Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Arad - Discutii generale
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
paul8299



Data înscrierii: 05/Mai/2010
Ultima vizita: 28/Noi/2016
Mesaje: 34
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2012 21:23:34    Titlul subiectului: 158553

quiksilver a scris:
Astfel, in dupa-amiezele de weekend depoul Micalaca gazduieste pentru cateva ore si un vagon de la UTA, de obicei un GT8.

Azi am vazut in depoul Micalaca un GT8 care avea pusa tablita cu linia 11. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 10:54:22    Titlul subiectului: 158996

A inceput scoala si s-au facut unele mici modificari in circulatia tramvaielor. Liniile 7 si 18 au revenit la programul "full" cu tramvaie venind la 10 minute in orele de varf. De asemenea a fost reluata circulatia tramvaielor spre Vladmirescu-Ghioroc. Pe siteul CTP nu se anunta nimic, poate prin ziare scrie ceva de acest lucru. Cert este ca dispecerul de la intersectia strazilor Radnei si Renasterii are misiunea de a le spune celor care asteapta autobuzul sa mearga in statia de tramvai. Au revenit la strada si cateva cupluri de GT4. Deocamdata cred ca au iesit doar 625+604 si 407+627. Posibil si 406+584, dar acesta era in depou. Dupa-masa probabil iese 608+611 care isi va relua drumurile obisnuite la Ghioroc. 697+623 deocamdata este desfacut pentru reparatii la boghiuri/bandaje (probabil). La fel, si cele trei cupluri OEG incep sa fie vazute in circulatie, 303+313 iesind chiar de ieri seara.
Din cate am vazut tramvaiele sunt relativ aglomerate mai ales dimineata dinspre cartiere spre centru, dar si intre orele 9-13 cand se retrag fractionatele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2012 13:23:41    Titlul subiectului: 159656

http://www.youtube.com/watch?v=JxYnu_6EtxI&feature=context-vrec

Un filmulet interesant din aprilie 2011. Sunt surprinse o excursie la Ghioroc, una pe linia 1 b si mai interesant, cateva cadre din depouri. La UTA se mai vad in picioare GT6 262 si 34 - ultimul pe atunci in curs de dezmembrare. Ca o paralela intre 34 si 301: vagonul 34, fiind bidirectional, putea fi repus in circulatie si chiar desfiintat postul 1 de conducere (cel afectat). Puteau face acolo orice improvizatie, dar au preferat sa-l caseze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2012 18:19:05    Titlul subiectului: 159659

Socant! Nici macar nu am avut idee pana acum ca GT6 34 a disparut de un an de zile cel putin. E asa de trist ca s-a intamplat acel accident, iar acum a adus situatia lui GT6 OEG 301 la un nivel si mai descurajant fata de un final pozitiv?

Acum cateva zile am avut ocazia sa calatoresc cu GT6 OEG 304 (vagonul total reconditionat?), nu pot sa spun un cuvant din punct de vedere tehnic (...sunt convinsa ca lucrurile stau bine), insa atatea detalii tipice i-au fost schimbate iar zgomotul acela e suparator.

O nelamurire: este permisa intrarea fiecaruia in depouri de tramvaie pentru realizarea unor fotografii/filme in interiorul acestora? Din motive total necunoscute eram convinsa ca nu e posibil una ca asta, insa vedem prin fiecare fotografie/film postat aici contrariul. Ar fi atat de bine sa primesc un raspuns pozitiv la intrebare aceasta pentru ca numai eu insami stiu de cat timp mi-am dorit o asa sansa si este putin ridicol faptul ca dintr-un motiv sau altul, eu niciodata nu am mers personal la vreun depou ca sa intreb asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 22:13:05    Titlul subiectului: 162068

Fosta mea masina cu reclama Miele in aceeasi poza cu T4D 1179 ex Miele. Laughing Laughing


DSCN2105.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.09 kb
 Vizualizat:  de 21235 ori

DSCN2105.JPG



DSCN2106.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.98 kb
 Vizualizat:  de 21235 ori

DSCN2106.JPG



Strassenbahn.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.94 kb
 Vizualizat:  de 21235 ori

Strassenbahn.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 21:29:27    Titlul subiectului: 162372

