Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 30 Apr 2010 21:38:09 Titlul subiectului: |
126459 |
|
^Cu siguranta tramvaiele pot atinge o viteza uluitoare (mai ales daca vorbim de cuplurile Tatra T4D+B4D sau GT8), eu in mod particular avand doua experiente cu doua vagoane dintre aceste tipuri in urma cu aproximativ trei ani pe distanta Polivalenta - Podgoria, viteza acelui cuplu T4D+B4D fiind cel mai probabil cea mai rapida cu care am calatorit cu tramvaiul vreodata in orasul Arad pana acum. Dar intr-adevar, ar fii o idee excelenta cea referitoare la ruta Arad - Ghioroc.
|
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 30 Apr 2010 22:43:40 Titlul subiectului: |
126464 |
|
Si atunci cum se face ca eu nimeresc tot timpul niste lenesi si plictisiti, care stau la povesti la fat frumos pana nu mai pot...si pe urma fac o ora pana la teatru...cred ca a fost doar noroc la cei ce va referiti, eu zilnic fac acest traseu de 2 ori si nimic nu e schimbat....iar la spusele lui Falca, dupa ce linia a fost reabilitata...tramvaiele trebuie sa mearga cu 50 - 80 km/h intre statii (depinde de tronson)
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 01 Mai 2010 21:18:57 Titlul subiectului: |
126514 |
|
Situatie similara legata de viteza am prins si la GT6-urile recent aduse... Nici M8S nu m-au dezamagit...
@ pic2re: probabil ca la acea ora la care circuli tu vatmanii respecta timpii, dar sa stii ca am vazut destul de des vatmani care pe tronsonul Lebada - Fat Frumos "ii dau talpa". E posibil sa faca asta si pentru a mai recupera din timpii pierduti pe la semafoarele de la Gara si Podgoria.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 03 Mai 2010 23:17:20 Titlul subiectului: |
126565 |
|
Nu stiu cat recupereaza pentru ca tot vor opri la semaforul de la Fortuna. Atata ca vor sta mai mult la semafor si nu in miscare, cred eu. Bine, aici depinde si de cat timp stau in statia Lebada dar de obicei stai la semafor orice ar fi. Nu cred ca semafoarele de pe Vlaicu sunt sincronizate pentru tramvaie. Dimpotriva, iata si de ce.
Am observat ca daca pleci de la semaforul din Caius Iacob (langa Petrom), cu masina, esti cam pe la mijlocul coloanei si mergi constant cu 50 pe ora (depinzand cat de in spate sau in fata este in coloana), ai sanse sa prinzi verde pana la Fortuna (depinde doar de semaforul ala pietonal dintre UTA si Lebada). Ei, tramvaiele pleaca de la semaforul Lebada concomitent cu masinile pe sensul inainte (paralel), dar tramvaiele mai stau si in statie. In functie de timpul de stationare, vatmanii ar trebui sa prinda o viteza "de accelerat" pentru trece pe verde la Fortuna.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 06 Mai 2010 18:40:16 Titlul subiectului: |
126666 |
|
^Nu prea cunosc cu o mare precizie cum stau lucrurile in zona respectiva, dar inainte ca lucrariile de la Podgoria sa fie efectuate si schimbarea majora din Micalaca liniile 7-8-17-18 "unindu-se", cazurile similare putea fi intalnite destul de des exact intre statia Podgoria si Polivalenta sau Statia EuroMedic si fosta urmatoare/ultima statiei a linii 18 (poate chiar incorect spus fosta statie din moment ce statia aceea inca este situata acolo, unele tramvaie care se retrag in depoul Micalaca si intorc la acea bucla Micalaca zona 300 mai opresc din cand in cand in acea statie - un loc care imi retrezeste multe amintiri de altfel). Intr-un procentaj putin mai scazut dar totusi existent, intre fosta statie de la Primarie si statia de la teatrul clasic "Ioan Slavici" - Arad era de asemenea un drum destul de tentant pentru vatmanii - imi amintesc o experienta chiar cu doua cupluri Tatra T4R sau chiar un GT6.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 14:37:51 Titlul subiectului: |
128195 |
|
Tramvaiul copiilor in iulie 1999 - poza facuta de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
293.9 kb |
Vizualizat: |
de 17784 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 14:47:28 Titlul subiectului: |
128198 |
|
Acesta nu e tramvaiul copiilor, este tramvaiul de vara cunoscut si sub numele de "MALAGAMBA"
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Iun 2010 23:35:12 Titlul subiectului: |
128220 |
|
Superbe pozele postate de stfp. Cate amintiri...Ma intreb cu ce ocazie au scos atunci atatea tramvaie. Imi amintesc ca me 101 am vazut scris la un moment dat cu carioca "pentru casat". Era pe linia 17...
