Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/incidente legate de transportul public
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 20:23:18    Titlul subiectului: 166329

Vagonul a fost reparat si circula de vreo 3 saptamani (v. si sfarsitul paginii anterioare).


IMG_0057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.42 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_0057.JPG



IMG_0705.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.69 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_0705.JPG



IMG_1109.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.31 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_1109.JPG



IMG_1621.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.56 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_1621.JPG



IMG_1984.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.03 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_1984.JPG



IMG_2468.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.66 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_2468.JPG



IMG_2929.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.79 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_2929.JPG



IMG_2983.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.56 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_2983.JPG



IMG_4053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.41 kb
 Vizualizat:  de 11495 ori

IMG_4053.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Sep 2013 10:29:20    Titlul subiectului: 167191

Noua duda in materie de ghiorlaneala: blocarea celor doua linii de tramvai din rondul de la Agronomie cu masini, multe inmatriculate in judetele de prin jur ("studenti") oprite melteneste in rastel, oblic sau perpendicular pe cele doua linii. E un nou soi de "socializare" ghiorlanistica, unii sezand cu cururile pe masini la o sporovaiala (oare ce-or avea a-si spune niste retarzi?!) dar cei mai multi conversandu-se (sau lingandu-se, sau ce mama naibii fac ei acolo) in interiorul masinilor. Seara, catre ora 22, fenomenul e in plina desfasurare, dar mai nou a inceput aceasta practica si ziua.

Duda de "breaking news" e utilizarea, in aceeasi zona, de masinute teleghidate, alergate din spate cu masina meltenilor atat in jurul rondului, cat si pe Aleea Sadoveanu si pe Aleea Grigore Ghica Voda.

Politie sau ceva?! He, he... Doar suntem la Iasi, oras scapat complet de sub control si de sub domnia bunului simt.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 388
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Sep 2013 11:31:54    Titlul subiectului: 167193

Mai vrei ceva. Nu mai tii minte cum ii cautau vatmanii prin cluburi pe aia de pe Cuza Voda, ca isi parcau masina pe liniile de tramvai. Fac chestia asta peste tot prin oras, mai nou si prin Tatarasi, inainte de refugiul din dispecer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Sep 2013 17:04:58    Titlul subiectului: 167216

Ar trebui dată o hotărîre locală care să acorde dreptul ca, după constatarea blocării căilor de rulare a tramvaiului cu ajutorul aparatelor foto digitale sau chiar a telefoanelor mobile dotate cu cameră, tramvaiele să aibă voie să împingă ușor, indiferent de daunele produse mașinilor, autoturismele de pe calea de rulare. Și orice protest să se soldeze cu amendă pentru șoferul vinovat de blocare, suspendarea carnetului și ridicarea talonului autoturismului (pentru că, nu-i așa, nu poate circula cu tabla boțită!).

Sincer, asta merită. Ar merita dotat fiecare tramvai cu o țepușă solidă, bine ascuțită, folositoare ca berbec pentru a distruge cît mai multe în mașinile respectivilor. Măcar s-o simtă la buzunar...

Abia atunci or să se gîndească de două ori unde-și lasă cazanele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 03/Apr/2020
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2013 19:16:35    Titlul subiectului: 167241

De ce nu se foloseste fontul acela si pentru celelalte tramvaie GT4 sau in general alte tramvaie ale RATP? Este mai mic, dar arata mult mai bine, celalalt pare scris de mana.
Nu vreau raspunsuri legate de bani, nu ma refer la o schimbare peste noapte, ci la vagoanele care se revopsesc, cum a fost 126.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Noi 2013 20:33:21    Titlul subiectului: 169137

Masina 475, distrusa in partea frontala in accidentul din Canta de pe 4 octombrie 2012, a fost refacuta (la reparatie a contribuit si "defuncta" 388).

sursa foto 1 si 2: BZI



0020-16accident_in_Canta.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.52 kb
 Vizualizat:  de 10271 ori

0020-16accident_in_Canta.JPG



0036-autobuz_ratp_tamponat0001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.16 kb
 Vizualizat:  de 10271 ori

0036-autobuz_ratp_tamponat0001.jpg



IMG_8984.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.01 kb
 Vizualizat:  de 10271 ori

IMG_8984.JPG



IMG_8983.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.65 kb
 Vizualizat:  de 10271 ori

IMG_8983.JPG



IMG_8982.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.86 kb
 Vizualizat:  de 10271 ori

IMG_8982.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Dec 2013 15:23:44    Titlul subiectului: 169430

Din pacate, tocmai a avut loc un accident grav la intersectia Arcu/Garii. Vagonul 276 a "curs" la vale cu spatele si s-a izbit in 168, care venea din spate.

