Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele din Piatra Neamt
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Dec/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Apr 2006 22:41:50    Titlul subiectului: Autobuzele din Piatra Neamt 21055

Tocmai m-am intors din Piatra Neamt, dar in plimbarile mele prin oras am observat cateva IVECO-uri (dupa numarul de parc de forma 47xx) asemanatoare celor pe care le-am vazut si in Bucuresti in autobaza si carora le-am facut poze pe care le-am pus la topicul respectiv. Stie cineva ceva despre ele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Apr 2006 23:06:35    Titlul subiectului: 21056

Este vorba despre 15 autobuze Iveco, donate - tot de catre Primaria din Milano - municipiului Piatra Neamt, in cadrul unui program comun al guvernelor roman si italian.
Numerele de parc sunt asemanatoare celor din Bucuresti, fiind din aceleasi serii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 13:00:15    Titlul subiectului: 21264

Hai sa incepem sa-l umplem atunci:


(poze facute de mine sambata, 22.04.2006, gazduite pe http://neamt.stfp.net)
Inca unul:

Sunt zgomotoase, cam ca Rocar de Simon... cutie automata, soferii trag tare de ele.

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 19:16:06    Titlul subiectului: gnnrntyntn 23619

Sintem in garajul SC Troleibuzul SA. Am remarcat curatenia ce domnea in curte si vehiculele ingrijite.
Dupa cum vedeti si in imagine, SC Troleibuzul SA detine si autobuze. Majoritatea au fost achizitionate de la RAT Constanta. Au numere de inmatriculare personalizate, ELT.
Ca fapt divers, am vazut doua autobuze cu numere ELT la TIRNAVENI (Mures), inmatriculate acum de cei de la TAR SA.
Si un Iveco la Sarata.



Troleibuzul SA -0170.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.26 kb
 Vizualizat:  de 28507 ori

Troleibuzul SA -0170.JPG



sarata_-4776_169.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.22 kb
 Vizualizat:  de 25285 ori

sarata_-4776_169.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Oct/2018
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2007 23:37:00    Titlul subiectului: Autobuzele din Piatra Neamt 79862

Din cate am aflat, S.C. Transurban S.A. principala regie de transport local din Piatra Neamt s-a desfiintat iar personalul si autobuzele au fost "achizitionate" de Troleibuzul S.A. Din cate am vazut pe Forum, autobuzele aflate la Troleibuzul S.A. au numere de inmatriculare "NT-xx-ELC" pe cand cele de la S.C. Transurban S.A aveau numere de inmatriculare "NT-xx-RTU". Am vazut ca doar NT16RTU si NT17RTU si-au pastrat numerele iar Ikarus-ul galben articulat cu numarul NT29RTU (ex 31-NT-490) este acum inmatriculat in Buzau. Ce s-a intamplat cu celelalte autobuze de la Transurban? Au fost casate sau au suferit o alta schimbare de numar, din RTU in ELC? As dori, daca se poate, sa aflu mai multe detalii despre autobuzele fostului Transurban, si - daca se poate - niste poze mai vechi ar fi dragute.
Ultima oara am fost in Piatra Neamt in vara anului 2001. Majoritatea autobuzelor isi schimbasera numarul vechi ( cel cu 31-NT-xxxx) cu cel nou, impus de lege (Nt-xx-RTU). Pentru cei interesati, iata situatia autobuzelor din Piatra Neamt in luna august a anului 2001:
02RTU-13RTU, 16RTU, 17RTU : autobuze ROCARx12.
14RTU-15RTU : autobuze ROCARx17;
19RTU : Ikarus nearticulat ex 522;
23RTU : DAC 112 ex 2850;
26RTU : DAC 112 ex 2053;
28RTU : DAC 117 ex 4206;
29RTU : Ikarus 280 ex 490;
30RTU : Ikarus nearticulat ex 396;
34RTU : Ikarus 280 ex 550;
35RTU : DAC 117 ex 2995;
36RTU : DAC 112 ex 370;
37RTU : DAC 117 ex 2288;
38RTU : Ikarus 280 ex 523;
40RTU : Ikarus 280 ex 966;
41RTU : DAC 112 ex 1443;
42RTU : DAC 112 ex 1958;
43RTU : DAC 112 ex 2528;
44RTU : DAC 112 ex 4397;
45RTU : Ikarus 280 ex 420;
48RTU : DAC 117 ex 2344;
49RTU : DAC 117 ex 4489;
in acel an, 4489 a fost casat iar numarul NT49RTU a revenit unui midibuz nou ( nu cunosc marca acestui midibuz )
50RTU - 51RTU : midibuze noi ( de aceelasi tip cu cel inmatriculat cu 49 RTU)
Alte autobuze apartinand Transurban: cu numere neschimbate:
31-NT-1383 : DAC 112;
31-NT-2541 : DAC 112;
31-NT-554 : DAC 117;
01 EUN; 01 EUP; 01 EUR; 01 EUS; 01 EUT - Ikarus-uri 280;
01 FPR; 01 FPS ; 01 FPT - Ikarus-uri 280;
01 CHE : Ikarus 280;
01 EUU : DAC 112.
Alte autobuze apartinand Transurban: casate ( se observau in curte):
32RTU : DAC 112 ex 2849;
33RTU : DAC 117 ex 2993;
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Oct/2018
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2007 20:24:50    Titlul subiectului: 79894

