva linii de tramvai. Zic "in mod normal" fiindca, la jumatatea anului trecut acesta era punctul de plecare atunci cand s-au discutat de lucrarile ISPA. Dar cum intre teorie si practica este drum lung (si denivelat), afirmatiile referitoare la traseele de tramvai au variat pe scara larga, mai precis:
-s-a vrut renuntarea la liniile de tramvai spre gara, pe urma aceasta idee a picat ca doar la doua saptamani sa fie luata iar in discutie. Rezultatul: in prezent se spune ca liniile vor fi puse inapoi odata cu moderinzarea strazii Mihai Bravu;
-s-a dorit pastrarea a doar doua linii de tramvai: 7 si 39. Nu trebuie sa fii fan-tramvai ca sa-ti dai seama ca legatura cu Bazinul Nou si cartierul Agrogal se rupe iar muncitorii din zona portuara nu mai au mijloace de transport cu care sa vina sau sa plece de la munca. Nemultumirile s-au rasfrant in presa. Transurb-ul a recunsocut ca nu are suficiente autobuze sa trimita si spre Bazinul Nou (cu toate ca eu as fi de alta parere, in prezent sunt DAB-uri disponibile precum si cateva midibuze Isuzu si Prestij) si iata cum se ajunge la concluzia ca fara tramvai calatoria prin/spre oras poate deveni un calvar;
-nebuneala mare si pentru traseul 7, care are mereu autobuzele pline si nu m-ar suprinde sa vad ca pe vremurile comuniste, oameni pe scara sau agatati de bare si oglinzi... De ce? Fiindca un KT-4D este mult mai spatios decat un Isuzu, un Prestij sau un DAB;
-dupa linia 54 si acum plang unii...
Iata cat de simplu este sa discutam intr-o sedinta despre scoaterea liniilor de tramvai fara a tine socoteala de "proba practica". Partea buna a lucrarilor ISPA este ca doar asa politicienii si "marii luminati" ai Galati-ului pot pricepe ce inseamna lipsa tramvaiului. Rezultatul concret va fi "conceput" dupa ce lucrarile la infrastructura vor lua sfarsit. Atunci vom vedea cu cate linii vom ramane. Oricum, un om intelept le-ar lasa pe toate. Dar intelepciunea uneori lipseste...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Aug 2009 23:07:21    Titlul subiectului: 115431

Propun modernizarea tuturor liniilor de tramvai din Galati care se doresc a ramane active, folosind banii ISPA. Termenul de executie sa fie de maxim 3 ani. Altfel, in cativa ani Galatiul va ramane definitiv fara acest mijloc de transport cu traditie in orasul de la malul Dunarii. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community