Foto: BZI



0002-2Tramvaie_lovite.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.1 kb
 Vizualizat:  de 10068 ori

0002-2Tramvaie_lovite.jpg



0001-1Tramvaie_lovite.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.93 kb
 Vizualizat:  de 10068 ori

0001-1Tramvaie_lovite.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Dec 2013 15:34:07    Titlul subiectului: 169431

Foto: Evenimentul


untitled10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.1 kb
 Vizualizat:  de 10063 ori

untitled10.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rodeo



Data înscrierii: 15/Aug/2006
Ultima vizita: 25/Iun/2020
Mesaje: 24
Locație: Ramnicu Sarat

MesajTrimis: Lun 09 Dec 2013 18:37:23    Titlul subiectului: 169439

Vatmanul lui 168 e bine? Sunt alti raniti?
Din pacate iar or sa turbeze unii ca tramvaiele nu sunt sigure si nu franeaza bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 05/Iul/2020
Mesaje: 207
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Dec 2013 20:04:37    Titlul subiectului: 169442

Să presupunem că n-ar fi fost colegul jos, care sa-l oprească, ce s-ar fi întâmplat? Lua vreo două trei mașini înainte, eventual sărea și de pe linie sau poate că nu s-ar fi întâmplat nimic.
Dar, dacă tramvaiul rămâne fără alimentare, cum spune vatmanul că a pățit, garnitura nu mai are frâne? Nici cele pneumatice nu mai funcționează?

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 388
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Dec 2013 23:07:10    Titlul subiectului: 169456

Un amic de-al meu cand a vazu Be 8/8 a exclamat "Iar unul din asta rosu?". Lumea si-a creeat o impresie proasta fata de acele tramvaie. Din fericire, azi BE 8/8 nu a avut nici o vina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 05/Iul/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2013 18:47:27    Titlul subiectului: 169473

Da si ziaristii si reporterii lui Peste Prajit nu informeaza corect publicul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2013 22:26:02    Titlul subiectului: 169480

Deci... ST 10 are 3 sisteme de franare: frana electrodinamica (n-are legatura cu tensiunea din retea), frana cu resort de acumulare cu actionare hidraulica (alimentare de la baterii) si frana electromagnetica (alimentare de la retea).

Asadar... Fara tensiune in retea (situatia de ieri), vatmanul de ST 10 poate controla vagonul cu frana electrodinamica si cea hidraulica, fie pe cale normala, fie prin intermediul comenzilor de urgenta (a caror utilizare presupune cunoasterea perfecta a functionarii lor si a comportamentului vagonului la actionarea acestora). Daca din varii motive nu reuseste sa obtina efectul scontat, mai are la dispozitie varianta deconectarii joasei tensiuni, ceea ce genereaza franarea automata a vagonului. Evident, in cazul ST 10, cum cred ca s-a si inteles de la inceputul mesajului, frana electromagnetica (cu patina) este nefunctionala in absenta alimentarii de la retea. De asemenea, tot ce am spus implica faptul ca vatmanul parcurge corect secventele de pasi, pentru ca fiecare din povestile de mai sus necesita indeplinirea unor conditii si este vital ca factorul uman sa nu actioneze haotic.

Ce si cum a facut vatmanul, cum a reactionat vagonul, astea sunt elemente pe care va incerca sa le desluseasca ancheta, care a inceput deja si care va fi complexa. Ca toti "egzpertii" se vor pronunta si vor da verdicte pe la diverse gazete si tembeliziuni in perioada ce va urma, este un fapt stiut (doar romanul se pricepe la orice), insa pe mine ma intereseaza doar ce au de spus cei care cunosc fiecare surub si fiecare senzor din tramvaiul ST 10 si mi-am propus sa devin imun la tonele de rahaturi care se vor scrie pe tema asta. Ce trebuie sa va fie clar tuturor este ca si la ora asta circula pe traseele normale din Darmstadt singurul vagon ST 10 ramas acolo, care a fost reactivat (desi are statut de vagon istoric) pe motiv de necesar de parc, care e afectat de diverse evenimente din trafic (accidente rutiere au loc chiar si in Germania si uneori numarul lor mai si creste, dand peste cap anumite calcule), iar asta este posibil pentru ca indeplineste toate conditiile impuse de reglementarile germane privind exploatarea tramvaielor si circulatia rutiera in general, ceea ce cred ca este mai mult decat suficient pentru a nu pune la indoiala siguranta in exploatare a acestui tip de tramvai.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 05/Iul/2020
Mesaje: 207
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2013 23:45:01    Titlul subiectului: 169484