Am revenit cu doua poze reprezentand doua Ikarus-uri care au functionat in Piatra Neamt.
Prima fotografie am luat-o de pe Forum, de la topic-ul "Autobuze particulare inmatriculate in Buzau". Ikarus-ul 280 din imagine a circulat in Piatra Neamt cu numarul NT29RTU (ex 490)
A doua fotografie am gasit-o pe internet la http://web.mit.edu unde este intitulata "Ploaie torentiala in Darmanesti". In partea de sus a pozei se observa Ikarus-ul 280 cu numarul NT40RTU (ex 966)
Si o scurta observatie referitoare la cele doua autobuze: 40 RTU avea 3 usi ( una in partea principala si doua in partea de dupa burduf) iar 29 RTU are doua usi ( una in partea principala si una in partea de dupa burduf). Atunci cand functiona in Piatra Neamt, 29-RTU era altfel vopsit, mai precis galben, cu doua dungi subtiri albastre ce incadrau o alta dunga mai lata, de culoare alba.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.26 kb
 Vizualizat:  de 25482 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.51 kb
 Vizualizat:  de 25482 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Oct/2018
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2007 20:40:36    Titlul subiectului: 80544

In februarie 2006, parcul de autobuze apartinand TRANSURBAN-ului s-a innoit cu o serie de 15 autobuze marca IVECO, aduse din Italia. Am sa postez doua articole dintr-un cotidian local (MONITORUL DE NEAMT) . Poze cu aceste IVECO sunt la adresa: http://neamt.stfp.net/.

Cotidianul: Monitorul de Neamt, editia din 2.02.2006
Titlul articolului: Autobuzele donate de primaria Milano, dotate cu aeroterme


