Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii de tramvai desfiintate.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 10:06:05    Titlul subiectului: 115452

Promisiuni exista... Realitatea a demonstrat ca fara tramvai la Galati transportul are de suferit iar fonduri pentru noi achizitii nu sunt. De fapt, aceste fonduri sunt foarte greu de gasit atunci cand vine vorba de transportul in comun probabil fiindca majoritatea celor din C.L. sau Primarie au uitat sa mai mearga cu un autobuz sau cu un tramvai (sa ne amintim de prima jumatate a anilor 2000, cand nu s-a achizitionat nimic iar DAC-urile cedau pe capete pe trasee). Acum exista o posibilitate de care sper sa profitam din plin. Ar fi prima modernizare majora a liniilor de tramvai fiindca eu cel putin nu-mi amintesc ca in ultimii ani cineva sa-si fi dat silinta sa se ocupe de astfel de lucrari.
Drumuri astfaltate pe langa linii de tramvai am vazut. Drumuri astfaltate peste liniile de tramvai, de asemenea am vazut. Linii de tramvai si retea de alimentare scoasa am vazut deseori. Dar strazi cu linii de tramvai modernizate la Galati, nu am vazut inca si sper sa vad.
In mare, transportul cu tramvaiul se considera ecologic dar costisitor.
Am auzit discutii cum ca tramvaiul este un mijloc de transport greoi, invechit. Total eronat. Tramvaiul "pare" greoi atunci cand infrastructura arata ca cea de pe Mihai Bravu sau strada Frunzei iar invechit... nici nu se pune problema, tramvaiele galatene se pastreaza in conditii bune de functionare si promoveaza un aspect interior ingrijit. Din pacate, analizele unora demonstreaza ca noi linii de tramvai la Galati nu-si au rostul. Cheltuieli prea mari pentru un astfel de vis. Macar sa pastram ceea ce avem - a existat o discutie si privitor la linia 35 unde s-a spus ca "pentru un tramvai care alearga in sus si-n jos nu are rost sa schimbam linii ci sa inlocuim mijlocul de transport respectiv cu midibuze sau autobuze si pe viitor troleibuze..." - si sa nu mai casapim liniile de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 15:43:58    Titlul subiectului: 118215

Pe strada Portului a inceput sa fie scoasa sina si de pe ultima portiune, anume linia de retur, de langa capat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 17:41:38    Titlul subiectului: 118221

Din cate mi s-a spus este vorba de un nou santier I.S.P.A. si nu de o modernizare, asa cum ne dorim de multa vreme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Oct 2009 18:05:19    Titlul subiectului: 118857

Lucrarile de inlaturare a liniilor de tramvai in zona portuara sunt in plin avant. Dupa cum a precizat deja un coleg de-al nostru, lucrarile au inceput din capatul de langa Palatul de Navigatie. Iata mai jos o fotografie publicata in cotidianul local "Adevarul de Seara", editia din 21.10.2009.
Dupa cum se stie, in zona respectiva s-a lucrat in doua etape pentru schimbarea conductelor de apa. Prima etapa a prevazut zona pana in intersectia strazii Portului cu strada Dogariei a doua s-a intins din acel punct si pana aproape de intersectia dintre strazile Portului si Egalitatii.
Daca ar fi sa se astfalteze, cred ca este unul dintre fericitele cazuri din Galati cand dupa o lucrare se "permite" un astfel de "lux". Cu toate astea am convingerea ca se va lucra si-n acea zona, inca neafectata de lucrari...



Lucrari in zona portuara (21.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.18 kb
 Vizualizat:  de 16610 ori

Lucrari in zona portuara (21.10.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 31 Oct 2009 22:22:12    Titlul subiectului: 119267

In cursul acestei seri am avut drum prin zona portuara; am observat ca linia de tramvai care mai ramasese "insirata" pe strada Portului (pe sensul de circulatie spre INTFOR) a fost acoperita cu astfalt iar portiunea de langa bordura (sensul de circulatie spre Palatul de Navigatie) care fusese "deranjata" de camioanele si excavatoarele ce au lucrat la inlocuirea conductelor de apa a fost peticita cu straturi de astfalt si ciment. Intr-un cuvant, strada are - in momentul de fata - un aspect execrabil: se observa straturi de ciment, astfalt, in unele locuri sunt si borduri subtiri de piatra cubica (!) iar in fata Palatului de Navigatie s-a nivelat strada insa astfaltarea... some other time.
Pentru inceput, sa vedem cateva aspecte din vecinatatea INTFOR-ului. Mentionez ca in prima faza, linia de tramvai va fi scoasa pana la intersectia dintre strazile Portului si Ana Ipatescu. Mai sunt cativa metri de scos pana in acea intersectie...



