Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 07 Sep 2023 13:30:17 Titlul subiectului: |
216837 |
|
E pe Silvestru, sens spre Podu de Piatra, la o oarecare distanta de macazul in "S" de la iesirea din depou. MYSU, macazul ala nu cumva e facut talonabil, directia implicita fiind cea de trecere de pe o linie pe alta, ca sa nu se mai stea in strada la schimbat macazul dupa iesirea din depou?! Daca da, e curios ce s-o fi intamplat, pe de o parte, iar pe de alta parte de ce a parcurs atat de mult cu cele doua module cu boghiuri pe linii diferite si modulul suspendat oblic intre liniile de pe cele doua sensuri.
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 07 Sep 2023 23:16:21 Titlul subiectului: |
216838 |
|
Tramvaiele astea noi sunt aproape sigur ca pana la urma or sa se rupa in doua ca niste grisine. Pe bune acum, ce fel de constructie e asta cu 5 segmente dar cu DOAR 3 BOGHIURI? Sa ne uitam la orice tramvai dintre cele vechi cu mai mult de 2 segmente. Toate au boghiuri sub segmente si dedesuptul articulatiei. Ba chiar si ST10 sau M6 care au 2 segmente tot dispun de un boghiu sub articulatie. La GT4 se mai iarta lipsa unuia datorita grinzii aleia de dedesupt. Macar de ar exista cate unul pentru fiecare segment in parte la astea noi.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Sep 2023 23:03:16 Titlul subiectului: |
216842 |
|
Asta e configuratia tuturor tramvaielor LF cu 5 sectiuni si boghiuri fixe. Nu tine de Pesa sau Bozankaya. Boghiurile de care vorbesti(Jacobs) nu le foloseste decat Skoda pe unele modele . Cu mari compromisuri privind spatiul interior.
Exista intr-adevar mari riscuri cand deraiaza un astfel de tramvai , mai ales la astea cu boghiuri fixe deoarece tind sa traga dupa ele si sa intoarca intreaga sectiune de care sunt fixate. Ideal ar fi ca la incidente de genul asta ,peste o anumita forta critica ,boghiurile sa se desprinda de pe pozitie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2023 13:05:41 Titlul subiectului: |
216843 |
|
Stie cineva care este sursa initiala a fotografiei cu otomanul in zig-zag?
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2023 14:36:33 Titlul subiectului: |
216844 |
|
Vazusem ceva pe Facebook, dar nu mai stiu unde.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2023 22:23:11 Titlul subiectului: |
216848 |
|
Multumesc!
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2023 22:17:33 Titlul subiectului: |
217205 |
|
Va dura ceva timp reparatia pentru Pesa... GT4 il repara mai usor.
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Noi 2023 15:06:23 Titlul subiectului: |
217208 |
|
Gt4 pot fi comparate cu tramvaiele sovietice KTM-5. Nu ai nevoie decat de niste scule simple pentru a remedia majoritatea defectiunilor.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Noi 2023 17:22:51 Titlul subiectului: |
217209 |
|
Sarma, ciorapi de dama.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 10:11:47 Titlul subiectului: |
217510 |
|
Problema e ca acel macaz nu prea se schimba, din ce stiu eu.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 11:05:40 Titlul subiectului: |
217511 |
|
E posibil sa nu fie blocat.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 12:46:59 Titlul subiectului: |
217512 |
|
De blocat nu e blocat, dar ma gandesc ca o dezactivata schimbarea automata din paleta. Nu stiu ce sa zic.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 16:13:21 Titlul subiectului: |
217513 |
|
Pai nu aia e problema, asa cum nu a fost nici in celelalte - prea multe - cazuri.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 18:37:32 Titlul subiectului: |
217516 |
|
Pai, și atunci ce a fost?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 19:10:22 Titlul subiectului: |
217518 |
|
Nu stiu, dar variantele nu-s multe:
1. starea macazului (tehnic, curatenie);
2. ceva in neregula cu traivanele astea (intretinere sau proiectare);
3. o combinatie a celor doua de mai sus.
Ar mai putea fi si altceva?!...
Totul este sa si investigheze cineva pe bune aceste incidente, ca-s nefiresc de multe, si sa ia masurile adecvate...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 19:31:31 Titlul subiectului: |
217520 |
|
Da, eu inclin sa cred că e vorba de macaze totuși, dar trebuie văzut acum e treaba, sa nu se mai repete.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 20:00:09 Titlul subiectului: |
217521 |
|
Si restul traivanelor de ce nu sunt suparate cu macazurile in ultima juma de an cum is suparate astea noi?!...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 21:14:10 Titlul subiectului: |
217522 |
|
Nu știu, boghiurile fixe? Nu prea mă pricep.
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 22:13:32 Titlul subiectului: |
217526 |
|
Tramvaiele astea noi mi-am dat seama de cum le-am văzut că or să facă probleme. Sunt proiectate prost. Părerea mea este că ele au fost gândite pentru curbe cu raze ceva mai mari decât cele din Iași. Dacă ne uităm la restul tramvaielor putem observa că boghiurile sunt mai apropiate între ele. La astea noi sunt mai departe unul de altul. Dar asta e doar părerea mea și pot să greșesc.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 23:11:47 Titlul subiectului: |
217527 |
|
Categoric, structurile astea cu boghiuri fixe si sectiuni suspendate sunt cunoscute ca fiind nepotrivite pentru curbe cu raze mici. Cazul Helsinki este dezastrul cel mai mare, probabil, dar studii exista deja de multisor...
Si eu presupun ca se manifesta o serie de incompatibilitati in toata povestea asta, de aceea zic ca se impune a fi investigate cu mare atentie incidentele astea, pentru a se determina exact ce le provoaca. Doar ca... suntem noi, romanii, in stare sa reactionam corect si, in plus, dornici sa rezolvam problema asta asa cum o fac aia de la vest de noi?!...
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 12 Dec 2023 00:27:34 Titlul subiectului: |
217528 |
|
Posibil, depinde si de implementare.
O exceptie ar fi cazul Toronto ,unde exact aceeasi configuratie(5 sectiuni-boghiuri fixe) permite curbe cu raza de 11m.
https://en.wikipedia.org/wiki/Flexity_Outlook_(Toronto)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 12 Dec 2023 01:38:59 Titlul subiectului: |
217530 |
|
E drept, nu cunosc cazuri de probleme cu solutia Bombardier pentru astfel de tramvaie, poate lor le-o fi iesit mai bine ca altora. Dar poate fi exceptia care confirma regula, ca in general e o varianta constructiva pretentioasa, riscanta. Iar Bombardier - Alstom in prezent - la licitatiile noastre romanesti pentru traivanuri (gandind ca macar linia produselor asimilate de la Bombardier se mentine la acelasi nivel)...
Zice cineva pe un forum: https://urbantoronto.ca/forum/threads/ttc-flexity-streetcars-testing-delivery-bombardier.3263/page-513#post-1093110
|
|
Sus |
|
|
|