“Potrivit reprezentanților societății Transurban, cele 15 autobuze italiene - primite ca donație din partea Primăriei Milano - vor intra în circulație abia la mijlocul acestei luni. Chiar dacă faza de intrare în legalitate a fost aproape finalizată, la momentul actual s-a trecut la înzestrarea acestora cu o serie de dotări suplimentare, astfel încît să ofere tot confortul. „Pe lîngă avizele și autorizările cerute de legislație, am primit și derogare, prin Hotărîre de Guvern, pentru folosirea acestora. La momentul actual, potrivit cerințelor europene, mijloacele de transport ar trebui să fie de tip Euro III, dar ale noastre sînt Euro II. Doar patru dintre autobuze sînt dotate cu sisteme de încălzire și am dorit ca toate să ofere condiții de confort călătorilor. De aceea, am comandat 11 aeroterme speciale la o firmă din Brașov, pe care le vom monta pe celelalte autobuze. Cel tîrziu pe 13 februarie, noile mijloace de transport vor fi scoase pe trasee“, a declarat Ioan Cucoreanu, managerul de proiect al societății Transurban.
Reamintim că autoritățile locale din orașul Milano au donat, ca rezultat al colaborării dintre Guvernele României și Italiei, 55 de autobuze marca Iveco, 15 revenind societății pietrene, iar 40 - Regiei Autonome de Transport București. Acestea au intrat în țară în cea de-a treia zi a acestui an. Cu noile achiziții, parcul Transurban va avea 40 de mijloace de transport. Însă, 5 dintre acestea, vechi de circa 25 de ani, vor fi scoase din uz. Din cele 15 noi autobuze, 12 vor fi trimise pe trasee, iar 3 vor fi păstrate ca rezerve.
Conducerea societății de transport local speră că noile autobuze vor face Transurban mai atractivă pentru pietreni, în condițiile în care aceasta se află, potrivit noului regulament de transport, în concurență cu firmele private, cîștigătoare ale licitațiilor organizate pentru adjudecarea traseelor, unele dintre acestea avînd suficiente posibilități financiare pentru a asigura un confort sporit călătorilor. Se poate spune că de politica managerială din următoarea perioadă depinde însăși existența societății de interes local, în condițiile în care, în acest an, subvențiile pentru transport, alocate de către Primăria Piatra Neamț, s-au redus aproape la jumătate față de anul trecut, acestea urmînd să dispară începînd de anul viitor, potrivit cerințelor europene.”

Cotidianul: Monitorul de Neamt, editia din 8.02.2006
Titlul articolului: Autobuzele milaneze, in administrarea Transurban


“Municipalitatea pietreană a aprobat darea în administrare către Transurban a celor 15 autobuze primite ca donație de la Primăria Milano. Cu acest prilej, a fost modificat și nivelul redevenței plătite de către societatea de interes local Primăriei pietrene. Valoarea inițială a acesteia a fost de 2.365 euro/ lună, noua redevență reprezentînd 25% (fără TVA) din încasările rezultate din vînzarea biletelor și abonamentelor.
Reamintim că donația Primăriei Milano reprezintă rezultatul colaborării dintre Guvernul României și cel al Italiei, noile autobuze urmînd să intre în circulație la mijlocul acestei luni. Pînă acum, au fost obținute toate avizele, reprezentanții Transurban trecînd la înzestrarea acestora cu o serie de dotări. Doar patru dintre autobuze au fost dotate cu sisteme de încălzire, motiv pentru care au fost comandate 11 aeroterme speciale, la o firmă din Brașov, care vor fi montate pe celelalte autobuze.
Cu noile achiziții, parcul Transurban va avea 40 de mijloace de transport. Însă, 5 dintre acestea, vechi de circa 25 de ani, vor fi scoase din uz. Din cele 15 noi autobuze, 12 vor fi trimise pe trasee, iar 3 vor fi păstrate ca rezerve.
În condițiile concurenței acerbe de pe piața transportului de călători, oferirea unor condiții de calitate ar putea fi singura șansă de menținere a Transurban pe linia de plutire. Nu de puține ori, reprezentanții societăților de transport care dețin mijloace de capacități mari - Transurban și Troleibuzul - au acuzat de concurență neloială firmele care prestează servicii de transport cu microbuzele. În ultima ședință a Consiliului Local, primarul Gheorghe Ștefan s-a declarat în favoarea respectării principiilor economiei de piață, susținînd că pe piață vor rezista cei care oferă servicii de calitate Se poate spune că, fără un profit care să-i permită să stea pe propriile-i picioare, Transurban va ieși de pe piață pentru că, în acest an, subvențiile pentru transport, alocate de către Primăria Piatra Neamț, s-au redus aproape la jumătate față de anul trecut, acestea urmînd să dispară începînd de anul viitor, potrivit cerințelor europene.”
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 7028
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Oct 2007 22:50:27    Titlul subiectului: 84283

Autobuzul Iveco cu numarul de parc #4711 pozat in timp ce ma aflat prin trecere in Piatra Neamt.
Nu stiu cum se descurca aceste autobuze in Piatra Neamt, dar in Bucuresti au facut fata cu brio la aglomeratie. Nu sunt foarte silentioase, dar au salonul incapator, iar vara aceasta, pe timul caldurilor mari din iulie si august, au facut fata cu brio. Datorita geamurilor mari, cand acestea erau deschise, in salon era ceva mai suportabil decat intr-un Mercedes Citaro fara aer conditionat.



