Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/incidente legate de transportul public
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 27, 28, 29  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Dec 2013 10:46:01    Titlul subiectului: 169559

Misu, domnul Fainus de la AFER nu face referire la frana de accident, ci la un asa-numit sistem "om mort", care s-ar activa automat daca vatmanul se afla in incapacitate de a controla vagonul (de la faptul ca se pierde cu firea si e mai bine pentru siguranta vagonului sa lase acest sistem sa opreasca automat vehiculul, cu pagube 0 sau minime, pana la situatia in care conducatorul tramvaiului isi pierde cunostinta sau decedeaza, situatie in care, de asemenea, sistemul invocat ar prelua controlul asupra vehiculului si l-ar opri in siguranta, cu pagube 0 sau minime). Acest sistem este conceput astfel incat vatmanul sa fie nevoit sa faca in permanenta sau la intervale regulate de timp (de ordinul secundelor) o actiune care sa demonstreze sistemului ca e la locul lui si are tramvaiul sub control.

Dupa cum stii, Tatrele aveau un astfel de sistem (in timpul mersului, vatmanul trebuia sa tina apasata o pedala aflata in stanga). De asemenea, vagonul modernizat la Pascani este prevazut cu sistem "om mort", vatmanul fiind nevoit sa tina manerul mansei rotit intr-o anumita pozitie in timpul mersului, altfel acesta revine automat in pozitia de repaus, ceea ce declanseaza franarea automata a vagonului (frana de urgenta 1 - vigilenta - cu aplicarea simultana a tuturor tipurilor de frana active pana la oprire si activarea alarmei de lipsa a tensiunii de la retea) daca situatia se mentine mai mult de 1,5 secunde.

Reluand, asadar: sistemul "om mort" ar rezolva automat o situatie doar daca si in mod normal, cu o reactie corecta a vatmanului, vagonul ar putea fi controlat. Daca vagonul are defecte care fac imposibil controlul sau de catre vatman (acesta actionand corect) atunci si sistemul "om mort" este la fel de lipsit de utilitate. Practic, acest sistem are utilitate doar daca vagonul are activ macar minimul de comenzi necesare pentru a fi controlat si apare o situatie in care vatmanul se pierde cu firea si poate alege sa lase sistemul sa preia controlul asupra vehiculului pentru a-l opri in siguranta, decat sa actioneze haotic si sa adanceasca criza, fie in situatia in care vatmanul isi pierde cunostinta/decedeaza si sistemul opreste automat vehiculul in siguranta sau minimizand efectele negative.

Legislatia din Germania, Elvetia si Austria referitoare la constructia si exploatarea tramvaielor (pentru ca a aparut aceasta discutie imediat dupa accident, am luat legatura cu specialisti din domeniul exploatarii tramvaielor - deci de la companii de transport public - din aceste tari, care mi-au reconfirmat ceea ce deja stiam) nu prevede obligativitatea dotarii vagoanelor cu un astfel de sistem. Tramvaiele de generatie noua sunt prevazute cu un astfel de sistem din fabricatie, fapt care nu a produs efecte, insa, asupra tramvaielor din generatiile anterioare (si inca sunt suficiente orase unde inca circula suficient de multe tramvaie din generatiile celor din Iasi). Obligatorie este echiparea cu minim doua sisteme de franare independente, dintre care cel putin unul sa fie independent de tensiunea din retea (si toate tramvaiele din parcul RATP sunt mai mult decat conforme si din aceasta perspectiva - logic, de altfel, doar provin din Germania si Elvetia).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Dec 2013 22:51:51    Titlul subiectului: 169621

Ticalosiile marca Tele M continua:

