Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii de tramvai desfiintate.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 21:22:46    Titlul subiectului: 154003

Categoric, degetul meu arata spre municipalitate inainte de orice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 20:30:15    Titlul subiectului: 154046

In ritmul asta, nu cred ca va mai supravietui multa vreme tramvaiul in Galati !
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 20:49:02    Titlul subiectului: 154047

Ei, guest, ba o sa supravietuiasca dar nu la nivelul care l-a cunoscut in anii comunismului precum si-n prima jumatate a anilor 90. De exemplu, traseul 39 este cel mai aglomerat din Galati. Pe urma vin 7 si 44 care nici ele nu sunt straine de ingramadeala. Ceva mai liniste este intre orele de varf pentru traseele care merg in Bazin, In rest... lumea continua sa se dea cu... electricele.

Tramvaiul si-a pierdut eficienta, dupa cum bine a observat colegul nostru radub, odata cu dezvoltarea sistemului de transport privat (microbuze) precum si cu expansiunea pietei auto (ma refer la autoturisme unde, conform unui sondaj ar fi doua masini la trei galateni). Alesii nostri, mai corect, o parte dintre ei n-au circulat niciodata cu tramvaiul si prin urmare nu-i prea inteleg rostul. Si nici traditia... La unii, totul se rezuma la "ori fac bani, ori fac foarte multi bani".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 22:43:15    Titlul subiectului: 154051

Si la Iasi a crescut infiorator numarul de autoturisme, tramvaiul are infiorator de multi dusmani, dar uite ca a reusit sa treaca peste momentele grele, cand niste imbecili cochetau cu ideea desfiintarii.

Si la Iasi a fost dubarie cata frunza si iarba (nu mai numi asta forma de transport, ca modul in care functioneaza in Romania nu se regaseste pe nicaieri in civilizatie - atentie, nu am zis ca in Vest nu exista microbuze in transportul public, ci doar ca rolul lor este cu totul si cu totul altul decat aici). Ani intregi fara vreo baza legala de functionare. Apoi ani intregi cu functionare reglementata, dar cu reguli incalcate cu nesimtire la fiecare pas si fara o interventie ferma a municipalitatii (pe vremea fostului primar, despre al carui fiu umbla vorba prin targ ca avea dube pe "trasee"). Pentru ca lucrurile nu mai puteau merge asa, urmatorul primar i-a zburat pe dubagii si transportul public a revenit la normal, cu vehicule de mare capacitate, adecvate pentru a presta acest serviciu. RATP mai scoate la strada cateva dube pe 3 trasee (unul dintre ele va primi autobuze atunci cand vom avea numarul necesar de masini, unul dubleaza un traseu aglomerat de autobuz si are suplimentar cateva statii la ambele capete, insa va disparea atunci cand se va putea pune complet in aplicare Planul de transport, iar al treilea functioneaza pe baza unui contract cu o comuna vecina, exclusiv in acea comuna). De aceste dube abia asteptam sa scapam si le avem pentru a ca trebuit sa le preluam de la fosta societate desprinsa din regie. Dube private mai sunt pe 2 trasee, unul insa e slab tare, celalalt va fi preluat de RATP la un moment dat.

Asadar, daca vreti transport normal in Galati, fortati municipalitatea sa vi-l ofere! Vin alegerile, s-or gasi si unii destupati la minte si capabili sa inteleaga pe ce lume traiesc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 23:11:14    Titlul subiectului: 154052

Radule, difera optica si desigur, interesele. Pe de alta parte, ducem lipsa de persoane care sa inteleaga si sa promoveze Transurb-ul. Sunt idei bune, au fost si vor fi multe propuneri constructive care insa se blocheaza atunci cand ajung acolo... sus, pe la o parte dintre usile alesilor si reprezentantilor nostri din fruntea urbei.
Galatiul nu este in singurul oras unde, pentru un raspuns la o sesizare si pentru aplicarea unei masuri corecte te plimbi cu actele pe la diferite usi. Atata vreme cat nu se intelege diferenta dintre transportul local, pus in slujba calatorilor si... forma de deplasare privata, avand la baza alte scopuri, mai mult sau mai putin constructive, nu se poate schimba nimic. Din pacate, si alte orase se afla in aceeasi situatie. Piatra-Neamt si Buzau ar fi doua exemple solide.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Melkcool



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Mar/2012
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2012 19:11:24    Titlul subiectului: 154084

In romanul lui Vlad Musatescu, "Expeditia Nisetrul 2" (aparut in 1987), se fac unele referiri la reteaua de tramvai din zona portului (spune ceva si de un depou in zona).

