Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Arad - Discutii generale
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 12:15:15    Titlul subiectului: 31976

Alte tramvaie de mentenanta si o vedere generala a halei din depoul Micalaca care seamana izbitor de mult cu cea din depoul de la Ghioroc.


PICT0058.jpg
 Descriere:
un gotha modificat
 Mărime fișier:  205.67 kb
 Vizualizat:  de 13522 ori

PICT0058.jpg



PICT0062.jpg
 Descriere:
tramvai cu perie 002
 Mărime fișier:  162.73 kb
 Vizualizat:  de 13522 ori

PICT0062.jpg



PICT0071.jpg
 Descriere:
tramvaiul de mentenanta 001
 Mărime fișier:  221.72 kb
 Vizualizat:  de 13522 ori

PICT0071.jpg



PICT00510.jpg
 Descriere:
Hala din depou
 Mărime fișier:  125.95 kb
 Vizualizat:  de 13522 ori

PICT00510.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 12:54:29    Titlul subiectului: 31977

O mica intrebare...la ce folosesc aceste 3 "tramvaie"
Un lucru care m-a enervat foarte mult a fost faptul ca titicarul era plin ochi in vreme ce prin Sageata verde batea vantul.



PICT0066.jpg
 Descriere:
titicarul
 Mărime fișier:  165.79 kb
 Vizualizat:  de 13518 ori

PICT0066.jpg



PICT0072.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.01 kb
 Vizualizat:  de 13518 ori

PICT0072.jpg



PICT0073.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.36 kb
 Vizualizat:  de 13518 ori

PICT0073.jpg



PICT0074.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.16 kb
 Vizualizat:  de 13518 ori

PICT0074.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 07:58:01    Titlul subiectului: 32162

ultimele 3 sint vagoane, nu tramvaie si se folosesc la transportul de muncitori sau materiale necesare intretinerii liniilor
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 1106
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 00:56:49    Titlul subiectului: 37707

O informatie confirmata de persoane din cadrul RATB: vagoanele basculante care transportau nisip, pe boghiuri EP, au ajuns la Arad. In 1992 inca mai existau acolo vagoanele 01, 03, 05 si probabil si 02 si 04, dar erau deja dezmembrate si in stare de degradare. Spre deosebire de cele de pe situl RATB, ele aveau caroseria mai patrata, fiind probabil modernizate la URAC prin anii '80. Cand le-am vazut in 1983, cred ca deja erau in forma in care au fost duse la Arad.
Ca termen de comparatie, semanau cu utilitarul 001, dar erau mai lungi, ca pe situl RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 09:14:06    Titlul subiectului: 37713

Utilitarul 01 a devenit așa-numitul tramvai de vară (Malagamba), modernizat aici la Arad. Nu v-ați dat seama că seamănă foarte bine cu o basculă? I-a fost făcută caroserie nouă, barele de la uși luate de la timiș și scaunele la fel. Problema acestui tramvai este numărul de locuri care, la ore de vârf nu face față. Proastă a fost ideea ca acestui tramvai să i se dea să facă ture oficiale. Mai bine rămânea pentru plimbări.
Laughing Și dacă vă e dor de el, îl puteți vedea în depoul Ghiroc, învelit cu folie de nailon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 1106
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 13:21:06    Titlul subiectului: 37716

Cabina a ramas aceeasi, doar partea din spate a fost refacuta. Mai mult ca sigur i s'au pus si boghiuri de Timis. Nu stiu daca 01 din Arad este fostul 0(01) din Bucuresti, a nu se confunda cu deja-existentul 001 din Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2006 09:10:41    Titlul subiectului: 38882

oficial am aflat ca cei de la CTP au interzis vatmanilor sa dea caldura dupa 8 dimineata si inainte de 9 seara, pina la noi ordine Evil or Very Mad . Cei ce nu respecta aceasta vor avea penalizare 10% la salar(probabil cadou de sarbatori)
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 22:17:30    Titlul subiectului: 75523

http://qmail.primariaarad.ro:8082/public/livej.asp - imagini in direct provenite de la o camera amplasata in turnul Primariei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 04 Apr 2007 22:31:34    Titlul subiectului: 78085

tramvaie din arad preluate de pe http://transport.asi.pwr.wroc.pl/


67707.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.38 kb
 Vizualizat:  de 12828 ori