^ Very Happy. Si eu am fost bucuroasa ca sa trec prin nenumarate intamplarii foarte similare; de exemplu, imi amintesc ca dupa o lunga perioada in care nu am mai avut nici o legatura cu transportul in comun (din Arad), primul vagon pe care l-am zarit atunci cand lucrurile s-au schimbat a fost chiar acela cu reclama unui supermarket din zona unde obisnuiam sa locuiesc la vremea aceea. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2013 21:50:13    Titlul subiectului: 167374

Aradenii care locuiesc in cartierul Gradiste si doresc sa foloseasca tramvaiul au parte de nervi zi de zi dupa orele amiezei cand se intra in schimbul doi. In fiecare zi, la schimbul doi raman doar trei tramvaie pentru liniile 15 si 16, intervalul de succedare fiind de...40 de minute. Practic, un tramvai care pleaca pe 15 din Fat Frumos ajunge la capatul Sere de unde se intoarce pe 16. La fel, cand vine din Centru, pleaca inapoi cu linia 15. In acest fel pe linia 16 exista intotdeauna un singur vagon ("noul 16" il asteapta pe cel vechi la capatul Sere, acesta urmand sa plece cu 15) , iar pe 15 sunt celelalte doua. Eu am mai tot scris pe aici ca aradenii nu sunt obisnuiti sa mearga la ore fixe in statii, asa ca...fiecare cu norocul lui.

Pentru linia 16 de exemplu, daca tramvaiul iti vine peste 30 sau 35 de minute o poti lua linistit pe jos. Daca "te stii" cat de cat cu tramvaiele poti lua un 3 sau un 6 pana la statia Caius Iacob, unde sa astepti 15-le. Dar ai garantia ca ajunge 15-le ala inaintea lui 16 pe care nu mai ai cum sa-l prinzi pentru ca nu opreste in Piata Caius Iacob?? Daca pierzi 15-le in Vlaicu, atunci ai mai mari batai de cap pentru ca va trebui sa mergi la Podgoria unde trebuie sa si traversezi intersectia pana in statia lui 16.

Atunci cand au reabilitat liniile de tramvai pe milioanele de euro luate credit, onor proiectantii nu au proiectat (scuzati repetitia) o statie in Piata Caius Iacob spre Gradiste. Cred ca puteau improviza un peron sau langa benzinarie, sau chiar si inainte. 16-le nu avea probleme sa opreasca iar 15-le oprea putin in curba dar, oricum, calatorii care vroiau sa urce in tramvai erau protejati de masini chiar de corpul tramvaiului si o puteau face pe la usa 1 (care teoretic ar fi trebuit sa ajunga la peron). 15-le putea chiar sa nu opreasca acolo pentru ca oricum vagonul sta la semafor la intersectia Banc Post, perfect vizibil pentru cei din statia improvizata care aveau timp sa treaca drumul spre statia normala.

Cred ca pe undeva e si o razbunare prosteasca a celor din Primarie plus CTP pentru ca atunci cand au desfiintat liniile 8 si 17, au vrut sa faca la fel si cu 16. Numai ca Gradistenii au comentat mai energic (mai ales pentru copii era rau pentru ca dimineata erau nevoiti sa schimbe tramvaiul) si asa au ramas ambele trasee. Cartierul Gradiste fiind de case, cu strada Petru Rares la mijloc si extremitati foarte adanci (capetele sunt la vreo 3 km de str. Petru Rares), calatorii sunt putini. Acum sunt rarefiati si de programul aiurea al tramvaielor. Practic le era mai bine cand circulau autobuze in locul tramvaielor. Alea pleacau la 25 de minute din Podgoria, erau mult mai previzibile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raul



Data înscrierii: 31/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Ian/2014
Mesaje: 2
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 21 Ian 2014 20:21:35    Titlul subiectului: 170600

Nu stiu pe ruta Arad-Ghioroc mai pun in cilculatie Tatre Confused .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 21 Ian 2014 22:39:02    Titlul subiectului: 170611

Nu am mai vazut de mult, cam de cand le-au restrictionat serios circulatia la sch 1, fara cupluri T4D+T4D etc
Foarte rar mai pot fi vazute pe liniile 9 sau 10.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 24 Ian 2014 18:14:22    Titlul subiectului: 170658

Marti se va aproba casarea urmatoarelor vagoane de tramvai: T4D: 1030, 1031, B4D: 161, GT8: 1757, 1851, GT6: 109, GT 4: 04, 570, GT 4 remorca 189. De asemenea vor mai disparea cateva autobuze: doua MAN scurte rosii ex Halle (380,362) , doua Mercedes scurte ex Halle, un Mercedes articulat (309 - de culoare crem cred) si un Volvo SN 12B nr. 386 (cred ca alb cu brau albastru inchis).