IMG_3189.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.27 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3189.JPG



IMG_3190.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.91 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3190.JPG



IMG_3191.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.28 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3191.JPG



IMG_3192.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.33 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3192.JPG



IMG_3194.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.5 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3194.JPG



IMG_3195.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.61 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3195.JPG



IMG_3196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  304.2 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3196.JPG



IMG_3199.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.78 kb
 Vizualizat:  de 16535 ori

IMG_3199.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 31 Oct 2009 22:31:59    Titlul subiectului: 119269

Al doilea set de poze a fost realizat in vecinatatea Palatului de Navigatie, acolo unde s-a lucrat "intens" zilele trecute... Suprafata "deranjata" a fost acoperita si nivelata insa astfaltul vine mai tarziu (ma gandesc totusi ca vor pune ceva astfalt intrucat suntem in campanie "presidentiala", adica in perioada cand fiecare partid face "cate ceva" pentru a impresiona cetatenii...).
Sunt curios daca vor scoate si linia de tramvai din bucla de intoarcere de langa ICEPRONAV (acolo unde un Sandel si-a construit garaj pe linie) sau va ramane acolo fiindca nu deranjeaza pe nimeni si, in plus, este ascunsa privirii "estetilor" de un lant de garaje baltate... Oricum, pana in bucla mai sunt cativa metri pe care, deocamdata nu i-a atacat nici un echipaj muncitoresc...



IMG_3200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.15 kb
 Vizualizat:  de 16534 ori

IMG_3200.JPG



IMG_3201.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.92 kb
 Vizualizat:  de 16534 ori

IMG_3201.JPG



IMG_3205.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.73 kb
 Vizualizat:  de 16534 ori

IMG_3205.JPG



IMG_3207.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.08 kb
 Vizualizat:  de 16534 ori

IMG_3207.JPG



IMG_3208.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.52 kb
 Vizualizat:  de 16534 ori

IMG_3208.JPG



IMG_3209.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.9 kb
 Vizualizat:  de 16534 ori

IMG_3209.JPG



IMG_3210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.03 kb
 Vizualizat:  de 16534 ori

IMG_3210.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Noi 2009 18:06:23    Titlul subiectului: 120236

Am avut ocazia sa vad si cum arata noua bucla de intoarcere din Bariera Traian... fara linia destinata tramvaiului 35.
In urma lucrarilor s-a astfaltat, drumul prezentandu-se in conditii acceptabile in zona in care odinioara erau liniile de tramvai. Mai jos prezint cateva poze din zona capatului de linie din Bariera. Urmarindu-le, puteti observa ca singura linie care mai aminteste de existenta traseului 35 este cea din bucla de intoarcere, ramasa probabil ca "suvenir". In rest, aceasta a fost scoasa. De asemenea, pana si legatura de "retragere" spre depou a fost acoperita (ma refer la linia de tramvai care asigura legatura directa din bulevardul Traian spre depou, fara a mai fi necesara ocolirea buclei de intoarcere), aceasta bucla fiind in trecut utilizata de tramvaiele care se intorceau de pe trasee pe bulevardul Traian si garau in depoul Tatra.
In pozele 1 si 4 puteti observa "fragmente" din linia traseului 35, ramase... "intre sinele active".
In poza 2 vedeti o portiune din bulevardul Traian in vecinatatea zonei de intoarcere... Cu putin timp in urma acolo erau sine de tramvai.
In poza 3 se observa intrarea in fost bucla de intoarcere pentru 35 si... portiunea de sine ramasa neacoperita.
Pozele 5 si 7 arata iesirea din vechea bucla.
Poza 6 prezinta linia de retragere, si ea acoperita la intrarea pe bulevardul Traian.
Poza 8 prezinta reteaua de alimentare, mai precis ceea ce a mai ramas din ea si care se va utiliza pentru tramvaiul 39 (cel cu capat de linie in Bariera).