Presa poate să mârâie cât vrea, trebuie doar ignorată. Adevărat este că și factorul uman a avut și aici un rol important, cum se întâmplă în mai toate accidentele.
Important este că nu au fost victime.
Incă o dată, mulțumiri Radub pentru lămuriri.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Dec 2013 00:01:29    Titlul subiectului: 169485

Presa nu trebuie ignorata, presa trebuie sa fie cu adevarat presa si sa relateze corect fapte. Cand devine partinica si cauta sa extraga din orice crampeie care sa trimita cititorul pe o directie dorita, isi pierde acest statut si devine doar un instrument pentru executia publica a cuiva/a ceva. Si mai e nevoie si sa lase deoparte superficialitatea, si mai trebuie sa se documenteze temeinic, ca sa nu spuna tampenii, si, si, si...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Dec 2013 12:02:49    Titlul subiectului: 169494

Din pacate mizeriile au inceput in mass-media. Citez unul dintre articole. Acesta se gaseste aici.

Citat:
De ce nu a functionat sistemul de vigilenta "om mort"

Tramvaiele din Iasi pun in pericol viata calatorilor. Aceasta este concluzia unor experti in domeniu, care spun ca accidentul de ieri nu ar fi trebuit sa aiba loc. Specialistii sustin ca obligatoriu ar fi trebuit ca unul dintre cele trei sisteme de franare ale vagonului sa intre in functiune, fara sa fi fost actionat de vatman. Expertii avertizeaza ca astfel de incidente se pot repeta. Fara sa stie adevarul, iesenii au ajuns deja sa evite circulatia cu tramvaiele.
Accidentul de ieri dintre cele doua tramvaie i-a ingrozit atat de tare pe ieseni, incat oamenii au inceput deja sa evite aceste mijloace de transport. In plus, cetatenii cred ca vagoanele vechi se pot strica oricand, punandu-le viata in pericol.

“Mi-e frica sa mai merg cu tramvaiul fiindca s-a intamplat accidentul”.
“Toate tramvaiele sunt vechi, si masinile aduse de la casare din alte tari unde s-au folosit de ele, si acuma ne tamponeaza pe noi si ne duc la spitale. Ce, acestea sunt tramvaie si masini? Sa le duca dracului la rapa si pentru lume sa aduca ceva ca lumea, nu numai aiurea”.
“Mi-e frica, mi-e frica sa mai merg cu tramvaiele, nu sunt atenti vatmanii”.
“Ne e frica sa mergem cu tramaiul. Si chiar pe strada, pe jos, ti-e frica sa mergi pe langa el".
“Institutia respectiva de ce nu retrage tramvaiele astea, care nu mai au nicio noima, si sa puie altele noi, sa avem incredere sa mergem fara frica”.
“Sincer, mi-e frica, dar nu am ce sa fac, la 80 de ani trebuie sa ma urc”.
“Sa stiti ca imi este frica. Si am senzatia ca si vatmanii nu sunt atenti”.
“Sunt foarte periculoase tramvaiele, intr-adevar, de multe ori uitati-va cum si acuma, poate aveam tramvaie sa merg din centru spre gara, am ales sa merg mai mult pe jos”.
Specialistii in astfel de vehicule spun ca accidentul de ieri nu ar fi trebuit sa aiba loc. Expertii sustin ca, indiferent daca vatmanul a gresit sau nu, un sistem independent de franare ar fi trebuit sa intre in functiune.
“Trebuie sa aiba un sistem de vigilenta cum se numeste, om mort, cum se numeste sistemul, care trebuie sa fie activ. Acelasi sistem e si la locomotive. Sunt situatii in care conducatorul, ca e vatman sau mecanic de locomotiva, i s-a facut rau sau a patit ceva si nu actioneaza, sistemul asta de vigilenta intra automat in franarea de urgenta si opreste trenul, respectiv tramvaiul, in regim de urgenta. Asta inseamna cu ceva smucituri, sistem de franare scurt, mai se clatina pasagerii la franarea de urgenta”, a spus Leonida Fainus, expert Autoritatea Feroviara Romana.
Expertul mai spune ca functionarea tramvaielor second-hand, precum cele care circula in Iasi, multe dintre ele fiind mai vechi de 50 de ani, nu este reglementata din punct de vedere legal. Astfel, intretinerea si punerea in functiune a vagoanelor este la latitudinea autoritatilor locale.