Observatii despre tramvaie: cele doua GT 8 cred ca aveau grave probleme la partea electrica. Am auzit despre ambele ca "au ars". Ramane in depou GT8 1754 fara asigurare de vreo 2-3 ani, ma intreb ce soarta va avea. 04 si 109 sunt victime de accident iar Tatrele plus 570-ul probabil ca au fost donoare de piese la greu si acum s-au hotarat sa le si taie. Remorca 189 a fost pe vremuri trasa de vagonul 230, acum la Ghioroc ca piesa de muzeu, iar ulterior pentru o scurta perioada de vagonul GT6 258 - "noul" tramvai al lui Mos Craciun.
Interesant ca au scapat M8S 1017 (care sta de vreo 4 ani insa, interesant, 1008-ul a fost refacut dupa un repaos de vreo 2-3 ani), GT 6 301 (probabil ramane donor pentru 303 si 304), 1752 (oare il refac sau il tin donor de piese?), multe alte tatre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 26 Ian 2014 01:44:57    Titlul subiectului: 170691

Mercedes-Benz ex. Halle sunt 3 pt casat 360 ex.349, 368 ex.333 si 356 ex.340 iar volovo sunt doua 383 si 384, cat despre MAN-uri 380 ii 100% pentru casat, iar 362 eu am auzit o posibila reactivare, ultima data a circulat la sfarsitul lunii decembrie, dupa care i-a expirat ITP-ul, ramane de vazut ce se va intampla cu el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Mar 2014 12:34:33    Titlul subiectului: 171819

Va rog sa faceti un "inventar" al tramvaielor din oras, pe tipuri (pentru fiecare tip ma intereseaza numarul de vagoane care exista fizic, numarul celor active, observatii privind soarta celor inactive)!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 19 Mar 2014 18:24:52    Titlul subiectului: 171826

Deci, sa incepem cu depoul Micalaca:

Cupluri OEG vagon motor GT6 plus remorca gb4: 301+311 (oprit de cand cu accidentul cu M8S 1016, curios ca nu a fost casat desi vagonul pare nereparabil din exterior, fiind indoit rau, se vede in poze), 303+313, 304+314 active.

Vagoane M8S: active - 1003, 1005, 1006, 1008, 1016, 1018, 1019. Vagonul 1007 este oprit de mai multe luni. Cand a fost oprit, aceeasi reclama a fost lipita pe refacutul dupa accident 1016 - semn ca oprirea sa va fi de lunga durata. 1005 si mai ales 1008 au revenit insa dupa lungi perioade de stat in depou. 1017 sta deja de vreo 4 ani daca nu mai mult, as zice, dar pare intreg (din cate vad de pe pod are pantograf, geamuri...).

Vagoane ex Innsbruck, toate active. Duwag GT 6 de doua tipuri, unul stiu ca se cheama "Lohner" din care sunt 4 bucati: 71, 74, 76, 77. GT 6 "normal": 31 ,33, 35, 36, 41, 42. Vagon GT 8: 51.

GT4 ex Ulm, existente: 01, 02, 03, 08, 09, 011, 012, 014. Vagoanele 011 si 012 au avut ceva probleme electrice, sunt oprite, nu stiu mai multe detalii dar banuiesc ca se fac. Vagonul 09 cred ca este la rk.

GT4 ex Stuttgart: active: 406-584, 697-623, 625-604, 407-627, 608-611, 486, 493, 494, 561 ,633. Inactive mai sunt doar trei: 554, 555 si 612.

Mai se vad in depou vagoanele de lucru 1309 si 1313, ceva remorca basculanta (51 parca) si inca ceva vagon de serviciu din cele mai vechi (ramase de pe vremea timisurilor).

Depou UTA:

GT 8 ex Essen. Active: 1751,1756, 1852 pana la 1857, 1859 pana la 1865. 1752 e lovit (sunt poze pe forum), dar banuiesc ca-l vor face cu piese (caroserie chiar) de pe 1757, casat recent. 1754 sta de cativa ani dar nu cred ca e casat. Mai sunt doua vagoane GT 8 din alt oras, nu mai stiu care: 263 si 264.