Tele M a scris:
Reconstituire esuata a accidentului de tramvai din 9 decembrie

Comisia care ancheteaza evenimentul produs acum o saptamana, cand doua tramvaie s-au ciocnit pe strada Arcu a decis sa faca o simulare a acestuia.
Numai ca in seara respectiva a fost adus un alt tramvai, condus de alt vatman decat cel implicat in accident. Chiar daca acesta din urma i-a dat celui care conducea vagonul toate indicatiile din ziua fatidica, rezultatul n-a fost acelasi. Asa ca reconstituirea accidentului va avea loc in zilele urmatoare, cu tramvaiul avariat.
Reamintim ca, pe 9 decembrie, un tramvai ST 10 care urca pe strada Arcu a ramas fara frane si a alunecat la vale. S-a ciocnit cu alt tramvai care circula pe aceeasi linie.
Noua persoane au fost ranite.
“S-au facut mai multe probe, in mai multe situatii, vatmanul care l-a condus a actionat asa cum i-a indicat vatmanul implicat in accident, vagonul a corespuns din punct de vedere tehnic si a franat in conditii de siguranta. Vagonul implicat in accident este in momentul de fata in depoul nostru sigilat, si este la dispozitia membrilor comisiei de ancheta, probabil ca in perioada urmatoare vor dispune probe inclusiv cu acest vagon”, a spus Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi. (Cristina Negoita)

Deci, daca un tramvai poate fi oprit daca ramane fara curent in timp ce urca (si eventual si dupa ce ajunge sa curga inapoi la vale, desi in mod normal n-ar trebui sa ajunga in faza asta) atunci asta reprezinta un esec?! Succes ar fi insemnat pentru Tele M sa existe inca un tramvai in spate si sa se izbeasca in el vagonul cu tot cu comisie?! Sau sa fi ajuns la Billa si sa se fi rasturnat in curba?!

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 28/Iul/2020
Mesaje: 210
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Dec 2013 00:05:06    Titlul subiectului: 169623

Așa-i televiziunea și presa din zilele noastre. Fără o "bombă atomică" nu se poate domnule.
În fond, nici nu cred că presa ar trebui să stea toată ziua pe tema asta. Când se va trage concluzia finală, atunci să scrie. Accidente se mai întâmplă și la noi și la ei. Important este să nu fie victime.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 1179
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Dec 2013 10:58:46    Titlul subiectului: 169666

Telemeul bate campii. Esecul se refera probabil la bancul ala cu politisti sau jandarmi, daca mor 2 din ei intr'un accident, mor 4: 2 in accident si 2 la reconstituire.

Ramane insa intrebarea: ce se intampla cu vatmanii in situatii de urgenta Question
Este clar ca reconstituirea s'a facut "la rece", vatmanul stiind ca "urmeaza sa cada curentul" si sa ramana fara frane si a aplicat corect procedura. Cum a reactionat celalalt vatman? Deja avem precedentul cu vagonul 330.

Legat in general de tramvaie prin Iasi: cum reactioneaza franele de urgenta la tramvaie, daca sunt aplicate in panta, in conditiile in care linia este acoperita de precipitatii, frunze sau orice altceva care afecteaza franarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Dec 2013 12:50:19    Titlul subiectului: 169675

Nu a fost o reconstituire, comsia a dorit sa testeze functionarea unui tramvai de tip ST 10 aflat in mers, in urcare, daca apare o problema cu alimentarea de la retea, actionand normal asupra sa, in oricare dintre variantele avute la dispozitie. Comportamentul vagonului ca urmare a actiunilor intreprinse de vatmanul de pe 276 a fost unul dintre obiective, dar nici pe departe singurul.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 28/Iul/2020
Mesaje: 210
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Dec 2013 23:07:41    Titlul subiectului: 169696

Un lucru s-a schimbat clar după accident și anume că vatmanii acum coboară cu prudență panta pe care s-a produs accidentul. Și asta nu poate fi decât bine!
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Dec 2013 16:02:35    Titlul subiectului: 169794

Din nou un accident in care a fost implicat un tramvai. Se pare insa ca este vina unui taximetrist. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Grav accident rutier pe Podu Alexandru: Trei masini si un tramvai, implicate

UPDATE 12:26 - Din primele verificari efectuate la fata locului, politistii au stabilit ca tramvaiul a acrosat un taxi care circula pe sinele de tramvai, iar acesta din urma a ricosat in alte doua autoturisme, din care una se afla tot pe calea de rulare a tramvaiului. Medicii de la SMURD care s-au deplasat la fata locului au stabilit ca trei persoane au nevoie de ingrijiri medicale amanuntite, insa starea pacientilor este stabila. Doua dintre persoanele ranite sunt clienti care se aflau in taxi. Toti soferii implicati in accidentul rutier au fost testati alcoolscopic, rezultatele fiind zero. Politistii continua cercetarile pentru a se stabili cine e de vina pentru producerea accidentului.