IMG_0110.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.21 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0110.JPG



IMG_0111.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.08 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0111.JPG



IMG_0112.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.15 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0112.JPG



IMG_0113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.64 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0113.JPG



IMG_0114.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.8 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0114.JPG



IMG_0115.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.91 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0115.JPG



IMG_0116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.72 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0116.JPG



IMG_0117.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.69 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_0117.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Apr 2010 15:20:47    Titlul subiectului: 126163

In Micro 40 este o linie de tramvai abandonata, cu bucla de intoarcere in rondoul din zona respectiva. In afara de traseul 51, ce alte linii de tramvai mai intorceau acolo?
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Apr 2010 22:54:01    Titlul subiectului: 126182

Bucla de la Liceul nr-3 nu este nici pe departe abandonata!Niciodata nu a fost abandonata, nu s-a pus aceasta problema si nici nu se va pune.Este de fapt capatul fostului traseu 41, actualmente aceasta bucla este folosita in situatii de avarie pe traseul: Liceul-3---Comat----Cosbuc----Stefan cel Mare. O sa explic situatia ei.
Prin 1975 cand s-a dat in folosinta linia de tramvai de pe fosta str. Silozului ( actualmente B-dul 1-Decembrie-1918) pe tronsonul: ETO( Intersectie Piata-Energiei)---Masnitz----Liceul nr-3 acolo era capatul.Deoarece orasul, cvartalele de locuinte erau pana la Blocul Turn din Micro-40.De-aici inainte era camp ( livada, zona agricola) deci nu existau cartierele Micro-39 (a, b si c), Micro-38, Micro-40( mare parte). Abia incepeau constructiile blocurilor din Micro-13b( cartierul unde locuiesc de-o viata).Abia prin 1978-1979-1980 s-au construit cartierele respective enumerate mai sus si odata cu ele prin montarea macazelor s-a prelungit si linia de tramvai catre Comat.De mentionat ca linia de pe acest traseu: Masnitz---Liceul Industrial Metalurgic nr-3----Micro-39---COMAT a fost foarte bine proiectata, gandita si migalos construita.Sina de tip ,,Vignole & Stevens"( tip CFR),montata pe traverse de beton armat si pe pat de piatra si -atentie!- sudata continuu nu asamblata prin joante de dilatare.Si asta se intampla intre 1975 - 1979.Singurele joante de dilatare originale se pastreaza si azi.Unul se afla pe B-dul Traian Vuia( fost Pinului) intre singura trecere de pietoni peste liniile de tramvai si statia ,,Bloc L-9"( Beverly-Hills).Alta se afla pe str. Silozului chiar in zona numita ,,Doua-Babe".Atat.In rest linia este sudata continuu.Prezint in desenele de mai jos evolutia acelei zone din 1975, 1979 si 1980.
***************************************
Primul desen reprezinta conformatia orasului in acea zona in anul 1975.
Al doilea reprezinta conformatia anului 1979
Al treilea reprezinta conformatia din 1980



Galati - 1975 -.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.7 kb
 Vizualizat:  de 15994 ori

Galati - 1975 -.GIF



Galati - 1979U.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.22 kb
 Vizualizat:  de 15993 ori

Galati - 1979U.GIF



Galati - 1980 -.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.12 kb
 Vizualizat:  de 15993 ori

Galati - 1980 -.GIF



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 00:11:43    Titlul subiectului: 126186

In emisiunea Audienta la primar, viceprimarul Ciumacenco spunea ca timp de 2 ani si jumatate vom ramane fara tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 00:41:28    Titlul subiectului: 126188

Un gand extrem de tampit. Imi amintesc candva, exista vointa pentru un transport ecologic. Acum se pare ca s-a diminuat si, culmea ironiei, la Galati, dupa Revolutie. Adica haideti sa starpim tot ce e bun! Principala unitate, principalul etalon de transport de la Galati nu este tramvaiul sau troleibuzul, asa cum s-ar astepta ecologistii ci... maxi-taxi. Normal ca se doreste starpirea tramvaiului. Ca este greoi, ca produce vibratii, ca supara pe unii... Iata gandirea mintilor obtuze. De ce trebuie sa punem astfel problema? E vorba de bani? De rentabilitate? Sau... de interese? Eu as zice, de interese. Haideti sa lasam loc banutului si sa stricam tot ce e bun, tot ce s-a incercat candva sa aduca un beneficiu orasului nostru. Ca asa s-a propagat economia la noi, prin stricaciuni si glume tampite.
Cu ce ma rog doriti sa inlocuim tramvaiele? Cu microbuze?! Sau cu glumele naroade ale primarului... Cu promisiuni desarte de genul troleibuzelor de pe Cosbuc si de prin valea orasului si poate si de prin multe alte locuri inghetate de minciuni si demagogii...
Si atunci, mai naste o intrebare... De ce mai inlocuim sinele de tramvai?! De ochii Uniunii Europene sau ce? Aa, probabil sa avem o scuza pentru ce dispar fondurile... In Romania domneste specula. Si, din pacate, nimic din ceea ce se intampla nu e in favoarea noastra. Regretabil, nu facem nimic sa o evitam, nu facem nimic pentru noi, sa ne fie mai bine.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Sâm 24 Apr 2010 07:17:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 01:23:47    Titlul subiectului: 126193