GT8-ul scos cred ca 1751. 271 cu reclama germana, inainte de accidentul care l-a determinat sa fie operat, adica sa i se lipseasca jumatate din 279. Vagonul 172 (T4R) cred ca era pe atunci aproape de casare. Intr-o poza i se vede spatele.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 19 Iun 2010 17:22:50 Titlul subiectului: |
128624 |
|
Sa fie vorba oare despre fotografia in care spatele lui Tatra T4R #172 apare impreuna cu vagoanele GT6-GT8 recent aduce in Arad? Pentru ca atunci nu am o mare certitudine ca intr-adevar #172 urma sa paraseasca intr-un fel functionarea lui pe rutele din oras, din contra: a fost mai tarziu (dupa anul 2000 oare?) vopsit in intregime albastru, iar numarul vagonului trecut in culoarea galbena foarte vizibil precum tiparul #123 sau #96 etc etc.
Aproape ca uitasem intre timp reclama GT6-ului #271 – dar mi-am reamintit totul perfect – chiar si de reclama Nissan a lui actualul Zahar Diamant GT6 #122 respectiv fosta reclama BMW – GT6 #130. Amintiri, amintiri, amintiri….
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 22 Iun 2010 23:28:01 Titlul subiectului: |
128799 |
|
smilex a spus la topicul legat de vagoanele Tatra ca cei de la CTP au incercat sa transforme vagoanele 115 si 140 in utilitare, dar au renuntat din cauza costurilor. Ideea m-a facut interesat de urmatoarea discutie: cate vagoane utilitare are CTP Arad? Eu, sincer, nu stiu.
Ar fi in primul rand 87, folosit mai nou la salubrizare. Eu in repetate seri am vazut si alte vagoane facand de serviciu la salburbizare: 127, 1076, 34. Sunt cele doua utilitare aduse din Germania, cel galben si cel albastru, unul pentru linie cale (galben) si celalalt pentru reteaua de contact (albastru). La tramvaiele Gotha ma pierd. E 42-ul care e folosit la impins boghiul-naveta sau cum sa-i spunem de pe care am vazut ca se imprastie nisip iarna. Apoi ar fi tramvaiul galben care sta in depoul Micalaca (cu nr. de genul 958). Nu in ultimul rand, ar mai fi utilitarele vechi din depoul Micalaca. Nu stiu cate au mai ramas, doua?
Eu ma intreb, totusi, de ce nu a fost pastrat macar un motor de timis ca utilitar. Cred ca vagoanele 1 sau 15 erau numai bune pentru sacii de gunoi, avand usile din mijloc desfiintate.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 23 Iun 2010 00:38:22 Titlul subiectului: |
128803 |
|
Citat: | Apoi ar fi tramvaiul galben care sta in depoul Micalaca (cu nr. de genul 958). | 1313 mai convingator ( daca era vorba despre tramvaiul galben cu putin albastru din depoul Micalaca ) De asemenea, mai exista tot un asemenea vagon precum #1313 de culoare albastra (#1309). Dar imi pare ca exista si un vagon Gotha modificat in depoul micalaca tot galben cu albastru – acela s-ar putea sa fie vagonul numarul #958 ( fostul vagon motor a Gothei remorca #952 daca nu ma insel ). Si ca sa continuui ideea inceputa mai in sus: mi-a parut suspect ca momentan intr-adevar nu l-am zarit pe #87 de servici, mai degraba vagoane precum #127 sau cele mentionate mai in sus intr-un mod surprinzator. Stiu ca intr-un timp chiar si GT6 #44 era folosit si pentru acest serviciu iar acum se pare ca il folosesc si #34 sau Tatra T4D #1076 – de ce ar face acest lucru daca deja au ales alte vagoane care sa se ocupe special de acest lucru. Mia exista intr-adevar vagoanele Gotha #42, mentionat si mai in sus, #37 (despre care stiu ca se afla in depoul Ghioroc dar nu va pot spune foarte multe detalii curente – poate daca stie cineva vreo extra informatie sigura?), vagonul galben din depoul Micalaca #1313; si acel vagon utilizat mai vechi care era cunoscut drept vagonul care curata linia (?) - #001 cred ca este numarul de parc (exact ca si numarul tramvaiului de vara) – rog insistent pe cineva sa ma corecteze in cazul in care nu m-am precizat cu o mare corectie in ceea ce priveste numarul vagonului insine + vagonul #002? Ar mai fi si un mini-vagon #0052 (apare chiar intr-o fotografie alaturi de GT4 #628 in cadrul acestui topic – pagina numarul 3 mai precis).