UPDATE 11:47 - Din primele informatii se pare ca accidentul s-a produs intre trei masini, printre care si un taxi, si un tramvai, dar nu se cunosc circumstantele exacte. Doua persoane au fost ranite, urmand a fi transportate la Spitalul Sf. Spiridon.

Un grav accident rutier a avut loc in aceasta dimineata pe Podul Alexandru. Mai multe masini au fost implicate. La fata locului s-a deplasat un echipaj SMURD care identifica ranitii si un echipaj de politie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Dec 2013 17:15:59    Titlul subiectului: 169795

E culpa comuna. Ala cu taxiul se afla pe linia de tramvai, desi avea alaturi doua benzi la dispozitie, iar vatmanul probabil ca a avut impresia ca afara e vara, ca sa nu zic altceva...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Dec 2013 19:20:33    Titlul subiectului: 169796

Din Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 (așa-zisul Regulament):

Citat:
Art. 103 – Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens și cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axul drumului, conducătorii de vehicule pot folosi aceasta bandă, cu obligația să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia.


Nu văd de ce ar fi culpă comună. Din punctul de vedere al legislației, chiar dacă vatmanul nu frîna nici o secundă, tot n-ar fi fost responsabil de accident; taximetristul avea obligația să lase calea liberă tramvaiului la apropierea lui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Dec 2013 12:54:04    Titlul subiectului: 169814

Mda, probabil ca legal e absolvit de orice vina, insa moral (ma rog, nu-i asta cuvantul potrivit pentru a descrie elegant ce am in minte cu privire la incidentul de luni) sunt multe de zis in cazul de fata (si nu e vorba de legenda aia care circula printre soferi)...

De taximetristul de luni nici nu mai are sens sa vorbim. Am vazut pe unul saptamana trecuta, pe Socola, iesind din coloana prin stanga, vrand sa o ia pe contrasens pentru a ajunge in intersectia din Podu Ros. Nu i-a mers, ca veneau masini din sensul celalalt, asa ca s-a blocat pe contrasens, pentru ca si cei din coloana l-au taxat si nu-l lasau sa reintre. Unii dintre taximetristi (multi?!) nu-s altceva decat niste golani cu permis de conducere...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Dec 2013 14:03:00    Titlul subiectului: 169816

Asta este motivul, pentru care eu sunt sustinatorul sitemului caii separate de rulare a tramvaielor. Cel putin, acolo unde exista doua benzi pe sens pentru masini+linie de tramvai, acestea din urma ar trebui sa aiba calea separata de rulare. Din pacate majoritatea soferilor romani nu au respect pentru ceilalti soferi, daramite pentru mijloacele de transport in comun. E drept, ca in Bucuresti, s-au intamplat multe accidente, in cazul liniei de tramvai 41, cu cale separata de rulare, evident, presa centrala numarand mortii din ultimii 10 ani si spunand, vezi Doamne, cati au murit din cauza tramvaiului 41, dar fara cale separata de rulare, probabil ar fi fost si mai multe accidente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 18:33:43    Titlul subiectului: 169827

Un pic offtopic, dar relevant pentru conceptia șoferilor din România (sau cel puțin din Iași).