,,Peisaj-urban", daca ne apucam sa credem balivernele scoase pe gura de catre diferiti cretini sub diferite culori politice tampite care habar au sa respire dar sa mai si gandeasca,....ne ducem de rapa prietene! Inainte de a ne face griji cu disparitia tramvaiului,.hai sa nu facem ca nebunele din povestea cu ,,drobul de sare". In oras liniile noi se monteaza, s-au adus macaze noi, incrucisari, traverse noi,...ce Dumnezeu...? Va spun din sursa sigura ca tramvaiele din Galati NU VOR DISPARE! Da, s-a pus deseori problema aceasta, chiar inexistentul de primar Dumitru Nicolae a vrut asa ceva... Singurele linii care vor dispare vor fi: Traian Nord-----Parc Rizer: Str. Traian---Carnabel---6-Martie. Atat. Chiar si linia de tramvai de pe Str.Bucovinei va ramane si pe Traian intre Parc Rizer si Piata. La Piata Centrala tramvaiele vor ramane. Ce Dumnezeu,...deja materialele sunt achizitionate, liniile se sudeaza, se asambleaza, utilajele lucreaza,....chiar asa ne alarmam la orice fas al oricarui idiot?
_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 02:55:25    Titlul subiectului: 126196

De ce nu pune peisaj-urban intreaga propozitie sau intregul context... Omul ala a zis timp DE 2 ani... dupa mine poate insemna ca 2 ani se lucreaza sa se inlocuiasca infrastructura... sau sa se repare tramvaie.
Care este deci, contextul frazei amintite?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 10:25:05    Titlul subiectului: 126199

Oricum am da-o si oricum am incerca sa interpretam postarea colegului peisaj_urban ne aflam in aceeasi situatie mizerabila. Fie ca se vor scoate tramvaiele peste doi ani, fie ca doi ani si jumatate vom sta fara tramvaie datorita lucrarilor ISPA, din punct de vedere al calatorilor, lucrurile nu se prezinta prea grozav. Si eu inclin sa dau dreptate colegului Ionescu, varianta pe care a oferit-o ca raspuns mi se pare cea mai logica. Cu toate acestea, Galati-ul fara tramvai ar insemna moartea clinica a transportului local. S-a ajuns aici datorita seriozitatii consiliului local si primariei, care au pornit programele ISPA din mai multe puncte, naiba stie cum au fost alese... Cert este ca s-au orientat atat de bine mai-marii urbei ca majoritatea traseelor de tramvai sunt inactive. Si desigur, circul va continua. Ce doresc sa spun, in alta ordine de idei, este ca daca oamenii s-ar fi apucat pe rand, de anumite tronsoane strabatute de liniile de tramvai si ar fi intemeiat rute secundare (de tip suveica de exemplu) sau s-ar fi activat unele linii vechi si ar fi luat in calcul intreaga retea atunci poate ca nu am fi ajuns unde suntem acum. Daca erau mai multe conditii... auxiliare atunci era mai bine insa asa se intampla cand nu decide Transurb-ul ci altii... Daca incepe lucrul si la traseul 39 atunci tramvaiul va deveni o raritate la Galati pana la terminarea lucrarilor ISPA. Si iata cum microbuzele private ajung - de aceasta data neintentionat - sa castige un loc fruntas in ochii galatenilor... Normal, Transurb-ul va trebui sa suplineasca linia 39 in masura in care a suplinit si linia 7 (desi aici exista o discutie care priveste mai mult suplinirea traseelor 17 si 23 decat trimiterea autobuzelor pe traseul 39) vor trebui autobuze mai multe (tinand cont si de noua organizare urbana), si cum primarul spune ca nu poate sa aduca, spre cine vom ridica rugatori ochii?! Normal, spre microbuzele private...
Ceea ce am scris este ca un fel de reactie in lant, un fel de... cadere libera a transportului urban. Speram insa ca dupa cei doi ani si ceva, cat spunea vicele ca va dura nebuneala ISPA (de altfel necesara), ne vom intoarce la civilizatia cu tramvaiul si autobuzul.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Apr 2010 12:25:57    Titlul subiectului: 126202