Simpozion Iasi, 2007 00069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.51 kb
 Vizualizat:  de 25233 ori

Simpozion Iasi, 2007 00069.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 10 Mai 2008 22:03:55    Titlul subiectului: 93182

Regia locala SC Troleibuzul SA isi innoieste parcul de... autobuze Smile

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20080507&pagina=1&articol=17300

Monitorul de Neamt a scris:
Societatea Troleibuzul îsi lărgeste parcul auto cu zece autobuze, pe care le va primi în sistem leasing pînă la sfîrsitul acestei luni. Masinile respective, după cum a declarat economist Lorica Mihăilă, directorul societătii, sînt de capacitate medie si se pretează transportului urban, urmînd a afectua curse si în apropierea municipiului Piatra Neamt, cu preponderentă pe traseele pe care nu circulă troleibuzele. „Pînă pe 31 mai vor ajunge la noi cele zece autobuze achizitionate în sistem leasing. Luna iunie va fi dedicată înmatriculării lor, după care vor putea fi scoase pe trasee. Sperăm că ne putem înscrie la licitatia care va avea loc luna viitoare, organizată de asociatia Urbtrans, pentru a obtine curse atît în oras, cît si în afara municipiului Piatra Neamt, în zonele învecinate. Încă nu ne-am gîndit dacă noile autobuze vor înlocui masini vechi, pe care le utilizăm în acest timp, sau vom suplimenta cu ele numărul mijloacelor de transport“, a declarat directorul Lorica Mihăilă.
Cheltuiala pe care o va suporta societatea Troleibuzul pentru noile masini este de un milion de euro, sumă în care este prins si costul leasingului. Lorica Mihăilă a spus că societatea pe care o conduce nu reuseste să găsească usor conducători auto, înregistrîndu-se aproximativ aceeasi criză ca si în cazul constructorilor. Tocmai de aceea, pe cheltuiala unitătii, în prezent se scolarizează opt persoane, dintre care, se speră, în luna iunie vor obtine carnetele de conducere măcar sase. Viitorilor soferi le vor fi încredintate autobuzele care sînt asteptate la firma Troleibuzul. Pentru a-si asigura conducătorii auto de care are nevoie, societatea al cărei unic actionar este Consiliul Judetean a scolarizat si anul trecut opt persoane care, după obtinerea carnetului de conducător auto, au fost angajate pe posturi de soferi.


Articolul este ilustrat cu niste MAN-uri din Sibiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 15:57:20    Titlul subiectului: 98506

Autobuzele mentionate in postul de mai sus au intrat saptamana aceasta pe trasee:

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20080916&pagina=1&articol=19153

Monitorul de Neamt a scris:
Zece autobuze noi au fost scoase pe trasee, începînd de ieri, de către societatea Troleibuzul. Conform contractului de transport pe care unitatea îl are, masinile circulă către comuna Gîrcina si în interiorul municipiului Piatra Neamt. Directorul Constantin Hociung a declarat că de acum rămîne la latitudinea cetătenilor să dea dovadă de civilizatie, pentru că de asigurat conditii confortabile, li s-au asigurat: „Zece autobuze vechi, neperformante, au fost scoase de pe trasee si înlocuite cu tot atîtea, noi. Masinile vechi erau de culoare galbenă si destul de depăsite. Autobuzele noi circulă spre Gîrcina si în Piatra Neamt. Acum să vedem cum se vor comporta călătorii, cîti vor scoate bilete de călătorie, pentru că acest lucru este greu de înteles de către cetăteni“, a declarat directorul firmei Troleibuzul, inginer Constantin Hociung.