Am atasat coperta romanului si cele doua pagini in care apare acest subiect.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.99 kb
 Vizualizat:  de 24383 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.54 kb
 Vizualizat:  de 24383 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.39 kb
 Vizualizat:  de 24383 ori

3.jpg



_________________
Melkcool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2012 12:18:15    Titlul subiectului: 154102

Nu-mi amintesc sa fi fost vre-un depou in preajma portului Galati dar tramvai a fost pana pe la inceputul anilor 90.

Initial, liniile de tramvai coborau din zona Centrala pe la Spicu iar aici, turul era pe strada pietruita din fata pizzeriei Panoramic pe cand returul era pe Navelor (prin fata pe la I.P.J.). Tramvaiul mergea apoi pe Portului, intra pe la autobaza IREG, iesea pe Moruzzi si de acolo spre S.N.G. unde isi avea bucla in dreptul Portii 1.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2012 08:37:39    Titlul subiectului: 161076

Linia de langa Combinat a devenit tinta hotilor. Ar fi bine totusi ca Transurb sa valorifice sinele si traversele, pentru ca le valorifica altii...

http://www.viata-libera.ro/eveniment/37394-gala%C8%9Bi-viata-libera-tramvai-cale-ferata-furt-hoti-dosar-penal-jandarmi

Lovitură disperată a hoților de fier înainte de Crăciun! Peste 15 metri de linie de tramvai, furați de la Combinat!

Trei persoane au fost reținute în noaptea de luni spre marți de jandarmii gălățeni după ce au fost surprinse tăind bucăți întregi din calea de tramvai situată în apropierea societății Profiland, de pe platforma siderurgică. Potrivit IJJ Galați, flagrantul a fost făcut în jurul orei 2.20, când echipajul de intervenție i-au surprins pe trei tineri care tăiaseră șase bucăți de cale ferată a 2,5 metri liniari/bucata, cu ajutorul unui aparat autogen, urmând ca marfa să fie apoi transportată la un centru de colectare a fierului vechi. În urma verificărilor, jandarmii au constatat că cei trei abia își încheiaseră ”misiunea” și că aveau în mașina cu care se deplasau instrumentele necesare dizlocării și tăierii liniei ferate care aparține SC Transurb: aparat autogen, cuțit de tăiat (bec), două furtunuri a 22 de metri bucata, o butelie, un tub de oxigen cu manometru și două ceasuri, o rangă, un târnăcop.

”Cele trei persoane, cu vârste între 21 și 27 de ani, toți din Galați, au declarat echipajului de jandarmerie că ei au fost până la un centru de fier vechi să împrumute obiectele pe care urmau să le folosească de dimineață la un alt punct de lucru. Dacă ar fi reușit să ducă cele 740 de kg de cale ferată la un centru, ar fi obținut suma de 740 lei”, a precizat cpt. Costin Barbu, purtătorul de cuvânt al IJJ Galați.

Șinele de cale ferată, obiectele muncii dar și mașina au fost lăsate în custodie combinatului iar celor trei persoane li s-au întocmit actele de constatare pentru săvârșirea infracțiunii de furt calificat. Doi dintre cei prinși în cursul nopții trecute au șanse sporite să ajungă după gratii, Ionel M., de 21 de ani și Cristinel F., de 25de ani, având antecedente penale.

Aceasta nu este prima captură de cale ferată făcută de jandarmi în urma unor furturi, pe data de 7 iunie 2010 oamenii legii descoperind un kilometru de linie tăiată din zona gării Cătușa.