67707.jpg



68301.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.62 kb
 Vizualizat:  de 12827 ori

68301.jpg



133009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.68 kb
 Vizualizat:  de 12829 ori

133009.jpg



133016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.59 kb
 Vizualizat:  de 12828 ori

133016.jpg



133031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.04 kb
 Vizualizat:  de 12828 ori

133031.jpg



133034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.73 kb
 Vizualizat:  de 12830 ori

133034.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 07 Apr 2007 13:46:55    Titlul subiectului: 78143

http://villamosok.hu/nza/tatra-pcc/index2.html


arad26.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.24 kb
 Vizualizat:  de 12792 ori

arad26.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Apr 2007 11:17:26    Titlul subiectului: 78180

Ieri spre uimirea mea am prins trei tipuri de tramvaie intr-o poza, desi ele circulau foarte rar:


duminica.JPG
 Descriere:
8 aprilie 2007
 Mărime fișier:  74.24 kb
 Vizualizat:  de 12767 ori

duminica.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 12:59:01    Titlul subiectului: 78565

Trix a scris:
O informatie confirmata de persoane din cadrul RATB: vagoanele basculante care transportau nisip, pe boghiuri EP, au ajuns la Arad. In 1992 inca mai existau acolo vagoanele 01, 03, 05 si probabil si 02 si 04, dar erau deja dezmembrate si in stare de degradare. Spre deosebire de cele de pe situl RATB, ele aveau caroseria mai patrata, fiind probabil modernizate la URAC prin anii '80. Cand le-am vazut in 1983, cred ca deja erau in forma in care au fost duse la Arad.
Ca termen de comparatie, semanau cu utilitarul 001, dar erau mai lungi, ca pe situl RATB.
Aici la depoul Micalaca tot Timis li se spune Rolling Eyes
Apoi au fost folosite pentru transportul de nisip de la Simbateni, este acolo inainte de statie un racord unde se aducea nisipul de la balastiera Cicir.

_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 18:29:31    Titlul subiectului: 78571

Basculantele se numesc 1VB la Bucuresti... utilitarele pt. deszavezire se numesc 1VUZ.P-00.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2007 21:44:33    Titlul subiectului: 78621

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/tramvaie-trimise-la-casat/cn/aradon-news-editor5-20070425-044745
Se vor casa inca 12 vagoane, printre care probabil GT4 567. Sad
Ati vazut ca au inceput inmatricularea tramvaielor si in Arad? Inca nu toate vagoanele au placute, insa am vazut pe Timisuri, unele T4R si pe un GT8. Placutele sunt lipite in fata si la capatul vagonului si sunt de culoare galbena. Nu cred ca ar trebui sa ne gandim la o ordine a lor, deoarece , de exemplu, T4R 169 are placuta iar 127 nu...Totusi, cred ca au inceput cu vagoanele Timis, deoarece am vazut numere mici (0013). Gt8-ul inmatriculat este 263...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2007 16:43:47    Titlul subiectului: Inmatriculare vagoane ?! 78802

Nu stie nimeni rostul acestor "placute de inmatriculare" ? Au un numar de parc vagoanele, ce corespunde unui numar de inventar in cadrul CTP-ului, de ce a mai fost nevoie si de astea ?
Mai bine, de banii cheltuiti cu aceste placute, ar fi cumparat, respectiv reparat, piese pentru vagoanele defecte, ca de bine de rau avem destule (ex. 567, 013, 06 GT4, 302-312 OEG, 1003 M8S, 1005 M8S, etc.)!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2007 18:36:17    Titlul subiectului: 78803