Modalitatea de plată a călătoriei cu aceste autobuze noi este ca si pînă acum - în interiorul municipiului Piatra Neamt si în zonele imediat apropiate călătorii au obligatia de a-si scoate bilet de călătorie din statie si apoi să îl marcheze în autobuz la validator, iar pentru călătoriile în Gîrcina se plăteste la sofer, întrucît fiind distante variabile, si preturile se modifică. În prezent, în parcul auto al unitătii există 50 de troleibuze, din care 27 functionează - atîtea cîte sînt necesare. Numărul autobuzelor este de 29, iar pe trasee se regăsesc 17.

Cele zece autobuze care abia au intrat pe trasee valorează 82.000 de lei bucata (820 milioane de lei vechi) au caroseria chinezească, iar dotarea sub licentă germană. Capacitatea fiecăruia este de 26 de locuri. Ele au fost achizitionate pe vremea cînd SC Troleibuzul avea ca director general pe economista Lorica Mihăilă, cea care si-a depus dosarul de pensionare, lăsînd loc liber actualului sef al societătii, Constantin Hociung. Acesta anuntă că pînă la finele acestui an la unitatea pe care o conduce se vor produce restructurări la fiecare nivel din organigramă.


Presupun ca cele 10 autobuze 'de culoare galbena' inlocuite sunt Iveco-uri ex-Milano. Interesant ca la Bucuresti aceleasi autobuze sunt considerate potrivite inclusiv pentru centrul orasului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Oct/2018
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 00:47:11    Titlul subiectului: 98556

Autobuzele IVECO de la Piatra-Neamt erau robuste si nu prea inteleg de ce au fost numite "neperformante". Ma asteptam ca cei de la "Troleibuzul" sa renunte la ROCAR-urile 112 cumparate de la Constanta (cele inmatriculate cu "ELT") si nicidecum la autobuzele primite din Milano. Din cate am fost informat, o parte din ROCAR-urile ex-constantene au fost deja vandute unei alte firme de transport nemtene, nu stiu exact denumirea acesteia.
Este posibil ca Piatra-Neamt-ul sa fi ridicat standardele transportului in comun la un nivel inalt si prin urmare, iata ca se face si exces de zel. Sau poate ca si concurenta celorlalte firme private de transport in comun isi spune cuvantul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2018
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 17:45:54    Titlul subiectului: 99419

Azi am trecut prin PIATRA NEAMT si am vazut noile achizitii. (nu am mai intilnit modelul acesta nicaieri in alta parte in tara)


P1170862.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.01 kb
 Vizualizat:  de 23526 ori

P1170862.jpg



P1170877.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.04 kb
 Vizualizat:  de 23525 ori

P1170877.jpg



P1170878.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.18 kb
 Vizualizat:  de 23524 ori

P1170878.jpg



P1170852.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.11 kb
 Vizualizat:  de 23521 ori

P1170852.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 19:20:11    Titlul subiectului: 99429

Daca aceste "chinezarii" sunt mai bune decat IVECO ori sefii nemteni nu mai stiu ce gandesc ori eu sunt extraterestru!Nu mai la spatiu ma uit si constat ca este o diferenta ca de la cer(IVECO) la pamant(HIGER)!Si cu autobuzele IVECO ce vor sa faca mai marii nemtenii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Oct/2018
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 11:59:54    Titlul subiectului: 115515

Autobuzele IVECO raman in serviciu dar sunt utilizate de obicei pe rutele periferice. Nu ies toate la traseu ci impreuna cu... acele chinezarii care totusi sunt mai bune decat maxi-taxi. In urma cu aproximativ doua luni (informatia am primit-o abia astazi, de la un fost angajat de la Transurban, actualmente taximetrist la Galati) mai erau in serviciu cel putin doua Rocar-uri din generatia de la Constanta. Din cate am inteles este posibil ca si aceste autobuze sa primeasca autocolante portocalii in cinstea "partidului iubit". Nu toate IVECO-urile sunt functionale, am inteles ca unul pare a fi donor de piese (nu stiu care, omul spune ca autobuzul nu mai are numerele de inmatriculare) altele doua sunt in reparatii si mai sunt si cateva disparitii...
Despre Higer se spune ca sunt "adaptate la conditiile de transport marginal", mai precis la fluxul de calatori de pe traseele periferice. Se stie ca activitatea operatorului de transport principal, S.C. Troleibuzul S.A. are ca nucleu deservirea traseelor cu troleibuze, "adoptarea" autobuzelor fiind o masura fortata, impusa de C.L. dupa falimentarea Transurban-ului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2018
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 10:59:37    Titlul subiectului: 115566