700b13e88417bbed22f03c2a3f68ead6_L.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.27 kb
 Vizualizat:  de 23724 ori

700b13e88417bbed22f03c2a3f68ead6_L.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 21:57:04    Titlul subiectului: 161192

Situatia nu este prea grozava in ceea ce priveste legatura electrica pe traseul dintre cele doua porti. Linia aceea a fost data in folosinta in a doua jumatate a anilor 80 (parca prin 1986) si pana in 2003 a fost strabatuta de trasee precum 6, 48, 49 sau 53.
Acum, in dreptul Portii Nord, o parte din linie a fost acoperita de balarii. Mai mult, au aparut si diferite "birouri", exact pe locul pe unde era linia. Pe urma, sunt zone unde pamantul s-a surpat.
La inceput, parca prin 2000, alunecarile de teren au afectat turul spre Poarta Nord. Pe urma, dat fiind faptul ca nu s-au intreprins consolidarile necesare, s-a dus si returul... Asta a dus la suspendarea liniei 53, care obisinuia in ultimii sai ani, sa functioneze pe un singur sens (adica doua vagoane motoare, puse spate in spate).
Din 2003 si pana acum, multe sine au fost... "valorificate" de precupeti la centrele de colectare a fierului vechi. La fel si cantitati insemnate din reteaua de alimentare precum si echipamente conexe.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iun 2016 13:59:54    Titlul subiectului: 185520

Frumoasa retea de tramvai mai avea orasul asta. M-am uitat si eu pe Google Street View si mi se pare ca este una dintre cele mai interesante retele de tramvai din tara. Din pacate, interesele de diverse facturi au distrus jumatate din retea. Trist, foarte trist.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2017 10:52:32    Titlul subiectului: 192809

Ce linie a fost pe aici si unde ducea. E din Piata Energiei spre Combinat.


linie.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.49 MB
 Vizualizat:  de 18443 ori

linie.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2017 23:50:28    Titlul subiectului: 192820

Pe aici a fost intrarea veche in depou Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Ian 2019 19:09:21    Titlul subiectului: 198387

Ca tot este la moda provocarea celor 10 ani...


Screenshot_8.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 16299 ori

Screenshot_8.png



_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Mar 21 Mai 2019 07:50:27    Titlul subiectului: 200854

tramfan a scris:
Ce linie a fost pe aici si unde ducea. E din Piata Energiei spre Combinat.

Era un vechi depou unde daca imi aduc bine aminte erau retrase numai timisurile ce mergeau spre combinat...sa ne intelegem cele cu 3 vagoane

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2019 13:30:58    Titlul subiectului: 201089

Dar de ce nu mai e linie spre Combinat? Shocked
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2019 20:36:47    Titlul subiectului: 201092

Adica de ce nu mai e niciun traseu activ? Din cauza lipsei de calatori...calea de rulare a intrat in conservare si mai mult ca sigur ca asa va ramane mult timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2019 23:07:39    Titlul subiectului: 201094

Pentru cei ce va intrebati de disparitia tramvaiului catre Bazinul Nou si de iminenta disparitie de la Poarta Est CSG.



Cineva ce are habar de fenomen (nu dau nume), mi-a spus ca transurbul este de vina pentru scoaterea liniilor de tramvai din Bazinul Nou si tot transurb tipa sa fie scoase si alea de la CSG pe urmatorul model


1. Bazinul Nou era deservit de traseele 5, 8, 42 tramvaie si 13 (ulterior) autobuz. Damenul era cu patru trasee lejere. Apoi transurb a bagat conventie cu autobuz si implicit tramvaiele nu mai aveau calatori!!! Astfel s-a renuntat la linie.


2. Urla astia din transurb ca 41 (Depozit-CSG) nu are calatori deloc. Pai normal ca nu are acum, pentru ca 7 si 44 circula deviat pe la Viaduct... e simplu.

Am scris despre eliminarea a 80% din reteaua de tramvai inca de prin 2013 si toti ma faceau cretin... Poftiti, serviti va rog!


AZI AVEM AVARIE IN MICRO 19 IAR PENTRU CA ILUSTRU FOST PRIMAR MARIUS STAN A SCOS TOATE CAILE POSIBILE PENTRU DEVIERE, de pe Tecuci, Saligny...., tramvaiele n-au pe unde ocoli si nici pe unde intoarce pentru scurtarea traseului, ca astazi sa avem doua autobuze naveta 7/39 pe ruta General-Micro 19....