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 23 Iun 2010 17:58:11 Titlul subiectului: |
128837 |
|
052 e ceva remorca, folosita des pe timpul lucrarilor BERD. Intrebarea mea, pusa mai clar, ar fi cate vagoane Gotha mai exista ce sunt folosite ca utilitare (mai putin 37-le de muzeu, ala nu se pune)? Si, cate utilitare vechi mai sunt, de genul celor care au stat la originea tramvaiului de vara. Stiu ca la un moment dat au mai fost doua din ultima categorie. Oare mai exista sau au fost casate?
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 24 Iun 2010 07:58:21 Titlul subiectului: |
128876 |
|
Cred ca 958 si 42.
Tramvaiul de vara a fost inainte basculanta.
Mai sunt 001 si 002 perile, 001 care a fost o vreme si pentru transportatul pieselelor depou Micalaca-depou UTA.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 20:42:00 Titlul subiectului: |
128970 |
|
Ma intreb care va fi situatia pentru GT4 #626 - sper numai sa fie una si aceeasi cu a GT6-ului #42 si deloc similara cu cea a GT4-ului #628.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 07:22:16 Titlul subiectului: |
128996 |
|
Din cate se vede nici anul acesta nu o sa mai avem sanse sa ne plimbam pe linile Aradului cu tramvaiul de vara.
Anul trecut a fost oprita circulatia prin centru:(, anul acesta nu sunt contitii meteo favorabile:((
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 04 Noi 2010 19:29:12 Titlul subiectului: |
135873 |
|
Am vazut zilele astea ca vagonul GT6 133 a iesit in circulatie dupa accidentul suferit. Stie cineva care e situatia celorlalte vagoane accidentate? Ma refer la 1190, 1853, 034, 493.
Alte intrebari: stie cineva care vagoane sunt la reparatii capitale? Care e situatia vagoanelor GT8 1751 si 1754 - disparute de cateva saptamani bune din circulatie? Ce vagoane mai au probleme?
Am vazut ca de cateva zile au fost schimbate vagoanele care merg seara la Ghioroc. Este vorba de GT8-ul coca-cola (51), inlocuit de cuplul 303+313 si de cuplul de GT4 608+584, inlocuit alternativ de celelalte cupluri. Eu cred ca 51 si 608+584 sunt la verificat, probabil le verfica si sistemele de incalzire pentru iarna.
De Tatre nici nu mai are rost sa intreb. Ma intreb insa cum de un cuplu precum 1123+174 sta pe bara. Pentru cine nu a observat, nici vagonul motor, nici remorca, nu au aproape deloc rugina in salon.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 20:49:44 Titlul subiectului: |
137969 |
|
BREAKING NEWS:
CTP va casa in curand urmatoarele vagoane de tramvai: T4R 87, 109, 115, 127; T4D 1027, 1190, B4D 163, GT4 490, 626, GT6 34, 262, 302, GT 8 1858, Gotha 958! Vor mai fi casate 4 autobuze MAN scurte (numerele 334, 370, 376, 366) si unul cu burduf (301). Consiliul Local Municipal va aproba proiectul de hotarare in sedinta din 29 decembrie. Pentru cine nu ma crede poate consulta proiectul la http://www.claudiucristea.ro/consiliul-local-al-municipiului-arad/20-decembrie-2010, proiectul numarul 31. Cateva autobuze vor mai fi casate si de Consiliul Judetean (unele sunt in proprietatea primariei Arad, altele a CJA).
Comentarii:
- T4R: Daca 163 e pregatit pentru gunoi, inseamna ca 140 va ramane fie in circulatie, fie la muzeu. Avand in vedere reparatia prin care a trecut recent, ma gandesc ca e pastrat pentru circulatie. 127 ar putea fi dus de la Ghioroc pentru somnul de veci, langa Timisul 31-32, care ma gandesc ca in acte este tot casat (desi logic vagonul ramane in patrimoniul CTP, nu dispare - nu stiu ce sa zic). Arnold 1165 sau Marius 2 spuneau aici pe forum ca si 115 e refacut. Sincer ma intreb de ce este casat atunci. 87 si 109, intr-adevar sa zicem ca le-a sosit vremea.
- T4D 1027 si 1190. Ultimul e victima accidentului din Gradiste, probabil piese de pe el vor fi folosite pe alte vagoane intregi. Cine stie, poate accidentul i-a afectat sasiul si l-a facut prea fragil. 1027+163, cele mai vechi T4D ramase la Arad, deci...