Ce mi s-a întîmplat cu cîteva zile în urmă:

Ieșirea de pe străduța pe care stau (cu sens unic) era blocată de o mașină de gunoi. Eu tocmai dusesem gunoiul și o mașină vroia musai să intre pe contrasens, claxonînd mașina de gunoi. Pentru că nu pot suporta nesimțirea și pentru că mă deranjau claxoanele stridente inutile, gesticulez șoferiței că aici e sens interzis si să facă nu stînga, cum vroia, ci dreapta, în ideea să nu blocheze mașina de gunoi care tocmai vroia să plece. Individa dă geamul în jos și zice „Stau aici, vreau să intru!” Îi spun: „Dar e pe interzis!” Răspunde cu nonșalanță: „Și?” la care nu mai am replică. Atît de firească era mirarea că aveam ceva de obiectat la faptul că ea vrea să intre pe interzis, doar pentru că e riverană... încît mi-am zis că-s prost, neatent, și n-oi fi văzut probabilul indicator de sub semnul mare cît toate zilele de „Acces interzis” care să spună că sînt exceptați riveranii... Nu, nu eram prost, nici neatent. Pur și simplu pentru șoferiță regulamentul e facultativ. Legile sînt facultative. Nu sînt aplicate atunci cînd nu convin. Șoferii pot merge pe unde doresc, doar ei sînt pe stradă, cînd parchează n-au idee de conceptul de conservare a locurilor de parcare... Ai loc de 2 mașini? parchează exact la mijlocul spațiului... sau e parcare perpendiculară marcată și sînt 2 locuri libere? Intră cu fața și lasă-ți mașina oblic, ocupînd ambele locuri... sau și mai bine, fă parcare tipic feminină: pune frînă (dar nu și semnal), oprește la un metru jumătate de bordură, pune avariile, ieși din mașină și ignoră suveran înjurăturile celor care trebuie să te ocolească pentru a trece de tine.

Mîrlănie deplină.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 22:46:54    Titlul subiectului: 169840

Pe viitor, soferita trebuia pozata cand era pe "interzis", apoi mers cu poza la cea mai apropiata sectie de politie. Eu am inceput sa fac lucrul asta in Bucuresti. Ii voi poza pe cei parcati aiurea care blocheaza circulatia mijloacelor de transport in comun si ma voi duce la prima sectie de politie, distribuind poza lor si pe internet. Recomand ca troti sa facem la fel cu cei care incalca legea, poza (inclusiv cu numarul de inmatriculare) si mers la politie. Numai asa vom putea sa incepem sa schimbam cate ceva din mentalitatea romanilor. Pana nu sunt amendati de mai multe ori, nu se vor potoli.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 23:17:51    Titlul subiectului: 169843

... si politistii iti vor rade in nas ...
Au fost cazuri la Buzau, cu poze, si politistii i-au "mustrat" pe cei pozati, dar ... nu le-au putut face nimic. Motivatia? Aparatul neomologat ...

Asa ca singura posibila solutie e sa suni la politie si aia chiar sa vina ei sa constate fapta incriminata, insa si asta e riscant, ori nu se deranjeaza nimeni sa vina, ori, daca aia pleaca intre timp, risti sa fi tu "certat" ca i-ai deranjat.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Dec 2013 12:12:18    Titlul subiectului: 169849

Ori incercam NOI sa schimbam ceva, ori continuam sa ne lamentam pe forum, ca pana acum !!!!
Eu am ales prima varianta !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Dec 2013 12:34:58    Titlul subiectului: 169850

Emil, stii ca nu stau sa ma lamentez, insa iti spun ca unul care a facut ce zici tu si ... se intampla ce ti-am povestit.
Ba, mai mult, pentru ca il reclami pe unul, intemeiat si cu dovezi, tot tu esti chemat la Politie, sa dai declaratii, vezi ce am povestit la judetul Buzau. Si aluia i se intampla sau nu ceva, insa tu esti pus pe drumuri. Inchipuieste-ti ce placut ar fi sa te invoiesti de la tine de la servici ca sa te duci sa dai un "interviu" cu un nenea politist in cel mai bun caz plictisit, ca poate fi chiar enervat ca din cauza ta are de "treaba"...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 02/Aug/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Dec 2013 20:37:43    Titlul subiectului: 169856

Da se intampla ceva la IASI Politia Rutiera se uita mirat la semaforul special pentru tramvai si nu stie ce este acel semafor.OARE CE EST???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Iul/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 28 Dec 2013 01:41:07    Titlul subiectului: 169858

Poate un pic off topic, si poate nu 100 % o situatie similara, dar cred ca merita spusa povestea.