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 30 Iun 2019 23:03:47    Titlul subiectului: 201326

Propunerea mea pt. reteaua dintre Spitalul de Copii si Piata Energiei

Propunerea mea pt. reteaua dintre Piata Energiei si Piata General Berthelot


** Atentie! Plansele nu respecta proportia distantelor reale.

** Am facut in asa fel incat tramvaiele sa se poata misca si intoarce in orice directie, mai ales pentru viitoare lucrari!



rsz_propunere_piata_energiei-spitalul_de_copii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 14671 ori

rsz_propunere_piata_energiei-spitalul_de_copii.jpg



rsz_propunere_piata_berthelot.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.14 MB
 Vizualizat:  de 14671 ori

rsz_propunere_piata_berthelot.jpg



_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Iul 2019 22:50:54    Titlul subiectului: 201355

deprodio a scris:
Adica de ce nu mai e niciun traseu activ? Din cauza lipsei de calatori...calea de rulare a intrat in conservare si mai mult ca sigur ca asa va ramane mult timp.



Deprodio, sa stii ca este o reteta pentru transformarea traseelor 1 si 3 spre CSG, in trasee nerentabile, exact cum s-a facut cu 5, 8 si 42. Schema este simppla;

1. Transurb pune conventii autobuz in locul tramvaielor
2. Tramvaiele cu cateva curse pe zi, devin nerentabile
3. transurb propune scoaterea traseelor
4. fara trasee, transurb propune si scoaterea liniilor.


Aveti reteta aplicata pe ruta Bazinul Nou - Baia Comunala. In curand vine si pe ruta Viaduc - Depou.... Deci Primaria nu are nicio vina in aceste scoateri noi. Doar Marius Stan are vina scoaterii totale de pe Tecuci si Saligny.

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Iul 2019 22:54:44    Titlul subiectului: 201356

Si ca o completare, daca ma intrebati pe mine, eu de-as fi mare in PMG, fie primar, fie vice, fie admin. public, fie director al Transurb sau consilier al primarului, as milita si-as porni actiunile de refacere a retelei de tramvai la nivelul anului 1988. Da, cu traseul 37 pe care sa-l pun direct, Micro 19 - Gara Mare - Palatul Navigatiei.

Si bonus, un traseu intre Poarta Est CSG si Smardan - Cismele, traseu de tramvai.

Daca ai vointa sa faci proiecte europene, totul este posibil cand vorbim de tramvai si troleibuz. UE da bani pentru asa ceva.

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Dec 2020 23:38:38    Titlul subiectului: 209350

Un filmulet foarte interesant, unde se poate vedea linia dintre cele doua porti ale CSG: https://www.youtube.com/watch?v=V17tg47cujM&t=2326s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2021 21:42:58    Titlul subiectului: 209974

Din pacate, in ultimii ani au disparut mai multe trasee de tramvai. In epoca postcomunista au disparut urmatoarele:


5 = Bazinul Nou - Micro 19
6 = Bazinul Nou - Poarta Est CSG
8 = Bazinul Nou - Piata Mare
35 = Piata Mare - Bariera Traian
36 = Gara Mare - Micro 40
37 = Micro 19 - Gara Mare
38 = Gara Mare - Poarta Est CSG
41 = Liceul Metalurgic - Poarta Est CSG
42 = Bazinul Nou - Micro 40
43 = Stadion Otelul - Poarta Est CSG
46 = Piata Vlaicu - Poarta Est CSG
50 = Micro 19 - Gara Mare - Palatul Navigatiei
51/52/53 parca erau undeva prin Combinat
54 = Stadion Otelul - General - Patinoar - Bucovinei - Spitalul Militar - Piata Mare

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2021 11:20:05    Titlul subiectului: 210026

In intersectia din Piata Energiei, tramvaiele vor putea merge in orice directie, inclusiv intorcand acolo din orice directie Wink
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Hermannstadt63



Data înscrierii: 27/Mar/2021
Ultima vizita: 02/Sep/2023
Mesaje: 81
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2022 21:29:40    Titlul subiectului: Tramvaie Galați 215192

Vă invit cu drag să vizionați un colaj cu tramvaie pe ecartament metric din România(imagini din Arad, Galați, Iași și Sibiu luate în perioada 1905 -2021):
https://www.youtube.com/watch?v=QBq2jSSyNeQ
Vizionare plăcută!

_________________
Cornel Misinger
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community