Garajul TROLEIBUZUL in august2008:


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.02 kb
 Vizualizat:  de 22140 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.33 kb
 Vizualizat:  de 22139 ori

2.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.38 kb
 Vizualizat:  de 22138 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.84 kb
 Vizualizat:  de 22137 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2018
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 11:30:11    Titlul subiectului: 115569

In curtea primariei ZANESTI sta abandonat un autobuz IVECO de la Piatra-Neamt, e primit donatie de la Consilul Judetean Neamt, dar lipsa de piese si dezinteresul, il fac sa stea abandonat.


NT 05 XAZ 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.66 kb
 Vizualizat:  de 22133 ori

NT 05 XAZ   7.jpg



NT 05 XAZ 9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.33 kb
 Vizualizat:  de 22132 ori

NT 05 XAZ   9.jpg



NT 05 XAZ 8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.61 kb
 Vizualizat:  de 22131 ori

NT 05 XAZ   8.jpg



NT 05 XAZ 10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.18 kb
 Vizualizat:  de 22130 ori

NT 05 XAZ   10.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 7028
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 11:55:01    Titlul subiectului: 115575

Care era destinatia lui in comuna respectiva, era folosit pentru transportul elevilor ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 18 Aug 2009 17:27:09, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 30/Oct/2018
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 12:44:46    Titlul subiectului: 115583

Mi s-a spus despre un autobuz pentru navetisti care a functionat intre diferite sate si orase din judetul Neamt, pe rutele fostelor masini de la Transurban. Este posibil ca acesta sa fie autobuzul respectiv, din pacate nu am reusit sa aflu si marca sa (Iveco, Dac sau alt model) insa mi s-a spus ca a fost pus la dispozitie de Troleibuzul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2018
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Sep 2009 12:54:25    Titlul subiectului: 117582

Acelasi autobuz e functional, e autobuz scolar in comuna Zanesti din jud.Neamt. In acea dimineata era in fata scolii, iar peste vreo 5 ore era in celalalt capat al comunei.


P1390624.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.77 kb
 Vizualizat:  de 21812 ori

P1390624.jpg



P1390626.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.41 kb
 Vizualizat:  de 21811 ori

P1390626.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM MILANO



Data înscrierii: 17/Iul/2010
Ultima vizita: 22/Iul/2010
Mesaje: 1
Locație: (Italia)

MesajTrimis: Sâm 17 Iul 2010 23:14:18    Titlul subiectului: 130324

Ciao a tutti

Sono un autista dell'atm di milano, ho guidato anche io gli Iveco 480.12.21 47xx quando erano ancora a Milano STUPENDE !

Girano ancora da voi ? in che condizioni sono ? avete foto recenti ?

Traducere scuze pentru erori (utilizare google translate).


Bună ziua tuturor

Sunt un conducător auto din Milano (Italy), Am condus si eu Iveco 480.12.21 47xx atunci când era înca in Milano !!! Minunate !!!!!

Circula inca la voi? In ce conditii sunt?