Este o reglementare la nivel national ce prevede inmatricularea locala a unor vehicule ce inainte nu aveau nevoie de numere de inmatriculare - aici intra troleibuzele si tramvaiele dar si diverse utilaje cum ar fi excavatoare mici, motostivuitoare, dispozitive de spart asfaltul samd.
Inmatricularea se va face la nivel local, adica in cadrul orasului. Oricum daca in Arad au inceput abia acum se poate spune ca sunt printre codasi; in multe orase tramvaiele/troleele au placi de aproape un an.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Mai 2007 07:55:34    Titlul subiectului: 78813

Deci asa va fi peste tot, doar ca la Arad au inceput mai repede decit alte orase. Eu am vazut in oras si citeva motorete inmatriculate fix cu acelasi tip de numar si am inteles ca si vehiculele hipice vor avea ceva asemanator Laughing
De asemenea, a fost organizata o sedinta publica la primarie unde ne explicau celor cu scutere ca va trebui sa le inmatriculam si sa dam un test de 5 intrebari. Dupa ce am scuter negru nu sint deacord sa pun pe el placute galbene din astea mari Sad

_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2007 15:33:35    Titlul subiectului: 79199

Tot mai multi aradeni sunt nemultumiti de serviciile prestate de CTP Arad. Iata un alt exemplu care cred ca a provocat un foarte mare disconfort calatorilor.
Exista o cursa pe linia 11, care pleaca la ora 12:00 din Fat Frumos, in fiecare zi. In timpul saptamanii este deservita de "omida" (1014+1054) sau de inlocuitorul "omizii", adica alt GT6 cu remorca. In weekend, de obicei circula vagoane apartinand depoului UTA, deci tatre in tandem sau GT8. Azi, circula Timisul 184+4...era aproape plin.
Imi inchipui senzatia de a merge la 30 de grade Celsius, in Timis, 1 ora si ceva, in picioare. Oricum am privi, Timisul cred ca se incalzeste cel mai repede vara si se ventileaza cel mai greu, mai ales ca exista putine ferestre si acelea poate sunt mici...
In schimb, 15+16, un Timis cat de cat mai confortabil, dotat cu perdele, era pe linia 10...Ma rog...
Nu inteleg de ce pe cel mai lung traseu de tramvai din Arad, si din tara, circula probabil cele mai nereusite vagoane. (Timis). Nu cred ca linia este atat de proasta, incat sa nu reziste un cuplu de GT4, macar la o cursa. Ar mai fi o problema pe care mi-a spus-o un angajat CTP: civilizatia calatorilor. Din pacate, in remorca 1054, se bea, se fumeaza, etc...Dar nici asa nu se poate, sa pedepsesti majoritatea calatorilor pentru niste tarani, care ar trebui amendati de organele de ordine care nu isi fac treaba. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2007 08:53:36    Titlul subiectului: 79259

In weekend sint probleme ca toti vatmanii vor liber si cei ce ramin trebuie impartiti. De obicei simbata la ora 12 pe linia 11 e mai rau ca inainte de '89 Evil or Very Mad . N-ar putea si ei sa puna un GT6 cu remorca?
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2007 12:30:00    Titlul subiectului: 79266