Vreau sa va dau un exemplu clar de politisti pe care nu-i interesa in nici un caz prevenirea accidentelor, ci o spaga pe baza de radar. Anul trecut, cred ca de 1 mai sau o alta zi libera, nu mai tin minte exact - oricum era o zi in care nu era aproape nici o masina pe strada, in centrul localitatii Popesti Leordeni, stateau cu radarul in curba, dupa un gard, doi nesimtiti platiti din banii nostri. In aceeasi intersectie, peste drum, o singura masina, un Golf, oprit exact pe coltul intersectiei, in stilul arhicunoscut al soferilor din Romania, adica: aici mi-a venit mie sa opresc, aici am oprit. Mentionez ca putea parca oriunde altundeva, legal (exemplu, mergea 10 m pe strada secundara). Eu am trecut cu masina pe langa masina politiei, am oprit in spatele ei, m-am dat jos, m-am dus la boul de la volan care astepta vreun fraier cu 61 km/h si l-am intrebat:

- Nu va suparati, masina aceea e oprita regulamentar?
Simuland mirarea, organismul unineuronal din fata mea ma intreaba:
- Care? [era o singura masina in toata intersectia, Golful].
Sesizand bataia de joc, continui:
- Golful.
- A, nu...
- Nu e? Pai atunci vreau si eu sa vad ca faceti ceva... eu ma duc 5 min in directia asta si ma intorc.
Daca peste cinci minute masina e tot acolo, sun la 112 (eu chiar ma intorceam in 5 min).

----------

Vreau sa va spun ca dupa 5 min, cand m-am intors, ei tocmai plecau cu masina de langa Golf, care se pusese in miscare din locul in care era parcat.

Doua idei, in loc de concluzie:
- nu stiu decat de frica. Se pare ca amenintarea cu 112, atunci cand nu-si fac treaba, merge.
- nu au putut sa se dea jos sa mearga 15 m, s-au dus cu masina de politie pana la Golf.

PS. orice sofer greseste. Nu e nimeni perfect. Insa la noi, in 90% din cazuri, nu e greseala, e nesimtire. Iar nesimtirea ar trebui sanctionata. Exemple:

- circulat cu proiectoarele de ceata pornite tot timpul.
- nesemnalizarea la schimbarea directiei de mers - am vazut chestii de genul asta facute in fata masinii de politie.
- incurcarea circulatiei, printr-o viteza prea redusa - maxi taxi, masini de politie (aici ar trebui sa-si dea singuri amenzi, visez)
- mersul pe contrasens - veniti la Piata Sudului intr-o zi lucratoare la ora 18:00, pe sos Oltenitei pentru a vedea exemple live .

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Dec 2013 23:14:57    Titlul subiectului: 169898

pmp, felicitările mele pentru atitudine și pentru că a avut un rezultat (chiar dacă doar aparent - n-avem de unde ști dacă conducătorul Golf-ului din poveste a rămas fără carnet sau fără ceva bani din buzunar).

Dacă aș fi atît de naiv să cred că există vreun interes pentru ca circulația pe străzi să fie sigură și pentru ca oamenii să fie încurajați să respecte legile, aș da o sumedenie de idei pentru a mări vigilența polițiștilor și mai ales pentru a îi face să le pese. Dar știu că nu există nici cel mai mic interes din cauza educației și a spiritului tipic și de neclintit al românului obișnuit: lenea și căutarea permanentă a reacției minime necesare pentru asigurarea subzistenței înfrîng orice tentativă de a mai face ceva de calitate în țara asta.