GT 6. Vagonul "unicat" 240 - activ. Ex Ludwigshafen (cred ca asa ii spune orasului), toate active din cele ramase (2 au fost casate): 107, 108, 122, 130, 132, 133, 138. Vagoane "Bogestra" active: 35, 43, 44. Inactive: 33 si 53. Primul sta de vreun an , 53 de mai multa vreme de cand ar fi "ars" insa dupa acel incident l-am mai vazut la strada ca vagon de servciu. . Mai multe detalii nu stiu. GT 6 ex ULM, 3 bucati toate active: 271, 274, 276. Mai exista noul tramvai al lui Mos Craciun, GT 6, 258 care pe vremuri avea o remorca gb 4, 167.

T4R: 140 - activ, 163 - inactiv dupa ce si-a pierdut rostul de vagon de salubritate. Probabil mai e folosit ca vagon de servici.

T4D active, aici poate mai uit: 903+213, 1046+215, 1159+194, 1119+167, 1120+199, 1122+169, 1124+175, 1189+170, 1165+171, 1174+173, 1127, 1129, 1170, 1085, 1111, 1115, 1179, 1180, 1087, 1100. Inca trei cupluri sunt oprite cu diferite probleme: 1069-150 (la rk din cate stiu), 1126-209 (accident) si 1078-177 (lasat pe dinafara, fara titular).

T4D inactive de cativa ani din motive de economie: 1123+174, 1077, 1076, 1107, 1185, 1080, 1084, 1086, 1068, 1099.

Nu stiu ce utilitare mai exista la UTA. La Ghioroc situatia e aceeasi cu cea exista pe forum.

Editare: am uitat "omida" 1014-1054 care apartine de depoul UTA dar peste noapte ramane in Ghioroc, acum la Sambateni (ultimul sat inainte de capat) pana se termina reparatiile la viaductul peste magistrala de cale ferata de la intrarea in satul Ghioroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 41
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2014 16:37:21    Titlul subiectului: 171900

Digi 24 a prezentat astazi situatia actuala a celui mai vechi tren electric (sageata verde a Arad-ului).
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Cel+mai+vechi+tren+electric+din+Romania+rugineste+in+depou



Cel mai vechi tren electric.zip
 Descriere:
video

Descărcare
 Nume fișier:  Cel mai vechi tren electric.zip
 Mărime fișier:  6.3 MB
 Descărcat:  de 508 ori


_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 22 Apr 2014 10:39:08    Titlul subiectului: 172529

Am inteles ca GT8 nr. 1756 s-ar fi defectat destul de rau (i-a luat foc partea electrica) si este tras pe dreapta cu sanse aproape 0 de refacere. Nici pe 1751 nu l-am mai vazut de cateva saptamani la strada si cum 1752 este oprit din cauza accidentului, in acest moment nu mai avem niciun ZGT8 activ (cu semnul de intrebare in dreptul lui 1751). Confused

Inca o chestie tot in completarea "inventarului" de mai sus, cuplul de tatre 1078-177 este activ, circula.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 07 Mai 2014 22:23:16    Titlul subiectului: 172740

"Datorită etapei arădene a Campionatului Național de Raliu, se întrerupe circulația tramvaielor, pe tronsonul Podgoria – Piața Romană, în următoarele zile și intervale orare:

07.05.2014 începând cu ora 21:30

08.05.2014 începând cu ora 20:00

09.05.2014 începând cu ora 19:30

Urmare a acestui fapt, vor avea loc următoarele modificări:

linia 18b va circula pe relația Făt Frumos – UTA - Podgoria – Billa – Miorița - Podgoria – Făt Frumos

liniile 3 și 6 vor circula prin Căpitan Ignat

linia 16 va deveni linia 15 si va circula pe traseul Făt Frumos –Sere - Făt Frumos"


Sursa: siteul CTP Arad, www.ctparad.ro

De mentionat ar fi ca in perioadele afectate de aceste schimbari, linia 18b devine de fapt fosta linie 17. Cum multi vatmani au renuntat la placutele cu linia 17 (de exemplu au sters cifra 1) si cum probabil nu se vrea inducerea in eroare a calatorilor mai putin informati, tramvaiele circula cu 18b plus ceva precizare. Nu e insa exclus ca unii vatmani nostalgici sa afiseze 17.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 19 Mai 2014 22:12:20    Titlul subiectului: 172952