Deci sa lamurim. Ceea ce a zis Ionescu este adevarat. Deci timp de 2 ani vom ramane fara tramvai adica pe toata durata lucrarilor de reabilitare. Buuun! Sa le luam pe rand...Da, la un moment dat se va reabilita si linia traseului 39 dar nu in totalitate.Asa cum am mai explicat intr-una din postarile mele de pe alt topic, se impune reabilitarea liniei de tramvai pe B-dul Siderurgistilor intre IREG si Piata-Energiei. Acolo, acest bulevard este foarte stramt si extrem de circulat.Deci ca atare fapt traseele de tramvai vor fi deviate de la IREG ---Str. Scanteii---I.C.-Frimu---Tecuci----Masnitz ( intersectia str. Tecuci cu B-dul 1-Decembrie-1918).Simplu! Cine este din Galati sa mearga la intrarea in fostul depou de tramvaie V-56 din IC-Frimu( azi ECOSAL) si sa examineze si sa numere macazele si incrucisarile noi-noute care se afla stivuite impreuna cu traversele de beton armat. Daca stam sa analizam, pentru a reabilita dupa...vechile planuri fara nimic nou adus acelor trasee de linii vom observa ca nu trebuiesc decat 3 macaze FARA NICI O incrucisare!Atentie, daca s-ar reabilita dupa vechile proiecte fara sa se fi adus vreo modificare de traseu, acolo in fata ECOSAL-ului nu era nevoie de nici o incrucisare.Ori deja sunt nu una ci vreo 3 -4 incrucisari si vreo 4 macaze.Unde vor fi asezate ele???Poftim, explic prin alte doua desene ale intersectiei Str. Scanteii( Anghel Saligny) cu Basarabiei si jonctiunea cu str Tecuci, unde azi zac zeci de camioane parcate in acea intersectie. Un desen reprezentand pozarea liniilor vechi inainte de reabilitare iar in al doilea desen pozarea liniilor noi dupa reabilitare


I.C.-Frimu inainte de reabilitare.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  17.51 kb
 Vizualizat:  de 15938 ori

I.C.-Frimu inainte de reabilitare.GIF



IC-Fftimu dupa reabilitare.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.16 kb
 Vizualizat:  de 15938 ori

IC-Fftimu dupa reabilitare.GIF



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 10:55:33    Titlul subiectului: 139653

O data cu venirea zapezii se poate vedea usor care garaj e folosit si care nu. Ca o ironie... in zona portului, dintre garajele de la strada, singurul folosit este cel construit pe capatul fostei linii de tramvai din Port.


Garaj pe linie.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.28 kb
 Vizualizat:  de 14892 ori

Garaj pe linie.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Feb 2011 23:32:33    Titlul subiectului: 139755

Multe garaje din zona au scopuri diferite, ca de altfel prin toate cartierele galatene. Unii isi tin vinul, altii au facut "decoratiuni pentru vara"... In fine. Initial, construirea acelui garaj a starnit nemultumiri. Pe urma s-au calmat cu totii... Tramvai prin port nu vom mai avea ca nu e rentabil si nici vreo retea de troleibuz nu se anunta in viitor. Prin urmare... omul isi achita impozitul si se bucura de zilele lui.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 20:25:27    Titlul subiectului: 140161

Am gasit pe net o poza cu o harta a Galatului din 1908, pe care sunt reprezentate si liniile de tramvai de la acea vreme.



Sursa: http://valuriledunarii.blogspot.com/2010/08/o-harta-veche-orasului-galati.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2012 23:09:37    Titlul subiectului: 151846

Intr-una din editiile cotidianului "Viata Noua" din 1985 se mentioneaza ca traseul 51 a fost introdus in acel an intre terminalele Bazinul Nou si Bariera Traian. Banuiesc ca mai apoi a deservit itinerariul dintre Micro 40 si Gara Fluviala.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 00:58:23    Titlul subiectului: Trasee de tramvai desfiintate 153981

Conform informatiilor furnizate de userul Stefan de pe forumul "Railnet", in Galati ar exista cca 15 km de linii de tramvai desfiintate, comparativ cu cele existente in 1989.
Acestea ar fi:
- Gara - Palatul Navigatiei (3 km)(cand a ajuns ultimul tramvai la Palatul Navigatiei?);
- Baia Comunala - Bariera Traian (3 km);
- Viaduct - Poarta Nord Combinat (5 km)
- Strada Bucovinei - Parc Rizer (2 km)
- Patinuar - Cimitir "Eternitatea" (2 km)

Repet, sunt informatii furnizate de pe forumul "Railnet". Imi cer scuze daca nu sunt corecte!