- GT4 490 si 626...incet incet ramanem fara astfel de vagoane
- GT6 262 - mare surpriza. Nu tin minte sa fi fost implicat in vreun accident, mare pacat. Imi plac mult aceste vagoane (262, 263 264, 258) - pacat ca se cam defecteaza, arata destul de bine. 34 din nou victima de accident, probabil ar fi fost prea complicat sa-i redaca postul de conducere lovit (cel activ). Poate si cealalt post de conducere era afectat de probleme tehnice. 302 - defect, am inteles ca nu s-au gasit piese sau nu s-a cumparat piesa potrivita. Pacat.
- Datorita neglijentei unui "Dorel", cade si primul GT8 din seria 1800 . Un vagon ce obisnuia sa faca doua schimburi, in ciuda programului de criza. Din cate se pare, lovitura a fost prea serioasa pentru a fi salvat vagonul.
Nu vreau sa fac aprecieri de genul: puteau sa-l repare pe vagonul x dar le-a fost lene, nu are CTP bani etc. Nu am dovezi. La vagoanele tatra e o intrebare, daca intr-adevar au fost reparate pentru a fi imediat casate, dupa cum daca mai tineti minte a patit si 167.
Vestile bune, ca sa zic asa, sunt ca pe lista nu apar vagoane precum 1853 (lovit in spate de 34), GT6 122 (nu l-am vazut de multisor, poate circula pe 4b mai mult), 36 ("austriac"), alte T4D precum 1120, 1189, 1085 sau chiar cele sase "remorci" T4D.
Tot la capitolul vesti bune, M8S 1017 sta de mai bine de doi ani, 1008 de vreo doi ani. Nemtii care au facut master planul de trafic au zis sa nu casam aceste vagoane. Sa fie atunci, totusi, salvate? Daca da, ma gandesc ca in bugetul pe anul viitor vor fi prinsi bani pentru achizitia de piese.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 19:25:05 Titlul subiectului: |
138037 |
|
Acestea sunt cu adevarat niste vesti neasteptate – si inca oarecum ilogice ( mai ales pana nu vom stii cu exactitate motivele pentru care s-a luat decizia casarii unora dintre pretioasele vagoanele mentionate mai in sus).
Nu am sa comentez in ceea ce priveste soarta aceasta nefericita a vagoanelor care fie erau suficient de vechi sau au trecut prin accidente foarte serioase, dar nu pot sa inteleg cum s-a luat o asemenea decizie de a fi casate vagoane precum GT8 #1858, GT6 #302, GT6 #262 ( duh, ) - ( imi cer scuze pentru aceasta reactie dar acest ultim vagon numit impreuna cu alte vagoane precum GT6# 240; #122; #263 sau #264 spre exemplu, era unul dintre cele mai calduroase si elegante vagoane pe care compania de transport public le detinea – in ciuda faptului ca au prezentat defectiuni sau au trecut prin accidente nesemnificative daca pana ala aceasta ora nimeni nu a auzit nimic despre ele, sa ne amintim ca nu stau chiar de atata timp in depou - precum au stat poate alte vagoane care nu meritau – spre cararea luminata a unei eventuale solutii fericite in final. Se pare ce cele doua Tatre #163 din Arad vor sfarsi functionalitatea lor regulate pe traseele din Arad impreuna; ultimul lucru pe care il apreciez dar care ar fi trebuit sa se intample fara a fi gandit de doua ori este decizia de a pastra alaturi de Timis-ul #31-#32 si un vagon reprezentant Tatra T4R, desigur.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 18:39:36 Titlul subiectului: |
138187 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara-tramvaie-autobuze-compania_de_transport_public_0_398960400.html
"Tramvaie și autobuze puse pe liber
Adrian Todor
Miercuri 29 dec 2010
Arad
Media de vârstă a tramvaielor din Arad este 40 de ani Nemții vor să ne vândă zece tramvaie noi, care ar urma să țină locul unui număr de 40 de tramvaie vechi.
Compania de Transport Public Arad casează 14 tramvaie și cinci autobuze. Conform reprezentanților CTP-ului, decizia a fost luată din cauza stării actuale a celor 19 vehicule. Tramvaiele Tatra sunt cele mai depreciate, șapte urmând să fie scoase din uz. Anul de fabricație al celor 14 tramvaie variază. Cel mai bătrân este „născut” în 1957, iar cel mai tânăr, în 1983. Media de vârstă a acestora este mult peste limita de vârstă admisă în statele europene. Cele cinci autobuze de tip MAN care vor fi scoase din uz sunt în schimb mai „tinere”, fiind fabricate între 1991 și 1993. După casarea acestora, deșeurile vor fi valorificate în cadrul unei licitații organizate de CTP."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
tyco
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Ian 2011 23:02:17 Titlul subiectului: |
138447 |
|
Am si eu o intrebare: Cam ce tipuri de tramvaie circulau prin Arad prin anii 60-70.