Desi circulatia trenurilor a fost intrerupta intre Arad si Aradu Nou, CTP nu a suplimentat linia 3 si nici nu a introdus autobuze care sa faca legatura intre cele doua gari. Trenurile IR merg pe racord insa pentru cele regio care nu aveau terminus la Arad, calatorii trebuie sa coboare si sa se descurce sa ajunga dintr-o gara in alta in vreo 50 de minute. Lucru teoretic posibil cu tramvaiul daca il prinzi la fix si mai fura vatmanul cateva semafoare din viteza.
Cand s-a lucrat la podul de CF peste Mures tin minte ca au fost introduse curse de autobuz intre cele doua gari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Mai 2014 06:55:58    Titlul subiectului: 172953

De ce s-a intrerupt circulatia trenurilor intre Arad si Aradul Nou ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 20 Mai 2014 07:30:26    Titlul subiectului: 172954

Din cauza lucrarilor la Coridorul IV feroviar. Au ajuns cu lucrarile in zona unde se intalneste linia de Timisoara (linia 310) cu liniile de Deva (magistrala 200). Nu stiu exact cat mai tine situatia asta, cred ca pana spre sfarsitul lunii (later edit, am verificat) iunie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Iul 2014 13:15:51    Titlul subiectului: 173831

Un lucru foarte interesant s-a intamplat azi. Dupa cativa ani buni, sa fie vreo 4-5, astazi - sambata - au iesit la strada in trafic normal cel putin doua cupluri de vagoane Tatra. Eu le-am vazut pe 1069-150 si 1119-167, ambele pe linia 18 barat. Nu stiu daca e o masura temporara sau permanenta, insa e cert ca exista unele probleme cu vagoanele Duwag de la depoul UTA. Probabil ca cineva a ajuns la concluzia ca pe termen lung e mai rentabil sa scoti si Tatre in weekend decat sa tragi doua schimburi aproape zilnic de aceleasi vagoane din ce in ce mai obosite (cel putin unele dintre ele). Cred ca masura e permanenta pentru ca e imposibil sa nu fi avut in depou variante de inlocuire pentru cupluri, inclusiv dintre vagoanele Tatra solo. De obicei, vatmanii titulari pe cupluri ieseau in weekend cu vagoane solo sau cu Duwag.

Cuplurile Tatra sunt folosite (sau erau pana astazi) doar in zilele lucratoare la schimbul 1 sau ture fractionate, pe liniile importante: 3, 18 b, mai rar 7 sau chiar 9 . Cuplu de GT4 nu am vazut la strada azi - si ele au un regim de circulatie mai "special".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2014 19:53:52    Titlul subiectului: new pics 174075

Hallo, i am new here, from Austria and visited Arad in 2008 where I made a lot of pics. You can see them here: http://public-transport.net/a/Arad/


8372_54.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.92 kb
 Vizualizat:  de 18158 ori

8372_54.jpg



8372_55.jpg
 Descriere:
former Essen trams
 Mărime fișier:  117.64 kb
 Vizualizat:  de 18158 ori

8372_55.jpg



8371_64a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.83 kb
 Vizualizat:  de 18158 ori

8371_64a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2014 09:25:18    Titlul subiectului: 175141

Poze de-ale mele cu tramvaiele din Arad, din timpul mai multor calatorii, gasiti aici:

https://www.flickr.com/photos/visor-timisoara/sets/72157635043024336/

Iar poze din timpul calatoriei pana la Ghioroc se afla aici:

https://www.flickr.com/photos/visor-timisoara/sets/72157635036823723/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 15 Oct 2014 17:02:24    Titlul subiectului: 175208

Calatoria la Ghioroc banuiesc ca a avut loc prin prima parte a anului 2010, cand era deja gata reabilitarea pe segmentul Podgoria-Fat Frumos si inca mai existau atat linia 17, cat si cuplurile Tatra T4D-T4D. Ce bine aratau vagoanele acum cativa ani... Cateva din ele sunt istorie: 1858, 1030-1031, 260, 262 1190, samd

Ultima modificare efectuată de către quiksilver la Joi 16 Oct 2014 10:11:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2014 09:20:55    Titlul subiectului: 175219

Exact, pozele cu calatoria la Ghioroc sunt din 7 aprilie 2010. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2014 10:29:27    Titlul subiectului: Tram Bridge Ghioroc 176128

Hi All,

At the end of March I will travel to Arad again for a few days. What about the works at the bridge / Viadukt at Ghioroc? Will there ever be a tram again?

Regards,
Paul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Următoare
Pagina 10 din 15

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community