“Zona de tramvaie a fost o zona lasata in curtea fiecarei administratii. Deci la ora asta nu exista legislatie pentru introducerea tramvaielor second-hand in circulatie. Deci e un vid de legislatie pe tema asta. Nici nu stiu, au documentatie la ele, n-au documentatie cand fac verificarile, nu stiu cum au fost luate. Am inteles ca cam peste tot au fost luate la 1 euro, niste preturi onorifice, probabil ca sa scape sa nu mai plateasca la Mediu acolo. Si-au zis ca ne-au ajutat”, a afirmat expertul.
Specialistul este de parere ca la Iasi nici nu ar trebui sa circule tramvaie, cel putin in zonele de panta. Si asta pentru ca exista norme ale Uniunii Europene care vizeaza noile tramvaie, norme care insa la Iasi nu se pot respecta.
“Intr-adevar, pantele sunt mult mai mari la Iasi, se pare ca depasesc cerinta asta standard de maxim 8 la suta”, a precizat expertul.
De aceeasi parere este si un expert tehnic iesean. Acesta spune ca tramvaiele ar trebui inlocuite cu troleibuze, exploatarea acestora fiind mai ieftina si mai usoara.
“Punctul meu de vedere a fost intotdeauna altul: transportul cu tramvaie nu este potrivit pentru Iasi. Datorita reliefului colinar, datorita faptului ca sinele sunt foarte greu de intretinut si oricat de mult ai investi in ele, reparatii, in 2-3 ani sunt la fel. Pentru ca Iasul mai are un oras sub el. Niciodata nu va avea un pat suficient de mare. Noile modernizari care s-au facut la linii, practic s-au sapat niste santuri foarte mari, s-a turnat beton acolo, prostii, ca sa le intareasca, dar acea intaritura tot nu-i suficienta la modul cum lucreaza terenul Iasului”, a spus Dionis Lefter, expert tehnic judiciar.
Dezvaluirile unor angajati RATP, dar si adevarul despre starea reala a mijloacelor de trasport in comun vor fi prezentate intr-o editie speciala a emisiunii Raport de Caz de miercuri, 11 decembrie.

Motivul pentru care am citat articolul sunt aberatiile care le-au spus, referitor la pante. Recent m-am intors din Praga, am fost cateva zile acolo. In Praga sunt pante, nu stiu daca mai inclinate decat pantele iesene, dar.............mult mai lungi decat portiunile de strazi in panta iesene. Tramvaiele cehesti, atat cele vechi cat si cele noi, nu aveau nici o problema cu pantele. Cine este specialistul din articol care a putut sa spuna aberatiile astea ? La noi in Romania nu mai exista meseriasi ? Toti neavenitii au ajuns sa isi dea cu parerea ?
In Bucuresti de exemplu, anul trecut a fost un accident mult mult mai grav decat cel iesean, au fost implicate trei trmavaie, in pasajul Lujerului, care erau mult mai noi decat cele iesene. Si parca nu a iesit atata circ in presa bucuresteana decat cea ieseana. Am impresia ca cineva din Iasi pune gand rau tramvaielor, altfel nu inteleg abundenta acestor........ "articole".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 05/Iul/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Dec 2013 15:11:35    Titlul subiectului: 169497

Expertul lui Peste Prajit are vreo firma cu 10 microbuze si cred ca vrea maxi taxi.
Dar avioanele care se prabusesc si mor toti calatorii, ar trebui sa nu mai zbore din tipul respectiv?!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Feb/2020
Mesaje: 253
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Dec 2013 16:10:51    Titlul subiectului: 169498