Avem o țară minunată. Păcat că-i populată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan_g



Data înscrierii: 06/Aug/2011
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 2
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Ian 2014 19:20:38    Titlul subiectului: 170510

Azi pe la 12:30 un Logan a lovit un autobuz in Podu Ros. Nelamurirea mea e de ce, daca a fost doar o tamponare fara victime, a trebuit sa stea acolo autobuzul aproape un sfert de ora sa blocheze circulatia tramvaielor si sa incurce masinile. Conform codului rutier ar trebui sa elibereze strada cat mai repede.


DSC00588-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  375.37 kb
 Vizualizat:  de 9724 ori

DSC00588-4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 17 Ian 2014 20:03:48    Titlul subiectului: 170512

Pai dupa cate stiu eu, daca nu se inteleg amiabil, se asteapta venirea masinii de politie si din aceasta cauza nu se misca vehiculul deloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Ian 2014 14:45:21    Titlul subiectului: 170636

In momentul izbucnirii incendiului, in autobuzul Unistil se aflau cinci pasageri. Unul dintre calatori, o femeie, a sesizat fumul care iesea din spatele autovehiculului, de la motor, aceasta anuntandu-l pe sofer. Din spusele soferului, se pare ca si o conducatoare auto i-a semnalat faptul ca iesea fum de la motor. Potrivit primelor date ale pompierilor care au intervenit la fata locului, se pare ca incendiul ar fi izbucnit in urma unui scurtcircuit electric. La fata locului s-a deplasat si un echipaj de politie, dar si cei de la Criminalistica.

foto aici:
http://www.bzi.ro/exclusiv-pericol-pentru-ieseni-un-autobuz-unistil-a-luat-foc-in-mers-update-foto-video-413735
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 28 Ian 2014 17:07:50    Titlul subiectului: 170754

In urma cu ceva timp s-a intamplat un accident in zona Podul de Piatra
Citat:
In urma cu putin timp, un accident rutier a avut loc pe Podul din Alexandru, unde un autoturism Tico a intrat in coliziune cu un tramvai. Tramvaiul se indrepta dinspre Podul de Piatra catre Alexandru, iar soferul autoturismului Tico se indrepta dinspre Alexandru spre Podu de Piatra. Soferul a pierdut controlul volanului si s-a izbit frontal de partea laterala a tramvaiului cu numarul sase. La fata locului s-a deplasat un echipaj SMURD, pentru a acorda ingrijiri medicale conducatorului auto. La fata locului s-a deplasat si un echipaj de politie, dar si criminalistii, care au demarat cercetari pentru a determina cum s-a petrecut accidentul. Circulatia tramvaielor este blocata pe ambele sensuri.


Sursa si video aici http://video.bzi.ro/video/show/accident-cu-o-victima-in-alexandru-o-masina-s-a-izbit-de-un-tramvai-49157
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 31 Ian 2014 00:20:35    Titlul subiectului: 170810

Azi in jurul orei 17 era chiar in dreptul refugiului din statia Flora un MAZ incercuit de politia locala (dirijau circulatia) si din ce-am vazut avea o roata lipsa stanga spate... stie cineva ce s-a intamplat? am urmarit presa locala, dar n-am vazut nimic... ce mi s-a parut ciudat a fost ca era oprit chiar in mijlocul benzii de circulatie... presupun ca daca era vreo pana, putea macar sa traga autobuzul la bordura...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Feb 2014 16:15:25    Titlul subiectului: 171352

Reparatiile la vagonul 456 (grav avariat in accidentul din data de 14 martie 2013, de pe bd. N. Iorga) sunt finalizate. Astazi a iesit in probe. Atasez cateva imagini (voi reveni cu o prezentare pas cu pas a lucrarilor, cum am facut in cazul lui 453):






IMG_2054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.74 kb
 Vizualizat:  de 8879 ori

IMG_2054.JPG



IMG_2050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.77 kb
 Vizualizat:  de 8879 ori

IMG_2050.JPG



IMG_2053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.88 kb
 Vizualizat:  de 8879 ori

IMG_2053.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 27, 28, 29  Următoare
Pagina 22 din 29

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community