Ar fi interesanta o harta cu reteaua completa de tramvaie din Galati, asa cum exista in 1989!

Si o intrebare: ce sanse sunt in viitorul apropiat ca aceste trasee de tramvai desfiintate sa fie refacute si ca intreaga retea de tramvaie galateana sa fie complet modernizata, asa cum s-a inceput in Iasi ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 11:09:45    Titlul subiectului: 153985

Din cate imi amintesc, linia dintre Gara Fluviala si Gara C.F.R. a fost utilizata pana prin 1988 - 1989 (datorita economiei precum si a rentabilitatii impuse de epoca de aur).

Pe urma, din lista de mai jos:

-intre Palatul Navigatiei (Gara Fluviala) si Gara C.F.R. au mai ramas portiuni de linie doar in terminalul de pe Dogariei (zona cu garaje) precum si pe Ana Ipatescu. Pe strada Portului nu mai este nici o linie de tramvai.

-intre Baia Comunala si Bariera, linia a fost, de asemenea, scoasa. Mai exista insa o portiune de racord care aminteste de faptul ca si aici am avut tramvai: este vorba de racordul de pe Alexandru Carnabel, racord care asigura legatura intre Basarbaiei si Traian, prin spatele Baii Comunale.

-de la Viaduct la Poarta Nord, linia s-a mentinut sub ierburi si buruieni dar arata execrabil;

-pe Bucovinei, pana la intersectia cu Traian, avem si aici linie... partial acoperita de glod;

-portiunea dintre Patinoar si Cimitir nu mai exista.

Sanse de reactivare? Date fiind conditiile actuale de transport (aici ma refer atat la organigrama mijloacelor de transport de stat si private precum si la expansiunea masinilor personale) aceste sanse sunt deocamdata 0.

In plus, nu stiu cati dintre dvs isi mai amintesc de liniile de pe Stefan cel Mare si Portului. Au fost primele incastrate in beton, marginit cu guler de piatra cubica... Se intampla la mijlocul anilor 80...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 15:12:02    Titlul subiectului: 153989

Pe Traian mai exista o portiune de linie intre parcul Rizer si Str.Radu Negru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 19:56:44    Titlul subiectului: Trasee si linii de tramvai desfiintate 153993

Mare greseala s-a facut cu scoaterea liniilor de tramvai de pe b-dul George Cosbuc si strada Traian! Practic, pe axa nord-sud in Galati a mai ramas doar o singura legatura cu tramvaie!
Ei in loc sa fi prelungit linia de tramvai de la Piata Centrala pana la Bdul Brailei (pe strada Traian), si de la Cimitir la Bdul. Brailei (pe Bdul. George Cosbuc), le-au desfiintat si pe cele care existau!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 21:51:53    Titlul subiectului: 154000

Absolut penibil. Sa ai o retea atat de mare si sa-ti bati joc de ea, sa desfiintezi tronsoane intregi lasand transportul public dintr-un oras de dimensiunile Galatiului, cu traditie in exploatarea tramvaiului, la cheremul dubelor, al unor midibuze de toata jena si al autobuzelor (si alea de bogdaproste, achizitionate cu cheltuieli minime) este de neimaginat pentru o minte sanatoasa. Orasul vecin a dat o palma uriasa Galatiului. Rusine!
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 22:01:59    Titlul subiectului: 154002

Repet, cu toata bunavointa pe care o are Transurb-ul, deciziile sunt, de multe ori luate la nivel superior, adica prin sedinte la Primarie sau C.L. iar daca acolo se gaseste un grup de alesi locali care sa sustina ca tramvaiul pe Traian sau pe Cosbuc este o prostie si in loc sa-l modernizeze decid sa-l scoata, Transurb-ul trebuie sa se confirme. Asa s-a intamplat si pe Mihai Bravu. Au vrut unii edili sa prosteasca oamenii prin a le arata ce lucru de valoare au facut atunci cand au reusit sa sisteze tramvaiele traseului 36.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community