Astazi (miercuri 11.12.2013) aproximativ la orele 14:15-14:20 un vagon GT4 cu nr. de parc 321 facea bine mersi curba de la Hotel Europa spre Hala Centrala. Pana aici nimic neobisnuit. Doar ca tramvaiul avea numarul de traseu 13. M-am uitat bine, atat in fata cat si in spate! Vatmanita era foarte senina, iar lumea se vedea cum se agita pe culoar spre cabina ei.
Intreb, a fost vreo problema pe relatia Tatarasi sau doar tanti a gresit traseul. Intrebarea e justificata pentru ca am patit cu vreo 2 ani in urma sa ma trezesc la vale spre Gara intr-un tramvai de Copou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Dec 2013 16:39:07    Titlul subiectului: 169499

Nu a existat nici o problema in circulatia tramvaielor spre/dinspre Tatarasi.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 06/Ian/2020
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Dec 2013 00:37:58    Titlul subiectului: 169515

MYSU a scris:
Expertul lui Peste Prajit are vreo firma cu 10 microbuze si cred ca vrea maxi taxi.
Dar avioanele care se prabusesc si mor toti calatorii, ar trebui sa nu mai zbore din tipul respectiv?!?
Nu stium cum se face ca in tara asta sunt milioane de experti, dar care nu au habar de ce vorbesc! Eu dimineata cand am citit articolul m-am speriat pentru ca am vazut ca vor sa creeze panica in populatie pentru a putea desfiinta tramvaiele, probabil nu le ajunge ca nu au incaput de trolee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 03/Apr/2020
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Dec 2013 17:15:34    Titlul subiectului: 169533

Cum se testeaza sistemele de franare de urgenta ale tramvaielor si cum se instruiesc vatmanii ca sa le foloseasca? Cum sunt testati psihologic vatmanii?
Cred ca RATP ar trebui sa instruiasca mai bine vatmanii cum sa reactioneze in situatii de urgenta.
In ceea ce priveste imbecilitatile ziarizdei Madalina si a presei in general, formulari de tipul "expertii" si "specialistii" ar trebui supuse Codului Civil sau chiar Penal. Daca are curajul, sa- lindice macar pe expertul ala care a zis ca tramvaiele nu sunt sigure pentru Iasi
Dupa aceleasi considerente, ar trebui sa publicam si noi aici un mare articol de presa: "Expertii spun ca pentru pantele din Iasi, cele mai bune tramvaie sunt ITB cu doua remorci. Asa grait-a Specialistul.". Asta pentru ca la Lisabona circula bine-mersi tramvaie de pe vremea cand mUE (marea Uniune (Sovietica) Europeana) nu exista, la fel ca si reglementarile ei sovietice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Dec 2013 17:31:47    Titlul subiectului: 169534

Iar la Linz de alea noi pe ditai panta de 11,6%... Si sunt si alte orase europene cu trasee de tramvai pe pante mai zdravene ca astea de la Iasi, fara a se utiliza cremaliera (n-are nici o legatura cu crema, egzpertilor!). Dar, cand romanul e expert in orice, ca are burta mare si vorbeste din ea...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 12 Dec 2013 17:33:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
thevlad15



Data înscrierii: 01/Iul/2010
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 46
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Dec 2013 17:33:09    Titlul subiectului: 169535

Trix a scris:
...Asta pentru ca la Lisabona circula bine-mersi tramvaie de pe vremea cand mUE (marea Uniune (Sovietica) Europeana) nu exista, la fel ca si reglementarile ei sovietice.

Si ca o completare, pantele din Iasi nu se compara cu cele din Lisabona. Nici ca numar, si nici ca inclinatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 8030
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Dec 2013 17:37:40    Titlul subiectului: 169536

6,5% e maximul la Iasi (unde circula tramvaie, desigur).
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 05/Iul/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Dec 2013 19:53:21    Titlul subiectului: 169542

Da, dar expertul in arte martiale spune ca nu au pedala om mort tramvaiele cum au locomotivele. Intrebarea este urmatoarea: daca frana de accident (patina) se cupleaza la retea (tensiune 650 V) si vagonul nu avea tensiune, care frana de accident sa cupleze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Următoare
Pagina 21 din 29

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community