Aveti poze noi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooney14



Data înscrierii: 12/Dec/2012
Ultima vizita: 08/Mai/2018
Mesaje: 50
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 18:49:41    Titlul subiectului: 162625

Unul dintre cele 10 midibuze Higer B8 in trecere prin fata autogarii Patru Plus Trans. Amintesc ca acestea apartin S.C. Troleibuzul S.A. si deservesc acele rute ce nu pot fi servite de mijloacele de transport electrice. De asemenea, acestea intervin in sprijinul troleibuzelor si atunci cand apar diferite defectiuni/incidente la reteaua de alimentare.
2. Inca un midibuz Higer B8 al SC Troleibuzul SA cu numarul de parc 45 pozat pe bulevardul Traian



P11-02-13_13.29.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  381.51 kb
 Vizualizat:  de 14294 ori

P11-02-13_13.29.jpg



p14_02_13_1109.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.66 kb
 Vizualizat:  de 14255 ori

p14_02_13_1109.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooney14



Data înscrierii: 12/Dec/2012
Ultima vizita: 08/Mai/2018
Mesaje: 50
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2013 10:40:39    Titlul subiectului: 166253

Noile achizitii ale S.C. Troleibuzul S.A. Piatra Neamt . 4 Autobuze urbane simple MAN NL 263

Exterior: pozele 1 si 2

Interior: poza 3



1010539_333741080089863_443471926_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.09 kb
 Vizualizat:  de 13628 ori

1010539_333741080089863_443471926_n.jpg



1014095_333741170089854_1202405983_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.46 kb
 Vizualizat:  de 13628 ori

1014095_333741170089854_1202405983_n.jpg



1044888_336229769840994_889464191_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.85 kb
 Vizualizat:  de 13628 ori

1044888_336229769840994_889464191_n.jpg



_________________
https://www.facebook.com/Autobuze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2013 14:47:30    Titlul subiectului: 166259

Ceva mai multe amanunte?

De unde provin (poate exista vreun indiciu pe exterior sau in interior; daca nu, VIN-ul ar putea ajuta la identificare)? Ai cumva imagini de pe laterale si din spate?

Ca o observatie, zgarie rau la ochi cele doua inscriptii aplicate frontal (mai ales cea de pe parbriz). Se putea gasi o alta modalitate de informare a publicului cu privire la apartenenta masinilor, ceva mai discreta. De asemenea, e pacat sa nu se intreprinda ceva pentru ca aceste autobuze sa beneficieze de afisaje(le) electronice.

Jucariile arata, insa, excelent.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooney14



Data înscrierii: 12/Dec/2012
Ultima vizita: 08/Mai/2018
Mesaje: 50
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2013 15:56:24    Titlul subiectului: 166262

Din pacate mai mult de atat nu stiu iar imagini de pe laterale nu am. Mad
_________________
https://www.facebook.com/Autobuze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2013 18:38:57    Titlul subiectului: 166264

Le dam de capat folosind Internetul pentru a ne documenta si a pune cap la cap informatii.

Asadar, este vorba despre autobuze MAN NL313 ex Verkehrsbetriebe STI (Steffisburg-Thun-Interlaken) - principala companie care asigura transportul cu autobuze in cantonul elvetian Berna (este o companie privata cu sediul in orasul Thun, care asigura liniile de autobuz din acest oras si din regiune). Au fost achizitionate in perioada 2001-2006 21 de autobuze de tipul celor aduse la Piatra Neamt.

Dar, pentru a face corespondenta cu numerele de parc din Thun, m-ar ajuta sa incerci sa gasesti, pentru fiecare masina, unul dintre urmatoarele elemente:

- placuta VIN - localizata in interior, sub parbriz, in partea dreapta, jos (ma intereseaza codul lung de pe ea);
- abtibildul pe care sunt trecute numerele de locuri pe scaune si in picioare si posibil numarul de parc (acesta e posibil sa fie completat de mana) - localizat in interior, deasupra parbrizului, cel mai probabil pe capacul spatiului pentru afisajul frontal;
- urmele numarului de parc din Thun (in exterior, in fata, in ambele parti, chiar sub parbriz, pe zonele curbate; si in spate e posibil sa fi avut, insa n-am gasit o imagine din care sa vad exact unde).

Evident, la Piatra Neamt au ajuns pe filiera clasica, fiind achizitionate de la un dealer de prin Vest, cu sau fara interpunerea vreunui intermediar roman.

----------------------------------------

Completare ulterioara: probabil ca au fost aduse via Titan Trade Sibiu.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi


Ultima modificare efectuată Radu Czech la Mie 07 Aug 2013 19:08:28, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community