Existau Timisuri? (astea ma intereseaza in mod special).
Daca nu, prin ce an au aparut si cum aratau? Ce alte tipuri de tramvaie erua prin perioada respectiva? Eventual niste poze, schite, scheme de vopsire, etc? In afara de sageata care era tren (si am destule informatii despre ea )
Vreau sa fac niste module standard H0m pentru viitoarele expozitii, iar colectia mea de machete este axata pe epoca IIIc-IVa CFR(adica anii 60-70).
_________________ [img]http://tramclub.org/Static/www.railwayfan.ro/images/usr/tyco/ssv_banner_2.jpg[/img] |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Ian 2011 12:18:38 Titlul subiectului: |
138466 |
|
tyco a scris: | Am si eu o intrebare: Cam ce tipuri de tramvaie circulau prin Arad prin anii 60-70. |
Anii '60:
- e posibil sa mai fi circulat inca vagoane ICOA, produse in atelierele proprii ale Intreprinderii Comunale Orasenesti Arad
- "Gemene" - un cuplu produs in atelierele proprii ale Intreprinderii Comunale Orasenesti Arad
- "Pulmann" - vagoane motor de mare capacitate, pe 4 osii, produse in atelierele proprii ale Intreprinderii Comunale Orasenesti Arad
- remorci "Leonida" - achizitionate de la ITB si tractate de vagoanele "Pulmann"
- ITB - vagoane motor pe 2 osii si remorci pe 2 osii
Anii '70:
- "Gemene"
- "Pulmann"
- ITB
- Tatra T4R
tyco a scris: | Existau Timisuri? (astea ma intereseaza in mod special). |
Alex_02 a scris: | Timis 2 (ma gandesc...) |
Timis 2 apare la Arad abia in 1982.
Alex_02 a scris: | Gotha oare? |
Gotha T57/T59/T2-62 + B2-61/B2-62 si CKD T2D + B2D au fost aduse doar second-hand in 1995-1996 din orase ale fostei RDG (un vagon T57 si 2 vagoane T59 din Halberstadt si restul din Zwickau).
|
|
Sus |
|
|
tyco
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 05 Ian 2011 16:35:39 Titlul subiectului: |
138475 |
|
Bun, deci din toata lista aia tot ce as putea face este T4R si ITB, care mai exista. In rest...ma cam indoiesc ca pot gasi vreo ramasita de plan pentru ICOA.
Intrebare...care e diferenta dintre T4R si T4D? Stiu ca D-ul are 2 randuri de scaunde, insa la dimensiunile exterioare e vreo diferenta notabila? Ca am 2 machete de T4D si as vrea sa stiu cat de greu e sa le convertesti...
_________________ [img]http://tramclub.org/Static/www.railwayfan.ro/images/usr/tyco/ssv_banner_2.jpg[/img] |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Ian 2011 16:47:43 Titlul subiectului: |
138476 |
|
Ca aspect, diferentele sunt minore, cea mai dificila chestiune ar fi modificarea casetei frontale de afisaj de sus. Daca boghiurile nu sunt deja H0m, poti face comanda la H&P (banuiesc ca machetele sunt facute tot de ei).
|
|
Sus |
|
|
tyco
Data înscrierii: 24/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 06 Ian 2011 02:38:50 Titlul subiectului: |
138495 |
|
Boghiurile sunt deja modificate, au venit in kit cu masti pentru h0m. Nu sunt motorizate, insa aia nu e o problema, ca pot sa iau niste boghiuri de la locomotive de TT si am rezolvat problema...cu motorul trebuie sa vad unde il montez...cred ca o sa renunt la o parte din interior...
_________________ [img]http://tramclub.org/Static/www.railwayfan.ro/images/usr/tyco/ssv_banner_2.jpg[/img] |
|
Sus |
|
|
paul8299
Data înscrierii: 05/Mai/2010 Ultima vizita: 28/Noi/2016 Mesaje: 34 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 09:30:42 Titlul subiectului: |
144614 |
|
Imi puteti spune ce tipuri de tramvai sunt #1309 si #1313 ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
475.88 kb |
Vizualizat: |
de 15415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.3 kb |
Vizualizat: |
de 15415 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|