Un Timis are capactiate mai mare decat un vagon de GT4. Insa sugestia mea ar fi un cuplu de GT4 pe liniile 11 si 12...
Iar daca foarte multi oameni coboara in Vladimirescu, deci exista asa mare trafic, paote ar fi bine ca in viitor sa mareasca frecventa vagoanelor pe liniile 9 si 10. In curand (2-3 ani zic eu) Vladimirescu va fi practic unit cu Aradul devenind un fel de cartier. Atunci, daca 7,8,17,18 au frecvente foarte bune, va trebui ca si 9,10 . sa circule macar la intervale de jumatate de ora.
Sa nu mai vorbim ca in zona este magazinul Selgros, si ca se construiesc niste blocuri ANL...
Concluzia este urmatoarea: in ultimii ani traficul va creste simtitor, iar CTP va trebui sa faca fata, atat din punctul de vedere al vagoanelor, al caii de rulare, cat si al personalului.
Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc faptul ca s-a instituit un trend in presa locala de Arad pt a ataca CTP-ul atunci cand trebuie, si cand nu. De cand ma stiu eu, in cazul unei deraieri in centru (care se rezolva in aprox 1 ora), tramvaiele erau deviate in Micalaca sau Vlaicu. Nu inteleg de ce face azi atat tam-tam pe marginea deraierii lui 1864 la Teatru...


Ultima modificare efectuată quiksilver la Mie 30 Mai 2007 20:04:49, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2007 14:15:37    Titlul subiectului: 79270

Ar fi bine sa modifice un GT4... sa-l faca bidirectional, si din tramvaiul de Ghioroc, care ar putea fi format din 2 GT4, al 2lea vagon sa ramana in Vladimirescu si, eventual sa se ataseze la un tramvai care pleaca spre Arad sau chiar sa plece singur inapoi. Valabil pentru orice tip de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2007 18:07:12    Titlul subiectului: 79275

Intr-adevar am vazut intr-o simbata GT4 pe linia 11 la prinz, asa ceva nu credeam ca pot vedea, 200 oameni in spatiu atit de mic. La fel si cu Tatra T4D cu remorca, e foarte multa lume simbata ca toti se grabesc, la 14:30 nu mai este alt tramvai pina la 15:20 si se aduna la Podgoria ca poti doar cu cei de acolo sa umplii un GT4 cu remorca(chiar si cu doua Laughing )
La confort, nu cred ca era prea mare la GT4, in acel caz ca au putin spatiu intre scaune si fiind multi calatori era jale.

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2007 19:29:13    Titlul subiectului: 79280

Ar trebui neapărat mărită frecvența tramvaielor spre Vladimirescu. Nu ar strica să se facă o linie de întoarcere (asemănătoare celei din Vama Micălaca) imediat la ieșirea din Vladimirescu, să nu mai fie nevoie să meargă fără călători până la combinat. Ar fi destul să fie trimise câteva tramvaie pe zi la combinat, atât cât este necesar pentru cei care lucrează sau locuiesc acolo. Acele tramvaie trimise în acea zonă sinistră ar mi mult mai de folos să fie către CET pentru că ar ajuta foarte mult atât la suplimentarea vagoanelor în grădiște cât și transportul de persoane la METRO - măcar experimental.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2018
Mesaje: 975
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2007 20:09:49    Titlul subiectului: 79282

Acel combinat se vinde la fier vechi...
Mai functioneaza acolo firma ce administreaza trenul acela RO-LA, ce transporta TIR-urile pana in Austria. (ce norocosi sutn ungurii ca mai scapa de poluare si aglomeratie pe sosele). In rest, nu stiu daca isi mai desfasoara activitatea vreo firma acolo...
Ar trebui lasata totusi acea bucla, tot in perspectiva, paote se vor deschide spatii comerciale la iesirea din Vladimirescu, sau ceva locuinte. Oricum, tramvaiele pot sa intoarca linistite la statia "DN7", deoarece acolo exista un "triunghi".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2007 23:31:48    Titlul subiectului: 79287

Tocmai m-am uitat pe tabela la Bou Rosu, simbata nu circula pe linia 12 decit la ora 10:06 si 17:56, mai sint si pe linia 10 anulate, dar unul pleaca chiar la 12:45, pentru cei carora nu le place presa Laughing si merg doar pina in Vladimirescu.
Oricum cam toate tramvaiele pe linia 11 si 12 sint pline(aici ma refer la aglomerate), ar fi o solutie inaintea lor sa circule cite un 9 sau un 10 pentru cei din Vladimirescu.

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 3 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community